Gilberto: Arsenal sprzedał zbyt wiele doświadczenia

Gilberto: Arsenal sprzedał zbyt wiele doświadczenia 10.02.2009, 19:39, Łukasz Klimkiewicz 55 komentarzy

Były pomocnik Kanonierów Gilberto Silva przyznał, że w ciągu ostatnich miesięcy na Emirates Stadium ani razu nie pokłócił się z Arsene Wengerem, co przez niektóre media było podawane jako jeden z powodów odejścia Brazylijczyka z północnego Londynu.

- Nigdy nie pokłóciłem się z Arsenem, a ludzie niech mówią co chcą. Muszę szanować jego decyzje, nawet jeśli się z nią nie zgadzam - powiedział Gilberto.

- Zawsze rozmawiało nam się dobrze, ale kiedy przyszedł czas rozmowy o mojej przyszłości w klubie, nie było tak jakbym tego oczekiwał. Pomyślałem wtedy, że może już najwyższy czas, aby opuścić Arsenal. Rozumiem jego pomysły, miał i ma wielu świetnych piłkarzy w składzie, więc nawet jeśli zostałbym na Emirates to moje szanse na grę w pierwszym składzie stałyby się nikłe.

Ubiegłego lata, kiedy Gilberto opuszczał Arsenal, odrzucił kilka ofert z dobrych angielskich klubów, nie dlatego, że nie chciał mścić się na Wengerze, ale najlepszą opcją okazała się ofertą z Panathinaikosu.

- Może Grecja nie jest spełnieniem marzeń dla piłkarza, ale chciałem spróbować czegoś nowego i jestem z tego zadowolony.

- Dobrze jest zobaczyć jak gra się w innym stylu, w innej kulturze. Klub [Panathinaikos - przyp. red.] ma wspaniałą historię i dobrze sobie radzi w Lidze Mistrzów. Jednak muszę przyznać, że tęsknię za domem w Anglii.

- To tylko moje zdanie, ale myślę, że Arsenal popełnił błąd pozwalając odejść doświadczonym piłkarzom. Zatrzymanie ich mogłoby być dobre dla rozwoju młodych zawodników. Teraz muszą uczyć się sami, a to nie jest łatwe.

Gilberto autor: Łukasz Klimkiewicz źrodło: TribalFootball
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
Arnold14 komentarzy: 130711.02.2009, 16:34

Niby po co? też bym odszedł na jego miejscu. Chodzi mi jedynie o to że w tej chwili przydał by się w składzie popatrzcie na kontuzje to logiczne. Ja też go w tej sprawie nie rozumiem, widzieliśmy jak Diarra teraz wymiata a on go na ławce trzymał. w FM ma wszytko na czerwono ( FM robią najlepsi scouci to więc tym sie posłużyłem) na meczach to widać, wyobrazić sobie teraz Diarre z Fabregasem w polu...Gilberto by mógł być na rezerwie..żeby nie mieć takich problemów jak z totenhamem, Silva nie podawałby wprost do Modrica jak to robił Denilson co chwile przynajmniej tak mi się wydaje
Necro> no tak silva osiągnął wszytko tylko że Flaming miał ze 22 lata jak czekał a Silva 29 więc to różnica... a za Fabregas z Denilsonem w środku-wiadome kto odwala całą robotę i jest play makerem, wtedy Denilsona nie widać to pewnie dlatego Ci się podobało;)

lecho komentarzy: 96911.02.2009, 14:34

Arnold14 --> co miał płakać, że flamini go wygryzł ze składu. To profesjonalista. Na pewno dawał z siebie wszystko, tylko po prostu ma już swoje lata. Wenger sprzedał go zapewne dlatego, żeby mogli grać młodsi, ale nie rozumiem jednego. W poprzednim sezonie Wenger miał Diarre, flama, Gilberto, Songa, Denilsona. Widać, że była dla niego ważna ta pozycja. Potem sprzedał trzech najlepszych i nie kupił kompletnie nikogo. Zrozumiesz człowieka. Jeśli tak bardzo mu zależy na grze młodych zawodników to powinien ich wypożyczać, a nie na chama wciskać ich do składu, aby się ograli. Arsenal może sobie pozwolić na zakup jakichś klasowych piłkarzy. Zamiast tego cały czas gramy zdolną młodzieżą. Tak jak zresztą powiedział Igor77. Nawet nie wiadomo czy to nam się opłaci.
stefcio15 --> Baptista to inny typ piłkarza. No chyba, że po prostu chciałbyś mieć go w składzie :D Ja osobiście chciałbym znowu L. Diarre, ale już do nas nie wróci :(

stefcio15 komentarzy: 13022 newsów: 223711.02.2009, 14:23

Szkoda ,bo wlasnie takiego gracza jak Gilberto brakuje nam teraz w druzynie :/ i Szkoda tez ze Boss nie sciagnal Baptisty

Necro komentarzy: 243411.02.2009, 13:35

Co do Songa i Denilsona to się zgadzam. Są dobrzy, ale nie powinni grać obaj razem. Jak Denilson grał z Fabregasem w linii, to całkowicie mi to pasowało.

Necro komentarzy: 243411.02.2009, 13:33

Arnold14 - jak by mi płacili, to by mi się chciało. Poza tym Flamini czekał chyba ze 2 lata na pierwszy skład. Chciało mu się? Chciało. Silvie się nie chciało.

Igor77 komentarzy: 31911.02.2009, 13:07

za kilka lat*

Igor77 komentarzy: 31911.02.2009, 13:07

Fakt brakuje doświadczenia. Wszyscy piszą że Arsenal będzie na kilka lat super bo teraz gra młodym składem. A to nie jest prawda do końca skąd pewność że talent się rozwinie że nie zmiani barw.. albo żę 14 latkowi odehcce sie grac.. pozdrawiam:)

Arnold14 komentarzy: 130711.02.2009, 12:52

krissto87>> też tak myśle...

krissto87 komentarzy: 11111.02.2009, 12:46

O tym właśnie pomyślałem w sobotę patrząc na bramkę Giggsa z WH... Oprócz tego, że tacy zawodnicy jak on czy Scholes stanowią niesamowite mentalne wzmocnienie drużyny, to grając już coraz rzadziej i tak w kilku meczach w sezonie przesadzają o wynikach, jeszcze wydatniej pomagając drużynie.

Oczywiście Gilberto gdyby został nie byłby teraz ani liderem 2 linii, raczej nie grałby nawet regularnie w pierwszym składzie. Ale na pewno stanowiłby duże wsparcie dla młodych zawodników, pomagałby Wengerowi w przekazywaniu im odpowiednich wskazówek. Na pewno ktoś taki bardzo pomógłby np. Denilsonowi, bo widać, że chłopak się niesamowicie stara, szybko się uczy, ale jak trzeba wsiąść na siebie ciężar gry to w oczy rzuca się jego nieopierzenie. No cóż nie każdy jest Walcottem i od razu robi furorę w pierwszej 11 zespołu kalibru Arsenalu.

Arnold14 komentarzy: 130711.02.2009, 12:46

No to wiadome, a Tobie by chciało się wybiec gdyby Flamini zają Ci miejsce? W ostatnim sezonie grał kiepsko to fakt, ale w tym mógł się odrodzić bo flaminiego już nie mamy. Poszedł do panatikosu ok ma miejsce w składzie. Można tak gdybać i gdybać, ale nie mówcie że Song czy Denilson mimo zangażowania i checi robią więcej...

Necro komentarzy: 243411.02.2009, 12:42

Arnold14 - grał w kilku meczach i największym problemem był jego brak zaangażowania. Nawet podbiec do piłki mu się nie chciało. Bendtner też nie jest w formie, ale jest bardzo zaangażowany i Wenger liczy, że odzyska formę. Gilberto nie miał ani formy, ani chęci, ani motywacji.

Necro komentarzy: 243411.02.2009, 12:40

Gdyby został Flamini to Gilberto by się tylko marnował, a skąd mógł wiedzieć, że Flamini odejdzie? To jest loteria. W Panathinaikosie przynajmniej ma pewne miejsce w składzie.

kamil_malin komentarzy: 933211.02.2009, 12:36

Oko--> zgadzam się z Tobą, że grał słabo. Ale kto wie jakby grał w tym sezonie, za wcześnie został skreślony.

Arnold14 komentarzy: 130711.02.2009, 12:20

Oko147 Wolisz Denilsona i songa? bo ja raczej nie. nie ma co ich umiejętności porównywać do tego doświadczonego piłkarza. Nic nie robił na boisku? jak on wogóle nie był na boisku na rzecz Flaminga który odfrunął. Możesz sobie przypomnieć sezon 2004 2006 grał wyśmienicie i przy nie mówie ciągłej a regularnej grze na pewno by się przydał.

Cesc_Fan komentarzy: 452411.02.2009, 12:20

Ma rację Gilberto .

Oko147 komentarzy: 296 newsów: 111.02.2009, 12:00

może i mówi mądrze, ale komentarze typu: przydałby sie nam w meczu z totenhamem są chyba nie na miejscu... przypomnijcie sobie zeszły sezon kiedy to Gilberto nie robił nic na boisku i notował same straty. dobrze że odszedł

Arnold14 komentarzy: 130711.02.2009, 11:53

Dosłownie nic dodać nic ująć Gilberto, i kto by nam się przydał w meczu z Totenhamem? założe się że z nim byśmy wygrali...

Fabregas19 komentarzy: 5084 newsów: 811.02.2009, 10:50

Bardzo mądre słowa Gilberto!!! i absolutnie się z nimi zgadzam, nie ma kto uczyć naszych młodych zawodników,prawdę mówiąc nie mamy też aż tak bardzo mocnego składu aby coś osiągnąć,powiem więcej z sezonu na sezon jest coraz gorzej:( Jak mieliśmy zawodników typu Liungberg,Pires,Vieira,Reyes, Henry, Berki,i stalową obronę Cambpel,Toure ,Eboue,Lauren czy Cole,nikt nam nie mógł podskoczyć i wtedy mogliśmy sobie na coś pozwolić np. 49 meczy bez porażki...Teraz raczej jest to nie możliwe bo w podstawowym składzie mamy raczej przekładanke dobrych zawodników i trochę tych mniej dobrych,jeszcze nekają nas kontuzje więc nasza przyszłość nie jest tak świetlista jak nam się wydaje, za nim nasi młodzi zawodnicy odpowiednio się rozwiną i zaczną grać na naprawdę dobrym poziomie, wtedy możemy pomyśleć nad jakimś trofeum,ale przez ten czas Wenger może nie być już trenerem Arsenalu np......Potrzebujemy wzmocnień , i to dobrych...

Fierce_girl komentarzy: 219411.02.2009, 10:28

Nie mamy na to wpływu, Wenger pozwolił im odejść, to teraz mamy tylu młokosów.

kapel_l komentarzy: 32411.02.2009, 09:33

Mądre słowa Gilberto , bardzo mądre ;]

kamil_malin komentarzy: 933211.02.2009, 09:16

Jak tu się nie zgodzić z Gilberto. Widać wszystko jak na tacy, tylko jakoś Boss tego nie widzi lepiej o tego nie chce widzieć. Tak jak mówią koledzy niżej szkoda, że tak łatwo pozwalamy zawodnikom którzy decydowali i prawdopodobnie dalej by decydowali o charakterze zespołu odejść. Dobrym przykładem jest Gilberto, który byłby teraz liderem drugiej linii.

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56711.02.2009, 09:11

KubaCr7 > nie bądź śmieszny...

KuBaJo komentarzy: 217411.02.2009, 07:48

właśnie i dobrze że odzszedł bo w ogóle tu nie pasował

arsenal122 komentarzy: 113011.02.2009, 06:13

adielo pajac to ty jesteś on odszedł bo chciał grac w piłke a nie siedziec na ławce całę życie jak Dudek.

adielo5 komentarzy: 5310.02.2009, 22:50

moze i mówi prawde ale to po co odchodzil niech teraz ciagnie kiche pajac

Theo10 komentarzy: 826210.02.2009, 22:40

"- To tylko moje zdanie, ale myślę, że Arsenal popełnił błąd pozwalając odejść doświadczonym piłkarzom. Zatrzymanie ich mogłoby być dobre dla rozwoju młodych zawodników. Teraz muszą uczyć się sami, a to nie jest łatwe."

Cała prawda o Arsenalu...zgadzam się z tą wypowiedzią w 100%, szkoda tylko że Wenger nie widzi potrzeby posiadania w składzie doświadczonych zawodników, co wcale nie przeszkadza mu w żaleniu się na ich brak po przegranych meczach...zero logiki? no cóż, jak się już wszyscy przekonali Wenger oprócz swojego daru do robienia 'czegoś z niczego' ma też dar to pózniejszego sprzedawania tego 'czegoś' ,a ten już wcale taki pozytywny nie jest, no chyba że dla finansów klubu które w końcu dla Bossa i Prezesa są ważniejsze od sukcesów. Szkoda że go już nie ma w Arsenalu bo bardzo by nam się przydał...

Christian komentarzy: 342710.02.2009, 21:54

Zgadzam sie z Tobą Lojtek>> z tym że szczególnie u nas kiedy mamy tak dużo młodzieży, Patrzcie na Naniego przecież on od Giggsa się uczy prawie wszystkiego a u nas ???
Wszystkiemu winny jest Wenger i powinien w końcu ponieść za to konsekwencje ile można ;/
?

Lojtek komentarzy: 23010.02.2009, 21:50

W Arsenalu tak naprawde nie ma się od kogo uczyc

w ManU jest np. Scholes, Giggs, Neville, Van Der Sar czy Ferdinand. Wszyscy doświadczeni...

Malina komentarzy: 122510.02.2009, 21:29

Faktycznie,mamy dobry zespół,ale brak doświadczenia widać co najmniej od dwóch sezonów.

baska_17skc komentarzy: 3161 newsów: 210.02.2009, 21:28

Teraz to Gilberto miałby zagwarantowane miejsce w pierwszym składzie.

Zgadzam się całkowicie z ostatnimi akapitem:

"To tylko moje zdanie, ale myślę, że Arsenal popełnił błąd pozwalając odejść doświadczonym piłkarzom. Zatrzymanie ich mogłoby być dobre dla rozwoju młodych zawodników. Teraz muszą uczyć się sami, a to nie jest łatwe".

Młodzi zawodnicy ucząc się od starszych rozwijaliby się jeszcze szybciej niż w chwili obecnej.

Majkelo77 komentarzy: 80 newsów: 110.02.2009, 21:07

Miło go słyszeć ;)

Uważam, że ma racje, ale co zrobisz było i nie wróci. Musimy iść z biegiem czasu i kopać dupe dla Spursów :D

Arsenalinho komentarzy: 19710.02.2009, 20:57

Gilberto:) Miło go słyszeć ponownie. Zgadzam się z nim. Nie ma już tych dobrych fundamentów w Arsenalu. Młodziak pogania młodziaka i jak widać nic z tego nie wynika.

iAMjustAgirl komentarzy: 66910.02.2009, 20:54

krawiec.
Szwankuje cały zespół.
Gdyby zespół atakował i ambitnie parł do przodu, obrona nie miałaby tyle do roboty. Można gdybać.
Gilberto ma trochę racji.
Wenger trochę się pospieszył z eliminacją doświadczonych zawodników. W zespole powinien być jakiś złoty środek pomiędzy młodymi i starymi.

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56710.02.2009, 20:53

Boss mógłby nam zrobić prezent i chociaż tego Appiaha sprowadzić za free, chyba że już podpisał z kimś kontrakt.

Kondzior12 komentarzy: 490010.02.2009, 20:51

Gilberto ma racje Wenger nie potrzebnie sprzedał paru doświadczonych zawodników.

Axxxe komentarzy: 5599 newsów: 11510.02.2009, 20:50

Powoli żałuję, że Gilberto opuścił nasz klub. Co racja to racja - nie grał tak, jak od niego oczekiwano, ale gdy już pojawiał się na boisku, zawsze był dobrym duchem drużyny. W futbolu zdarzają się zwycięstwa i porażki. Brazylijczyk przyjął przegraną z godnością i opuścił Arsenal, wiedząc, że nie jest już tutaj potrzebny.

Oczywiście zgadzam się z Gilberto, jeśli chodzi o to, co powiedział pod koniec wywiadu. Prawdą jest, że Wenger popełnia błąd wprowadzając do składu tak młodych piłkarzy. Na naszej młodzieży spoczywa w tej chwili ogromna presja, której oni nie potrafią udźwignąć. Wielka szkoda, że Arsene zdecydował się na sprzedaż graczy, pamiętających jeszcze tamte czasy. Przydałby się ktoś taki w naszej drużynie, od którego mogłaby uczyć się nasza młodzież. Niestety, kogoś takiego w naszym zespole nie ma i jak słusznie zauważył olo_18 tacy grajkowie jak Song, Denilson czy Bendtner są pozostawieni sami sobie, co nie wróży wiele dobrego.

Knolek komentarzy: 266410.02.2009, 20:44

Gilberto w/g mnie bardzo przydalby sie w srodku pola, Denilson i Song to jednak nie to samo.... ale niestety odszedl, w najlepszym dla siebie momencie ;) oby srodek pola niedlugo juz wygladal tak jak wyglada

krawiec256 komentarzy: 54210.02.2009, 20:36

Kiepskiej sytuacji przez doświadczenie ?, ja bym tego nie powiedział... jak zauważyliście formację obronną mamy najstarszą, a ona w szczególności szwankuje w tym sezonie. Spójrzcie na mu 3 bramki więcej od nas- co przekłada się na 12 pkt - śmiech na sali. Ja jestem zdania, że dobry pomocnik defensywny (Senna, Toure itp.) oraz może ktoś do obrony(nie wiem czemu Senderos jest na wypożyczeniu), a w mig puchary trafiają na Emirates.
PS. No i oczywiście brak tego szpitala (jak nie ma zmienników nie może być takich sytuacji)

lecho komentarzy: 96910.02.2009, 20:35

kolek --> chyba tylko nabijasz sobie te komentarze. Jakbyś przynajmniej czytał newsy to i z tego byś się dowiedział.
olo_18 --> racja. Młodzi piłkarze nie mają od kogo się uczyć. Mogą mieć wielki talent, ale doświadczenie to doświadczenie. Tego nie da się nauczyć tylko trzeba je nabyć z czasem. Wenger za bardzo ufa młodym piłkarzom. Sam mówi, że w niektórych momentach brakuje nam doświadczenia. Dlaczego więc tego nie zmieni??

Koti komentarzy: 127710.02.2009, 20:24

Nie napisałem o Henryku bo on SAM chciał odejść. Spytał się a OCZYWIŚCIE AV powiedział że może iść :///

aniuska komentarzy: 40010.02.2009, 20:22

olo_18 dokładnieee!

aniuska komentarzy: 40010.02.2009, 20:21

No ma Gilberto rację .. przez to, że odeszli doświadczeni piłkarze to teraz jesteśmy w takiej kiepskiej sytuacji. Niestety Wenger jest na tyle uparty, że wciąż tkwi w tej swojej teorii.

kolek komentarzy: 2330 newsów: 110.02.2009, 20:18

szkoda że odszedł... nie wiem w ogóle po co ....? mógł zostać... szkoda....

Miodek komentarzy: 83810.02.2009, 20:13

on byl spoczko :)

barroni komentarzy: 1910.02.2009, 20:09

to prawda sprzedaliśmy doświadczonych graczy prawie z każdej pozycji bo tylko mamy doświadczonych na obronie Gallasa i reszte. brak takich graczy jakich wymienił nam .Koti. ale zapomniał no T.Henry'm jego mi nadal brak naj bardziej... fajnie jest powspominać stare dobra czasy z jego udziełem w barwach Kanonierów.

Kubo komentarzy: 97810.02.2009, 20:05

Vieira wroc ;) nas najlepszy defensywny pomocnik od kilku ladnych lat ;]

Arsenal1994 komentarzy: 749710.02.2009, 20:05

*bedziemy

Arsenal1994 komentarzy: 749710.02.2009, 20:04

Gilberto mial przecietny poprzedni sezon byc moze dlatego ze nie gral regularnie, a teraz spokojnie brazylijczyk mial by pewne miejsce w skladzie. Wenger to zawsze musi miec racje i mimo ze ten sezon jest bardzo slaby dalej bedzie przystawal przy swojej koncepcji, no coz jesli sie sprzedaje najlepszych pilkarzy to nie wiem jakich by Wenger nie wprowadzil super mlodzikow nie wygra sie sezonu ale trzeba szanowac decyzje bossa i wierzyc ze bedzie na koniec w top 4

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56710.02.2009, 20:04

Panie Arsene, mógłbyś pan czasem swoich piłkarzy posłuchać... Nawet byłych.

Wkocin komentarzy: 79910.02.2009, 19:52

ma rację i sądzę, że gdyby został miałby zapewnione miejsce w podstawowej 11. byłby świetnym uzupełnieniem dla cesca

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
? : ?
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com