Komentarze użytkownika metjuAFC

Znaleziono 5695 komentarzy użytkownika metjuAFC.
Pokazuję stronę 4 z 143 (komentarze od 121 do 160):

Komentowany temat: Nowy Rok, stara skuteczność: Arsenal 0:2 Liverpool 11.01.2024, 13:15

Arteta to dobry trener, ale bardzo brakuje mi u niego wprowadzania do pierwszego zespołu nowych zawodników. Młodziki okrzyknięte talentami nadal kopią się w młodzieżówce, ewentualnie usiądą na ławce w LM czy pucharze. Wenger czy Emery jednak mieli tą odwagę. Brakuje mi też nieoczywistych transferów, które się po prostu sprawdzą. Dla przykładu Wenger trafiał z zawodnikami jak Adebayor, Sagna, Koscielny czy Eduardo. Arteta albo kupuje gotowe produkty albo zawodników mało znanych, którzy jednak się nie spraedzają. Potem wygląda to tak, że nie mamy kogo wpuścić z ławki bo nikt nie podniesie poziomu czy nie da impulsu. No i ta niemoc w ataku. Brakuje napastnika jak Auba w prime czy wspomniany Adebayor. To nie mają być wirtuozi schodzący jak Jesus do skrzydła czy cofający się do rozegrania. To mają być piłkarze kończący akcje i dający bramki.

Komentowany temat: Nowy Rok, stara skuteczność: Arsenal 0:2 Liverpool 11.01.2024, 08:55

@Craz: na spokojnie, to The Sun czyli żadne źródło więc pewnie zaraz będzie informacja że nawet nie jest na liscie Artety. Problem w tym, że na tej liście może nie być nikogo patrząc na to jak wisi nad nami FFP, a na sprzedaż graczy pokroju Cedrica, Tavaresa czy Elnengo się nie zanosi. Co do tego że wolałbyś Nketiaha to dość odważna teza bo jak się okazało Edsie już kilka razy nas oszukał strzelając rzed podpisaniem nowego kontraktu i kilka razy pod nieobecność szklanego Jesusa. Jak dla mnie to zawodnik za słaby na Arsenal.

Komentowany temat: Nowy Rok, stara skuteczność: Arsenal 0:2 Liverpool 10.01.2024, 13:00

Arteta nie może zakładać, że zawodnicy sami z siebie nagle zaczną strzelać czy grać lepiej. Przede wszystkim nie można liczyć na to, że zdeowie dopisze im do końca maja. Wiem, że nie zawsze transfer jest rozwiązaniem, ale poprzednie decyzje powodują to, że właśnie teraz jest potrzebny.

Komentowany temat: Nowy Rok, stara skuteczność: Arsenal 0:2 Liverpool 10.01.2024, 12:58

Można się śmiać z Totków, a nawet należy ;-), ale trzeba przyznać że chyba coś tam drgnęło jeśli chodzi o zarządzanie drużyną. Widzą że wypadli im ŚO to ruszyli na rynek i przyklepują Dagusina. Son na Pucharze Azji więc wypożyczają Wernera. U nas brakuje takich reakcji. Wypadł Jesus więc będzie grał Nketiah albo Havert. Wypadł Zina więc na siłę będzie tam pchany Kiwior. Trochę to tak na dziko się kreuje. Szkoda.

Komentowany temat: Nowy Rok, stara skuteczność: Arsenal 0:2 Liverpool 10.01.2024, 11:19

Wszystko co widzę jeśli chodzi o transfery przewidziane są na "summer". Pytanie tylko co z "winter" bo brakuje nam LO i napastnika. Wiem że mamy na karku FFP i ograniczony budżet, ale zaraz możemy obudzić poza TOP4 i będzie gonitwa pod koniec sezonu żeby pozostać w LM.

Komentowany temat: Nowy Rok, stara skuteczność: Arsenal 0:2 Liverpool 08.01.2024, 21:28

Dzisiaj przewinęła mi się plotka że robimy podchody pod Spinazzolę z Romy.

Komentowany temat: Nowy Rok, stara skuteczność: Arsenal 0:2 Liverpool 08.01.2024, 21:20

Jeśli temat Onany jest prawdziwy to byłby to naprawdę dobry ruch. Silny i przy tym dynamiczny zawodnik, który świetnie partnerowałby Declanowi w środku pola. Wiadomo, że obecnie brakuje nam napastnika i lewego obrońcy no ale zobaczymy jak wielką kreatywnością popiszą się nasi księgowi.

Komentowany temat: Nowy Rok, stara skuteczność: Arsenal 0:2 Liverpool 07.01.2024, 22:22

@piter1908: Timner wypadł w pierszym meczu, Zina z Tomyiasu wypada naprzemiennie a Cedric? Proszę Cię, on nie gra właściwie w ogóle.

Komentowany temat: Nowy Rok, stara skuteczność: Arsenal 0:2 Liverpool 07.01.2024, 22:14

@piter1908: uczepiłeś się Tierneya, a ja wspomniałem jeszcze o możliwości zakontraktowania jakiegoś LO przed zamknięciem letniego okienka. A co do Szkota to fakt noe był wybitny ale z pewnością potrafił bronić i grał lepiej niż Kiwior na nie swojej pozycji.

Komentowany temat: Nowy Rok, stara skuteczność: Arsenal 0:2 Liverpool 07.01.2024, 21:52

Oczywiście, że Arteta nie jest do zwolnienia tylko musi sprowadzić odpowiednich graczy i wymyślić coś innego niż wchodzenie LO do środka bo obecnie każdy rywal dostaje na tacy rozpracowany Arsenal. Nie można nie docenić jego wkładu w rozwój Arsenalu, ale też kilka jego decyzji jest niezrozumiałych. Przykładem jest wypożyczenie Tierneya i brak sprowadzenia nowego LO wiedząc, że Timber wypadł na bardzo długo, a historia urazów Ziny była raczej dobrze znana.

Komentowany temat: Nowy Rok, stara skuteczność: Arsenal 0:2 Liverpool 07.01.2024, 20:55

@Damper: czy my jesteśmy kibicami tamtych drużyn? Nie, więc nie obchodzi mnie na kogo wydają inni trenerzy. Interesuje mnie jak radzi sobie Arsenal i jak przykłada sobie broń do skroni w postaci FFP.

Komentowany temat: Nowy Rok, stara skuteczność: Arsenal 0:2 Liverpool 07.01.2024, 20:45

@Garfield_pl: wyskoczyłeś tu z Rice'm mimo że nawet o nim nie wspomniałem. Anglik to świetny transfer i nigdy bym tego nie kwestionował. Chodzi o kasę wydaną na Havertza, który już w Chelsea nie prezentował się jakoś super. Poza tym wypożyczenie Rayi, który z miejsca posiadził na ławce bardzo dobrego Ramsdale'a. Wiem ze słyniesz tu z ootymizmu i bronienia Artety ale w tym wypadku myślę że argumenty się kończą.

Komentowany temat: Nowy Rok, stara skuteczność: Arsenal 0:2 Liverpool 07.01.2024, 20:32

Arteta myśli że nagle ich naprawi. Przypomnę tylko, że zostajemy z Nketiahem bo nie wiadomo na jak długo wypada Jesus, który zresztą i tak nie strzela. Dodatkowo Zina znowu będzie dochodził do siebie. Nie chce mi się już czytać tych bzdurnych wypowiedzi. Mając taki budżet Mikel kupuje Havertza za ponad 60 baniek gdzie śmiało mógł lepiej zagospodarować tą kasę. Nie wydał mało a po pieknym sezonie gramy okropnie.

Komentowany temat: Odbić się po słabym okresie: Arsenal vs Liverpool 07.01.2024, 20:23

Kiedyś ktoś mądry powiedział że robienie tego samego i oczekiwanie innych rezultatów jest szaleństwem. Tak obecnie wygląda Arsenal. Od kilku spotkań bijemy głową w mur i nie przynosi to niczego dobrego. Arteta zajeżdża zespół nie potrafiąc już jak kiedyś zaskoczyć rywali. Live zagrało dzisiaj bez Salaha, Soboszlaia, Van Dijka i Matipa a mimo to wyjeżdżają ze zwycięstwem z Emirates. Przy tak dużych wydatkach Artety progres powinien się utrzymywać, a nie opaść nagle po jednym świetnym sezonie. Bardzo źle ulokował on kasę kupując Havertza, nie wspominając juz o Lokondze, Tavaresie czy Vieirze. Niezrozumiałe jest też odrzucanie ofert za miernego Nketiaha czy Nelsona. Dostaje zawodników jakich chce, a gramy gorzej. Kontuzje kontuzjami ale nie tylko Arsenal ma z nimi problem. I co teraz? Nagle zaczniemy grać i wrócimy do formy? To nie jest okres przygotowawczy. To już półmetek i trzeba spiąć poslady plus wykorzystać otwarte okienko.

Komentowany temat: Odbić się po słabym okresie: Arsenal vs Liverpool 07.01.2024, 15:49

Niby kontuzja Jesusa nie jest poważna czyli out na 2-3 tygodnie. To nie jest zawodnik na którego można liczyć więc czym prędzej trzeba zakontraktować napastnika. Gramy coraz gorzej, a w dodatku dręczą nas kontuzje. Zina to kolejny piłkarz, który więcej czasu spędza w gabinecie lekarskim niż na boisku.

Komentowany temat: Odbić się po słabym okresie: Arsenal vs Liverpool 07.01.2024, 12:37

@enrique: dokładnie. Tutaj nawet wypożyczenie byłoby dobrym rozwiązaniem. Co prawda jest Trossard ale on jest raczej do rotacji z Martinellim.

Komentowany temat: Odbić się po słabym okresie: Arsenal vs Liverpool 07.01.2024, 12:29

@Spejsik: fakt, dorobek bramkowy jak na podstawowego napastnika bardzo marny. 4 czy 5 bramek na 19 kolejek to może sobie strzelać 9tka Luton a nie zespołu walczącego o mistrzostwo PL. Z Jesusem jest tak, że połowę sezonu nie strzela, a drugą jest niedostępny.

Komentowany temat: Odbić się po słabym okresie: Arsenal vs Liverpool 07.01.2024, 11:59

Jesus nie zagra, Zina świeżo po urazie. Skąd my to znamy. To byli fajni zawodnicy żeby wrócić do top4, ale w dłuższej perspektywie nie dadzą nam zbyt wiele przy tak częstych absencjach. Może się wydawać, że są zatrudnieni na co najwyżej 3/4 etatu. LO i napastnik potrzebni na już.

Komentowany temat: Giuntoli: Vlahović nie jest na sprzedaż 06.01.2024, 21:41

@Paul77: mimo wszysyltko jestem ciekaw czy dostosowałby się do taktyki Artety. Ok rozumiem Twoje obawy, ale czy nie jest tak, że przychodząc do Arsenalu musiałby zacząć grać tak jak każe mu trener? Myślę że tak. Kiedyś mieliśmy Chamakha, Bendtnera którzy też nie byli wirtuozami a mimo wszystko strzelali regularniej niż Jesus czy Nketiah.

Komentowany temat: Giuntoli: Vlahović nie jest na sprzedaż 06.01.2024, 21:22

@Paul77: nie jest powiedziane że u nas grałby tak samo. Nam właśnie brakuje zawodnika który uderzy na bramkę bo jak widać po dorobku bramkowym ofensywnego trio nawet z tym mamy problem.

Komentowany temat: Odbić się po słabym okresie: Arsenal vs Liverpool 06.01.2024, 20:26

Jutro wielki test zarówno dla Artety jak i chłopaków. Zobaczymy jak odpowiedzą na ostatnie marne spotkania. Live co prawda zagra bez Salaha i Szoboszlaia ale to nadal piekielnie groźny rywal. Wygrać i ruszyć na rynek transferowy. Tak to powinno wyglądać.

Komentowany temat: Tierney: Nie wrócę do Arsenalu w styczniu 06.01.2024, 20:23

Tierney to solidny zawodnik, ale tylko do połowy boiska. Potem nie daje zbyt wiele, bo najzwyczajniej w świecie nie jest stworzony do gry kombinacyjnej. Nie rozumiałem tej decyzji o wypożyczeniu Szkota nie mając zastępstwa, no ale cóż tak zadecydował Arteta. Zapewne wszyscy pamiętają takiego zawodnika jak Nacho Monreal. Najlepszy lewy LO jakiego miał Arsenal od czasów Ashleya Cole'a.

Komentowany temat: Giuntoli: Vlahović nie jest na sprzedaż 06.01.2024, 20:15

Prawie każdy uważa, że Serb nie jest nam potrzebny. Opinie wydane po tym, jak wybrał Juve zamiast nas. Prawda jest taka, że potrzeba nam zawodnika jakim jest Serb. Rosły, silny i dobrze grający w powietrzu. Nie zapominajmy że nasi napastnicy mają 4-5 bramek w 19 kolejce.

Komentowany temat: Udanie zakończyć rok: Fulham vs Arsenal 06.01.2024, 13:51

Nie żebym jakoś bardzo zazdrościł Totkom transferu Wernera, ale mimo nienawiści warto chyba docenić, że zaczęli mądrzej zarządzać drużyną. Son wyjeżdża na Puchar Azji więc wypożyczają napastnika.Romero i Van de Ven z kontuzjami więc robią podchody pod ŚO z Genui. U nas póki co mimo sporej liczby kontuzji brak reakcji. Zina nie wytrzyma do powrotu Timbera bez kontuzji także chyba jednak warto byłoby pomyśleć o chociażby wypożyczeniu LO.

Komentowany temat: Udanie zakończyć rok: Fulham vs Arsenal 05.01.2024, 19:21

@Chroma: można bo zdrowy Partey to taran w środku pola. W dodatku potrafi posłać świetne podanie. Niestety tak jak piszesz ostatnio podupadł na zdrowiu tak bardzo że nie wiem czy w tym sezonie rozegra chociaż 10 spotkań. Niestety tak właśnke wygląda nasza kadra. Mieszanka wiecznie kontuzjowanych i przeciętnych zawosników na ławce plus pierwszy skład.

Komentowany temat: Udanie zakończyć rok: Fulham vs Arsenal 05.01.2024, 18:13

@Mastec30: niewiele pokazywał. Sprzedaż to byłby najodpowoedniejszy ruch. Nie grał moze zbyt wiele jednak swoje szanse miał. Jego mowa ciała, siła fizyczna i brak angażowania się w akcje defensywne bardzo działają na jego niekorzyść.

Komentowany temat: Udanie zakończyć rok: Fulham vs Arsenal 05.01.2024, 18:03

@Mastec30: owszem, tego nikt nie jest w stanie przewidzieć. Jednak o ile Tavares to koszt 8 mln to przy Lokondze jest to już podwojona watość. Vieira zaś to zdecydowanie za wysoka cena jak za tzw. "nonamea". Martwi fakt, że mimo pozbycia się zgniłych jabłek nie sprzedaliśmy takich zawodników jak Nelson, Nketiah, Cedric czy Elneny a w dodatku zbieramy kolejnych bardzo przeciętnych piłkarzy.

Komentowany temat: Udanie zakończyć rok: Fulham vs Arsenal 05.01.2024, 17:31

Trudno się dziwić, że Arteta nie chce obiecywać transferów w styczniu. Po pierwsze nie może się przyznać że chce kogoś kupić bo to oznaczałoby wzrost cen, a druga sprawa to fakt że mamy nad głową FFP i sporo wydanej kasy w poprzednich okienkach. Martwi fakt, że jednak mimo kilku całkiem niezłych transferów sporo decyzji było jednak nietrafionych. Vieira, Tavares, Lokonga to tylko przykłady które łącznie kosztowały około 60 mln €. Do tego przepłacony Havertz czy wypożyczenie Rayi, które ma stać się pernamentnym ruchem. Poza tym zina, który nie broni czy Jesus, który nie strzela. Nie twierdzę, że jest źle, ale na pewno nie jest komfortowo.

Komentowany temat: Udanie zakończyć rok: Fulham vs Arsenal 03.01.2024, 20:39

Czytając o naszych ograniczeniach w tym okienku transferowym Arteta musi zacząć ustawiać chłopaków bo przy takiej grze i braku wzmocnień będzie ciężko nawet o TOP4. Dziwi mnie że Mikel wciąż upiera się na wchodzenie LO do środka zwłaszcza w sytuacji, w której już prawie każdy zespół z PL nas rozczytał. Dość zabawny jest fakt, że wypożyczyliśmy dwóch bocznych obrońców zostając z Ziną, który nie potrafi bronić i w dodatku nie jest okazem zdrowia.

Komentowany temat: Udanie zakończyć rok: Fulham vs Arsenal 01.01.2024, 15:33

@Mastec30: to prawda. Sytuacja jest dość dynamiczna zwłaszcza, że teraz kontuzji doznał Zina, a powracający Tomyiasu został powołany na Puchar Azji. Tak naprawdę potrzeba wzmocnień w każdej formacji. Niestety mocno ogranicza nas FFP, ale są zawodnicy, których można byłoby spieniężyć, tyle tylko żeArteta z jakiegoś niewytłumaczalnego powodu widzi ich jako ważne postacie w drużynie.

Komentowany temat: Udanie zakończyć rok: Fulham vs Arsenal 01.01.2024, 15:22

@Mastec30: jeszcze chwila i będzie wysyp plotek. Pytanie czy któraś z nich będzie prawdziwa.

Komentowany temat: Udanie zakończyć rok: Fulham vs Arsenal 01.01.2024, 15:08

Bardzo słaba część sezonu w wykonaniu Kanonierów. Gramy nieskładnie, ociężale w rozegraniu i bezzębnie w ofensywie. Niedokładność aż bije po oczach. Arteta nadal wychodzi tą samą taktyką na każdego rywala niezależnie od tego jakich zawodników ma dostępnych. Wczoraj kolejno Kiwior, a potem Tomyiasu schodzili do środka tak jak robi to Zina. Odegaard przyspawany do lewej strony, White przestał wspierać Sakę i coraz rzadziej idzie mu na obieg. Skrzydła grają wciąż to samo co czyni nas bardzo przewidywalnymi dla rywali. Wystarczy, że przeciwnik albo zamuruje przed 16stką, albo po prostu zacznie nas wypychać i problem gotowy. Wielu uważa, że nie zawsze transfery są lekiem na całe zło. Zgadzam się, ale w tym przypadku akurat wzmocnienia są potrzebne. Arteta wydał już sporo kasy, a w drużynie nadal są tacy zawodnicy jak Cedric, Elneny i obdarzony wiecznym zaufaniem Nketiah, którego notabene można było dobrze spieniężyć. Warto też zauważyć, że sporo pieniędzy zostało wydanych na transfery, które okazały się nietrafione. Vieira, Lokonga czy Tavares to łącznie około 60 mln €. Rice to bardzo trafiony transfer i tego nie można negować, ale co z Havertzem? Ponad 60 mln za zawodnika, który miał być lepszą wersją Xhaki, a poprostu nią nie jest to kolejny znak zapytania przy decyzji Artety. Myślę, że ot tak sytuacja się nie poprawi. Gramy gorzej niż w ubiegłym sezonie i nie chodzi tu tylko o apekt wizualny. Kryzys dopadł nas szybciej niż rok temu, a Saka nie przypomina samego siebie, podobnie jak Martinelli. Nie wiem ile jeszcze okienek trzeba będzie czekać na zmiennika dla Bukayo. Kiepsko to wygląda i nawet nadchodzące okienko nie daje zbyt wielkich nadziei w związku z limitem FFP. Trzeba liczyć na przebudzenie, ale osobiście twierdzę że bez wzmocnień TOP4 będzie dużym sukcesem.

Komentowany temat: Udanie zakończyć rok: Fulham vs Arsenal 31.12.2023, 17:23

@coooyg11: to prawda, ale chyba sam sobie ten ból głowy zafundował. Gra wciąż jedną taktyką, wydaje prawie najwięcej spośród klubów PL a w zespole nadal są takie tuzy jak Nketiah, Elneny czy Cedric. Myślałem że przy zmianie Ziny na Kiwiora zmieni się też taktyka, a ten nadal kazał wchodzić bocznemu do środka. Dramat.

Komentowany temat: Udanie zakończyć rok: Fulham vs Arsenal 31.12.2023, 16:46

Arteta dziś jak za późnego Wengera

Komentowany temat: Udanie zakończyć rok: Fulham vs Arsenal 31.12.2023, 16:38

Sza****ą nas w środku. Ode przyspawany do lewej strony, co za tym idzie Rice osamotniony. Dramat

Komentowany temat: Udanie zakończyć rok: Fulham vs Arsenal 31.12.2023, 16:29

Ile kasy potrzebuje jeszcze Arteta żeby zbudować drużynę? 500 mln czy za mało?

Komentowany temat: Udanie zakończyć rok: Fulham vs Arsenal 31.12.2023, 16:26

Trybuny albo w koszyczek Leno.

Komentowany temat: Udanie zakończyć rok: Fulham vs Arsenal 31.12.2023, 16:23

Co oni się tak kładą? Miękkie faje. Saka jest tragiczny.

Komentowany temat: Udanie zakończyć rok: Fulham vs Arsenal 31.12.2023, 16:20

Any zmiany czy not needed?

Komentowany temat: Udanie zakończyć rok: Fulham vs Arsenal 31.12.2023, 16:18

Na co czeka Artetaze zmianami? Na to aż nam wcisną na 2-1? Znów brak pomysłu na mecz.

Następny mecz
Ostatni mecz
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
? : ?
Arsenal - Aston Villa 14.04.2024 - godzina 17:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City32227373
2. Arsenal32225571
3. Liverpool32218371
4. Aston Villa33196863
5. Tottenham32186860
6. Newcastle321551250
7. Manchester United321551250
8. West Ham331391148
9. Chelsea311381047
10. Brighton3211111044
11. Wolves321271343
12. Fulham331261542
13. Bournemouth321191242
14. Crystal Palace32891533
15. Brentford33881732
16. Everton32981527
17. Nottingham Forest33791726
18. Luton33672025
19. Burnley33482120
20. Sheffield Utd32372216
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland205
O. Watkins1810
Mohamed Salah179
D. Solanke173
A. Isak171
C. Palmer169
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com