Komentarze użytkownika malyglod

Znaleziono 6545 komentarzy użytkownika malyglod.
Pokazuję stronę 48 z 164 (komentarze od 1881 do 1920):

Komentowany temat: Arsenal bez cojones, 0-0 w hicie na Emirates Stadium 13.02.2014, 21:36

Znowu hejt Giroud.

Ja się zastanawiam co by było, jakbyśmy ten mecz przegrali, bo po prawdzie to Persie powinien strzelić i by było po meczu.
Rozpaczacie po 0:0 z MU jak byśmy co najmniej mistrzostwo przegrali. Co to dopiero będzie, jak ligi nie wygramy.

Giroud jest jaki jest, lepszego obecnie nie mamy i mieć nie będziemy. Gadanie że już lepszy Podolski, Bendtner czy Sanogo sa żałosne. Żaden z nich nie jest w rytmie meczowym, nie ma odpowiedniego ogrania na tej pozycji lub jest zwyczajnie za słaby na ciągnięcie drużyny.

Nieskuteczność Giriud to może 20% naszych ostatnich gorszych rezultatów. A patrząc na opinie tutaj to jakby to od niego wszystko zależało.
Francuz nie jest wybitny, ale co jak co koledzy mu nie pomagają wiele. Brak skrzydłowych, pressingu, dynamiki. Brak kogos kto pociągnie zespół, kto ma pomysł na grę i coś więcej niż klepanie, dzida czy wrzutka.

Nie ma sensu czepiać się jednego gracza jak słabiej gra ewidentnie cały zespół. Francuz nie był i nie jest liderem, nie dawał nam bramki co mecz więc i teraz trudno tego oczekiwać.
Poza tym, cały czas walczymy, jesteśmy punkt za liderem.

Komentowany temat: Arsenal bez cojones, 0-0 w hicie na Emirates Stadium 13.02.2014, 09:49

Dennis_Bergkamp

nie.
To tłumaczy kulawość naszych akcji, a nie skuteczność.
Skuteczność to inny temat. I fakt - on jest nieskuteczny.

Ale tłumeczenie naszych ostatnich wyników słabą fromą Giroud jest pójściem na łatwiznę. Jego nieskuteczność szkodzi, ale nasza nieumiejętność tworzenia czegoś więcej niż dzida ewentualnie klepanie na 20 metrze jest aż nadto widoczna.

Komentowany temat: Arsenal bez cojones, 0-0 w hicie na Emirates Stadium 13.02.2014, 09:00

Najlepiej to hejt na Giroud, ale nasza gra wygląda ostatnio tak:

Dzida na 30 m do Francuza który jest sam i nawet do boku nie ma do kogo odegrać. I niech się martwi. Prawda jest taka, że on sam meczu nie wygra ( bo to nie Suarez ), a bez pomocy skrzydłowych nasze atakowanie wygląda jak teraz.

Komentowany temat: Keller: Los Draxlera nie zależy od nas 12.02.2014, 19:11

Coraz częściej mam wrażenie, że transfery są dla niektórych ważniejsze do meczy.

Komentowany temat: Sytuacja kadrowa United 11.02.2014, 20:54

Ci sami gracze zdobywali mistrzostwo, więc raczej jest to kwestia mobilizacji i psychiki a nie umiejętności zespołu.

Komentowany temat: Arsenal zdeklasowany na Anfield 10.02.2014, 20:29

Mico17

ilu ty osobiście znasz Murzynów, że możesz jakiekolwiek wnioski wyciągać?

Jakbym tak myślał jak ty, to powiem - większość Polaków z bloków to brudasy i syfiarze. Do roboty się nie garną, dzieci nie wychowują tylko puszczają samopas. Do tego zawsze skwaszeni i twierdzą że im się wszystko należy.

Komentowany temat: Arsenal zdeklasowany na Anfield 10.02.2014, 20:14

CesK.

to nie jest takie proste. Mamy kasę to wydajemy.
Trzeba liczyć też kontrakt, plus dochodzi do tego drabinka płacowa w klubie. Nie dasz takiemu Tiote 90 tyś, jak nie podwyższysz Jackowi do 130-140. To zaraz inny będzie też chciał więcej.

Cudze pieniądze to łatwo wydawać. Zresztą - wydał na Ozila i mam wrażenie że największym wzmocnieniem są nie tyle jego umejętności co nazwisko, które zmotywowało innych i pozwoliło uwierzyć, że stać nas na trofea.

Komentowany temat: Arsenal zdeklasowany na Anfield 10.02.2014, 20:07

Jak dla mnie to ceny oszalały a nie Wenger. Fakt, Papcio jest skąpy, ale bez przesady. Teraz za byle miernotę na dzień dobry chcą 10 mln, a jak ma sezon udany to i 20 mln.

Naprawdę połowa zawodników nie jest warta swojej ceny. Jeszcze mogę zrozumieć płacenia za wybitnych ofensywnych graczy, ale nie tyle co teraz.

Komentowany temat: Arsenal zdeklasowany na Anfield 10.02.2014, 19:59

DM jak dla mnie nie jest potrzebny. Może za dwa sezony jak Mikael będzie starszy nie nie podoła grać w każdym meczu.

W ogóle Wenger nie preferuje gry z typowym DM, a liczy na uniwersalność swoich środkowych pomocników. Jakby chciał kogoś tylko do odbiorów, to może wystawić Vermaelena.

Komentowany temat: Arsenal zdeklasowany na Anfield 10.02.2014, 19:56

Mico17.

ciężko będzie znaleźć Murzyna i do tego bez bata :)

Komentowany temat: Arsenal zdeklasowany na Anfield 09.02.2014, 20:23

skyrim.

racja, ale też trzeba wziąć pod uwagę, że obecnie czołówka to 7 bardzo mocnych drużyn i każda ma możliwości gry przynajmniej o 3 miejsce.
Tu się czasem lekceważy Tottenham czy Everton, ale to drużyny które naprawdę mając swój dzień mogą z każdym ( dosłownie ) wygrać.
Liga wygląda tak, że w ciągu 3 dni możesz stracić 3-4 pozycje, bo w dwóch meczach zremisowałeś.

Komentowany temat: Arsenal zdeklasowany na Anfield 09.02.2014, 20:16

Po prostu potrzebny jest czas.

W MU od lat wiedzieli, że SAF idzie na emeryturę i zapewniam, że wybór Moyesa był bardzo dobrze przemyślany. Po prostu zmiana trenera po 20 latach z hakiem to jak wyrwanie serca zespołowi. To musi się na nim odbić. I to nie w postaci spadku o 1 czy 2 pozycje.

Ten sezon jest dla nich przejściowy i tyle. Ktoś kto przymierza się 3 lata do budowy domu, zatrudnia specjalistę, nie rezygnuje po wylaniu fundamentów. Jeśli chcą budować drużynę na lata i uznali że ma to robić Moyes, to trzeba dać mu czas. Nawet jeśli po drodze przytrafiają mu się takie mecze jak dziś.

Komentowany temat: Arsenal zdeklasowany na Anfield 09.02.2014, 20:10

skyrim

dziwnie zabrzmiało :)

Komentowany temat: Arsenal zdeklasowany na Anfield 09.02.2014, 20:07

Można sobie kpić z MU, ale faktem jest że to ci sami piłkarze co u Fergusona, a więc i to samo mogą osiągnąć.
Przykład MU pokazuje, jak ważny jest dobry manager kierujący drużyną i przede wszystkim jak mocna psychika ( przekonanie o swojej sile i umiejętnościach ) tworzy zwycięstwo.

Komentowany temat: Arsenal zdeklasowany na Anfield 08.02.2014, 22:46

Szogun

ciekawych rzeczy się tu dowiaduję. Ale po kolei, bo mnóstwo rzeczy poruszasz, z kótrych nic nie jest prawdą:

1. Oczekujesz triumfów - na jakiej podstawie? Swoich chęci czy możliwości sportowo-finansowych klubu?

2. Widzę już L`pool staje się przykładem, bo ostatnio im coś wychodzi, więc są "lepsi" niż zespół, który regularnie gra w LM i nigdy nie spadł poza top4? Ten sam L`pool który płacił po 35 mln za Carolla i ten sam który puchary wąchał 3-4 lata temu?

3. Owszem, bez sukcesów trener jest zwalniany. Ale my nie byliśmy i jeszcze nie jesteśmy w sytuacji normalnego klubu, bo budowaliśmy stadion i ( oczywiście to przewidziałeś ) z powodu kryzysu finansowego spłata długu ( jakieś 450 mln ) trwa 10 lat. Te pieniądze nie poszły na zespół.
Można było pójść drogą Leeds lub Portsmouth, coś wygrać i obudzić się w 4 lidze.

4. Tak, Wenger sprzedawał lepszych i kupował tańszych graczy, słabszych oczywiście. Robił to tobie na złość. Długi spłacał przy okazji.

5. Wenger stracił zmysł do wynajdowania talentów. Grzeszysz i się jeszcze cieszysz.
Z ostatnich lat to Szczęsny, Gibbs, Ramsey, Jack. O wcześniejszych nie wspominając.

6. W sezonie każdemu zespołowi zdarza się porażka/porażki z teoretycznie słabszym rywalem. To nie gra komputerowa.

7. Ostatnie kłamsto - Wenger dostał gotowy zespół. Pamięć ludzka jest jednak wybiórcza, nie? Rozumiem, że od 1996 Wenger "jechał" przez 8 sezonów na zawodnikach Grahama?

Napisać można wszystko, trzeba jednak próbować trzymać się prawdy.

Komentowany temat: Arsenal zdeklasowany na Anfield 08.02.2014, 22:06

Szogun

wymień trenera który 16 lat z rzędu gra w LM, za jego kadencji powstaje stadion i nowoczesna baza treningowa, jeden z jego zespołów nie przegrywa meczu w sezonie ( jako druga drużyna w historii ponad 100 letnich rozgrywek ), wychowuje mnóstwo świetnych zawodników itd. Cały piłkarski świat go docenia. Odmawianie mu umiejętności ( gościowi który 40 lat jest w piłce ) to już nawet nie ignorancja, to czysta głupota.

Tymi bredniami o braku taktyki próbujesz wyjaśnić coś, co w sporcie bardzo trudno określić - przyczynę porażki. Nigdy nie ma jednej, to ciąg zdarzeń.
Trenera określa nie to czy przegra, tylko jak jego zespół na porażke zareaguje.

Komentowany temat: Pomeczowa wypowiedź Wengera 08.02.2014, 18:45

Mądra i wyważona odpowiedź. Najlepiej uciąć wszystkie rozważanie wygrywając w następnych meczach.

Komentowany temat: Arsenal zdeklasowany na Anfield 08.02.2014, 18:07

Widzę znowu szukanie winnego się zaczyna.
Cała drużyna zagrała słabo i tyle. Ale w sumie to się nie dziwię, jak ledwie zaczęli i bramka. Potem znów kopnęli i gol. I tak 4 razy.

Nie zienia to faktu, że ciężko nam grać z rywalem, który gra ostrym pressingiem. Do tego jesteśmy w nieco słabszej formie jako zespół.
Ale każdy zepół ma w sezonie mecze lepsze i gorsze. Tydzień temu o MC pisano - Niezwyciężeni, a ty 2 mecze i 1 pkt. Bywa.

Komentowany temat: Arsenal zdeklasowany na Anfield 08.02.2014, 17:58

kubanski.

ok, rozumiem. Ale wg mnie nie został skreślony. Po prostu grają Kosa i Per i nie robili błędów więc nie było powodu, żeby coś zmieniać.
Przecież często jest tak, że wypada ktoś w fromie z powodu kontuzji, wchodzi za niego inny gracz i już nie oddaje miejsca w składzie. Takie życie, teraz Verma musi czekać na swoją szansę, co nie oznacza że jest skreślony czy słaby.

Komentowany temat: Arsenal zdeklasowany na Anfield 08.02.2014, 17:49

kubanski

sorry ale taka dyskusja jest zbędna. Bo nie wiesz co by było, jakby Verma grał. I ja też nie wiem.
Zakładasz, że byłoby lepiej, bo jest np. bardziej zwrotny.
A jak mogę równie dobrze założyć, że nie grając w tym sezonie byłby najsłabszy na boisku i przegralibyśmy jeszcze więcej.

Takie gdybanie jest fajne, jak się wie jak sie mecz skończył. Ale przed gwizdkiem jakby Pera nie było to 99% kibiców by się dziwiła.

Komentowany temat: Arsenal zdeklasowany na Anfield 08.02.2014, 17:41

kubanski

nikogo nie skreślił.
Po prostu Per i Kosa dają radę to po co to zmieniać. Dotąd było idealnie, a dziś klops.
Ale kto to mógł przewidzieć?

Komentowany temat: Arsenal zdeklasowany na Anfield 08.02.2014, 17:36

Halo halo, te sam Chamakh który był pośmiewiskiem ekspertów z tej strony?

Komentowany temat: Arsenal zdeklasowany na Anfield 08.02.2014, 17:34

Czeczenia

wiesz co jest najbardziej smutne. Że takich kibiców jak Ty, z którymi można się oczywiście w niektórych rzeczech nei zgadzać jest coraz mniej.
Tą stronę jak i media w ogóle zalewa syf, chmstwo i ignorancja. Przekonanie, że rozmówcę trzeba zniszczeć a nie przedstawić mu swoje argumenty.
Dyskusje na poziomie, w dystansem, doceniające dobre strony i dostrzegające te złe - jest jak na lekarstwo.

Komentowany temat: Arsenal zdeklasowany na Anfield 08.02.2014, 17:27

Arsenalfcfan.

oczywiście, to ten sam gość.
Z tym, że wątpię czy zadowala go top4. Ale na pewno nie jest skłonny do szastania pieniędzmi i mi osobiście się to podoba. Dlatego transfer Ozila, Bale`a czy Hazarda uważam za przepłacone.
Oczywiście nie odbieram im magicznych umiejętności. Po prostu może nazbyt romantycznie próbuję wierzyć, że to jednak jeszcze jest sport i drużynę można zdudować a nie dosłownie kupić.
I dlatego kibicuję Arsenalowi.

Co do tych przykładów braku transferów ( Draxler czy inni ) - naprawdę wolę się nie wypowiadać, bo kibic widzi najwyżej wieżchołek góry lodowej i tak naprawdę nie wie nic kto kogo chciał i co poszło nie tak.

Komentowany temat: Arsenal zdeklasowany na Anfield 08.02.2014, 17:17

Arsenalfcfan

Wengera mają bronić wyniki jakie uzyskuje w określonych warunkach pracy. I tyle. Teraz te warunki są ponoć lepsze, czego "dowodem" transfer Ozila.

Warto jednak pamiętać, że ten sam Wenger, który tak usilnie "nie chce" kupić napastnika to ten sam, który do dziś był na 1 miejscu w tabeli, ten sam co od lat gra w LM ( jak żaden inny manager ), ten sam dzięki któremu taki Ozil czy Cazorla tu przyszli i ten sam co z Walcotta, Ramseya, Jacka czy Szczęsnego zrobił kawał dobrego piłkarza.

Komentowany temat: Arsenal zdeklasowany na Anfield 08.02.2014, 17:13

LM - to absolutna abstrakcja. Tu mamy zagrać jak najlepiej, ale wątpię żeby sprzyjało nam aż tak szaczęście, żebyśmy ją wygrali. Nie jesteśmy najlepsie w Europie, ale to nie znaczy że mamy nie walczyć.

Liga - dla mnie zawsze priorytet. Tu też jest trudno, bo każdy może każdemu punkty urwać, ale sezon jest długi i porażki z MC, Chelsea czy nawet dzisiejsza nic nie znaczą, bo trzeba po prostu zgromadzić najwięcej możliwych punktów w meczach ze wszystkimi rywalami.
Jak będzie to się okaże - ja nigdy nie jestem szczególnym optymistą, staram się patrzeć racjonalnie. MC i Chelsea są silniejsze, ale to jakoś my dotąd prowadziliśmy. I to nie jest przypadek. Po prostu trzeba grać swoje, z determinacją i walką w każdym spotkaniu. Dziś tego zabrakło.

Komentowany temat: Arsenal zdeklasowany na Anfield 08.02.2014, 17:03

Poza tym, co znamienne, przed sezonem nikt nie liczył, że ugramy coś więcej niż 4 miejsce. A teraz ci sami, co nas skreślali, są najbardziej rozczarowani, że do mistrzostwa nieco dalej.

Komentowany temat: Arsenal zdeklasowany na Anfield 08.02.2014, 17:00

Ja podsumuje mecz tak.
L`poolowi dziś bardziej zależało, mieli więcej determinacji i co tu nie mówić, wszystko im się dziś wyśmienicie ułożyło.
My byliśmy słabsi, niedokładni i nieobecni. Po prostu dziś byliśmy słabszą drużyną i zasłużenie dostaliśmy to co dostaliśmy.

Czy to cokolwiek zmienia? Czy 5:1 czy 2:0 - porażka to porażka.
Trzeba po prostu wyciągnąć wnioski, śpiąć pośladki i nie płakać. Sezon długi - jeszcze każde drużyna się potknie czy wywróci. A kto jak kto, ale nasza ma już doświadczenie w grze pod presją.

Komentowany temat: Ostatnie chwile transferowego okienka z Kanonierzy.com! 31.01.2014, 22:29

Jak to się skończy i wszyscy powylewają swoje żale to w weekend jest to co w piłce najważniejsze - mecz.

Komentowany temat: Ostatnie chwile transferowego okienka z Kanonierzy.com! 31.01.2014, 22:24

95% tych newsów jest wyssana z brudnego dziennikarskiego palca.

Komentowany temat: Ostatnie chwile transferowego okienka z Kanonierzy.com! 31.01.2014, 20:47

Pegaz

no popatrz, przejmuje się kasą. Ale głupi

Komentowany temat: Ostatnie chwile transferowego okienka z Kanonierzy.com! 31.01.2014, 20:41

pauleta19

tak uważam. Możesz mieć inne zdanie. To już twój problem.

songoku95

oczywiście, możesz mieć rację. Ale mogę mieć ją również ja. Tzn. transfer jeden ( np Hazarda ) owocuje mniejszą ilością czasu np Ramseya i jego definitywnym odejściem.

Podkreślam - to jest wróżenie z fusów.
Jeden transfer ( nawet najgenialniejszego gracza ) nie jest równoznaczny z sukcesem. W piłce 2+2 nie zawsze = 4. To wszystko.

Komentowany temat: Ostatnie chwile transferowego okienka z Kanonierzy.com! 31.01.2014, 20:36

slepywenger

ale mniej czasu na boisku na pewno. A to dzięki ciągłemu wystawianiu bez Ramseya nie wyobrażamy sobie zespołu.

Poza tym ja nie chcę budowy Arsenalu w stylu Chelsea czy MC. Do tego, przynajmniej dla mnie, Belg jest nie warty swojej ceny ( Ozil też żeby było jasne ) i jest niestety sporym aktorem ( oprócz niewątpliwie ogromnych umiejętności ).

Komentowany temat: Ostatnie chwile transferowego okienka z Kanonierzy.com! 31.01.2014, 20:31

Transfer Hazarda ( przepłaconego )
= mniej gry Ramseya ( co owocuje spadkiem formy i narzekaniem, że go nie sprzedaliśmy ).
= brak transferu Ozila
= mniej gry Jacka
= mniej gry i spadek formy Rosy, co pewnie niektórzy "kibice", którzy go teraz chwalą skwitowaliby - stary jest niech odejdzie.

Akcja=reakcja. Coś kosztem czegoś.

Komentowany temat: Ostatnie chwile transferowego okienka z Kanonierzy.com! 31.01.2014, 20:27

Arsenalfcfan.

nie wycieraj sobie mną facjaty proszę ja ciebie

Nigdy nie pisałem, że Wengerowi zarząd pieniędzy nie daje, bo ja tego nie wiem. Nie jestem tak uczony jak ty, żeby wiedzieć co się w pokoju prezesa dzieje. Koniec kropka. Nie umiem wróżyć z fusów.
Wenger nie wydaje czy wydaje - jego sprawa - on się zna lepiej i lepiej wie co jest Arsenalowi potrzebne.


I naprawdę bardzo bym chciał tego mistrzostwa w tym sezonie - nie dlatego, że już długo czekamy. Ja mogę czekać, byle tylko z roku na rok widac było, że idzie to w dobrym kierunku.

Ale chcę mistrzostwa, żeby tacy jak ty "kibice", co zawsze narzekają i nie potrafią się przyznać, że ich wynurzenia nie mają nic wspólnego z rzeczywistością, żeby tacy ludzie, którzy wycierają sobie twarz kimś tak zasłużonym i mądrym jak Wenger - po prostu się nie odzywali.

Komentowany temat: Ostatnie chwile transferowego okienka z Kanonierzy.com! 31.01.2014, 19:42

mar12301


a transfer=mistrzostwo.

Dorośnij

Komentowany temat: Ostatnie chwile transferowego okienka z Kanonierzy.com! 31.01.2014, 19:41

pauleta19

nawet nie próbuj. Zdrowy rozsądek się tu nie przebije...

Komentowany temat: Ostatnie chwile transferowego okienka z Kanonierzy.com! 31.01.2014, 19:35

Nie będzie transferu to też się nic nie stanie.

Niektórzy tu się zachowują, jakby od jednego czy drugiego nazwiska przyszłość klubu zależała. Najczęściej są to ci, którzy pół roku temu wyrzucali Wengera, Ramseya czy wieszczeli koniec klubu.

Komentowany temat: Transferowy Zawrót Głowy 30.01.2014, 19:14

DZiwny transfer Cabaye. Szkoda, że nie został w PL.

Komentowany temat: Oficjalnie: Puma nowym sponsorem Arsenalu! 27.01.2014, 19:18

adrian12543

Koszylka ze skaczącym kaczorek Donaldem mogłaby być nawet interesująca...
A tak serio, obojętne w czym grają, byle zawsze na 100%.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Ipswich 27.12.2024 - godzina 21:15
? : ?
Crystal Palace - Arsenal 21.12.2024 - godzina 18:30
1 : 5
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool16123139
2. Chelsea17105235
3. Arsenal1796233
4. Nottingham Forest1794431
5. Bournemouth1784528
6. Aston Villa1784528
7. Manchester City1783627
8. Newcastle1775526
9. Fulham1767425
10. Brighton1767425
11. Tottenham1772823
12. Brentford1772823
13. Manchester United1764722
14. West Ham1755720
15. Everton1637616
16. Crystal Palace1737716
17. Leicester1735914
18. Wolves17331112
19. Ipswich1726912
20. Southampton1713136
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah139
E. Haaland131
C. Palmer116
B. Mbeumo102
C. Wood100
N. Jackson93
Y. Wissa91
Matheus Cunha83
J. Maddison74
A. Isak74
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady