Komentarze użytkownika kamo99111

Znaleziono 9732 komentarzy użytkownika kamo99111.
Pokazuję stronę 4 z 244 (komentarze od 121 do 160):

Komentowany temat: Początek nowej ery: Arsenal vs Manchester City 21.03.2026, 19:15

@Garfield_pl napisał: "I ten płacz rywali xD bezcenny"

Kit z tym płaczem rywali. Dla mnie liczy się Arsenal :-D jak by była poczwórna korona to chyba tydzień czasu bym opijał :-D

Komentowany temat: Początek nowej ery: Arsenal vs Manchester City 21.03.2026, 16:58

@Garfield_pl napisał: "W tym to oczywiście, no i najlepiej żeby był to pierwszy z 4 :D too byłby najsłabszy mistrz w historii :/"

Wtedy byłby prawdziwy 4rsenal

@ozzy95 napisał: "Robiłeś, robiłeś. Płakałes cały sezon, że znowu nie będzie trofeów z taką grą. Także bezczynny nie byłeś."

Tu należy sprostować - bo nie pisałem, że trofeów nie będzie. Tylko, że w pewnym momencie "szczęście" z taką grą może się skończyc. I w zasadzie tak było. Na szczęście póki co nasz główny rywal - City nie gra lepiej od nas ;-)

A druga sprawa jest taka, że jeszcze blachy do gabloty nie wstawiliśmy. A z Arsenalem wszsytko sie zdarzyć może. Pochwaliłem 2 ostanie mecze bo rzeczywiście coś drgnęło w drużynie i mam nadzieje, że to będzie taki przełomowy moment. Że z naszych zejdzie presja i zaczną grać od teraz tak jak w dwóch ostatnich meczach.

@Nicsienieda napisał: "Szacun dla drużyny za ten mecz bez zbędnych emocji, nawet nie ma przesadnie co napisać."

Jest co napisać - że w końcu ta drużyna zaczyna grać jak powinna ;-) z Evertonem cisnęli po zwycięstwo. Było widać, że chłopaki chcą koniecznie 3 pkt i dopięli tego. Wczoraj moim zdaniem najlepszy nasz mecz od spotkania z Aston Villą... W defensywie bezbłędnie, a i w ofensywie wyglądało to jak należy. Co ciekawe - wczoraj wykorzysyywaliśmy momenty przejściowe. Nie było zbbędnego zatrzymywania się, wycofywania piłki itd. Oczywiście gra w ataku pozycyjnym i kontrola tempaprzeważała w naszej grze ale wczoraj to wyglądało jak powinno i stwarzaliśmy zagrożenie. W końcu! O taki Arsenal nic nie robiłem :-D

Gyo dziś jakis taki szybszy się wydaje.

Saka już nie miał siły... nie nadążał za Eze z piłką.

Dec!!

Ładny meczyk dzisiaj.

Oby mecz z Evertonem był momentem przełamania.

Eze :O

Komentowany temat: Na ratunek Dowman! Arsenal vs Everton 2-0 15.03.2026, 21:02

Ciekawe czy jak City nie zdobędzie mistrzostwa to Guardiola odejdzie? Bo to już będzie drugi sezon bez tytułu.

Komentowany temat: Na ratunek Dowman! Arsenal vs Everton 2-0 15.03.2026, 18:30

@adek504 napisał: "No, ale przecież na to akurat jest proste wyjaśnienie im masz większą presję i stres tym ciężej o dokładność, bo za każdym razem masz strach że zepsujesz coś, a nasza gra często jest wolna, bo jest strach przed ryzykiem i brak pewności siebie

Według mnie jeżeli zejdzie ta presją i uda się zdobyć mistrza to przyszły sezon może być popisem sily"


Tak, rzeczywiście to też jest pewien argument. Zgadzam się z tym, że presja może blokować chłopaków. No ale cóż, tego najprawodpodobniej dowiemy się w przyszłym sezonie jaka jest rzeczywistość. Oczywiście trzymam kciuki żeby rzeczywiście to trofeum, na które obecnie jest bardzo duża szansa, było przełamaniem w wielu aspektach. @Numer10 napisał: "Może kwestia presji- jeśli zdobędziemy ten tytuł to piłkarze będą mieli większy luz :D Moim zdaniem potrzebujemy stabilnego i dynamicznego LS - aktualnie go nie mamy i to jest top priority transfer :D Do tego lepsza forma 9 i Saki - to tak czy inaczej są podstawy. Jeśli chodzi o środek to w sumie i tak łatwiej atakować mając 2 typowo ofensywne 8 w składzie niż Rice/Zubi, ale to też dobrzy zawodnicy- zobaczymy jak to Mikel poukłada :D"

Zobaczymy. Pewnie przekonamy się w przyszłym sezonie :-p

Komentowany temat: Na ratunek Dowman! Arsenal vs Everton 2-0 15.03.2026, 16:42

@Numer10 napisał: "Czasem też mam takie obawy. Zubimendi to był transfer marzeń dla większości światowego topu, ale chciał przyjść do nas, a potrzebowaliśmy kogoś 1-1 za Parteya. Można było jednak pójść właśnie w kierunku Declana na 6 i kogoś kto jest bardziej ofensywną opcją od Zubiego. Może tak jak mówisz - w następnym sezonie się chłopaki poprawią w ataku"

Druga opcja jest jeszcze taka za jaką optuje @Garfield_pl - Arteta chamuje chłopaków żeby koniecznie zdobyć trofeum i od przyszłego sezonu będziemy niszczyć jak City 3 sezony temu :-p aczkolwiek do tej opcji nie pasuje mi to, że my gramy bez pomysłu w ofensywie. Przy tej opcji Garfieldowej to my byśmy tak czy inaczej przy kontrach koksili. A my w ofensywie przeżywamy niesamowite męczarnie.

Komentowany temat: Na ratunek Dowman! Arsenal vs Everton 2-0 15.03.2026, 15:28

@Numer10 napisał: "W sumie może to mała próbka, ale mecz z Villą u siebie pokazał, że nawet ten Merinos na lewej 8 czasem już nam daje o wiele więcej możliwości dominacji przeciwnika niż granie tam na siłę Ricem. Nikt normalny nie powie że Merino>Rice, w zasadzie w większości aspektów Declan go deklasuje, ale wtedy też pamiętam że nasza gra nabrała trochę kształtu i robiliśmy dużą część groźnych akcji też lewą stroną bo Merinos dobrze współpracował z Trossardem :D"

Hmm i tu pytanie czy przypadkiem nasi sie trochę nie za bardzo napalili na transfer Zubiego. Czy Arteta nie postąpił jak kobieta mająca 3 brązowe torebki, widząc kolejną na ekspozycji ją kupuje mimo, że nie do końca jest jej potrzebna. Według mnie Zubimendi byłby fajny do rotacji z Rice. Ale to zbyt dobry piłkarz żeby siedzieć na ławce (tu idealnie pasuje Norgaard) ale grając z środkiem Rice-Zubi za bardzo obcinamy kreatywność i dynamikę... Ale zobaczymy może Mikel jakoś to ogarnie w przyszłym sezonie i będzie to wyglądać inaczej. Może nauczy Zubiego grać do przodu :-)

Komentowany temat: Na ratunek Dowman! Arsenal vs Everton 2-0 15.03.2026, 14:03

@adek504 napisał: "Według mnie problemem nie jest gra Zubiego z Ricem a to co się dzieje w fazie ataku z tzn ten dziwny pomysł z wchodzeniem bocznych obrońców w pole karne, przez co skrzydłowi są podwajani i ciężko wygrać pojedynek kiedy boczny obrońca nie obiega i nie daje Ci wsparcia

Co więcej Rice i Zubi też idą w gąszcz i Gabriel i Salina stają się rozgrywającymi

Coś w tym pomyśle nie działa, za dużo jest ładowanych zawodników w pole karne a za mało jest do rozegrania"


W tym też coś jest. Zresztą nie raz pisałem, że Timber piłkarsko jest lepszy ale do naszej taktyki bardziej pasuje White, który obiega Sake. Bo dzięki temu nie robi gąszczu w środku.

Jednak z drugiej strony w tym układzie Rice-Zubi jesteśmy mega słabi w fazie przejścia. I nawet jeżeli w konstrukcji nam by nie szło to przy możliwości kontry ppwonniśmy dawać radę. A często jest tak, że zaczynamy fajnie wychodzić z piłką, jest szansa aby ominąć tym samym niski blok przeciwnika, a z niewiadomych przyczyn nasz zawodnik (najczęściej Zubi/Timber/Ode - ten oststni jak gra) zatrzymuje się, zwalnia i gra do tyłu. Wtedy przeciwnik się wraca i jesteśmy zmuszeni grać przeciwko autobusowi. Fajnie to było widać we wczorajszym meczu gdzie kilkukrotnie tak to było rozegrane.

Komentowany temat: Na ratunek Dowman! Arsenal vs Everton 2-0 15.03.2026, 13:54

@Numer10:
Bardzo fajna wypowiedź :-) zgadzam się w 100% z tym co napisałeś ;-)

I tu właśnie pytanie. Sam zauważyłeś, że układ Zubi - Rice nas ogranicza. Czy nie powinniśmy grać Rice/Zubi zamiennie na DP, a obok jednego z nich kogoś bardziej ofensywnego kto by "pchał" grę do przodu?

Komentowany temat: Na ratunek Dowman! Arsenal vs Everton 2-0 15.03.2026, 13:32

@arsenallord napisał: "Tylko ja czekam na mecz gdzie zobaczymy Sake na PS, Havertz na ŚPO, Eze na LS i Gyo na ST? To może fajnie działać"

Nie będzie działać bo w środku będzie Rice z Zubim. A ten układ dalej będzie nas zmuszał do gry przeciwko niskiemu blokowi. Tak jak widać to Saka na PS nie będzie za każdym razem mijał potrojone krycie. Ja bym chciał zobaczyc Eze obok Rice w pełnym wymiarze czasu :-) reszta może być Kai na ŚPO, PS Saka, LS Martinelli i w ataku Gyo.

Komentowany temat: Na ratunek Dowman! Arsenal vs Everton 2-0 15.03.2026, 13:08

@Nicsienieda napisał: "Z wielkim zaskoczeniem, chyba to on będzie najważniejszym letnim transferem."

Pisałem już jakiś czas temu, że dla mnie Hincapie to najlepszy letni nasz transfer.

Komentowany temat: Na ratunek Dowman! Arsenal vs Everton 2-0 15.03.2026, 12:58

I powracając jeszcze do wczorajszego meczu to zobaczyłem w tej drużynie coś czego od bardzo dawna nie widzialem, a mianowicie tę chęć zwycięstwa. Od 60 minuty aż ciężko było wzrok odwrócic bo w każdej chwili mogliśmy strzelić bramkę i odwrócić losy meczu. To jest mega pozytywne!

Komentowany temat: Na ratunek Dowman! Arsenal vs Everton 2-0 15.03.2026, 12:34

@Damper napisał: "Spokojnie, już niedługo poczujesz ulgę."

Mam taką nadzieję, że dowieziemy w tym sezonie. Na ten moment zresztą nie widzę innej możliwości gdyż mamy na prawdę komfortową sytuację w tym momencie. Nawet przegrana na Etihad nie spowoduje utraty kontroli. Trzeba tylko robić swoje

Komentowany temat: Na ratunek Dowman! Arsenal vs Everton 2-0 15.03.2026, 12:28

@Damper napisał: "No tak. Tobie akurat pasuje, że Arsenal się wtedy zesrał, a równie dobrze można napisać, że zesrał się Liverpool"
Tak, też tak można napisać - a i owszem.

Tylko Liverpoolowi nie kibicuje więc oni mogą się zesrywać co sezon ;-) A Arsenalowi nieprzerwanie od wielu wielu lat więc w naszym przypadku mnie to po prostu boli ;-)

Komentowany temat: Na ratunek Dowman! Arsenal vs Everton 2-0 15.03.2026, 12:22

@Damper napisał: "Sezon 23/24, tabela po 27 kolejce:
1. Liverpool 63 pkt
2. Manchester City 62 pkt
3. Arsenal 61 pkt

Kręcisz, kręcisz i dokręcić nie możesz."


Ten sam sezon po 30 kolejce

Arsenal 68
City 67
Liverpool 67

Zawsze można znaleźć coś co pasuje do tezy. Czyż nie ;-)

Komentowany temat: Na ratunek Dowman! Arsenal vs Everton 2-0 15.03.2026, 11:50

@Patriko napisał: "Gdyby Arsenal też był w formie sprzed dwóch sezonów, też już byłoby pozamiatane, ale nie mamy roku 2024 tylko 2026 i inne okoliczności."

Czytaj wątek od początku. Bo wbijac się w środek rozmowy i wyciągając pewne kwestie z kontekstu to jak typowi politycy - można pokierować rozmową w dowolną stronę ;-) @Patriko napisał: "Że wam się niektórym tak chce i nie nudzi ciągle deprecjonować tę drużynę na podstawie co by było gdyby i co było kiedyś to jestem zdziwiony, bo najbardziej to musi być męczące dla was takie wieczne rozkminy by udowodnić sobie i innym, że jednak nie jest tak dobrze xD"

I znowu wyciąganie z kontekstu ;-) jak się cofniesz docpoczątku rozmowy zobaczysz, że napisałem, że chwała Artecir za to, że z dużym prawodpooldobieństwem w tym sezonie wykorzysta słabość rywali. I zawsze to pisałem, że każdy sezon jest inny i cały ambaras w tym, że trzeba zdobyć +1 pkt w stosunku do drugiego miejsca. A, że zwycięzców się nie sądzi to nie będę nic pisał o stylu itp itd tylko cieszył się z mistrzostwa po ponad 20 latach.

Komentowany temat: Na ratunek Dowman! Arsenal vs Everton 2-0 15.03.2026, 11:43

@Nicsienieda napisał: "Czyli generalnie każdy sezon który nie kończymy na pierwszym miejscu zesraliśmy się przed kiblem, bo jesteśmy pierwsi w alfabecie przed pierwszą kolejką."

Tak, masz rację xD

Mówimy o sytuacji gdzie większość sezonu już jest rozegrana. Chciałbym zauważyć, że w sezonach 22/23 i 23/24 mieliśmy największe szanse u buków, superkomputerów itd. Wszystkie statystyki były po naszej stronie itd. Więc to było zesranie się. Tu mówimy o sytuacji gdzie City w żadnym momencie sezonu nie było bliżej mistrzostwa niż my. @Damper napisał: "Poza tym to co Ty piszesz ma tyle sensu jakbym ja napisał, że Liverpool zesrał się metr przed kiblem, bo wypuścili w tym sezonie tytuł, a przecież wszystko mieli w swoich rękach. No przecież mieli pod koniec września 5 punktów przewagi nad Arsenalem- jak mogli tego nie dowieźć?"

Czytaj wyżej @Damper napisał: "Byli jeszcze 2 kolejki temu w sytuacji, że wygrywając wszystkie mecze tytuł byłby ich. Mieli wszystko w swoich rękach"

I mecz z nami ;-) więc nie do końca wszystko w swoich rękach bo do tytułu musieli ten mecz wygrać. Więc można powiedzieć, że tak samo my mieliśmy wszystko w swoich rękach ;-) @Damper napisał: "City przed meczami z Forest i West Hamem też miało wszystko w swoich rękach."

Czytaj wyżej.

Komentowany temat: Na ratunek Dowman! Arsenal vs Everton 2-0 15.03.2026, 11:25

@Nicsienieda napisał: "Gubisz się w zeznaniach, bo na tekst że na 18 meczów mieliśmy 16W/1R/1P napisałeś, że się zesraliśmy."

Nic się nie gubię bo wypuścilismy mistrzostwo z rąk będąc pierwszym w tabeli i mając wszystko w swoich rękach mając przewagę nad drugim miejscem. Czy City miało taką sytuację w tym? Odpowiedź brzmi nie. @Damper napisał: "Ale w ogóle bierzesz pod uwagę, że coś, co Ty uważasz za rozwiązanie problemu może stworzyć w innym obszarze problem, którego teraz nie ma?"

Ale ja nigdzie nie napisałem, że powrot do gry z Parteyem jest rozwiązaniem. Po prsotu uważam, że Arteta musi popracowac nad tymi fazami przejścia. Nie wiem może Zubiego da radę tego nauczyć... A jak nie to może trzeba poszukać zawodnika, który będzie potrafił napędzać akcję a Declana dać jako typowego DP.

Komentowany temat: Na ratunek Dowman! Arsenal vs Everton 2-0 15.03.2026, 11:19

@KapitanJack10 napisał: "Nie, ty powiedziałeś że City miało taką formę, a my tak nie potrafimy. Jednak w ostatnich 15 kolejkach oni mieli 39pkt, a my 40."

Nie. Trzymaj wątek od początku rozmowy - napisałem, że gdyby City było w formie sprzed 2 sezonów to juz by było pozamiatane. Więc odnosze formę City z tamtego sezonu do obecnego. @KapitanJack10 napisał: "Jednak to oni są tymi, którzy są nie do powstrzymania jak złapią wiosenną formę, a my tymi, którzy dają dupy na finiszu. I ty bronisz tego stwierdzenia tym że City wygrało a my nie, chociaż doskonale powinieneś wiedzieć że przegraliśmy wtedy w grudniu sezon, a nie w marcu/kwietniu."

Dalej na wiosnę mielismy wszystko w swoich rękach ;-) nie ma znaczenia w jakim okresie tracisz "większość" punktów w sezonie finalnie musisz zdobyć +1 w stosuku do drugiego miejsca.

Komentowany temat: Na ratunek Dowman! Arsenal vs Everton 2-0 15.03.2026, 11:13

@vitold napisał: "Naprawdę woli ktoś Parteya, który przez 4 lata nastukał ledwie 11k minut w Arsenalu od Zubiego, który w tym sezonie stuknie śmiało ponad 4k? Chłop ze 100 spotkań opuścił śmialo w Arsenalu xD"

Nie wiem czy ktoś woli Parteya. Ja tego nigdzie nie napisałem. Napisałem tylko tezę co jest naszym problemem i jako przykład dałem grę z Parteyem i bez niego.

Ja to widzę tak, że Zubi powinien być zmiennikiem/rotować z Rice na ŚPD, a obok powinien grać ktoś z większym zacięciem ofensywnym - ktoś kto nie będzie cofał piłki gdy będzie szansa na kontrę. Być może cofnięcie Eze by pomogło. Bo Ode niestety też przy szansach na kontrę robi 8 obrotów dookoła własnej osi i dopiero szuka zagrania.

Komentowany temat: Na ratunek Dowman! Arsenal vs Everton 2-0 15.03.2026, 11:08

@Nicsienieda napisał: "Czyli City się zesrało w tym sezonie?"

Znaczy definicja zesrania jest chyba taka, że masz wszystko w swoich rękach (zajmujesz 1 miejsce masz przewagę punktowa) i finalnie wypuszczasz zwycięstwo z rąk. Tak ja to rozumiem. City w tym sezonie jest po prostu słabe. Patrząc na ich mecze to też często je przepychają i też mają problemy z płynnością akcji. Także po prostu są słabi w tym sezonie i tyle :-)

Komentowany temat: Na ratunek Dowman! Arsenal vs Everton 2-0 15.03.2026, 11:03

@Mastec30 napisał: "Tylko, że Partey używał tego regularnie do 22/23. Potem skupił się na złym ustawianiu się i stratach przed polem karnym."

W 23/24 też Tomek jeszcze to ogarniał. A nawet jak ogarniał to zgadzam się, że zostawiał dziury i miał problemy z ustawianiem. Nie neguję tego. @Mastec30 napisał: "Zubi jest poziom wyżej ale Partey miał niezdrowa sympatię w Fanbazie i dlatego nikt nie zauważy że pod względem obciążenia i liczby minut Zuvi już teraz bije większość sezonów Parteya. Widać ze Zubi oddycha rękawami i nie ma kiedy odzyskać formy co ciągle musi grać. Tomek nie musiał się mierzyć z takim obciążeniem"

Dla mnie to ten sam poziom. Tylko każdy z nich jest dobry w czymś innym. Dla mnie największą wadą Tomka są jego problemy pozaboiskowe i podatność na kontuzje. Te dwie rzeczy nigdy nie pozwoliły mu osiągnąć najwyższego poziomu na przestrzeni całego sezonu.

Komentowany temat: Na ratunek Dowman! Arsenal vs Everton 2-0 15.03.2026, 10:53

@KapitanJack10 napisał: "Arsenal w tamtym sezonie od 20 kolejki 16W 1D 1L, a i tak wszyscy mówią że zesralismy się metr przed kiblem."

No bo jednak finalnie mistrzostwa nie było ;-)
A biorąc pod uwagę formę City z tamtego sezonu i naszą z tego to dalej podtrzymuję to co napisałem, że byłoby już pozamiatane (i mie chodzi mi o to, że mieliby już mistrza, a o to, że nie mielibyśmy co liczyć na potknięcia Obywateli jak wczoraj) @KapitanJack10 napisał: "Cokolwiek nie zrobimy i tak powiesz że City robi to lepiej."

Nie zgodze się ;-) jak zdobędziemy mistrzostwo ( a jest na to duża szanasa) to chyba logiczne, że ten sezon będzie lepszy w naszym wykonaniu ;-)

Komentowany temat: Na ratunek Dowman! Arsenal vs Everton 2-0 15.03.2026, 10:49

@Damper napisał: "Tylko to jest jeden element gry, a były też inne, w których to właśnie Partey stwarzał problemy"

Oczywiście, że tak. Nigdzie nie napisałem, że Partey był idealny. Chodzi mi czysto o naszą grę ofensywną i diagnozę tego problemu dlaczego nasza gra w ofensywie siadła tak bardzo.

Komentowany temat: Na ratunek Dowman! Arsenal vs Everton 2-0 15.03.2026, 10:38

W ogóle tak patrząc na nasze mecze to mam wrażenie, że największym naszym problemem sa fazy przejścia. To jest coś przez co my mamy takie problemy z kreacją. Tak jak we wczorajszym meczu do pewnego momentu. Mamy możliwość kontry i taki Zubi albo Timber zamiast grać szybko do przodu lub do boku aby napędzić akcję jeszcxe bardziej to wstrzymuje i podaje do tyłu. W tym czasie rywal się wraca i mamy problem. Przecież to logoczne, że jak rywal się wróci to mamy grę przeciwnika niskim blokiem i problem. Bo co taki potrojony Saka może zrobić? To jest właśnie ten downgrade Zubiego w stosunku do Parteya i powód dla którego bez Tomka wyglądamy jak wygladamy. Partey potrafił przyjęciem zgubić rywala i napędzić akcję. Teraz tego brakuje. Brakuje tej dynamiki. Stąd fajnie by było jakby Arteta zrezygnował z Zubiego dał Rice na ŚPD i rozkręcił trochę drugą linię dając do pary z Ryżem bardziej ofensywnego zawodnika.

Komentowany temat: Na ratunek Dowman! Arsenal vs Everton 2-0 15.03.2026, 10:31

@adek504 napisał: "To co Ty odpisujesz jako fart wobec innych drużyn zawsze określane jest dwoma słowami

MISTRZOWSKI MENTAL"


I tu się z Tobą zgadzam bo wczoraj rzeczywiście można powiedzieć, że pokazaliśmy mistrzowski mental! Od 60 minuty robiliśmy wszysyko aby te 3 pkt były. Nawet Mikel ściągnął Zubiego i grał 2x ŚPO. To się chwali. No i przede wszsytkim po chłopalach było widać, że cisną i chcą ten mecz wygrać. Wczoraj w końcu pokazaliśmy jaja.

Komentowany temat: Na ratunek Dowman! Arsenal vs Everton 2-0 15.03.2026, 10:27

@adek504 napisał: "City po 31 kolejkach
22/23 73 pkt
23/24 70 pkt

No rzeczywiście, byłoby po wszystkim..."


Tak i w 23/24 forma od 16 kolejki: 19w 4d 0l... ;-) raczej nie przebilibyśmy tego. Bo barsziej mi właśnie chodzi o to, że w tamtej formie City nie zrobiłiby 2 ostatnich remisów ;-) @Theo10 napisał: "A gdyby Arsenal miał formę sprzed 2 sezonów, a City z zeszłego, to by nam mogli szpaler na Etihad robić. Nie wiem po co takie gdybanie."

Oczywiście, że tak. Dlatego przytaczaj wypowiedź do końca gdzie piszę, że chwała Artecie za to, że z dużym prawodopodobieństwem wykorzysta słabość rywala. Tak jak zawsze mówiłem tutaj - każdy sezon jest inny i w każdym sezonie trzeba po prostu zdobyć conajmniej +1 pkt w stosunku do drugiego miejsca. @KapitanJack10 napisał: "Uwielbiam kiedy hejterski chłopski rozum spotyka się z faktami."

Czytaj odpowoedź do Adka ;-)

Komentowany temat: Na ratunek Dowman! Arsenal vs Everton 2-0 15.03.2026, 10:09

@adek504 napisał: "Właśnie to jest fenomenalne, od początku sezonu tutaj czytam że my to jedziemy na farcie i kiedyś przecież się skończy...
I tak z tygodnia na tydzień na tym farcie, Arteta to chyba sprzedał duszę diabłu że tyle ma szczescia"


Adek przyjacielu, gdyby City miało formę sprzed 2 lub 3 sezonów to już by bylo po wszystkim. Chwała Artecie jednak za to, że w końcu (z dużym prawdopodobieństwem) wykorzysta słabość rywali i zdobędzie upragniony tytuł. Mam nadzieję tylko, że po ewentualnym mistrzostwie wrócimy do stylu sptzed 2 sezonów.

Komentowany temat: Arsenal vs Everton: Starcie z wymagającym rywalem 14.03.2026, 20:59

@bizooon napisał: "W końcu nie było tak że rywale wyglądali dużo lepiej kondycyjnie po 70 minucie"

Przede wszystkim w końcu było widać, że nasi chcą wygrać.

Komentowany temat: Arsenal vs Everton: Starcie z wymagającym rywalem 14.03.2026, 20:52

Dziś ogólnie w drugiej połowie, a w szczegolności po 60 minucie graliśmy tak jak grać powinniśmy. Cisnęliśmy Everton niemiłosoernie. W końcu coś się ruszyło.

Dowman to jest po prostu złote dziecko tego klubu. Oby Arteta nie zabił w nim tej kreatywności i przebojowości.

Komentowany temat: Arsenal vs Everton: Starcie z wymagającym rywalem 14.03.2026, 20:35

Dowman... Arteta obyś nie zepsuł tego chłopaka!

Komentowany temat: Arsenal vs Everton: Starcie z wymagającym rywalem 14.03.2026, 19:12

Raya xD zaczyna mieć puste przeloty jak onegdaj Leno.

Komentowany temat: Arsenal vs Everton: Starcie z wymagającym rywalem 14.03.2026, 19:10

Zubimendi nawet jak już coś dobrze zrobi to i tak finalnie da ciała.

Komentowany temat: Arsenal vs Everton: Starcie z wymagającym rywalem 14.03.2026, 19:08

@nt2b napisał: "nie oglądałem kilku ostatnich meczów Arsenalu, bo ogromnie mnie męczy patrzenie na nasz klub. I widzę, że dalej mnie męczy. xD"

xD

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady