Arsenal łatwo pokonuje Brentford 3-0!

Arsenal łatwo pokonuje Brentford 3-0! 18.09.2022, 14:02, Łukasz Wandzel 2623 komentarzy

Po spotkaniu w Zurychu Arsenal miał zmierzyć się z Evertonem oraz PSV. Te mecze zostały jednak przełożone i Kanonierzy zagrali dopiero dzisiaj z Brentfordem w ramach 8. kolejki Premier League. Podopieczni Mikela Arteta zaprezentowali się pewnie, czego nie można powiedzieć o piłkarzach Thomasa Franka, którzy zaliczyli fatalny występ. Łatwe zwycięstwo drużyny z The Emirates okraszyli golami głową William Saliba i Gabriel Jesus, a lewą nogą na listę strzelców wpisał się w drugiej połowie Fabio Vieira.

Składy obu drużyn:

Brentford: Raya – Hickey, Jansson, Ajer, Mee, Henry – Janelt (63’ Onyeka), Jensen (69’ Baptiste), DaSilva (63’ Damsgaard) – Mbeumo (76’ Wissa), Toney.

Arsenal: Ramsdale – White, Saliba, Gabriel, Tierney – Xhaka, Partey (78’ Lokonga) – Saka (90+2’ Marquinhos), Vieira (90+1’ Nwaneri), Martinelli (78’ Nketiah) – Jesus.

Arsenal bardzo pewnie wszedł w mecz, zdominował posiadanie piłki i od początku do końca dyktował tempo. W środku pola Martina Odegaarda udanie zastąpił Fabio Vieira, jednak innym zawodnikiem środka pola, którego warto wyróżnić był Granit Xhaka. Szwajcar kolejnym występem pokazuje w tym sezonie, że ustawiony wyżej może dużo dać drużynie z przodu.

Z kolei gospodarze zagrali, jakby nie wyszli na murawę. Nie potrafili upilnować gości i stanowili tło dla grających Kanonierów. Ich siła ofensywna praktycznie nie istniała. Naciekawszą próbą Brentfordu na zagrożenie bramce Aarona Ramsdale’a było rozegranie rzutu wolnego sprzed szesnastki. Ivan Toney po delikatnym podaniu podbił sobie piłkę i uderzył z powietrza nad murem, ale i nad poprzeczką.

Niewiele czasu zajęło Arsenalowi udokumentowanie przewagi na stadionie Brentfordu. W 17. minucie Bukayo Saka wykonał rzut rożny, a w polu karnym wyżej niż Ivan Toney wyskoczył William Saliba. Piłka po główce Francuza odbiła się od słupka i przekroczyła linię bramkową, 1-0!

2-0 było już 10 minut później! Świetne podanie Granita Xhaki jeszcze lepiej wykorzystał Gabriel Jesus, który wyskoczył do główki i po ręce bramkarza trafił w okolice górnego rogu bramki.

Dwie główki zakończyły się dwoma ładnymi golami, lecz najładniejsze trafienie tuż po przerwie zaliczył lewą nogą Fabio Vieira. Portugalczyk wykorzystał pasywną postawę defensorów i uderzył z dystansu. Futbolówka leciała nisko i wpadła do siatki po odbiciu od słupka.

Kanonierzy po zdobyciu gola na 3-0 utrzymali przewagę, lecz nie pokonali już po raz kolejny Davida Rayi. Sama końcówka również przebiegła spokojnie, ale warto odnotować, że w doliczonym czasie gry, w wieku 15 lat, debiut w seniorskiej drużynie Arsenalu zaliczył Ethan Nwaneri.

BrentfordPremier LeagueRaport pomeczowy autor: Łukasz Wandzel źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Deithwen komentarzy: 16228.09.2022, 15:57

@Alffik napisał: "Jeżeli ta demokracja, byłaby prowadzona w lepszy sposób, to mogę w niej żyć. Obecna jest ch****a ;)"

Zrzucasz winę na system, podczas gdy winą za naszą sytuacje ponoszą w dużej mierze wyborcy. System jest zły, bo ludzie głosują w ten sposób czy inny ?

Podałbym przykład Szwajcarii, gdzie państwo z władzami wybieranymi w podobny sposób jednak prowadzone jest zupełnie inaczej.

Wina leży w edukacji i mentalności społeczeństwa.

malyglod komentarzy: 648928.09.2022, 15:55

@Alffik: sama się nie zrobi kulinarna zachcianka jak mawiał Peja :)
Każdy musi się w swoim zakresie starać żeby system był lepszy.

ZielonyLisc komentarzy: 2028528.09.2022, 15:54

Kurde ale mnie jakiś wirus dziś ścisnął z rana, ledwo żyje

Alffik komentarzy: 104228.09.2022, 15:54

@Theo10 napisał: "Przeciwnicy demokracji mnie fascynują. Chodzą na wybory, żeby zagłosować za odebraniem sobie prawa głosu i wpływu na cokolwiek. Niesamowite."
Jeżeli ta demokracja, byłaby prowadzona w lepszy sposób, to mogę w niej żyć. Obecna jest ch****a ;)

Alffik komentarzy: 104228.09.2022, 15:48

@Marzag: Doskonale to rozumiem.

Alffik komentarzy: 104228.09.2022, 15:47

@ArsenalChampion napisał: "Ty naprawde autorytaryzm uwazasz za lepszy system?"
Nigdzie czegoś takie nie napisałem... Najlepiej by było, jakby był dobry król, który dba o swój interes, ale pozwala też swoim podwładnym na ruchy, a nie na nich żeruje.
@ArsenalChampion napisał: "Nie odniosłem takiego wrazenia."
No widzisz. To może Ty nie potrafisz odróżnić takich ludzi? @ArsenalChampion napisał: "Do tego widze ze jesteś typem osoby, któremu wydaje się ze jak posłuchała jakiegoś guru internetowego. Co widze ze własnie wysłełeś linki. To nagle pozjadała wszystkie rozumy.
Nie dochodzi do ciebie fakt. Ze mozesz być manipluowany? Bo akurat chyba nie przypadkowe jest powołanie się na tego typa w tej dyskusji"

To nie jest jakiś internetowy guru, i nawet sam mówi, że nie jest kimś wyjątkowym... Ale to trzeba najpierw posłuchać, sprawdzić, a nie wyciągać pochopne wnioski... Jeszcze mówisz coś o manipulacji, no proszę Cię... On prowadzi podcasty o zachowaniach, o byciu skutecznym i nieustraszonym. Mówi czym jest stres, emocje, jak na nie reagujemy, a raczej o tym, jak jesteśmy uczeni reagować...
Po 2, sam sprawdziłem jego metody na własnej skórze, także sądzę, że mogę się tym podeprzeć.
Osoby, które myślą, że zawsze mają rację są ignorantami, tak po prostu.

Ja głównie chcę Konfederację, ponieważ oni są najbliżej mojego światopoglądu oraz jestem ciekaw, jak wyglądałby kraj pod ich rządami. Przez ponad 30 lat rządzą ci sami ludzie i jest ciągle gorzej. Niech się wykaże ktoś nowy.

Garfield_pl komentarzy: 2812628.09.2022, 15:47

Cedric Soares has picked up a fresh knock and will be out for a week or two. Really unlucky for him just after coming back from an injury that saw him miss FC Zurich and Brentford before the international break.

Theo10 komentarzy: 828528.09.2022, 15:46

Przeciwnicy demokracji mnie fascynują. Chodzą na wybory, żeby zagłosować za odebraniem sobie prawa głosu i wpływu na cokolwiek. Niesamowite.

Marzag komentarzy: 41271 newsów: 128.09.2022, 15:41

Polska ma 2 wybory, bycie pod butem Europy i USA albo bycie pod butem Rosji. Do momentu jeśli Polska nie zwiększy swojego znaczenia na arenie międzynarodowej to nie ma innego wyboru.

Marzag komentarzy: 41271 newsów: 128.09.2022, 15:37

@Alffik napisał: "Ok, może jest w tym racja. Ja osobiście nie chcę żyć w świecie, którym rządzą pieniądze i znajomości. Ja chcę żyć w świecie, gdzie prawo jest jednakowe dla wszystkich, a to co jem, piję, jak wychowuję dzieci, czy się ubezpieczam czy nie, czy mam umowę o pracę czy nie, nie powinno nikogo interesować."
Ja też nie ale niestety jeśli nie masz władzy to ktoś ma władzę nad Tobą. Tak to działa.

KapitanJack10 komentarzy: 5409 newsów: 428.09.2022, 15:32

@Moczyknur napisał: "Tylu tu mądrych to na kogo głosować? Doradzi ktoś? Bo uj z obietnicami skoro nie są realizowane, ale tak na chłopski rozum żebym wiedział "gdzie" postawić krzyżyk i "na kim" krzyżyk postawić."
Ja doszedłem do wniosku, że wybiorę partię, do której mi najbliżej i zignoruje po prostu wady. Jak ktoś chce krystalicznych to powodzenia, nie ma szans. Ale nie iść w ogóle to też nie jest rozwiązanie. Zostaje tylko zrobić sobie zależność plusów do minusów dla każdej partii i tam gdzie wyjdzie najkorzystniej, to głosujesz.
Tylko nie można się chwalić, ani publicznie ogłaszać kogo wybierasz, bo od razu Cię zgrillują, że jesteś głupi i wymienią tylko minusy Twojego wyboru.

Marzag komentarzy: 41271 newsów: 128.09.2022, 15:31

@SzopenWWA napisał: "Jak JKM i Braun ogłosili przed wyborami, że kończą z polityką i zostawiają Konfę młodym, to byłby to złoty strzał. Ja sam bym pierwszy na nich zagłosował, obecnie przez tych dwóch gamoni mam jakieś tam opory i dylemat."
Tak naprawdę nie liczy się aktor odgrywający rolę a scenariusz i reżyseria. Więc to nie ma wielkiego znaczenia, jeśli ludzie nie lubią danego aktora to albo reżyser będzie kazał mu grać inaczej albo zmieni aktora ale i tak wszystko będzie wykonywane wedle woli reżysera. Polityka to teatr, słowa i czyny polityków to są narzędzia. Wszystko co mówią i robią co dostaje się do mediów jest mówione i robione po coś. Dawno by mogli zrezygnować z takich ludzi ale widocznie robią robotę jaka jest od nich oczekiwana czyli gromadzą ludzi którzy mają skłonności do poddawania się manipulacji, wśród nich jest też dużo takich o radykalnych poglądach i sposobie bycia a to już wystarczy żeby sobie wyhodować pożytecznego idiotę który będzie rozsiewał po trochu ich propagandę w internecie.

Jakby ich było za dużo to by te same metody nie przeszły bo by byli na świeczniku, a tak sobie po cichu działają a i tak przeciez robotę robią. Ludzie hejtuja Ukraińców, hejtuja szczepionki, hejtuja zachód.

ArsenalChampion komentarzy: 807528.09.2022, 15:30

@johnnycage1909 napisał: "pis juz Ci pokazal jak zyc w czasie pandemii, rowniez nie popieram demokracji, bo na świecie jest więcej ludzi glupich niz madrych, a tam rządzi większość.
Niestety Korwin, którego tak szczujesz, mowil wiele rzeczy, ktore sie sprawdziły, moim zdaniem gorszy od Pinokia i Jarka nie jest.
Dalej będę głosował na konfederację."

To sobie głosuj. Masz do tego prawo. Świat na który oferujesz daje ci taką możliwość. A świat którego chcesz, czy coś ci się bedzie podobać czy nie, nie da się mozliwości zmiany i wyrażenia opinii, która odbiega od przyjętej z góry

Marzag komentarzy: 41271 newsów: 128.09.2022, 15:24

@malyglod napisał: "to trzeba starać się we własnym zakresie.
Wybierać ludzi kompetentnych i ich kontrolować.
I obserwować jak kontrolą zajmują się odpowiednie organy i media - bo od tego jest NIK, wolne media, sądy, internet, organizacje pozarządowe, opozycja parlamentarna i pozaparlamentarna, niezależna prokuratura czy Trybunał Konstytucyjny.
Kiedy ostatnio wpłaciłeś np. na organizacje pożytku publicznego zajmującą się choćby monitoringiem wolności prasy?
Bez tego te organizacje są ograniczone w swoich działaniach, bo państwo ich nie wspiera, bo nie chce ich kontroli."

No generalnie jeśli wszystkie duże media są pod kontrolą rządu to nawet jakby taka organizacja wydała raport to ryzyko tego że dowiedzą się o tym tylko osoby opłacające taka organizacje i kilka tysięcy innych zainteresowanych.

Co do kompetencji to wszystko zależy od celów jakie chcesz realizować. PiS ma bardzo kompetentnych ludzi do swoich celów. Sasin który jest świetnym kozłem ofiarnym, ludzie kolejne "nieudane inwestycje" Sasina już traktują z uśmiechem na ustach. Nie wiem kto ogarnął kontrolę nad kluczowymi spółkami w kraju ale też nieźle to zrobił. Ktoś media też ogarnął koncertowo. I teraz mogą kraść dowoli i nie ponosić żadnych konsekwencji a ludzie się jeszcze cieszą że tacy patrioci rządzą krajem :)

SzopenWWA komentarzy: 73928.09.2022, 15:22

@johnnycage1909 napisał: "@ArsenalChampion: pis juz Ci pokazal jak zyc w czasie pandemii, rowniez nie popieram demokracji, bo na świecie jest więcej ludzi glupich niz madrych, a tam rządzi większość.
Niestety Korwin, którego tak szczujesz, mowil wiele rzeczy, ktore sie sprawdziły, moim zdaniem gorszy od Pinokia i Jarka nie jest.
Dalej będę głosował na konfederację."


Jak JKM i Braun ogłosili przed wyborami, że kończą z polityką i zostawiają Konfę młodym, to byłby to złoty strzał. Ja sam bym pierwszy na nich zagłosował, obecnie przez tych dwóch gamoni mam jakieś tam opory i dylemat.

Alffik komentarzy: 104228.09.2022, 15:21

@Marzag napisał: "Nawet anarchizm nie gwarantuje wolności, jeśli chcesz być wolny to bądź miliarderem, wtedy będziesz miał takie znajomości i tyle pieniędzy żeby nie musieć się aż tak martwić takimi przyziemnymi sprawami."
Ok, może jest w tym racja. Ja osobiście nie chcę żyć w świecie, którym rządzą pieniądze i znajomości. Ja chcę żyć w świecie, gdzie prawo jest jednakowe dla wszystkich, a to co jem, piję, jak wychowuję dzieci, czy się ubezpieczam czy nie, czy mam umowę o pracę czy nie, nie powinno nikogo interesować.

Moczyknur komentarzy: 183728.09.2022, 15:19

Tylu tu mądrych to na kogo głosować? Doradzi ktoś? Bo uj z obietnicami skoro nie są realizowane, ale tak na chłopski rozum żebym wiedział "gdzie" postawić krzyżyk i "na kim" krzyżyk postawić.

malyglod komentarzy: 648928.09.2022, 15:15

@gbn: to trzeba starać się we własnym zakresie.
Wybierać ludzi kompetentnych i ich kontrolować.
I obserwować jak kontrolą zajmują się odpowiednie organy i media - bo od tego jest NIK, wolne media, sądy, internet, organizacje pozarządowe, opozycja parlamentarna i pozaparlamentarna, niezależna prokuratura czy Trybunał Konstytucyjny.
Kiedy ostatnio wpłaciłeś np. na organizacje pożytku publicznego zajmującą się choćby monitoringiem wolności prasy?
Bez tego te organizacje są ograniczone w swoich działaniach, bo państwo ich nie wspiera, bo nie chce ich kontroli.

Bezpieczniki PiS szybko rozmontował. Prawo, trybunały, media...

PiS tej kontroli się boi najbardziej.

johnnycage1909 komentarzy: 107628.09.2022, 15:14

@ArsenalChampion: pis juz Ci pokazal jak zyc w czasie pandemii, rowniez nie popieram demokracji, bo na świecie jest więcej ludzi glupich niz madrych, a tam rządzi większość.
Niestety Korwin, którego tak szczujesz, mowil wiele rzeczy, ktore sie sprawdziły, moim zdaniem gorszy od Pinokia i Jarka nie jest.
Dalej będę głosował na konfederację.

Marzag komentarzy: 41271 newsów: 128.09.2022, 15:11

Nawet anarchizm nie gwarantuje wolności, jeśli chcesz być wolny to bądź miliarderem, wtedy będziesz miał takie znajomości i tyle pieniędzy żeby nie musieć się aż tak martwić takimi przyziemnymi sprawami.

Alffik komentarzy: 104228.09.2022, 15:11

@Marzag napisał: "To akurat nieprawda, osoba o IQ 55 jest ciezko niepełnosprawna umysłowo i jest najprawdopodobniej ubezwłasnowolniona."
To akurat tylko liczby, które mają robić za przykład i pokazać różnicę, dlatego nie trzeba tu być tak "upierdliwym" ;p @Marzag napisał: "Sprawa wygląda tak, biedni chcą żeby im było łatwiej, bogaci chcą żeby im było łatwiej, każdy ciągnie linę w swoją stronę, wygrywają ci których jest więcej"
Żeby było łatwo to przeważnie trzeba przejść przez piekło. Tak mówią najwięksi gracze w biznesie oraz osoby, które osiągnęły sukces. @Marzag napisał: "Można oczywiście uznawać że ktoś kto nie jest wykształcony to nie człowiek i nie powinien móc decydować o tym jak by chciał żyć, ale czy takie podejście do życia nie odbiera człowieczeństwa? To już kwestia moralności."
Ja to doskonale rozumiem, ale nie można pozwolić na to, żeby decydowały osoby bez żadnych kompetencji. Głównie chodzi o kwestie mojego bezpieczeństwa, zdrowia, wychowywania dzieci. Tutaj nie ma wolności.

ArsenalChampion komentarzy: 807528.09.2022, 15:07

@Alffik napisał: "Teraz wolność to iluzja..."
To masz wolność jaką oferuje ci świat zachodni, a masz pseudo wolność która oferuje ci świat autorytarny, Rosja, Iram, Chiny gdzie w tym świecie byśmy nie mogli prowadzić dyskusji jaką prowadzimy obecnie. Ty naprawde autorytaryzm uwazasz za lepszy system? Bo jeśli Polska zrezygnuje z zystemu demokratycznego, to automatycznie zacznie dołaczać do świata chin, rosji, iran. Bo taka Rosja juz zacznie wyciągać swoje macki @Alffik napisał: "Nie. Nie pochwalam żadnych podziałów, nie szczuje nienawiścią do innych ludzi, nie wywyższam się, bo wiem, że w świecie jestem nikim. Ja tylko próbuję znaleźć najlepsze rozwiązanie, nie angażując przy tym emocji. A to, że powiem, że ktoś czegoś nie rozumie, to nie jest obraza, tylko stwierdzenie czegoś... Nie moja wina, że odbierasz takie wypowiedzi jako atak..."
Ale przeciez pisząc komentarze ze lewactwo same się ora. Ty się właśnie wywyższasz. Popierając Konfederacje ty własnie popierasz te podziały, które te partia tworzy.
Ale ja nie odebrałem tylko jako atak, tylko zastanowiłem się nad tym czy faktycznie strona która mówi ze coś rozumie, faktycznie może pisać ze coś rozumie. @Alffik napisał: "Wiem, i nie dziwię się, że tak mówi... Unia chce mieć wprowadzać swoje prawo w Polsce, i to jest ok? Unia była dobra na początku, a teraz to jest twór, który nie powinien istnieć..."
Ale ja sam nie pochwalam w 100% tego co robi Unia, szczególnie na cele z Niemacami. I moim zdaniem trzeba prowadzić własną polityke państwa, która bedzie odporna na narzucanie zasad.
Tylko problemem jest to ze Korwin mówi ze Unia musi zostać zniszczona. Jest szkodliwa. Bo dla Polski bycie cześcia Unii niesię wieksze korzyści niz wady. @Alffik napisał: "Akurat dużo ludzi, który poznałem, mówiło, że jestem bardzo inteligenty, także może coś w tym być, i nie żebym się wywyższał :)"
Nie odniosłem takiego wrazenia. Do tego widze ze jesteś typem osoby, któremu wydaje się ze jak posłuchała jakiegoś guru internetowego. Co widze ze własnie wysłełeś linki. To nagle pozjadała wszystkie rozumy.
Nie dochodzi do ciebie fakt. Ze mozesz być manipluowany? Bo akurat chyba nie przypadkowe jest powołanie się na tego typa w tej dyskusji

Garfield_pl komentarzy: 2812628.09.2022, 15:06

#AFC stepping up their preparations for the World Cup break. Considering a midseason trip to Dubai. Proximity to Qatar a positive on that front for players who are eliminated early from WC. Could be a few friendlies out there. Nothing confirmed yet though.

gbn komentarzy: 380028.09.2022, 15:06

@malyglod: Jakby to jeszcze działało w praktyce....

malyglod komentarzy: 648928.09.2022, 15:05

@Rynkos7: winą tamtejszych rządów było to, że były luki prawne i chyba zbyt wolne działanie machiny urzędniczej - to wszystko. Bo sygnały z KNF były tylko w międzyczasie Amber Gold i tak działało.

Zresztą PO i PSL ponieśli konsekwencje polityczne i władzę stracili.
O tej aferez trąbił i tvn i tvp info.
Teraz o aferach obecnej władzy w publicznych mediach nie usłyszysz.

Theo10 komentarzy: 828528.09.2022, 15:04

@gbn: To który inny system polityczny, jeśli nie demokracja, daje Ci wolność słowa?

Rynkos7 komentarzy: 680728.09.2022, 14:58

@Marzag napisał: "Ależ ambergold to była afera, cała Polska była zaaferowana tą sprawą. Przekręt na 800 mln zł. To była pewnie jedna z rzeczy która zakopała paltforme.

Problemem jest to że teraz przekręty miliardowe przechodzą bez żadnych afer. PiS poszedł na całość. Przez lata budował sobie sieć mediów tak by móc projektować ludziom rzeczywistość i rzeczy które mogłyby być głośne robi sobie teraz po cichu. Smutne jest to że niestety w polskiej polityce są tylko dorobkiewicze bez ambicji. To że w polityce trzeba być psychopata to jasne, ale to co robi PiS to jest dosłownie jakby ktoś się zatrudnil w jakiejś firmie i nie tyle kradł stamtąd pieniądze, ale zadbał o to by móc kraść dowoli tak by nikt się o tym nie dowiedział. To wszystko jest dosłownie zaplanowane rozkładanie kraju."


Co śmieszniejsze nikt nie znalazł żadnych dowodów na zaniedbania polityków w tej sprawie, nie postawiono żadnego zarzutu Tuskowi i innym. PiS zrobił z tego wielkie show wraz z tą komisją a efektów żadnych. Jedyne co z tego pamiętam to pięknie zaoraną Wasserman i nieudolnego Jaki'ego.

malyglod komentarzy: 648928.09.2022, 14:58

@gbn: demokracja nie jest doskonała, ale podaj lepszy system.

W założeniu to rządy (wola) większości przy poszanowaniu praw mniejszości.
I obie te części są jednakowo ważne.

gbn komentarzy: 380028.09.2022, 14:57

A to co politycy odwalają to tylko wina ludzi, przed klawiaturą psiocza, a wyjść na ulicę nie ma komu.

gbn komentarzy: 380028.09.2022, 14:55

Demokracja i wolność słowa, a to dobre.

Theo10 komentarzy: 828528.09.2022, 14:54

@majkel_majkel: Ja nawet nie jestem wyborcą PO. Ja tu piszę o tym co robi Pis z państwem. A i tak muszę ciagle się mierzyć z kontrargumentami, że a PO to i tamto. Już nawet abstrahując od tego, że skala inna, to CO Z TEGO? Jak Cię ktoś okradnie, to znaczy że wszyscy kolejni którzy Cię okradną są usprawiedliwieni?

Alffik komentarzy: 104228.09.2022, 14:52

@ArsenalChampion napisał: "Świat demoktaryczny ci daje wolność słówa, wyrazania swoich poglądów.
Jesteś czlowiekiem wolnym. Jeśli ty na to plujesz to nie zdziw sie jak się zaraz obudziśz w świecie. Gdzie bedzie mozliwa tylko jedyna słuszna opinia i robienie tego co ktoś chce."

Teraz wolność to iluzja...
@ArsenalChampion napisał: "Przecież Korwin notorycznie przed wyborami daje najbardziej kontrowersyjne wypowiedzi. Tutaj nie ma nawet udawania"
Kiedy Korwin nie odzywał się przed wyborami, to poparcie spadało. A to, że coś jest kontrowersyjne to nie znaczy, że jest złe... @ArsenalChampion napisał: "Aha czyli pochwalasz tworzenie podziałów na nienawiści. Bo do tego to własnie prowadzi. Dla mnie wogóle nie powinno być takiego tworzenia grup prawicowych czy lewicowych ,a właśnie to robi Konfederacja. Czego sam jesteś przykładem. Polityka jest na tyle mocno skomplikowana ze ciezko kogoś odraz nazywać lewakiem. Ale tam własnie chodzi o to ze jak nie wyznajesz wartości Konfederacji, to jesteś śmiesznym lewakiem"
Nie. Nie pochwalam żadnych podziałów, nie szczuje nienawiścią do innych ludzi, nie wywyższam się, bo wiem, że w świecie jestem nikim. Ja tylko próbuję znaleźć najlepsze rozwiązanie, nie angażując przy tym emocji. A to, że powiem, że ktoś czegoś nie rozumie, to nie jest obraza, tylko stwierdzenie czegoś... Nie moja wina, że odbierasz takie wypowiedzi jako atak... @ArsenalChampion napisał: "Wypowiedzi Korwina są śmieszne. Jak choćby ostatnie gdzie rozpowszechnia prorosyjską narracje w mediach spolecznościowych. Zresztą Korwin to dziad, któremu wydaję sie ze ludzie powinni zyć według zasad jak kiedyś. A nie dochodzi do niego ze świat idzie do przodu, a sami ludzie nie muszą zżyć tak jak im ktoś narzuca."
Tylko że teraz ludzie robią, co im się podoba, nie zważając na zasady i wartości swoich przodków, co może prowadzić do ogromnych konsekwencji... To jest temat na osobną dyskusję... @ArsenalChampion napisał: "Droga która Korwin prowadzi to jest wyjści z Uni Europejskiej i Nato i dogadywanie się z Moskwą. Przeciez sam Korwin mówi ze Unia Europejska powinna być zniszczona.
Inną drogą jest dogdywanie się z Moskwą. A wiadomo jak Rosja traktuje partnerów. Albo się podporządkujesz albo ciebie nie ma."

Wiem, i nie dziwię się, że tak mówi... Unia chce mieć wprowadzać swoje prawo w Polsce, i to jest ok? Unia była dobra na początku, a teraz to jest twór, który nie powinien istnieć... @ArsenalChampion napisał: "Porostu wyśmiałem twoje poczucie wyższości. Jako ze ustawiasz siebie jako tego który rozumie wypowiedzi Korwina i jest wyborcą Konfederacji. A ten kto nie rozumie jest głupszy."
Znowu. Odbierasz moje wypowiedzi zbyt personalnie, przez to nie widzisz sensu ich wypowiedzi... Polecam Rafała Mazura, który jest dość KONTROWERSYJNY, ale dzięki niemu, inaczej zacząłem postrzegać siebie i świat, co wyszło mi na dobre ;) (zenjaskiniowca.pl, jest też na yt i chyba spotify, jakbyś chciał sprawdzić)
@ArsenalChampion napisał: "Ale może właśnie głosowanie na Konfederacje idealnie weryfikuje inteligencje poszczególnych grup."
Akurat dużo ludzi, który poznałem, mówiło, że jestem bardzo inteligenty, także może coś w tym być, i nie żebym się wywyższał :)

Marzag komentarzy: 41271 newsów: 128.09.2022, 14:49

Ależ ambergold to była afera, cała Polska była zaaferowana tą sprawą. Przekręt na 800 mln zł. To była pewnie jedna z rzeczy która zakopała paltforme.

Problemem jest to że teraz przekręty miliardowe przechodzą bez żadnych afer. PiS poszedł na całość. Przez lata budował sobie sieć mediów tak by móc projektować ludziom rzeczywistość i rzeczy które mogłyby być głośne robi sobie teraz po cichu. Smutne jest to że niestety w polskiej polityce są tylko dorobkiewicze bez ambicji. To że w polityce trzeba być psychopata to jasne, ale to co robi PiS to jest dosłownie jakby ktoś się zatrudnil w jakiejś firmie i nie tyle kradł stamtąd pieniądze, ale zadbał o to by móc kraść dowoli tak by nikt się o tym nie dowiedział. To wszystko jest dosłownie zaplanowane rozkładanie kraju.

malyglod komentarzy: 648928.09.2022, 14:49

@Theo10: no niestety.
Nikt tu nie uważa opozycji za świętoszków ale jak mawiał klasyk "pałka sie przegła" i obecna władza musi być pociągnięta do odpowiedzialności.

Theo10 komentarzy: 828528.09.2022, 14:49

@majkel_majkel: Ale ja nie mówię o PO jako obrońcy niezależności sądów na białym koniu, ja mówię o PiSie, który prowadzi ich absolutną destrukcję.

Dokładnie pamietam od czego się to zaczęło, że PO dało pretekst. Ale o tym to można było wspominać na początku władzy pisu, a nie teraz.
PO wzięło palec. PiS ten palec im odebrał, po czym wziął jeszcze ręce z tułowiem i głową i teraz rzuca się na pozostałe kończyny.

Theo10 komentarzy: 828528.09.2022, 14:44

@malyglod: A to tylko jeden z mniejszych przekrętów. Oni już przekroczyli wszelkie wyobrażalne i te niewyobrażalne skale, a tu wciąż sporo osób próbuje ich bronić tezami, że „a za PO też kradli”.
Ręce opadają.

majkel_majkel komentarzy: 1342 newsów: 4228.09.2022, 14:42

@Theo10: a to już kolega zapomniał, od czego zaczęło się bezprawne obsadzanie TK?:) PiS w tym przypadku bezprawiem "naprawił" bezprawie rozpoczęte przez nikogo innego jak PO.
Albo sędzia Milewski czekający na instrukcję od kancelarii Tuska co robić w sprawie Amber Gold?

Sorry, ale akurat mówienie o PO jako obrońcy wymiaru sprawiedliwości czy praworządności (niezliczone afery, w tym prawomocne wyroki skazujące) muszą budzić lekkie zażenowanie przeciętnie ogarniającej osoby:)

Marzag komentarzy: 41271 newsów: 128.09.2022, 14:41

@Alffik napisał: "Jakim prawem osoba, która ma IQ na poziomie 55, ma taki sam, liczący się głos, jak osoba, która ma IQ 120?"
To akurat nieprawda, osoba o IQ 55 jest ciezko niepełnosprawna umysłowo i jest najprawdopodobniej ubezwłasnowolniona.

Sprawa wygląda tak, biedni chcą żeby im było łatwiej, bogaci chcą żeby im było łatwiej, każdy ciągnie linę w swoją stronę, wygrywają ci których jest więcej. Można oczywiście uznawać że ktoś kto nie jest wykształcony to nie człowiek i nie powinien móc decydować o tym jak by chciał żyć, ale czy takie podejście do życia nie odbiera człowieczeństwa? To już kwestia moralności.

malyglod komentarzy: 648928.09.2022, 14:37

@Theo10: wiesz co jest najśmieszniejsze?

Że "pan Mejza", czyli zwykła łajza i przekręt chciał wyłudzić łatwe pieniądze od zdesperowanych rodziców.
Jak go złapali za rękę i nagłośnili sprawę to zwołał konferencję na której płakał że to nie on.
Potem poszedł dogadać się z PiS (jego głos w zamian za nietykalność), założył okularki, wpiął w klapę marynarki znaczek Polski Walczącej i jest ekspertem (niezależnym) w Tvp Info.

Standardy w państwie pis.

Theo10 komentarzy: 828528.09.2022, 14:25

@OldGunner28: „W każdym stadzie znajdzie sie czarna owca. Jeśli pan Mejza jest rzeczywiście winnym zarzucanych mu czynów aparat sprawiedliwości nalezacy do partii opozycyjnych ma wielka okazje pokazac na co ich stać. Czekam na efekty ;)”

Sam się już zaprezentowałeś ze swoją wiedzą, ale coś Ci podpowiem - takie rzeczy są ścigane przez prokuraturę, a nie słyszałem ostatnio żeby prokurator generalny ziobro przeszedł do opozycji.
A już abstrahując od tego, to PiS swoimi ludźmi bezprawnie obsadził TK, KRS i częściowo SN w tym jego prezes. Więc wytłumacz mi w jaki sposób w Twojej głowie się urodziło to ciekawe sformułowanie:
„aparat sprawiedliwości nalezacy do partii opozycyjnych”?

ArsenalChampion komentarzy: 807528.09.2022, 14:24

@Alffik napisał: "Ja też pluję na demokrację, bo jest ona nie fair. Nawet nie mogę się bronić przed decyzją większości, która może nie być dla mnie najlepsza. Jakim prawem osoba, która ma IQ na poziomie 55, ma taki sam, liczący się głos, jak osoba, która ma IQ 120?"
A co do inteligencji to szczególnie po 24 lutym wcale nie trzeba być wybitnie inteligentnym aby wiedzieć ze politycy Konfederacji swoich zachowaniem i wypowiedziami uderzają w interes narodowy Polski rozpowszechniając propagande Kremla, a sama Rosyjska propagadna wykorzystuje ich wypowiedzi w swojej manipulacji.
Ale może właśnie głosowanie na Konfederacje idealnie weryfikuje inteligencje poszczególnych grup.

ArsenalChampion komentarzy: 807528.09.2022, 14:19

@Alffik napisał: "A takie przytyki, którymi lubisz się posługiwać, są niepotrzebne ;)"
Porostu wyśmiałem twoje poczucie wyższości. Jako ze ustawiasz siebie jako tego który rozumie wypowiedzi Korwina i jest wyborcą Konfederacji. A ten kto nie rozumie jest głupszy.

ArsenalChampion komentarzy: 807528.09.2022, 14:13

@Alffik napisał: "Ja też pluję na demokrację, bo jest ona nie fair. Nawet nie mogę się bronić przed decyzją większości, która może nie być dla mnie najlepsza. Jakim prawem osoba, która ma IQ na poziomie 55, ma taki sam, liczący się głos, jak osoba, która ma IQ 120?"
Świat demoktaryczny ci daje wolność słówa, wyrazania swoich poglądów.
Jesteś czlowiekiem wolnym. Jeśli ty na to plujesz to nie zdziw sie jak się zaraz obudziśz w świecie. Gdzie bedzie mozliwa tylko jedyna słuszna opinia i robienie tego co ktoś chce. @Alffik napisał: "Tak, Ty wiesz, co jest ich celem... Tak samo, jak ludzie wiedzieli, jaki jest Arteta w szatni. Co się później okazało, można zobaczyć w AoN."
Przecież Korwin notorycznie przed wyborami daje najbardziej kontrowersyjne wypowiedzi. Tutaj nie ma nawet udawania @Alffik napisał: "Nie. I wiele razy już to tłumaczyli... To jest tak, jak w biznesie. Ja nie będę na siłę się zmieniać, żeby ściągnąć do siebie jak największą liczbę klientów, ponieważ wtedy byłbym nie godny zaufania... Zadowolić każdego się nie da, i będę współpracować z osobami, które szanują mnie takim, jakim jestem.
Lewactwo samo się ora ;)"

Aha czyli pochwalasz tworzenie podziałów na nienawiści. Bo do tego to własnie prowadzi. Dla mnie wogóle nie powinno być takiego tworzenia grup prawicowych czy lewicowych ,a właśnie to robi Konfederacja. Czego sam jesteś przykładem. Polityka jest na tyle mocno skomplikowana ze ciezko kogoś odraz nazywać lewakiem. Ale tam własnie chodzi o to ze jak nie wyznajesz wartości Konfederacji, to jesteś śmiesznym lewakiem @Alffik napisał: "To jest fakt, a nie opinia... Nie raz tłumaczyłem osobom, które były sceptycznie nastawione do Koriwina, sens jego wypowiedzi, i po długich dyskusjach, potrafili przyznać mi rację. Mało tego. Jak dziele się z ludźmi moim światopoglądem, nie wpominając przy tym o Krowinie, to duża część ludzi jest za, ale jak już powiem, że Korwin to postuluje od lat, to nagle ich zadanie się zmienia ;) Kiedyś jeździłem taryfą, to miałem okazję dużo rozmawiać z różnymi ludźmi :)"
Wypowiedzi Korwina są śmieszne. Jak choćby ostatnie gdzie rozpowszechnia prorosyjską narracje w mediach spolecznościowych. Zresztą Korwin to dziad, któremu wydaję sie ze ludzie powinni zyć według zasad jak kiedyś. A nie dochodzi do niego ze świat idzie do przodu, a sami ludzie nie muszą zżyć tak jak im ktoś narzuca. @Alffik napisał: "Kaczyńskiego też zachwala, że jest bardzo inteligentnym strategiem, ale to nie znaczy, że go wielbi xD Właśnie takiego czegoś ludzie nie rozumieją :)"
Zachwalanie ze ktoś jest strategiem, a to ze jako jedyny dba o europejskie wartości.
Nie widzisz róznicy?
Droga która Korwin prowadzi to jest wyjści z Uni Europejskiej i Nato i dogadywanie się z Moskwą. Przeciez sam Korwin mówi ze Unia Europejska powinna być zniszczona.
Inną drogą jest dogdywanie się z Moskwą. A wiadomo jak Rosja traktuje partnerów. Albo się podporządkujesz albo ciebie nie ma.

Garfield_pl komentarzy: 2812628.09.2022, 14:10

Mikel Arteta would like for Folarin Balogun to extend his contract at Arsenal & then be loaned out for an extra season at Reims, with ‘the extension by a season of the loan currently being studied’, should Reims avoid relegation this season. [@Jeunesfooteux via @Sport_Witness]

Alffik komentarzy: 104228.09.2022, 13:58

@ArsenalChampion: Ja też pluję na demokrację, bo jest ona nie fair. Nawet nie mogę się bronić przed decyzją większości, która może nie być dla mnie najlepsza. Jakim prawem osoba, która ma IQ na poziomie 55, ma taki sam, liczący się głos, jak osoba, która ma IQ 120? @ArsenalChampion napisał: "Konfederacja to nie jest pratia której celem jest wygranie wyborów."
Tak, Ty wiesz, co jest ich celem... Tak samo, jak ludzie wiedzieli, jaki jest Arteta w szatni. Co się później okazało, można zobaczyć w AoN. @ArsenalChampion napisał: "Ich celem jest tworzenie podziałów w społeczeństwie. Często z narracja my racjonalna "prawica" wyjaśniamy lewaków."
Nie. I wiele razy już to tłumaczyli... To jest tak, jak w biznesie. Ja nie będę na siłę się zmieniać, żeby ściągnąć do siebie jak największą liczbę klientów, ponieważ wtedy byłbym nie godny zaufania... Zadowolić każdego się nie da, i będę współpracować z osobami, które szanują mnie takim, jakim jestem.
Lewactwo samo się ora ;)
@ArsenalChampion napisał: "Naprawde przestańmy gadać ze ktoś nie rozumie wypowiedzi Korwina"
To jest fakt, a nie opinia... Nie raz tłumaczyłem osobom, które były sceptycznie nastawione do Koriwina, sens jego wypowiedzi, i po długich dyskusjach, potrafili przyznać mi rację. Mało tego. Jak dziele się z ludźmi moim światopoglądem, nie wpominając przy tym o Krowinie, to duża część ludzi jest za, ale jak już powiem, że Korwin to postuluje od lat, to nagle ich zadanie się zmienia ;) Kiedyś jeździłem taryfą, to miałem okazję dużo rozmawiać z różnymi ludźmi :)

Trzeba żyć w świecie, a nie w internecie :)
@ArsenalChampion napisał: "jedynmi osobami, które ich nie rozumieją są wyborcy Konfederacji. którzy chyba lubią siebie ustawiać jako tych mądrzejszych, którzy jako jedni potrafią zrozumieć nauki swojego Mędrca."
A takie przytyki, którymi lubisz się posługiwać, są niepotrzebne ;) @ArsenalChampion napisał: "Korwin pluję na demokracje, zachwala Putina jako polityka"
Kaczyńskiego też zachwala, że jest bardzo inteligentnym strategiem, ale to nie znaczy, że go wielbi xD Właśnie takiego czegoś ludzie nie rozumieją :)

Er4s komentarzy: 313228.09.2022, 13:43

@Gofer999:
Z platforma tez pare razy stanęli ramie w ramie w pewnych kwestiach co jeszcze bardziej powinno ich dyskredytować.

Marzag komentarzy: 41271 newsów: 128.09.2022, 13:40

@johnnycage1909 napisał: "rozwiń te 'jaja' , bo ja na nich glosuje"
Utrzymują niewielka ilość głosujących poprzez zachowywanie się publicznie jak klauni, mówią rzeczy kontrowersyjne a czasem po prostu szkodliwe. I tym samym zamrażają te kilka procent głosów, jednoczes je realizując politykę Kremla w Polsce siejąc zamęt pośród ludzi podatnych na manipulacje(np sprawy maseczkowe i szczepionkowe) nie przyznawali się do tego że sami się szczepili żeby nie stracić wiarygodności u szurii. Podburzaja ludzi przeciwko Ukraińcom w takich kryzysowych czasach. Ja nie mam wątpliwości że oni sa tu po to by realizować politykę Kremla.

Gofer999 komentarzy: 1470428.09.2022, 13:34

Sorry, ale jeśli ktoś miał jakiekolwiek wątpliwości co do konfederacji to powinny one zostać rozwiane po tym co gadali po rozpoczęciu konfliktu oraz po tym jak stali ramię w ramię z pis przy okazji pewnych decyzji.

ArsenalChampion komentarzy: 807528.09.2022, 13:29

@Alffik: Konfederacja to jest autorytaryzm. Korwin pluję na demokracje, zachwala Putina jako polityka, który dba o "Europejskie wartości". Co chwila jakieś wpisy na twitterze, które pokazują ze pała sympatią do Rosji
Ich inny lider Grzegorz Braun szczuje na Ukrainców, gada o jakimś batożeniu gejów Co powoduje nic innego jak tworzenie nienawiści jego wyborców i środowich lewicowych do wyborców Konfederacji. Występował na sputniku czyli propagandowej Rosyjskiej stronie internetowej.
Konfederacja to nie jest pratia której celem jest wygranie wyborów.
Ich celem jest tworzenie podziałów w społeczeństwie. Często z narracja my racjonalna "prawica" wyjaśniamy lewaków. Co powoduje nic innego, jak wytwarzanie grup, które nienawidzą siebie nawzajem
Naprawde przestańmy gadać ze ktoś nie rozumie wypowiedzi Korwina, bo jedynmi osobami, które ich nie rozumieją są wyborcy Konfederacji. którzy chyba lubią siebie ustawiać jako tych mądrzejszych, którzy jako jedni potrafią zrozumieć nauki swojego Mędrca. Z korwinizmów się wyrasta.

Alffik komentarzy: 104228.09.2022, 13:17

@ArsenalChampion napisał: "Przecież to są zamordyści, którzy chcą ustalać jak ludzie mają żyć.
Gdyby Konfederacja rządziła to ludzie dopiero zrozumieli co to jest brak wolności.
Juz nie mówiąc o tym ze ich politycy lubią grać tak jak chce tego rosyjska propaganda."

Obserwuję konfederację od 9 lat, i jeszcze czegoś takiego nie zauważyłem ;)
Ja z reguły nie ufam nikomu, ale ich wypowiedzi są na tyle spójne i logiczne, że jestem w stanie im zaufać, czego nie mogę powiedzieć o politykach z innych partii ;) Oni przynajmniej mówią wprost, co się dzieje, a nie to, co ludzie chcą usłyszeć. Większość ludzi jest zrażona do Konfederacji, bo nie potrafią zrozumieć sensu wypowiedzi Korwina, który ma cięty język, co nie znaczy, że nie ma racji... Propaganda to jest w tvp, tvn, onecie, interii i innych ściekach... Dla mnie konfederacja ma najlepsze pomysły ze wszystkich, żeby naprawić ten burdel.

Problem jest w ludziach... Ludzie to teraz miękkie pipy bez charakteru, ambicji i woli walki.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
2 : 3
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal35255580
2. Manchester City34247379
3. Liverpool35229475
4. Aston Villa35207867
5. Tottenham33186960
6. Manchester United341661254
7. Newcastle341651353
8. West Ham3513101249
9. Chelsea331391148
10. Bournemouth351391348
11. Wolves351371546
12. Brighton3411111244
13. Fulham351271643
14. Crystal Palace3510101540
15. Everton351281536
16. Brentford35981835
17. Nottingham Forest35791926
18. Luton35672225
19. Burnley35592124
20. Sheffield Utd35372516
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland215
C. Palmer209
O. Watkins1912
A. Isak191
D. Solanke183
Mohamed Salah179
Son Heung-Min169
P. Foden167
J. Bowen166
B. Saka158
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com