Arsenal triumfuje nad West Hamem po dramatycznym finale z VAR
10.05.2026, 19:54, Patryk Bielski
1170 komentarzy
Arsenal wyszedł zwycięsko z emocjonującego starcia z West Hamem, wygrywając 1:0 dzięki bramce Leandro Trossarda. Ten wynik pozwala Kanonierom utrzymać przewagę w wyścigu o mistrzostwo Premier League. Choć Pep Guardiola liczył na pomoc Młotów, Callum Wilson niemalże wyrównał w doliczonym czasie gry, co mogło przynieść korzyść Manchesterowi City. Jednak po długiej analizie VAR, gol został anulowany z powodu faulu na bramkarzu Arsenalu, Davidzie Raya.
Trossard trafił do siatki na osiem minut przed końcem meczu, co pozwoliło Arsenalowi utrzymać pięciopunktową przewagę nad rywalami i zbliżyć się do pierwszego tytułu mistrzowskiego od 22 lat. Choć poprzednie wizyty na London Stadium kończyły się dla Kanonierów wysokimi zwycięstwami, tym razem spotkanie było znacznie trudniejsze i może okazać się kluczowe w końcówce sezonu.
Przed Arsenalem już tylko dwa mecze: domowe starcie że zdegradowanym Burnley oraz wyjazd do Crystal Palace, które będzie miało na uwadze finał Ligi Konferencji z Rayo Vallecano trzy dni później.
Dla West Hamu sytuacja jest diametralnie inna. Potrzebując zwycięstwa, by wydostać się ze strefy spadkowej, Młoty znalazły się cztery punkty za Tottenhamem. Co ciekawe, Koguty będą wyjątkowo cieszyć się z triumfu Arsenalu, zwłaszcza jeśli pokonają Leeds w poniedziałkowym meczu.
źrodło: standard.co.uk
14 godzin temu 10 komentarzy
10.05.2026, 22:41 7 komentarzy
10.05.2026, 12:19 1677 komentarzy
09.05.2026, 16:18 6 komentarzy
09.05.2026, 16:15 27 komentarzy
09.05.2026, 16:10 2 komentarzy
07.05.2026, 16:15 13 komentarzy
07.05.2026, 16:12 12 komentarzy
06.05.2026, 09:32 34 komentarzy
06.05.2026, 09:27 17 komentarzy
| Drużyna | M | W | R | P | Pkt |
|---|
| Zawodnik | Bramki | Asysty |
|---|
-
Zagadnienia Taktyczne #39: Skrzynka narzędziowa
- 16.10.2025 7 komentarzy
-
80 procent: Gdy statystyka przestaje być przypadkiem
- 29.09.2025 28 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne #38: Porażka na Anfield
- 09.09.2025 9 komentarzy
-
Okiem kibica #2: Marzenie młodego chłopca
- 28.08.2025 7 komentarzy
-
Zagadnienia taktyczne #37: Manita na Emirates
- 26.08.2025 5 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
-
Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
-
Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
-
Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
-
Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
-
Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
Jakby Partey był tak dobry jak tutaj opowiadacie to by w wieku 32 lat (dla ŚPD 30-33lata to w sumie prime age) nie siedział na ławce w Villareal tylko grał w Interze, Juve lub Milanie.
Fakt jest taki, że Ghańczyk jest tak fantastyczny, że przegrywa rywalizację o skład z Parejo, który ma 37 lat. On z trudem 900minut uskrobał w tym sezonie gdzie, uwaga, zdobył 0g0a :D Taki to fenomen piłkarski.
Thomas Partey is expected to leave Villarreal CF at the end of the season after the club reportedly decided against extending his stay.
Tak dobry, że go odsyłają z kwitkiem :D
Letnie okienko Arsenalu
IN:
LS - Mika Godts
PO - Palestra
ŚP - Wharton/Anderson/Tonali/Matheus Fernandes
LŚO - Yarek Gąsiorowski?
GK - rezerwowy z dobrą grą nogami
OUT: Kepa, White, Norgaard, Trossard, Jesus
Niestety ale nie ma nawet jednego aspektu piłkarskiego w którym Zubi jest lepszy niż Partey. A to co robi teraz w Villarreal nie ma żadnego znaczenia.
Co do Timbera. Mam przeczucie, że poskładają go na finał LM.
@Mickeylo napisał: "Raczej na odwrót jeśli chodzi o te umiejętności piłkarskie. Jak wrócę z pracy to Ci podeśle porownania defensywne z sezonu Parteya 24/25 i Zubiego z tego sezonu. Zubimendi praktycznie przegrywa z nim w każdym aspekcie. Jeśli chodzi o Podania tak samo."
Key 2024-25 Season Comparison (Approximate Stats)
Passing Accuracy: Zubimendi (~92.5%) outperforms Partey (~85–87%).
Tackles per 90: Zubimendi (~3.5) holds a higher rate than Partey (~2.8).
Tackle Success: Partey boasts a higher success rate on tackles (61.2%) compared to Zubimendi (52.9%).
Defensive Actions: Zubimendi recorded more total clearances and blocks, indicating superior positional protection.
Errors: Zubimendi (3) made one fewer error leading to a shot than Partey (4) in the 2024-25 season.
Physicality: Zubimendi wins a higher percentage of aerial duels (61.7%) compared to Partey (54.2%)
O czym Ty człowieku mówisz? :D
Jakbym miał coś kombinować ze środkiem, to bym sprzedał Merino i brał Whartona, ale raczej ani nie sprzedamy Merino, ani nie kupimy Whartona. Wydaje mi się , że do środka raczej nie dokonamy zakupów w tym sezonie
@adek504: mnie się wydaje że Liverpool nie doceniał jak wielką rolę grał u nich TAA w rozegraniu. Bez niego zabrakło uruchomienia Salaha, dodatkowego gracza w środku i świetnych przerzutów - McAllister i Szobo są ok, ale to bardziej wyrobnicy niż artyści/kreatorzy. Zamiast dokupić zastępstwo na PO poszli va bank we Frimponga, który jest całkowicie innym typem piłkarza i dodatkowo zupełnie nie sprawdził się w kwestiach defensywnych na poziomie Premier League
@Nicsienieda: Przecież on poszedł do słabego Villareal i na doopie usadził go 37 letnie Parejo...
Ludzie uspokójcie się.
@pioafc: jak dla mnie: James Garner lub Mateus Fernandes
@pioafc: według mnie transfer środka pola to jest kwestia tego czy Arteta wierzy w MLS czy nie, bo jezeli wierzy to chyba nie ma tutaj miejsc na przyjscia
Ewentualnie jeszcze czy wierzy w pełna odbudowę Ode czy chce czegoś nowego
Priorytet to pewnie bedzie LS I do tego PO
@Damper napisał: "No dokładnie, klub nie rozbije hierarchii płacowej i nie zaryzykuje atmosfery szatni dla transferu zawodnika, wokół którego jest tyle szumu pozaboiskowego, jak dobrym piłkarzem by nie był. Poza tym tak jak mówisz, na niego trzeba byłoby szykować rekord transferowy, a przecież nie pobijemy rekordu transferowego Deca na 28-latka. To zupełnie nie jest nasza polityka."
Jak mamy wydac jakies wieksze pieniadze na srodek pola to:
- Tonali
- Wharton
Zalezy jakiego profilu nam potrzeba
Jak opcja, ktora jest zblizona do Declana: Tonali
Jak szukamy kogos z odrobine lepszym rozegraniem: Wharton
Faze budowy i uzupelniania skladu: floor rising - mamy za soba. Teraz pora na transfery typu: ceiling rising
Swoją drogą ciekawa sprawa, obecnie 2 z 10 najdroższych transferów w historii to transfery LFC z tego sezonu (Wirtz i Isak) dokładając do tego 20 miejsce Ekitike mamy gigantyczne transfery ktore przekładają sie na jeden z najgorszych sezonów LFC w ciągu ostatnich 10 lat
To pokazuje, ze naprawdę trzeba z głową wydawac te pieniadze
@coooyg11 napisał: "to Partey grał w pierwszym składzie kiedy gnietliśym Chelsea 6:0, także teoria całkowicie z dupy :)"
A znowu nie było go kiedy miażdżyliśmy wtedy Newcastle, Liverpool, czy jak inne zespoły gnietliśmy po 5-0 (CP, WHU, Burnley, SHU).
@coooyg11 napisał: "czepiając się, najlepszą piłkę w sezonie 23/24 graliśmy od obozu w Dubaju, Partey wrócił do grania w Marcu (cały poprzedni okres był kontuzjowany), to Partey grał w pierwszym składzie kiedy gnietliśym Chelsea 6:0, także teoria całkowicie z dupy :)"
Ale za to nie barl udziału w 5:0 z CP, 6:0 z Burnley, 5:0z WHU, 3:1 z LFC, 6:0 z Sheffield, 4:1 z Newcastle i 3:0 z Brighton
Generalnie ja nie jestem przeciwnikiem Parteya, bo bardzo lubiłem jego gre, ale jest innym typem 6 niz Zubi i finalnie biorąc całokształt chyba jednak gorszym, chociaż dla pewnej rotacji przydałby sie wlasnie ktos taki kto umie wyjść balansem ciała w momencie presji i może w przyszłym sezonie da to MLS I wtedy juz w ogole bedzie mozna zonglowac środkiem w stosunku do rywala
@adek504: dokładnie to samo pisałem. Witamy pewnie w jakimś city czy innym turbo bogatym na kodach klubie
@adek504 napisał: "Według źródeł Valverde zarabia 320 tys podstawy a z bonusami to jest 400k, gdzie u nas Saka uznany za twarz projektu zarabia z bonusami 300k
Od startu zachwiałoby to wszystko szatnia, bo nie wierze ze zgodzi sie na drastyczna obniżkę pensji
Do tego sama kwota transferu to wydatek ponad 100m"
No dokładnie, klub nie rozbije hierarchii płacowej i nie zaryzykuje atmosfery szatni dla transferu zawodnika, wokół którego jest tyle szumu pozaboiskowego, jak dobrym piłkarzem by nie był. Poza tym tak jak mówisz, na niego trzeba byłoby szykować rekord transferowy, a przecież nie pobijemy rekordu transferowego Deca na 28-latka. To zupełnie nie jest nasza polityka.
@ozzy95 napisał: "jak ktos woli wygrana 4-3 a nie 5-0 to tak. Ja wole czyste konta i hokejowy wynik w jedna strone kazdego dnia. Druga polowa 23/24 to byl futbol totalny w naszym wykonaniu, idealny balans miedzy obrona a atakiem"
O wlasnie, sezon 22/23 mógł ewentualnie byc bardziej emocjonujaxy dla postronnego kibica, bo bylo wieksze szaleństwo w naszych meczach
Natomiast sezon 23/24 to pełna dominacja, jednostronność i zjadanie rywali przy ładnej grze
@adek504: czepiając się, najlepszą piłkę w sezonie 23/24 graliśmy od obozu w Dubaju, Partey wrócił do grania w Marcu (cały poprzedni okres był kontuzjowany), to Partey grał w pierwszym składzie kiedy gnietliśym Chelsea 6:0, także teoria całkowicie z dupy :)
@coooyg11 napisał: "Obóz w Dubaju sprawił, że staliśmy się do bólu skuteczni, jednak 22/23 pod względem widowiska na pewno bierze górę"
jak ktos woli wygrana 4-3 a nie 5-0 to tak. Ja wole czyste konta i hokejowy wynik w jedna strone kazdego dnia. Druga polowa 23/24 to byl futbol totalny w naszym wykonaniu, idealny balans miedzy obrona a atakiem.
@adek504: Mają klauzule ale sam Argentyńczyk wygląda na poukładanego może nie chcieć tam wracać. Warto spróbować.
@coooyg11 napisał: "wizualnie? Proszę Cię...
Obóz w Dubaju sprawił, że staliśmy się do bólu skuteczni, jednak 22/23 pod względem widowiska na pewno bierze górę"
Według mnie ta pilka tez fajnie chodzila w naszym wykonaniu, do tego obrona była szczelna i jak dla mnie sezon 23/24 to prime wizualnej jakosci gry druzyny Artety
@pLYTEK napisał: "Kompletnie się nie zgadzam. Valverde to world-class, na pozycję którą potrzebujemy wzmocnić. 320k to nie jest komin płacowy, przy podobnych zarobkach Saki i Havertza"
Ale Havertz ma 280 podstawy, a Saka 200 jezeli wierzyc źródła, a Valverde nawet jakby sie zgodził na taka sama pensje to juz z miejsca jest duzo wyzej od nich (chyba ze jest duża roznica w podatkach między Anglia i Hiszpania i ta roznice da sie tym zniwelowac)
Wiadomo jakby przyszedl to bym sie cieszyl, ale w tym wszystkim trzeba zachować balans, juz nie jeden klub sie na tym przejechal, ze zamiast zadbać o balans w skladzie to zrobil mocny ruch ale pozbawiony logiki
@adek504: wizualnie? Proszę Cię...
Obóz w Dubaju sprawił, że staliśmy się do bólu skuteczni, jednak 22/23 pod względem widowiska na pewno bierze górę
@Be4Again napisał: "Włącz sobie mecz z Sunderlandem gdzie był jednym z najlepszych na boisku (luty 2026), bardzo dobry mecz z Newcastle z kwietnia i tytuł MOTM w meczu z Sportingiem 15.04.2026 w CL. Nie wiem w jakiej rzeczywistości żyjesz, ale na pewno w mocno przekłamanej.
Zgodzę, się że ostatnio Zubi był po prostu zajechany, bo to gość który już w marcu u nas pobił swój rekord spotkań z RS...
Jednak pod kątem czysto piłkarskim to Zubi nakrywa czapką Thomasa. A zainteresowanie RM potwierdził sam Zubi więc tutaj dyskutować nie ma o czym."
Raczej na odwrót jeśli chodzi o te umiejętności piłkarskie. Jak wrócę z pracy to Ci podeśle porownania defensywne z sezonu Parteya 24/25 i Zubiego z tego sezonu. Zubimendi praktycznie przegrywa z nim w każdym aspekcie. Jeśli chodzi o Podania tak samo.
@Damper: o wlasnie, przypadek LFC powinien byc przestroga, ze nie ma co w jedno okno robic rewolucji i to do tego pozbawionej zaplecza graczy rezerwowych tylko konsekwtnie co okno robic ewolucje
@adek504:
Kompletnie się nie zgadzam. Valverde to world-class, na pozycję którą potrzebujemy wzmocnić. 320k to nie jest komin płacowy, przy podobnych zarobkach Saki i Havertza
Tacy piłkarze nie są zwykle na sprzedaż, jeśli jest możliwość to dawać i 120mln za niego. Jest wart tych pieniędzy
@coooyg11 napisał: "Dziwny zbieg okoliczności, że najlepszą piłkę za kadencji Artety graliśmy kiedy Parteyowi najbardziej dopisało zdrowie i rozegrał 33/38 meczów w lidze :D"
Przeciez najlepsza pilke za Artety zagraliśmy w sezonie 23/24 kiedy wlasnie nie bylo Parteya, na 6 wszedl Jorginho, a na 8 Rice
@Czeczeniec napisał: "Jeżeli Valverde byłby do wyjęcia z Realu to Kroenke powinien dzwonić do Bociana po pożyczkę. Jak dla mnie to jest najlepszy zawodnik środka pola na świecie"
Przeciez taki transfer to moglby byc strzałem w kolano, to nie FM...
Według źródeł Valverde zarabia 320 tys podstawy a z bonusami to jest 400k, gdzie u nas Saka uznany za twarz projektu zarabia z bonusami 300k
Od startu zachwiałoby to wszystko szatnia, bo nie wierze ze zgodzi sie na drastyczna obniżkę pensji
Do tego sama kwota transferu to wydatek ponad 100m
Jak dla mnie srodek pola, zwłaszcza ten troche bardziej usposobiony defensywie nie jest żadnym problemem i jezeli na kogoś rozbijać bank to na LS ewentualnie SPO za Ode, ale to tez musi byc z głową zeby nie rozwalić szatni
@Be4Again: Partey porównany do Gravesena XD
Oj chciałbym żeby Zubi potrafił wyjść przyjęciem spod pressingu w taki sposób jak robił to Partey.
Dziwny zbieg okoliczności, że najlepszą piłkę za kadencji Artety graliśmy kiedy Parteyowi najbardziej dopisało zdrowie i rozegrał 33/38 meczów w lidze :D
Prawda jest taka, że Arsenal potrzebuje mądrej ewolucji, tak jak ma to miejsce do tej pory, a nie rewolucji, gdzie dochodzimy do wniosków, że w sumie to pół mistrzowskiego (oby!) zespołu wystawiamy na listę transferową. Liverpool z mistrzowskiego zespołu jest w tym sezonie zespołem, który traci 20 punktów do lidera. A wydali prawie 500 mln na transfery. Nie ma co przesadzać ze zmianami i z ilością ruchów, gdyż najczęściej to po prostu nie popłaca. A to, że czasem dany zawodnik ma swój słabszy okres nie może mu odbierać z automatu tego, jak ważny jest generalnie dla drużyny.
Jeżeli Valverde byłby do wyjęcia z Realu to Kroenke powinien dzwonić do Bociana po pożyczkę. Jak dla mnie to jest najlepszy zawodnik środka pola na świecie.
@Be4Again napisał: "Na Havertza w formie czekamy od 2024r - 2 lata"
Przecież Havertz w lutym 2025 robił jeszcze gola i asystę przeciwko City, więc jakie 2 lata.
@Be4Again napisał: "Na GJ w formie czekamy od 2023r - 3 lata
Na GM w formie czekamy od 2023r - 3 lata (wtedy ostatni raz przebił 10 goli w lidze"
No to sie zgodze, ale jeden jest w klubie tylko dlatego ze przez kontuzje byl niesprzedawalny, a drugi prawdopodobnie tez odejdzie no chyba ze Trossard pójdzie do odstrzału przyjdzie klasowy LS, a Martinelli bedzie jedynie zmiennikiem
@Be4Again napisał: "Na Ode w formie czekamy od 2024r - 2 lata"
Na taka top klasę Ode pewnie tak, albo inaczej mówiąc na wieksza regularność, bo swoje topowego oblicze pokazywał wiele razy w ciągu tych dwóch lat, a do tego potrafi robic wiele innych rzeczy na boisku bardzo dobrze i jest ważnym piłkarzem
@Be4Again napisał: "Havertza w formie czekamy od 2024r - 2 lata"
Na Havertza czekamy od zeszłego roku od lutego i to głównie byl kontuzjowany przez ten czas, jak wrocil to pokazywał juz swoją klasę
Chyba, ze np odejście Havertza otwiera droge do transferu Alvareza chociaż osobiście jakbym miał kogoś wymieniać na Alvareza to bardziej Gyko
@Be4Again napisał: "Do tego niespełniający oczekiwań Eze i zdziwienie, że my pod kątem kreowanych sytuacji z gry jesteś gdzieś na poziomie średniaków w lidze."
Dajmy jeszcze chwilę temu Eze, bo zaraz dojdziemy do irracjonalnej sytuacji ze będziemy co rok zmieniać zawodnikow I żadnej stabilizacji nie osiagniemy
@Be4Again napisał: "Thomas jedynie czym górował nad Hiszpanem to aspektami fizycznymi, ale pod kątem piłkarskim to trochę tak jakby zestawiać Alonso i Gravesena :D"
Nie doceniasz gry piłką Parteya. Zubi to głównie i przede wszystkim przewaga dostępności, pozostałe aspekty z lekkim lub dużym naciskiem na Parteya. Mimo wszystko dostępność kluczowa, wciąż bym ich nie podmienił, chyba że za młodego Parteya.
Może kogoś z Madrytu do pomocy, jest w czym wybierać, a muszą zrobić remontadę w tej linii.
@alexis1908 napisał: "nie zgodzę się że jeśli chodzi o umiejętności Zubi nakrywa Tomka czapka obaj to inni zawodnicy mają inne atuty ale to podobny poziom."
Mówię o umiejętnościach piłkarskich, a te bardzo łatwo porównać podstawowymi statystykami i tutaj nie ma za bardzo z czym dyskutować. Thomas jedynie czym górował nad Hiszpanem to aspektami fizycznymi, ale pod kątem piłkarskim to trochę tak jakby zestawiać Alonso i Gravesena :D
Zresztą wystarczy spojrzeć jak Thomas radzi sobie w słabej LL gdzie uzbierał przepotężne 0g0a. No i oczywiście miał też dwie kontuzje, bo jak gdyby inaczej? Uzbierał niecałe 900minut, a rywalizację wygrał z nim 37 letni Parejo :D
@alexis1908 napisał: "ale pytanie czy jest ktos na rynku kto da wiecej” oczywiście że jest trzeba rozbic bank na Nico Paza ;)"
Przeciez Paz wraca do Madrytu
@adek504: „ ale pytanie czy jest ktos na rynku kto da wiecej” oczywiście że jest trzeba rozbic bank na Nico Paza ;)
@adek504 napisał: "Jedyne przykłady to chyba Jesus I Martinelli"
Na GJ w formie czekamy od 2023r - 3 lata
Na GM w formie czekamy od 2023r - 3 lata (wtedy ostatni raz przebił 10 goli w lidze(
Na Ode w formie czekamy od 2024r - 2 lata
Na Havertza w formie czekamy od 2024r - 2 lata
Do tego niespełniający oczekiwań Eze i zdziwienie, że my pod kątem kreowanych sytuacji z gry jesteś gdzieś na poziomie średniaków w lidze. Jak trzon ofensywy środka pola nie ma formy od lat... Poczekajmy jeszcze kolejny rok na Eze, Ode i Havertza i za dwa lata będzie ich trzeba oddać za free bo przy takiej tendencji będą niesprzedawalni z swoimi kontraktami.
@coooyg11 napisał: "Odegaard dwa słabe sezony,"
Synek Mikela zostanie, ba posadzi Eze jeszcze.
@adek504 napisał: "Do zastanowienia sie nad sprzedaza, ale pytanie czy jest ktos na rynku kto da wiecej"
No to mówię tylko do zastanowienia się, bo jeżeli nie ma lepszej opcji to nie do ruszenia ze składu, ale jakby był ktoś bardziej kreatywny z lepszym przeglądem pola itd. to bym się przy nim nie upierał. Tylko też tutaj fakt, że może MA bardziej woli go od jakiegoś magika, bo mu daje większa kontrolę czy fizyczność.
Natomiast ta dwójka to ja nie pisałem, że oni szukają formy 3 lata. Tylko tak ogólnie, że zdrowie im siada i raczej są do pożegnania.
@Be4Again: nie zgodzę się że jeśli chodzi o umiejętności Zubi nakrywa Tomka czapka obaj to inni zawodnicy mają inne atuty ale to podobny poziom.
Uważam tak samo, Zubi jest zajechany. Skelly ogarnie do zmiany z nim.
@thegunner4life napisał: "bym pomyślał nad Whitem jeszcze i Calafioriem. Oboje to naprawdę dobrze gracze tylko, że ich ciągle nie ma, bo ciągle wylatują ze składu. Nie da się tak zbudować nic pewnego, skoro nie wiesz czy w następnym meczu zawodnik będzie dostępny"
No, ale to nie jest czekanie 3 rok na ich formę tylko po prostu problemy ze zdrowiem, fakt tez bym sie zastanowiła nad i sprzedażą, ale tu po prostu musi wejsc kalkulacja zdrowia do jakosci
@thegunner4life napisał: "dla mnie duży znak zapytania to Ode, to jest kolejny sezon w szpitalu, w szukaniu formy itd. A na środku pola i tak brakuje kreatywności tam coś trzeba zmienić moim zdaniem."
Po pierwsze nie kolejny, bo rok temu po tej dłuższej kontuzji grał wszystko czyli od listopada do czerwca, w tym roku fakt kontuzje mocno przeszkadzały, ale to tez były raczej kontuzje mechaniczne a nie tak jak w przypadku np Calafioriego
Do zastanowienia sie nad sprzedaza, ale pytanie czy jest ktos na rynku kto da wiecej
@adek504:
- Odegaard dwa słabe sezony,
- Martinelli 3 słabe/przeciętne sezony,
- Jesus 3 tragiczne sezony,
3 muszkieterów do odpalenia, tak jak pozycja napastnika może pozostać bez wzmocnienia (ewentualnie jakiś młody talenciak, Pio Esposito marzenie...) tak LS i ŚP to muszą wjechać jakieś grube działa z topu.
@Mickeylo napisał: "rzeczywistość jest taka że od końca stycznia gość gra słabo."
Włącz sobie mecz z Sunderlandem gdzie był jednym z najlepszych na boisku (luty 2026), bardzo dobry mecz z Newcastle z kwietnia i tytuł MOTM w meczu z Sportingiem 15.04.2026 w CL. Nie wiem w jakiej rzeczywistości żyjesz, ale na pewno w mocno przekłamanej.
Zgodzę, się że ostatnio Zubi był po prostu zajechany, bo to gość który już w marcu u nas pobił swój rekord spotkań z RS...
Jednak pod kątem czysto piłkarskim to Zubi nakrywa czapką Thomasa. A zainteresowanie RM potwierdził sam Zubi więc tutaj dyskutować nie ma o czym.
@adek504:
Ja bym pomyślał nad Whitem jeszcze i Calafioriem. Oboje to naprawdę dobrze gracze tylko, że ich ciągle nie ma, bo ciągle wylatują ze składu. Nie da się tak zbudować nic pewnego, skoro nie wiesz czy w następnym meczu zawodnik będzie dostępny.
I dla mnie duży znak zapytania to Ode, to jest kolejny sezon w szpitalu, w szukaniu formy itd. A na środku pola i tak brakuje kreatywności tam coś trzeba zmienić moim zdaniem.
@Be4Again napisał: "Dokładnie, niektórzy muszą mentalnie dojrzeć i zrozumieć, że żeby Arsenal mógł się utrzymać na szczycie nie może być miejsca na sentymenty. Na niektórych zawodników czekamy już 3 lata, że łaskawie zechcą wrócić do formy..."
Na kogo niby tak czekamy 3 lata az wroci do formy?
Jedyne przykłady to chyba Jesus I Martinelli
O ile Jesus juz byl sprzedany gdyby nie kontuzja i najpewniej odejdzie teraz w lato, tak z Martinellim jest pewnie znak zapytania, bo raczej odejście jednocześnie GM i Trossarda to duża rewolucja i pewnie odejdzie jeden z nich
Morgan Rogers has been dispossessed (80) and recorded more unsuccessful touches (132) than any other Premier League player this season.
@pioafc: Dokładnie, niektórzy muszą mentalnie dojrzeć i zrozumieć, że żeby Arsenal mógł się utrzymać na szczycie nie może być miejsca na sentymenty. Na niektórych zawodników czekamy już 3 lata, że łaskawie zechcą wrócić do formy...
W kolejnym sezonie może już nie powtórzyć się taka sytuacja, że główni rywale sami sobie patyki w szprychy wkładają i na mistrza może być potrzebne np 95pkt. Bez poprawy kreacji z gry ciężko będzie wykonać wymagany progres punktowy.
@Be4Again napisał: "Oczywiście, że jest. Nie bez powodu RM chce ściągnąć do siebie. Jakoś nie przypominam sobie żeby RM był kiedykolwiek zainteresowany Thomasem. Zresztą on w pierwszym sezonie liczbowo przebił Thomasa w jego prime sezonie. Tu nawet nie ma o czym mówić."
Był nim zainteresowany według pismaków, jedni piszą że był, drudzy że nigdy nie był nawet w kręgu zainteresowań także wiesz. Co do liczb, to może i przebił Parteya, ale nie zakłamywałbym nimi rzeczywistości. A rzeczywistość jest taka że od końca stycznia gość gra słabo.