Komentarze użytkownika pablofan

Znaleziono 5285 komentarzy użytkownika pablofan.
Pokazuję stronę 6 z 133 (komentarze od 201 do 240):

Komentowany temat: Bitwa o finał - czy Arsenal odrobi straty w Paryżu? 07.05.2025, 23:36

@mlody323323: no to przewiń sobie mecz i zobacz jak my budowaliśmy akcje od 25 minuty i ilu zawodników PSG biegalo w narożniku pola karnego wokół Ode, timbera i Saki

Komentowany temat: Bitwa o finał - czy Arsenal odrobi straty w Paryżu? 07.05.2025, 23:34

@InoGArtic: charakteru nie ma bo jak go budować, jeśli od 4 sezonów regularnie ponosisz porażki na finiszu. A potem taki trener obsrany przed kolejną porażką gra zachowawczo i się wykręca rekordowa liczbę remisów po czym znów ponosi klęską na finiszu… charakteru już nie będzie :/

Komentowany temat: Bitwa o finał - czy Arsenal odrobi straty w Paryżu? 07.05.2025, 23:28

@piter1908: a co ma inter? Czego nie mamy my?

Komentowany temat: Bitwa o finał - czy Arsenal odrobi straty w Paryżu? 07.05.2025, 23:26

@mlody323323: Kvara atakował 1 na 1, czasem 2/3 obrońców, a saka przez to co gramy to niekiedy było wokół niego 6 graczy PSG. To jest ta różnica. Póki będziemy grali taki chłam, to co nam po tym, że mamy zakebistego Sake jeśli nie ma jak rozwinąć skrzydeł. Gdy miał miejsce to od razu robił roznice.
Wystarczy spojrzeć na Martinelliego, który kur*a nie potrafił jednego obrońcy przejść a Saka mimo wszystko nawet przy asyście 3 coś kreował.

Komentowany temat: Bitwa o finał - czy Arsenal odrobi straty w Paryżu? 07.05.2025, 23:23

@executer1: za to możemy się pochwalić wybitną laga w tym półfinale ;p

Komentowany temat: Bitwa o finał - czy Arsenal odrobi straty w Paryżu? 07.05.2025, 23:21

@Dziadyga: też tak myślę, że prawdopodobnie kupimy jakiegoś niechcianego zawodnika, ale bardziej od Chelsea bo oni wrecz chcą sprzedawać, wiec negocjacje za trudne być nie powinny.

Komentowany temat: Bitwa o finał - czy Arsenal odrobi straty w Paryżu? 07.05.2025, 23:17

@minio7: JESUS zagrał 1.5 dobrego meczu i to z tym samym rywalem, więc nie! Nie łapał formy. Poza Saka nikt poważny nie był kontuzjowany. Kai? Miewał lepsze i gorsze mecze, ale forma była u niego zblizona do poziomu Ode. Także zgodzę się tylko z Gabrielem, ale Kiwior jako tako go zastąpił. Graliśmy najmocniejszym składem jaki mieliśmy i ch*a ugraliśmy, a jeszcze możemy wiele stracić.
To jest kolejny sezon, że nie radzimy sobie na finiszu i tracimy wszystko o co walczymy od startu sezonu.
Ok, zgodzę się z tobą, że długa droga za nami, ale jestem w stanie przymknąć oko na sezony 21/22 i 22/23 lecz jeśli grasz już 4 sezon gdzie poprzedni 3 zbierałeś manto na końcu, to jaki jest to progres?? W obecnym widać właśnie zakebisty regres! I nie dość, że w prezentowanym futbolu, to także w formie zawodników i jakości pracy trenera oraz sztabu. Bo jak mam tłumaczyć sobie sytuacje, w której 1/3 zawodników z ataku nie potrafi piłki utrzymać przy nodze czy równowagi na boisku?! Jesus, sterling, Martinelli czy nawet Kai. Przecież niektóre ich wyczyny to się nada do kompilacji pełnej żartów, a ode to temat na osobny blok. Do tej pory nie rozumiem czemu on gra.

Komentowany temat: Bitwa o finał - czy Arsenal odrobi straty w Paryżu? 07.05.2025, 23:04

@majormati: niekiedy ja w naszej grze widzę Polska myśl szkoleniową ;)

Komentowany temat: Bitwa o finał - czy Arsenal odrobi straty w Paryżu? 07.05.2025, 23:02

@minio7: weź mnie nie wk***iaj. Napoli idzie po mistrza we Włoszech a rok temu byli rozsypani. Przyszedł conte, kupił 2 graczy i ułożył wszystko jak należy, a ten od 5 lat buduje obronę. I brakuje tylko, aby obrońcy grali na tym napadzie bo pomocnicy to już standard.

Komentowany temat: Bitwa o finał - czy Arsenal odrobi straty w Paryżu? 07.05.2025, 23:00

@ozzy95: kto bronił wymienić ch Martinelliego na skrzydle i kupić napastnika, który nie ma problemu z graniem w polu karnym?! Kto? Lepiej było wydać miliony na kolejnych LO. Arteta, jego sztab i cały ten Edu są winni tej porażki, bo ten sezon trzeba właśnie tak w całości podsumować i nazwać.

Komentowany temat: Bitwa o finał - czy Arsenal odrobi straty w Paryżu? 07.05.2025, 22:58

No cóż. Kolejna porażka, ale inni powiedzą, że toż to sukces być w półfinale ;)
Liczę na to, że nasi dadzą radę utrzymać, to drugie miejsce w lidze bo jeśli nie, to czas na poważne zmiany.
Można tłumaczyć się kontuzjami itp., ale podstawowym problem jest ch**wa gra zespołu, za którą odpowiada trener i zdaje się, że ten zespół jest obecnie na równi pochyłej. Co wiecej, nasz treneiro w kluczowych
Momentach jest bezradny i bez pomysłu.
Kolejny rok, kolejny zawód.

Komentowany temat: Bitwa o finał - czy Arsenal odrobi straty w Paryżu? 07.05.2025, 22:51

@mlody323323: no Rice w to nie wliczaj. Jedyny, który pokazał charakter, a ten jego kolegi obok, ten z Norwegii, z czystej przyzwoitości to powinien sam zejść z boiska.

Komentowany temat: Bitwa o finał - czy Arsenal odrobi straty w Paryżu? 07.05.2025, 22:49

Podsumowaniem skilla taktycznego Artety jest ta taktyka na dzisiejsze spotkanie. Laga, wrzutki na głowę z czego się tylko da i gra na chaos w polu karnym. Tak to grają zespoły z Championship. Koszmar. Gdyby chociaż tam był ktoś kto tą główkę wygra. Porażka totalna ten mecz. Wszystko co najgorsze w nas ukazało się w tym spotkaniu.

Komentowany temat: Bitwa o finał - czy Arsenal odrobi straty w Paryżu? 07.05.2025, 22:47

Martinelli był dziś na boisku? XD

Komentowany temat: Bitwa o finał - czy Arsenal odrobi straty w Paryżu? 07.05.2025, 22:46

@FilipCz: w grudniu znów będziemy wyjaśnieni.

Komentowany temat: Bitwa o finał - czy Arsenal odrobi straty w Paryżu? 07.05.2025, 22:45

Haha co ten sędzia ? XD

Komentowany temat: Bitwa o finał - czy Arsenal odrobi straty w Paryżu? 07.05.2025, 22:44

@BizoNxd6: i te decyzje o braku strzałów w dogodnych sytuacjach ;)

Komentowany temat: Bitwa o finał - czy Arsenal odrobi straty w Paryżu? 07.05.2025, 22:41

@Garfield_pl: sezon 21/22 strata LM na finiszu, sezon 22/23 utrata przewagi i w konsekwencji mistrzostwa na finiszu, sezon 23/24 kolejny kiepski finisz i po raz kolejny utrata mistrzostwa na rzecz city, sezon 24/25 - fatalna końcówka sezonu i prawdopodobnie utrata 2 miejsca na rzecz city i możliwe wypadnięcie z top 5… faktycznie same powody do dumy ma ten nasz trener.

Ach ten Saka. Moglibyśmy być chociaż na wile w niebie XD

Komentowany temat: Bitwa o finał - czy Arsenal odrobi straty w Paryżu? 07.05.2025, 22:36

Ten sezon jest podsumowaniem regresu jaki w tej drużynie się dokonał w trakcie tych 5 lat pracy Artety. Nic nie funkcjonuje w tym zespole. Teraz zostało przyjąć ciosy w lidze i modlić się o to, że jakimś cudem utrzymamy LM.
Już sezon temu był tragiczny jeśli chodzi o funkcjonowanie ataku, ale Kai objawił się jako gamechanger i w pewnym momencie też Kiwior z
whitem to jakos byliśmy w stanie powalczyć do końcówki sezonu lecz klasycznie nie dowozimy formy i mentalu na finiszu. To już 4 sezon taki z rzędu… także tak to wygląda panie MA. Zero sukcesów, same porażki.

Komentowany temat: Bitwa o finał - czy Arsenal odrobi straty w Paryżu? 07.05.2025, 22:32

He he he. Klasyczny Arsenal. W końcu musieli wykorzystać ten x błąd naszej obrony. Dramat.

Komentowany temat: Bitwa o finał - czy Arsenal odrobi straty w Paryżu? 07.05.2025, 22:31

@1886gunner1886:w pokazywaniu fauli na nas dziś realizator bardzo oszczędny

Komentowany temat: Bitwa o finał - czy Arsenal odrobi straty w Paryżu? 07.05.2025, 22:30

@Olczyck: bo to patologiczna miłość jest. Po każdym ciosie w głębi duszy jednak czujesz, że nadejdzie ten dzień w którym odmieni się na lepsze ;d

Komentowany temat: Bitwa o finał - czy Arsenal odrobi straty w Paryżu? 07.05.2025, 22:28

vitinha lewego odwalił xD

Komentowany temat: Bitwa o finał - czy Arsenal odrobi straty w Paryżu? 07.05.2025, 22:28

@executer1: oddaliśmy już 1 celny strzał. To już coś xD myślałem, że nie będzie żadnego ;o

Komentowany temat: Bitwa o finał - czy Arsenal odrobi straty w Paryżu? 07.05.2025, 22:27

Ja się pytam gdzie był karny dla nas gdy zawodnik realu sparował strzał ręką? Jprdl. Ten sport po prostu śmierdzi. Choć nasza forma nie pozwala myśleć w ogóle o sukcesach w najbliższym czasie.

Komentowany temat: Bitwa o finał - czy Arsenal odrobi straty w Paryżu? 07.05.2025, 22:25

Hahahaha jakie jaja. Kpina

Komentowany temat: Bitwa o finał - czy Arsenal odrobi straty w Paryżu? 07.05.2025, 22:25

O! Może karniak? Xd

Komentowany temat: Bitwa o finał - czy Arsenal odrobi straty w Paryżu? 07.05.2025, 22:22

@polishbrigadesx: Doue, który kopie się dziś po czole więcej pokazuje niż Martinelli w tym ataku, także brak napastnik to tylko część ogromnego problemu w naszej formacji ofensywnej. Nie ma skrzydła, nie ma napastnika i nie ma Odegaarda, a co najważniejsze NIE MA STRZAłÓW na bramkę rywala.

Komentowany temat: Bitwa o finał - czy Arsenal odrobi straty w Paryżu? 07.05.2025, 22:21

5 lat pracy, a my nie potrafimy tworzyć akcji pod bramką rywala poza schodzeniem w prawy róg boiska, prób dośrodkowania i „miliona” bezsensownych podań w polu karnym zamiast strzałów.

Komentowany temat: Bitwa o finał - czy Arsenal odrobi straty w Paryżu? 07.05.2025, 22:15

Dobrze, że ta strona padła to człowiek ochłonął. Znów nas oszukali. Naprawdę byłem pod wrażeniem naszej gry, ale od 20 minuty znów zaczęli pchać akcje w ten prawy narożnik i nawet na 6 obrońców w polu PSG próbowali przedrzeć się w to pole karne… xD
Dobrze będzie jak my chociaż jeden celny strzał oddamy do końca spotkania. Zawodzimy w kluczowych momentach i na przedpolu karnym rywala. Ciężko się to ogląda, ale jak pisałem wcześniej, początek meczu jednak tchnął tą wiarę w człowieka, ale taktyka na lage po prostu nie przystoi. Wstyd.

Komentowany temat: Bitwa o finał - czy Arsenal odrobi straty w Paryżu? 07.05.2025, 21:29

I ch.
Jprdl. Walimy głową w mur, a oni 2 strzały i gol

Komentowany temat: Bitwa o finał - czy Arsenal odrobi straty w Paryżu? 07.05.2025, 21:28

Raya i Saliba… naprawdę jestem pod wrażeniem naszych, ale to co ta dwójka odwala, to za chwilę jakiś zawał serca będziemy mieli.

Komentowany temat: Bitwa o finał - czy Arsenal odrobi straty w Paryżu? 07.05.2025, 20:10

@Jasiek5821: i ześlij zbawienną lagę na Merino, amen.

Komentowany temat: Kolejna strata punktów: Arsenal 1-2 Bournemouth 06.05.2025, 08:02

@adek504: a czy ja się śmieje? Sam zwróciłeś uwagę o tym, że zanim nadeszły zle wyniki totków, to spartolili robotę przy wzmocnieniach. U nas póki co sytuacja wygląda na podobny przypadek.
Nie ma wyników i nie było wzmocnień, a wręcz osłabienie. Obecny sezon to regres w porównaniu do poprzedniego, ale finał prawdopodobnie będzie taki sam jak za poprzednich sezonów - city wyprzedzi nas na finiszu.
W czymś konsekwentni jednak jesteśmy ;) i w cale nie jest to powód do śmiechu ani chwały.
Blagam cie. Faktem jest, że z kiwiora próbował zrobić LO z opcją gry na SO. Nie wyszło i szukał kolejnej opcji na tą pozycję. Kupił timbera, następnie calafiora a gra wychowanek.

Komentowany temat: Kolejna strata punktów: Arsenal 1-2 Bournemouth 06.05.2025, 07:14

@adek504: „ Kiwior na LO? Od początku był sprowadzany na SO, a grał tylko tam bo nie było kim, a jak złapał tam chwilowo formę to Arteta po prostu nie zmieniał”
Tak, Kiwior na LO. Arteta nie kupuje zawodników na „1” pozycję. Kupił go przede wszystkim, aby mieć więcej możliwości po lewej stronie w obronie. Nieistotne czy to w środku czy na boku. Czas pokazał, że pomysł z nim biegającym przy linii był, ale po prostu nie wyszedł i kupił kolejnego obrońcę po zinchence mogącego tam grac. Timber też głównie grał na SO, ale bliżej prawej strony i w niczym MA to nie przeszkadzało, aby prawie cały pre season grać nim na LO. Zresztą Arteta nie szukał/szuka typowego LO, więc ignorowanie faktu, że taki zawodnik musi być uniwersalny i umieć sobie poradzić również w środkowej strefie nie przystoi. Także tak, wydał w ch kasy na zawodników mogących grać na Tej pozycji.

Komentowany temat: Kolejna strata punktów: Arsenal 1-2 Bournemouth 05.05.2025, 21:15

@adek504: „ Nie strzelaj też liczbami, Arteta kupił 3 LO Zinchenko, Calafiorego i Tavaresa z czego jeden to była próba złapania perełki za 10 mln, bez historii raczej, wcale jednak nie tak dużo, ale beczka musi się zgadzać hehe milion LO ;)”

Kiwiora i Tombera też liczę :) więc liczbami nie strzelam. Obaj byli testowani na LO i tak ich pierwotnie widział. Kiwior wręcz do momentu spadku formy w zeszłym sezonie, to wręcz został z tą pozycją ożeniony. Timber pewnie gdyby nie kontuzja to pewnie z Benkiem też by obstawial boki obrony.

Komentowany temat: Arsenal i Chelsea w wyścigu po Jamiego Gittensa 05.05.2025, 18:10

@Zloty: drugi Sancho

Komentowany temat: Kolejna strata punktów: Arsenal 1-2 Bournemouth 05.05.2025, 18:08

@Nicsienieda: już widzę, jak Real wydaje w ch siana na Salibe xD
2026 rok to nie przypadek, zaoferują 30-40kk i będą czekać jeśli zajdzie taka potrzeba. miało to miejsce już z wieloma zawodnikami przed nim. Jedynie Davies się wyłamał, ale BM ma praktycznie monopol na lige, więc sukcesy w lidze to gwarant, a w LM to jednak co roku jeden z faworytów.

Komentowany temat: Kolejna strata punktów: Arsenal 1-2 Bournemouth 05.05.2025, 18:05

@enrique: do Fify się nada ;p

Komentowany temat: Kolejna strata punktów: Arsenal 1-2 Bournemouth 05.05.2025, 18:00

@Artetaballer: no jak patrzę na rozwój Martinelliego i zjazd Ode i perspektywa pożegnania jedynego ogarniętego deep playmakera z drużyny oraz widmo braku wzmocnienia pozycji NŚ, to faktycznie mega perspektywa -.-

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady