Czy Vardy pasuje do Arsenalu?

Czy Vardy pasuje do Arsenalu? 04.06.2016, 18:20, Adam Cygański 48 komentarzy

W sezonie 2015/16 strzelił w lidze 24 gole i w klasyfikacji strzelców zajął drugie miejsce, więc nie powinno być żadnym zaskoczeniem to, że Arsene Wenger chce pozyskać Jamiego Vardy’ego.

Czy jednak Anglik pasuje do stylu gry Kanonierów i czy może stać się brakującym ogniwem w walce o mistrzostwo?

Poniżej prezentujemy wam argumenty „za” i „przeciw”.

Dlaczego Vardy pasuje do Arsenalu…

Arsenal w ubiegłym sezonie bardzo słabo spisywał się pod względem zdobyczy bramkowych, co potwierdził sam Arsene Wenger.

- Nie mamy w kadrze żadnego zawodnika, który strzeliłby w lidze 20 goli i to z pewnością utrudniło nam walkę o mistrzostwo – przyznał Boss.

Najlepszym strzelcem The Gunners w Premier League z 16 golami był Olivier Giroud, jednak trzy z tych bramek zdobył w ostatniej kolejce sezonu. Za Francuzem uplasowali się Alexis Sanchez (13), Mesut Özil (6) oraz Aaron Ramsey i Theo Walcott (po 5), zaś drugim najskuteczniejszym napastnikiem Kanonierów z zaledwie czterema trafieniami był Danny Welbeck.

Spośród klubów, które sezon 2015/16 zakończyły w Top Four, to właśnie Arsenal strzelił najmniej goli, a strzelecką niemoc Kanonierów w szczególności dobrze obrazują dwa mecze z drugiej części sezonu – z Southamptonem i Crystal Palace.

Na początku lutego na The Emirates zawitali Święci i mimo że The Gunners mieli 67% posiadania piłki i oddali aż 22 strzały na bramkę Frasera Forstera, to jednak spotkanie zakończyło się bezbramkowym remisem.

Dwa miesiące później Alexis Sanchez zdobył pierwszą bramkę w meczu z Crystal Palace i również mimo dużego czasu utrzymywania się przy piłce (72%) i dużej liczbie oddanych strzałów (21), to spotkanie również zakończyło się remisem, tym razem 1-1.

W takiej sytuacji można przypuszczać, że Vardy po transferze na The Emirates wygryzłby z pierwszego składu Oliviera Girouda. Anglik w ubiegłej kampanii strzelił 24 gole, a bramkarzy rywali pokonywał średnio co 131 minut, podczas gdy Francuz co 152 minuty. Do tego zawodnik Leicesteru zaliczył jeszcze 8 asyst, dzięki czemu w klasyfikacji kanadyjskiej nie miał sobie równych.

Image and video hosting by TinyPic

Klasę Vardy’ego docenił sam Arsene Wenger, który powiedział w jednym z wywiadów:

- To najlepszy strzelec w lidze i według mnie jest on wart 30 milionów funtów. Wcześniej było wielu zawodników, którzy kosztowali więcej, a nie strzelali tylu goli. Bez wątpienia dziś jest on wart takich pieniędzy.

Wielu przeciwników Vardy’ego wytyka mu wiek (29 lat) i fakt, że wcześniej grał tylko w niższych ligach, jednak należy pamiętać, że drugi najlepszy strzelec w historii Arsenalu – Ian Wright – w momencie transferu na Highbury miał 28 lat, a wcześniej reprezentował barwy Greenwich Borough oraz Crystal Palace.

Dlaczego Vardy nie pasuje do Arsenalu…

Wielu kibiców futbolu zastanawia się, czy Jamie Vardy w kolejnym sezonie potwierdzi swoje wysokie umiejętności, czy stanie się nowym „Rickiem Lambertem” i po jednej udanej kampanii przepadnie w ligowym marazmie. Jak dotąd regularność nie była bowiem mocną stroną Anglika.

W sezonie 2011/12 w 36 meczach w Conference National w barwach Fleetwood Town strzelił on 31 goli, podczas gdy rok później już w barwach Leicesteru City w 17 spotkaniach w The Championship zdobył zaledwie 4 bramki.

Sezon 2013/14 to również lepsza dyspozycja (14 goli w 36 meczach), po czym kolejny słabszy sezon (5 goli w 26 meczach w Premier League), aż w końcu apogeum formy i 24 gole w 36 meczach w najwyższej klasie rozgrywkowej

Image and video hosting by TinyPic

Leicester City zdobyło mistrzostwo Anglii dzięki pewnej grze w obronie, waleczności w środku boiska i dzięki szybkim kontratakom. I tak też większość swych bramek zdobył Vardy, a najlepiej obrazuje do kwietniowy mecz z Sunderlandem, w których 29-latek strzelił dwa gole.

Przy pierwszej bramce Danny Drinkwater odebrał piłkę w środku boiska i długim podaniem uruchomił swego rodaka, zaś przy drugim trafieniu Vardy dostał piłkę w środku pola, wygrał pojedynek biegowy z obrońcą, po czym popędził na bramkę rywala.

Arsenal z kolei opiera swoją grę na posiadaniu piłki, często przed polem karnym przeciwnika, przez co napastnicy nie mają wolnej przestrzeni i często muszą toczyć pojedynki z obrońcami. W takiej sytuacji szybkość i ruchliwość Vardy’ego może nie przynieść pożądanego efektu.

Były napastnik między innymi Liverpoolu – Craig Bellamy – uważa, że to mogłoby stanowić problem dla Vardy’ego po ewentualnym transferze do Arsenalu.

- Drużyny, które przyjeżdżały na Anfield zazwyczaj cofały się do obrony, a Rafa Benitez chciał, abym był najbardziej wysuniętym zawodnikiem, abym robił przestrzeń i wbiegał za plecy obrońców, jednak po prostu nie było na to miejsca. Jeśli Jamie Vardy przejdzie do topowego klubu, może mieć te same problemy – uważa Walijczyk.

Jamie Vardy autor: Adam Cygański źrodło:
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia1 następna
AaronRamsey2001 komentarzy: 22106.06.2016, 16:49

Normalnie sobie poradzi, co najważniejsze jest skuteczny a sytuacji bramkowych będzie miał nawet więcej niż w Lester. Podania Ózila w końcu by trafiały do egzekutora a nie do piłkarzy którzy z 5 metrów gola nie strzelą

FrediGunner komentarzy: 17105.06.2016, 22:26

Ze statystyk wynika, że jego kolejny sezon będzie tym uboższym w gole. Oby tak się nie stało. A o Ianie Wrighcie nie wiedziałem, że tak późno przeniósł się do Arsenalu, dzięki autorowi za ciekawostkę.

Blizniak96 komentarzy: 1457 newsów: 505.06.2016, 21:56

z jednej strony może racja że posiadaniem gramy, ale może to dlatego że mamy tylko zawodnika na ściane z przodu? z vardym otwiera się więcej opcji i razem z giroud będą sie świetnie zamieniać zależnie od rywala

Repcak komentarzy: 32405.06.2016, 18:19

Zobaczycie, że Vardy sobie poradzi. Brakowało nam takiego napastnika z charakterem, ogólnie brakuje nam takich zawodników, a Anglik takim właśnie jest. Możliwość rotacji z Giroud w zależności z kim gramy. Wydaje się to jedyna opcja za rozsądną cenę, jeśli chcemy jeszcze wzmocnić inne pozycje.

noth komentarzy: 264305.06.2016, 14:18

Vardy sobie poradzi spokojnie w kombinacyjnej grze. Myślałem, ze będzie chciał zostac , ale jeśli chce do nas dołączyć to jest to mega promocja.

Marioht komentarzy: 611405.06.2016, 14:16

I jeszcze jedna bardzo ważna rzecz - ten piłkarz ma niesamowity charakter.

Ja osobiście, ogromnie się cieszę, że szatnię wzmocni ktoś o takiej charyzmie - nie jakaś wyżelowana panienka.

A co do stylu... niby te argumenty przeciwko Vardyemu wydają się być celne, ale z drugiej strony pamiętam, ile razy w poprzednim sezonie plułem sobie w brodę, że Arsenal nie ma SZYBKIEGO, napastnika do Mesuta Ozila.

Vardy się nie zastanawia, nie kalkuluje. Gna z piłką i ładuje piłkę do siatki.

To może być świetny transfer.

noth komentarzy: 264305.06.2016, 14:14

Nie wiem skąd taka opinia, że Vardy jest słaby technicznie. Ktoś taki nie strzela bramek takich jak na przeciwko Niemcom. Najlepszą wizytówką jest to jak szybko stał sie podstawowym napastnikiem w repezentacji.

pipolina komentarzy: 33005.06.2016, 10:44

Wenger bierz go !!

Marcinafc93 komentarzy: 32834 newsów: 105.06.2016, 10:27

Morata to dopiero ryzyko i to za 50 mln, Vardy sprawdzony w Anglii i skuteczny więc trzeba go brać

arsenalsamsung komentarzy: 13905.06.2016, 10:21

To będzie słaby transfer, wszystkie jego bramki to główki, kontry i karne.. Niby walczy i gryzie trawe ale jakoś mi nie pasuje do stylu arsenalu z tego co widziałem. Oby nie bylo tak że przyjdzie i przez to że się nie wpasuje agresją zacznie łapać kartki i kontuzje. Myślałem że Wenger powalczy o top napastnika a to jest ryzyko które moze sie opłacić ale nie musi.
Mahreza na skrzydło to chętnie. Może Wenger chce wydać większy hajs na obrońcę albo śo i tego Rodrigueza na lo...

NeverLie2Me komentarzy: 38605.06.2016, 09:40

Pytanie zasadnicze: na jakim poziomie jest technika u Vardego? Jeśli na przyzwoitym, to trzeba go brać i się nie zastanawiać. Natomiast jeśli jest to zawodnik, który szybko biega i ma instynkt strzelecki, ale brakuje mu sporo techniki, to trzeba się zastanowić.

alexis1908 komentarzy: 360305.06.2016, 02:09

Większość osób uważa że powinien być Lukaku lub Lacazette spoko co belga się zgodzę ograny w Anglii i przy naszej pomocy by dużo strzelał :) ale francuz czym sie różni od Jamiego? Tak samo bazuje na szybkości i szczerze powiedziawszy niech se strzela we Francji Oli tam zrobił króla strzelców też :) a że jest młodszy ale nie ograny w Anglii więc rok/dwa by mu Adaptacja zajęła a my potrzebujemy napastnika na teraz :) zresztą jak by był taki wybitny to United by rozbiło bank rok temu na niego a nie na Martiala który za dużo bramek nie strzelił ale mimo wszystko wszyscy łącznie ze mną chcieliby go w Arenalu :)

WojO
Ramsey ma serducho i zawsze zapieprza fakt umiejętności mu czasem brakuje albo inaczej brakuje mu chłodnej głowy :) i tak ogólnie od kiedy kibicujesz skoro tak długoo oglądasz AFC ?

12Titi14 komentarzy: 4302 newsów: 57005.06.2016, 01:35

Bez przesady. Nie gramy ciągle tą samą taktyką. Będzie trzeba poszukać wysuniętej piłki, to pójdzie Vardy. Jak będzie trzeba pozycyjnie pograć to Wenger da Giroud. To nie FIFA, to nie jest jeden przycisk "gra z kontry", czy "posiadanie piłki". Arsene Wenger będzie wiedział jak ustawić zespół.
Zresztą Vardy to jest duże nazwisko. Jakby był news, że Manchester United lub Tottenham go chce, to dopiero by było; "dlaczego siwy nie działa..." etc. Lewandowskich teraz się zachciało, jak Vardy jest do wyciągnięcia.
Jak będzie 0:0 to ostatnie 20 minut będzie można grać Welbeck-Giroud-Vardy i coś wpadnie, a to ważne w drodze do mistrza. Zresztą jak wylosujemy znowu w 1/8 silną ekipę, to Vardy będzie idealny na kontre.
Pytanie tylko, czy zostawi Lisy?

Corthal komentarzy: 110905.06.2016, 00:38

Vardy to na pewno nie jest wymarzony transfer dla nas na napad.

Owszem, facet jest maszynką do zdobywania goli, ale nie potrafi sam przeprowadzić akcji od podstaw i strzelić gola. Słowem, to nie jest napastnik który pozwoli nam włączyć się na poważnie o atak na Ligę Mistrzów. Ten facet żyje z podań, a na pewnym poziomie decyduje już tylko nieszablonowe zagranie indywidualne, a napastnicy są od podań odcięci.
Z drugiej strony nikt chyba nie wierzy realnie że w kolejnym sezonie możemy wygrać CL. Za to do włączenia się do walki o Mistrza Kraju brakuje nam tak naprawdę tylko zawodnika który nastuka 20 oczek w sezonie. Anglik jak najbardziej takim piłkarzem jest. Kogoś takiego zabrakło w tym roku, kto pozwoliłby nam wygrać 1:0 trzy,cztery spotkania, kiedy to drużynie nie szło. Tu przegraliśmy Majstra, bo Giroud w tym czasie poprawiał włosy, a Welbeck biegał bez celu w amoku. Walcott w tym czasie na boisku był, a jednak tak jakby go nie było.

Za 20 baniek to będzie dobry transfer na teraz, w perspektywie walki o Premier League. Powiem więcej, jeżeli kupilibyśmy topowego skrzydłowego do kompletu, a Alexis odzyskałby formę, to Vardy mógłby poprawić dorobek strzelecki z tego sezonu.

Zamiast dzielić piłkarzy na takich którzy sprawdzają się w grze z kontry i drugich którzy odnajdują się w ataku pozycyjnym, wyróżniłbym takich którzy bramki strzelają i takich którzy mają słabe statystyki. Anglika piłka szuka- to jest najważniejsze. Dwóch wybitnych kopaczy na skrzydłach z takim finisherem jak Vardy to byłaby praktycznie pewna kanonada w co drugim spotkaniu.

Vardy plus wybitny skrzydłowy do pary z Sanchezem- najlepszy atak w lidze stałby się faktem.

luis008 komentarzy: 19104.06.2016, 23:52

Mówiłem przed rozpoczęciem sezonu, że Giroud nie strzeli nawet 20 goli w Premier League a któryś powiedział, że na 100%,tyle strzeli

LeBob komentarzy: 152004.06.2016, 23:51

W reprezentacji jakoś m nie przeszkadza to, że nie grają z kontry.

marcin04c komentarzy: 298104.06.2016, 23:29

Lukaku jako nr 1 nie wiem po co marnować pieniądze na Vardy'ego.

pumeks komentarzy: 2080804.06.2016, 23:17

Wszystko fajnie ale GDZIE i JAK grałby Vardy w Arsenalu?
Na szpicy?
Na skrzydle?

Vardy gra w Leicester prostą grę. Dzida i do przodu. Gonitwa za piłką w kontratakach.
Arsenal tak nie gra. My klepiemy piłeczkę, nie strzelamy z daleka. Robimy kółeczka, podajemy sobie do tyłu :)

Po takim intensywnym sezonie i Euro przed nim, nie wiadomo czy wytrzyma kolejny sezon na wysokim poziomie.
Kontuzja wisi w powietrzu....

tyson880 komentarzy: 1049604.06.2016, 23:12

To prawda, że drużyny teorytycznie słabsze od nas głęboko się cofają do defensywy, ale jednak i w takich sytuacjach Ozil potrafi posłać dobrą piłkę, a Vardy to właśnie napastnik na takie zagrania Niemca. Poza tym Vardy byłby dobry na kontry, co nie jest naszą mocną stroną. Z lepszymi teorytycznie zespołami to przydatna sprawa.

Gunnerrsaurus komentarzy: 1187404.06.2016, 22:59

Nie, nie pasuje

WojO komentarzy: 225204.06.2016, 22:13

Zapewne oglądam mecze Arsenalu dłużej od Ciebie, więc mi tu nie pierdziel. Co z tego, że grał na skrzydle? Wilshere po kontuzji też grał na skrzydle.

afc4life komentarzy: 478304.06.2016, 21:56

Nie wazne czy pasuje, wazne ze w promocji.

schnor25 komentarzy: 1854604.06.2016, 21:55

Albo Łysy z kowbojem nie chcą dać więcej grosza (co bardzo prawdopodobne i Wenger na siłę chcę dopiąć kadrę na ostatni guzik), albo Wenger przesiąkł już tym wiecznym oszczędzaniem, skąpstwem.

WojO komentarzy: 225204.06.2016, 20:58

@MaciekGoooner, ale kisnę xD w którym miejscu Ramsey jest waleczny :D, przecie to największa piczka w tym klubie po peleryną el siwego?

WojO komentarzy: 225204.06.2016, 20:53

Dokładnie, popieram Paulete, taki hajs to dziś w tym środowisku i klubie niewiele, ale chodzi o zablokowanie kolejnego transferu i później konsekwencje i kiszenie się takiego typa jak Squillaci czy jakiegoś innego szrota Parka.

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 104.06.2016, 20:39

To nie chodzi o te 20 mln funtów z transferu czy 25 mln na pensję przez te 4 lata, a o to że jak się nie sprawdzi to zmarnujemy kilka sezonów.

arsenalsamsung komentarzy: 13904.06.2016, 20:24

To będzie słaby transfer...
Chyba Wenger chciał Zlatana ale nie pykło i na prędce bierze tego. Jeden sezon, większość bramek z kontr przyduzej ilości miejsca co przy naszej grze jest sprawą rzadką.
Jest Lukaku, jest Lacazette, jest Zlatan, jest Higuain... wielu topowych napastników w tym sezonie już chce zmienić klub więc jak zwykle bronię Wengera tak tutaj już zero wytłumaczenia nie będzie po sezonie że nie było kogo brać

pLYTEK komentarzy: 411804.06.2016, 20:10

musti
No właśnie nie jestem do końca przekonany czy z tą techniką jest tak dobrze jak piszesz. W Leicester grał magicznie, wygrał ligową klasyfikację kanadyjską, jednak należy pamiętać ile miał przestrzeni za obrońcami. W Arsenalu, który gra piłką, obrona rywali jest zazwyczaj głęboko cofnięta i zwyczajnie nie ma miejsca na takie rajdy jakie miały miejsce w Leicester.
Na plus na pewno cena i fakt, że Wenger próbuje zrobić coś na 'teraz' a nie na 'za 5 lat'... jednak jest baaaaaardzo dużo znaków zapytania i szczerze mówiąc uczucia mam mieszane. Mam nadzieję, że Jaimie się sprawdzi i będzie nadal tak regularnie strzelał

mitmichael komentarzy: 4924304.06.2016, 20:01

Porownanie do Wrighta idealne. Nie wazne kiedy i w jakim wieku sie zaczyna. Czy pasuje? to sie dopiero okaze jak bedzie musiał zmierzyc sie z innym stylem niz w Leicester. Kto wie moze zmiana druzyny jeszcze lepiej poskutkuje w jego grze. Tracic nic nie tracimy bo 20mln to jest nic przy dzisiejszych cenach.

AlexVanPersie komentarzy: 806404.06.2016, 19:59

Skoro Papcio od dłuższego czasu jest wielkim fanem Vardy'ego to ja nie mam pytań.

Jamie będzie pasował, to nie jest transfer na łapu capu, to jest przemyślana sprawa.

ZielonyLisc komentarzy: 2027004.06.2016, 19:51

Czy pasuje? To się okaże.

musti komentarzy: 30904.06.2016, 19:48

youtube.com/watch?v=-rg8E9aOHL4
Miał być ten link :D

musti komentarzy: 30904.06.2016, 19:48

youtube.com/watch?v=Lnncn1Hd3g8
Technika, drybling, szbykość, siła. A Wy się nadal zastanawiajcie ;)

schnor25 komentarzy: 1854604.06.2016, 19:45

Vardy, nie Vardy, rozumiem, że nie stać nas na szastanie forsą na prawo i lewo, ale serio - jeden gość za 25 mln funtów, drugi za 20 i pewnie jakiś stoper za 10-15, co w sumie da nam ok. 60 mln. Szału nie ma ;)

Theo44 komentarzy: 425904.06.2016, 19:18

NIe mam watpliwosci, ze generalnie rzecz ujmujac ciezko jest wyciagnac jakiegokolwiek "napastnika z jakoscia" za te pieniadze. Wenger pewnie mysli tak. Moraty nie kupuje bo za mniej niz 50 mln byloby ciezko...a czy szybko sie przystosuje do PL?? a tu mam sprawdzona opcje za czapke sliwek a kibice juz od dawna stracili cierpliwosc wiec czasu na ryzyko mlodego, utalentowanego juz nie ma...Poza tym nie ma co ukrywac kolejne 2, 3 sezony to bez wzgledu na wynik bedzie labedzim spiewem Wengera...Co do samego Vardiego...najbardziej mi imponowala rosnaca pewnosc siebie i walka w destrukcji za 3ech.On naprawde nie pekal, ale nie jest to klasyczna kariera top scorera, wiec przyszly sezon bedzie wieka zagadka, duzo w jego grze bylo zywiolu i takiej postawy typu... mamy nic do stracenia, jak nie teraz to nigdy. Nie jest to typ RvP, kt. sam potrafil zrobic bramke...ale jego szybkosc i taka naturalna chec gry do przodu to jest to czego Ozilowi brakowalow Arsenalu...Krotko mowiac, jesli nie starci tej pewnosci we wlasne mozliwosci, to na najblizsze 2-3 lata mozemy miec niezlego kocura.

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 104.06.2016, 18:59

Będzie się męczył w ataku pozycyjnym jak Walcott. Obaj nie pasują do Arsenalu, gdzie najlepiej sprawdzają się piłkarze z wysokimi umiejętnościami technicznymi, których obaj nie mają. Komentarz Bellamiego także słuszny. Większość rywali przeciwko Arsenalowi ustawia się w głębokiej defensywie i nie ma miejsca na prostopadłe podania gdy między obrońcami a bramkarzem jest 10-15 metrów. To nie fifa.

Moim zdaniem powinno się ściągać piłkarzy pasujących do stylu, a nie sprowadzać piłkarzy, a dopiero później martwić się jak ich wkomponować. Już kilka razy przerabialiśmy tę lekcję. Ci którzy nie pasowali szybko odchodzili.

A fakt, że dopiero od wczoraj mówi się o Vardym jako przyszłym napastniku Arsenalu też wiele mówi. Nikt wcześniej sobie tego nie wyobrażał, bo facet pasuje do technicznego zespołu grającego w ataku pozycyjnym jak pięść do nosa.

Dwie największe plusy tego transferu wszyscy znam - bramkostrzelność i niska cena. Może utrzyma formę z obecnego sezonu i nadal będzie walił z każdej pozycji. Może przeceniam integralność piłkarzy do stylu zespołu. Może odnajdzie się w zespole grającym o 180 stopni odmienny futbol. Dla mnie za dużo tych "może" i pozostaję sceptyczny do tego transferu. In Wenger we trust na 40%.

Nomad (zawieszony) komentarzy: 268304.06.2016, 18:59

Nie wiem sam co myśleć o tym transferze.
Może tak naprawdę nie powinno się w ofensywie skończyć tylko i wyłącznie na Vardy'm (???)

Jest on wielkim ryzykiem i tu jego niska cena nic nie zmienia bo jeśli nie wypali.. co jest całkiem prawdopodobne ze względu właśnie na tą Wengerowską taktykę to stracimy o wiele więcej niż £20 mln. Stracimy cały sezon a być może pod koniec kluczowych zawodników.

Wiem, że to marzenie ale ja bym rozbił bank na perspektywicznego zawodnika patrząc ze spokojem na najbliższe 5 lat. Silnego Giroud mamy, który nie spędza wiele czasu w gabinetach lekarskich... nam przydałby się jakiś technik z wyobraźnią...

Plotki krążą od jakiegoś czasu, że przypalamy się na Moratę ale nie. Ja osobiście.........

Rozbiłbym bank na Dybale !!!!!!! Nawet gdyby miał kosztować £100mln.
On będzie najlepszy gdy ze sceny zejdzie Messi, Ronaldo i Suarez.. i to się widzi już teraz. Razem z Neymarem będą ikonami Ameryki Połódniowej i rok rocznie startować do złotych kierpców UEFA

alexis1908 komentarzy: 360304.06.2016, 18:56

MrArsenal1886>>
Pisze się w ogóle :)

3rdpitch
Giroud się nadaje na zmiennika ani nie ma szybkości ani wybitnego wykończenia jego jedyne walory to gra Glowa i tylem do bramki a jak się zatnie to na amen jego 16 bramek faktycznie jest to wynik fantastyczny a regularność z jaką je zdobywał budzi respekt całego świata :)

Master10 komentarzy: 9225 newsów: 304.06.2016, 18:54

Podoba mi sie taki transfer.
Polowa albo i mniej ceny ewentualnego tranferu Moraty czy innego szrotu + Anglik + bardzo waleczny + dajacy nowe mozliwosci w ataku.

Jak Wenga da rade wyciagnac pozytek z posiadania 2 bardzo roznych napastnikow, to moze byc naprawde dobrze, bo zmiana VardyGiroud i vice versa moze zupelnie zmienic i zgubic obrone rywali.

Jak nie wypali, to na pewno nie bedzie jakiejs paniki, bo za taka kase to rok czasu byl wypozyczony Falcao, a Pedro, Benteke, Bony czy inne wynalazki nie byly tansze, a byly to po prostu transferowe wtopy

BarcArsenal komentarzy: 135304.06.2016, 18:52

Żałować 20 mln na 2 strzelca w lidze...

Przypominam tylko ze tyle samo albo troszkę mniej kosztował Calum Chambers

Dewry komentarzy: 8101 newsów: 204.06.2016, 18:51

Sanogo>Suarez
Taka prawda.

3rdpitch komentarzy: 453004.06.2016, 18:50

Nie porównywać statystyk z sezonu życia Vardy'ego z jednym z najgorszych sezonów Giroud.

Jeden z najgorszych, biorąc oczywiście pod uwagę tą serię 15 meczów bez gola, chociaż nawet mimo to 16 bramek wpadło.

Gerwciu komentarzy: 372204.06.2016, 18:49

Lepszy Vardy niż nikt( Sanogo)

Skotii komentarzy: 1707 newsów: 804.06.2016, 18:48

Ja tam myślę, że Wenger lepiej wie co robi niż my. Jak dla mnie lepszego nie znajdziemy za takie pieniądze i osobiście lubię piłkarzy tego typu.

MrArsenal1886 komentarzy: 29904.06.2016, 18:39

Moim zdaniem wogule do nas nie pasuje. Jak pisalem wczescniej jestem przeciwnikiem tego transferu!!

poprzednia1 następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
? : ?
Arsenal - Aston Villa 14.04.2024 - godzina 17:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City32227373
2. Arsenal32225571
3. Liverpool32218371
4. Aston Villa33196863
5. Tottenham32186860
6. Newcastle321551250
7. Manchester United321551250
8. West Ham331391148
9. Chelsea311381047
10. Brighton3211111044
11. Wolves321271343
12. Fulham331261542
13. Bournemouth321191242
14. Crystal Palace32891533
15. Brentford33881732
16. Everton32981527
17. Nottingham Forest33791726
18. Luton33672025
19. Burnley33482120
20. Sheffield Utd32372216
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland205
O. Watkins1810
Mohamed Salah179
D. Solanke173
A. Isak171
C. Palmer169
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com