Arsenal rozpoczyna rozmowy z Wengerem?

Arsenal rozpoczyna rozmowy z Wengerem? 18.06.2013, 10:18, Kamil Stasiak 126 komentarzy

Jak donosi Daily Express, Arsenal rozpoczął negocjacje z menedżerem Arsenalu - Arsene Wengerem - w sprawie przedłużenia jego kontraktu, który wygasa już za rok.

Wenger, który tego lata będzie miał do dyspozycji spore środki na wzmocnienia, od jakiegoś czasu jest łączony z objęciem posady trenera PSG po Carlo Ancelottim, który najprawdopodobniej przeniesie się do Realu Madryt.

W ostatnim tygodniu dyrektor Arsenalu - Ivan Gazidis - nie szczędził pochwał dla Francuza, twierdząc, że jest właściwym człowiekiem na właściwym miejscu. Na spotkaniu z fanami Arsenalu powiedział:

- Uważamy, że mamy fantastycznego menedżera. Mamy nadzieję, że będzie chciał kontynuować to, co robi przez długi czas. Osobiście wierzę, że tak będzie. Jesteśmy pewni, że Arsene jest odpowiednią osobą, by poprowadzić zespół do przodu i myślę, że będzie chciał to zrobić.

Po powołaniu na stanowisko prezesa Arsenalu Sir Chipsa Keswicka wydaje się, że Wenger będzie miał duże wsparcie w dążeniach do zakończenia posuchy pucharowej, która trwa już od 8 lat.

Arsene WengerIvan GazidisSir Chips Keswick autor: Kamil Stasiak źrodło: express.co.uk
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
hei007 komentarzy: 352818.06.2013, 16:57

Co ma potencjał do rankingu Forbsa..?

Alonso komentarzy: 1282418.06.2013, 16:51

spursmike
Idz lepiej na strony o Tottenhamie dyskutować o tym jak Bale przechodzi do Realu.

micarsenal komentarzy: 3518.06.2013, 16:36

Rafson95
Zgadzam sie w 100 %, dobrze i mądrze pisze.

A ty kolego
spursmike
Najcenniejszy to nie to samo co najbogatszy.

spursmike komentarzy: 41518.06.2013, 16:34

Rafson95
Niestety nie rozumiesz może pozwól, że ci to trochę naświetle. Kluczowym słowem w tym zagadnieniu to potencjał. A on jest wielki jesli chodzi o Arsenal znacznie przewyzszający Barcelone czy Real a nawet Bayern. Bierze się on z wielu elementów. Wymienie niektóre: Lokalizacja, ilość kibiców, nowy stadion, kadra to aktywa które możesz zamienić w przypadku Arsenalu w DOWOLNĄ ilość GOTÓWKI. Do tego dodam niski koszt utrzymania drużyny i wychodzi Ci w pełni potencjał Arsenalu. Jak myślisz czemu Arsenal a nie ManUTd, Real czy Barcelona ma najdroższe bilety?

Potencjał byłby jeszcze lepszy gdybysmy zdobywali w ostatnich latach trofea. Tytuły równa się wzrost liczby kibiców a to przekłada się na wzorst potencjału. Staram się to wytłumaczyc jak najprościej.

W tym całym naszym potencjale jest najsłabsze ogniwo to oczywiście trenerski a przede wszystkim taktyczny trup czyli AW. To on jest głównie odpowiedzialny za to, że nie mamy kadry która odpowaida naszemu potencjałowi. Dziad do dziś nie zrozumiał, że gwiazdy nie tylko generują koszty ale i przychody i krew mnie zalewa jak niszczy nasz potencjał. Gościu jest jak Kaczyński nie rozumie zasad współczesnego świata.

chladek4 komentarzy: 21418.06.2013, 16:01

może mało wiarygodne źródło ale oby prawdziwe
http://premier-league.przegladsportowy.pl/Pilka-nozna-Laurent-Koscielny-zostanie-w-Arsenalu-Londyn,artykul,173334,1,423.html

Leehu komentarzy: 1049618.06.2013, 15:55

@spursmike: O Arsenal w top4 to widzę że Wenger wykonuje swoje zadanie bardzo dobrze. A tak na serio to na miejscu Wengera jakbym nie zdobył nic po 10 latach to bym podziękował, ale to musi być decyzja samego Wengera. To jest człowiek ikona, znak rozpoznawczy tego klubu. Arsenal bez Wengera to jak ziemniaki bez kotleta. Niby można zjeść ale to nie to samo. Na pewno po zakończeniu kariery trenerskiej Wenger powinien stać się członkiem zarządu klubu, bo to jest ważny człowiek w historii Arsenalu, w końcu nie każdemu trenerowi Arsenalu stawiają popiersie na ES. Ja się będę cieszył jak przedłuży kontrakt.

chladek4 komentarzy: 21418.06.2013, 15:53

dla mnie ten klub to Wenger i jakoś nie mogę sobie wyobraźić tego klubu bez niego ... myślę ze jak przedłuzy kontrakt to w końcu coś zdobędziemy

theo100 komentarzy: 2675 newsów: 218.06.2013, 15:36

Ja mu osobiscicie jeszcze daje rok, jak za sezon nic nie wygra to trzeba sie z nim pozegnac, bo ilez mamy czekac na trofeum? dekade? oby sie wzmocnil, bo ma fundusze.

Verminator97 komentarzy: 1490018.06.2013, 15:31

Dla mnie to dobra informacja, od zawsze byłem za tym aby Wenger przedłużył kontrakt jak najszybciej.

Arce komentarzy: 110418.06.2013, 15:22

spursmike

zazwyczaj takie "rankingi" gdzie pisze najbogatsze kluby to bardzoej chodzi o wartość klubu a nie o budżet etc.

i nie rozumiem o co się plujesz do tego monitora.
zaczep mnie na "fejsbuku" zebym sie bał.

borekanema
dobrze mówił że poziom niski ;) jednak to mniejszość czytelników.

Arsenalfcfan komentarzy: 1320718.06.2013, 15:20

Nie mamy ważniejszych rzeczy do roboty? Nad kontraktem to powinniśmy się zastanowić pod koniec przyszłego sezonu.

thide komentarzy: 32389 newsów: 185218.06.2013, 15:12

czy mi się wydaje czy kolory jakby się jaśniejsze zrobiły? tzn czerwony jest o wiele jaśniejszy.

spursmike komentarzy: 41518.06.2013, 15:11

Arce

Skoro jesteś mądrzejszy niż specjaliści z Forebsa to naprawde nie mam pytań. Może wyślij CV?

Arce komentarzy: 110418.06.2013, 15:06

Borekanema

Muszę troche zaiterweniować ;)
Pisanie że Bayern ma mniej pinędzy od Arsenalu to największa bzdura jaką kiedykolwiek słyszałem, stan budżetowy tego klubu i wgl ten klub (Bayern) wyglądają niesamowicie dobrze i na 100% funkcjonują lepiej niż Arsenal.

Jeśli jednak chodzi o barcelone i dorzucę tu jeszcze RM, to oba te kluby mają ogromne długi po bankach i innych "providentach" jednak wszyscy tam ładują bo bez nich hiszpańska piłka wgl się nie kręci ;)

dudi2401 komentarzy: 12818.06.2013, 15:03

@spursmike

Na pewno masz rację, że Pop jest wybitnym trenerem, na poziomie Fergusona. Ale nic nie stoi na przeszkodzie by Wenger w swoich, nie oszukujmy się, ostatnich latach na ławce trenerskiej osiągnął poziom takich legend jak choćby Chuck Daly czy Phil Jackson. Wenger umiejętności na poziomie tych panów zdecydowanie ma, brakuje mu tylko trofeum przez co rzeczywiście wygląda na Sloana.

Trzeba jednak przyznać że brak pucharów spowodowany jest odchodzeniem najlepszych graczy. Przecież drużyna Arsenalu z Fabsem, RvP w obecnej formie, Songiem, Cazorlą, Walcottem, Wilsherem czy Colem mogłaby dominować na angielskich boiskach.
Raz już to Wenger udowodnił tworząc "The Invincibles", mógł to zrobić jeszcze raz ale na drodze stanęła jedna jedyna rzecz - finanse.

Dlatego też Arsenal powinien jak najszybciej przedłużyć z nim kontrakt bo menedżerów z takimi umiejętnościami nie ma obecnie zbyt wielu ;)

Borekenema komentarzy: 7887 newsów: 118.06.2013, 14:56

a teraz wisienka na torcie "Jesli nie masz NC+ to po jaką cholerę interesujesz się angielską piłką"

Arce komentarzy: 110418.06.2013, 14:55

Micaarsenal
6 lat ? ... mało mu dajesz ;)
wg spokojnie do 75 może ciągnąć :) ... a nawet jesli do 70 to potem rola w zarządzie :D ...

Wydaje mi sie osobiście że Wenger będzie chciał u nas zakończyć karkiere. Spędził tu 17 pięknych lat i kocha klub a klub kocha jego, wie jaką ważną cześcią układanki był, jest, będzie :)

Borekenema komentarzy: 7887 newsów: 118.06.2013, 14:52

przykłady?

ja dam pare z Twoich:
"a i dla debili i ograniczonych ", ".Smuda też byłby w Top4 z Arsenalem", wpisy z jednym słowem "Cazorla!", "...faworyt do objecia schedy po Pajacu." "Z taką grą to z Wigan nie mamy szans, ba nawet z Newcastle
", "Ktoś jeszcze wierzy w tego starego pajaca?", "gol", "Wenger=Smuda", "idiota debil debil", "
aj Poldi"

a to tylko z połowy. rady zachowaj dla siebie, bo przyjmować od ludzi takich jak Ty to wstyd

spursmike komentarzy: 41518.06.2013, 14:51

dudi2401

Gratuluje wiedzy o NBA a i dobrze wiem gdzie byli Spurs przed era TD. Mieli gościa, którego nazywali Admirałem i dzięki któremu w ogóle się nimi zainteresowałem. Natomiast Leonarda Pop wymienił za Hilla tyle uzupełnieniem.

Nie prównywałem Arsenalu do Spurs tylko Popovicha i Wengera a to zasadnicza różnica. Dwóch starszych trenerów, a tak różnych. Jeden to Ferguson NBA a drugi Jerry Sloan Ligi Angielskiej.

spursmike komentarzy: 41518.06.2013, 14:43

Borkenema
Tyle odnosnie mojej rady abyś mniej pisał.

Udziele ci drugiej również bezpłatnej.
W przeciwieństwie do Ciebie nie oceniam nikogo po jednym komentarzu i tobie to również radzę. Ty natomiast w swoich prawie 6000 tysiącach komentarzy napisałeś tyle bzdur, że z całą pewnością mogę stwierdzić brak podstawowej wiedzy

Lr556 komentarzy: 153618.06.2013, 14:39

już jest wysyp Wengeroutowców, a co dopiero będzie jak podstawówka wróci ze szkoły ;)

dudi2401 komentarzy: 12818.06.2013, 14:35

@spursmike
Jak możesz porównywać klub piłkarski z zespołem NBA?? Przecież różnice w ograniczeniach finansowych i ogólnie realia lig piłkarskich i NBA są ogromne. Największe gwiazdy ekip NBA niezwykle często zostają w swoich zespołach, ponieważ obowiązuje tam cap room przez co nie ma w NBA Manchesteru City, który ma gwiazdę na każdej pozycji. W piłce natomiast wystarczy że szejk wpisze w kontrakcie więcej zer i już taki grajek zmienia klub, nie ma w tym winy Wengera.

Istotny jest też draft dzięki któremu nie ma dominacji jednej drużyny tak jak w piłce. Gdzie byliby twoi Spurs gdyby nie otrzymali jedynki w 1997 i nie wybrali Tima Duncana. Tak samo teraz otrzymali Kawhi'ego Leonarda, który świetnie uzupełnił wielką trójkę Manu Parker Duncan. A w piłce znalezienie talentu jest o niebo trudniejsze bo nie dość, że nie są oni podani na tacy jak w NBA w drafcie, to jeszcze trzeba stoczyć walkę z innymi klubami, podczas gdy ekipa z NBA z numerem jeden w drafcie może sobie spokojnie komponować zespół z utalentowanym rookie przez przynajmniej 2 lata bo bodajże na tyle są podpisywane pierwsze kontrakty zawsze.

Także uważałbym z tymi porównaniami Arsenalu do SAS ;)

Borekenema komentarzy: 7887 newsów: 118.06.2013, 14:35

@spursmiku
pisałem o Twoim poziomie. na podstawie czego oceniasz brak podstawowej wiedzy? na podstawie tego, że Ty napisałeś, że jesteśmy bogatsi od Barcelony?

damstr2407 komentarzy: 63518.06.2013, 14:33

musi z nami zostać tylko niech pożądne transfery zrobi

mitmichael komentarzy: 4924318.06.2013, 14:30

Niech z Nim przedluza umowe tylko lepiej niech zmieni patrzenie na rynek transferowy bo niby łysy gada, ze Wenger dostanie kase na transfery ale to od trenera zalezy kogo widziałby w druzynie a Wenger jak zobaczy jakis talent to zapomina o Bozym swiecie i takim sposobem nikt konkretny nie przychodzi. To jest jego najwiekszy bład

spursmike komentarzy: 41518.06.2013, 14:28

Borekenema
Forbesa? Zdecydowanie za wyskokie progi jak na Ciebie. Co najwyżej możesz sobie grzmieć. Swoją drogą jak po napisaniu 5663 komentarzy możesz nie mieć podstawowej wiedzy na temat klubu któremu kibicujesz?. Wiecej czytaj mniej pisz i grzmij. Oto moja rada.

Borekenema komentarzy: 7887 newsów: 118.06.2013, 14:23

widzę dalej taki sam bardzo niski poziom

spursmike komentarzy: 41518.06.2013, 14:10

a i dla debili i ograniczonych oto link forbes.pl/najcenniejsze-kluby-pilkarskie-2013,ranking,153662,1,1.html

archterror komentarzy: 428718.06.2013, 14:10


micarsenal@ A czy ty stawiając duży dom na kredyt też jesteś bogaty, bo masz wielki dom? Takie porównanie.

spursmike komentarzy: 41518.06.2013, 14:08

micarsenal, Borenma

Ranking forbesa 2013 najbogatsze klubu świata

1. Real 2. Man Utd, 3 Barcelona, 4 Arsenal 5 Bayern.

Po pierwsze napisałem "jak się nie mylę" (więc czytajcie ze zrozumiem) się nie myle, dlatego nie doceniłem ostatnich marketingowych sukcesów Barcy. Poprostu myslałem, że maja znacznie większe długi. po drugie mimo wszystko jak widać z rankingu. Arsenal jest bogatszy od Bayernu.

Jakie są wasze źródła despoci?

shark31 komentarzy: 601318.06.2013, 14:08

spursmike a ja sie brzydze takimi osobami jak ty:) Prawda w tej calej wypowiedzi jest tylko 1 rzecz, ze nie zdobylismy pucharu od 8lat. A to o poznych transferach czy tez najbogatszym klubie(ile tego bogactwa przeznaczmay na transfery...?) no lol... ty chyba sam nie wierzysz w to co piszesz.

Pajak_AFC komentarzy: 818.06.2013, 14:05

Z resztą dokładnie tak jak napisał kolega niżej. Jak można uznawać Arsenal za bogatszy klub od Bayernu(klubu, którego sytuacja finansowa jest jedną z najstabilniejszych w Europie)

Pajak_AFC komentarzy: 818.06.2013, 14:05

Z resztą dokładnie tak jak napisał kolega niżej. Jak można uznawać Arsenal za bogatszy klub od Bayernu(klubu, którego sytuacja finansowa jest jedną z najstabilniejszych w Europie)

Pajak_AFC komentarzy: 818.06.2013, 14:00

spursmike
Czasami nawet chcialbym zeby Wenger odszedl z klubu, tylko dlatego żeby udowodnić ludziom takim jak Ty, jak Arsenal by wyglądał bez niego. Całe szczęście Wenger deklaruje w kolejnych wywiadach miłość do klubu i nigdzie się nie wybiera. Całe szczęście...

Borekenema komentarzy: 7887 newsów: 118.06.2013, 13:55

Bayern i Barcelona są biedniejsze od Arsenalu?

widzisz i nie grzmisz

micarsenal komentarzy: 3518.06.2013, 13:44

spursmike
Chcesz powiedzieć, że Barcelona jest biedniejsza od Arsenalu?? Kto kupuje Neymara za 50 mln euro, obrońce Jordi Albe za tez poteżne pieniądze. Najpierw pomyśl a dopiero potem napisz coś mądrego.

ozzy95 komentarzy: 1990 newsów: 118.06.2013, 13:44

Alonso

No właśnie w zasadzie potwierdziłeś to co miałem napisać ( nie zrobiłem tego bo myślałem że to oczywista oczywistość). Wydawanie grubego szmalu wcale nie jest gwarancją sukcesu. Zwiększa prawdopodobieństwo, ale wcale nie musi oznaczać pasma sukcesów. Tym bardziej jeśli ściąga się zawodników na potęgę. Jeśli my wydamy w rozsądny sposób 70 milionów to byc może przeskoczymy poziom wyżej. Choć tak jak wspomniałem wydawanie dużych pieniędzy=/ sukcesy. Man Utd budowało potęgę długie lata, ten model był budowany w "normalnych" czasach (dawno dawno temu w odległej galaktyce). Sukces sportowy i sukces marketingowy (jeden wynika z drugiego w tym przypadku) pozwolił im robić spektakularne transfery co jakiś czas. Cóż my zmierzamy do takiego samego efektu ale trochę inną drogą, mówiąc obrazowo.

spursmike komentarzy: 41518.06.2013, 13:43

DamianKNZ
Falcao został wg Ciebie kupiony na poczatku czy może na koncu okna transferowego? Nigdy nie zrozumiem osób które komentują tylko aby komuś poprzez wytykanie niedociągnięć pokazać własną wyższość. Ciekawe jest również to, że nigdy nie odnoszą się do całej wypowiedzi tylko znajdują jakies nieistone fragmenty i sie czepiają. Brzydzę się tym.

spursmike komentarzy: 41518.06.2013, 13:35

Ależ ja jestem ... tylko mój drugi ukochany klub - San Antonio właśnie walczy w finale NBA i powiem wam, że to jest zajebiste uczucie. Szkoda, że nie mogę doświadczać z Arsenalem czegoś podobnego tylko 8 letnie rozczarowanie przeplatane rozgoryczeniem. Ba w Spurs tez jest trener od 16 lat gość nazwiskiem Popovich. Co go różni od Wengera? To, że wciąż idzie za taktycznymi trendami, wprowadza świeżośc ale opiera zespół od lat na tych samych fundamentach i z nie najbogatszego teamu wyciska 120% A w Arsenalu? Równia pochyła od lat. Żal. Jak się słyszy np. plotkę że Kościelny niby odmówił "gigantom" czyli Barcelonie i Bayernowi? Oba klubu jak sie niemyle są biedniejsze od Arsenalu....To Kononierzy powinni byc nazywani gigantami a nie są. Dlaczego? Arsene Wenger. Dlatego.

Maciek_AFC komentarzy: 248618.06.2013, 13:34

Do okna jeszcze 2 tygodnie zostały :D

Alonso komentarzy: 1282418.06.2013, 13:33

ozzy95
Gorszego porównania niż MC nie mogłeś chyba
znaleźć. Za każdego zawodnika płacą co najmniej o 1/3 za dużo i chyba więcej jak połowa tych transferów jest głupia i nielogiczna. Jeśli już z kogoś mamy brać przykład z Anglii to z MU, wprowadzają wychowanków czy młode talenty i wzmacniają od czasu do czasu skład solidnymi zawodnikami.

DamianKNZ komentarzy: 13018.06.2013, 13:26


spursmike
Początek okna transferowego ? Proponuje zajrzeć do kalendarza .

Maciek_AFC komentarzy: 248618.06.2013, 13:19

Cholera może w końcu coś się ruszy w tym klubie, jakieś zmiany! Miejmy nadzieje, że nowy prezes przyniesie ze sobą trofea :)

ozzy95 komentarzy: 1990 newsów: 118.06.2013, 13:18

spursmike

Proszę Cię nie zwlekaj z tym ostatnim.

City zrobiło transfery za pół miliarda (być może przesadzam, nie potrafię znaleźć konkretnych danych) i zdobyło 1 mistorzstwo + FA Cup. Naprawdę podzielam zdanie wielu, że stoimy przed wielką szansą na lepszy rozdział w historii klubu, ale te 70 mln to kwota delikatnie mówiąc wcale nie robiąca jakiegoś wielkiego wrażenia. Dwa klasowe transfery + dwa transfery młodych i miejmy nadzieję zdolnych. Stonujmy te nastroje, mistrzostwo zdobywa się na boisku nie w dokumentach finansowych, ani nie w okienku transferowym. Dla mnie spełnieniem marzeń byłaby walka o mistrzostwo owszem, ale rozum mówi jeszcze nie czas...Miejsce w 3 przy jak najmniejszych stratach punktowych do najlepszych, do tego ćwierćfinał/półfinał rozgrywek europejskich. Kto wie może poszczęści się nam w FA Cup? Spokojnie ludzie dopiero zaczynamy wychodzić z długów. Co nie znaczy, że na pewno coś wygramy w przyszłym sezonie;) Stabilizacja i regularność jest kluczem do sukcesu, oczywiście w naszym przypadku.

Borekenema komentarzy: 7887 newsów: 118.06.2013, 13:16

jeszcze nie ma "początku okna" więc o czym mowa

on wrócił...

zejaz komentarzy: 175618.06.2013, 13:14

Wenger może spokojnie jeszcze kilka lat pociągnąć, a poza tym ma "jakość".

ToMo_18 komentarzy: 13140 newsów: 1518.06.2013, 13:12

@Spursmike
Okno się jeszcze nie zaczęło. Zresztą skąd wiesz, że np. jakiś transfer nie jest już ustalony ?

micarsenal komentarzy: 3518.06.2013, 12:54

spursmike
Nie bądz takim pesymistą. Bedą transfery i w końcu beda tez puchary. Oby.

spursmike komentarzy: 41518.06.2013, 12:49

Nie będę ogłaszałam kolejnego przegranego sezonu ale ponieważ znowu nie potrafimy przeprowadzić transferu na początku okna to wszystko nie wyglada za ciekawie. Do tego, news że trener, który z jednym z najbogatszych klubów świata przez 8 lat nic nie zdobył ma dostac przedlużenie kontraktu. Nic tylko sie pozostaje zastrzelić.

Transfery pewnie będą ale dopiero jak sprzedamy Jacka i Kościelnego, ewentualnie kupno jakiegoś francuskiego szrotu wchodzi w grę.

Jedlina komentarzy: 19718.06.2013, 12:19

Oho, nasz transfer sezonu

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Everton 19.05.2024 - godzina 17:00
? : ?
Manchester United - Arsenal 12.05.2024 - godzina 17:30
0 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City37277388
2. Arsenal37275586
3. Liverpool372310479
4. Aston Villa37208968
5. Tottenham371961263
6. Newcastle361761357
7. Chelsea361691157
8. Manchester United361661454
9. West Ham3714101352
10. Brighton3612121248
11. Bournemouth371391548
12. Crystal Palace3712101546
13. Wolves371371746
14. Fulham371281744
15. Everton371391540
16. Brentford371091839
17. Nottingham Forest37892029
18. Luton37682326
19. Burnley37592324
20. Sheffield Utd37372716
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland255
C. Palmer2110
A. Isak201
O. Watkins1913
D. Solanke193
Mohamed Salah1810
Son Heung-Min179
P. Foden178
B. Saka168
J. Bowen166
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com 1