Groves: Arsenal poradzi sobie bez Fabregasa

Groves: Arsenal poradzi sobie bez Fabregasa 02.05.2011, 17:12, Łukasz Klimkiewicz 87 komentarzy

Legenda Kanonierów - Perry Groves - uważa, że jeśli Cesc Fabregas będzie chciał latem opuścić Emirates Stadium, to Arsenal powinien dać mu zielone światło.

O odejściu Fabregasa i zainteresowaniem jego osobą ze strony hiszpańskiej Barcelony mówi się już od kilku sezonów, jednak jak na razie sam kapitan Arsenalu nie powiedział nic konkretnego na ten temat. Ani tak, ani nie.

We wczorajszym meczu Arsenalu z Manchesterem United okazało się, że drużyna prowadzona przez Arsene Wengera potrafi świetnie radzić sobie w środku pola bez reprezentanta Hiszpanii, a Jack Wilshere oraz Aaron Ramsey są w stanie go zastąpić.

- Fani Arsenalu cały czas zadają sobie pytanie 'odejdzie, czy nie odejdzie'. Podobnie było kilka lat temu z Thierrym Henry. Jeśli Fabregas będzie chciał odejść, to myślę, że należałoby mu na to pozwolić. Widzieliśmy wczoraj, że nie jest niezastąpiony, a za te pieniądze można kupić kilku nowych, solidnych zawodników - powiedział Groves.

- Jack Wilshere dobrze sobie radził na jego pozycji. W tym wypadku Samir Nasri może grać bardziej z przodu, a Aaron Ramsey trochę cofnięty. Na początku sezonu oddałbym każde pieniądze, aby zatrzymać Fabregasa w klubie, ale teraz uważam, że zajmuje czwarte lub piąte miejsce najlepszych wśród Kanonierów.

- Trzeba przyznać, że Fabregas jest niesamowitym zawodnikiem, ale trzeba też zrozumieć, że od sześciu lat nie wygrał żadnego klubowego trofeum. Jeśli chce odejść do Barcelony, to ma moje błogosławieństwo, ale wszystko zależy od niego.

Cesc FabregasPerry Groves autor: Łukasz Klimkiewicz źrodło: talkSPORT.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
rol18 komentarzy: 192908.05.2011, 12:30

on zostanie bo my go potrzebujemy i on dobrze o tym wie co ma w arsenalu

matheok komentarzy: 908.05.2011, 11:13

heh, wierze, że Cesc zostanie, w piątek w dniu urodzin dostałem jego autograf ze zdjęciem, to był jeden z najszczesliwszych moich dni w zyciu.

Wierze, ze zostanie, ale cokolwiek zrobi, uszanuje

TOmm1 komentarzy: 121503.05.2011, 17:09

Cesc to wielki zawodnik i jeśli zdecyduje się opuścić północny Londyn to Arsenal na pewno na tym mocno ucierpi. Jeden dobry występ Ramseya wcale nie znaczy, że jest w stanie zastąpić Cesca. Do środka pola (rozgrywający) potrzebny jest zawodnik, który będzie prezentował równą formę cały sezon iż ta pozycja jest w tym systemie kluczowa. Bardzo bym chciał żeby Cesc został z nami no ale nie oszukujmy się. Prawdopodobnie odejdzie i trzeba będzie sprowadzić środkowego pomocnika z doświadczeniem a nie kolejnego młodziana.

Misq komentarzy: 88203.05.2011, 16:44

Niech Cesk jasno powie, chcę iść do Barcelony lub jestem kapitanem, kanonierem, zostaje by wygrywać, bo takie wahanie się szkodzi jedynie klubowi. Co to za drużyna w której kapitan- serce drużyny jest rozdarty. Nie ma opcji, abyśmy w takiej sytuacji zaczęli wygrywać.

znafca komentarzy: 3903.05.2011, 16:09

@Koti

Masz racje. Przepraszam. Cale szczescie, ze wsrod mlodych ludzi sa jeszcze znawcy jezyka polskiego i srodkow stylistycznych...

CFArsenal04 komentarzy: 803.05.2011, 15:47

cesc to prawdziwy geniusz i nie opuści Arsenalu

Leehu komentarzy: 1049603.05.2011, 14:41

Ja się zgadzam ale tylko do połowy owszem Arsenal będzie w stanie utrzymać się bez Fabsa w wielkiej 4, ale Fabregas to nasz najlepszy zawodnik i trzeba o niego walczyć, jeśli się nie uda to trudno, ale trzeba walczyć.

Poland47300 komentarzy: 37603.05.2011, 14:33

Ja bym go sprzedał, ten sezon w jego wykonaniu bardzo mi się nie podoba, a za rok będzie jeszcze gorzej.

macio96 komentarzy: 703.05.2011, 14:27

wedlug mnie arsenal bez cesca traci 20% - 30%. nie sadze zeby w nastepnym sezonie mogl go ktos zastapic bo wedlug mnie wilsher i nasri nie dadza rady

Wera_xD komentarzy: 43303.05.2011, 14:00

Czasami to wszystko jest śmieszne. Jeden dobry występ Aarona, a już wszyscy mowią, że Cesc ma se zmykać do Barcelony. A może Aaron się spiął na MU, a w następnym meczu będzie niewidoczny ? Nigdy nic nie wiadomo...
A jeśli chodzi o Cesca to Arsenal powinien dać mu wolną drogę, bo rzeczywiście takie trzymanie na siłe nie służy. Cesc jest dla Arsenalu bardzo ważną postacią i jeśli już odejdzie to będzie mi go bardzo brakowało, bo to jest mój ulubiony zawodnik od paru lat. Kapitan nie jest może z niego wyśmienity, ale bez przesady, nie jest taki najgorszy.

Koti komentarzy: 127703.05.2011, 13:11

Trzymanie "kapitana" na siłe jest totalnie nie opłacalne. Nie dość że klub na tym nie korzysta z drużyną to na dodatek wśród nas fanów rodzą się konflikty. Czekam na konkretną wypowiedź FABREGASA typu " Zostaje w Arsenalu i tyle" a on kręci i zwodzi bez żadnych konkretów. Takiemu kapitanowi to ja dziękuje bardzo.

mcdarks9 komentarzy: 64003.05.2011, 13:06

Barcelona jest jak rozkapryszone dziecko ,które MUSI dostac swoja zabawke w postaci Fabregasa.

janiu14 komentarzy: 119503.05.2011, 12:54

piter1908 ---> ja Fabregasowni pomachałem juz po zimowej przerwie po widze ze on nie ma mentalnosci zwyciezcy.A nawet jak go nie było i nie było Ramseya to chlopcy dawali rade. I jak to powiedzialby Szpakowski "Fabregas chyba w Arsenalu sie troche.. zakisił"

meisterek komentarzy: 228903.05.2011, 12:32

Jak myślicie, odejdzie czy nie??
Myślę, że Barca nie złoży oferty nawet za niego... Kupią dużo tańszego Modrića.

Koti komentarzy: 127703.05.2011, 11:29

znafca --> pierwsza zasada to nie będziesz mi mówił co masz robić wielki ZNAFCO. Po ilości postów widze że jesteś tu BAARDZO długo i wiesz wszystko. Pewno masz racje Wenger i Arsenal porwali na siłe Fabregasa on nie miał nic do gadania i musiał u nas grać bo Arsenal to armia co ma armaty i gdyby próbował uciec dostał by strzała no nie ? hahaha wielki ZNAFCO najpierw zapoznaj się ze słownikiem a później zacznij się wypowiadać bo swoim gadaniem sam robisz z siebie "debila".

Kaziu09 komentarzy: 325303.05.2011, 10:40

Ja i tak mam ogromną nadzieję, że zostanie, bez niego Arsenal w niektórych meczach jest kompletnie pozbawiony życia ..

Ciasteck2 komentarzy: 446703.05.2011, 09:32

Nie jestem przekonany co do tego stwierdzenia. Fabregas jest uniwersalnym graczem, ale i graczem-szklanką, który często ma kontuzję. Na ten czas jest to nasz kapitan, więc nie pozbywajmy się go tak wcześnie.

darq komentarzy: 143103.05.2011, 08:31

kanonier11 --
Jak możesz sobie Arsenalu bez Cesca nie wyobrażać .? Chyba nie oglądałeś bieżącego sezonu , wlasnie w tym roku nie był liderem ,liderem był taki ktos jak Wilshere . Oceniasz go po nazwisku , dobra jest jednym z lepszych ale w tym sezonie nie zachwycił.

kanonier11 komentarzy: 37003.05.2011, 00:41

heh widzę, że rozpętała się prawdziwa burza na temat Cesca i jego dalszym bądź też nie pobycie na Emirates.
powiem tak, być może i nie jest niezastąpiony ale póki co nie wyobrażam sobie ARSENALU bez Fabregasa, bo to Nasz lider, jeden z najlepszych w Naszych szeregach... baaa jeśli jest w formie to bezapelacyjnie najlepszy! Ten piłkarz to klasa sama w sobie... a takich (jeśli chce się osiągać sukcesy) nie należy się pozbywać! Bo jeśli tak się stanie, na koniec sezonu znowu będziemy narzekać na brak doświadczenia w kluczowych momentach! Bo kto niby u Nas ma nim dysponować?! Fabregas pomimo młodego wieku już to doświadczenie zebrał (być może ma jeszcze jakieś "braki" ale ten piłkarz cały czas się rozwija!) dlatego też głupotą będzie pozbycie się jego i odpowiedzialność zrzucić na Ramseya!:/
poza tym jak to się mówi, jedna jaskółka wiosny nie czyni! Uważacie że Aaron jest już wstanie przejąć pałeczkę po Fabregasie?! Z całym szacunkiem do Niego ale Cescowi to on jeszcze do pięt nie dorasta! a miałby już poprowadzić Nas w kolejnym sezonie?!
mówicie, że trzeba wzmocnić skład a tu czyta się newsy czy też komentarze pod nimi, że lepiej będzie pozbyć się Fabregasa! jak tak mamy budować zespół, który ma zagwarantować jakieś trofeum... to ja dziękuje!:/
a sam Fabregas... czy On narzeka na Arsenal, że jest mu tu źle, że koniecznie chce się wyrwać i zmienić otoczenia? Nic takiego nie ma miejsca... a że ma jakieś problemy (i m.in z tego powodu ma słabszy sezon) to bez znaczenia, prędzej czy później się z nimi upora i mam nadzieję, że nadal będzie dawał Naszemu klubowi to co najlepsze!
a skoro o transferach... to skupmy się faktycznie na wzmocnieniach a nie osłabieniach zespołu, nie może być mowy o transferze Fabregasa... tutaj trzeba pozbyć się zawodników, którzy są mało przydatni, którzy mało wnoszą i mało dają zespołowi a takiemu Fabregasowi, RvPersiemu, Nasriemu i paru innym kluczowym zawodnikom Wenger musi dać znać (po przez odpowiednie transfery i wzmocnienia klasowych grajków), że koniec z przesadną oszczędnością i dać sygnał, że rzeczywiście chce się te trofea osiągać. Bo taki Fabregas(który marzy o trofeach) jak widzi, to co dzieje się w innych wielkich klubach i ich działania na rynkach transferowych w celu osiągnięcia sukcesu i porówna to z przenosinami do Arsenalu tylko młodych(na pewno zdolnych) ale nie klasowych zawodników, którzy dopiero tutaj mają się uczyć i rozwinąć i innych Chamaków, Kościelnych(chodź na prawdę wyrasta na klasowego obrońcę), Squillacich... to się nie dziwię, że powątpiewa w możliwość osiągnięcia upragnionego sukcesu z taką kadrą i takim działaniem!!
Fabregas to piłkarz z prawdziwego zdarzenia i jestem pewien, że również tego pokroju zawodników chce mieć u swego boku!!

Endrjum komentarzy: 1356 newsów: 202.05.2011, 23:51

@KondzioElite - z tego co kojarzę to w ostatniej dekadzie najdroższym pozyskanym piłkarzem był Jose Antonio Reyes. Kosztował dobrych dwadzieścia-kilka milionów funtów. To oznacza, że Wenger też czasami potrafi sypnąć groszem.
Może to będzie właśnie to okienko transferowe, w którym francuz nie będzie oszczędzał.

piter1908 komentarzy: 505102.05.2011, 23:50

jeden dobry występ Ramseya a każdy już pomachał Fabsowi .... Ramsey nigdy nie będzie zawodnikiem podobnym do Cesca on bardziej pasuje na pozycję Wilsherea bo też lubi biegać i potrafi popracować w defensywie :)a Cesc to urodzony rozgrywający który jednym podaniem może odmienić losy meczu :0 mam nadzieję że zostanie :)

MiEvo komentarzy: 6163 newsów: 1402.05.2011, 23:45

@znafca
Odezwał się wielki znawca. Dawaj jakaś teorie spiskową. Pewnie Wenger podkradł się z workiem i porwał biednego Cesca którego już wtedy uważano w barcelonie za wielki talent.

Szef komentarzy: 1303502.05.2011, 23:38

teraz tez jestem pewien ze bez niego sobie damy rade, moze tak jak po odejsciu Henry'ego bedziemy lepiej sobie radzic ?

znafca komentarzy: 3902.05.2011, 23:34

@Koti

"Najbardziej rozśmiesza mnie fakt że jako gracz Barcelony Cesc został oddany bez problemowo do Arsenalu. Nie chcieli go bo myśleli że będzie słaby i nie chcieli w niego wierzyć."

1 zasada - gowno wiesz, to sie nie odzywasz, bo robisz z siebie debila.

steeg komentarzy: 17102.05.2011, 23:22

Gdzie tu sens, gdzie tu logika? Ludzie nie mam pojęcia skąd bierzecie takie informacje, ale jesteście w błędzie i to dość znacznym. Moi drodzy pan Wenger wydaje pieniądze, i to dosyć nie małe.. Wróćcie do poprzednich lat... i tak proszę np. w sezonie 2008/2009 po sprzedaży Hleba za 15 mln do klubu przyszli Arshavin oraz Nasri za odpowiednio 16,5 i 16 mln, dalej po oddaniu Flaminiego pozyskaliśmy Ramsey'a za niemal 7 mln. W sezonie 2009/2010 po sprzedaży Toure otrzymaliśmy genialnego i na pewno nie gorszego Verminatora, zaś w roku następnym w miejsce Gallasa pojawił się Kościelny wg. mojej opinii kolejny świetny stoper. Dlatego nie znając nie tak odległej historii transferowej proszę się nie wypowiadać oczerniając Wengera... A co do tematu Fabregasa to zgadzam się z Groves'em w 100%. Cesc to kapitalny gracz, ale damy sobie rade i bez niego. Automatycznie dostająć w zamian prawdziwego kapitana, myśle oczywiście o Vermaleanie. pozdrawiam

Theo10 komentarzy: 818402.05.2011, 21:59

Jeśli dadzą odpowiednią kwotę, a sam Fabregas będzie się deklarował że chce przejść, to powinniśmy go puścić. Przy czym 40-50 mln funtów to absolutne minimum.

Koti komentarzy: 127702.05.2011, 21:54

I tak cierpimy. Co za różnica. Im to jest obojętne.

Biggestfan87 komentarzy: 128602.05.2011, 21:51

Moim zdaniem klub taki jak Arsenal powinien się szanowac a nie sprzedawac co roku najlepszym graczy i przez to tracic trofea i kibice mają przez to cierpiec.

Koti komentarzy: 127702.05.2011, 21:48

Ci co mowią że Ramsey/Wilshere nie zastąpią Fabregasa to chyba nie oglądali jak Ramsey grał w Cardiff. Playmaker w dodatku taki który umie kropnąć z daleka. W Arsenalu krótko ale grał dobrze jakoś wtop nie miał jak inne "talenty" (denilson). Nie chce Fabregasa bo chce spokój w drużynie. Nie chce żeby w klubie kapitan był "na siłe" on nie zasługuje na kapitana ;/ Kapitan to ktoś taki jak w Chelsea- Terry a w Man Utd- Giggs. To ktoś starszy doświadczony i ikona klubu. U nas ktoś taki to zdecydowanie Robin i ja go widze jako kapitana a na drugim miejscu Verminator. Przykro ale czas Fabregasa dobiega końca. Wiadomo że prędzej odejdzie. Jak nie w te wakacje to za rok.

MatArsenal9870 komentarzy: 216702.05.2011, 21:10

Mimo, że Cesc to gwiazda to już nie tak świecąca jak w poprzednich sezonach. Fakt ma asysty, ale nadal brakuje pucharów. Może to wyda się dziwne, ale Arsenal za czasów, gdy był kapitanem Gallas to IMO drużyna była lepsza i Cesc również. Strzelał dużo goli i asystował - jednocześnie.
Poradzimy sobie bez Cesca, ale jeszcze nie w przyszłym sezonie.

Tomo_2 komentarzy: 92802.05.2011, 20:57

Zobaczcie ile Cesc i Arshavin mieli asyst... Playmaker nie jest od bycia królem strzelców - no a to że marnujemy miliardy genialnych podań od niego to chyba nie jego wina...
Fakt - nie błyszczy jak w tamtym sezonie, ale zauważcie że to cała drużyna nie błyszczy - ile razy nokautowaliśmy rywali w tym sezonie? Myślę że max 5 razy. W tamtym sezonie było tego znacznie więcej. To nie jego wina, że nie błyszczy bo RvP nie wykorzystuje wszystkiego;/

KondzioElite komentarzy: 618702.05.2011, 20:56

Jak dobrze pamiętam, to w ostatniej dekadzie najdroższym zawodnikiem był Szawa. Mogę się jednak mylić, niezbyt dobrze pamiętam czasy przed The Invicibles.

ziom komentarzy: 190002.05.2011, 20:53

Jak dla mnie on jest nie do zastąpienia.Z prostego powodu,Wenger nawet jakby dostał za niego 50 mln funtów,to i tak nawet dwudziestu by nie wydał na klasowego,doświadczonego zawodnika który od razu byłby wielkim wzmocnieniem.On kupiłby zawodnika w wieku juniorskim czekając aż ten za parę lat się rozwinie.Zawodnicy o umiejętnościach Fabregasa kosztują wielkie pieniądze,ja nie pamiętam kiedy Arsenal wydał na zawodnika taką kwotę pieniędzy.Trzeba w końcu jasno się określić,czy my jesteśmy klubem który rzeczywiście realnie walczy o najwyższe cele,czy jesteśmy Akademią piłkarską dla tych najbogatszych klubów gdzie nie patrzą ile wydadzą na wzmocnienia tylko ile w stanie są pucharów zdobyć.P.S.Nie wygraliśmy nic od paru lat,jeśli sprzedamy Cesca który tam będzie siedzieć na ławce,to poczekamy kolejne lata na trofea.Dlaczego w ostatnich latach nic nie zdobyliśmy?bo odchodzili najlepsi z pierwszego składu-np.Henry,Flamini,Hleb a na ich miejsce ściągano uzdolnionych juniorów.

WSP komentarzy: 156302.05.2011, 20:51

Wymieniłbym go na Snajdera. :P

KondzioElite komentarzy: 618702.05.2011, 20:34

Mimo wszysto uważam, że Cesca NIE DA się zastąpić. W razie jego odejścia będzie trzeba zmienić taktykę. Bez typowego playmakera.
Wówczas 4-4-2 lub 4-4-1-1- to są właściwie najlepsze rozwiązania. Mam jednak nadzieję, że Cesc zostanie z nami jak najdłużej. Byle nie trzymać go na siłę. Z niewolnika nie będzie pracownika.

Bonita komentarzy: 2802.05.2011, 20:31

Szczerze mówiąc Fabregas nie pokazuje nam jakiejś wyśmienitej formy w tym sezonie. Naprawdę rzadko pokazywał, co potrafi. Myślę, że albo potrzebuje więcej czasu na treningi, albo tak bardzo chce do Barcy. Powinien sam o tym zadecydować: albo bierze się du kupy, prowadzi Arsenal do tryumfu, albo jedzie do Barcy grzać ławę ( bo tam w pierwszym składzie to raczej nie za gra)... Chyba, że wybierze inny klub, ale w to wątpię ;)) Pozdrawiam!

galon komentarzy: 72702.05.2011, 20:29

Fabregas w formie jest nie do zastąpienia. Jeśli jednak koniecznie będzie chciał odejść i "zdobywać trofea" należy mu pozwolić ...Co nam po kapitanie który gra zfrustrowany,ze nie gra w Barcie?

Reamoner komentarzy: 462202.05.2011, 20:21

Umie się dogarać z każdym ... ale to jest kapitan musi się umieć dobadać ale też wydrzeć jak ktoś syf gra. Jestem za tym żeby został ale musi popatrzeć z boku na gre drużyny żeby znów zaprezentować coś ponadprzeciętnego. Może i jest najlepszym ŚP, ale w ostatnich 3 miesiącach jest jednym z wielu naszych pomocników, nie wyróżnia się

Alek1992 komentarzy: 17602.05.2011, 20:16

Jak widzę ten artykuł i komentarze niektórych poniżej to chce mi się śmiać i płakać.
Jeden mecz bez Cesc'a nie oznacza, że sobie bez niego poradzimy. Może sobie przypomnijcie np występ jego przeciwko aston villa i wiele innych. Kiedy wszyscy są bez formy on zawsze walczy i ciągnie resztę drużyny do boju! Jest na prawdę wspaniałym zawodnikiem.
Jego ewentualna sprzedaż to policzek w twarz dla Wengera i jego wieloletniego planu. Sprowadził go przecież po to, aby swoimi podaniami pomógł w wygrywaniu pucharów. Dlaczego ma sprzedawać swojego kapitana? Wszyscy w drużynie lubią go, umie się dogadać z każdym zawodnikiem i podpowiedzieć mu. Może brakuje mu charyzmy... ale jest najlepszym ŚP w PL !!!

Sojusznik komentarzy: 52902.05.2011, 20:15

Reamoner

Bo moze Cesc myslami jest gdzie indziej ? Bo moze Cesc obiecal sobie ze jak w tym sezonie nic nie wygra to odejdzie ?? mozemy tylko gdybac i czekac do zakonczenia kolejnej telenoweli.

Reamoner komentarzy: 462202.05.2011, 20:13

Nie chodzi o to czy Ramsey zastąpi Cesca czy nie chodzi o to że jak go wczoraj nie było zagraliśmy świetnie zespołowo nie stworzyliśmy 20 okazji i wszyskie zmarnowaliśmy stworzyliśmy 3-4 dobre i potrafiliśmy jedną z nich wykorzystać, pozatym gra z tyłu bez Cesca wyglądała dużo lepiej on biega do napastników i ich atakuje a w środku robi się dziura. Cesc jest nam potrzebny ale to nie ten człowiek co 2 sezony temu może to właśnie przez niego nie możemy zdobyć pucharu bo ma zbyt wysoką pozycje w drużynie, wszyscy obchodzą się z nim jak z jajkiem żeby tylko do farsy nie poszedł a on potrafi zagrać świetną piłkę ale coraz częściej zdarzają mu sie głupie straty po których idą kontry pozatym strasznie zwalnia nasze akcje choluje piłkę pół minuty aby komuś podać. To jest cień dawnego Cesc-a.

Sojusznik komentarzy: 52902.05.2011, 20:08

laskowski

a skad wiesz ze sie nie zanosi ?;>

laskowski19051995 komentarzy: 494502.05.2011, 20:04

Może i sobie bez niego poradzimy, ale nie będzie to łatwe, zespół będzie musiał się nauczyć grać bez Cesca Fabregasa i znaleźć sobie nowego przywódcę który będzie umiał poprowadzić zespół, ale puki co nie zanosi się na odejście Cesca :)

BlackHat komentarzy: 8502.05.2011, 19:58

idealne rozwiązanie to sprzedaż Fabregasa - on i tak nie jest świetnym kapitanem.

Niech idzie do Barcy, opaskę dla RvP lub Vermy. Sprzedamy tych co się nie sprawdzili, do pierwszego zespołu wrzucimy nasze młode gwiazdki + zakupionego snajpera, pomocnika/obrońcę z prawdziwego zdarzenia - i drżyjcie PL.

Sojusznik komentarzy: 52902.05.2011, 19:57

no kurde nie wytrzymam ... od 40 w gore , od 50 w gore... a co wy jestescie w zarzadzie ? a Kochany Wenger sprzeda go za 37mln i po ptakach.. i zaden Ramsey wam go nie zastapi...Jezeli faktycznie Cesc odejdzie , to Wenger bedzie musial zrobic powazne zakupy .a jezeli nie kupi nikogo dobrego ( doswiadczonego , gracza z najwyzszej pólki , bo arsenal Jest Klubem z najwyzszej pólki) to sie po prostu osmieszy.

ToMo_18 komentarzy: 13140 newsów: 1502.05.2011, 19:56

Wolicie Ambitnego i walecznego Ramsey'a czy płaczliwego i będącego myślami w Barcelonie Fabregas'a ?

underdog komentarzy: 17802.05.2011, 19:54

Cesc to TOP 5 światowa. Jaki tam Nasri czy Theo, proszę Was

damian199656 komentarzy: 762602.05.2011, 19:48

Dla mnie może zostać, ale nie może być kapitanem

drQ komentarzy: 71502.05.2011, 19:45

Ramsey nie zastąpi go. Nie zagra tak dobrze jak Fabregas. Trzeba kupić solidnego zastępce.

Kozak0700 komentarzy: 92002.05.2011, 19:42

mcdarks9 - w to ze cescowi zalezy to ja w to 100% wierze ale w tym sezonie nie jest postacia wiodaca, bo gdy mowilismy ze mamy atak zlozony z cesca, nasriego, rvp i theo to moim zdaniem cesc byl najslabszy z nich badzmy szczerzy w tym sezonie wiecej nam dawali tacy zawodnicy jak jack, samir czy robin. Jednak wolalbym aby pozostal z nami

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester City - Arsenal 31.03.2024 - godzina 17:30
? : ?
Arsenal - Brentford 9.03.2024 - godzina 18:30
2 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal28204464
2. Liverpool28197264
3. Manchester City28196363
4. Aston Villa29175756
5. Tottenham28165753
6. Manchester United281521147
7. West Ham29128944
8. Brighton28119842
9. Wolves281251141
10. Newcastle281241240
11. Chelsea271161039
12. Fulham291151338
13. Bournemouth28981135
14. Crystal Palace28781329
15. Brentford29751726
16. Everton28871325
17. Luton29571722
18. Nottingham Forest29671621
19. Burnley29452017
20. Sheffield Utd28352014
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland185
O. Watkins1610
Mohamed Salah159
D. Solanke153
Son Heung-Min148
J. Bowen143
B. Saka137
A. Isak120
C. Palmer118
P. Foden117
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
0
Gracz lutego wybór redaktorów
6
Gracz lutego wybór użytkowników Aaron Ramsdale
Aaron Ramsdale
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com 1 2 3 4 5 6