Komentarze użytkownika pablofan

Znaleziono 5662 komentarzy użytkownika pablofan.
Pokazuję stronę 26 z 142 (komentarze od 1001 do 1040):

Komentowany temat: Kanonierzy charytatywnie. Zbieramy na operację Adasia 26.02.2025, 21:09

Baby na boisku a nie faceci. Wygarnął mu piłkę jak juniorowi z pomiędzy nie i się wyebal.

Komentowany temat: Kanonierzy charytatywnie. Zbieramy na operację Adasia 26.02.2025, 21:05

Cofamy się w każdym aspekcie XD to wolne to już lepiej bić bezpośrednio na bramkę bo powoli to się robi komiczne

Komentowany temat: Kanonierzy charytatywnie. Zbieramy na operację Adasia 26.02.2025, 20:57

Ipswich postanowiło wesprzeć biedne United. Sami sobie już strzelają ;/

Komentowany temat: Kanonierzy charytatywnie. Zbieramy na operację Adasia 26.02.2025, 20:56

Rice! Podaj tą kur a piłkę do przodu! Ciągle tylko w bok i do tyłu

Komentowany temat: Kanonierzy charytatywnie. Zbieramy na operację Adasia 26.02.2025, 20:55

@Garfield_pl: Timber sporo traci na LO jak i zespol. To dobra alternatywa do zachowania balansu w obronie, ale on już an tej lewej to kompletnie nie wspiera ataku.

Komentowany temat: Kanonierzy charytatywnie. Zbieramy na operację Adasia 26.02.2025, 20:53

Calafiori! Ten to ma skilla w tym polu karnym. Ale niefart!

Komentowany temat: Kanonierzy charytatywnie. Zbieramy na operację Adasia 26.02.2025, 20:53

Co za klaun. Brakuje jeszcze, aby z apierdniecie komuś karnego przeciwko nam dali

Komentowany temat: Kanonierzy charytatywnie. Zbieramy na operację Adasia 26.02.2025, 20:51

Jaka kur.. ręka?!?!

Komentowany temat: Kanonierzy charytatywnie. Zbieramy na operację Adasia 26.02.2025, 20:50

@bobslej22: to fakt, ale w ataku nie płodzi prawie nic.

Komentowany temat: Kanonierzy charytatywnie. Zbieramy na operację Adasia 26.02.2025, 20:49

Kolejny raz mamy piłkę w polu karnym, której nikt na długim słupku nie potrafi skończyć… bo nikogo nie ma.
Klasyk.
Widzę, że dziś pomysł MA na gola jest taki, żeby młodemu umożliwić strzał na tą bramkę…

Komentowany temat: Kanonierzy charytatywnie. Zbieramy na operację Adasia 26.02.2025, 20:45

Dobrze, że oni na szpicy nie mają jakiegoś kolejnego Elangi bo byśmy już płakali.

Komentowany temat: Kanonierzy charytatywnie. Zbieramy na operację Adasia 26.02.2025, 20:45

Timber jest dobry w obronie, ale w ofensywie kiepsko.

Komentowany temat: Kanonierzy charytatywnie. Zbieramy na operację Adasia 26.02.2025, 20:43

@Er4s: pisałem w lato, że najgorsze co można zrobić to kupować „odkrycie” turnieju. Takie transfery prawie zawsze to wtopy. Według mnie z niego nic nie będzie. Na pewno nie na LO.

Szkoda, że united cudem uratowali punkty. Z evertonem bo Ipswich to chyba jedyny beniaminek co ma szanse się utrzymać w lidze, ale to niestety bardziej kosztem wilków aniżeli United. Choć kto wie xD

Komentowany temat: Kanonierzy charytatywnie. Zbieramy na operację Adasia 26.02.2025, 20:41

Ben wróć!

Komentowany temat: Kanonierzy charytatywnie. Zbieramy na operację Adasia 26.02.2025, 20:03

NFO szczyci się mega wybieganymi graczami w ofensywie, a Arteta stawia na Jorginho…… wylew mamy jak w banku.

Komentowany temat: Kanonierzy charytatywnie. Zbieramy na operację Adasia 26.02.2025, 20:01

@Bartek_:to chyba śmiech przez łzy…

Komentowany temat: Kanonierzy charytatywnie. Zbieramy na operację Adasia 26.02.2025, 20:00

Na tym porównaniu ode z zeszłego i obecnego sezonu widać jak Norweg mocno stracił na masie ;o

Komentowany temat: Kanonierzy charytatywnie. Zbieramy na operację Adasia 26.02.2025, 17:29

@ozzy95: przeciwko nam nawet nie trzeba jakoś specjalnie się bronić. Ani nie wyprowadzamy szybkich ataków m, ani też nie potrafimy wykorzystywać kontr czy bardzo rzadko szukamy podan przez środek. Co zresztą sam zauważyłeś. Każdy nasz atak jest budowany od obrony i nawet jeśli nadarzy się okazja przyspieszenia, to wszystko jest spowalnianie do czasu aż ustawimy się pod atak pozycyjny… a w tym samym czasie już można obserwować powrót do „obrony” całej drużyny przeciwnej. Takie walenie głową w mur na własne życzenie.
Głównie dlatego, że w składzie mamy coraz mniej kreatywnych zawodników w środkowej strefie na rzecz mitycznej „fizyczności”.
Rice to nie jest zawodnik od rozgrywania, a już na pewno nie od gry pod bramką rywala. Tak samo jak Merino.
Nasza gra jest toporna i wręcz lepiej nie da się przeciwko nam grać jak właśnie z kontry. Upychamy prawie całą drużynę na połowie rywala i z reguły wystarczy 2/3 szybkich zawodników, aby nas przełamać.
Mecz z NFO wlasnie z tego względu będzie bardzo wymagający i nie zdziwię się jak Elanga czy Hudson-Odoi będą osamotnionego Salibe czy Gabriela często gnębić.

Komentowany temat: Kanonierzy charytatywnie. Zbieramy na operację Adasia 26.02.2025, 07:43

@Boras94: akurat był tam gdzie być powinien napastnik. U nas mało kto w ten sposób zamyka takie akcje. Szczególnie z prawej strony.

Komentowany temat: Kanonierzy charytatywnie. Zbieramy na operację Adasia 25.02.2025, 21:33

@youngboy: jutro gramy z obecnie bezpośrednim rywalem o 2 miejsce, także zaczekaj z tego typu opiniami do czasu po meczu, bo po tym jak i co gramy, wesoło w cale być nie musi.

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 23.02.2025, 16:43

@Mastec30: jakby był tak dobry jak piszesz, to nei byłoby problemu z kreacją i strzelałam w naszym
Ataku. To jest dobry gracz do destrukcji i tyle. Ok, dużo biega, potrafi wywalczyć sporo przestrzeni na boisku, ale walorów ofensywnych nie ma prawie w ogóle. Nawet w reprezentacji Anglii jak próbowano go jako budującego akcję ze środka pola, to widać było, że to nie ten poziom i umiejętności.

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 23.02.2025, 16:04

@losnumeros: Rice to nie 8mke. Im szybciej wróci do zabezpieczania środka i obrony tym lepiej dla nas.

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 23.02.2025, 16:03

A propos szans na „wielki” transfer do ataku.
Eintracht Frankfurt za Hugo Ekitike czy jak mu tam, woła sobie minimum 80kk E. Za gościa, który bez żalu został odpalony z powrotom do Niemieckiego klubu z PSG. Podobny los Podzielił/i Kolo Muani.
Jesli za takich średni graczy wolą się takie kosmiczne sumy, to już widzę jak za pożądnych płacimy mniej.
Generalnie podobnie jest z Marmuszem. Gość zagrał 1 dobry mecz, a pozostałe to nawet nie zasługują na choćby kilka słów pochwały, a zapłacona za niego 75 baniek! Czy Nico gonzalez… ten transfer to już książkowy przykład aktu desperacji ze strony hegemona finansowego.

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 23.02.2025, 15:53

@Garfield_pl: Ok, pisało, ale to finalnie nie my podjęliśmy decyzję, że go nie kupujemy. MA uznał z Edu, że jednak nie warto ryzykowac takich pieniędzy, po czym kupują za większy hajs gracza, który ledwo się z piłką potrafi obrócic.

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 23.02.2025, 15:50

@Theo10: jak nie?! W zeszłym sezonie to przez pierwszą część sezonu oczy krwawiły tak samo jak obecnie. Wszystko zmieniła sytuacja ze zmianą sposobu gry na Kaia i graniem inverted przez Bena. Przyszedł kwiecien i znów zaczęły robić się problemy, które trwają do dziś. To że nastukali od ch bramek jak widać było wynikiem danych okoliczności, a nie czymś wypracowanym.

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 23.02.2025, 15:47

@Damper: Real za salibe nie da takiego siana. Poczekają aż skończy mu się kontrakt. Działają tak od kilku lat i to się prędko nie zmieni.

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 23.02.2025, 15:45

@Adi17: oczywiście, że nie. My na te 14 spotkań, które zostało do rozegrania, realnie jesteśmy w stanie wygrać 6 z nich. Pozostałe 8 to będzie loteria. I te wygrane na pewno nie będą miały miejsca w najbliższym czasie. Nasza obecna forma nie pozwala nawet myśleć o tym, że my oddamy chociaż więcej niż 3 celne strzały w meczu, a co dopiero mówić o strzeleniu gola.

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 23.02.2025, 15:41

@Theo10: mówiąc, że od ch kąta zostało wydane nie mówiłem w kontekście walki o mistrzostwo, a o jakości (czy bardziej jej braku) kadry :)
Obecnie mamy w ataku kilku graczy z czego dwóch potrafi biegać z piłką przy nodze.

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 23.02.2025, 15:39

@Garfield_pl: za dużo ryzyko kontuzji było ;)

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 23.02.2025, 15:33

@Ups147: bardziej jest myślenie, że w lecie muszą uzupełnić skład kilkoma zawodnikami i nie mogli wydać x kwoty na 1 gracza. Także to rodzi kolejne problemy.
Pisałem wcześniej, że w lato powinno przyjść minimum 5 nowych zawodników…

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 23.02.2025, 15:31

Sroki siadły na NFO jak wściekłe psy i od razu mają tego efekty. Ekipa Santosa w ogóle sobie nie radzi z ekipą Howa. Tempo rozgrywania akcji przez NU i przerasta.
My to możemy zapomnieć o takim przebiegu spotkania.

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 23.02.2025, 15:25

@gunner1990: od przyjęcia MA widać było bardzo duże wsparcie jego jak i Edu. To, że ci panowie spierd**ili robotę na ostatniej proste to już nie wina zarządu. Dostali to co chcieli, ale ryzyko było po ich stronie. Raz je podejmowali, a raz nie i mamy tego teraz efekty. Mieli unikać graczy niepewnych co do zdrowia, a w ostatnich latach co drugi transfer to kaleka. Także to obwinianie zarządu jest niesprawiedliwe. Tak zbudował sobie kadrę sztab i tak się właśnie wysypia. Kolejne prośby o wzmocnienie kadry do zarządu, w sytuacji gdy wydało się od ch kasy jest w takiej sytuacji aktem desperacji i słusznie stawiane są warunki. „Rezygnacja” edu jest tutaj nieprzypadkowa.

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 23.02.2025, 15:17

@Ups147: ja jestem ciekaw właśnie tego letniego okna.
Już czuć, że ceny będą wyższe niż rok temu. Szczególnie po tym gdy city z PSG znów podreperowało budżet niejednemu klubowi.
W dodatku do gry wskoczy Liverpool, który będzie musiał załatać dziury po 3 swoich gwiazdach i znaleźć kogoś na 9tke. Także rywalizacja będzie ogromna, a wyzwanie niemałe. Jeśli MA znów wywiesi białą flagę to równie dobrze może się już z nami żegnać.

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 23.02.2025, 14:03

@gbn: @gbn: no to widziałeś jak to okno wyglądało. Mogli wydać teraz kupę kasy na pół środek i tym samym zapomnieć o konkretnych wzmocnieniach w lato. Także decyzja wciąż była po stronie MA. To, że sobie ją skomplikował chu**owymi decyzjami wcześniej, to wciąż nie wina zarządu.
W lato nie MA olał napastnika bo wierzył w miłość do KAIA. Takie są realia. Któryś z „komentarzy” na x o tym wspominał.

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 23.02.2025, 13:58

@Rynkos7: nie, dobrze napisałem - na 6tke w roli Jorginho, ale nie samego. Ten obecny system jest niewydolny, a Rice też nie udowodnił, że nadaje się na grę pod bramką rywala. Dlatego cofnąłbym też Rice’a i to głównie on byłby odpowiedzialny za zabezpieczanie naszej gry w środku, a Ode mógłby być takim mobilnym łącznikiem - coś na wzór Parteya, rozdzielałby piłki na „lewo i prawo”. Do ataku jest potrzebny o wiele bardziej konkretny i zdecydowany piłkarz.
Nwaneri, to wciąż melodia przyszłości, ale nic innego nam obecnie nie zostało, aby spróbować czegoś innego gdy wróci Saka.

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 23.02.2025, 13:42

Jedyna nadzieja na poprawę jest w Benku. Timber jest dobry w obronie, ale w ofensywie może czyścić buty Anglikowi. Boję się, że to spowoduje przesunięcie timbera na LO i generalnie nic to nie zmieni bo Holender na lewej flance mocno traci.

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 23.02.2025, 13:39

@Rynkos7: ja do tej pory nie mogę odżałować transferu ESR-a. Za to MA ma u mnie ogromnego minusa. Jeśli pozbycie się go było potrzebne, aby opłacić transfer Merino to pozostało bić im brawo za nieudolność w zarządzaniu kadrą.
Ten sezon jak i poprzednie lata pokazały, że nasza największa siła byli nasi wychowankowie, a gość, który co prawda miał problemy ze zdrowiem (kto w tym zespole ich nie ma?!), ma w sobie ten tzw. Czynnik x, którego na próżno obecnie szukać w składzie.
Przy obecnej formie Ode aż prosi się o to, aby trzymać go jak najdalej ofensywnej tercji, a przy nadchodzących problemach z obsadą środka pola w kolejnym sezonie, to rozważyłbym cofnięcie Norwega na 6tke.
Jako cofnięty rozgrywający będzie na nim o wiele mniejsza presja, i zdecydowanie mniejsza strata dla naszej ofensywnej formacji, ale… my nawet nie mamy kogo dać za niego.
Prawie Sami kur-a defensywni zawodnicy. Nawet w tym cholernym ataku! O kalekach na boisku nie będę pisał.

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 23.02.2025, 13:28

@Taki: bo ceny jakie za nich zawołają nie spotkają się z aprobatą zarządu. Nie w momencie gdy na garnuszku mamy niepotrzebnego zine i Jesusa.
W dodatku trzeba wzmocnić SP i LS oraz GK, nie zapominając o napastniku!
Także gratuluję ci optymizmu jeżeli myślisz iż w lato kupimy 5ciu zawodników wydając na każdego średnio 70-80kk.
Bedzie jeden może dwa, duży transfer a reszta ekonomicznie opcje.

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 23.02.2025, 13:23

@sickstick: po meczu z city pisałem, że zagraliśmy slabo i mecz odmieniła sytuacja z golem Parteya, a następnie szybko strzelona bramka MLSa, po którym znaleźli swoje jaja i w końcu zaczęli grać na miarę swoich umiejętności. co najistotniejsze, to pisałem także, że weryfikacja przyjdzie w meczu ze Srokami.
Jak ten mecz wyglądał i się skończył, to dobrze wiemy.
Potwierdzili tylko to, że City jest w kompletnej rozsypce, a mimo to potrafili nas dominować przez ponad połowę meczu. Bo w meczu z NU było wszystko, to co najgorsze w obecnym sezonie.
A o meczu z Leiceter pisałem, że przy tym co grał nas zespół, a szczególnie Ode, to mieliśmy farta!
Także scenariusz, że spadamy z drugiego miejsca nie jest nierealny, bo drużyn lepszych od WHU czy Leicester jest przed nami cała masa do końca sezonu.
W dodatku City już nie ma presji. Odpali ze wszystkiego co było dla nich istotne i mogą na spokojnie budować zespół na kolejny sezon.

Komentowany temat: No Forward Derby: Arsenal vs West Ham 23.02.2025, 13:13

@gbn: jak zarząd to olał? Chciał wzmocnień to je dostal, a ze te wzmocnienia były byle jakie, to pretensje do zarządu? Źle ocenili z edu przydatność Ziny i Jesusa, a następnie zamiast sprowadzić napastnika to uparli się na Kaia, który z braku laku zaczął grać na ataku i po raz kolejny źle ocenili sytuację - Kai jest przeciętnym napastnikiem.
MA uznał przed sezonem, że KAI da radę i znów się pomylił. Wina zarządu? Nie - wina trenera.
Skupił się na LO, którego jakość jest mocno wątpliwa, a następnie srpowadzil kolejnego drwala do środka pola, który póki co również jest wątpliwym wzmocnieniem.
Czy to wciąż wina zarządu?
Zarząd powiedział jasno - pierw transfery out, a potem on. Nie po to sprzątali syf, który MA zastał, żeby ponownie taki sam los sobie zgotować.
Ja uważam, że taka sytuacja i zgłoszenie zarządowi kolejnych potrzeb co do wzmocnienia kadry, pozbawiła Edu pracy.
Samo oddanie ESRa i oddanie Vieiry było bardzo dużym ryzykiem, które właśnie „procentuje”. Od dechy do dechy zawody gra piłkarz, który na conajmniej kilka spotkań powinien usiąść, ale nie ma kto za niego grać! Czy to wina zarządu?
MA jest ofiarą własnych decyzji kadrowych i pomimo szacunku do niego za ostatnie lata, to jednak gość się mocno pogubił. Obecnie Ani styl, ani sytuacja kadrowa, ani też mental tego zespołu nie wygląda na taki, który daje jasny przekaz, że to drużyna, która będzie walczyć o najwyższe cele. Niestety.
Chce się mylić, ale za długo już ten sport oglądam, aby mieć pozytywne przemyślenia na przyszłość.

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady