Komentarze użytkownika malyglod
Znaleziono 6569 komentarzy użytkownika malyglod.
Pokazuję stronę 30 z 165 (komentarze od 1161 do 1200):
Zobaczcie jak Arteta szukał rozwiązania problemu braku kreacji, sprawdzając na pozycji nr 10. Grali tu Willock, Lacazette, Rowe.
Rotacja w ataku była ogromna. I nic nie wychodziło, po części przez pecha czy czerwone kartki.
@Rafson95: chyba nie do końca masz racje z tym daniem szansy młodym bo starzy nie byli dostępni. Arteta cały czas gra przynajmniej 3 młodszymi graczami.
W meczu z Burnley - porażka - grali Holding, Saka, Tierney, z ławki weszli Nketiach i Maitland-Niles.
Przyczyną porażki była kartka dla Xhaki i oczywiście nasza nieudolność z przodu.
Porażka z Wolves - porażka - grali Tierney, Saka, Willock, weszli też Holding i Nelson.
W meczu z Chelsea - wygrana - grali Tierney, Holding, Saka, Martinelli i Rowe.
Wszedł z ławki Willock.
Jest przesuniecie akcentu na młodych z przodu, ale wg mnie przyczyną lepszej gry jest zdjęcie odpowiedzialności z Auby. Bo dotąd 60% bramek było jego. A jak nie strzelał to nie zdobywaliśmy bramek w ogóle.
Obecnie nie jesteśmy one man team'em. Mamy kilku graczy robiących różnicę i faktycznie w większości są to młodzi, ale też nie do końca.
@kamo99111: a moze po prostu daje odpocząć bardziej zmęczonemu graczowi a nie działa na niekorzyść zespołu
@grzegorz1211: być może przrszedłeś bezobjawowo. Ale inni mają objawy. I bywa że umierają.
Dlatego skoro mozna temu przeciwdziałać to ja będę.
@mdr_AFC: ja oczekuję źródła od Ciebie skoro dajesz ten argument. Śmiało, tylko proszę z jakiegoś medycznego periodyka a nie wsieci....
I nie rozumiem argumentu o przyklaskiwaniu koncernom farmaceutycznym. Skąd wiesz komu przyklaskuję czy daję zarobić?
Oczywiście że kazdy chce zarobić na swojej pracy ale w spisek jakoś nie wierzę. Nawet w ten z Sorosem, Billem Gatesem i światową masonerią na rowerach. Sorry.
@grzegorz1211: ale co to za argument?
Po pierwsze nie znam tematu więc ciężko mi się odnieść. Podaj źródło yej wiadomości.
Nawet jeśli takie coś miało miejsce to jest to sprawa na proces a nie argument przeciw szczpieniom jako takim.
To że ktoś kogoś zabije samochodem nie znaczy że fabryki aut muszą zostać zamknięte.
Dzięki szczepieniom praktycznie nie mamy np polio. Zobacz sobie jak wyglądają ludzie po jej przebyciu.
@dolny: no i to jest czysty idiotyzm. Albo zamkniecie jednego sklepu w galerii ale zostawienie tego samego sklepu wolnostojącego otwartego.
Zero konsekwencji i planu. I ciągłe zmiany, gdzie zupełnie brakuje strategii i konsekwencji. Zero rozsądku. Jedynie pokazanie że coś się robi.
Ale czy to znaczy że covid nie jest chorobą śmiertelną?
Jest i trzeba mu przeciwdziałać. Wg mnie takze szczepieniami.
@mdr_AFC: ale oczywiście masz rację. Tylko że nie zmienia to faktu zagrożenia covidem.
A sposób walki naszego rządu i wielu innych państw jest najostrozniej mówiąc niekonsekwentny i szkodliwy dla zdrowia innych chorych czy dla gospodarki, szkolnictwa, służby zdrowia etc.
To że w rządzie są idioci nie znaczy że zagrozenia nie ma.
@grzegorz1211: bo po pierwsze powstają na bazie badań prowadzonych od lat a nie zupełnie nowych.
Po drugie - praktycznie cały świat nad tym pracuje i wymienia się badaniami.
Po trzecie - są testowane w trakcie procesu produkcyjnego.
Tych argumentów pewnie jest wiecej skoro szczpionka jest dopuszczona i ludzie w innych krajach korzystają. Mi wystarczy zaufanie do kilkuset wirusologów ktorzy się w tym yemacie wypowiadają. Znają się lepiej niż ja.
@Kanonier9393: wątpię. A jeśli nawet to ten argument jest niewiele wart dlatego że większość nie jest klasyfikowana jako vovidowcy tylko właśnie jako zmarli ma chorobę współistniejącą.
A dlaczego? Bo na wynik badania trzeba poczekać.
Zresztą po co miałyby być celowe oszustwa tzn. wliczanie np wypadków drogowych fo zejść na covid? Możesz wyjaśnić?
Czy komuś chodzi o zwiekszenie skali umieralności, groźności tej choroby? Jeśli tak to w jakim celu?
@QnLeo: w jaki sposób szczepionka wplywa na ludzkie dna?
Czy wiesz o tym coś wiecej? Co powoduje?
Coś się do łańcucha dna przyczepia, jakoś go modyfikuje, zmienia geny?
Czy tylko tak pier....
@Kanonier9393: ale konkretnie co głupoego napisałem?
Chciałbym poznać Twoje argumenty.
@Kanonier9393: a jakiś argument?
Akurat tv potrzebuję jedynie do Premier League i Netflixa
@mwk: tylko że część osób tej choroby nie przejdzie bo umrze. I nie nabędzie odporności. Tym sposobem po prostu pozwalamy na selekcję naturalną.
Wolny wybór w tej sytuacji jest taki. Szczepionka lub skoro jesteś potencjalnym zagrozeniem dla innych musisz przestrzegać obostrzeń typu maseczka, dezynfekcja czy ograniczenia dostępu.
@grzegorz1211: powikłania czy skutki uboczne mogą mieć miejsce po każdym leku, szczepionce czy innym farmaceutyku. Włącznie ze śmiercią.
A i tak są dopuszczone do użytku tak jak obecnie szczepionka na covid.
Ja się szczepię. Bo ufam autorytetom naukowców którzy się tym zajmują.
Szkoda że odporność populacji osiaga się przy około 75% zaszczepionych. To jedyny mankament. Trzeba ludzi przekonywać by normalność wrocila jak najszybciej.
Bo póki co umieraja ludzie w kazdym wieku.
Z Pepe byłby wiekszy pożytek gdyby nasi napastnicy wiecej strzelali. Nie jest u niego źle, ale nie jest zawodnikiem ciągnącym zespół.
Mozna liczyć że w trudnej chwili zdecyduje się na drybling i nawet mu to wyjdzie. Niestety najczęściej na tym się kończy.
Umiejętności do gry ofensywnej ma ale moze przy lepszej formie Auby i przy Paryeyu bedziemy mieli z niego większą pociechę. Kazdy na to liczył, że będzie liderem a nie jednym z wielu.
Jak wy na siłę szukacie problemów. Jak nie Arteta, to Laca, jak nie on to Xhaka. Do tego Willian a może Willock. I oczywiście Auba. Do tego Elneny. A jak któryś zagra świetny mecz to zawsze jest Nketiah. Jeszcze Saliba czy Holding. I Bellerin. No i sprzedali Martineza. I koniecznie Kroenke. Koniecznie.
Zawsze ktoś winny i macie problem. I można narzekać.
Na hajs, na wyniki, na miejsce spadkowe (mimo że go nie bylo), na ustawienie, na brak walki, na wystawianie nie tych zawodników co sobie wymarzyliśmy...
Wygrana a i tak źle. Nawet po tak kiepskiej passie, jak ją przrrywamy nadal jest problem.
Wygrana na trudnym terenie ale niektórzy nadal jęczą.
Słabsze zawody w naszym wykonaniu ale koniec końców 2 mecze, 6 pkt w odstępie kilku dni to coś co kazdy bierze w ciemno. A tym bardziej brałby jeszcze tydzień temu.
@dolny: a czego Ty chcesz od tego Nketiaha?
Przecież to młodzik, trzeci napastnik. Chyba nie liczysz że będzie ciągnął zespół?
Zawsze musicie kogoś obarczać winą. Oglądam praktycznie każde spotkanie Arsenalu i czepianie się Willocka czy Mariego jest żałosne.
Jeden i drugi są uzupełnieniem składu, nie są filarami. Nie bardzo rozumiem też na podstawie jakiego okresu czasu i jakich niezrealizowanych założeń są oceniani?
Podobnie Arteta. Dajcie mu spokój. Zagraliśmy 15 meczy, często grając w 10. Gramy często padakę ale to dopiero część sezonu. Sezonu przebudowy zespołu. To trzeba uwzględnić.
@simeges: zespołu w kryzysie.
@1D_Sentimental:
Niestety większość kibiców widzi jedynie wynik a nie bardzo zastanawia się dlaczego tak się stało.
Wynik po dopiero pierwszej połowie niech da do myślenia hejterom z tej strony. Wstyd.
Serio po 14 kolejce wiedzieć kto walczy o spadek?
Progres wg kibica z k.com
Nowy trener, kasa na transfery, okienko transferowe , zakup zawodników, usunięcie szrotu, poprawa pozycji w lidze, okienko transferowe, zakup zawodników, usunięcie szrotu, sukces, trofeum.
Jeśli któryś punkt nie wypali wracamy do pkt. 1
Arsenal jest w przebudowie i trzeba się z tym pogodzić a nie wyzywać.
Jest mnóstwo błędów, pewnie także trenera skoro wyniki są żałosne.
Ale chyba nie ma sensu wyciąganie wniosków z meczu w którym wystawiamy rezerwowy skład obrony?
Bardziej skupiłbym się na pozytywach czyli kilku składnych akcjach, szybszej wymianie piłki, odpowiedzialności kilku zawodników a braku jej u innych.
Biadolenie nic nie da.
Przy odrobinie szczęścia wynik byłby inny.
Przecież wiadomo ze taki mecz w pucharze to okazja sprawdzenia czy jakieś rozwiązania zagrają czy nie. I to należy ocenić.
Tak się rozczarowaliście? Serio ktoś liczył że nagle pokonamy City?
Niespodzianką byłaby raczej wygrana.
Ciężko się tetaz wchodzi na k.com
Lament i biadolenie. Mnóstwo ekspertów co wszystko przewidzieli, nie liczących na Artetę ale liczących na szybkie podniesienie się z kryzysu. Bez logicznych podstaw, bez pracy, chcących w dwa dni zmiany o 180 stopni.
To jest proces. To trwa. Nie mozna oczekiwać odmiany jak za dotknięciem różdżki.
Jak się coś posypie to budowa zawsze jest procesem długotrwałym.
Zespół był oparty długo na 1 zawodniku. To się musi zmienić.
Muszą zacząć grać także inni. Nie tylko statystować.
@arsenal159:
Może po prostu wiem że przebudowa trwa i nie liczę na sukces w przeciągu pół roku
@tomash473:
Czytaj całość wypowiedzi ze zrozumieniem.
Piszę wyraźnie o kryzysie i niejednym potknięciu....
@Armata500:
Może czytaj ze zrozumieniem?
Nie piszę ile czasu jest tu Arteta i czy jest progres tylko że zespół ma kryzys i jest w przebudowie. I ze to jeszcze potrwa czyli będą jeszcze potknięcia.
Dobry eynik biorąc pod uwagę kryzys formy, kartkę jak i przrnieg meczu.
Na plus bramka z gry i szczególnie Holding z Cebulą.
Dla tych co oczekują od razu zdobyczy punktowych-jeszcze stracimy wiele punktów.
Wcale nie gramy źle. Oczywiście nie można powiedzieć żebyśmy przeważali ale przynajmniej część graczy się stara i bierze grę na wlasne barki.
Trzeba robić swoje bez względu na trudności i straconą bramkę
Xhaka jest zaangażowany. Brakuje mu umiejętności i to jest problem.
Nie powinien grać z tego powodu.
Z aspektów sportowy nie powinni się także łapać do składu Baleron i Willian. Po prostu nic nie wnoszą.
Niestety zespół jest zależny od formy Auby. Widać to na każdym kroku.
Zmiana trenera jedynie jeśli będziemy dalej dołować i zagrożony będzie pobyt w lidze. Póki co nie ma nawet polowy sezonu. Budowa trwa. Musi być bałagan zanim się poukłada klocki.
Wg mnie gra na 10 Lacazette'm wypali
Przynajmniej do lata. I przede wszystkim szybsza gra z przodu i pewny DM. Np. Elneny. Ktoś kto pozwoli naszym ofensywnym graczom na większe ryzyko bez strachu przed stratą piłki.
Arsenal jest uzalezniony od Auby. I jego słabsza forma to problem całego zespołu. Do tego kilku innych graczy nie lideruje a gra średnio.
I czy to Arsenal czy Fulham kazdy zespół wymaga czasu i budowa musi trwać. I kazdy manager popełnia błędy.
My jestesmy rozpieszczeni od czasów Wengera. Oczekujemy że Arsenalowi coś się należy z racji bycia Arsenalem. Już parę sezonów temu pisałem ze top4 nikomu nie jest dane. Że trzeba je wywalczyć.
Tak jak kazdy punkt w lidze. I tu jeszcze wiele zespołów straci pkt w starciach ze słabszymi kadrowo zespołami.
Przegraliśmy z Tottenhamem, ułozonym zespołem na fali po 2 kontratakach.
Wiekszym problemem jest statyczność z przodu i schematyczność. Ale tak się dzieje jak ci nie idzie to nie ryzykujesz. Stąd bezpieczne granie do boku.
@ZielonyLisc: to rozpocznij nowy projekt. Nowy trener na pewno coś wygra.
@Simpllemann: nie łap mnie za słowka. Ma problemy bo część zawodników nie ma formy, zespół jest w przebudowie i powiem więcej: niejeden mecz nas jeszcze rozczaruje.
Trzeba uzbroić się w cierpliwość a nie oczekiwać że bedziemy groźni mimo że nie mamy ku temu argumentów.
Zespół trzeba zbudować.
Arsenal gra średnio, wolno i schematycznie. Ale im wyniki są gorsze tym trudniej o ryzyko z przodu. Potrzeba czasu. Żaden zespół nie został zbudowany w kilka miesięcy.
Nie jesteśmy na poziomie najlepszych więc nie oczekuję cudów a powolnego budowania a i reakcji na to co źle idzie.
Wg mnie Arteta to właściwy człowiek. Ale ani on ani trener z nazwiskiem nie wycisną od razu wszystkiego. Chyba za szybko uwierzyliśmy ze możemy konkurować przrz cały sezon ze ścisłą czołówką. Nie ten czas. Dajmy mu w spokoju pracować.




Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 32 | 23 | 7 | 2 | 76 |
2. Arsenal | 32 | 17 | 12 | 3 | 63 |
3. Nottingham Forest | 32 | 17 | 6 | 9 | 57 |
4. Newcastle | 31 | 17 | 5 | 9 | 56 |
5. Manchester City | 32 | 16 | 7 | 9 | 55 |
6. Chelsea | 32 | 15 | 9 | 8 | 54 |
7. Aston Villa | 32 | 15 | 9 | 8 | 54 |
8. Bournemouth | 32 | 13 | 9 | 10 | 48 |
9. Fulham | 32 | 13 | 9 | 10 | 48 |
10. Brighton | 32 | 12 | 12 | 8 | 48 |
11. Brentford | 32 | 12 | 7 | 13 | 43 |
12. Crystal Palace | 31 | 11 | 10 | 10 | 43 |
13. Everton | 32 | 8 | 14 | 10 | 38 |
14. Manchester United | 32 | 10 | 8 | 14 | 38 |
15. Tottenham | 32 | 11 | 4 | 17 | 37 |
16. Wolves | 32 | 10 | 5 | 17 | 35 |
17. West Ham | 32 | 9 | 8 | 15 | 35 |
18. Ipswich | 32 | 4 | 9 | 19 | 21 |
19. Leicester | 32 | 4 | 6 | 22 | 18 |
20. Southampton | 32 | 2 | 4 | 26 | 10 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
Mohamed Salah | 27 | 17 |
E. Haaland | 21 | 3 |
A. Isak | 20 | 6 |
C. Wood | 18 | 3 |
B. Mbeumo | 16 | 5 |
Y. Wissa | 15 | 2 |
C. Palmer | 14 | 7 |
O. Watkins | 14 | 6 |
Matheus Cunha | 14 | 4 |
J. Mateta | 13 | 2 |
-
A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
-
Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
-
Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
-
Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
-
Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
-
Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
-
Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
-
Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
@Simpllemann: jak na obrońcę to jest młodziak. Ile ma meczy w PL, z 50 może. I to nie w pełnym wymiarze.
Saka choć młodszy ma podobne doświadczenie.
Zresztą nawet pomijając Holdinga w tym zestawieniu nie można odmówić Artecie stawiania na młodych, bo korzysta z puli przynajmniej 5 młodych graczy, tylko że nie zazębiało się to tak jak teraz.
Każdy liczył na Aubameyanga a nie np na Sakę.