Arsene Wenger włącza się do walki o Benzemę

Arsene Wenger włącza się do walki o Benzemę 28.06.2009, 00:12, Mateusz Nowak 88 komentarzy

Trener Arsenalu - Arsene Wenger jest gotowy walczyć z Sir Alexem Fergusonem o podpis francuskiego napastnika - Karima Benzemy. Władze Manchesteru złożyły już ofertę Lyonowi, w wysokości 25,5 miliona funtów. Francuzi jednak odrzucili tą ofertę.

Prezes Lyonu - Jean-Michel Aulas ma świadomość tego, że Karim nie chce odchodzić, gdyż we Francji ma pewne miejsce w drużynie, co powinno mu ułatwić walkę o miejsce w kadrze na Mistrzostwa Świata w 2010 roku. Dlatego klub, który chce wykupić Benzemę musi przedstawić bardzo intratną ofertę władzom Olympique, a także musiałby zagwarantować Benzemie regularną grę i miejsce w pierwszej jedenastce. W tej sytuacji szanse Arsenalu znacznie rosną, tym bardziej, że ewentualny transfer zostałby zrealizowany po opuszczeniu The Emirates przez Emmanuela Adebayora, który zwolniłby miejsce w ataku Kanonierów.

Arsene WengerKarim BenzemaTransfery autor: Mateusz Nowak źrodło: Timesonline.co.uk
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
Szef komentarzy: 1303530.06.2009, 11:17

no juz byl news ze oprocz Realu nikt nie wyslal zadnej oferty za Benzeme do Lyonu

Henry komentarzy: 49729.06.2009, 21:25

w zupełności zgadzam się z Neycha, boss nie wydaje grubych milionów, a ostatnio i tak często mu się to zdarzało

REO komentarzy: 110729.06.2009, 18:47

Jeśli chodzi o transfer Benzemy to raczej niemożliwe jest to, żeby Arsenal wygrał tą walkę z Manchesterem :/

Neysha komentarzy: 37329.06.2009, 11:49

Jak 25,5 mln to za mało to wątpię, by Boss wyłożył więcej. Miejsce w pierwszej 11 by pewnie miał, ale z drugiej strony szkoda Adebayora :/ Kiedy Ade jest w formie (co niestety w tym sezonie mu się rzadko zdarzało) to jest naprawdę groźny. Poza tym Boss chyba nie chciałby za kupę kasy kupić kolejnego Reyesa, gdyby Karim miał się nie sprawdzić. Wg mnie to nie dojdzie do skutku.

diana004 komentarzy: 10729.06.2009, 11:44

Benzema przyda się;)

Romanooo komentarzy: 10929.06.2009, 09:20

adebayora*

Romanooo komentarzy: 10929.06.2009, 09:20

on i tak by gral w pierwszej jedenastce za adbayora, gra cienko, niech odchodzi... ;))

kamil_malin komentarzy: 933228.06.2009, 22:54

Mieć takiego napastnika to wielki skarb. Jeżeli te plotki byłby prawdą to transfer marzenie. Chyba każdy wie, że Karim jest jednym z najlepszych zawodników młodego pokolenia we Francji, potrafi świetnie dryblować, ma świetną technikę i wiele innych atutów. Niestety nie ma się co napalać bo prawdopodobnie do takiej transakcji nie dojdzie, po pierwsze suma jaką będzie chciał Lyon może być zbyt wysoka dla nas i drugie czy sam zawodnik chciałby odejść. Nie mniej jednak, pomarzyć dobra rzecz.

CescAde komentarzy: 32528.06.2009, 20:11

mam pytanie czemu uwazacie Benzeme za takiego super snajpera???!!!
mial podobna ilosc bramek strzelonych co Ade...tylko ze Ade gra w troche lepszej lidze.....

FanekAFC komentarzy: 511228.06.2009, 19:58

Super, by było gdyby przybył na Emirates Stadium. Chciałbym go wiedzieć w Arsenalu.

witkowskil komentarzy: 99028.06.2009, 19:21

Marzenia

MADEinPOLAND1987 komentarzy: 14528.06.2009, 18:09

fajnie by było mieć go u siebie,ale ade w formie jest zaje......

Athlon komentarzy: 8328.06.2009, 17:22

Możemy jedynie pomarzyć...

Arsenal1994 komentarzy: 749728.06.2009, 17:04

To by bylo cos wymarzonego!!! :)
Benzema mimo ze jest bardzo mlody to i tak jest genialnym napastnikiem! I nie wachal bym sie wybierac miedzy adebayorem ( ktory mimo ze jest bardziej ograny) a benzema.
Ale to sa prawie na pewno ploty. Moze i Arsen jest nim zainteresowany ale cena za niego odstrasza nasz klub tak wiec nie ma co sobie w ogole robic nadzei.

arshavin25 komentarzy: 29928.06.2009, 15:50

Niech wenger podaga z Nasrim , moze załatwi podpis Benzemy ;p

TheoW_95 komentarzy: 2528.06.2009, 14:10

15 mln i ade i wedłóg mnie jest u nas

Kanonierka15 komentarzy: 2185 newsów: 528.06.2009, 13:37

Nie nie nie. Nie chcę Benzemy w Arsenalu. Po pierwsze, atak powinien zostać taki jaki jest, żeby go nie rozbijać, Benzema będzie strzelał fochy i przez pół sezonu aklimatyzował, a nam potrzebne są gole na już, a je zdolni są zdobywać tylko nasi obecni napastnicy. Po za tym, trochę cena nie odpowiada naszym finansom. Po trzecie, (powtórzę się po raz kolejny), po co nam tak samolubny piłkarz ;/ ?

adaminho77 komentarzy: 332528.06.2009, 13:18

Moim zdaniem Benzema zostanie na kolejny sezon w Lyonie. No chyba, że Real, albo MU przedstawi bajeczną ofertę, której niestety nie będziemy w stanie przebić.

manu1234 komentarzy: 128128.06.2009, 13:15

Może to zbyt wygórowane marzenia,ale myślę że minimalna szansa istnieje. Źródła podają że Dzeko zostaje w Wolfsburgu, więc Milan będzie starał się ściągnąć do siebie Adebayora. Wtedy kasa z tego transferu plus dodatek mogłyby wystarczyć na Karima. Dla wielu piłkarzy pieniądze znaczą bardzo dużo, jednak nie dla wszystkich. Dużo zależy także od samego zawodnika. Jeśli będzie on chciał grać w danym klubie to będzie do tego dążył. Ja osobiście jestem jak najbardziej za.

Axxxe komentarzy: 5599 newsów: 11528.06.2009, 13:04

Banan142 --> nie, to ty naucz się czytać. Pisałem o nas, co by było gdybyśmy to my złożyli ofertę opiewającą na taką kwotę. Nie ukrywajmy tego, nie mamy wielkich pieniędzy na transfery, więc każda wyższa zaproponowana kwota będzie poza naszymi możliwościami finansowymi. Powinniśmy zatrzymać Adebayora, ale dobrze też, że w razie jego odejścia mamy przygotowanych jego następców. Tyle tylko, że jak on odejdzie, a United lub inny klub sprzątnie nam Benzemę, to jak zwykle zostaniemy z niczym.

Kleiter --> wiedziałem, że poruszysz tę kwestię. To fakt, żaden z tego argument, ponieważ zarówno Adebayor, jak i Benzema zaliczyli po jednym nieudanym sezonie i nie powinno się ich skreślać, ale trzeba wziąć pod uwagę, że nasz zawodnik miewał kontuzje znacznie częściej, niż Francuz i to go bardziej usprawiedliwia. Niemniej jednak rzeczywiście można ten argument rozbić o kant dupy. ;)

Mówisz, że nie otrzymał statusu gwiazdy. Dziennikarze na każdym kroku przypominają, że Karim jest największą gwiazdą swojego klubu i Ligue 1. Być może ciążyła na nim zbyt wielka presja i przez to nie mógł złapać odpowiednio dobrej formy, ale to temat na inną dyskusję...

Żeby nie było, również uważam, że Adebayor i Benzema byli w tym sezonie na równym poziomie i mają podobne umiejętności. Francuz rzeczywiście może się stać lepszy, bo jest trochę młodszy od Adebayora i jeszcze wiele może się nauczyć, natomiast Emmanuel posiada większe doświadczenie i jest już sprawdzonym napastnikiem, który często strzela gole w najlepszej lidze świata. Karim jednak nie potrafi tak dobrze grać głową, jak nasz napastnik, ale z drugiej strony Ade nie dysponuje tak świetną techniką. Mają wiele zalet i dużo wad, ale ostatecznie jestem za pozostaniem Togijczyka na ES, ponieważ za zadanie mamy utrzymać obecny skład. Gdyby odszedł musielibyśmy kupić nowego snajpera, a z tym przy polityce transferowej Wengera byłoby niezwykle trudno.

Carim komentarzy: 37428.06.2009, 13:02

hahaha dobre sobie :)

aRamsey komentarzy: 948628.06.2009, 12:51

to chyba żart! przecież wiadomo że nie mamy kasy

Jacek24 komentarzy: 3928.06.2009, 12:45

Ja bym na taki układ szedł ! Adebayora za Benzeme

Banan142 komentarzy: 12028.06.2009, 12:18

timesonline.co.uk/tol/sport/football/premier_league/arsenal/article6591106.ece

Tu jest ta wiadomość na stronie timesonline.co.uk.

Wiadomość wierzytelna, ale nie wie czy ta strona to nie jest jakiś kolejny "FAKT" angielski :)

Banan142 komentarzy: 12028.06.2009, 12:15

Benzema, Ribery, Alonso...:)

Jak jeden z tych panów przyjdzie do naszego klubu byłbym niezmiernie zadowolony. Gdyby przyszło 2 byłbym cały podjarany :) Przyjście 3 jest niemożliwe, choć znając życie nie przyjdzie żaden :) Ale wyobraźcie sobie zespół z tymi 3 zawodnikami :) Tylko niestety wtedy wiele talentów grzało by ławę...

Po co do napastników: Van Persie, Adebayor, Bedntner, Eduardo, "Benzema" i Walcott mówiący o tym że chciałby by napastnikiem to nie wiem :) Dodając do tego młodziaków to myśle że była by kiszka :) Choć po przyjściu Benzemy na pewno odszedł by Adebayor...
Nie wiem, nie wiem...
Aha i co do Riberiego(nie chce mi się 2 komentarza w tamtym newsie pisać ;))
dailystar.co.uk/football/view/86710/Weng-s-40m-Ribery-bid/

Tyle w tym temacie. Mam ja jednak takie skromne nadzieję na jakiegoś DP czy to będzie Melo, Alonso, Cana, czy ktokolwiek inny, oraz jakiegoś Hiciora od Bossa (Ribery, Benzema itd.)

Co do Lorda to naucz się czytać. ManU złozyło ofertę 25,5 a nie my mamy zamiar złozyc. A Lyon na ofertę taką MU się nie zgodziło.

kubeusz95 komentarzy: 132128.06.2009, 11:41

No nie wierzę.. Huntelaar, Sneijder, Benzema, a nawet Ribery. Jeśli chodź jeden transfer zostanie sfinalizowany, to baardzo się ucieszę.

krzykus1990 komentarzy: 521128.06.2009, 11:37

Benzema jest młody w grudniu skończy 22 lata więc wielki rozwój przed nim.
Atak moich marzeń:
-----------Benzema------Torres------------
Mogłem wybrać ibrahimovica ale bardzo duże ma wymagania pieniężne.

tomcio909 komentarzy: 13428.06.2009, 11:22

Już wole Adebayora,niż Benzeme(benzema jest rzadki jak barszcz:D).

AntonioThe komentarzy: 3817 newsów: 528.06.2009, 11:12

I tak go nie kupimy bo MUły są w stanie nawet na niego wydać 30mln co w Arsenalu jest niemożliwe żeby tle pięniędzy wydać na jednego zawodnika. Ale tak czy siak Benzema jest super napastnikiem i fajnie było by go zobaczyć jak biega po Angielskich boiskach w koszulce Arsenalu.

Kleiter komentarzy: 10228.06.2009, 11:09

@LordCarrington: Bez obrazy, ale chyba jest tu coś nie tak skoro sam mówisz, że niektórzy ludzie skreślają Ade po jednym nie udanym sezonie, a Benzeme uważasz za przereklamowanego po również jednym nieudanym sezonie.
Karim już przecież wcześniej udowodnił, że jest graczem z olbrzymim talentem, który ciągle można rozwinąć (w końcu dalej jest bardzo młody).
Statusu gwiazdy ot tak nie otrzymał przecież...

Co do porównywania Adebayora do Benzemy to w mojej osobistej opinii aktualnie obaj Ci gracze stoją na mniej-więcej tym samym poziomie.
Obaj, gdy są w formie potrafią być istnymi egzekutotrami i obaj mają zdolności dzięki, którym mogą sami pociągnąć drużynę do zwycięstwa.
Ale myślę, że jednak w miarę upływu czasu Francuz stanie się troszkę lepszy od Togijczyka głównie ze względu na bardzo młody wiek i drzemiące w nim olbrzymie pokłady talentu piłkarskiego.

Co do transferu Benzemy do Arsenalu to aktualnie jest on raczej nie możliwy, bo gdy walczą o niego takie kluby jak Real, czy MU, które są gotowe na niego wyłożyć olbrzymie sumy pieniędzy, to my raczej możemy sobie odpuścić, bo Boss nie przywykł do wydawania takich sum...

Ale gdybym miał jednak wybierać pomiędzy sprzedażą Ade, a sprowadzeniem Benzemy za pięniądze z transferu Togijczyka, to jednak wolałbym aby Emmanuel został, bo jeżeli chcemy wygrać w nadchodzącym sezonie jakieś trofea to Naszym priorytetem powinnno być utrzymanie obecnego składu (w którym Ade ofc powinien się znajdować) i wzmocnieniem go jakimś klasowym DP i ew. jeszcze jednym obrońcą, a nie ściągnie w miejsce starych zawodników, nowych, którzy nie wiadomo jak poradzili by sobie w nowej drużynie i lidze.

Artix komentarzy: 1228.06.2009, 11:01

to by bylo super,mysle,ze Wenger moze zrobic ta wymianke zwlaszcza ze on jest francuzem i cala druzyna by byla zadowolona takim wzmocnieniem,no a my kibice najbardziej-a wiec Come on Wenger-just do it!ole:)

szwarcekruper komentarzy: 89328.06.2009, 10:51

Ade jest lepszy od Beznzemy -.- Nie wiem czy było by dla niego miejsce w składzie, mam nadzieje że Emmanuel zostanie z nami ;]

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56728.06.2009, 10:42

marlena61212 > Alonso jest świetny, ale to nie DP jakiego nam potrzeba, bardziej box-to-box midfielder jak mówią Anglicy, czyli pomocnik biegający od jednego PK do drugiego (box-to-box), tak jak robił to Vieira, tak jak robi to Essien. Tacy zawodnicy potrzebują jeszcze jednego, bardziej defensywnego zawodnika za sobą. Vieira miał swojego Petita/Gilberto, Essien ma swojego Mikela, a Alonso ma swojego Mascherano.

Johnny14 komentarzy: 27128.06.2009, 10:42

On sie nadaje w lyonie nic nie gra a co dopiero Premiership;)

wronka17 komentarzy: 82828.06.2009, 10:35

fajnie bylo by jak by przyszedl troche brameczek by nastrzelał:)

WojO komentarzy: 225228.06.2009, 10:34

no proszę to mnie zdziwiło pytanie tylko czy przeszedł by do nas za taka kase i czy w angli bedzie tego warty

fabri04 komentarzy: 338528.06.2009, 10:32

marlena61212---> to jest dobra myśl, DP jest nam bardzo potrzebny, a Benzema po co mamy Ade i musi on zostać, Aonso byłby świetny z Cescem na środku pola...po co tym przereklamowanym sie interesować...wyłóż kasę Bossie na Alonso!!!

marlena61212 komentarzy: 9228.06.2009, 10:26

Skoro Boss jest ponoć w stanie wyłożyć tyle kasy na Karima, to czy nie lepiej jest powalczyć o Alonso?

crisadus komentarzy: 850728.06.2009, 10:25

ooo... Już nie poprzednikiem:P Zgadzam się z LordCarrington.

SamirNASRI komentarzy: 3228.06.2009, 10:25

bajki...

crisadus komentarzy: 850728.06.2009, 10:23

Zgadzam się z moim poprzednikiem:) Cóż więcej dodać. Ade jest po prostu lepszy od Benzemy.

Danielo_Gunners komentarzy: 264328.06.2009, 10:18

Arsene ma wyłożyć tyle kasy? :) niemożliwe ale nie znam tego źródła.. ale fajnie by było.. ;)

galon komentarzy: 72728.06.2009, 10:13

Zauważcie ,że do porównań Ade do Brnzemy skłoniło Was xródeło - News of the World czyli....Mimo wszystko ja się też tochę rozmarzyłem zapominając,ze nie stać nas na takiego piłkarza.Problem jest cały czas taki am - polityka płacowa Wengera. Wielka szkoda bo to jeden z najlepszych napastników na świecie .wg mnie znacznie lepszy niz Adebayor

Axxxe komentarzy: 5599 newsów: 11528.06.2009, 10:12

Tak, a Ziemia jest płaska. ;) Rzeczywiście byłby to wspaniały transfer. Kupić przereklamowanego gwiazdora, który jakimś cudem został drugim strzelcem w Ligue 1 i pozbyć się Adebayora, którego ludzie skreślają po jednym nieudanym sezonie. Nie ukrywam, że gdyby na miejsce Togijczyka przyszedł taki Villa czy Eto'o z uśmiechem na twarzy powiedział mu bym do widzenia, ale w przypadku Benzemy... Bez przesady. Jeżeli mamy zastąpić Emmanuela, to tylko dobrymi, sprawdzonymi piłkarzami, a nie przereklamowanymi graczami.

Zresztą w starciu o Francuza z United, Realem czy innymi zainteresowanymi nie mielibyśmy szans. Ok, pieniądze z transferu Adebayora może by się znalazły, ale Wenger wydałby je na kolejnych młodzików, nie zważając nawet na to, że potrzebni są nam defensywny pomocnik i w razie odejścia Ade nowy napastnik. To dobrze, że zawsze mamy jakieś alternatywy w przypadku odejścia poszczególnych zawodników, ale najlepiej byłoby utrzymać obecny skład i dokupić defensywnego pomocnika lub poczekać z tym chociażby do zimy. Wracając do tematu o Francuzie, to Lyon na pewno nie puści go za te marne 25, 5 mln funtów. Wyśmialiby nas tam, ale ale my też byśmy z nich nieźle szydzili, gdyby zażądali wyższej kwoty, bo po tak nieudanym sezonie dla Karima takich pieniędzy się nie woła. ;)

remixc4f komentarzy: 20728.06.2009, 10:07

Heh. Za Benzyne ManU daje 25,5 mln. Arsenal niech nie kupuje Sneijdera i Huntelara'a tylko niech to 30 mln. wyłoży za Benzyne. Co o tym myślicie?

cisu99 komentarzy: 7928.06.2009, 09:50

Coś czarno to widzę, ale trzeba powalczyć bo miejsce Ade jest niepewne.

XYZ komentarzy: 2228.06.2009, 09:46

Przecierz on jest dla nas za drogi bo skoro Arsen oszczędza kazdego funta to jakos nie widzę żeby wydał taki majatek na jednego gracza

Dodek komentarzy: 228 newsów: 628.06.2009, 09:44

Bezema faktycznie taki dobry nie jest, ja bym wolał zobaczyć u nas Davida Ville (ale raczej nie realne jest to).

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56728.06.2009, 09:37

Jeżeli Benzema zastąpi Adebayora to będzie krok w tył. Jest równie nieskuteczny, a przy tym mniejszy więc w powietrzu się nie przyda.

Szef komentarzy: 1303528.06.2009, 09:33

wierze w cuda, ale jednak wole stapac po ziemii a nie w niebieskich oblokach dlatego nie wierze w ten transfer

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester United - Arsenal 12.05.2024 - godzina 17:30
? : ?
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal35255580
2. Manchester City34247379
3. Liverpool35229475
4. Aston Villa35207867
5. Tottenham33186960
6. Manchester United341661254
7. Newcastle341651353
8. West Ham3513101249
9. Chelsea331391148
10. Bournemouth351391348
11. Wolves351371546
12. Brighton3411111244
13. Fulham351271643
14. Crystal Palace3510101540
15. Everton351281536
16. Brentford35981835
17. Nottingham Forest35791926
18. Luton35672225
19. Burnley35592124
20. Sheffield Utd35372516
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland215
C. Palmer209
O. Watkins1912
A. Isak191
D. Solanke183
Mohamed Salah179
Son Heung-Min169
P. Foden167
J. Bowen166
B. Saka158
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com