Analiza: Bendtner dobrym materiałem na napastnika?

Analiza: Bendtner dobrym materiałem na napastnika? 22.03.2009, 21:30, Bartosz Polek 76 komentarzy

Jeśli z uwagą czytaliście wpisy na blogach oraz artykuły z ostatnich tygodni dotyczące Nicklasa Bendtnera, wniosek nasuwał się jeden – jest to fatalny napastnik. Jeśli z uwagą obserwowaliście spotkania z Romą czy Blackburn sami na własne oczy mogliście zobaczyć, co Nicklas ma nam do zaoferowania. Osobiście również nie byłem zachwycony występami Duńczyka. Po nieznośnym w jego wykonaniu spotkaniu z Burnley w Carling Cup napisałem podrobiony list od firmy Nike do niego samego, w którym nakazałem przestać nosić mu różowe buty, jeśli nie chce psuć sobie reputacji. Ostatnie miesiące nieco mnie uspokoiły i przekonały, że Duńczyk to jednak całkiem ‘udana transakcja’.

Statystyki Bendtnera są zaskakująco dobre. W tym sezonie wpisywał się na listę strzelców 12-krtonie, czyli tyle samo co Emmanuel Adebayor. To prawda, że Nicklas zaliczył 11 występów więcej od Togijczyka, ale aż 16 razy wchodził na boisko z ławki rezerwowych. Wiele bramek Nicklasa również było kluczowych i bezcennych, takie jak przeciwko Boltonowi czy Dynamo Kijów.

W obecnym sezonie mędrcy oraz dziennikarze podobnie ‘obsmarowują’ młodego napastnika Aston Villi, Gabriela Agbonlahora. Czy jesteście sobie jednak w stanie wyobrazić, iż Duńczyk zdobył więcej bramek od Anglika? W 40 występach (39 od pierwszej minuty) Agbonlahor 11 razy trafiał do siatki, zaś Bendtner w 39 występach (23 od pierwszej minuty) trafiał 12-krotnie. Gracz ‘The Villans’ jest ponadto rok starszy od Kanoniera. Duńczyk ma ciągle jedynie 21 lat, a jak na napastnika drużyny z ‘Big four’ występuje i strzela tyle co potrzeba. Teraz porównajmy jego statystyki do statystyk Adebayora. Bendtner w poprzednim sezonie miał zaledwie 20 lat, zdobył 9 bramek, lecz jakże ważnych – ta z Tottenhamem dała nam wygraną, zaś z Liverpoolem czy Aston Villą, remisy. Kiedy Adebayor w wieku 22 lat grał już w trykocie z armatą na piersi, w debiutanckim sezonie zdobył jedynie 4 bramki. W wieku 23 lat, 12 razy trafił do siatki, czyli tyle samo razy ile Bendtner obecnie w wieku 21 lat.

Duńczyk pracuje jednakże nie tylko na swój własny dorobek, ale też całej drużyny. Całkiem świeży przykład – wyrównujący gol w spotkaniu z Hull City w ćwierćfinale FA Cup. Po kłopotliwym uderzeniu z powietrza, posłał piłkę na drugą stronę pola karnego do Arszawina, ten wystawił ją jak na tacy do van Persiego, który tylko dopełnił formalności. We wszystkich rozgrywkach Bendtner zaliczył jak na razie 4 asysty. Wartość jego gry w powietrzu również jest nieoceniona. Wobec absencji Adebayora górne piłki kierowane są właśnie w jego stronę i wszakże niektóre główki w jego wykonaniu są fatalne, to niekiedy stać go na precyzyjne wykończenie dośrodkowania, tak jak miało to miejsce w sobotnim meczu z Newcastle.

Warty odnotowania jest również dobry przegląd pola w wykonaniu Duńczyka.

To on w meczu z Blackburn wspaniale uruchomił Theo Walcotta, który sprokurował samobójcze trafienie Andre Ooijera. W jesiennym meczu z West Ham posłał wspaniałą piłkę z własnej połowy do Adebayora, a Togijczyk ustalił wynik meczu na 2:0. Wreszcie wczoraj mógł zaliczyć asystę tuż przed przerwą, kiedy ładnie zgrywał piłkę do van Persiego, lecz Holender nieznacznie się pomylił. Jednym z elementów jego gry stały się również rajdy z piłką i coraz częściej da się zaobserwować, jak Bendtner radzi sobie z uciążliwymi obrońcami. Wprawdzie nie zawsze są one pożyteczne to jednak pokazują, iż Duńczyk takowe zdolności posiada i w przyszłości mogą one zaprocentować.

Wiele zostało powiedziane na temat zbytniej pewności siebie oraz arogancji napastnika. Osobiście jestem coraz bardziej sfrustrowany takim spostrzeżeniem. Większość tych insynuacji miało swoje źródło w tłumaczonym wywiadzie dla duńskiej prasy, w którym Bendtner rzekomo stwierdził: Powinienem grać każdą minutę w każdym spotkaniu.. Mniemanie o sobie jest u Duńczyka z pewnością większe niż u Cesca Fabregasa czy Gaela Clichy’ego, ale nie powiedziałbym że większe niż u Robina van Persiego czy Emmanuela Adebayora. Być może ci dwaj ostatni osiągnęli tym zamierzony skutek, lecz bardzo boli mnie widząc młodego Bendtnera poniżanego za mało znaczący incydent.

Te komentarze dotyczące arogancji oraz zbytniej pewności siebie są w pewnym stopniu zaskakujące i uważam, że właśnie ta pewność siebie jest przeszkodą Bendtnera w wykorzystywaniu dogodnych szans strzeleckich. Patrząc na spotkania, w których Nicklas strzelał bramki można zauważyć, iż raził w nich pewnością siebie. Genialny mecz w jego wykonaniu z Hull City w lidze okrasił trzecią bramką oraz strzałem w słupek. Po szybko zdobytym golu w meczu z West Bromwich Albion, kilkadziesiąt minut później doskonale wykończył akcję zespołu i ponownie wpisał się na listę strzelców. Był wyraźnie na fali, tylko słupek przeszkodził mu w ustrzeleniu hat-tricka. Jestem nieugięty przy tym, że Bendtner słusznie zagrał wczoraj u boku van Persiego. Nadmiar niewykorzystanych szans napastnika w meczach z Romą czy Blackburn wynikał z braku pewności siebie po wcześniejszych zmarnowanych okazjach do zdobycia gola. Gwizdy oraz buczenie ze strony własnych kibiców również mu nie pomagały.

Najważniejszą rzeczą jest fakt, iż Bendtner ma czas by dojrzeć w tej drużynie. Za kadencji Wengera wielu napastników przechodziło przez wszelkie możliwe stopnie aż do podstawowej jedenastki, a jak na razie wiara Bossa w Nicklasa pozostaje niezachwiana. Francuz niegdyś stwierdził: Widziałem już wcześniej młodych piłkarzy marnujących sytuacje strzeleckie, którzy kiedy zaczęli je wykorzystywać od razu wywierali wrażenie. Zgadzam się z tym, że występy Bendtnera bywają frustrujące, lecz jestem przekonany, że stanie się ‘topowym’ piłkarzem. Przykład Fabregasa, który bardzo szybko i cudownie dojrzał w Londynie, jest szkodliwy dla pozostałych młodych piłkarzy. Fani Arsenalu od tej pory każdy młody talent porównują właśnie do Cesca, a prawda jest taka że żaden może nie dorównać mu umiejętnościami. Kibice powinni dać sobie trochę luzu jeśli chodzi o Bendtnera, zrobić krok w tył i spojrzeć jak wiele już zrobił dla tego klubu. Wierzę w Nicklasa, wy również powinniście…

Nicklas Bendtner autor: Bartosz Polek źrodło: Timesonline.typepad.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
Katie komentarzy: 552 newsów: 628.03.2009, 15:01

jak poprawi skuteczność będzie super ;)

frynio komentarzy: 2624.03.2009, 20:31

Szczerze mowiac..
Jesli mialbym wybrac czy klub ma opuscic Ade czy Nicklas to wybralbym Ade.

Bendi to przyszlosc Arsenalu.. jestem wielkim fanem jego talentu. Nie bylo tak zawsze, zwlaszcza kiedy z LFC 'wyjal' z linii bramkowej.

teraz podziwiam jego sposob poruszania sie na boisku, latwosc dochodzenia do pozycji strzeleckich.. to bardzo inteligentny facet.
szkoda mi go bardzo kiedy patrze na kolejne pudlo, kolejny slupek.. i jak lapie sie za glowe i patrzy w niebo szukajac odpowiedzi WHY?.

gooner92 komentarzy: 1678 newsów: 523.03.2009, 19:32

SUGA3 >> mecz z Porto był transmitowany przez TVP, a tamci komentatorzy rzeczywiście prezentują niski poziom. W C+ tylko panowie Twarowski, Nahorny (jeśli chodzi o ligę angielską) są dobrzy. Ten gość z Faktu, co komentował nasz mecz z Newcastle jest na przykład, wg mnie, bardzo kiepski.

mstarzyk2 komentarzy: 10723.03.2009, 19:10

Dobry jest ;/

simon90 komentarzy: 79523.03.2009, 18:23

"Wierzę w Nicklasa, wy również powinniście…" tyle w temacie ;)
Dobry tekst naprawdę ;)

baska_17skc komentarzy: 3161 newsów: 223.03.2009, 18:08

Jeśli się przełami i będzi wykorzystywał chociaż co 2 100 %, Arsenal będzie miał z niego pożytek.

sylek komentarzy: 18223.03.2009, 16:31

wierzę, że Bendtner się dużo bardziej wyszkoli i będzię wykorzystywał prawie wszystkie okazje. można mu zarzucić brak skuteczności, ale za to dobrze umie stwarzać sytuacje innym zawodnikom. dzięki niemu pada dużo goli mimo, że nie widać tego tak bezpośrednio. Wenger w niego wierzy, a to chyba coś znaczy, że często wychodzi w podstawowym składzie.

hollarafal komentarzy: 28523.03.2009, 16:02

ma ciąg na bramkę , piłka dużo razy go szuka ale jego skuteczność nie powala

Paulina200 (zawieszony) komentarzy: 63923.03.2009, 15:19

Znowu pojawiają się żałosne wypowiedzi przedszkolaków nie mających o niczym pojęcia. Czy według was każdy piłkarz Arsenalu powinien być techniczny? To chyba dobrze że mamy silnego zawodnika, dobrze przepychającego się, a nie same panienki typu Fabregas czy Vela (bez obrazy). Bendtner ma wspaniałe warunki fizycznie, świetnie gra głową i wie jak ustawić się w dogodnej sytuacji. Naprawdę nie rozumiem takich malkontentów jak wy, RvP marnuję ostatnio tyle setek, ale wy widzicie tylko te niewykorzystywane przez Bendiego. Może nie jestem odpowiednią osobą do wyrażania takich opinii, ale potrafię zauważyć pozytywne aspekty zawodnika. Ps. Ostanie zdanie jest po to by uprzedzić wasze pytania o moje kompetencję.

Szef komentarzy: 1303523.03.2009, 14:51

jak poprawi skutecznosc to bedzie swietny gracz, niestety jak narazie to mecze bardzo dobre przeplata fatalnymi

fabregas19x96 komentarzy: 2123.03.2009, 14:31

Bendtner jest bardzo dobrym zawodnikiem lecz musi jeszcze popracować nad skutecznością

kolek komentarzy: 2330 newsów: 123.03.2009, 14:29

ma jeszcze chłopak czas.... ale trzeba pamiętać że Vela rwie się do gry...

PIORUN85 komentarzy: 10423.03.2009, 14:26

Emmanuel_Adebayor i Bendtner nie powinni grac w tej druzynie sa za kiepscy marnuja strasznie duzo sytuacji 100 procentowych

MoHras komentarzy: 23723.03.2009, 14:14

trafny, ciekawy artykul.

stefcio15 komentarzy: 13022 newsów: 223723.03.2009, 14:14

ivexo > ja mowie ze czasem mu ta gra wychodzi , a to ze wygrywamy to tez jest w pewnym sensie wynikiem polepszenia jego gry , ostatnio czasem blyskal , ale nie nadaje sie do Arsenalu... (Mecz z WBA , Newcastle...)

matek_afc komentarzy: 4123.03.2009, 13:17

Dla mnie Bendtner jest niezły ale za słaby na taki klub on sie nadaje na sredni klub w angli ale nie ma sie co martwić niedługo wróci Eduardo i Adebayor i Niclas sobie juz nie pogra

Air4Life komentarzy: 48923.03.2009, 12:20

jakby nie patrzec to statystyki mówia same za siebie :) ale jak duzo nasz Bendtner nie wykorzystał to sie w pale nie miesci

WojO komentarzy: 225223.03.2009, 10:40

gdyby mial lepsza celnosc i nie psuł tyle razy sytułacji 100%wych bo tak to jak ma dzien to nawet niezle ale Henrego to z niego nie bedzie

Manwe komentarzy: 103623.03.2009, 10:22

Co wy do niego chcecie... ten mecz miał naprawdę dobry, sam dałbym mu "8". A i widać było, że trochę poćwiczył przyśpieszenie i szybkość. Diaby niestety dalej traci piłki, lecz już widać też u niego poprawę. Byście tylko chcieli samych Henrych i Adebayorów...

kanik1992 komentarzy: 11423.03.2009, 09:43

ok strzelil sobie iles bramek ale kurde jak mozna nie strzelac kilku 100% w jednym meczu :/ ok moze sie zdarzyc raz na 10 meczy ze jest slabszy mecz ... ale on praktycznie w kazdym meczu ma jakas wpadke...

krzykus1990 komentarzy: 517123.03.2009, 09:05

Słaby z niego strzelec i mało się rusza po boisko prawdzie drewno i nie ma go co chwalić, że teraz trafił gola bo naprawdę ma ich bardzo mało.

SUGA3 komentarzy: 3223.03.2009, 08:31

gooner92 - byc moze nie mialem dosc duzej 'proby statystycznej' w kwestii polskich komentatorow, ale te kilka spotkan, ktore mialem okazje ogladac w Polsce, bedac w odwiedzinach stworzylo mi wlasnie taka wizje polskich komentarzy nt. AFC - wiedza o klubie jest u nich zerowa, przy czym rownie malo wiedza o ManU, Chelsea i Poolu, ale tak jakos traktuja ich laskawiej...

jak juz napisalem, ogladalem ostatnio Porto-AFC po polsku i nie dalo sie tego sluchac: Porto to, Porto tamto, Arsenal slaby, to ze gral praktycznie drugi sklad, bo mecz byl o przyslowiowa pietruszke to taki sobie szczegol, ani slowa o tym jak u siebie pozamiatalismy nimi podloge 4:0 ;)

ale OK, skoro twierdzisz ze wymienieni prez Ciebie komentatorzy sa spoko, nie moge sie klocic...

PZDR, COYG :)

pelek komentarzy: 214623.03.2009, 08:17

Bendtner jako Joker - ok. W podstawowej '11' - niet.
Czemu do statystyk wymienionych tu nie jest dodane np. ile razy przewrócił się o piłkę? Bo technicznie to on jest hmm... słaby. I dlatego nie rozumiem co on czasami ze swoimi warunkami fizycznymi robi na skrzydle, zamiast czekać na wrzutkę. I tu też dochodzi druga kwestia: Bendtner jako wysunięty napastnik w systemie 4-5-1 tudzież 4-3-3 - ok. Bendtner jako skrzydłowy - niet.
Ciężko bedzie mi sie kiedykolwiek do niego przekonać, osobiście nie spodziewam się po nim więcej niż np. po Simpsonie. Tak samo jak do transferu Arszawina pochodziłem dosyć sceptycznie tak jest w przypadku Bendtnera - kto wie może znowu się mile zaskocze? :|

Michu komentarzy: 171123.03.2009, 07:31

Bendtner to wielki talent, myślę, że w nowym sezonie będzie naszym podstawowym napastnikiem, wiem, że to stwierdzenie trochę dziwne, ale widać, że Wenger w niego bardzo mocno wierzy, ja z resztą też. Musi ustabilizować swoją formę, bo potrafi się ustawić w polu karnym, ale zbyt często marnuje 100% okazje.

witkowskil komentarzy: 99023.03.2009, 07:25

bentner jest kiepski tylko jest łowcom bramek ale w strzelaniu mu wychodzi

ErROr komentarzy: 16223.03.2009, 06:53

Niclas bedzie swietnym napastnikiem. Sęp pola karnego jak Inzaghi czy Irahimovic :D

Cudi komentarzy: 12754 newsów: 9823.03.2009, 06:51

Ahh ten Bendtner... Obiekt drwin, przezwisk, przez niektórych lubiany a przez niektórych nienawidzony.

Moim zdaniem jest jednym z lepszych napastników młodego pokolenia, wielokrotnie sam go krytykowałem i pewnie nadal będe to czynił ale wynika to bardziej z żalu z marnowanych "setek" przez duńczyka niż niechęci do jego osoby czy kwestionowania jego talentu.

Jego zalety... warunki fizyczne ! To powinna być najlepsza cecha naszego napastnika, silny i dobrze zbudowany powinien się zastawiać i walczyć o każdą piłkę ( oczywiście to robi ) ale o wiele za rzadko strzela gole glową, ostatnim jaki pamiętam jest gol z ostatniej kolejki PL podczas meczu z Newcastle.
Bendtner umie też świetnie stwarzać sobie lub partnerom sytyacje... i tu przychodzi jego najwieksza wada czyli - skuteczność.

Mozna powiedzieć " dobra ma tylko 21 lat dajmy mu czas " ale czy w klubie gdzie Eduardo nie grał 3/4 sezonu, RvP zawodnik kontuzjogenny ( choć ostatnio nic nie łapie ) i Adebayor - cień zawodnika walczącego z Torresem o króla strzelców w sezonie 07/08 może sobie pozwolić na taką liczbę niewykorzystanych sytyacji ?!
Chyba nie, ktoś powinien mu dać taką radę aby na treningu próbował strzelać gole a nie koniecznie dryblować w polu karnym jak to często czynił co skutkowało strata piłki.

Pomimo tego wszystkiego widać po nim że z sezonu na sezon gra coraz lepiej i miejmy nadzieję że już niedługo RvP, Eduardo i Adebayor nie będą spać wiedząc że mogą stracić miejce w podstawowj 11tce na rzecz młodego duńczyka:)

A co do Veli to jednak nie jestem za tym aby grał za Barbie od początku ale powinien o wiele częściej wchodzić z ławki, tak szybki i świetny technicznie zawodnik na koniec meczy może dobić rywala.

Silver komentarzy: 260 newsów: 3523.03.2009, 04:16

jako jeden z niewielu obroncow dunczyka bardzo dziekuje za ten artykul. nieczesto sie zdarza, zebym przeczytal na tej stronie kilka slow o bendtnerze bez grama jadu, nawet po udanych spotkaniach tego zawodnika.

nie chce mi sie za bardzo rozpisywac. powiem tylko, ze pan

olo_18 (pozdro chlopie!)

chyba czyta w moich myslach, bo po prostu wszystko, co chcialem napisac, zawarl w swoim poscie. podkresle jeszcze tylko to zdanie:

"Ale dużym pozytywem jest to, że Nicklas z łatowością dochodzi do sytuacji strzeleckich, z tym trzeba się urodzić."

DO-KLAD-NIE. jezeli ktos ma jakiekolwiek pojecie o pilce, to powinien wiedziec, ze to po czym poznaje sie, czy junior nadaje sie na napastnika, to jest wlasnie latwosc dochodzenia do stuacji strzeleckich. dopiero pozniej grajac na tej pozycji zawodnik uczy sie jak z tych sytuacji najwiecej wyciagnac. bendtner jest teraz na etapie nauki i pozostaje miec tylko nadzieje, ze rozegrane minuty nie pojda na marne...

gawa17 komentarzy: 7823.03.2009, 00:56

oczywiście ze panie XDXDXD moj błąd wybaczcie mi hehe:D

page komentarzy: 1684 newsów: 423.03.2009, 00:27

Niech strzeli nawet i 30 bramek, będę dalej po nim jechał, gdy skuteczność w tzw. "setkach" będzie znikoma. Tego zarówno on, jak i Adebayor musi się nauczyć. Keep practising!

Fierce_girl komentarzy: 219422.03.2009, 23:47

Olo, ale chyba to Ci nie przeszkadza? :)

Widocznie Bendtcio potrzebuje znacznie więcej czasu niż inni. Fakt, młody jest jednak błędy w wykończeniu akcji są bądź co bądź momentami amatorskie. No, ale jak już gdzieś wcześniej pisałam co by to było, gdyby go tu nie było? Jednak można się nieźle zżyć i przyzwyczaić do marnowania okazji. Przynajmniej ja tak mam. Czasem zastanawiam się 'ile dziś?'. Ile dziś zmarnuje okazji, ile dziś razy będę się łapać za głowę i wyzywać od Patyków. Jednak to też pokazuje, jak wiele potrafimy skonstruować akcji, jakby dokształcić lub nawet już lekko skorygować wykończenie - miód, każdy mecz powinien być kończony co najmniej 4-... dla nas.

Oczywiście trzeba się odnieść do aktualnej formy Robina, lub też jej spadku. Niestety, coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że nauki Bendtnera nie idą w las..

kasiacesc komentarzy: 187822.03.2009, 23:34

gawa17 chyba zapomniales dodac : i panie

gawa17 komentarzy: 7822.03.2009, 23:26

dobry artykuł bedtner to kluczowa postac arsnealu na dzien dzisiejszy kazdy kto krytkowal go nie znajac statystyk o kierujac sie 2 lub 3 obejrzanymi meczami poprostu sie nie zna na pilce noznej na krytke mozna sobie pozowlic tylko jesli objerzalo sie wystarczajaca ilczbe spotkac, jakis gosciu obejrzy skrót meczu w ktorym arsenal zremisowal bezbramkowo a bedtner nie wykorzytsal 3 sytuacji i odrazu pojawia sie komentarz ze dunczyk jest beztalensciem nie nadaje sie do druzyny, bzdura moj ulubienic van persie w wczorajszym spotkaniu nie wykorzytsal kilku 100% sytuacji a pomimo to mial 2 asysty, a co do innej kwestii pewnosc siebie to u zawodnika zaleta a nie wada tyle w tym temacie, panowie więcej zaufania zarówno dla wengera jak i bedtnera...

Christian komentarzy: 342722.03.2009, 22:55

a zróbcie analizę ile razy przestrzelił 100% sytuacje
mówię wam będzie przodował w tym rankingu

mexx komentarzy: 238 newsów: 7322.03.2009, 22:52

będzie dobry. szkoda tylko jego skuteczności wykańczania akcji. ma tyle dogodnych okazji do strzelenia i marnuje większość ;x

adaminho77 komentarzy: 332522.03.2009, 22:40

Bendtner to dobry napastnik... Tylko jeśli ustabilizowałby formę, byłby świetny... Najbardziej w jego wykonaniu podobał mi się mecz z WBA... Nie walił wtedy na bramkę jak popadnie, tylko starał się pomyśleć przed oddaniem strzału i trzeba przyznać, że w tym meczu wychodziło mu to, jak nigdy... Ostatnio trochę lepiej z jego formą, jednak wiem, że może być jeszcze o wiele lepiej... Przyznam się skromnie, że jak wielu użytkowników obsmarowywało tu na stronie Bendtnera ja nie powiedziałem o nim złego słowa i zdania nie zmienię... Wierzę w Bendtnera, tylko musi jeszcze ustabilizować formę, bo o jego umiejętności się nie boję... Powodzenia Nicklas...

kasiacesc komentarzy: 187822.03.2009, 22:37

ivexo123, Malina kazdy z was wyrazil swoje zdanie wiec po co sie klucic ???

gooner92 komentarzy: 1678 newsów: 522.03.2009, 22:36

SUGA3 >> sądząc po twoich wszystkich komentarzach (czterech odkąd tu przyszedłeś), jesteś na emigracji i bardzo spodobało ci się życie za granicą, a wszystko co polskie jest ZŁE ( od razu zaznaczam, że nie jestem ślepo zapatrzony w Polskę i wiele rzeczy uważam za złe, niewłaściwe, bezsensowne).
Na przykład twoja wypowiedź "nie ogladam polskiej TV od dluzszego czasu, co mi wychodzi na zdrowie ;)" jest trochę nie na miejscu, bo uogólniasz i przez to wydajesz niesprawiedliwą ocenę dla wszystkich polskojęzycznych kanałów telewizyjnych. Co do polskich komentatorów, to uważam, że panowie Smokowski, Twarowski i Nahorny prezentują bardzo wysoki poziom.

ivexo123 komentarzy: 176622.03.2009, 22:34

malina - to tobie sie chyba chcialo spac od czytania naszych opinii? komuna juz dawno minela i naprawde mozna wyrazac swoje opinie na rozne tematy...

Koo7i komentarzy: 66222.03.2009, 22:34

IVexo123 - Trzeba byc bystrym zeby domyslic sie ze nie mowie to do tych co go dalej obrazaja. Jezeli go teraz wypozyczymy do beniaminka, i nauczy sie wykorzystywac wiecej sytuacji, to wroci jako "koks" i znowu bede sie o niego pytaly inne kluby, a wtedy Nicklas nie bedzie juz taki glupi jak wtedy i nei zostanie w AFC jak to bylo 2 sezony wczesniej i zeszlym okienku letnim. Pojdzie w cholere, Wenger go pusci za grosze i tam bedzie ciupał dobrze, bo jak tu mu nie idzie teraz, to klatwa mu nic nie zrobi : D

prodigi komentarzy: 11122.03.2009, 22:32

Fakt, jest młody i jak na swój wiek gra bardzo dobrze, ale jako napastnik powinien wykorzystywać sytuacje, a on potrafi zmarnować w jednym meczu kilka naprawdę dogodnych sytuacji. Wyobraźmy sobie sytuacje że w finale LM Bendtner albo Eboue dostają podanie na sam na sam z bramkarzem, ja osobiście nie jestem w stanie sobie wyobrazić jak jeden z nich pokonuję bramkarza... Jest perspektywicznym zawodnikiem ale wg. mnie dostaje za dużo szans na grę, na tyle sytuacji (nie mówię o sytuacjach trudny tylko na prawdę prostych określanych setką) na ile ma Bendtner to powinien mieć tych bramek co najmniej drugie tyle.

Malina komentarzy: 122522.03.2009, 22:32

Ivexo 123- idź się połóż spać, i nie pisz nic więcej, bo z tego co widzę, to wszyscy Cię mają już dosyć... POZER !

Niewiedza komentarzy: 35622.03.2009, 22:31

i to jest fantastyczny artykuł :-) ja tam wierzę w Duńczyka i widzę w nim ogromny potencjał

ivexo123 komentarzy: 176622.03.2009, 22:30

powiedziales "Ale z was wszystkich sa hipokryci :D" wszystkich znaczy wszystkich, osobiscie uwazam ze beda z niego jeszcze ludzie ale napewno nie teraz bo tu panuje za duzy optymizm... studzilem entuzjazm po meczu z WBA gdzie strzelil 2 gole i studze teraz bo bo co z tego ze strzeli 1 gola jak pozniej straci 10 pilek, nie strzeli dziesieciu 100% sytuacji... narazie wypozyczenie do jakiegos beniaminka na nastepny sezon dobrze mu zrobi, aby gral tam jak najwiecej i nauczyl sie wykanczac akcje i bedzie swietnie za 2 lata u nas...

cacapa komentarzy: 76922.03.2009, 22:30

ehhh ten Bendtcio.. stara sie ile moze, ale niewiele z tego wychodzi:| wolalem jego role w druzynie z poprzedniego sezonu kiedy byl jokerem i jak wchodzil na boisku to wnosil duzo polotu do gry, a teraz za duzo sobie wyobraza o sobie i gra chimerycznie.... Taki nasz Bendtcio:P

pkArs komentarzy: 46022.03.2009, 22:28

Przyznaję, że wielokrotnie denerwowałem się podczas meczów przez jego niewykorzystane sytuacje i po meczach gadając z kumplami sypałem na niego różne docinki;p, ale kolega niejednokrotnie mi powtarzał "daj mu czas jeszcze wyrośnie nam gwiazda". I mimo, że nadal nie jestem fanem jego gry wiem, że miał wpływ na wyniki drużyny w tym sezonie i jest wartościowym zawodnikiem.Czekam aż dojrzeje i pokaże pełnie swoich umiejętności;p

SUGA3 komentarzy: 3222.03.2009, 22:24

valentino1 - polecam 2 anglojezyczne: arsebloga (http://www.oleole.com/blogs/arseblog) i le grove (http://le-grove.co.uk/): kolesie maja zajefajny styl pisania, znajdziesz tam tez wiele linkow do innych blogow, ale te 2 sa najpopularniejsze, poczytaj, zobaczysz dlaczego :)

Malina komentarzy: 122522.03.2009, 22:23

aniuska- Bendtner też nie jest moim ulubieńcem, ale jeszcze czas przed Nim. Zobaczysz, za jakiś czas, będzie Go chciał niejeden klub w europie.

Zoso komentarzy: 7222.03.2009, 22:22

Konkretny artykuł/przemyślenia. Zgadzam się w 100%, w przyszłości Bendtner będzie anszym asem w ataku. Na razie niech sie rozwija, bo idzie on w dobrym kierunku.

Koo7i komentarzy: 66222.03.2009, 22:21

Ivexo123 - zrozum ze odnosilem sie do tych co go tak nagle zaczeli wspierac. Jezdzij sobie po nim dalej, ale ja wiem czy to taki powod do dumy? hmm?

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
? : ?
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com