Komentarze użytkownika kamo99111

Znaleziono 7650 komentarzy użytkownika kamo99111.
Pokazuję stronę 2 z 192 (komentarze od 41 do 80):

Komentowany temat: Nie wypaść z wyścigu: Wolves vs Arsenal 25.01.2025, 19:28

Tak czy inaczej, jakby nie było muszę dziś pochwalić nasz zespół ;-) o ile do połowy średnio to wyglądało i byłem mega negatywnie nastawiony na drugą połowę (mając w pamięci poprzednie nasze mecze w oslabieniu) ale nasi mnie zszokowali. Spodziewałem się całkowitego cofnięcia i czekania na kontry. A my wyszliśmy i zaczęliśmy grać jak byśmy mieli 11 v 11. To sie chwali i chcialbym zawsze widzieć taki Arsenal.

No i Calafiori z brameczka :-) szkoda, że chlop ma tak często kontuzje. I obawiam się, że przez to pieniądze na niego wydane mogą być "stracone". Już wielu takich było (np. Diaby) co jak wchodzili i grali to szczeny opadały... ale co z tego jak przez kontuzje grali 5 meczów w sezonie i koniec...

Komentowany temat: Nie wypaść z wyścigu: Wolves vs Arsenal 25.01.2025, 17:33

Dawać teraz Trossarda na prawa, a lewa niech Toerneya wpuszcza. Na pewno będzie lepszy niż Sterling

Komentowany temat: Nie wypaść z wyścigu: Wolves vs Arsenal 25.01.2025, 17:32

10 vs 10 xD

Komentowany temat: Nie wypaść z wyścigu: Wolves vs Arsenal 25.01.2025, 17:30

Hahahh Mrtinenlli już jest rozczytany jak książka przez wszystkich obrońców w PL.

Komentowany temat: Nie wypaść z wyścigu: Wolves vs Arsenal 25.01.2025, 17:28

Niech młodego Oyediego czy jak mu tam, wpuszcza za Martinellego.... bo ten jest po prostu tragiczny. Nie możemy mieć takich strat grając w 10.

Komentowany temat: Nie wypaść z wyścigu: Wolves vs Arsenal 25.01.2025, 17:27

Martinelli xD jaki on jest słaby...

Komentowany temat: Nie wypaść z wyścigu: Wolves vs Arsenal 25.01.2025, 17:25

Havertz jest mierny...

Komentowany temat: Nie wypaść z wyścigu: Wolves vs Arsenal 25.01.2025, 16:47

Zastanawia mnie tylko inna rzecz... dlaczego takie dziwne decyzje zawsze są przeciwko nam?? Za Wybicia piłki po gwizdku? Tylko mu czerwca dostaliśmy... nas mogą kopać, kontuzjować i tylko żółte... a nam zawsze czerwona leci za byle co.

Komentowany temat: Nie wypaść z wyścigu: Wolves vs Arsenal 25.01.2025, 16:45

Ciekawe jak Webb to będzie tłumaczył?? xD

Komentowany temat: Nie wypaść z wyścigu: Wolves vs Arsenal 25.01.2025, 16:44

Absurd....

Komentowany temat: Komforotwe zwycięstwo: Arsenal 3-0 Dinamo Zagrzeb 24.01.2025, 05:42

@bizooon napisał: "Denerwujące, jak nam nie kupią kogoś konkretnego w tym okienku to Zubi latem nam nie wystarczy"

Spokojnie... nie tylko Zubi przyjdzie ;-) jeszcze 2 lewych obrońców, trzech środkowych, a Kiwiorowi nie chcą pozwolić odejść bo ponoć plan jest taki żeby grał w ataku.

Komentowany temat: Komforotwe zwycięstwo: Arsenal 3-0 Dinamo Zagrzeb 23.01.2025, 12:18

@pawel_1986 napisał: "@darek250s: My wykonamy ciekawszy ruch. Nie kupimy nikogo :D"

My wykonamy ciekawszy ruch. Ściągniemy Vieire z wypożyczenia:-)

Komentowany temat: 7. kolejka Ligi Mistrzów: Arsenal vs Dinamo Zagrzeb 22.01.2025, 19:36

@Garfield_pl napisał: "Ale wiesz że to też była odpowiedź na pytanie dziennikarza, odnośnie Vieiry? ;) a Nelson to chyba nadal kontuzjowany;)"

Wiem. Ale bardziej prawdopodobny jest powrót ww. Dwójki aniżeli transfery za ponad 100 mln w zimie. Aczkolwiek zgodzę się z jednym - gdyby jakimś cudem zawitał tu Cunha z Sesko to bysmy mieli duże szanse na wyjście z kryzysu. Niestety obawiam się, że skonczy się jak zawsze na jakimś odpadzie. Arsenal już wiele razy mnie zawodził w kwestiach transferowych. Zbyt wiele abym teraz mógł ufać w to, że odmienimy sezon transferami. Zresztą tu zawsze się dużo mówi... pamiętam po lecie była mowa, że jak będzie źle to w styczniu można kogoś dokupić. W styczniu jest gadka, że nie ma odpowiednich graczy do wyciągnięcia. I tak się mydli oczy kibicom Arsenalu od x lat.

@kaziu874: No zobaczymy... mam nadzieje, ze tak czy inaczej jakoś wyjdziemy z tego bajzlu. Nie pozostało nam nic innego jak kibicować ;-) mimo, że każdy ma odmienne zdanie. @KapitanJack10 napisał: "To był na 8 miejscu, kolejny sezon zaczął od 3 porażek, dostał zaufanie i z tego wyszedł, ale nie umie zarządzać kryzysami?
A obecny "dołek" w porównaniu do tamtej sytuacji to jest cudowny okres klubu."


Może i dołek w porównaniu do tamtego jest "niewielki". Jednak dalej przypominam o 5-o letnim planie ;-) od wielu lat mami się kibiców różnymi planami, procesami itd a wychodzi zawsze tak samo ;-)

@adek504: dobrze, wszyscy mają świetnie tylko biednemu Arsenalowi zawsze piach w oczy ;-) my przez ostatnie 2 sezony mieliśmy taka sytuacje jak Live teraz. Praktycznie brak kontuzji I świetna forma kilku zawodników m.in Saki, Odegarda itd... I nie potrafiliśmy tego wykorzystać. Po prostu nam zawsze czegoś brakuje... Zawsze brakowało tego jednego transferu. 2 lata temu każdy mówił że potrzeba jeszcze jednego obrońcy- wypadł Saliba i skończyło się rumakowanie. Sezon temu po kontuzji Timbera też wszyscy mówili, że trzeba obrońcy bo będzie lipa - i była. W tym większość mowila, że trzeba kogoś do przodu - I znowu jest lipa. Tu po prostu zawsze brakuje tej kropki nad i. Zawsze jest blisko ale zawsze brakuje.

Komentowany temat: 7. kolejka Ligi Mistrzów: Arsenal vs Dinamo Zagrzeb 22.01.2025, 17:29

@kaziu874 napisał: "Ja osobiście uważam, że nie. Jest młodym trenerem z ogromną odpowiedzialnością za jeden z największych klubów na świecie, jest to jego pierwsza taka rola i oczywistym jest, że te błędy będzie popełniał i na nich się uczył."

Tego nie mozna powiedziec na moje. To sie okaze za pare lat. No i właśnie... pytanie czy się uczy. Ja widzę, że z pewnymi rozwiązaniami idzie w zaparte mimo, że od dłuższego czasu nie działają lub przestały działać. Zobacz na Guardiole 2 sezony temu gdzie mieli 12pkt straty do nas (o ile nie wiecej). Ale Pep wykombiniwal.... zrobil przesuniecie Stonesa do srodka i... wygral lige. Arteta nie umie niestety w zarzadzanie kryzysami.@kaziu874 napisał: "Nie bez powodów właściciele mu zaufali i pozwolili ogarnąć ten bajzel po swojemu. Na początku sam cisnąłem Hiszpana, ale od dłuższego czasu po prostu ufam temu "procesowi" bo widzę rozwój drużyny i efekty ciężkiej pracy jaką wykonują poszczególne "klocki" w tej układance."
Okej. Zaufali mu. Dostal druga szansę bo już raz był blisko outu. Pytanie jest takie czy np. Teraz nie będzie dłuższego dołku. W Arsenalu zawsze była sinusoida. @kaziu874 napisał: "Jest gorszy czas, nie ma co zaprzeczać i gra też nie wygląda tak jak wcześniej, ale zwalnianie trenera i nie danie mu szansy naprawienia tej sytuacji jest po prostu niedorzeczne."

Kolejne pytanie. Dajemy Artecie szansę, a on tego nie ogarnia. Mijają dwa lata i budzimy się w nowej rzeczywistości z nowym treberem i bez Saki i Saliby którzy odeszli do innych klubów w poszukiwaniu trofeów. Kwestia podjęcia słusznych decyzji w odpowiednim czasie. Żeby potem nie obudzić się z ręką w nocniku i kolejnym odbudowywaniu klubu. Tym bardziej, że tak nota bene to jego druga szansa. @kaziu874 napisał: "Piłkarze go chwalą i są zadowoleni z pracy z nim, właściciele ufają, tylko kibice płaczki muszą sobie pomarudzić bo wielki Arne Slot wszedł z buta i wyjaśnił baristę."
To samo było podczas Emeryta. Też piłkarze zaprzeczali jakimkolwiek konfliktom itd. Nawet jak już było wiadomo, że Unai stracił szatnie to i tak wszyscy temu zaprzeczali. Dlatego nie można stwierdzić co się obecnie dzieje za kulisami ;-) a co do Slota to wiesz chlop wszedł do niby najtrudniejszej ligi na świecie i mieli mięsko. Z tym samym skladem co został mu po Kloppie. A Arteta snuł wielkie 5-o letnie plany i jeden wielki wal z tego wyszedł ;-) więcej gadania niż rzeczywistych sukcesów.... no chyba, że traktujemy 2 miejsce jako sukces ;-) no to rzeczywiście Arteta może tu być do końca świata i jeden dzień dłużej. @kaziu874 napisał: "Ciekaw jestem tylko, czy jakby Live miało tyle problemów z kontuzjami i Salah nie odpalił formy życia to by byli w tym miejscu, w którym są teraz."
He he... jakoś City też mieli kontuzje kluczowego de Bruyne i innych graczy i potrafili wygrać ligę:-) tylko my mamy zawsze jakiś problem. A to kontuzje, a to boiska nie takie, a to sędziowie nie tacy, a to ziemia zbyt okrągła, a to wiatr nie z tej strony wieje itp itd.. także może pora wziąć się za robotę a nie wiecznie marudzić. @Garfield_pl napisał: "Bo to jest sprytny plan, mamy dogadanych Sesko i Cunha, ich kluby szukają następców. Pod koniec okienka klepiemy transfery, a konkurencja w szoku nie ogarnie już wzmocnienie, lekceważąc nas, i cyk robimy PL i LM :)"

xD taa chyba ściągniemy Vieire I Nelsona.... czego rzeczywiście ciężko się spodziewać po domniemanym kandydacie na mistrza xD

Komentowany temat: 7. kolejka Ligi Mistrzów: Arsenal vs Dinamo Zagrzeb 22.01.2025, 15:39

@kaziu874 napisał: "Arteta z ekipą zrobili wiele dobrego i podjęli wiele dobrych decyzji, ale podjęli też te złe, które teraz wychodzą przy słabszych wynikach i się o nich mówi."

Oczywiście, że zrobili dużo dobrego. Chyba nikt tego nie neguję. O złych rzeczach się mówi teraz bo po prostu gramy słabo, a zamiast progresu zaliczamy regres. M.in z winy trenera który źle określił cele na okienko transferowe. Sam dość długo broniłem transferów letnich pamiętając Havertza. Jednak w obecnym stanie rzeczy nie da się tego bronić, a dodatkowo niektóre decyzje Arcziego są irracjonalne. @kaziu874 napisał: "Problemem nie jest to, że się krytykuje Artetę, tylko jak smutnym trzeba być żeby jak wszystko idzie dobrze, są wyniki i zgadza się pozycja w tabeli to brak to jest cisza, a jak jest odwrotna sytuacja to jest jechanie z piłkarzami, trenerem, ujowe transfery bla bla bla i wszystko najgorsze?"

A tego też nie rozumiem. Jak jest dobrze to trzeba chwalić... zresztą myślę, że nikt nie krytykuje jak jest dobrze, np przez ostatnie 2 sezony ;-) @kaziu874 napisał: "Dlaczego mielibyśmy zwalniać trenera, który wyciągnął nas z głębokiej dupy za uszy, z sezonu na sezon zaliczamy progres (tak wiem, nie w tym sezonie) i udowodnił, że z nim u sterów potrafimy grać dobrą piłkę i walczyć o mistrzostwo?"

No właśnie... I to są słowa klucze... czy to nie jest szczyt Artety? Trochę to wygląda jak mamienie kibiców za Wengera późnego... tak, tak kolejny sezon na pewni będzie nasz. A z sezonu na sezon coraz większy zjazd. Oczywiście trzeba muoddac, że wyciągnął nas z szamba. Ale pytanie jakie są ambicje klubu? Tak jak napisałem wcześniej.. jeżeli mamy ambicje na powiedzmy miejsca w t4 i ćwierćfinał ligi mistrzów to spoko. Ale jeżeli mamy większe ambicje to włodarze powinni mu się porządnie przyglądać. Jak mają się czuć kibice Arsenalu, którym się wmawia, że kolejny sezon będzie "tym sezonem", a potem wchodzi Slot z buta i robi z Liverpoolu maszynkę do mielenia miesa praktycznie beż transferów? No słabo trochę... ttm bardziej, że on ma teraz zawodników których sam sobie dobierał. Siedzi już w tym klubie kilka lat i zawsze brakuje jakiejś kropki nad "i". Dlatego nie dziwię się ludziom którzy optują za zwolnieniem Mikela. Jednak tu znowu jest pewien kruczek. Ważne jest to aby nie robić tego pochopne. Arsenal ma pewnie cała armię analityków, którzy mogą przeanalizować wszystkie za i przeciw itd. Ale Liverpool pokazal, że można zrobić zmianę, która da nowe tchnienie drużynie. To trochę jak z programistą i testerem. Tester nie powinien brać udziału w tworzeniu kodu gdyż programista może być zafiksowany na jakimś punkcie i urządzenie będzie się przez to wykładać na pewnych przypadkach. To samo może być tutaj... Arteta jest zafiksowany nie widząc pewnych innych rozwiązań... no ale to nie moje kompetencje. Jedno jest pewne jako kibic znowu się łapie na tym, że mecze przestają wywoływać we mnie emocje. Po prostu czuje się troche oszukany na "5-o letni plan Artety" @kaziu874 napisał: "Tak jak napisałem jakiś czas temu, tutaj nie ma dyskusji, jest wzajemne obrzucanie się gównem i popadanie w skrajności i narzekanie dosłownie o wszystko jak jest okazja."
A to się zgodzę. Ale tu akurat dwie skrajne strony są temu winne ;-) dlatego, że żadna ze stron nie chce zaakceptować poglądów innych ;-) ja obecnie krytykuje ale akceptuje i przyjmuje do wiadomości i rozumiem punkt widzenia tych co "patrzą przez rozowe okulary" ;-)

Komentowany temat: 7. kolejka Ligi Mistrzów: Arsenal vs Dinamo Zagrzeb 22.01.2025, 12:39

@kaziu874 napisał: "Plusem jest to, że raczej są to ci sami użytkownicy cały czas, więc widząc nazwę użytkownika po prostu można pominąć bo nie ma szans że coś sensownego napiszą. Powód do narzekania zawsze się znajdzie."

Mówisz i tych co patrzą na naszą sytuacje przez rozowe okulary? Generalnie dziwi mnie to, że Ci co są skrajnie przekonani o wielkości klubu i Artety marudza na tych co są ich odwrotnością, czyli skrajnie krytykują obecne poczynania klubu ;-)

Dziwi mnie tylko jedna rzecz wśród tych skrajnych środowisk. Jedni twierdzą, że klub jest świetnie zarządzany, trenowany itd i nie spojrzą na to, że obecną forma oraz kadra nie wskazuje na to. I odwrotnie. Ci co skrajnie krytykują, nie spojrzą na to, że nie jest tak źle jak się mówi ;-)

Generalnie ja uważam, że obecnie jesteśmy między tymi dwiema sytuacjami - nie jest tak źle żeby robić jakaś rewolucję ale nie jest też tak dobrze żeby nie mogło być lepiej. Po prostu mszczą się teraz pewne decyzje, które zostały podjęte. I największym problemem jest to, że klub chyba sam nie wie jak ma sobie z tym poradzić. I można mówić, że narzekacze itd. Ale teraz mial być "ten sezon". Arteta ma w końcu graczy jakich chciał, a wyszło jak zawsze. Wydaje mi się, że Arsenal stał się takim klubem z ambicja na bycie w czołówce. Czyli po prostu zająć dobre miejsce w t4, dojść do jakichś dalszych faz w pucharach i to satysfakcjonuje wszystkich, no może prawie wszystkich. I dlaczego osoby patrzące na sytuację w klubie przez "rozowe okulary" w ogóle nie dopuszczają możliwości krytyki? Oczywiście mówię o konstruktywnej krytyce... bo za taką należy uznać jeżeli ktoś mówi np. O słabym letnim okienku. Bo jak się okazuje sprowadzeni gracze nie spełniają pokładanych w nich nadziei, a newralgiczne pozycje na których potrzebne były wzmocnienia dziś kuleją. Jak można nazwać też obecną sytuację gdzie z przodu jesteśmy mega krótcy, a nawet nie widać wzmocnien? I jak na to patrzeć w kontekście wypowiedzi oficjeli o "wielkich ambicjach". Na ten moment po prostu wiele rzeczy się nie składa. I oczywiście nie trzeba dużo aby sytuacja się odmieniła ale jakoś działań w tym kierunku nie widać. Co kłóci się z teoretycznymi amibcjami klubu o których mówi Arteta. Dlatego nie dziwię mnie osoby które są krytycznie nastawione. Ale zaakceptuje również te osoby które są zadowolone bo sytuacja klubu badz co bądź uległa poprawie w ostatnich latach. Jednakże Ci co pamiętają największe sukcesy klubu chcieliby powrócić do tego, a klub jakoś nie potrafi postawić kropli nad i. I myślę, że stąd jest ta frustracja.

Komentowany temat: 7. kolejka Ligi Mistrzów: Arsenal vs Dinamo Zagrzeb 22.01.2025, 08:34

Czyli generalnie pewnie się skończy jak zwykle....

Na początku okienka, plotki o Williamsie potem zeszło na Cunhe/Sesko, a skonczy sie na ściągnięciu Nelsona I Vieiry z wypożyczeń xD

Komentowany temat: 7. kolejka Ligi Mistrzów: Arsenal vs Dinamo Zagrzeb 22.01.2025, 08:32

@Garfield_pl napisał: "Arteta on Fábio Vieira and possible recall: “There were certain possibilities with the Fabio situation”.

“We’re exploring all of the things that we can do”."


Zbawca... Będą się bili z Martinellim o to kto więcej razy potknie się o własne nogi xD

Komentowany temat: 7. kolejka Ligi Mistrzów: Arsenal vs Dinamo Zagrzeb 22.01.2025, 06:12

Różnica między Arsenalem a topowymi klubami jak City jest taka, że topowe kluby mówią, że potrzebują transferów i je realizują. A Arsenal jak mówi, że potrzeba transferów to mówi :-D

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 20.01.2025, 15:35

@Garfield_pl napisał: "Ben White, Takehiro Tomiyasu, Riccardo Calafiori & Ethan Nwaneri are believed to be nearing returns in the next few weeks. Bukayo Saka’s absence is more long-term & he is likely to be out until March. [@SamJDean]"

Heh gościu sam sobie przeczy trochę. Gada że pierwsza czworkq jest blisko zdrowia i wroci niedługo (w ciągu kilku tygodni - na moje to jest powyzej 2 tygodni), a Saka do Marca do którego zostało jakieś 5 tygodni :-p więc wszyscy wroca mniej więcej w podobnym czasie według tego.

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 20.01.2025, 10:31

Antony w Betisie, Rashford też ponoć na wylocie... ja nie wiem na co Arteta czekał? Takie łakome kaski koło nosa przeszły... A ile pozycji by zabezpieczyli... Rashford atak i oba skrzydła, a Antony skrzydła I ponoć jego tajna bronią jest to że nawet Bramkę obskoczy gdyż poziom jego gry nogami jest obiecujący.

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 20.01.2025, 05:49

@Garfield_pl napisał: "Cunha i Sesko zimą? ;)"

Nie w Arsenalu. Tu się skończy na jakichś odpadach średniakach z innych klubów.

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 19.01.2025, 11:05

@kylo100 napisał: ""The Athletic": Wiele wskazuje na to, że Manchester City zapłaci jedynie grzywnę za 115 zarzutów wobec których toczy się proces.

Werdykt poznamy w marcu"


Do przewidzenia... ale to tylko pokazuje, że nasza prawilnosc nie poplaca ;-)

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 19.01.2025, 10:51

@damianARSENAL napisał: "Jak były wyniki to Arteta był królem, teraz kontuzje najważniejszych zawodników oraz brak formy większości zawodników to Mikel do wywalenia i jaki to on jest najgorszy. Najgorsi to jesteście wy- płaczki i znawcy kanonierzy.com
Już nawet chcecie zmieniać kapitana, który niósł tę drużynę, nie ma różnicy między tą stroną, a devilpage."


A druga sprawa jest taka, że kluby działają na zasadzie dużych korporacji w obecnych czasach. Jak u mnie w firmie (pracuje w dużej, międzynarodowej firmie) dyrektor coś grubo zawali no to... ścina się głowę ;-) nawet jak poprzednie 5 lat robił duże zyski ;-) takie życie. Osoby decyzyjne niestety ale powinny miec to na uwadze. Jezeli ktos odpowiada za jakis obszar to powinien soe licyzc z konsekwencjami podejmowanych decyzji i ewentualne ich skutki. I nie mówię żeby zwalniać Artete już teraz. Bo pochopne decyzje nie wychodzą zbyt dobrze. Ale... zarząd powinien się tak delikatnie rozglądać za ewentualnym następcą. Liverpool udowodnił, że przykładając odpowiednio dużo czasu na analizę trenerów można ściągnąć kogoś kto wrzuci drużynę na wyższy poziom. Dlatego niech się rozglądają i jak nie będzie poprawy to będzie już jakaś opcja. A chciałbym zauważyć, że jak nie zaczniemy wygrywać znaczących trofeów to za 2-3 lata będziemy przechodzić cały proces od początku. Bo taki Saka czy Saliba będą chcieli w końcu coś wygrać. Jeżeli my im tego nie zagwarantujemy to oni sobie zagwarantują gdzieś indziej. A już wiele klubów było takich, które zaczynały grac dobrze ale przez brak trofeów tracili kluczowych zawodników i potem robiło się tylko gorzej. Także zarząd powinien zrobić analizę ryzyka i mieć różne opcje w zanadrzu.

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 19.01.2025, 10:39

@SoulStorm napisał: "Martin Zubimendi reportedly has a '100% agreement' with Arsenal over personal terms, with the Real Sociedad midfielder set to make the move to the Emirates Stadium during this summer's transfer window."

Je je je... a napastnika zobaczymy może za 100 lat :-D @sebaarsenal napisał: "zgadzam się, wczoraj o tym pisałem. „Pizdowatość” Ode jest jednym z głównych powodów dlaczego mental mamy jaki mamy."

Ale Ode nigdy nie dojeżdżał. Zawsze nawet jak był w formie i zagrał 2 czy 3 mecze na poziomie top class to w 4 zawalił jakaś sytuacje meczową i był z tego remis. Jego głównym problemem jest decyzyjność pod bramka rywali. Ja ma strzelać to podaje, jak ma podawać to strzela. I do tego dochodzą często zmarnowane dobre sytuacje. Ostatnie 2 sezony temu było to przykrywane gdyż cała drużyną grała na 120% i jak Ode coś zawalał to Saka albo Rice tuszowali. Teraz kiedy gra teoretyczne powinna spocząć na barkach Ode jako jednego z najlepszych naszych ofensywnych zawodników jego braki uwydatniają się x2. @damianARSENAL napisał: "Jak były wyniki to Arteta był królem, teraz kontuzje najważniejszych zawodników oraz brak formy większości zawodników to Mikel do wywalenia i jaki to on jest najgorszy. Najgorsi to jesteście wy- płaczki i znawcy kanonierzy.com
Już nawet chcecie zmieniać kapitana, który niósł tę drużynę, nie ma różnicy między tą stroną, a devilpage."


Tu nie chodzi, że był Król, a teraz nie jest. To on odpowiada za progres drużyny oraz w dużej mierze za transfery. Drużyna w tym sezonie zaliczyła regres zamiast się rozwinąć. Naszagra stała się wolna i przewidywalna. Gdyby nie Jover to pewnie krecilibysmy się teraz w granicach 8 miejsca (trzeba by było policzyć ile pkt byłoby mniej gdyby oddać sfg). I można mówić, że dużo kontuzji itp itd. Ale jakby lepiej przeprowadził letnie okno to teraz dyskusja być może byłaby inna. Nikt mu nie kazał dopinać 2,5 transferów (tak Sterlinga traktuje jako 0,5 transferu) przez całe okienko i to w dodatku na pozycję które były dość dobrze obsadzone. Zawodnicy, którzy przyszli też mają minimalny wpływ na naszą grę. Calafiori pół sezonu towarzyszy Tomyiasu w szpitalu a Merino... lekko mówiąc nie dojeżdża. A zrobiliśmy te transfery mając ogromne braki w ofensywie. Co Arteta myślał? Że Martinelli co od 2 lat kopie się po czole zacznie grać jak Ronaldinho? Albo, że Havertz stanie się drugim Henrym?? No bez przesady. Teraz jest jak jest i powinien wypić piwo które naważył. Ale, że chlop jest uparty, stawia ciągle na pupilkow I na jakąś taktykę a'la Jose Mourinho. Guardiola 2 lata temu pokazał, że czasem dużo nie trzeba żeby odmienić grę. Wystarczyło jedno przesunięcie Stonesa do środka i nadrobil 12 pkt do nas. Ale do tego trzeba trochę elastyczności, a nie być betonem.

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 18.01.2025, 22:17

@Garfield_pl napisał: "Dziś Ode bardzo niewidoczny, z mulami i kurami wydawało się że forma rośnie"

Ale u niego tak zawsze było.. 2 mecze motm, a potem np. Pudlowal w sytuacji meczowej z 5m. Według mnie największym problemem jest po prostu brak zmiennikow na poziomie. Jak ktoś ma spadek formy lub kontuzje to nie mamy jakościowych zmian. Bo jeden Nwaneri nie pokryje 3 pozycji. A w dodatku w składzie i tak były braki. Teraz po prostu uwydatniają się braki każdego z piłkarzy. W zeszłych sezonach było tak, że jak Ode grał słabiej to Saka ciągnął, jak nie Saka to Rice coś zrobił itd... Zabrakło tego jednego transferu do ofensywy w lecie. Gdyby przyszedł jakiś koks na skrzydło lub atak to inaczej dzisiaj byśmy rozmawiali.

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 18.01.2025, 20:49

Uwielbiam te nieporadna minę Artety przy linii... jakby nie skopali okienka transferowego to może by było inaczej. Ale cóż jak się sprowadza Srerlinga co nawet kopnąć porządnie piłki nie potrafi i Merino co w zasadzie nie wnosi nic do gry to jak ma być? Pewnie teraz zrobimy wypożyczenie na zapchajdziurę jakiegoś Ugabuga z 5 ligi somalijskiej co nawet murawy nie powącha i tyle. Mizeria. Myślałem, że te lata mamy już za sobą. Ale na ten moment cofnęliśmy się o 5 lat i tyle.

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 17.01.2025, 23:22

@Nicsienieda napisał: "Wiesz, unikam tego argumentu, bo czyste konto to w takiej samej mierze zasługa reszty obrony, jak bramkarza. Ale jeśli lubisz ten argument to musisz przyznać, że Raya > Ramsdale. Bo Raya 50% czyste konta w sezonie 2023/2024, Ramsdale 33% w 2022/2023. Ale znowu, niesprawiedliwe liczby, bo gołym okiem widać kto jest lepszy ;)"

Wiesz same stracone bramki to też kwestia obrony itd itp... lepiej w tym przypadku posłużyć się ta statystyka oczekiwanych goli straconych (coś jak xG u napadtnikow). Czyli parametr pokazujący ile teoretycznie bramkarz powinien wpuścić bramek. Wolałbym się posłużyć tym parametrem w przypadku tak bezpośrednich porównań. Bo owszem może i Rams miał mniej czystych kont ale w zeszłym sezonie obrona funkcjonowała lepiej niż 2 sezony temu ;-) Jednak nie chce mi się teraz przeszukiwać internetu aby szukać tych statystyk. Mogę podejrzewać jednak że są zbliżone... @Garfield_pl napisał: "Nie startowali w lidze angielskiej:) i nie zapominaj, że nie każdy młody odpala, a teraz jeszcze o ile dobrze kojarzę, to te młodziki z Barcy przypłacili to zdrowiem, no i generalnie weszli bo Barca też nie bardzo miała wybór, gdy hajs się skończył:)"

Ehh uwielbiam takie argumenty ;-) Saka chyba od 19 r.ż gra od dechy do dechy (wlaczajac w to rozgrywki reprezentacyjne) i w zasadzie teraz chyba dopiero ma pierwsza poważniejsza kontuzje. Z kolei ESR wprowadzany tak ostrożnie łapał kontuzje za kontuzja. Jak ktoś nie ma zdrowia to choćbyś nie wiem co robił to i tak skończy w gabinetach lekarzy. Na to akurat nie ma wpływu czy ktoś gra w wieku 17 czy 20 lat. A największe gwiazdy najczęściej już przed 20 zaczynają się wbijać do pierwszych składów swoich drużyn... @Garfield_pl napisał: "Gdyby tak głębiej spojrzeć, to każdy z tych klubów przepalił duże siano na transfery, które nie wypaliły do końca, czy to City, czy smerfy, i nawet live choćby na ofensywę ile wydali nim trafili z terecetem Mane, Salah , firmino."

Nie neguję tego. Jak byś nie wyrywał zdań z kontekstu to byś wiedział. Napisałem, że w naszej sytuacji trzeba było wydać kasę. Bardziej chodzi mi o to, że Live może przepaliło siano ale szukało brakujących elementów.. u nas to wygląda tak, że od prawie 3 sezonów potrzebujemy napastnika i skrzydłowego, a ściągamy kolejnych obrońców, którzy... I tak nie grają. Bardziej mi chodzi o ten aspekt. W lecie była mowa, że przy kontuzjach Saki czy Odegaarda jesteśmy w dupce no i to się potwierdziło. @Garfield_pl napisał: "Nie rozumiesz tego, że Ramsdale nie ma podjazdu z grą nogami, i chyba nie widzisz jaka różnice robi Raya w rozegraniu. Oglądasz mecze PL? Bardzo lubię Ramsdale, ale no Raya to jest duży upgrade, wiadomo że nie jest to światowy top, ale bardzo dobry bramkarz."

Wymieniamy bardzo dobrego Ramsdale na bardzo dobrego Raye, a w ataku bieda. Znowu czepiam się do słuszności podejmowanych decyzji. Łatamy te pozycje, które już są w miarę dobrze obsadzone pomijając te gdzie są duże dziury. I to mnie boli najbardziej, że mając w jakimś sensie ograniczony budżet, wymieniamy zawodników dobrych lub bardzo dobrych na bardzo dobrych, a słabych zostawiamy.... można tłumaczyć to w jakiś dziwny sposób, że nie ma kogo wziąć. Ale jakoś inne kluby kupują.

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 17.01.2025, 19:00

@Nicsienieda napisał: "Ramsdale to przeciętniak, Raya to top bramkarzy. Z resztą nie będę się spierał, bo kompletnie inaczej interpretujemy futbol."

Gość, który zdobywa złota rękawice i ratuje nam dupki w niejednym meczu przeciętnym bramkarzem?? Jedynym moim komentarzem może być xD @Garfield_pl napisał: "City budowane od lat, i jest na etapie na którym my dopiero będziemy,czyli sprzedaje za słabych na klub, ale nadal top pilkarzy i za grube siano;) sprawdź od początku przyjścia Guardioli ile wydawał np na obronę jak już chcesz być rzeczowy :) Guardiola też już dostał całkiem niezłych zawodników, których wymienił na lepszych, my mieliśmy trochę przeciętny skład w pewnym momencie:)"

Ale teraz to się mijasz z kontekstem naszej dyskusji ;-) piszesz, że City gra w innej lidze finansowej i nie powinniśmy się na nich oglądać że robią transfery w styczniu. To Ci chciałem pokazać ile my przepalamy na transfery. Nie neguję wydawanych kwot bo aby wejść na wyższy poziom potrzebne były czystki. Bardziej mnie boli to, ze część z tych pieniędzy zostało po prostu zmarnowane. Gdyby lepiej przemyśleć transfery (np. Zamiast merino i Sterlinga kupić kogoś porządnego do ofensywy)... Na moje City robiło bardziej przemyślane transfery, nie mówiąc już o Liverpoolu kloppa.... Gdzie Klopp też przejmował czerwonkę w rozsypce. @Garfield_pl napisał: "Bo wprowadzenie zawodnika młodego, to nie sprowadza się tylko do wrzucenia go do składu:) trzeba to zrobić z głową. Skelly, Nwaneri teraz top, niech zawalą w jakimś meczu kluczową akcje i stracimy ważne punkty, oj to ja już wiem co tu się będzie działo ;)"

To wytłumacz mi dlaczego taki Bellingham, Pedro, Gavi, Musiała mogli wchodzić z buta do footballu? Kwestia zaufania trenera.. Saka też wszedł z buta jak miał 18 lat... można? Można!! Tylko trener musi ufać mlodym @Garfield_pl napisał: "Arteta chciał Raye wcześniej, ale nie było to możliwe, kupił Ramsdalea , zrobił z niego top bramkarza i wymienił, na lepszego, który był potrzebny do grania nogami. Jeśli nie widzisz różnicy w umiejętnościach tych , no to hmm, ale nie ma to nic wspólnego z byciem pupilkiem"

I tu znów kwestia przepalonych pieniędzy... czy mając bramkarza zdobywającego złota rękawice potrzebny był bramkarz za 30 milionów? Moim zdaniem nie... zarówno z Raya jak i Ramsdale zdobyliśmy 2 miejsce. Dodatkowo Ramsdale ma więcej lat gry przed sobą. Te 30 baniek można było dołożyć do jakiegoś gracza ofensywnego.

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 17.01.2025, 15:20

@Garfield_pl: @KapitanJack10: @adek504:

Odpowiem wam zbiorczo bo nie chce mi się cytować każdego z osobna ....

Mówicie, że City tak szasta kasa... Aby było można spojrzeć obiektywnie warto posłużyć się bilansem transferowym. Poszperałem zatem po trabsfermarkecie i zrobiłem sobie zestawienie Arsenalu i City od sezonu 19/20 do czasu obecnego...

I co mi wychodzi... Bilans transferowy City -268,25 milionow funtow vs Arsenalu -663,61 milionów funtów... czy zatem gramy w innej lidze finansowej? Hmm... trzeba by było się zastanowić nad tym. Może po prostu City robi transfery mądrzej?? I mądrzej sprzedaje? Zatem wychodzi ha to, że jednak my wydajemy więcej na transfery niż City. Może City wydaje więcej ale i sprzedaje za większe kwoty. Dzięki temu mają lepszy bilans od nas...

Co do juniorów...

Jeżeli nie idzie i taki Martinelli czy Zina kopia się po czole to czemu nie wystawić młodych? I rozumiem, że wystawianie jakiegoś Sagoe Jr byłoby przesada. Ale sprawdzeni juniorzy jak Nwaneri, którzy dosłownie wywazaja drzwi do pierwszego składu zasługują na szansę. I można mówić, że wprowadził Sake do składu ale jednak ten już grał u Draculi. W sezonie 18/19 miał 20 wystepow w PL i w Kanadyjce dwucyfrowke... Więc jego rozwój to nie jest do końca tylko zasługa Artety. Martinellego też wdrażał do składu chyba z 2 lata zanim dostał prawdziwa szansę (I badz co bądź Martinelli również za Draculi miał świetne wysyepy). A Martinelli z ESR dostali prawdziwa szansę dopiero wtedy gdy zaczęło mu się pod dupa palić i groziło mu zwolnienie. To wielce łaskawie coś zmienil w meczu z Chelsea I wyszło to na dobre. Saliba też o mały włos przez niego by nie odszedł. Więc nikt nie mówi aby dawać szansę jakimś noname'owym juniorom. Ale tym co zostali już sprawdzeni warto dać więcej zaufania i jak nie idzie jakiemuś seniorowi to dać szansę juniorowi. A tu Martinelli kopie się już od dwóch lat po czole. Nie wierzę, że Nwaneri zagrałby gorzej.

Prawda jest taka, że Arteta ma swoich pupilków i tyle. Widać to było np po bramkarzach. Ramsdale po sezonie życia stracił miejsce w składzie "od dzwona" bo mikel uparł się na Raye. I tak było jeszcze z kilkoma zawodnikami - np. Williamem, który sabotował mecze a grał co mecz.

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 17.01.2025, 11:59

@Garfield_pl: @coooyg11:

Szukacie na siłę wytłumaczeń naszej nieudolności i taka prawda. Ostatnio jeszcze Garfield wypisywał, że nie ma problemów z kasa, a teraz nagle jest... ale w zasadzie się nie dziwię, że jest jak jest bo jak się sprowadza zawodników defensywnych do oporu za miliony monet to potem nie ma na wzmocnienia pozycji które tego wymagają. Na LO mamy kilku zawodników z czego najlepszy jest junior, który nic nie kosztował.

Tak w ogóle to niechęć Artety do juniorów jest straszna. Gdyby nie kontuzje I inne perypetie w druzynie to Nwaneri ze Skellym by może łącznie 400 minut zebrali. Już raz juniorzy dupsko mu uratowali, więc tym bardziej się dziwie, że nie dało mu to nic do myślenia.

Prawda jest taka, że nie umiemy w transfery. Że sprzedazami jest to samo... Chelsea nam wciska Havertza za 75 baniek. My w tym samym momencie takiego zawodnika pewnie byśmy sprzedali za 30.... taka jest różnica. A potem płacz.. Zespoły jak Chelsea, City, Live potrafią nawet chłam opchnac za jakiś porządny hajs... My najczęściej wypożyczamy do zakończenia kontraktu. Nie ma się zatem co dziwić, że potem ffp się nie spina.

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 17.01.2025, 09:20

Arsenal: w styczniu nie da przeprowadzić się transferów...

City: potrzymaj mi piwo ;-)

Nie zdziwię się jak obywatele skończą sezon znowu przed nami. Teraz się wzmocnią, Guardiola zrobi jakiś myk jak np. Stones do środka I wrzuca wyższy bieg.

My natomiast do końca okienka będziemy bili się o wypożyczenie Ugabugi z 5 ligi somalijskiej, a na koniec i tak będzie grał Sterling.

Taka mała różnica między dwoma klubami. Jedni mają ambicje, a drudzy mają ambicje i je realizują. U nas kończy się na gadaniu.

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 16.01.2025, 20:47

Rashforda dziś nie ma nawet na ławie... coś czuję, że ten odpad u nas wyląduje na wypo półroczne

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 15.01.2025, 23:13

@Gunnerrsaurus napisał: "Partey to jest przekot, klasa światowa, potrafi wszystko, bronić, zagrać do przodu, minąć rywala balansem ciała, albo nawet samym przyjęciem, a chyba największym atutem jest coś czego często się nie dostrzega, ale jego intuicja. Zawsze pójdzie w dobrą stronę czy to przy bronieniu, czy to przy wyprowadzaniu piłki do przodu. Jak go puścimy to będziemy idiotami, ale już się powtarzam, bo pisałem to wiele razy."

Szkoda tylko, że zalicza wylewy jak przy końcu i podaje do przeciwnika na kontrę.. gdyby to był Liverpool a nie Tott. To myślę że inaczej by się to skończyło. Problemem naszego zespołu są takie właśnie pojedyncze momenty w których niedociagamy. Tak jak Ode dzisiaj - zamiast zagrać do Trossarda, który ma cała bramkę przed sobą strzela z jakiegoś kąta. W ogóle decyzje podejmowane przez Odegaarda pod bramka rywala są tragiczne - kiedy wychodzi sam na sam to podaje, kiedy kolega ma lepsza poycje - strzela. Całe szczęście, że dzisiejszy mecz wygrany. Największy pozytyw - Lewis-Skelly. Oby Sace nie przyszedł głupi pomysł odejścia to fajny trzon z wychowanków nam się buduje - Skelly, Nwaneri, Saka...

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 15.01.2025, 22:46

Skelly swój ziom :-)

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 15.01.2025, 22:45

My powininnismy już jakieś 5:1 wygrywać...

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 15.01.2025, 22:36

Ha ha xD Tierney jak transfer skrzydłowego xD

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 15.01.2025, 22:34

Lewis-Skelly jedyny pozytyw tego sezonu ;-)

Komentowany temat: Niski wymiar kary w derbach: Arsenal 2-1 Spurs 15.01.2025, 22:33

Odegard znów zła decyzja... Trossard stał sam na środku pola karnego... nie wierzę że Ode go nie widział...

@Garfield_pl napisał: "Gabi za Sterlinga w 2 połowie"

To nic nie zmieni... z chamulcowego będzie jeździec beż głowy wychodzący poza boisko z piłką.. ;-)

Następny mecz
Ostatni mecz
Leicester - Arsenal 15.02.2025 - godzina 13:30
? : ?
Arsenal - Manchester City 2.02.2025 - godzina 17:30
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool22165153
2. Arsenal23138247
3. Nottingham Forest23135544
4. Manchester City23125641
5. Newcastle23125641
6. Chelsea23117540
7. Bournemouth23117540
8. Aston Villa23107637
9. Brighton23810534
10. Fulham2389633
11. Brentford23941031
12. Manchester United23851029
13. Crystal Palace2369827
14. West Ham23761027
15. Tottenham23731324
16. Everton2258923
17. Leicester23451417
18. Wolves23441516
19. Ipswich23371316
20. Southampton2313196
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah1813
E. Haaland171
A. Isak155
C. Palmer146
C. Wood142
B. Mbeumo133
Y. Wissa112
Matheus Cunha104
O. Watkins104
J. Kluivert103
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady