Komentarze użytkownika pablofan

Znaleziono 5304 komentarzy użytkownika pablofan.
Pokazuję stronę 4 z 133 (komentarze od 121 do 160):

Komentowany temat: Arsenal kontra Newcastle: Walka o drugie miejsce w lidze 18.05.2025, 17:40

… na razie bez zmian.

Komentowany temat: Arsenal kontra Newcastle: Walka o drugie miejsce w lidze 18.05.2025, 17:38

Chyba wytrzymamy chociaż te 15minut? -.-

Komentowany temat: Arsenal kontra Newcastle: Walka o drugie miejsce w lidze 18.05.2025, 17:37

Kur!a max! Jak tylko zobaczyłem to przepuszczenie do Rayi to bluzgałem, że zaraz co ten david odyebie bo nikogo nie ma w pobliżu… i długo nie było trzeba czekać. Jprdl

Komentowany temat: Arsenal kontra Newcastle: Walka o drugie miejsce w lidze 18.05.2025, 17:34

Minimum remis *.* ale gramy u siebie i czas przełamać to NU

Komentowany temat: Arsenal kontra Newcastle: Walka o drugie miejsce w lidze 18.05.2025, 17:32

@ArsenalChampion: i głębokie dziury w ziemi. Prawdopodobnie służyły jako wychodki xD

Komentowany temat: Arsenal kontra Newcastle: Walka o drugie miejsce w lidze 18.05.2025, 17:27

@sonic: Ale czemu się temu dziwisz? Tusk to aparatczyk strony niemieckiej. On sam w sobie nic nie znaczy. Cała jego kariera polega na tym, że wykonuje czujesz polecenia i co najgorsze te polecenia nie są powiązane ze stroną Polska. Nawet jego przewodnictwo w radę Europy było szeroko komentowane jako marionetka Merkel. Dlatego nie ma co się dziwić, że go zlali. Przypomnienia wart jest też fakt, że nie miał problemów współpracować z Komorowskich, który reprezentował rosyjskie interesy w „naszym” rządzie.
Generalnie jako kraj mam prz**brane bo nasz rząd nie jest i prawdopodobnie nigdy już nie będzie suwerenny. dlatego ja się o naszą przyszłość obawiam bo nie mam nad nią panowania.

Komentowany temat: Arsenal kontra Newcastle: Walka o drugie miejsce w lidze 18.05.2025, 17:18

@alexis1908: nie zagłębiałem się w przyczyny „porażki” Viaplay, ale to naprawdę dziwne, że platforma, która ma BL i PL plus miała LE z LKE sobie nie poradziła. Za naprawdę niewielkie pieniądze mieliśmy porządny pakiet sportowy bo pozostałe treści takie sobie są, ale mimo to taki eleven ma tylko seria a i chyba ligę francuska? Ktoś w ogóle to ogląda? Sobie radzi i wciąż istnieje.
Naprawdę szkoda tego Viaplay. Dwie możliwe najlepsze ligii idą do lamusa;/

Komentowany temat: Arsenal kontra Newcastle: Walka o drugie miejsce w lidze 18.05.2025, 17:12

@alexis1908: wystarczy, że Trump sprawił, że Ukraina ugięła się i przystała na warunki USA w sprawie wydobycia surowców na ich ziemiach. A to wszystko w międzyczasie gdy Pan Donek z USA „rozmawiał” o warunkach pokojowego zawieszenia broni pomiędzy UA a Rosją i bombardowaniami obszarów cywilnych ;)
Dla USA za Trampka nie ma znaczenia nic co nie jest związane z biznesem, który jest korzystny dla Ameryki.
Także ignorowanie zagrożenia jest czystą głupotą. Szczególnie w przypadku, że pokazał już, że ma wy*brane na ten konflikt i gdy Zelenski pokornie nie chciał podpisać „umowy” to się na niego „wypieli”. Po czym liczył na konkretną pomoc od UE i też zabrakło konkretów. To nie ukraińska propaganda tylko rzeczywistość. W tej wojnie liczy się tylko interes i to z pewnością nie jest interes Ukrainy. Miejmy nadzieję, że coś jednak znaczymy jak kraj na tej międzynarodowej arenie bo będzie ciężko. Rosja to także Białoruś i warto o tym pamiętać.

Komentowany temat: Arsenal kontra Newcastle: Walka o drugie miejsce w lidze 18.05.2025, 17:03

Jak tego żelaznego nie lubię, tak mimo wszystko będzie mi brakowało tej ekipy z Viaplay. Jak podczas LM musiałem słuchać tych „dziadów” z c+ lub TVP, to aż się słuchać odechciewało. Oby wzięli tą ekipę bo naprawdę dobrze się ich ogląda i słucha, choć nie zawsze człowiek się z nimi zgadzał, to jednak warto ich docenić.

Komentowany temat: Arsenal kontra Newcastle: Walka o drugie miejsce w lidze 18.05.2025, 16:46

Ten półautomatyczny to działa czy nie działa w tej lidze? Patrzę na var przy golu NFO i się śmieje, czy to, aby nie na jakiś przycisk im to działa. Porażka jest to sędziowanie. Liga klasa światowa, a amatorzy z gwizdkami biegają .

Komentowany temat: Arsenal kontra Newcastle: Walka o drugie miejsce w lidze 18.05.2025, 11:37

@Szogun: "beneficjentem" tej nowej zmiany dot. sędziów z pewnością w 1 kolejności będzie zawodnik z Arsenalu. Przydałby się na to zakład u buka ;p

Komentowany temat: Arteta o przyczynach porażki Arsenalu w walce o tytuł 18.05.2025, 11:31

dodałbym jeszcze jako powód ch.ową grę i bardzo słabą formę graczy z linii ataku. Kolejny sezon próbując oprzeć zdobywanie punktów o "zdobywanie pola" i SFG nie skończy się dobrze. Także proszę, niech ktoś w końcu otworzy temu panu oczy.

Komentowany temat: Arsenal kontra Newcastle: Walka o drugie miejsce w lidze 17.05.2025, 20:36

@Dominik11: „Zobaczycie w następnym sezonie LM jest nasza. Rok potem Mistrz. A potem to potrójna korona.”

XD rozumiem ironię, ale sęk w tym, że znając już trochę MA, sądzę, że on jak i zespół nie złoży już żadnych deklaracji co do jakichkolwiek pucharów.
Co niepowodzenie chłop „cofa” zespół. Gra coraz to wolniej i stwarza pozorne wrażenie kontroli, co przynosi odwrotny rezultat niż oczekiwany.
Po tych dwóch fajnych latach zaliczyliśmy solidny regres I tłumaczenia fatalnej gry kontuzjami nie przystoi. Jak sobie pościelił to tak się wyspał. W końcu to nie wina kontuzji, że z braku laku w ataku biegał Kai i Merino, a Jesus kopał się po czole przez cały okres gdy był dostępny. Tak samo to nie wina kontuzji, że za Ode nie było kim grać. Podobnie jest z Martinellim. Przed sezonem było wiadomo, że do wzmocnienia jest pozycja LS i N, ale jak się kupuje klocow i łamagi to się ma co się ma. Także faktycznie bez minimum(!) 3 znaczących wzmocnień, a nawet 4, nie mamy co myśleć o pucharach.

Komentowany temat: Arsenal kontra Newcastle: Walka o drugie miejsce w lidze 17.05.2025, 13:08

@losnumeros:
komentarz po meczu z atalanta w LM z dnia 20.09.24 o godz 07:50:
„Co więcej, boli to, że najwięcej okazji do zaskoczenia rywala szukamy ze wrzutek z autu zamiast z gry na boisku… kur.a czegoś takiego nie widziałem nawet za najgorszych lat Wengera”

Wystarczyło poczekać do meczu PSG i mieliśmy powtórkę xd powtarzać te same błędy i oczekiwać innych rezultatów. To tylko MA tak potrafi.

Komentowany temat: Arsenal kontra Newcastle: Walka o drugie miejsce w lidze 17.05.2025, 13:00

@adek504: fakt. Mój błąd. Faul konate na MLS. Po wczorajszym spotkaniu MU Z Chelsea się pomieszało

Komentowany temat: Arsenal kontra Newcastle: Walka o drugie miejsce w lidze 17.05.2025, 12:42

@sebastix11:
Mój komentarz:
Komentowany temat: Byle bez niespodzianek: Arsenal vs Everton 14.12.2024, 18:03
W tym sezonie jest mało prawdopodobne, że dobijemy do 75 punktów. Można się ze mnie śmiać, stwierdzam to całkiem poważnie. Nie ma żadnych oznak na poprawę sytuacji. Nieustanne, wręcz masochistyczne stawianie przez MA na zawodników, którzy kompletnie nie nadają się do gry w zespole aspirującym o mistrzostwo, sprawia, że z każdym kolejnym meczem się pogrążamy. W dodatku taktyka polegająca na milionie bezsensownych podań wzdłuż boiska nie da oczekiwanych rezultatów. Szczególnie wtedy gdy ofensywni zawodnicy zamiast pchać grę do przodu to potrafią notorycznie ją cofać… jeden Saka tego zespołu nie pociągnie.
- na obecną chwilę nie jesteśmy nawet pewni tych 70ciu.

Co do meczu z Live, to mało nie brakowało ;) niewielki spalony nas uratował. Choć remis w sytuacji gdy musimy wygrać też nie jest dobrym wynikiem. Wiele musi się poprawić w przyszłym sezonie abyśmy mogli myśleć o mistrzostwie Anglii. Niestety.

Komentowany temat: Arsenal kontra Newcastle: Walka o drugie miejsce w lidze 17.05.2025, 11:43

@Damper: Ale twierdzenie, że na końcu przegrywamy wszystko w cale nie jest odrealnione!
Ostatnie lata pokazały, że właśnie tak było -.- nawet spotkania ze świętym dwa lata temu pokazały, że nawet z takimi rywalami jak właśnie święci jesteśmy w stanie przegrać nawet wtedy gdy sprawę mamy „we własnych rękach”. Twierdzenie, że możemy wypaść poza top5 nie jest takie odrealnione! To tylko suma naszych doświadczeń i obecnej formy fizycznej jak i mentalnej.
Buki to czysty hazard. Ja wolę realnie spojrzeć na sytuację i wiem, że sroki wyjdą na nas jak napchane kabanosy, a my z odegardem w środku będziemy wyglądali jak siurki na chłodnym wietrze. Nie wygraliśmy z nimi w tym sezonie ani razu, także nie strzeliliśmy im żadnej bramki, a ja mam wierzyć, że w momencie naprawdę mocnego kryzysu formy zawodników jak i sztabu, mamy osiągnąć pozytywny wynik? Ciężko mi to przychodzi, ale wierzę… choć realnie nie mamy szans ugrać z nimi remisu.

Komentowany temat: Arsenal ratuje punkt na Anfield, LFC 2:2 Arsenal 17.05.2025, 10:50

@Damper: „Oj biedaczek, Ciebie spotkał hejt. Ty już przed meczem z Liverpoolem rzuciłeś ręcznik. Zwyczajnie się poddałeś pisząc, że mecz jest przegrany i niech w przerwie Arteta sobie swoją żarówkę wsadzi w tyłek, bo już i tak porażka, gdyż brak nam jaj i charakteru. Może w tym przypadku napisz, czy Ci się sprawdziło. Ale nie, Ty to wtedy zbyłeś żarcikiem, że dali nam zremisować za szpaler. A jak skończymy na drugim miejscu, to też się nie przyznasz, że kreśliłeś czarne scenariusze, które mają promil szans na sprawdzenie, tylko znowu zaczniesz snuć wizje, że w przyszłym sezonie to możemy już wypaść z LM, bo inni się wzmacniają itd.”

Jeśli powtórzymy okienko z obecnego sezonu, to wypadnięcie poza top 4 jest bardzo prawdopodobne :)
W dodatku jak wygra MU LE, to bardzo mocno skomplikuje się dla nas sytuacja na rynku transferowym.
Wiele klubów, szczególnie tych topowych, celuje w prawie te same nazwiska i to naprawę będzie ciężkie okno. W dodatku nie bierzemy udziału w KMŚ, co powoduje, że kluby typu city, Live czy Chelsea(choć u nich to bez znaczenia) pozwolą sobie na większe wydatki, a potrzeby mają nie wiele mniejsze od nas.
W końcu potrzebujemy aż 7dmiu! Zawodników do wzmocnienia składu gdzie na chwilę obecna kadrę na przyszły sezon wzmocnił nastolatek…
Do tego dochodzi rywalizacja międzynarodowa. RM, BM też mają swoje potrzeby. Nawet taka Barcelona, którą nie stać prawie na nikogo, a i tak potrafi wyjść na „swoim”. To nie będzie łatwe okno i nasz nowy DS ma w ch trudne zadanie. Od jego powodzenia zależy czy wygramy w końcu jakiś puchar czy się posypiemy jak domek z kart.
Także nie uważam, że twierdzenie iż wypadniemy poza top 4 w sytuacji wyżej opisanej jest rzucaniem ręcznika. Jest to po prostu łączeniem faktów, oceną naszej postawy i wyników za ten sezon i co najgorsze… zostaly dwa trudne mecze do rozegrania w lidze i finał LE, który na 100% będzie miał wpływ na nasze cele transferowe.
Co więcej, osoby, które już w prawie połowie sezonu pisały o tym, że masa sytuacja może wyglądać tak jak wygląda obecnie w cale się za bardzo nie pomyliły. Wystarczyło przytomnie ocenić naszą formę i poziom naszej gry, aby wyciągnąć takie wnioski. To z pewnością nie czyni takich osób gorszymi kibicami. Jedni wierzą mocniej, a drudzy po prostu realniej spojrzą na sprawę.

Komentowany temat: Arsenal ratuje punkt na Anfield, LFC 2:2 Arsenal 17.05.2025, 10:33

@pablofan: chodzi o Hojlunda*

Komentowany temat: Arsenal ratuje punkt na Anfield, LFC 2:2 Arsenal 17.05.2025, 10:33

@Gunner18AFC: Obyśmy nie skończyli jak United -.-
Wczoraj widziałem napastnika za 80kk i człowiek się zastanawiał jakim cudem on tyle kosztował. Nie dziwię się, że w tym klubie lecą głowy. To transfer ala nasz Pepe, choć ten coś z sobą mimo wszystko reprezentował na boisku.

Komentowany temat: Arsenal ratuje punkt na Anfield, LFC 2:2 Arsenal 17.05.2025, 10:30

@Bukayoforever: do Rodrygo kibice RM mają dwa zarzuty. Pierwszy to taki, że jest bardzo niekonsekwentny w utrzymaniu dobrej formy oraz to, że od bardzo długiego czasu nie ma prawie żadnego udziału w bramkach swojej drużyny. Wymienia się, że ostatnio asystował na początku lutego, a gdzieś w połowie stycznia zdobył swoją ostatnią bramkę w lidze. Faktycznie gracz za 100 baniek. Za taką kwotę wymaga się przede wszystkim od gracza , stałej dobrej formy, ale jak kibice klubu, w którym gra narzekają na te elementy, to jednak coś w tym musi być. Kolejna rzecz, że jakby faktycznie dla Realu stanowił wartość dodatnią, to by go nie oddali bo poza rywalizacją czysto sportową z Barceloną, jest jeszcze rywalizacja na „gwiazdy”. Marketingowo bilans tez musi im się zgadzać. Jeśli faktycznie chcą go oddać i postawić na młodszego Endricka to powinno dawać do myślenia.
Mimo wszystko byłby to na pewno jakiś upgrade względem Martinelliego, ale wydanie takiej kwoty będzie absurdalne! Bo mało też nie będzie chciał zarabiać.
Jeśli Williams jest za 60kk i problem z jego tygodniówką wydaje się nie do przeskoczenia, to już widzę jak kupujemy Rodrygo…

Komentowany temat: Arsenal ratuje punkt na Anfield, LFC 2:2 Arsenal 17.05.2025, 10:18

@alexis1908: podziwiam optymizm. Również liczę na win, ale to jest mecz o LM jak i dla NU, tak i dla nas. W meczach o poważna stawkę zazwyczaj się wykolejamy, a mecze ze srokami w ostatnich latach nabrały dodatkowego „kolorytu” i niestety wypadamy w nich gorzej od rywala. Myślę, że ta dodatkowa presja nas jutro przygniecie. NU gra bardzo intensywnie, a także sędziowanie zazwyczaj jest po ich stronie gdy mecz bywa na styku. Także wiele wskazuje na sroki. Obym się mylił

Komentowany temat: Arsenal ratuje punkt na Anfield, LFC 2:2 Arsenal 17.05.2025, 10:11

@darek250s: zgadzam się.
@Adamarsenal1: Dodam jeszcze, że transfer Rodrygo to przysłowiowy „kot w worku”. Nie jest szybszy od Martinelliego, swój „drybling” opiera głównie na balansie ciała (podobnie jak Martinelli). Rzadko u niego można zaobserwować jakiś wybitny drybling oparty o technikę, a za taką kwotę to jednak powinno się wymagać znaczącego podniesienia poziomu. Strzały z okolic 16tki są u niego zdecydowanie częstsze, ale bliżej im do tych z rodzaju anemicznych. Natomiast jest bardzo przytomny w rozegraniu, podłączaniu się do akcji i w grze na małej przestrzeni radzi sobie zdecydowanie lepiej od naszego Martinelliego. To na pewno na plus, ale za taką kwotę… nie jestem pewien.
Real musi kogoś sprzedać w tym oknie bo po prostu nie ma tyle miejsca w składzie na tyle „gwiazd”. Najrozsądniej byłoby poczekać rok aż cena spadnie i poziom niezadowolenia zawodnika wzrośnie.
Wciąż jestem ciekaw jakim systemem będzie grał Real za Alonso bo jeśli zachowa to co wypracował sobie w Leverkusen, to zdecydowanie miejsce w wyjściowej 11stce dla atakujących graczy będzie ograniczone.

Komentowany temat: Arsenal ratuje punkt na Anfield, LFC 2:2 Arsenal 15.05.2025, 21:31

@adek504: niestety wszyscy tu na tej stornie dobrze to znamy.

Komentowany temat: Arsenal ratuje punkt na Anfield, LFC 2:2 Arsenal 15.05.2025, 20:46

@adek504: nie
„nie świętujemy”. Tylko ironizuje twoje wypowiedzi ;) bo w końcu „wy” wiecie najlepiej.

@Dzulian: bo jesus to była wartość dodana w tym sezonie XD weź mnie nie rozbrajaj. Gość ledwo z piłką przy nodze biegał. Jedne mecz mu wyszedł i tyle było jego formy.
Kolejny to Martinelli - o nim mi się już nawet nie chce wypowiadać. Z Kaiem było podobnie raz grał dobrze a raz chuowo w tym sezonie, a przed kontuzją, to był wrak - tutaj MA mocno go zaniedbał.
Jedyna faktyczna a zarazem poważna strata to Saka i…Ode. co z chłopem się stało to nawet najstarsi mędrcy tego nie wiedzą. Takze to nie wina kontuzji tylko bardzo złej polityki kadrowej. Więc nie zakrzywiajcie rzeczywistości. Zbudowano bardzo słabą kadrę na ten sezon, a co najważniejsze nie zadbano o odpowiednią formę zawodników. Szczególnie tych z ataku. Już nawet nie wspominam o taktyce.

Komentowany temat: Arsenal ratuje punkt na Anfield, LFC 2:2 Arsenal 15.05.2025, 20:28

@adek504: oho! Już mieliśmy gonić Liverpool w tym sezonie, a oni z kolei mieli puchnąć ;)

Komentowany temat: Arsenal ratuje punkt na Anfield, LFC 2:2 Arsenal 15.05.2025, 18:52

@coooyg11: niedawno był News, że to nie xavi decyduje o kształcie kadry tylko zarząd RM i na zubiego nie chcą postawić XD niech oni się zdecydują co wypisują bo śmiech na sali

Komentowany temat: Arsenal ratuje punkt na Anfield, LFC 2:2 Arsenal 15.05.2025, 18:50

@Gofer999: Darwin też miał być kozakiem XD

Komentowany temat: Arsenal ratuje punkt na Anfield, LFC 2:2 Arsenal 15.05.2025, 16:03

@Jogurt: ktoś trafnie to podsumował. Jeśli przez 6 lat nie potrafił się nauczyć gry na nowej pozycji, to co ci po takim zawodniku? Jaka masz gwarancje, ze na drugiej stronie bedzie lepiej?
Z Martinellim jest podobnie. Poza bieganiem, walka i jako takim dośrodkowaniem i wykończeniem nic innego nie potrafi. A skrzydłowy na tym poziomie musi potrafić uderzyć z linii 16 metra, wejść w pojedynek z obrońcami, Dobrze wykończyć akcje czy też przytomnie wziąć udział w akcji drużyny, a nasz Martinelli tego nie potrafi i nie zanosi się na to, że opanuje te umiejętności.
Skończę czarować wokół jego osoby. Gramy ch w ataku głównie przez właśnie takich zawodników jak on.

Komentowany temat: Arsenal ratuje punkt na Anfield, LFC 2:2 Arsenal 15.05.2025, 11:19

@Kaczaza: ew. Zrobić z Martinelliego LO z ofensywnymi zadaniami, a MLS do środka.

Komentowany temat: Arsenal ratuje punkt na Anfield, LFC 2:2 Arsenal 15.05.2025, 11:18

@Kaczaza: błagam cię. Skończ głosić legendy na temat Martinelliego. Na ławkę lub ew. Sprzedać póki coś wart.

A co do Rodrygo to nie dość, że drogi transfer, to jeszcze nie daje gwarancji jakości. Ja jestem na nie.

Komentowany temat: Arsenal ratuje punkt na Anfield, LFC 2:2 Arsenal 14.05.2025, 00:31

@adek504: powiem tak. Ledwo projekt się zakończył, a wygląda na to, że się rozsypał.
Miał być ten sezon, a nie jest. Bardzo dużo w tym „zasługa” MA (w tym jego sztabu) jak i Edu i ch. Wie kogo jeszcze odpowiedzialnego za wzmocnienia.
Zgodzę się, że od roku 22 był zauważalny progres, ale w obecnym sezonie zaliczyliśmy niesamowity spadek jakości. Jedyne poważne kontuzje to Saki i obecnie Gabriela, a z pozostałymi jest i było tak jak z kiwiorem - raz lepiej, a raz gorzej. To nie fundamenty pod to, aby budować zwycięski skład.
Także nie interesują nas piłkarze, którzy zadowolą sie miejscem w tabeli. Interesują nas piłkarze, którzy do nas przyjdą bo z równych klubów bądź mocniejszych ze względu na to, że uznają nas za klub zdecydowanie lepszy w drodze po sukcesy. Na obecną chwilę można o na spowiedziach tyle, że nie dowozimy na końcu sezonu i nie jesteśmy w stanie zrobić tej kropki nad „i” pomimo naszych wysokich aspiracji i na chwilę obecną lokat w tabeli. Uważam, że odbiór nie jest w cale tak pozytywny jakby mogły wskazywać ostatnie „pozycje”.
Temu zespołowi brakuje jakości i bez wyników w postaci pucharów jej nie przybędzie, a wręcz może ubyć.

P.S
Wam też czasem znikają komentarze po kliknięciu dodaj komentarz? Wpieniające niesamowicie to jest

Komentowany temat: Arsenal ratuje punkt na Anfield, LFC 2:2 Arsenal 13.05.2025, 21:32

@Garfield_pl: „Mikel Arteta will have at least £100m to spend on transfers this summer plus any funds raised from player sales”

No to nie poszalejemy, a potrzeba aż 7nowych zawodników z czego minimum 3 gotowych podnieść poziom tego zespołu -.-

Komentowany temat: Arsenal ratuje punkt na Anfield, LFC 2:2 Arsenal 13.05.2025, 21:28

@adek504: „No i kwestia tego, że te gwiazdy też musiały chcieć przychodzić do klubu, a nie jest łatwo przekonać kogoś takimi wynikami”

To ty się zdecyduj czy wyniki mają znaczenia czy jednak nie ;)



@Furgunn: „Co Ty mi będziesz wyjeżdzał z jakością? wszystkie mankamenty tego zespołu, oraz brak tej "jakości" ukazał nam się w tym sezonie, do tego coraz bardziej widoczne zaniedbania podczas okienek transferowych, czy nieporozumienia jak Sterling. Niesamowite jest to, że i tak udaję się zrobić coś tak wielkiego jak top4 w LM.”

Ja rozumiem optymizm i wiarę, ale no nie da się zaprzeczyć, że od początku sezonu była to równia pochyła dla klubu i symptomy były aż nadto widoczne. A Ten typ niestety tak ma, że będzie bog wie co wymyślał na argumenty „za” nawet jeśli nie ma do tego podstaw.

Komentowany temat: Arsenal ratuje punkt na Anfield, LFC 2:2 Arsenal 13.05.2025, 08:08

@adek504: odezwał się ten co nie przeczy rzeczywistości ;)

No dokładnie. Leverkusen coś wygrało i mimo to odchodzą, a my póki co nie mamy nic i mają nie odejść ?:] uwaga w tym kontekście.

Komentowany temat: Arsenal ratuje punkt na Anfield, LFC 2:2 Arsenal 13.05.2025, 07:21

W leverkusen zaczęła się „rozbiórka”. Historia jakich wielu, ale jeśli za rok nic poważnego nie osiągniemy, to prawdopodobnie na trenerze się nie skończy.

Komentowany temat: Arsenal ratuje punkt na Anfield, LFC 2:2 Arsenal 11.05.2025, 23:30

@pablofan: sezon 22/23 na środku nie zachwycał i grał Leo, sezon temu też coś tam próbowano. On generalnie to nie nadaje się na ten poziom, na którym chce być Arsenal.

Komentowany temat: Arsenal ratuje punkt na Anfield, LFC 2:2 Arsenal 11.05.2025, 23:28

@KapitanJack10: pełna zgoda, ale najwidoczniej wystarczy jeden, nie gorszy nie poprzednie spotkania, mecz i już się zmienia narracja. Sprzedać albo zostawić na lawke, choć przy naszej grze „obijania ściany głowa” szkoda kasy za , którą mógłby zostać opchnięty. Z kiwiorem podobnie, choć przy tych naszych okazach zdrowia w obronie ciężko będzie o takiego gracza(nie mówię o umiejętnościach).

Komentowany temat: Arsenal ratuje punkt na Anfield, LFC 2:2 Arsenal 11.05.2025, 22:31

@Reamoner: dostał. Kilka sezonów temu i sobie nie radził . Dlatego teraz gra tam w ew. Rotacji.

Komentowany temat: Liverpool vs Arsenal: Czas na przełamanie na Anfield? 11.05.2025, 20:48

@sebastix11: to grzech stwierdzić fakt, że się gownianie gra?

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady