Brighton zainteresowane Maitlandem-Nilesem

Brighton zainteresowane Maitlandem-Nilesem 21.07.2020, 10:53, Eryk Szczepański 22 komentarzy

Jak donosi Evening Standard, Brighton jest zainteresowane sprowadzeniem Ainsleya Maitlanda-Nilesa podczas nadchodzącego okienka transferowego.

Tydzień temu David Ornstein informował o tym, że Anglik chce odejść z Arsenalu w poszukiwaniu regularnej gry. Sytuacje chce wykorzystać drużyna Mew, która uważnie śledzi poczynania 22-latka, a Graham Potter widzi w nim idealne wzmocnienie swojej ekipy.

Kontrakt Maitlanda-Nilesa obowiązuje jeszcze przez 3 lata, ale bardzo prawdopodobnym jest to, że klub będzie skłonny sprzedać zawodnika, aby uzyskać fundusze transferowe.

Ainsley Maitland-NilesBrighton & Hove Albion autor: Eryk Szczepański źrodło: Evening Standard
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia1 następna
Thoneick komentarzy: 198422.07.2020, 04:15

Gdzie my znajdziemy taką zapchajdziurę za mizerne pieniądze które klub dostanie za niego...

Z drugiej strony nie dziwię się AMN... Gość po prostu chce grać

Cartman_KG komentarzy: 363821.07.2020, 22:54

@TrueGunner89: Jacek...

Chłopie nikt Ci nie grozi. A dystansu chyba jednak nadal Ci brakuje. Mówię Ci to ja wsiók do wielkomiastowego!

A tak teraz juz bez żartowów i zupelnie serio bo widzę, że sie koleżka zdenerwował a zupelnie niepotrzebnie. Wiesz dlaczego odpisuję? Bo mimo tego co napisałeś i w jaki sposób potrafisz elegancko poniżyć czlowieka wzbudzasz moją sympatię. Mam wzgląd na to, że też kiedyś taki bylem... zasadniczy i jak to juz słusznie zauważyłeś napięty i w ogóle mucha nie siada.. Uparty i w jednym tonie (Tak tak jestem korposzczurem z 11 letnim doświadczeniem) to jakoś czytając to wszystko mam wrażenie jakbym czytał samego siebie. Wracajac...

Zwyczajnie w świecie rozbawilo mnie to co napisales o AMN i tyle. Nie zgazdam sie z tym oczywiście ale szanuję (mimo tego jak pierwotnie trollowalem) . Nie analizuję statystyk bo tak jak wspomnialem one nie grają. Chlopak gra jak gra. Wplywu na to obaj nie mamy ale jak słusznie napisałeś kibicujemy jednemu klubowi i życzmy sobie tego abysmy mieli inne dylematy i dyskusje niz to czy AMN jest nam potrzebny czy nie.

Życzę Ci dobrej nocy! I piona!

TrueGunner89 komentarzy: 58921.07.2020, 22:22

@Cartman_KG napisał: "powiem Ci tak cwaniaku z Pks'u. Wydaje Ci się, że wszystkie rozumy pozjadałeś i masz we wszystkim rację bo odpaliłeś parę statystyk? Nie wiem czy wiesz ale nawet małpy potrafią czytać. Ba, nawet przekazywac niektore informacje dalej...

Ja zwyczajnie obserwuję co sie dzieje na boisku. I tylko i wyłącznie po tym oceniam pilkarza według zaznaczam swojej subiektywnej oceny.

Kiedyś trafisz na kogoś w życiu kto za takie wywyższanie się oklepie Ci trąbę czego nie życzę oczywiście ale może przynajmniej nauczy Cię dystansu - przede wszystkim do siebie samego.

Na koniec - kija z tyłka polecam nieco wysunąć Panie pelikanie i życzę miłego łykania!

Bez odbioru."


Bawisz mnie niezmiennie. Chętnie bym Cię poznał koleżko, bo cwaniaka zgrywasz tutaj Ty. Argumenty nazywasz wywyższaniem się. Te smarkanie, pękanie, łykanie i inne czynności musza wiązac się z jakąś traumą. Ciągle o tym piszesz. Jeśli chcesz o tym pogadać dam Ci namiary na dobrych psychologów z Wrocławia. Z Kamiennej będziesz miał blisko. Przegadacie trudne sprawy i jakoś będzie. Nie musisz w dyskusji rozmawiać w ten sposób. Nawet jesli się ze mną nie zgadzasz lub uważasz to co piszę za głupie, nietrafne bądź naiwne.

Poświęciłeś tyle zachodu, żeby mi odpisywać już któryś raz a na kilkadziesiąt zdań nie napisałeś nawet jednego rzeczowego akapitu na temat samego newsa. Jakieś banały na zasadzie ''nie, bo nie'' i inwektywy pod moim adresem. Sprawia Ci radość ubliżanie innym?

Statystyki pomagają mi rozumiec to co dzieje się na boisku. Cała reszta to oglądanie meczów, ale też wiele innych źródeł. Tobie nawet tego nie chce się odpalić i nadal zgrywasz eksperta co to wszystkie mecze ogląda. Wszystko jest dla Ciebie czarne albo białe. Zupłenie tak jak w przeszkolu gdzie dzieci nie znają stanów pośrednich pomiędzy dobrem i złem.

Nie masz pojęcia kim jestem drogi, czego doświadczyłem w życiu, jaki jest mój status i ile razy w życiu wyłapałem w trąbe przyjacielu, więc zanim znów napiszesz coś głupiego pomyśl dwa razy. Twoja napinka i groźby kierowane w moją stronę nie robią na mnie wrażenia. Nie dlatego, że jestem zbyt pewny siebie, czy pozjadałem wszystkie rozumy, ale dlatego, że nie brakuje mi dystansu i w życiu bym nie pomyślał, że z powodu różnicy zdań, intrnetowego newsa zaczniesz mnie obrażać a później mi grozić.

Ignorancji, chamsta i głupoty tolerować nie będę, więc na niektóre ciepłe słowa sobie po prostu zasłużyłeś. Jak kopałem piłkę kilka lat temu nie raz miałem do czynienia z takimi jak Ty. Najpierw mocne słowa, wołanie kolegów, a później przepraszanie, bo trąba (jak to mówisz) spuchała, ale nie ta co planowali. Teksty o łykaniu i pelikanach sprzedawaj na swojej wsi pannom, a nie mi. Nie podobają Ci się moje wypociny to je zignoruj. Uszanuj czyjeś zdanie jesli masz inne i się wycofaj, gdy nie masz siły podjąć rękawicy i podyskutować na argumenty. Pamiętaj, że to serwis fanowski. Kibicujemy tym samym barwom. Nie ważne, że moimi idolami był Berkamp, Henry i Brady a Ty podziwiałeś niewypały w stylu Arszawina i Nasriego (fajnie, że zdążyłeś zmienić notkę, ale wiesz ... człowiek ze wsi wyjdzie, ale wieś z człowieka nigdy). O gustach się nie dyskutuje. Żyj sobie zdrowo, rób co tam chcesz, ale waż słowa. Bo karma wraca. Spokojnego wieczoru. I tak straciłem na Ciebie za dużo czasu.

Marioht komentarzy: 611421.07.2020, 22:02

Przeciętniak jakich wielu w Arsenalu. Właśnie dlatego zajmujemy takie a nie inne miejsce w tabeli.

Cartman_KG komentarzy: 363821.07.2020, 21:32

@TrueGunner89: powiem Ci tak cwaniaku z Pks'u. Wydaje Ci się, że wszystkie rozumy pozjadałeś i masz we wszystkim rację bo odpaliłeś parę statystyk? Nie wiem czy wiesz ale nawet małpy potrafią czytać. Ba, nawet przekazywac niektore informacje dalej...

Ja zwyczajnie obserwuję co sie dzieje na boisku. I tylko i wyłącznie po tym oceniam pilkarza według zaznaczam swojej subiektywnej oceny.

Kiedyś trafisz na kogoś w życiu kto za takie wywyższanie się oklepie Ci trąbę czego nie życzę oczywiście ale może przynajmniej nauczy Cię dystansu - przede wszystkim do siebie samego.

Na koniec - kija z tyłka polecam nieco wysunąć Panie pelikanie i życzę miłego łykania!

Bez odbioru.

TrueGunner89 komentarzy: 58921.07.2020, 21:03

@Cartman_KG napisał: "tą wypowiedzia okrutnie. Po dwoch akapitach nie czytalem dalej wiec daruj sobie dlasze marnotrastwo swojego czasu. Mam to w doopie co napiszesz.

A AMN I TAK JEST SLABY I NIC TEGO NIE ZMIENI."


Spokojnie, już kończę. Widzę, że okrutnie się męczysz intelektualnie samym czytaniem, więc przetworzenia reszty informacji już od Ciebie nie wymagam. Od pierwszej odpowiedzi czuję, że tracę czas, zszedłem nawet dla Ciebie kilka poziomów, żeby prostym językiem pokazać Ci pewne mechanizmy, ale Ty ciągle o pękających gumkach i smarkaniu. Wybacz, ale trochę nie moja bajka. Jeżeli to wszystko z Twojej strony to zbliżamy się do końca naszej pasjonującej debaty.

@Cartman_KG napisał: "o chlopie ale elaborat nawet nie czytam bo po dwoch zdaniach czuc ze gumka zaraz strzeli. Po prostu zgadzam sie co do zasady, ze nie ma co go sprzedawac na sile zyskujac marne pare milionow i kupujac kogos kto bedzie wnosil tyle samo do zespolu co on.

Co do Mustafy chlopie czytaj... Ta wypowiedz gdzie ja napisalem o solidnej grze? Przytoczylem "przyklad" niekoniecznie rzeczywisty tak o dla porownania? Nie siedze w statystykach i w sumie mam je w nosie. One nie grają. Ale ogladam pilkarzy i wiem, ze Amn jest slaby na pierwszy sklad i tyle.

A chlopaku zes sie obsmarkal nad"


Skoro podajesz jakieś bajki z kapelusza, co do których mam pewność, że to bzdury ja Ci je będę bezlitośnie punktował. Jak chcesz przytaczać kolejne 'nierzeczywiste przykłady' Radziu to zejdź pod blok do piaskownicy i tam pogadasz z dzieciakami o smokach i jednorożcach. Jak będziesz miał widzę, czas i jakieś pojęcie o pilce może jeszcze kiedyś wrócimy do tematu naszego zespołu. Na razie odetchnij, bo za moment walczymy o kolejne trzy punkty. A potem troluj dalej, ale z umiarem, bo zabijanie śmiechem też z czasem staje się nużące. Dziś Maitland Niles na ławce, więc kolejna szansa na pojazd chyba dopiero z Watfordem albo Chelsea. A może wejdzie chociaż na kwadrans? Nie trać nadziei. Może da Ci dziś jakieś argumenty do krytyki. Pozdrowienia i z fartem.

kuzguwu komentarzy: 538821.07.2020, 20:17

Solidny zmiennik na kilka pozycji, ale może chce być wiodącą postacią w mniejszym klubie.

Cartman_KG komentarzy: 363821.07.2020, 19:56

@TrueGunner89: tą wypowiedzia okrutnie. Po dwoch akapitach nie czytalem dalej wiec daruj sobie dlasze marnotrastwo swojego czasu. Mam to w doopie co napiszesz.

A AMN I TAK JEST SLABY I NIC TEGO NIE ZMIENI.

Cartman_KG komentarzy: 363821.07.2020, 19:54

@TrueGunner89: o chlopie ale elaborat nawet nie czytam bo po dwoch zdaniach czuc ze gumka zaraz strzeli. Po prostu zgadzam sie co do zasady, ze nie ma co go sprzedawac na sile zyskujac marne pare milionow i kupujac kogos kto bedzie wnosil tyle samo do zespolu co on.

Co do Mustafy chlopie czytaj... Ta wypowiedz gdzie ja napisalem o solidnej grze? Przytoczylem "przyklad" niekoniecznie rzeczywisty tak o dla porownania? Nie siedze w statystykach i w sumie mam je w nosie. One nie grają. Ale ogladam pilkarzy i wiem, ze Amn jest slaby na pierwszy sklad i tyle.

A chlopaku zes sie obsmarkal nad

TrueGunner89 komentarzy: 58921.07.2020, 15:33

@Cartman_KG napisał: "kolego szasnowny ogladalem niemalze wszystkie mecze w tym sezonie. Lacznie z tymi gdzie gral Niles. Jak sie okazuje nie tylko Ty masz telewizję w domu (tak tak tez mam canal plus). I to co piszesz to nie sa zadne argumenty a jedynie Twoje wrazenie, ktore jest subiektywne tak jak i moje. Mozna takie staystyki przytoczyc do kazdego gracza. Np. Z Mustafim w skaldzie w jego piereszym sezonie nie przegralismy chyba okolo 20 meczow? Wiec tak jakby wsadz to sobie w buty."

Poniższa odpowiedź adresowana była oczywiście do Ciebie, a nie kolegi Dainc. Wydawało mi się, że to kontynuacja Twojego wywodu a nie osobne wnioski, więc jeśli masz ochotę to się zapoznaj z moim punktem widzenia. Niestety potraktowałem sprawę zbiorczo i 80 % nie odnosi się do jego odpowiedzi tylko do Twojej. Pisaliście jednak o AMN w podobnym tonie, więc liczę, że wyłapiecie, które argumenty dotyczą której odpowiedzi. Pozdrowienia

TrueGunner89 komentarzy: 58921.07.2020, 15:26

@Dainc napisał: "Zgadzam się z Twoją wypowiedzią, ale mam nadzieję, że błędnie z niej wnioskuję, że Twoim zdaniem AMN zagrał dobry mecz przeciwko City?
Ja pamiętam go tylko z niecelnych podań, strat i zgubionego krycia.

Co nie zmienia faktu, że bym go zostawil.
W każdej chwili może złapać formę, a to zawodnik na każdą pozycję poza GK (chyba, że się walkera naogladal ;p)"


To zgadzasz się z moją wypowiedzią, gdzie chwale AMN za postępy i jednocześnie ją negujesz i nazywasz go sabotażystą, który nie byłby wzmocnieniem dla słabego (Twoim zdaniem) Brighton? Albo słaby trolling albo dwubiegunówka. Zdecyduj się :)

Oglądasz może i wiele rzeczy, ale czy rozumiesz? Tak samo jak nie każdy kto czyta jest elokwentny i nie każdy magister jest inteligentny. Jeśli nie rozumiesz jego roli w zespole. Tego co daje zespołowi, jakie ma atuty i braki i wszystko sprowadzać do krótkiego zapchajdziura, sabotażysta to chyba się nie dogadamy.

No właśnie nie można przytoczyć statystyk do każdego, bo wspomniany Mustafi grał w tych meczach gdzie traciliśmy najważniejsze punkty. Podobnie jak Luiz. Tak samo jak Kolasinac, który popełniał błędy prowadzące do straty gola.

Z ciekawości sprawdziłem sobie pierwszy sezon Mustafiego i teraz to ja kisnę (używając Twojej nomenklatury). Tylko 5 meczów w sezonie w lidze bez straty gola. 9 meczów opuszczonych przez różne urazy. I ta zajebista seria od końca stycznia do połowy lutego. 8 spotkań (2 zwycięstwa, remis i 5 porażek), 11 bramek strzelonych przez zespół, 16 straconych, plus minus gol strzelany co mecz i dwa tracone. Szacunek dozgonny. To dopiero jest sabotaż i parodia a Ty naszywasz to solidną grą.

A gdzie napisałem, że stawiam Brighton jako naszego rywala do czegokolwiek? Rywalizujemy z nimi o punkty. Punkty, których potrzebujemy, a które im oddaliśmy bez walki. I uważam, że jeśli nadal będą się wzmacniać, a my osłabiać (w tym wypadku na ich korzyść) to powtórka z rozrywki wcale nie jest niemożliwa. Ja wiem, że takie mecze się zdarzają. Liverpool też potknął się na Watfordzie, ale im się to zdarza pięć razy na sezon, a nam piętnaście. Dalej nie rozumiesz różnicy w jakości?

AMN jest zapchajdziurą, bo Anglik chce grać w środki pola (jak na początku i w akademii) lub względnie na skrzydle (gdzie zaczął grać Saka), a nie na boku obrony (tylko tam widzi go Arteta). Pięć kluczowych podań od bocznego obrońcy oczekujesz? Teraz już mam pewność, że jesteś oderwany od rzeczywistości. Środkowi ofensywny pomocnicy tyle nie notują, sporadycznie De Bruyne tyle zrobi na Norwich czy innej Aston Villi a Ty chcesz, żeby boczny obrońca pełnił rolę kreatora gry i zrobił pięć kluczowych podań vs City w jednym w ważniejszych meczów sezonu? Padłem.

Ja nie mówię, że będą za nim płakał, ale uważam, że ma niewykorzystany potencjał. Popełnia błędy, ale i tak robi je stosunkowo najrzadziej z naszej defensywy (obok Tierneya). Udowodnił, że może być mocnym punktem wyjściowej jedenastki, ale potrzebuje zaufania. Jeśli mamy sprzedawać kogoś takiego to tylko za większe pieniądze i do poważniejszego klubu, a nie tylko po to, żeby go wypchnąć za grosze do klubu z dolnej części tabeli, bo miał swoje warunki co do rozwoju i czasem zagrał słabszy mecz.

Czy zagrał dobre spotkanie z City? Zagrał skutecznie. Nie efektownie a efektywnie. Dał się kilka razy przewieźć rywalowi, ale to było nieuniknione. Graliśmy z najskuteczniejszą ofensywą ligi, która co sezon strzela po 100 bramek. Wygrał większość pojedynków 6/11, większość dryblingów było skutecznych 3/5, próbował kilku przerzutów i miał kilka skutecznych wślizgód, sprawnie wypychał rywali zza światła bramki i ułatwiał obrony Martinezowi. Nie popełnił większych błędów, zagrał dobrze jak cała defensywa. Na zero z tyłu. Wolę takie granie niż spektakularne rajdy Bellerina, które kończą się stratami, kontrami i stratą bramek. Trudno zadowolić kogoś takiego jak Ty skoro uważasz, że wygrywając 2:0 z City, które wyszło najmocniejszym składem, do tego oszczędzanym w lidze, ktoś mógł u nas zagrać słabo.

Jestem daleki od napinki jak to nazwałeś. Po prostu śmieszną mnie takie opinie wygłaszane zza kanapy bez żadnych argumentów albo z takimi, które tylko budzą politowanie (tak jak z tymi kluczowymi podaniami). Co więcej całą jego postawę kwitujesz byciem zapchajdziurą i rzekomymi stratami, których przez cały sezon w AMN naliczyłem kilkanaście. Kilkanaście w kilkunastu meczach. 82 % celnych podań, ponad 60 kontaktów z piłką na mecz, co druga długa piłka w ataku dochodzi, co drugą w obronie udaje mu się przeciąć bez pomocy kolegów. Może jest chaotyczny, brakuje mu czasem precyzji (zwłaszcza przy dośrodkowaniach), ale to nadal cenniejszy zawodnik niż nam się teraz wydaje. Nie odmieni oblicza Brighton, ale uważam, że stać go na granie na wyższym poziomie. Jeśli nie u nas to po prostu w innym klubie w górnej części tabeli. Wolałbym, żeby grał u nas, bo sezon jest dlugi i dla nas będzie cenniejszy a Brighton i tak straci mnóstwo goli a AMN pójdzie tam na zmarnowanie i stanie się kimś w rodzaju Rose’a w Newcastle. Niby gra, ale to bardziej odcinanie kuponów od kariery niż rozwój. I tym chyba zakończę. Nie przekonam Cię, ale chyba nawet nie chcę. Sądzę, że jego umiejętności obronią się same. Pytanie czy u nas, czy w innym klubie.

BolekCorpse komentarzy: 22721.07.2020, 15:20

Zawodził wiele razy w tym sezonie. Mam nadzieję, że Everton się zgłosi bo oni mogą więcej dać :D

madderns29 komentarzy: 3233 newsów: 221.07.2020, 14:41

Dla mnie jest totalnie chaotyczny i do sprzedania, z drugiej strony dobra zapchajdziura, może grać praktycznie wszędzie. Może ktoś się znajdzie co zapłaci tyle co za Iwobiego

Cartman_KG komentarzy: 363821.07.2020, 14:29

@Placio: nie wiem jak wolisz. Ale ja dla rozładowania napiecia przed TV wolam cos w stylu "parówy je.... dne..."

Dainc komentarzy: 84721.07.2020, 14:29

@TrueGunner89:
Zgadzam się z Twoją wypowiedzią, ale mam nadzieję, że błędnie z niej wnioskuję, że Twoim zdaniem AMN zagrał dobry mecz przeciwko City?
Ja pamiętam go tylko z niecelnych podań, strat i zgubionego krycia.

Co nie zmienia faktu, że bym go zostawil.
W każdej chwili może złapać formę, a to zawodnik na każdą pozycję poza GK (chyba, że się walkera naogladal ;p)

Cartman_KG komentarzy: 363821.07.2020, 14:27

@TrueGunner89: kolego szasnowny ogladalem niemalze wszystkie mecze w tym sezonie. Lacznie z tymi gdzie gral Niles. Jak sie okazuje nie tylko Ty masz telewizję w domu (tak tak tez mam canal plus). I to co piszesz to nie sa zadne argumenty a jedynie Twoje wrazenie, ktore jest subiektywne tak jak i moje. Mozna takie staystyki przytoczyc do kazdego gracza. Np. Z Mustafim w skaldzie w jego piereszym sezonie nie przegralismy chyba okolo 20 meczow? Wiec tak jakby wsadz to sobie w buty.

Druga sprawa juz tak w miare powaznie zapytam? Brighton stawiasz jako rywala Arsenalu do czego? Do LE? Czy do utrzymania się? Prosze Cie... To nie ta półka . Owszem rywal ligowy ale bez przesady... To, że zespol jest w przebudowie i zdarzały sie takie mecze jak te z Brighton nic nie znaczy.

Co do wzmocnień to nie - nie lubie Arnolda wolalbym zamiast niego innych grajkow. Amn jest spoko jako zapchajdziura i nic wiecej. AMN ma to do siebie - w ostatnim meczu powinien miec przynajmniej 5 kluczowych podan. A mila ile? 0? W kazdym meczu jak czegos nie odjaniepawli to chyba bylby chory.

Odrębną kwestią jest to czy go sprzedac czy nie. Nie ma to chyba znaczenia jesli mowimy o pierwszej 11. Dobrze, że jest na lawce jako alternatywa i nic wiecej. Plakac nikt za nim nie bedzie tak sądzę.

Konkludując - skisłem bo Brighton to chwilowo (biorac pod uwage historię i prestiż zespołów) to zespół chyba 2 półeczki niżej - sprzedaż Amn niczego w konfrontacjach tych zespolow nie zmieni. Subiektywne wyrażenie co do "wzmacniania" - jak dla mnie nie bedzie on zadnym wzmocniniem dla nikogo. Moje subiektywne zdanie i pompce mam co kto mysli.

Ps. I nie napinaj się tak bo Ci gumka strzeli.

TrueGunner89 komentarzy: 58921.07.2020, 13:58

@Cartman_KG napisał: "O kurła skisłem ;D
Brighton to nie MU a Niles to nie wzmocnienie (ewentualny sabotażysta)"


To kiśnij dalej. Przypomnij mi mistrzu ile punktów ugraliśmy na Brighton, które Twoim zdaniem nie jest dla nas żadną konkurencją. Przypomnę Ci. 0. Słownie - ZERO. Gdybyśmy je mieli rozważalibyśmy czy skończymy sezon na trzecim lub czwartym miejscu a nie szóstym lub niżej. Dla ścisłości z przereklamowanymi United ugraliśmy cztery punkty.

Z ciekawości. Ile widziałeś meczów AMN w tym sezonie? Czy tylko przeglądasz soccerway'a i patrzysz na kim tu wylać losowo swoje żale, bo Twój klub czasem sobie nie radzi? Wiesz, że AMN nie grał w żadnym z przegranych meczów z Brighton? Wiesz, że z konieczności na prawej obronie w Brighton gra młody Lamptey a wcześniej kaleczyli tam mierny Alzate i jeszcze gorszy Montoya i nie są oni żadną konurencją dla AMN? Widziałeś wspomniany wygrany mecz z United czy teraz półfinał z City. Dla Ciebie pewnie tylko Trent byłby wzmocnieniem prawej strony obrony nie? Czy jesteś fanbojem Bellerina? Bo nie rozumiem. Rzeczowe argumenty odrzucasz. Sam nie masz żadnych? I kto tu jest sabotażystą? :)

Placio komentarzy: 256321.07.2020, 13:57

@Cartman_KG
Jak Niles to sabotażysta to nie wiem jak nazwać reszte naszych " zawodników "

Arsenal96l komentarzy: 502121.07.2020, 13:36

Sprzedać bo z niego nic nie będzie. Ma przebłyski jakieś ale to za mało .

Cartman_KG komentarzy: 363821.07.2020, 13:08

@TrueGunner89 napisał: "wzmacniamy ligowego rywala"
O kurła skisłem ;D
Brighton to nie MU a Niles to nie wzmocnienie (ewentualny sabotażysta)

Song_o komentarzy: 125121.07.2020, 12:28

Zostawiłbym go z tego wzgledu, że potrafi zagrać na kilku pozycjach. Przydatny rezerwowy, zwłaszcza, że co roku szpital

TrueGunner89 komentarzy: 58921.07.2020, 11:59

To nie jest dobry pomysł ani dla nas ani dla AMN. My tracimy bardzo solidnego gracza, który może grać na kilku pozycjach i wzmacniamy ligowego rywala. Na domiar złego dostajemy za niego niewiele kasy. Rekordowe 20 baniek zapłacili dotąd za Webstera, który wtedy grał w Bristolu. Za AMN zaproponują pewnie kwotę pomiędzy 10-20 milionów. Nie jest to mało, ale z drugiej strony na obecnym rynku taka kwota niewiele znaczy i żadnego poważnego wzmocnienia za to nie zrobimy.

poprzednia1 następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester United - Arsenal 12.05.2024 - godzina 17:30
? : ?
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
3 : 0
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal36265583
2. Manchester City35257382
3. Liverpool35229475
4. Aston Villa36207967
5. Tottenham341861060
6. Newcastle351751356
7. Chelsea351591154
8. Manchester United341661254
9. West Ham3613101349
10. Bournemouth361391448
11. Brighton3512111247
12. Wolves361371646
13. Fulham361281644
14. Crystal Palace3510101540
15. Everton361291537
16. Brentford36991836
17. Nottingham Forest36891929
18. Luton36682226
19. Burnley36592224
20. Sheffield Utd36372616
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland215
C. Palmer209
O. Watkins1912
A. Isak191
D. Solanke183
Mohamed Salah179
Son Heung-Min169
B. Saka168
P. Foden167
J. Bowen166
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com