Begiristian: Musimy uszanować decyzję Arsenalu

Begiristian: Musimy uszanować decyzję Arsenalu 19.05.2010, 13:52, Maciek Żmudzki 65 komentarzy

Txiki Begiristian akceptuje fakt, że Barcelonie nie uda się sprowadzić do swojego zespołu Ceska Fabregasa, o ile zarząd Kanonierów nie zmieni swojego stanowiska, co do sprzedaży utalentowanego pomocnika.

Katalońscy giganci od dłuższego czasu są zainteresowani młodym Hiszpanem i seria niesamowitych występów kapitana The Gunners sprawiła, że działacze Barcelony są coraz bardziej zdeterminowani, aby ściągnąć Ceska w swoje szeregi.

Fabregas rozpoczął swoją piłkarską przygodę właśnie w Dumie Katalonii, ale w 2003 r. Arsene Wenger sprowadził go do Londynu i wykreował zeń gwiazdę światowego formatu.

23-latek nigdy nie robił tajemnicy z tego, że pewnego dnia ponownie będzie chciał przywdziać koszulkę Barcy I to właśnie te wypowiedzi sprawiły, że zarząd Katalończyków chce podjąć udaną próbę zakontraktowania Ceska już w najbliższym okienku transferowym.

Arsenal, co zrozumiałe, nie chce rozstawać się ze swoim kapitanem i spróbuje zrobić wszystko, aby Fabregas pozostał na Emirates Stadium na kolejne sezony.

Barcelona jest w stanie zaakceptować sytuację z chwili obecnej, jednak Begiristian cieszy się ze słów Ceska, dotyczących powrotu do macierzystego klubu i sam jest przekonany, że kwestią czasu jest, zanim do takiego rozwiązania dojdzie.

- To wspaniałe, że Fabregas chce do nas wrócić i ja nie mam wątpliwości, że pewnego dnia tak właśnie się stanie.

- Póki co, ważne jest jednak stanowisko Arsenalu i to do nich należy główna decyzja.

- Oni uważają, że Cesc jest bardzo ważnym ogniwem w ich zespole, no i my musimy to uszanować.

- Często zdarza się tak, że życzenia transferowe piłkarzy nie idą w parze z rzeczywistością, ponieważ wiążą ich z obecnymi klubami długoterminowe kontrakty.

- To, że Fabregas mówi o chęci dołączenia do Barcy jest dla nas komplementem i świadczy o tym, że wykonujemy tu fantastyczną pracę.

- Nie wiem, kiedy dojdzie do tego transferu, ale odnoszę wrażenie, że on jest zawodnikiem, który wybitnie pasuje do stylu gry prezentowanego przez naszą drużynę i świetnie by się w nią wpasował.

- Mam nadzieję, że dojdzie do tego tak szybko, jak to tylko możliwe. Musimy jednak pamiętać, że Ceska wiąże kontrakt z drużyną Kanonierów i dlatego musimy respektować zarówno stanowisko klubu, jak i jego umowę z nimi.

Kontrakt Ceska zobowiązuje gracza do gry w barwach londyńczyków do czerwca 2014 r.

FabregasTxiki Begiristain autor: Maciek Żmudzki źrodło: Sky Sports
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
pawciunio komentarzy: 103020.05.2010, 19:43

janek_4- szanuje twoja wypowiedz, oczywiscie nie moge zaprzeczyc. Jesli chodzi o moje zdolnosci jezykowe to swietnie gadam po niemiecku i angielsku i pozwolilem sobie skorzystac z funkcji napisow na youtubie. Jego slowa faktycznie nie byly jednoznaczne ale sposob w jaki to wypowiedzial, po prostu nie przystoi kapitanowi takiej druzyny jak Arsenal. Ja sie kieruje jedynie wielka miloscia do naszego klubu i z wielkim bolem obserwuje takie sytuacje. Moze faktycznie bylem lekko impulsywny i niepotrzebnie uzylem tego slowa na "f" ale takie zagrywki nie sa zgodne z duchem i ideologia druzyny. Pozdrawiam serdecznie. Ave Arsenal!!

bartios komentarzy: 55920.05.2010, 16:08

Może odejść, ważne żeby cena była korzystna.

szalen komentarzy: 198220.05.2010, 14:14

Zarząd Arsenalu z tego co wiadomo nie wyraził zgody na ten transfer, więc na Barca może się oblizać po wargach. A tak w ogóle nagabywanie zawodnika do zmiany klubu też powinno być karane, gdyż nie wiąże to się z postawą fair-play i ogólnie przyjętymi zasadami kultury osobistej.

janek_4 komentarzy: 123520.05.2010, 13:29

pawciunio-widzę,że hiszpański to dla Ciebie czarna magia. W wywiadze (powtarzam to po raz setny) Fabregas mówił o tym,że dobrze mu w Arsenalu i bla bla, na co dziennikarz zapytał się go "Jak odejdziesz z Arsenalu to gdzie?", na co Cesc "jeżli kiedyś odejde, to tylko i wyłącznie do Barcy" na co dziennikarz "Czyli chcesz odejść do Barcy?" na co Cesc "hmm tak" jednakże było to odnośnie przyszłości, gdyż dwie minuty wcześniej mówił o tym,że nie śpieszy mu się opuszczać Kanonierów. Więc, prosze. Oszczędźcie sobie wstydu i nie najeżdżajcie na naszego kapitana.

pawciunio komentarzy: 103020.05.2010, 05:38

rev- zgadzam sie z toba w 100%. Fabregas juz stracil w moich oczach bardzo wiele. Widzialem na necie filmik z tego wywiadu gdzie wyrazil chec odejsia do barcy. Dziennikarze przyjeli to oklaskami a na jego twarzy pojawil sie lekki usmiech. Dla mnie koles jest zwyklym frajerem, pilkarz ktory dla mlodych Kanonierow jest przykladem, jest ikona i kapitanem druzyny, ma tupet wygadywac takie rzecz? Gdzie tu ideologia Arsenalu, miejsce na etyke i lojalnosc?? I on ma dalej ewentualnie nosic kapitanska opaske?? Koncz waść, wstydu oszczędź!!!!!!!!

AlexSong17 komentarzy: 100020.05.2010, 04:31

Cesc powinien zostać w Arsenalu przynajmniej jeszcze 2 sezony. Jeśli Arsenal nic nie ugra to wtedy nie będę miał mu za złe odejścia. A co do ewentualnego transferu Hiszpana w letnim okienku to Wiocha El Barca powinna wybulić przynajmniej 50/60mln € skoro zapłacili 25mln € za takie gówno jak Chygrynskiy...

pedro61 komentarzy: 219919.05.2010, 21:32

"Musimy uszanować decyzję Arsenalu"-BO NIE MAJĄ INNEGO WYJŚCIA.Przepisy zabraniają prowadzenia przez inny klub negocjacji z piłkarzem bez wiedzy klubu,w którym występuje(nie dotyczy to ostatniego roku obowiązywania kontraktu).

laskowski19051995 komentarzy: 494519.05.2010, 21:14

On zostaje i koniec !!!

krawiec256 komentarzy: 54219.05.2010, 21:07

znafca- skąd masz takie rzetelne informacje z Marcy ?? :D

Real chociaż tą kwestię się różni od barcy, że za piłkarzy nie oferuje powiedzmy 50% wartości rynkowej jak
np. za Henrego 9 mln E,

to tak jakby ktoś za audi a6 2008r. oferował ci 5 tys. zł
Co byś wtedy pomyślał o takim gościu?
Ja ci powiem co, że jest p... w główkę ;]

rev komentarzy: 161519.05.2010, 20:28

ja pier!@#e, niech sie juz skonczy to bzdurne gadanie, niech se barca bierze tego fabregasa mam to serdecznie gdzies; juz mnie powoli szlag trafia z tymi spekulacjami "Odejdzie", "Nie odejdzie", "byla oferta", "nie bylo oferty", "sorzedamy", "nie sprzedamy". "chce odejsc", "nie chce odejsc".

Zle swiadczy tot ylko o barcie, ze majac taki talent we wlasnym zespole, byli go w stanie sprzedac. Cesc wyrobil sie w anglii i teraz nagle chca go spowrotem.

A jezeli Cesc odejdzie to straci caly szacunek jakim go darzę. Nie dlatego ze odchodzi do innego klubu tylko dlatego ze mowil jak mu to dobrze w arsenalu i ze nigdzie sie nie wybiera.

Przykro mi to stwierdzac, ale nie jest on nikim wyjatkowym jezeli chodzi o przywiazanie do klubu. Jest taki sam jak wszyscy inni, jak dadza lepsza kase to pojdzie i sie nie bedzie dwa razy zastanawial. Takich pilkarzy jak np. Tony Adams juz nie ma i nie bedzie.

I niech idzie, pogra 2-3 sezony i sprzedadza go jak zuzyta zabawke. Pojdzie do jakiegos europejskiego sredniaka gdzie w wieku 28 lat dojdzie do cwiercfinalu pucharu europy a nastepnie wyladuje w USA jak titi.

ivexo123 komentarzy: 176619.05.2010, 19:57

Koncz bo sie ciezko czyta te Twoje wypociny. UEFA powinna reagowac w sytuacjach kiedy łamane są podstawowe zasady takie jak np. to ze najpierw klub powinien sie dogadac z klubem a pozniej jesli klub wyrazi zgode zaczynac rozmowy z samym zawodnikiem. Tutaj są wypowiedzi Laporty i nagabywania w kierunku Cesca, mimo ze Arsenal nie wyraził zgody na transfer, ale ze "wykwalifikowana" kadra zarządzająca UEFA nie reaguje, to mnie niestety nie miło rozczarowuje. Robią sobie takie same jaja jak z PZPNu, takze wykwalifikowany prezes pan Grzesiu Lato, który jest prezesem bo kiedys cool kopał piłke.

znafca komentarzy: 3919.05.2010, 19:50

Chyba sobie, dziecko zarty robisz. Arsenal podpisal z Fabregasem profesjonalny kontrakt. Do tego potrzebne sa papiery z federacji, w ktorej gral. Widze tez, ze znasz sie na lepiej pilce niz ludzie w UEFA. Koncze, bo widze, ze masz pojecie o pilce jak swinia o lataniu.

ivexo123 komentarzy: 176619.05.2010, 19:40

Wiec skoro nie mial kontraktu profesjonalnego, to jak hiszpanska federacja mogla zablokowac transfer? wgle to o jakim transferze jesli niema kontraktu mówimy? Gubisz się synu w swoich domniemaniach, wymagając odemnie zebym najpierw zasięgnął informacji w zrodlach, a sam nie znasz podstawowych zasad jakie obowiązują w footballu. Btw. to na waszym miejscu cieszyłbym sie, ze w zarządzie UEFA siedzą pussie po technikach, albo i nawet nie i są tam tylko dlatego ze kiedys dobrze kopali w piłke, nie mający zielonego pojęcia jak zarządzac tak powazną instytucją jak UEFA, co mozemy zauwazyc po burdelu jaki panuje co roku przy okazji transferów, albo próbach transferów chociazby do barcelony. Przyklad Cesca to chyba najlepszy przykład jaki mozemy wlasnie sobie obserwowac.

znafca komentarzy: 3919.05.2010, 19:33

Podalem te date na potwierdzenie tego, ze Cesc nie mial kontraktu profesjonalnego, co mozna przeczytac w wiekszosci komentarzy na tym i nie tylko portalu.

znafca komentarzy: 3919.05.2010, 19:31

A gdzie szacunek, ktorego tak ciagle sie domagacie? Arsenal nie chcial usiasc :). Zostal zmuszony posrednio przez hiszpanska federacje, ktora zablokowala transfer. Arsenal chcac nie chcac musial dojsc do porozumienia, ale to i tak Rosell musial latac, a nie wielmozni z Londynu. To wy powinniscie dziekowac, ze Laporta i Rosell doszli do wniosku, ze z niewolnika nie ma pracownika i zgodzili sie na rozmowy. Skoro wszystko wedlug Ciebie bylo ok, to moze przypomnisz za co Chelsea dostala zakaz transferow?

ivexo123 komentarzy: 176619.05.2010, 19:24

Aaa i co do tego ze dolaczył we wrzesniu, to z tego co sie orientuje a jestem na 99% pewny, to jeśli piłkarz niema kontraktu profesjonalnego to moze dolaczyc do innego klubu w kazdej chwili, bez koniecznosci respektowania okienek transferowych. Zgadza sie?

ivexo123 komentarzy: 176619.05.2010, 19:22

Powinniscie sie cieszyc ze Arsenal wgle chcial z wami usiasc do rozmów, bo nie rozumiem jaki obowiazek mieli siadac i rozmawiac z wladzami Barcy o pilkarzu, który tak jak mówisz nie mial kontraktu? Usiadziecie do rozmów z wladzami AFC jak Cescowi skonczy sie w 2014 kontrakt? Zastanów sie co wgle piszesz.

znafca komentarzy: 3919.05.2010, 19:14

Fabregas nie mial profesjonalnego kontraktu, bo zabranialo tego prawo hiszpanskie, przez co mogl odejsc za darmo - Fabregas dolaczyl do was we wrzesniu, a okienko transferowe dla graczy z waznym profesjonalnym kontraktem konczy sie 31 sierpnia. Wenger zalatwil cala sprawe rodzinnie - zalatwil prace ojcu Fabregasa w Arsenalu. Nawet przez chwile nie rozmawial z wladzami klubu. Cala sprawa byla dokladnie opisywana przez hiszpanskie gazety. Na spotkaniu G-14 doszlo nawet do ostrej klotni miedzy reprezentantami Barcy i Arsenalu o sposob w jaki przeprowadzana jest cala sprawa. O kase Barcelona musiala walczyc, bo tak jak pisalem nikt z Arsenalu nie pofatygowal sie, by z nimi rozmawiac.

ivexo123 komentarzy: 176619.05.2010, 19:03

Chwila chwila, bo ja tu czegos nie rozumiem. Albo są zasady albo ich nie ma i nie wiem jak Wenger mógł sobie poprostu pewnego dnia pojechac i wziasc dzieciaka do Londynu z tego co mówisz. Jesli piłkarz ma z klubem kontrakt to najpierw Wenger sprawe musial załatwic z Rosellem a pózniej z Fabregasem/z racji wieku tez z jego rodzicami i nie wiem czemu biadolisz farmazony ze tak nie było. Gdyby Cesc nie miał kontraktu, nie dostalibyscie za niego marnego grosza. Z kolei inaczej sytuacja prezentuje sie w tym momencie, kiedy klub załatwia sprawe najpierw bezposrednio z piłkarzem a pózniej z klubem, prawda?

znafca komentarzy: 3919.05.2010, 18:57

krawiec256 - no wlasnie chcemy je zabrac, ale Wenger nie jest chetny :/. Jak tak nie chcecie tego "DNA", to Meride tez mozecie oddac :p.

ivexo123 - zaplaciliscie misiu, ale nie z wlasnej woli. To o czym mowisz, to ekwiwalent za wyszkolenie pilkarza, o ktore jeszcze musial walczyc Rosell w Londynie, bo Wenger chcial po prostu kopnac w 4 litery Barce. Masz jeszcze jakies ciekawe wspomnienia, czy moze jednak natepnym razem sprawdzisz informacje w pewnych zrodlach?

Gigi komentarzy: 7198 newsów: 4819.05.2010, 18:47

Okaże się, czy Cesc okaże się niepoważnym dzieciakiem i odejdzie - wbrew temu, co mówił, czy może jednak na łamach prasy powie, że zostaje w Arsenalu, czym zaskarbi sobie od nowa sympatię kibiców, albo po prostu Arsenal go nieco na siłę zatrzyma i będziemy mieli niewolnika, narzekającego i w dodatku obrażonego za straconą opaskę kapitana (bo do tego moim zdaniem na pewno dojdzie, jeżeli to Arsenal, a nie Cesc zadecyduje o tym, że Hiszpan z nami zostanie)

ivexo123 komentarzy: 176619.05.2010, 18:34

znafca - hola hola misiu, dostaliscie za 16 latka 750.000 euro? to ze wtedy nie chodzilem do gimnazjum nie znaczy ze sie nie interesowałem i nie wiem co w tym dziwnego, no chyba ze chcielibyscie zebysmy wam za 16 latkow po 40 mlnów placili jak wy placicie za swoich wychowanków? :( plastikowy klub ;

krawiec256 komentarzy: 54219.05.2010, 18:19

Tak właśnie "znafca", nie można zbijać z ceny z zawodnika warunkując, że przecież on u nas grał...

Za śmiesznego Alvesa tyle płacili, a Fabregas jest wg. mnie bardziej przydatny dla klubu

Reasumując:
Stać was, zawodnik chce- proszę bardzo... nie?? TO WYNOCHA CHOŁOTA :D
PS. I ZABIERAJCIE ZE SOBĄ TO SWOJE DNA :D

cesc_97 komentarzy: 251 newsów: 119.05.2010, 18:11

Jeden mądry w tej całej Katalonii, a nie to co Xavi "DNA Barcelony' - totalne dno, czy Laporta, w kółko to samo "Cesc i tak przejdzie".

znafca komentarzy: 3919.05.2010, 18:05

Barcelonie zarzucacie brak szacunku? Coz za hipokryzja. Jakos 7 lat temu (wiekszosc z Was pewnie jeszcze do gimnazjum nie chodzila), gdy Barcelona miala ogromny kryzys i zawirowania na gorze, Wenger nie okazal ani krzty szacunku. Jesli Barcelona mimo wszystko bedzie ciagle naciskac na Arsenal, to nie krzyczcie jaka to krzywda sie wam dzieje. Jak Kuba Bogu, tak Bog Kubanczykom.

Miodek174 komentarzy: 27619.05.2010, 18:05

taa brzuziak ma racje

Brzuziak94 komentarzy: 42919.05.2010, 18:01

Nie macie już ciekawszych tematów ja się już z tym pogodziłem...

ivexo123 komentarzy: 176619.05.2010, 17:55

Oni nas wgle nie szanują, tak jak my przestajemy szanowac ich. Barcelona staje sie jedną z najbardziej znienawidzonych klubów przez kibiców Arsenalu i napewno nie dlatego ze wygrali wszystko w tamtym sezonie, ale wlasnie z powodu tego ze są tak upierdliwi a ich kibice zapatrzeni w siebie i swoje mas que un club a nikt oprócz "messi messi messi" i "barca barca barca" nie zaspiewa ani jednej ich piosenki... przykre ;/

matek9009 komentarzy: 135519.05.2010, 17:51

z jednej strony ludzie z Barcy mówią że odpuszczaja ten transfer tu potem piszą że Cesc prosi wengera o transfer potem Cesc mówi jak to kocha Arsenal ja juz sam nie wiem co to bedzie...

GunnersFan9 komentarzy: 8704 newsów: 819.05.2010, 17:20

Mi już mówiąc prawdę nie zależy czy on zostanie czy nie.Coś jest narzeczy,bo w przeciwnym wypadku już usłyszelibyśmy sprostowanie z ust Fabregasa czy Wengera.A tu cisza jak przed burzą.Znając życie to niebawem pojawi się informacja,że kwota w wysokości 35 mln euro została zaakceptowana.Po co było to całowanie herbu? po co były te gadki że ma dług do spłacenia w Arsenalu za to że wszyscy tutaj w niego uwierzyli? Cesc już dawno powinien to wszystko sprostować,chyba że właśnie siedzi i negocjuje z Barceloną dla siebie indywidualny kontrakt.

mdr_AFC komentarzy: 305019.05.2010, 17:20

vP7 - Clichy?? On nie odejdzie na 100%! ;)

gabi86 komentarzy: 26619.05.2010, 17:15

Nie ma co się martwić Fabregas zostanie:)

Barteqqqq komentarzy: 104319.05.2010, 16:29

To że był kapitanem w tym sezonie to fajnie było nie mam mu nic do zarzucenia , ale te wypowiedzi wszystkie to macie racje że są nigodne kapitana , i powinien stracić opaskę , jakieś konsekwencję muszą być po co nam kapitan który nie chce grać dla Arsenalu o ile jest w tych wszystkich wypowiedziach ziarenko prawdy

vP7 komentarzy: 232019.05.2010, 16:26

Boje sie ze sie rozsypie nasz skład...Cesc Clichy Arshavin....lepiej wypluć

kamil_malin komentarzy: 933219.05.2010, 16:18

Vpr---> popieram. Takie zachowanie nie jest godne kapitana. Kapitan to ktoś to kocha klub ponad życie. Niestety u Cesca, Arsenal jest na równi z Barcą. Co wg mnie już w pewien sposób skreśla go z tej funkcji. Może lubić/kochać inny klub, ale nie musi tego na każdym kroku podkreślać i powtarzać w kółko te same słowa. Zresztą ja od początku byłem przeciwny przekazaniu opaski Hiszpanowi.

Niech się skończy ta szopka, bo każdego to już męczy i denerwuje. Co roku pojawia się ten sam temat, dość tej Barcelony.

adam3462 komentarzy: 273219.05.2010, 16:03

a co jest z Clichym ? czy on już podpisał kontrakt z barcą ??

Cudi komentarzy: 12754 newsów: 9819.05.2010, 15:58

Dobrze, że przynajmniej chce podejść do tego z szacunkiem ale ta sprawa i tak jest już od dawna przegięta. Jeżeli Cesc jest tak przywiązany do Arsenalu, opaska kapitana coś dla niego znaczy to powinien powiedzieć wprost: odchodzę albo zostaję. Może jest za wcześnie na takie dosłowne stwierdzenie ale mógłby chociaż zabrać głos w tej sprawie bo to nie jest jedna jakaś tam plotka tylko prawdziwa nawałnica. Według mnie milczenie Wengera i Fabregasa jest podejrzane ale mam nadzieję, że wszystko zakończy się tak jak powinno.

arsenalove komentarzy: 34719.05.2010, 15:49

jeśli to prawda z tym, że chce odejść to po co zawsze gadal , że się nigdzie nie wybiera i inne pierdoły??? Za...isty kapitan

KanonierTH1411 komentarzy: 482819.05.2010, 15:43

Axxxe
popieram twoje zdanie. Jedynie kwota mi nie pasuje. Dla mnie minimum 60mln funtów.

Axxxe komentarzy: 5599 newsów: 11519.05.2010, 15:38

Wreszcie doczekałem się jedynej sensownej odpowiedzi ze strony Barcelony dotyczącej Fabregasa, ale znając życie już niedługo zobaczymy kolejne spekulacje związanego z jego odejściem :| Jeśli nie zareaguje sam Cesc nadal będę niepewny jego pozostania w Arsenalu, a tak cały czas w akcji najczęściej są media. Winni tej sytuacji są właśnie Hiszpan, nasz klub i prasa, która co chwilę wymyśla coś nowego. Gdyby Cesc zaprzeczył skończyłby się dzień dziecka dla Barcelony i byłby koniec tematu. Na razie Fabregas nigdzie się nie wybiera, ale jeśli go puścimy to najlepiej nie za mniej niż te 50 milionów. Nic mnie nie obchodzi, że jest ich wychowankiem...

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56719.05.2010, 15:37

Nie rozumiem tylko po co Fabregas urządzał te teatrzyki z całowaniem herbu i opowiadał o długu wobec Arsene'a... IMO jeżeli Hiszpan zostanie, powinien stracić opaskę kapitana, bo tak czy inaczej coś jest na rzeczy - gdyby naprawdę był przywiązany do Arsenalu, pokazałby Laporcie środkowy palec, zamiast opowiadać prasie jak bardzo chciałby grać w Barcelonie.

Piootrus komentarzy: 4151 newsów: 1519.05.2010, 15:36

Kontrakt do 2014, narazie zarząd decyduje, za żadną sume sprzedać Cesca nie powinniśmy.

jakub123 komentarzy: 2119.05.2010, 15:18

Yeye i trochę kasy dają nam i niech se go biorą.

niski93 komentarzy: 581619.05.2010, 15:14

Fabregas zachowuje się jak dupek, ale Barcelonie to pasuje. Właśnie wychodzi na jaw powalone DNA Barcelony. Żeby kapitan nie był wierny klubowi... Powinien powiedzieć od razu: zostaję, albo nie. To jest poprostu brak szacunku dla kibiców... Również z samego siebie robi ofiarę, co wykorzystuje prasa.

Niezależnie jaką podejmie decyzję Arsenal nadal będzie wybitnym klubem, a jeżeli odejdzie Arsene znajdzie zastępce. Oby klątwa Wengera trwała również po jego przenosinach.

Only Arsenal!!!

Kozak0700 komentarzy: 92019.05.2010, 15:06

clever - 5 lat

hubertbp komentarzy: 35219.05.2010, 15:06

Myślę, że to burza w szklance wody, wg mnie media tutaj robią szum. Wielkich transferów, za dużą kasę, nie przeprowadza się na pierwszych stronach gazet ale w zaciszu klubowych gabinetów. Z dużej chmury mały deszcz. Wg mnie, Fabregas może odejść jeśli Wenger odejdzie, nie wcześniej. A, że gada o Barcelonie? Niech gada.

CLEVER komentarzy: 197919.05.2010, 15:02

Yyy ma kontrakt ważny jeszcze 4 lata i oni chcą go kupić za 50 mln euro? Niepoważna oferta :

Cesku komentarzy: 106119.05.2010, 15:01

Jak chce odejść to ok ale cena 35, 40 mln śmieszna jest. Skoro Kaka kosztował 70 mln to dlaczego Fabregas ma być prawie połowę tańszy ?

Gunner_995 komentarzy: 655019.05.2010, 14:56

Sory błąd tam miało być 20mln*

laciek komentarzy: 12819.05.2010, 14:55

ta cała sytuacja przyprawia mnie o zawrót głowy, już sam nie wiem co mam myśleć, chciałbym przeczytać oficjalne stanowisko zarówno Wengera jak i Fabregasa, jak mają go puścić niech idzie, jak ma zostać niech zostaje a nie takie sranie po krzakach że idzie że nie idzie i tak w kółko, porażka z tą telenowelą, to jest gorsze niż moda na sukces

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
2 : 3
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal35255580
2. Manchester City34247379
3. Liverpool35229475
4. Aston Villa35207867
5. Tottenham33186960
6. Manchester United341661254
7. Newcastle341651353
8. West Ham3513101249
9. Chelsea331391148
10. Bournemouth351391348
11. Wolves351371546
12. Brighton3411111244
13. Fulham351271643
14. Crystal Palace3510101540
15. Everton351281536
16. Brentford35981835
17. Nottingham Forest35791926
18. Luton35672225
19. Burnley35592124
20. Sheffield Utd35372516
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland215
C. Palmer209
O. Watkins1912
A. Isak191
D. Solanke183
Mohamed Salah179
Son Heung-Min169
P. Foden167
J. Bowen166
B. Saka158
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com