Komentarze użytkownika malyglod

Znaleziono 6579 komentarzy użytkownika malyglod.
Pokazuję stronę 128 z 165 (komentarze od 5081 do 5120):

Komentowany temat: Arsenal wyłoży 30 mln funtów za Goetze? 01.12.2011, 12:30

Pewne jest jedno, przydałoby się wzmocnienie w postaci bardzo dobrego napastnika i/lub ofensywnego pomocnika.
Naszymi największymi mankamentami są właśnie przeciętne rezerwy, a że bardzo rzadko mamy pełny skład z powodu kontuzji, to gramy często nie najmocniejszym zestawieniem.
Dla mnie, jakbyśmy zrobili po jednym dużym transferze w okienku zimowym i wiosennym, byłoby to wystarczające wzmocnienie. Napastnik/skrzydłowy i rozgrywający.

Komentowany temat: Arsenal wyłoży 30 mln funtów za Goetze? 01.12.2011, 10:18

Drogo, ale czasem można przepłacić. Jak Wenger tak zrobi, to znaczy, że warto.

Komentowany temat: Oceny Kanonierzy.com: Arsenal vs Manchester City 30.11.2011, 14:07

piter1908->
napisałem wyraźnie, że u nas ma to być Ciamciak, a nie że tak jest. Wg mnie przydałby się ktoś w stylu Podolskiego za Arshę.

Komentowany temat: Obywatele zdobywają The Emirates, Arsenal 0:1 City 30.11.2011, 13:10

Ale co wam szkodzi że taki SS18 jest? Kadra musi być szeroka, wczorajszy mecz to pokazał. Jakby nie było Sqilla to to grałby kolejny mecz ktoś z podstawowych graczy. A rotacja jest konieczna. Ja bym się Francuza na razie nie pozbywał. Pogodził się z rolą głębokiego rezerwowego, grającego 10 meczy w sezonie. Do tego jest młody Miquel.
W innych formacjach, jak pomoc czy atak potrzeba świeżej krwi.

Komentowany temat: Oceny Kanonierzy.com: Arsenal vs Manchester City 30.11.2011, 13:04

Zasadniczo w kadrze trzeba mieć zawodników, w tym i napastników różnego typu. Np.
- łowca bramek, świetny technicznie Persie
- wysoki, dobrze zbudowany środkowy - u nas to ma być Chamakh
- niski, szybki napastnik

Problemem nie jest typ gracza, tylko jego poziom. Nie możemy mieć samych technicznie grających napastników, bo oni w starciach np ze Stoke nie dają sobie rady. Potrzebna jest różnorodność. U nas ona jest. Problemem jest tylko poziom poszczególnych graczy, ich forma. Tu można dyskutować. Wg mnie nie mamy w ataku 2-3 świetnych czy bardzo dobrych napastników. Mamy jednego wybitnego i dwóch przeciętnych. W jakości jest problem. Wiem, że Park nie dostał wielu szans, a Chamakh zawodzi. Ale zamiast jednego z nich, bądź zamiast Arshy ( jeśli bierzemy pod uwagę kupno bardziej uniwersalnego gracza ) trzeba kupić napastnika i skrzydłowego w jednym - np. kogoś w typie Podolskiego. Nie mówie, że akurat jego.

Komentowany temat: Gwiazda Lille marzy o Premier League 30.11.2011, 12:50

Teraz piłka po stronie Arsenalu.

Komentowany temat: Obywatele zdobywają The Emirates, Arsenal 0:1 City 30.11.2011, 12:47

Mamy zbyt wielu graczy dobrych, ale nie wybitnych lub bardzo dobrych.
Wg mnie kluczowe są 1-2 transfery:
- napastnik, najlepiej umiejący także grać na skrzydle
- wybitny rozgrywający.

Można tu wymieniać nazwiska. Każdy ma nieco inne typy. Ja bym nie liczył, na dwa wielkie transfery już zimą, ale o ten jeden możemy się pokusić. Trzeba też patrzeć perspektywicznie.
Rosa, Arteta - lepsi już nie będą. Robinowi koniecznie potrzeba zmiennika i/lub pomocnika.
To może być fajny sezon. Nie liczę na trofeum, ale fajne zmiany w składzie. Taka mieszanka doświadczenia z młodością. Tego, czego brakowało w poprzednich sezonach.
Np. na rozegraniu Ramsey, Jack, Arteta i ktoś nowy. To daje niesamowite pole do manewru.

Komentowany temat: Obywatele zdobywają The Emirates, Arsenal 0:1 City 30.11.2011, 10:09

Kiedyś to pisałem i teraz też podtrzymuje. Więcej szans dla młodych wychowanków, kosztem starych wyleniałych wyjadaczy. Stopniowo, np co sezon dwóch, sprzedawać nieangażujących się w grę i pozostających bez formy od dłuższego czasu. Bo u nas za dużo jest przeciętności, a za mało umiejętności starszych piłkarzy.
Stopniowo sprzedawać Sqilla, Rosę, Chamakha, Arshę a w ich miejsce dawać szansę młodym i nowym piłkarzom.
Zacząłbym od tego ostatniego, a kupił Podolskiego. Mógłby grać jako skrzydłowy lub napastnik.

Komentowany temat: Pomeczowa wypowiedź Wengera 30.11.2011, 09:51

Moa podobne odczucia do Bossa

Komentowany temat: Oceny Kanonierzy.com: Arsenal vs Manchester City 30.11.2011, 09:45

Wg mnie oceny dobre. Zwróciliście np uwagę na grę plecami do bramki Chamakha i jego zagrania typu na ścianę? To właśnie po nich AOC mógł dobyć bramki.
Ogólnie ja oceniłbym podobnie, może niektórzy o 0,5 do góry a inni w dół. Ale to detale. W końcu oceny 6-8 po niezłym meczu to nie jest nie wiem co.

Komentowany temat: Obywatele zdobywają The Emirates, Arsenal 0:1 City 29.11.2011, 23:38

Arsenal_1886->
myślę, że Boss miał rację. Oprócz ostatniego zdania.

Komentowany temat: Obywatele zdobywają The Emirates, Arsenal 0:1 City 29.11.2011, 23:32

maltesers->
bez przesady. Zabrakło szczęścia. Wg mnie AOC, Miquel, Frim i Coq ale też DJ czy Kościelny zagrali nieprzeciętnie. W środku pola odebrać inicjatywę MC, które tu miało De Jonga, Nasriego to coś znaczy. Zaangażowanie na 100%.

Komentowany temat: Obywatele zdobywają The Emirates, Arsenal 0:1 City 29.11.2011, 23:25

schade->
zgadzam się. Ale czasami tak już jest. W końcu mecz można albo wygrać albo przegrać lub zremisować.

Komentowany temat: Obywatele zdobywają The Emirates, Arsenal 0:1 City 29.11.2011, 23:21

wronka23->
mało mnie interesuje twoja opinia :)

Komentowany temat: Obywatele zdobywają The Emirates, Arsenal 0:1 City 29.11.2011, 23:19

maltesers-> oczywiście :)
Jeśli porażka może cieszyć, to ja tak mam.
Dobry mecz w naszym wykonaniu, choć większość kibiców myślała, że nas położą się i poproszą o najniższy wymiar kary.
Dużo naszych okazji do zdobycia bramki, ale zabrakło szczęścia. MC jest absolutnie do pokonania i w takim składzie i w podstawowym.
Podobała mi się nasza determinacja i zaangażowanie. Młodzi zawodnicy udźwignęli ciężar spotkania. Ogólnie cały zespół na plus. Szczególne wyróżnienie dla Miquela, AOC, Coquelina i Frimponga. Niby troszkę słabiej doświadczeni zawodnicy, ale do straty bramki kontrolowaliśmy mecz. MC nie stwarzało żadnego zagrożenia. Poczytaj sobie komentarze tu i na innych portalach, jak to mieliśmy ulec 0:4 itp.
Widziałem jak już pisałem determinację i zaangażowanie. Zgranie i różnorodność w konstruowaniu akcji. Zabrakło szczęścia w skutecznym wykończeniu.
Nie wiem na co liczyli inni, ale np taki Park nie wygra siłowego pojedynku z np Toure. A Chamakh nie jest wirtuozem dryblingu.

Komentowany temat: Obywatele zdobywają The Emirates, Arsenal 0:1 City 29.11.2011, 23:11

Dobry mecz, jestem pod wrażeniem naszej gry. Dzieci spać.

Komentowany temat: Obywatele zdobywają The Emirates, Arsenal 0:1 City 29.11.2011, 23:02

Czy niektóre palanty zawsze muszą szukać winnego porażki? Jak nie Ciamciak to park, jak nie on to Sqill. Albo wenger. Paranoja.

Komentowany temat: Obywatele zdobywają The Emirates, Arsenal 0:1 City 29.11.2011, 22:59

Jeśli porażka może cieszyć, to ja tak mam.
Dobry mecz w naszym wykonaniu, choć większość kibiców myślała, że dzieci Wengera położą się i poproszą o najniższy wymiar kary.
Dużo naszych okazji do zdobycia bramki, ale zabrakło szczęścia. MC jest absolutnie do pokonania i w takim składzie i w podstawowym.
Podobała mi się nasza determinacja i zaangażowanie. Młodzi zawodnicy udźwignęli ciężar spotkania. Ogólnie cały zespół na plus. Szczególne wyróżnienie dla Miquela, AOC, Coquelina i Frimponga.

Komentowany temat: Carling Cup: Pokonać Manchester City na The Emirates 29.11.2011, 20:49

106723 polecam

Komentowany temat: Carling Cup: Pokonać Manchester City na The Emirates 29.11.2011, 20:49

106723 polecam

Komentowany temat: Carling Cup: Pokonać Manchester City na The Emirates 29.11.2011, 20:34

Nie rozumiem tego psioczenia na SS18. Nie jest naszym filarem, ale jak gościu co gra raz na dwa miesiące ma być pewny w interwencjach na takiej newralgicznej pozycji. Wg mnie dobrze że gra. W ogóle fajna mieszanka, wole taki skład niż tzw. podstawowy, w którym nie mają siły biegać.

Komentowany temat: Składy: Arsenal vs Manchester City 29.11.2011, 20:25

Dziś rano napisałem:

Na 99% nie zagra:
- jednocześnie i od początku para Coquelin-Frimpong
- nie zagra od początku Diaby-bo ma uraz
- zagra S18

Arsene mnie jednak lekko zaskoczył naszymi DP, ale skład przyzwoity, fajna mieszanka. Typowałem taki skład:
Fabiański - DJ, Kościelny, Sqill, Santos ( Miquel ) - Frimpong ( Coquelin ), Rosicky, Arshavin - AOC, Park ( Chamakh ), Benayoun.

Komentowany temat: Niemiecki snajper w Arsenalu? 29.11.2011, 15:30

KanonierTH1411->
nie wiem jaki poziom osiągnie Lewy a jaki nie. Życzę mu jak najlepiej, więc nie chcę, żeby się u nas marnował, bo tu są lepsi gracze. Co do potencjału.
W Polsce zaczynasz trenować mając np 12 lat - na zachodzie 8.
W Polsce stawia się na osiąganie wyników ( patrz nasze reprezentacje młodzieżowe ), o czym zresztą nawet Globisz mówił. Na zachodzie na równomierny rozwój przyszłego zawodnika.
Kiedy w Polsce trampkarze mają wygrać każdy najbliższy mecz a nacisk kładzie się na przygotowanie fizyczne, we wzorcu zachodniego treningu podstawą jest szkolenie techniczne i taktyczne, siła i wytrzymałość przychodzą z czasem.
W Polsce chłopak mający 14-17 lat trenuje koło 8 godzin tygodniowo, oprócz tego luzik, nikt go nie dogląda więc dyskoteka, papierosek itp.
Na zachodzie szkoła z internatem dla utalentowanych zawodników, profesjonalna kadra szkoleniowa, trening i nauka - jak nie to do widzenia. Większe pieniądze na rozwój młodzieży i kadrę to większe efekty. Nie mówiąc już o warunkach do treningów.
Na starcie do dorosłej kariery polski zawodnik już stoi na straconej pozycji. W wieku kilkunastu lat już ma braki techniczne i taktyczne, złe nawyki na boisku bo i trener młodzieży pracujący za 500 zł na jedną grupę graczy nie będzie profesjonalistą nawet jak jest pasjonatem.
Oczywiście to skrajne przykłady. Może Lewy jeszcze pokaże na co go stać w skali europejskiej piłki. Ale na starcie już miał gorzej niż jego rówieśnicy na zachodzie, stąd mój sceptycyzm, bo talenty są wszędzie, kwestia ich szlifowania.

Komentowany temat: Carling Cup: Pokonać Manchester City na The Emirates 29.11.2011, 13:40

sport.onet.pl/pilka-nozna/liga-angielska/anglia-rekord-arsenalu-nie-zostal-pobity,1,4936602,wiadomosc.html

sorki

Komentowany temat: Niemiecki snajper w Arsenalu? 29.11.2011, 12:30

janiu14->
tak, uważam, że to gracz na miarę Arsenalu. Jest znacznie lepszy od Lewandowskiego, Parka czy Chamakha, a nawet na skrzydle od ociężałego Arshavina.
Ponad 40 bramek w reprezentacji Niemiec, ponad 60 goli w Bundeslidze nie mówiąc o zdobytych tytułach a co za tym idzie doświadczeniu w ważnych meczach. Kluczowa w swoim czasie postać w reprezentacji.
W Bayernie wcale nie grał źle, grał mało. Argument, że jest słaby i nie dał rady w Monachium jest tak samo adekwatny jak to samo powiedzenie o Bergkampie w Interze.

Komentowany temat: Niemiecki snajper w Arsenalu? 29.11.2011, 12:14

Przestańcie już gadać o tym Lewandowskim. On jest lansowany przez media na zbawcę reprezentacji tak jak w poprzednim sezonie Błaszczykowski. Kubę też chcieliście w Arsenalu, ale to za wysokie progi. Obaj są dobrymi graczami, ale PL to jest absolutna elita. Niech pograją 3-4 sezony po 40 meczy, sprawdzą się w mocnych klubach więcej niż jedną rundę to można w ogóle dyskutować o tym. A tak to strzelą 4-5 bramek w trzy miesiące i już ploty, że najlepsze kluby ich chcą. Trochę pokory. Co ciekawe, Polacy sprawdzają się jako tako w klubach austriackich, niemieckich, belgijskich czy holenderskich. Ale nie są tam liderami, o statusie gwiazd nie wspominając.

Komentowany temat: Carling Cup: Pokonać Manchester City na The Emirates 29.11.2011, 09:37

Na 99% nie zagra:
- jednocześnie i od początku para Coquelin-Frimpong
- nie zagra od początku Diaby-bo ma uraz
- zagra S18

Komentowany temat: Niemiecki snajper w Arsenalu? 29.11.2011, 09:32

Jak najbardziej jestem za tym transferem. Podolski może być napastnikiem lub skrzydłowym, ma doświadczenie i wysokie umiejętności. Bardzo wartościowy zawodnik.

Komentowany temat: Wenger: Arszawinowi brak regularnych występów 28.11.2011, 18:44

Niech dostanie szansę jutro w środku pola. Może mu jakoś to wyjdzie, choć wg mnie jego brak zaangażowania w grę powinien owocować wystawieniem na sprzedaż.

Komentowany temat: Van Persie chwali Artetę 28.11.2011, 18:30

Dla mnie jest wzmocnieniem zespołu. Szału nie robi, ale tego się mniej więcej spodziewałem. Liczyłbym tylko na częstsze podania prostopadłe i strzały z dystansu.

Komentowany temat: Wenger o zmęczeniu zawodników 28.11.2011, 18:27

Ja bym to widział tak:
Fabiański - DJ, Kościelny, Sqill, Santos ( Miquel ) - Frimpong ( Coquelin ), Rosicky, Arshavin - AOC, Park ( Chamakh ), Benayoun.

Coś w tym stylu. Mieszanka doświadczonych lecz mało grających zawodników z utalentowaną młodzieżą.

Komentowany temat: Goetze określił swe preferencje 28.11.2011, 18:14

Takiego kreatywnego zawodnika potrzebujemy. Nie wiem, czy akurat jego, ale ma wszystko co potrzebne, plus jeden mankament - lubi Barcelonę.

Komentowany temat: Dwie bramki Vermaelena, Arsenal 1:1 Fulham 27.11.2011, 19:45

Barry nie zagra za kartki i Balotelli.

Komentowany temat: Dwie bramki Vermaelena, Arsenal 1:1 Fulham 27.11.2011, 13:40

kamil_malin->
w dużym stopniu muszę się zgodzić. W tym sezonie, po ostatnich wzmocnieniach gramy lepiej, solidniej, pewniej w defensywie. Ale równocześnie bez polotu, finezyjniejszych zagrań, prostopadłych piłek jak na lekarstwo. Do tego dochodzi monotonne tempo rozgrywania akcji i przewidywalność podań, najczęściej do boku. Ramsey ani Arteta to nie są wirtuozi rozegrania. To raczej solidni pomocnicy. Myślę, że gdyby nie fantastyczna forma Persiego, który często sam zdobywał dla nas punkty, nasze położenie byłoby dużo gorsze.
Rozwiązaniem jest albo powrót jako lidera rozegrania Jacka, albo wydanie wielkich pieniędzy w zimie na kreatywnego rozgrywającego. Mam nadzieję, że powrót Wilsherea i transfer rozgrywającego rozwiązałyby problem braku kreatywności w środku pola. No i nie można zapominać o Abou, może on coś pokaże.

Komentowany temat: Pomeczowa wypowiedź Wengera 27.11.2011, 13:30

Ja tam nie widziałem, żeby Arsha się starał. Jak miał piłkę to owszem, coś próbował, ale jak jej nie miał to stał lub truchtał. Ten zawodnik się nawet nie stara. Przez pierwszą połowę mógł przynajmniej biegać, walczyć, każdy by zrozumiał, że może mu nie wychodzić. Ale on nawet nie próbował. To taki "klocek" jak DJ bardziej się starał, żeby coś pokazać, biegał, walczył. A Andriej się przyglądał. Umiejętności to on ma, tylko, że ich nie pokazuje.
Jak bym jeszcze spróbował go jako środkowego pomocnika, ale szczerze mówiąc, to chyba najodpowiedniej byłoby się z nim pożegnać, bo od wielu spotkań nic nie wnosi do drużyny.

Komentowany temat: Pomeczowa wypowiedź Wengera 27.11.2011, 10:46

imprecis->
racja. Może z tym zaangażowaniem w pierwszej połowie nie do końca się zgodzę, ale sił brakowało i szczególnie trójką graczy w środku pola trzeba rotować.
Poza tym trochę za bardzo uwierzyliśmy, że Persie i tak coś strzeli więc np Arsha już niewiele się starał. Dla mnie ten zawodnik nie reprezentuje w tej chwili poziomu i zaangażowania godnego Arsenalu. Na pewno jego wejście nie wzmacnia drużyny. Choć np chciałbym zobaczyć go jako ofensywnego środkowego pomocnika np we wtorek.

Komentowany temat: Dwie bramki Vermaelena, Arsenal 1:1 Fulham 26.11.2011, 23:49

Wielka barca wtopiła :)

Komentowany temat: Dwie bramki Vermaelena, Arsenal 1:1 Fulham 26.11.2011, 23:19

filip999->
jest dobry ale nie świetny. Czasem to wystarcza, czasem nie. U nas za dużo jest graczy przeciętnych, ale akurat do Hiszpana zastrzeżeń większych nie mam. Pewnie, że za mało posyła prostopadłych piłek, ale za to więcej od Cesca pracuje w defensywie.
Wg mnie trzeba zastępować graczy przeciętnych jak Arsha, Rosa, Chamakh, Skill itd lepszymi.

Komentowany temat: Dwie bramki Vermaelena, Arsenal 1:1 Fulham 26.11.2011, 23:14

Właśnie problem leży w rotowaniu odpowiednimi zawodnikami. Nie rozumiem, czemu:
- Coquelin zagrał dobrze dwa ważne mecze i już nie jest brany pod uwagę
- Yossi jest wpuszczany ostatnio na końcówki, a dziś od pierwszych minut zamiast niego gra niegrający od tygodni Arsha.

I tu zgoda z przedmówcami - konieczne wzmocnienia i odchodzenie od graczy nic nie wnoszących do zespołu.

Komentowany temat: Dwie bramki Vermaelena, Arsenal 1:1 Fulham 26.11.2011, 23:07

Bez przesady, na top4 nas stać i to jak najbardziej. Nawet z obecną kadrą. Po porażce z Tottenhamem zagraliśmy 6 meczy z czego 5 wygraliśmy i jeden zremisowaliśmy. Nie ma co popadać w pesymizm ani hura optymizm. Jest nieźle, widać było pod koniec meczu pełną determinację. Wynik boli, bo była szansa dogonić czołówkę w meczu ze słabszym rywalem. Ale też nie przegraliśmy, odrobiliśmy straty.
Co do piłkarzy, to nie oczekujcie co trzy dni nie wiadomo jakich cudów od młodego Ramseya czy grającego na umiarkowanym poziomie Artety. Oni szału nie zrobią, bo to nie ta klasa zawodników. Wg mnie oni grają jak najbardziej na swoim dobrym poziomie.

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady