Komentarze użytkownika marimoshi

Znaleziono 5872 komentarzy użytkownika marimoshi.
Pokazuję stronę 3 z 147 (komentarze od 81 do 120):

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 13.04.2026, 08:42

@Mastec30 napisał: "W 2023 roku też jakoś w podobnym okresie jechaliśmy na Etihad. Teraz z pełną kadrą za duże miliony. Wtedy z Holdingiem w obronie a szczerze mówiąc ja mam podobne przeczucie. Vibe na wynik jest ten sam. Trochę to smutne jak źle się zestarzał słynny "proces""
Jaka pełna kadra? Jak jest problem, aby wystawić kogoś na 90 minut na ŚPO. Prawa strona to White też nie ma sił biegać. Więc masz już dwie wymuszone zmiany.

Inna kwestia, że zarządzanie tą kadrą jest złe

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 13.04.2026, 08:40

@adek504 napisał: "Juz bylo wieksze, MU w kwietniu na czysto tracił 8 pkt i City ich dogonilo ;)"
Patrze na termiarz i United miało mecz na wyjeździe City i stracili punkty z Wigan (przegrana) oraz Everton (remis).
Jednak to co Arsenal wyczynia w tym sezonie i ile razy była szansa na powiększenie przewagi będzie większym butelkowaniem.

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 13.04.2026, 08:32

@Ech0z napisał: "City nie przegra już meczu. Serio co rok muszę wam to tłumaczyć ?"
Przegra za tydzień!

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 13.04.2026, 08:29

@marimoshi napisał: "W przypadku przegranej zmiana samego Artety tutaj nic nie da. Trzon drużyny poza Rice stanowią zawodnicy, którzy co roku wymiękają. To będzie potrzebna duża reforma i pożegnanie się z niektórymi."

Dodam jeszcze, że nie rozumiem czemu nikt w zimę nie przyszedł. Przydałby się zawodnik świeży, który nie mierzy się z presją od 4 lat. Semenyo idealnie siedziałby u Nas. City jak im nie idzie to właśnie w zimę potrafią zrobić transfer, który odmieni im grę.

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 13.04.2026, 08:26

@adek504 napisał: "Henry chyba cos takiego powiedział, ze strach przed zwycięstwem bywa niemożliwie paraliżujący
Oni sie mierzą z 22 letnimi oczekiwaniami zdobycia mistrzostwa"


W przypadku przegranej zmiana samego Artety tutaj nic nie da. Trzon drużyny poza Rice stanowią zawodnicy, którzy co roku wymiękają. To będzie potrzebna duża reforma i pożegnanie się z niektórymi.

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 13.04.2026, 08:24

@Dziadyga napisał: "I Ja też nigdzie nie pisze,że teraz ma wylecieć.Tylko zapowiada się podobne zakończenie jak co roku jeśli w niedzielę nie dojadą."
To jest najzabawniejsze. Przed meczem Bourm do mistrza wystarczył przegrana, remis i 5 wygranych. Limit porażek już na pierwszej przeszkodzie udało się osiągnąć xD W zapasie jeszcze jest remis, który musi być z City.
Chociaż z drugiej strony oni też potracą jeszcze punkty, ale nie widzę jednak aby Arsenal wygrał 5 pozostałych spotkań.

Dawno nie było takich emocji - albo mistrz albo historyczne butelkowanie, którego w erze PL jeszcze nie było

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 13.04.2026, 08:18

@arsenallord napisał: "Zapomniałem dodać że obok Artety wina Zubiego"

Tak. Zubimendi jest całym złem Arsenalu. Z Parteyem byśmy dowieźli mistrza tak jak robiliśmy to przez ostatnie sezony.

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 13.04.2026, 08:12

@arsenallord napisał: ": Sezon bez trofeów będzie tylko i wyłącznie winą tego betonu na ławce zwanego Arteta"
Niez zgadzam się. Arteta + piłkarze ponoszą winę.
Jak wygramy mistrza to będzie tylko i wyłacznie zasługa Artety?

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 13.04.2026, 08:08

@Ech0z napisał: "no niesamowita bo gdybyśmy kupili odpowiedniego napastnika to by mógł sam wygrywać niektóre mecze a Gyokeres nie wygrał nam nawet 1 punktu w tym sezonie. Jeśli nie widzicie tego jak słaby jest Szwed to nie dziwcie się że kolejny sezon kończymy bez żadnego trofeum"
Ja nie licząc wstecz to widzę, że zdobył Nam przynajmniej 6 pkt - 3pkt z Evertonem na wyjeździe oraz wyjazd z KFC.

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 13.04.2026, 08:06

@sidtsw napisał: "bardziej od napastnika potrzeba nam dwoch LS, bo martinelli i trossard to tragedia"

Cholera go wie kogo po takim sezonie potrzeba. White, Saka, Odegaarda i na razie Havertz fizycznie nie domagają. Częstotliwość łamania się zawodników, którzy kiedyś stanowili o trzonie drużyny jest niesamowita

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 13.04.2026, 08:03

@losnumeros napisał: "Najbardziej irytuje i denerwuje to zdjęcie kibica z butelką które lata po internecie, ludzie cisną niezłą beke oraz do tego dochodzą treningi z długopisami. To jest takie pośmiewisko i naplucie w ryj kibicom że tych eunuchow powinno coś zmobilizować do lepszej gry i wygrania ligi"

A mnie właśnie śmieszy. Jednak to City korzysta na butelkowaniu. Bardziej irytowałoby mnie, gdyby to był kibic Chelsea, Liverpoolu czy United.
To zdjęcie mógłby teraz pokazywać Arteta reszcie zawodników. Może to wskrzezi w nich złość i chęć odegrania się?
Kiedyś na Anfield niepozorna starcie Xhaki z TTA obudziło Liverpool i odrobili dwubramkową stratę. Kto wie czy te niepozorne zdjęcie nie będzie takim zapalnikiem

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 20:02

@MarkOvermars napisał: "City nas zje i znów będziemy pośmiewiskiem ehhh…."

Do tego idzie przywyknąć. Nawet ten grubasek z City z butelką smieszy :D

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 19:41

@alexis1908:
Michał Probierz bez klubu. Albo Czesław Michniewicz - idealny kandydat do kontynuwoania HaramBall

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 19:38

@silvano95:

No właśnie więc bez mistrza czeka rewolucja w składzie. Wgl zmiana w hierarchii kapitańskiej w takim momencie mówi, że niezły tam burdel musi panować

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 19:34

@silvano95: to teraz pytanie kto jest problemem w klubie. Arteta czy piłkarze, którzy za każdym razem srają metr przed kiblem? Na moje zmiana samego trenera nie da. Tutaj trzeba liderów w stylu Rice. Nawet Gabriel od meczu z United gra z pampersem

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 19:28

@determinat00r:
W piłce nie takie rzeczy się działy xd

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 19:27

@Pitu88 napisał: "Po czymś takim najlepsi będą chcieli odejść , a drużyna się posypie i stanie ligowym średniakiem po raz kolejny."
A kto gra? Właśnie Ci najlepsi co roku butelkuja i bez żalu bym ich pożegnał. Po co Nam gracze z genem przegrywu?

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 19:25

A może Nas pozytywnie Arsenal zaskoczy za tydzień. Wyjdziemy mega ofensywnie z Eze i Ode w środlu. Wróci Timber i Saka.
Na pewno nie zagramy duetem Zubi-Rice. Mikel na pewno wyciągnie wnioski ;)

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 18:58

Arteta na tym telebimie powinien puscic wypowiedzi zawodnikow City czy tego kibica z butelka. Może to ich zmotywuje do gry

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 18:56

Caicedo xD ten co niby lepszy od Rice?

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 18:55

Garnacho hat trick

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 18:46

Ależ będzie parkowany autobus za tydzień xd

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 18:39

No coz. Koniec

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 17:52

Rodri znowu bez kartki xd

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 17:48

No Czelsioki proszę się przyłożyć. Gracie o transfer do Arsenalu

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 12:43

@arsenallord napisał: "Na takie rzeczy składa się wiele czynników. Co się stało, komu z drużyny, kto mu za skórę zalazł podczas meczów itd. Szedł za swoim i ja zawsze takie rzeczy doceniam jak drużyna jest za sobą. Kartka niestety kartką, ale piłkarsko Zubi absolutnie bez podjazdu. Xhaka z końcówki w Arsenalu nawet grał lepi"
Xhaka z końcówki Arsenalu to zjadał jednego i drugiego.

Partey to był gość, który miał jeden sezon, gdzie można było na niego liczyć jeżeli chodezi o dostępność.
Na Nim nie mozna było budować składu. Co zaczynał grać dobrze to wypadał na pół sezonu.
Najlepszą piłkę graliśmy jak był Rice z Jorginho w środku pola.

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 12:40

@Czeczenia:

No nikt nie wygląda tak jak pół roku temu. Brakuje świeżości.
Nie wiem czemu zimowe okienko zostało przespane. Jak nie idzie drużynie to trzeba kogoś świeżego sprowadzić.

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 12:36

@arsenallord:

No widzisz inni zawodnicy potrafią utrzymać nerwy na wodzy. Tym bardziej, ze ten dwumecz był rozstrzygnięty. Jakoś inni zawodnicy nie dali się sprowokować tylko biedny Partey. Widocznie jakiś on specjalny

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 12:19

Właśnie sobie odświeżyłem skrót z PSG. Najlepiej grająca drużyna, a ile oni mieli problemów z dziesiątkowanym Arsenal.
Pierwsze 10 minut to 3 wyborne sytuację. Przy przegrywaniu 2-0 jeszcze Nasi walczyli. Sytuacji Saki na pustaka w 80 minucie na 2-2.
Chciało się ich oglądać, chciało im się kibicować. Człowiek widział jak "umierali" na boisku.
A teraz? Szkoda gadać :/ Coś Ty Mikelu zrobił z tą drużyną

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 12:09

@arsenallord napisał: "Położył przez kartkę, a nie przez umowności piłkarskie. Zubi kładzie nam sezon właśnie przez to drugie."

A drugie spotkanie przez co położył? Dwie bramki stracone przez Parteya.
A żółta kartka jak została zdobyta? Przez głupotę w ostatnich minutach meczu. Nie wiem co miał gość w głowie, aby się szarpać o nic z Rudigerem.

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 12:07

@Marzag napisał: "No ale pierwszy raz mamy kadrę na mistrza, w poprzednich sezonach graliśmy ponad stan, brakło nam zwyczajnie piłkarzy do rotacji i w tym sezonie ten problem został rozwiązany, mimo kontuzji mamy dalej mocny skład."

No dalej brakuje Nam piłkarzy do gry w kwietniu. Na 10 nie masz piłkarza, który jest w stanie zagrać 90 minut - fizycznie Ode, Eze czy Havertz nie mają już sił.
Prawe skrzydło Saka mimo chuchania na niego wypadł niewiadomo do kiedy. Musimy się ratować teraz 16latkiem.
Lewa obrona to gra trzeci wybór w tym sezonie MLS. Niezniszczalyn wcześniej Hincapie od razu po transferze łapie jakieś urazy.
Prawa obrona Timber został zajechany, a White nie ma sił na 90 minut.
Zubimendi wygląda jak 50letni dziadek - nie ogarnia co się dzieje. Gość pierwszy sezon i gra od deski do deski.

Jedynymi zawodnikami z pierwszwego składu, którzy dadzą radę biegać przez 90 minut to Rice i wysmiewany Gyokeres. Reszta po 30 minutach oddycha rękawami.

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 11:55

@pablofan:

Partey miał tylko 1 sezon, gdzie się zblizył w liczbie rozegranych minut do pierwszego sezonu zubiego. Zgodzę się, że hiszpan teraz wygląda słabo, ale on fizycznie już nie daję rady, a dalej jest forsowany w środku pola.
A Partey w najważniejszym momencie sezonu położył półfinał LM więc tyle na niego można było polegać.

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 11:51

@Marzag napisał: "Arteta wyciąga wnioski to jest odpowiednią osobą na odpowiednim miejscu."

Od paru lat w tym samym momencie przegrywamy wszystko. Zajebiście wyciąga wnioski.
City pokazało jak trzeba grać na Nas i teraz każdy kolejny rywal to kopiuje i dalej Arsenal ma problem z rozegraniem piłki.

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 08:58

@Theo10: regres

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 08:42

@Theo10:
A może przychodzi nowy trener i wygrywa od razu mistrza jak Slot?
Czemu zwolnienie Artety ma się równać z upadkiem klubu?

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 08:26

@Theo10 napisał: "będąc na naszym poziomie chodzi o to, żeby być najlepszym na ligowym i/lub europejskim podwórku - tylko to się liczy."

O jakim poziomie mówimy? Mistrzów jesieni? Od4 lat przychodzi kwiecień i Arsenal przegrywa wszystko. Jeden miesiąc marnuję 8 miesięcy ciężkiej pracy. Rok do roku się powtarza. Więc wrzucenie nawet podrzędnego pucharu Ligi, gdzie jednak rywalizujesz z najlepszymi drużynami jest warte tego tym bardziej jak dochodzisz do momentu, gdzie grasz pierwszym garniturem.
Jesteśmy na takim etapie, że nie powinniśmy wybrzydzać żadnym trofuem.

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 08:19

@Dziadyga:
On chyba ogłosił to jak sprzedali mu kapitana w zimę. Więc się pewnie już wkurzył, że gra co 3 dni i najważniejszą osobę mu sprezdają.

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 08:10

@Theo10:

Drugorzędni turniej europejski, drugorzędny puchar angielski i tak to się toczy w Arsenalu. Każda wymówka dobra, aby nie zgarnąć pucharów ;)

To, że mają szanse spaść to mi nie przeszkadza i będę się z tego cieszył. To jeszcze bardziej potęguje fakt, że tak słabo zarządzana drużyna wrzuca puchar do gablotki, a Arteta, który ma wszystko nie potrafi dowieźć.

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 08:00

Glasner gdzieś jest już zaklepany? Abstra****ąc już od tego, że Arteta pomimo przegrania na wszystkich frontach zostanie na dłużej to czemu nikt nie bierze szkoleniowca CP pod uwagę?

W przeciwieństwie do Iraoli czy Fabregas gość poznał co to granie co 3 dni, a to jest bardzo duża przewaga.
Porównując jeszcze głębie składu CP do Arsenalu to jest przepaść.
Teraz może im w lidze nie idzie wybitnie, ale co chwilę tracą gwiazdy zespołu.

Komentowany temat: Bolesna porażka z Bournemouth na własnym stadionie 12.04.2026, 07:56

@Theo10:

Niby tęsknią, a w międzyczasie wygrali LE, której nie potrafił Arteta.

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady