Arsenal łatwo pokonuje Brentford 3-0!

Arsenal łatwo pokonuje Brentford 3-0! 18.09.2022, 14:02, Łukasz Wandzel 2623 komentarzy

Po spotkaniu w Zurychu Arsenal miał zmierzyć się z Evertonem oraz PSV. Te mecze zostały jednak przełożone i Kanonierzy zagrali dopiero dzisiaj z Brentfordem w ramach 8. kolejki Premier League. Podopieczni Mikela Arteta zaprezentowali się pewnie, czego nie można powiedzieć o piłkarzach Thomasa Franka, którzy zaliczyli fatalny występ. Łatwe zwycięstwo drużyny z The Emirates okraszyli golami głową William Saliba i Gabriel Jesus, a lewą nogą na listę strzelców wpisał się w drugiej połowie Fabio Vieira.

Składy obu drużyn:

Brentford: Raya – Hickey, Jansson, Ajer, Mee, Henry – Janelt (63’ Onyeka), Jensen (69’ Baptiste), DaSilva (63’ Damsgaard) – Mbeumo (76’ Wissa), Toney.

Arsenal: Ramsdale – White, Saliba, Gabriel, Tierney – Xhaka, Partey (78’ Lokonga) – Saka (90+2’ Marquinhos), Vieira (90+1’ Nwaneri), Martinelli (78’ Nketiah) – Jesus.

Arsenal bardzo pewnie wszedł w mecz, zdominował posiadanie piłki i od początku do końca dyktował tempo. W środku pola Martina Odegaarda udanie zastąpił Fabio Vieira, jednak innym zawodnikiem środka pola, którego warto wyróżnić był Granit Xhaka. Szwajcar kolejnym występem pokazuje w tym sezonie, że ustawiony wyżej może dużo dać drużynie z przodu.

Z kolei gospodarze zagrali, jakby nie wyszli na murawę. Nie potrafili upilnować gości i stanowili tło dla grających Kanonierów. Ich siła ofensywna praktycznie nie istniała. Naciekawszą próbą Brentfordu na zagrożenie bramce Aarona Ramsdale’a było rozegranie rzutu wolnego sprzed szesnastki. Ivan Toney po delikatnym podaniu podbił sobie piłkę i uderzył z powietrza nad murem, ale i nad poprzeczką.

Niewiele czasu zajęło Arsenalowi udokumentowanie przewagi na stadionie Brentfordu. W 17. minucie Bukayo Saka wykonał rzut rożny, a w polu karnym wyżej niż Ivan Toney wyskoczył William Saliba. Piłka po główce Francuza odbiła się od słupka i przekroczyła linię bramkową, 1-0!

2-0 było już 10 minut później! Świetne podanie Granita Xhaki jeszcze lepiej wykorzystał Gabriel Jesus, który wyskoczył do główki i po ręce bramkarza trafił w okolice górnego rogu bramki.

Dwie główki zakończyły się dwoma ładnymi golami, lecz najładniejsze trafienie tuż po przerwie zaliczył lewą nogą Fabio Vieira. Portugalczyk wykorzystał pasywną postawę defensorów i uderzył z dystansu. Futbolówka leciała nisko i wpadła do siatki po odbiciu od słupka.

Kanonierzy po zdobyciu gola na 3-0 utrzymali przewagę, lecz nie pokonali już po raz kolejny Davida Rayi. Sama końcówka również przebiegła spokojnie, ale warto odnotować, że w doliczonym czasie gry, w wieku 15 lat, debiut w seniorskiej drużynie Arsenalu zaliczył Ethan Nwaneri.

BrentfordPremier LeagueRaport pomeczowy autor: Łukasz Wandzel źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Piotrek95 komentarzy: 964528.09.2022, 18:55

Tak, Partey, Ode i Zinczenko podobno gotowi do gry, nawet Nelson się pojawił ma treningach i coś tam kopał

Legendarny skrzydlowy powraca

Elastico07 komentarzy: 1255528.09.2022, 18:46

@cobi90 napisał: "Skąd info?"
Źródła na fb,praktycznie wszystkie zgodne

cobi90 komentarzy: 125728.09.2022, 18:42

@Elastico07: Skąd info?

Rafson95 komentarzy: 1056228.09.2022, 18:41

@Ashburton: To jak Tobie nie brakuje logicznego myślenia to mi może powiesz, gdzie się sprawdzają te autorytarne rządy jednostki? Wymień mi takie kraje gdzie nie ma demokracji tylko jest autorytaryzm i jest dobrze.

Alffik komentarzy: 104228.09.2022, 18:41

@ArsenalChampion napisał: "Wyjechałes z tym że nie każdy człowiek na świecie będzie rozumiał wypowiedzi Korwina"
I to właśnie znaczy, że się wywyższam? ;)
Ludzie nie rozumieją, bo głównie kierują się emocjami, a nie chłodną głową, tak jak to było z naszym Arsenałem przez 3 lata Artety... @ArsenalChampion napisał: "Czyli odrazu zaprezentowales poczucie wyższości, bo jesteś tym który to rozumie."
Najwidoczniej wiesz lepiej, co ja czuję i czym się kieruję w swoich wypowiedziach ;)
To, że powiem, że jestem lepszy, ładniejszy, bardziej wysportowany itp. to nie znaczy, że się wywyższam, tylko znam swoją wartość, a to różnica, której Ty nie widzisz albo nie chcesz widzieć... O tym właśnie też mówi Mazur, ale jesteś zbyt pewny siebie, żeby wgl sprawdzić temat :)

Ashburton komentarzy: 450928.09.2022, 18:34

@Rafson95: Jeżeli uważasz że kraje bogate ekonomicznie stały się bogate dzięki demokracji to pozdro. Brak logicznego myślenia.

Rafson95 komentarzy: 1056228.09.2022, 18:34

Demonizuje się USA za inwazję na Irak i ironicznie pisze o "szerzeniu demokracji" przez Amerykanów a tam zginęło mniej niż 10 000 cywilów.

I jednocześnie można pisać, że pod Husseinem który odpowiada za śmierć setek tysięcy ludzi żyło się dobrze.

Elastico07 komentarzy: 1255528.09.2022, 18:24

Partey gotowy na sobotę.Robimy ich do spodu!

Rafson95 komentarzy: 1056228.09.2022, 18:23

@Ashburton napisał: "Trzeba sobie zadać pytanie co oznacza słowo ''dobrze''."
Stabilne finanse, opieka medyczna, bezpieczeństwo.
Masz tak na Kubie, w Rosji, w Korei Pólnocnej czy Szwecji? @Moczyknur napisał: "jak Amerykanie ze swoją demokracją wkraczali na na bliski wschód to aż żal patrzeć na fotografie miast a raczej ich pozostałości po tym całym "wyzwoleniu spod tyranii". Jak czytam artykuły to pod rządami "tyranów" w owych państwach żyło się dobrze."
A jak ja czytam internet w tej chwili, bo nie znam tak głęboko tematu to Irak pod rządami Husseina rozpoczął przynajmniej 2 wojny (z Iranem i I wojna w Zatoce perskiej).
"wdrożył kampanię terroru i inwigilacji społeczeństwa. Stłumił także powstania szyitów i Kurdów, które wybuchły wiosną 1991[65],"
" Również w 1988 wojsko irackie przeprowadziło przeciwko Kurdom operację Al-Anfal, której ofiarą padło, według różnych źródeł, od 50 tys. do 200 tys. osób"

I jest uznany zbrodniarzem wojennym.

Ja nie wiem czy tak dobrze tam było przed inwazją USA.

Pires9999 komentarzy: 118128.09.2022, 18:22

Dobrze to jest w Niemczech tutaj walczą z inflacja. A nie jak te nawet nie wiem jak ich nazwać.odrazu zbijają inflację dają dodatek teraz gdzie wcale nie muszą bo się tu dobrze żyje ale dbają .reklamują jakies firmy na chlebie jakaś tam maszyną podobno .i ta kasa idzie na odbudowę co pokazuje zbicie ich inflacji o kilka procent a nie u nas by szło do kieszeni .szok żeby człowiek nie mógł siedzieć w swoim kraju bo się nie da żyć szok i niedowierzanie.nie zapraszam do dyskusji;D

Catalonczyk komentarzy: 519828.09.2022, 18:17

@Ashburton:

Moim zdaniem to nie ma tak, że dobrze albo że nie dobrze. Gdybym miał powiedzieć, co cenię w życiu najbardziej, powiedziałbym, że ludzi. Ekhm… Ludzi, którzy podali mi pomocną dłoń, kiedy sobie nie radziłem, kiedy byłem sam. I co ciekawe, to właśnie przypadkowe spotkania wpływają na nasze życie. Chodzi o to, że kiedy wyznaje się pewne wartości, nawet pozornie uniwersalne, bywa, że nie znajduje się zrozumienia, które by tak rzec, które pomaga się nam rozwijać. Ja miałem szczęście, by tak rzec, ponieważ je znalazłem. I dziękuję życiu. Dziękuję mu, życie to śpiew, życie to taniec, życie to miłość. Wielu ludzi pyta mnie o to samo, ale jak ty to robisz? Skąd czerpiesz tę radość? A ja odpowiadam, że to proste, to umiłowanie życia, to właśnie ono sprawia, że dzisiaj na przykład buduję maszyny, a jutro… kto wie, dlaczego by nie, oddam się pracy społecznej i będę ot, choćby sadzić… znaczy… marchew.

Marzag komentarzy: 41271 newsów: 128.09.2022, 17:51

@Moczyknur napisał: "jak Amerykanie ze swoją demokracją wkraczali na na bliski wschód to aż żal patrzeć na fotografie miast a raczej ich pozostałości po tym całym "wyzwoleniu spod tyranii". Jak czytam artykuły to pod rządami "tyranów" w owych państwach żyło się dobrze."
Nie no, wiadomix że to była operacja prowadzona dla zysków. Ładnie to opakowali w USA i pojechali wyzwalać Irak. USA ma najlepiej wyszkoloną armię na świecie, jak wymyśla ładna historię to mogą wjechać gdzie chcą o ile ich zdaniem będzie im się to opłacało. Ale świat jest okrutny, i nie da się z tym nic zrobić. USA zbudowała cywilizacje na niewolnictwie, czysto na papierze im sie to bardzo opłacało, dziś jest problem w społeczeństwie ale za kilkadziesiąt lat odpowiednią propaganda sprawi że rasistów będzie jak na lekarstwo, o niewolnictwie już nikt nie będzie specjalnie pamiętał a potęga zostanie. Niestety polityka wygląda ładnie tylko w trakcie wygłaszania przemówień do telewizji. Pod spodem ten kto ma władzę robi wszystko by władze utrzymać lub ja powiększyć jeśli będzie dobra okazja, a ten kto jej nie ma robi wszystko żeby dobrze trzymać z tym co ma władzę. I tak się ten świat kręci.

Moim zdaniem nie ma sensu patrzeć na politykę gospodarczą krajów pod względem moralności.

Moczyknur komentarzy: 183728.09.2022, 17:41

@Rafson95: jak Amerykanie ze swoją demokracją wkraczali na na bliski wschód to aż żal patrzeć na fotografie miast a raczej ich pozostałości po tym całym "wyzwoleniu spod tyranii". Jak czytam artykuły to pod rządami "tyranów" w owych państwach żyło się dobrze.

ArsenalChampion komentarzy: 807528.09.2022, 17:38

@Alffik napisał: "To Ty zacząłeś mi mówić, że jestem mało inteligentny, bo głosuję na konfederację, a ja się po prostu broniłem xd A nawet jakbym mówił dla samego wywyższania się, a Ciebie to boli, to Twój problem, a nie mój ;)"
Wyjechałes z tym że nie każdy człowiek na świecie będzie rozumiał wypowiedzi Korwina. Czyli odrazu zaprezentowales poczucie wyższości, bo jesteś tym który to rozumie. Chociaż ja w to zwatpilem. I wwyjechałes z jakimiś historiami że swojego życia jak Ci ludzie niby mówili jaki to jesteś inteligetny. To naprawdę takie historie nie mają znaczenia w dyskusji, dla mnie to wręcz komiczne że ktoś czuje potrzebę takiego udowodnienia inteligencji, jednak świadczy o jej braku. Po prostu mnie to rozbawilo. @Alffik napisał: "W moim odczuciu oni nie są władzą autorytarną, także możesz sobie to przemyślenie wsadzić do kieszeni ;)"
No to kim są jeśli nie autokratami? Przecież sam korwin ma poglądy autorytarne i często to przyznaje. A to jest jeden z liderów tego ugrupowania. Jesli Ty nie widzisz tego w wypowiedziach Korwina, to naprawdę nie dziw się że
Ktoś ma wątpliwości czy ty faktycznie je rozumiesz

Ashburton komentarzy: 450928.09.2022, 17:33

@Rafson95 napisał: "znacie przykładów państw, gdzie były rządy autorytarne i ludziom żyło się ogólnie dobrze?"
Trzeba sobie zadać pytanie co oznacza słowo ''dobrze''.

Garfield_pl komentarzy: 2812628.09.2022, 17:24

Dawać ten mecz, bo znów męczenie tej polityki itd. xD

Rafson95 komentarzy: 1056228.09.2022, 17:20

Podobno Churchill powiedział kiedyś "Demokracja to najgorszy system, ale nie wymyślono nic lepszego - Winston Churchill" .

Bo wiadomo demokracja ma swoje wady, ale ile z nowej historii (powiedzmy do 100 lat wstecz) znacie przykładów państw, gdzie były rządy autorytarne i ludziom żyło się ogólnie dobrze?

Bo jak patrzę obecnie na świat to poziom życia ludzi w krajach autorytarnych nie sięga do pięt krajom demokratycznym.

Moczyknur komentarzy: 183728.09.2022, 17:16

@Catalonczyk: xD

Catalonczyk komentarzy: 519828.09.2022, 17:15

@Moczyknur:

Ja jestem praworęczny i trzymam telefon w lewej ręce przewijając lewym kciukiem. Nie wymyślaj xD

Alffik komentarzy: 104228.09.2022, 17:13

@ArsenalChampion napisał: "Wiesz co. Przede wszystkim to człowiek inteligentny nie musi na kazdym kroku podkreślać jaki to jest inteligentny. A ty to własnie robisz. Bo tak najczęściej robią zwyczajne głupki, którym wydaje się ze są inteligentni
Raczej potrafię rozróżnić takich ludzi, bo jest ich cała masa."
@ArsenalChampion napisał: "Wiesz co. Przede wszystkim to człowiek inteligentny nie musi na kazdym kroku podkreślać jaki to jest inteligentny. A ty to własnie robisz. Bo tak najczęściej robią zwyczajne głupki, którym wydaje się ze są inteligentni
Raczej potrafię rozróżnić takich ludzi, bo jest ich cała masa."

To Ty zacząłeś mi mówić, że jestem mało inteligentny, bo głosuję na konfederację, a ja się po prostu broniłem xd A nawet jakbym mówił dla samego wywyższania się, a Ciebie to boli, to Twój problem, a nie mój ;) @ArsenalChampion napisał: "No dobra ale my prowadzimy dyskusje o polityce, a ty mi wyjeżdżasz z jakimś motywatorem z internetu, który sprzedaje płatne szkolenia.
To chyba o czymś swiadczy skoro w dyskusji o polityce, czujesz potrzeba napisania o nim. Moze czujesz podświadomie ze wypisujesz nie swoje poglądy. Nie wiem, ale tez nie mam pojęcia czemu miało sluzyć te wyskoczenie z jakimś guru"

Hahahahaha, znowu błąd :) To nie jest żaden motywator, tylko osoba, która powie Ci brutalna prawdę o tym, jak ludzie są słabi mentalnie i ulegają wszelkim naciskom :)
W takich strukturach, wiedza o tym, jak funkcjonują ludzie, jest dosyć ważna, przynajmniej w mojej opinii :)
@ArsenalChampion napisał: "Aha czyli nie chcesz demokracji, plujesz na nią. Chcesz zęby do głosu doszły takie same osoby. i Zagłosujesz na władze autorytarną, tylko tak dla sprawdzenia?"
W moim odczuciu oni nie są władzą autorytarną, także możesz sobie to przemyślenie wsadzić do kieszeni ;)

Coś jeszcze Ci wytłumaczyć? ;)

Moczyknur komentarzy: 183728.09.2022, 17:13

Mam pytanie, a zarazem ogromną prośbę do redaktorów. Czy jest szansa na przeniesienie przycisku "odpowiedź" na lewą stronę? Podczas czytania niektórych ciągnących się komentarzy usypiam i mój kciuk opada na wspomniany wcześniej przycisk. Z automatu przeskakuje mi w cholerę komentarzy wartych uwagi i ląduję w sekcji "Dodaj komentarz". Jestem praworęczny i czuję się dyskryminowany, ponieważ leworęczni nie mają takiego problemu.

Catalonczyk komentarzy: 519828.09.2022, 17:11

Malował ktoś z was może ściany pistoletem elektrycznym natryskowym? :D

Theo10 komentarzy: 828528.09.2022, 16:53

@Alffik: No to co mamy w tej chwili, to jest jakaś mocno upośledzona wersja demokracji. Przed pisem również jej trochę brakowało do tej w wydaniu zachodnim.
Ale lepszych systemów nie ma. Chyba, że jest się kimś w rodzaju wschodnich oligarchów, to wtedy faktycznie są lepsze systemy. ;)

ZielonyLisc komentarzy: 2028528.09.2022, 16:43

@malyglod: mały pierd na malyglod, wszytko się zgadza.

malyglod komentarzy: 648928.09.2022, 16:40

@Marzag: ale z drugiej strony czerpie przyjemność z małych rzeczy co z wiekiem nie jest już takie oczywiste.

ZielonyLisc komentarzy: 2028528.09.2022, 16:36

@Marzag: zgadzam się, piona

Marzag komentarzy: 41271 newsów: 128.09.2022, 16:34

@malyglod napisał: "wyczuwam u @ZielonyLisc klasyczny kaczy manewr zwany zaczepką i ucieczką. Wielokrotnie stosowany przez nadprezesa obok innych: wiem ale nie powiem czy obrzucę błotem i niech się wyciera."
To raczej manewr w stylu zielonego liścia: pierdne w klawiaturę, zobaczę co się napisze i wyśle. Niespecjalnie bralbym na poważnie słów ZielonegoLiscia w jakichkolwiek sprawach

QnLeo (redaktor) komentarzy: 31428.09.2022, 16:27

„Gdyby wybory mogły coś naprawdę zmienić, już dawno by ich zakazano.“ — Ken Livingstone

ZielonyLisc komentarzy: 2028528.09.2022, 16:27

@malyglod: heheheheh

Dzulian komentarzy: 256728.09.2022, 16:26

Nie wchodziłem na stronę od niedzieli i meczu Polaków. Myślę nie ma po co, bo i tak zaspermione polityką, szczepionkami i covidem.

Oczywiście się nie zawiodłem :D

Alffik komentarzy: 104228.09.2022, 16:25

@Deithwen napisał: "Zrzucasz winę na system, podczas gdy winą za naszą sytuacje ponoszą w dużej mierze wyborcy. System jest zły, bo ludzie głosują w ten sposób czy inny ?

Podałbym przykład Szwajcarii, gdzie państwo z władzami wybieranymi w podobny sposób jednak prowadzone jest zupełnie inaczej.

Wina leży w edukacji i mentalności społeczeństwa"

Ja dobrze wiem, że największy problem leży w ludziach...

malyglod komentarzy: 648928.09.2022, 16:21

@Marzag: wyczuwam u @ZielonyLisc klasyczny kaczy manewr zwany zaczepką i ucieczką. Wielokrotnie stosowany przez nadprezesa obok innych: wiem ale nie powiem czy obrzucę błotem i niech się wyciera.

Tzn. zapytanie o preferencje wyborcze (czy platfus?) i potem nara bez odpowiedzi innej niż żal itd.
Ehhhh...

Żeby jeszcze za tym pytaniem szła jakakolwiek chęć dowiedzenia się czegoś więcej.

ZielonyLisc komentarzy: 2028528.09.2022, 16:18

@malyglod: na Oliviera Żiru

Marzag komentarzy: 41271 newsów: 128.09.2022, 16:16

@malyglod napisał: "a Ty na kogo?
Bo chyba masz już prawa wyborcze?"

Chyba jeszcze

Deithwen komentarzy: 16228.09.2022, 16:12

@arsenallord: to akurat dobra sprawa, bo polityka to jeden z najważniejszych obszarów w życiu każdego z nas :D o tym trzeba i warto dyskutowac jak najwięcej tak naprawde :D

Deithwen komentarzy: 16228.09.2022, 16:11

@gbn: No dokładnie. Wiadomo, że warto ulepszac system, bo idealny nie jest, ale to spoleczenstwo jest katalizatorem. Jeśli obywatele są bierni to nie ma co się dziwić, ze w polityce sami populiści. To my musimy głośno domagać się zmian.

malyglod komentarzy: 648928.09.2022, 16:11

@ZielonyLisc: a Ty na kogo?
Bo chyba masz już prawa wyborcze?

ZielonyLisc komentarzy: 2028528.09.2022, 16:10

Pozostaje jedynie współczuć :P

ZielonyLisc komentarzy: 2028528.09.2022, 16:09

@malyglod: tylko zapytałem, jakie szufladkowanie XD

Dobra nara

gbn komentarzy: 380028.09.2022, 16:09

@arsenallord: Wszystko przez te niepotrzebne przerwy reprezentacyjne.

arsenallord komentarzy: 29729 newsów: 11728.09.2022, 16:08

Że wam co tydzień ta gadka o polityce nie nudzi

gbn komentarzy: 380028.09.2022, 16:07

@Deithwen: A no to to tak, w głównej mierze to my jesteśmy winni bo na to pozwalamy wygodnie siedząc w fotelu, nie wyciągając nosa i dodatkowe gadanie "dla świętego spokoju".

praptak komentarzy: 882128.09.2022, 16:07

@Theo10 napisał: "Przeciwnicy demokracji mnie fascynują. Chodzą na wybory, żeby zagłosować za odebraniem sobie prawa głosu i wpływu na cokolwiek. Niesamowite."
Wielu wyborców przez brak zaufania do władzy (i opozycji), po tylu aferach jest trochę zagubionych i przewidujących kolejną katastrofę i przekręty, jedni bardziej słusznie, inni mniej. Ja ze spokojem podchodzę do tego że ktokolwiek nie wygra wyborów, będzie doił zarówno mnie jak i innych, standardowo przyjaźnie do siebie nastawionych rodaków.

Ja zagłosuję na PO. Tak jest, praptak zdrajca narodu zagłosuje na Niemca i w końcu odpocznie od słowa "zwyciężymy", które nie kojarzy się już z zapowiedzią nadchodzącej glorii a stało się wyblakłe, noszące znamiona barw karmy dla kotów i łupieżu na niewielkich rozmiarów kołnierzyku.

malyglod komentarzy: 648928.09.2022, 16:06

@ZielonyLisc: w przeszłości głosowałem i na PO i na PSL. I oczywiście bliżej mi do Tuska niż Kaczyńskiego w moich poglądach na rodzinę czy wolności osobiste i obowiązki wobec państwa.
Próbujesz mnie szufladkować?

Deithwen komentarzy: 16228.09.2022, 16:05

@gbn: Dlatego powiedziałem, że system "podobny", a nie tem sam. Chodziło mi to samo pokazanie bazy, że to wyborcy są w tym wszystkim najważniejsi.

gbn komentarzy: 380028.09.2022, 16:04

@Deithwen: Tylko, że w Szwajcarii jest demokracja bezpośrednia.

malyglod komentarzy: 648928.09.2022, 16:03

@Marzag: no każdy element kontrolny jest ważny.
Wystarczyłby ogarnięty prezydent szanujący prawo i już by to wyglądało inaczej. Albo niezależny szef prokuratury. Albo silne media.
Trochę my, obywatele, jesteśmy winni bo myśleliśmy, że demokracja nie potrzebuje nas częściej niż na wybory.

Obecna mafia też po cichutki rozkręcała bezpieczniki. Pojedynczo. Co kilka tygodni. Po nocy. Żeby nikt za bardzo się nie czepiał.

ArsenalChampion komentarzy: 807528.09.2022, 15:59

@Alffik napisał: "No widzisz. To może Ty nie potrafisz odróżnić takich ludzi?"
Wiesz co. Przede wszystkim to człowiek inteligentny nie musi na kazdym kroku podkreślać jaki to jest inteligentny. A ty to własnie robisz. Bo tak najczęściej robią zwyczajne głupki, którym wydaje się ze są inteligentni
Raczej potrafię rozróżnić takich ludzi, bo jest ich cała masa. @Alffik napisał: "Po 2, sam sprawdziłem jego metody na własnej skórze, także sądzę, że mogę się tym podeprzeć.
Osoby, które myślą, że zawsze mają rację są ignorantami, tak po prostu."

No dobra ale my prowadzimy dyskusje o polityce, a ty mi wyjeżdżasz z jakimś motywatorem z internetu, który sprzedaje płatne szkolenia.
To chyba o czymś swiadczy skoro w dyskusji o polityce, czujesz potrzeba napisania o nim. Moze czujesz podświadomie ze wypisujesz nie swoje poglądy. Nie wiem, ale tez nie mam pojęcia czemu miało sluzyć te wyskoczenie z jakimś guru @Alffik napisał: "Ja głównie chcę Konfederację, ponieważ oni są najbliżej mojego światopoglądu oraz jestem ciekaw, jak wyglądałby kraj pod ich rządami. Przez ponad 30 lat rządzą ci sami ludzie i jest ciągle gorzej. Niech się wykaże ktoś nowy."
Aha czyli nie chcesz demokracji, plujesz na nią. Chcesz zęby do głosu doszły takie same osoby. i Zagłosujesz na władze autorytarną, tylko tak dla sprawdzenia?
A ty po przykładach na świecie nie potrafisz sobie uświadomić jak działa taka władza?
Jak już sprawdzisz i coś ci się będzie nie podobać to będzie za późno na zmianę. I ty piszesz ze jesteś inteligentny?
Zadziwiasz mnie
]

ZielonyLisc komentarzy: 2028528.09.2022, 15:59

@malyglod: ty jesteś wyborcą platfusów?

Deithwen komentarzy: 16228.09.2022, 15:59

@Deithwen: Bo skoro jest tak źle to czemu nie ma protestów ? Każdy narzeka a nic nie zrobi. Jeśli nie walczymy o swoje, to nic sie nie zmieni.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
2 : 3
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal35255580
2. Manchester City34247379
3. Liverpool35229475
4. Aston Villa35207867
5. Tottenham33186960
6. Manchester United341661254
7. Newcastle341651353
8. West Ham3513101249
9. Chelsea331391148
10. Bournemouth351391348
11. Wolves351371546
12. Brighton3411111244
13. Fulham351271643
14. Crystal Palace3510101540
15. Everton351281536
16. Brentford35981835
17. Nottingham Forest35791926
18. Luton35672225
19. Burnley35592124
20. Sheffield Utd35372516
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland215
C. Palmer209
O. Watkins1912
A. Isak191
D. Solanke183
Mohamed Salah179
Son Heung-Min169
P. Foden167
J. Bowen166
B. Saka158
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com