Hit 25. kolejki Premier League: Arsenal vs Manchester City

Hit 25. kolejki Premier League: Arsenal vs Manchester City 20.02.2021, 11:23, Patryk Bielski 910 komentarzy

Wielu kibiców Kanonierów z pewnością chciałoby mieć ten mecz już za sobą. Patrząc na najnowszą historie starć obu ekip, dominacja Manchesteru City nie ulega wątpliwości. Już jutro na Emirates Stadium dojdzie do szlagieru 25. kolejki ligi angielskiej, w której Arsenal podejmie drużynę Pepa Guardioli.

To co to niedawna wydawało się jeszcze bardzo wątpliwe, powoli można brać za pewnik. Obywatele jak walec przejeżdżają po kolejnych rywalach i pewnie kroczą po tytuł mistrza Anglii. Jutrzejsi rywale Arsenalu śrubują rekord 17 kolejnych zwycięstw i ciężko przypuszczać, by ta passa została jutro przerwana.

W Manchesterze City wszystkie trybiku zdają się pracować jak należy, a w swojej życiowej formie jest Ilkay Gündogan, który licząc ostatnie dwa miesiące, pod względem liczby trafionych bramek nie miał sobie równych w Premier League. To właśnie na niego szczególną uwagę powinni zwrócić piłkarze Arsenalu. Zagrożenia należy się też spodziewać ze strony Raheema Sterlinga. Anglik w ostatnich pięciu spotkaniach z Kanonierami strzelił 4 gole i dołożył do tego dwie asysty. Angielski pisarz i dziennikarz Michael Cox uważa, że jeśli szukać słabych stron w zespole Guardioli, to jest to pozycja lewego obrońcy, na której naprzemiennie grają Benjamin Mendy, Zinczenko, Cancelo ale i zdarza się, że Aymeric Laporte. Czy jednak taki dobrobyt w wyborze defensora można uznać za bolączkę?

Jak się ma do tego forma Arsenalu? Raz lepiej, raz gorzej. Ostatni ligowy mecz Kanonierzy wygrali dość widowisko, bo 4-2 z Leeds United. Jednak patrząc na wyniki ekipy Marcelo Bielsy, to jest to raczej zespół, który ogrywa słabszych rywali, ale zazwyczaj wysoko przegrywa z czołowymi klubami. O zmiennych nastrojach w Londynie najlepiej może świadczyć ostatni rozczarowujący remis z Benficą, gdzie wygrana była na wyciągnięcie ręki, ale zawiodła skuteczność Aubameyanga, który nie trafiał do siatki w najłatwiejszych możliwych sytuacjach.

Obaj menadżerowie na przedmeczowych konferencjach prasowych nie szczędzili sobie pochwał. To rzecz jasna kurtuazja wynikająca z niedawnej współpracy trenerów w Manchesterze. Według Artety, City to obecnie najlepsza drużyna w Europie. Guardiola twierdzi natomiast, że jego młodszy rodak niczego mu nie zawdzięcza i sam wypracował sobie swoją obecną pozycję w Londynie.

Mimo napiętego terminarza spotkań, w obu drużynach nie ma obecnie wielu urazów. W Arsenalu nic nie zmieniło się od czasu ostatniego meczu z Benficą - jedynym kontuzjowanym pozostaje Thomas Partey. W zespole gości uraz mięśniowy leczy natomiast Nathan Ake, którego w obecnej sytuacji raczej nie należy upatrywać jako podstawowego gracza u Guardioli.

Historia spotkań jutrzejszych rywali jasno wskazuje faworyta. Na siedem ostatnich ligowych potyczek Manchester City zgarnął wszystkie możliwe punkty, strzelając w nich 18 bramek. Ostatnie zwycięstwo Kanonierów z Obywatelami miało miejsce 18 lipca ubiegłego roku. Wówczas na Wembley Arsenal pokonał City 2-0 po dwóch trafieniach Aubameyanga. Tamten mecz sędziował Jonathan Moss, który poprowadzi także niedzielne zawody. Czy Mikel Arteta zdoła znaleźć jakiś sposób na pokonanie klubu, w którym uczył się warsztatu trenerskiego? Hiszpan dobrze zna wszystkich piłkarzy City i jeśli gdzieś upatrywać szansy Arsenalu, to właśnie w odpowiednim doborze taktyki na ten mecz. Początek starcia o godzinie 17:30.

Rozgrywki: 25. kolejka Premier League
Miejsce: Anglia, Londyn, Emirates Stadium
Data: Niedziela, 20.02.2021, godzina 17:30 czasu polskiego
Sędzia: Jonathan Moss

Typ Kanonierzy.com: 0-2 - kurs 1.55 - obstaw teraz w STS!
Więcej typów bukmacherskich znajdziecie na Zagranie.com.

Manchester CityPremier LeagueZapowiedź autor: Patryk Bielski źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Rafson95 komentarzy: 1058721.02.2021, 13:24

@domino178:
Tylko, że ja to cały czas utrzymuje, nie zmieniam zdania i nie moralizuje innych :P

domino178 komentarzy: 244221.02.2021, 13:24

@Rafson95: Ponadto emocje często biorą górę w danym momencie. I nawet wtedy pisałem o wielkim szacunku do jego osoby.

Rafson95 komentarzy: 1058721.02.2021, 13:23

@losnumeros napisał: "Po co ma inwestować w jakąś piłkę w Europie? I na pewno nie zgodzę się z tym, że Kroenke nie ma żadnych korzyści finansowych z Arsenalu. Bo po co miałby prowadzić taki klub? Tak wiem, niby dołożył do transferu Partey. Czy to pewne?"

Kroenke nie pobiera żadnych istotnych pieniędzy z Arsenalu, dla niego ten klub to inwestycja. Od momentu jak kupił Arsenal to ani nie dokłada do niego pieniędzy ani nie wyciąga, a wartość klubu od momentu 2011 roku kiedy przejął Arsenal wzrosła 2-3 krotnie.
https://www.statista.com/statistics/267297/arsenal-london-brand-team-value/

Więc jego majątek się powiększa bez konieczności wyciągania funtów z klubowej kasy. Ani nie pomaga ani nie utrudnia, my nie mamy z nim wcale źle, jesteśmy w dobrej kondycji finansowej i wcale tak mało nie wydajemy jak to się powszechnie mówi. Największym problemem jest to, że wydajemy na złych zawodnikow

domino178 komentarzy: 244221.02.2021, 13:23

@Rafson95: W odniesieniu do tamtego newsa. Powiedział ten co sam go idiotą nazywał :D

FabsFAN komentarzy: 25239 newsów: 321.02.2021, 13:19

Soucek nie :(

ArsenalChampion komentarzy: 812321.02.2021, 13:18

Wenger w sporej mierze był odpowiedzialny za balagan który panował w klubie. Kto przez lata nie chciał w Arsenalu dyrektora sportowego, gdzie w kazdym topowym klubie taka osoba była. To ze Wenger nie był odpowiedzialny za transfery tylko akurat tych słabych grajków, to tez jest zwykłe *******enie, bo Francuz w tym klubie nie tylko był trenerem, a menadzerem, czyli kazda dezycja przechodziła przez niego. Teraz piszecie ze wszystkiemu winny jest Kroenke, i to on hamował Wengera w odnoszeniu sukcesów. A czy przypadkiem osoba która zawsze zażarcie broniła Amerykanina i pierwszy stawał w jego obronie, to nie był Arsene Wenger? Panowie mieli doskonale relacje i świetnie sie dogadywali. Tworzenie teraz jakiś teori o tym jaki zły był Kroenke dla Wengera jest żałosne.
Obejrzeliście teraz jakiś wywiad z Wengerem, zebrało sie wam na sentymenty i nagle zapomnieliście o wszystkich negatywnych aspektach pracy Wengera.

Rafson95 komentarzy: 1058721.02.2021, 13:17

@domino178:
Jasne.

https://kanonierzy.com/news/wenger-enrique-z-idioty-stal-sie-bohaterem/42430/

@domino178 napisał: "Pan, panie Wenger przeszedłeś drogę odwrotną. Z bohatera do idioty... Choć mam do niego ogromny szacunek, to niech lepiej już da sobie spokój. Odprawa, dożywotni karnet w loży VIP, pomnik przed stadionem, ewentualnie trybuna nazwana jego imieniem, i niech się trenerką zajmie ktoś kto ogarnia dzisiejszy football"

Prezentowałeś dokładnie taką samą postawę, którą dziś krytykujesz.
Nawet dosłownie napisałeś, że nie ogarnia dzisiejszego futbolu ;p

Adi17 komentarzy: 301321.02.2021, 13:17

@aguero10:

Dokładnie. Arteta powinien polecieć od razu jeśli odpadnie z LE, żeby nowy trener mógł sobie końcówkę sezonu poświęcić na przegląd kadry, ewentualne transfery i spokojnie zacząć okres przygotowawczy.
Allegri albo Ten Hag, bo po za tym chyba nie ma trenera który byłby w zasięgu Arsenalu, a nie był jakimś no name albo były zawodnikiem zaczynającym karierę szkoleniowca.

domino178 komentarzy: 244221.02.2021, 13:15

@Rafson95 napisał: "To dobrze że obejrzałeś, bo sam nazywałeś Wengera idiotą pod koniec jego przygody z Arsenalem.

Ale tak to już jest ze wszystkim - mija pare lat, człowiek zapomina jaka była kiedyś sytuacja i patrzy z nostalgią przez różowe okulary tęskniąc za czymś, co wtedy było dla niego nieakceptowalne"


Możesz podać konkretne przykłady? Bo ja sobie nie przypominam, żebym kiedykolwiek wyzywał Wengera. Zawsze odnoszę się z szacunkiem do jego osoby. Pisałem jedynie, że powinien odejść wcześniej, bo nie zasługiwał na hektolitry gowna jakie się na niego wylewało.

polishbrigadesx komentarzy: 1022421.02.2021, 13:12

Dzisiaj tak 0:3 dla City obstawiam ale pewnie koło 5 się zakręci.

Rafson95 komentarzy: 1058721.02.2021, 13:11

@domino178 napisał: "Wywiad z Wengerem polecam obejrzeć zwłaszcza tym, co mówili że to stary dziad i przez demencję nie ogarnia niczego..."

To dobrze że obejrzałeś, bo sam nazywałeś Wengera idiotą pod koniec jego przygody z Arsenalem.

Ale tak to już jest ze wszystkim - mija pare lat, człowiek zapomina jaka była kiedyś sytuacja i patrzy z nostalgią przez różowe okulary tęskniąc za czymś, co wtedy było dla niego nieakceptowalne

losnumeros komentarzy: 1319021.02.2021, 13:05

@domino178: Właśnie, jemu zależy na kasie, a nie na kasie i sukcesach. Wenger dbał o finanse, sam mówił, że zostawił klub w dobrej kondycji finansowej oraz wcześniej liczył każdy wydawany funt. Ja też o tym pisałem, w klubie był bałagan, bo Kroenke sam nie interesował się klubem, dla niego liczyło się sprawozdanie finansowe i nic więcej.

aguero10 komentarzy: 860421.02.2021, 13:05

Sansa na to że nie zagramy w Europejskich wynoszą 99% .

Dla mnie to jasny komunikat że Arteta powinien polecieć pomimo że lubię Hiszpana .

LM jest obecnie jak mokry sen .

ArsenalChampion komentarzy: 812321.02.2021, 13:03

@domino178: To nieźle ta Marsylia pikuje w dół. Od momentu gdy są tam nowi własciciele
w poprzednim sezonie byli vicemistrzem francji
w sezonie 17/18 grali w finale ligi europy
wrócili do ligi mistrzów po 8 latach.
Nie przyszło ci do głowy ze wszystkie francuskie kluby(z wyjątkiem PSG) sprzedają swoich kluczowych graczy bo po prostu od jakiegoś czasu mało zarabiają, a do tego doszedł jesczze kryzyz z powodu pandemi koronawirusa( przypomne ze rozgrywki Ligue zostały przerwane co spowodowało ogromne straty gotówki).

domino178 komentarzy: 244221.02.2021, 13:01

@losnumeros: Staszek jest inwestorem, On czerpie zyski z podnoszenia wartości danej spółki. Co by nie powiedzieć, wartość Arsenalu wzrosła znacznie za jego kadencji i nasz Cowboy ma dzięki temu większe zyski z dywidend, później sprzeda klub z dużym zyskiem. Nie wiem na ile to jego zasługa a na ile Wengera i ludzi wokół niego, nie ulega wątpliwości, że gdyby Stanisław bardziej się interesował tym, co się odbenedyktynia w zespole, to nie byłoby takiego bałaganu. Wiadomo "pańskie oko konia tuczy"...

losnumeros komentarzy: 1319021.02.2021, 12:54

@domino178 napisał: "To właśnie amerykańce."

Oni żyją sportem w swoim kraju i tam im zależy na sukcesach. Po co ma inwestować w jakąś piłkę w Europie? I na pewno nie zgodzę się z tym, że Kroenke nie ma żadnych korzyści finansowych z Arsenalu. Bo po co miałby prowadzić taki klub? Tak wiem, niby dołożył do transferu Partey. Czy to pewne?

domino178 komentarzy: 244221.02.2021, 12:46

@Dominik11 napisał: "Pytanie co będzie jak nie zagramy w przyszłym sezonie w Europie.

Opcje:
A Arteta odchodzi i przychodzi fachowiec i dostaje kasę na transfery

B Arteta zostaje i dostaje kasę na transfery

C Arteta zostaje i nie dostaje kasy i liczenie że jakimś cudem awansujemy do LE.

Niestety opcja 3 jest chyba pewna.

A reszta stawki co ma ambicje odjedzie nam. I zostanie nam się bicje o 8 pozycję."


D. Arteta wylatuje, zarząd zatrudnia kolejnego miernego ale wiernego, klub notuje coraz gorsze wyniki finansowe, zacznie się wyprzedaż najbardziej wartościowych graczy i powolne pikowanie w dół.
To właśnie amerykańce. Ostatnio dał mi do myślenia przykład z Francji. Marsylia i Bordeaux - oba zasłużone dla francuskiej piłki, oba przejęte przez amerykanów. Obydwa kluby od tego czasu nurkują coraz bardziej. Też zrobiono reorganizację strukturalną, wykurzono najlepszych scoutów itp. Posprzedawali najbardziej perspektywicznych graczy i na ich miejsce piłarzy gorszej jakości, managerów bez doświadczenia lub takich którzy nie nadają sie na ten poziom.
Sprawa jest świeższa niż u nas ale uderzające podobieństwo chyba nie jest przypadkowe...

losnumeros komentarzy: 1319021.02.2021, 12:32

@kwiatinho: To był żart

ELAdzik komentarzy: 251621.02.2021, 12:32

@kwiatinho: tak tylko kiedy on dostał ten kontrakt, a kiedy przyszedł Arteta. Do tego dochodzi kasa dla Emery i jego sztabu. Zresztą to oni kazali mu siedzieć w domu, a płacić i tak mu musieli.

arsenallord komentarzy: 29755 newsów: 11721.02.2021, 12:28

Leno - Cedric, Holding, Gabriel, Tierney -Xhaka, Ceballos - Pepe, Odegaard, Martinelli - Laca
Tak bym zagrał dziś

kwiatinho komentarzy: 1313221.02.2021, 12:28

@zdyp:
Z długości kontraktu Artety robię wydarzenie? Lol

Możesz rozwinąć?

Dominik11 komentarzy: 2023021.02.2021, 12:28

Wenger powiedział zarząd chciał żebym całkowicie odciął się od AFC.

kwiatinho komentarzy: 1313221.02.2021, 12:27

@losnumeros:
Myślę że nie chodziło o pieniądze. Mieli piłkarza który w dni meczowe siedział w domu i inkasował 18 dużych baniek.
2-3 czy 5 mln więcej rocznie dla trenera nie robiło im

Dominik11 komentarzy: 2023021.02.2021, 12:26

Pytanie co będzie jak nie zagramy w przyszłym sezonie w Europie.

Opcje:
A Arteta odchodzi i przychodzi fachowiec i dostaje kasę na transfery

B Arteta zostaje i dostaje kasę na transfery

C Arteta zostaje i nie dostaje kasy i liczenie że jakimś cudem awansujemy do LE.

Niestety opcja 3 jest chyba pewna.

A reszta stawki co ma ambicje odjedzie nam. I zostanie nam się bicje o 8 pozycję.

losnumeros komentarzy: 1319021.02.2021, 12:25

@Dominik11 napisał: "Zarząd wziął sobie kogoś kto nie będzie problemowy. Arteta nie osiągnął jeszcze nic wielkiego żeby stawiać warunki zarządowi."

I to jest największy problem w Arsenalu i przez to, oni nie zatrudnią trenera z charakterem, tylko marionetkę.

ELAdzik komentarzy: 251621.02.2021, 12:23

@Dominik17: myślę, że dopóki Kroenke i spółka będą w klubie to Wenger nie odwiedzi Emirates.

Dominik17 komentarzy: 313621.02.2021, 12:20

Mega mnie ciekawi , czemu ma zakaz przyjazdu na Emirates , tak wiem nie padło słowo " zakaz " ale można tak to rozumieć .

Dominik11 komentarzy: 2023021.02.2021, 12:20

Fakt jakoś to wygląda od meczu z Chelsea ale to średnio, jak już Wenger mówi że za wcześnie Arteta przejął Arsenal to nie jest za dobrze.

Zarząd wziął sobie kogoś kto nie będzie problemowy. Arteta nie osiągnął jeszcze nic wielkiego żeby stawiać warunki zarządowi.

losnumeros komentarzy: 1319021.02.2021, 12:17

@domino178: Teraz to już zgadywanie i nic więcej.

Arsenal_Londyn (zawieszony) komentarzy: 72421.02.2021, 12:17

Szkoda ze nie udało mu się skończyć przygody z Arsenalem w lepszym stylu. Widać ze potrzebował odpoczynku. Nie zmienia to faktu ze to wybitny trener. Arteta pewnie ma potencjał, ale ciagle brak mu tego doswiadzenia. Przykre jest to ze to doświadczenie zbiera na takim klubie jak Arsenal, a nie jakieś Derby.

losnumeros komentarzy: 1319021.02.2021, 12:16

@Dominik11 napisał: "Wenger nie widzi progresu u Artety ale co tam niektórzy i tak lepiej wiedzą.

Bo nie ma żadnego progresu."


Mi się rozchodzi o to, że widać progres drużyny od meczu CFC, z tym co było do meczu z CFC. Ja mam takie przeczucie, że Arteta latem dostanie swoich zawodników, będzie mu szło w kratkę i kochany zarząd obudzi się z zwolniem w Boxing Day.

domino178 komentarzy: 244221.02.2021, 12:14

@losnumeros: Pytanie, czy zjazd zespołu wynikał z jego uporu, czy z tego, że nie miał już wpływu na zawodników jakich mu sprowadzano... Ze musiał grać pokrakami typu Xhaka, paulista, Perez etc.

losnumeros komentarzy: 1319021.02.2021, 12:14

Czyli można napisać otwarcie, że klubem nadal rządzą "amatorzy".

losnumeros komentarzy: 1319021.02.2021, 12:13

@ELAdzik: @losnumeros napisał: "- Mam wrażenie, że odpoczynek od trenerki dobrze zrobił Wengerowi. Co byście powiedzieli na taki scenariusz? Czy zamiast zwalniać czasem znakomitego trenera, nie lepiej dać mu 1 sezon odpoczynku i niech asysten prowadzi klub? Presja na wyniki, klub w tych czasach jest duża i czasem jest potrzebna rozłąka i spojrzenie na wszystko z boku, wtedy też pewnie pojawią się nowe pomysły."

Dominik11 komentarzy: 2023021.02.2021, 12:12

Wenger nie widzi progresu u Artety ale co tam niektórzy i tak lepiej wiedzą.

Bo nie ma żadnego progresu.

losnumeros komentarzy: 1319021.02.2021, 12:11

@domino178: Ta upartość była dobra z 10/15 lat temu. W ostatnich sezonach, zespół wyglądał słabo z sezonu na sezon i ta upartość doprowadziła do takiej a nie innej sytuacji.

domino178 komentarzy: 244221.02.2021, 12:11

@losnumeros: pewnie tak, tyle że u nas wykosili większość scoutingu skupiając się na szukaniu zawodników po rekomendacjach agentów i statdna...

ELAdzik komentarzy: 251621.02.2021, 12:10

@losnumeros: ja zawsze powtarzałem, że Wenger potrzebuje odpoczynku. Myślę że jakby przejął teraz jakiś klub to na efekt nie trzeba byłoby długo czekać. On po prostu się wypalił ale miał też dużo rzeczy na głowie. Odpoczynek zapewne dobrze mu zrobił.

Dominik11 komentarzy: 2023021.02.2021, 12:10

Wenger można powiedzieć że potwierdził ze Arteta za wcześnie przejął Arsenal.

losnumeros komentarzy: 1319021.02.2021, 12:07

@domino178: Błąd moim zdaniem, widać, że Wenger ma dużą znajomość odnośnie szkółki/skautingu. Wydaje mi się, że mógłby ten aspekt u nas poprawić i to mocno.

domino178 komentarzy: 244221.02.2021, 12:07

@losnumeros: gdyby nie był uparty, to nic by nie osiągnął. Od kilku lat po przejęciu klubu przez Kroenke Wenger był marginalizowny coraz bardziej.
Teraz na pewno patrzy bardziej trzeźwo na to co się dzieje, ale jestem pewny, że z nim u stery raczej nie byłoby takiej maniany jaka jest obecnie

losnumeros komentarzy: 1319021.02.2021, 12:06

@Gofer999: Chyba było coś takiego. Ja odniosłem wrażenie, że aktualnie patrzy na Mikela sceptycznie, ale widzi w nim talent trenerski, który potrzebuje dużo czasu. Niestety Arsenal tego czasu nie ma i boję się, że będzie to samo co z Wengerem i Emerym, za późne zwolnienie z klubu i gaszenie pożaru od nowa.

xaczu komentarzy: 4021.02.2021, 12:04

To był jakiś konkretny program z Wengerem? Oglądałem finał AO i nie ogarnałem, a chętnie bym obejrzał.

domino178 komentarzy: 244221.02.2021, 12:03

@losnumeros: skoro odcięli go całkowicie od klubu, to oznacza raczej, że chcieli/chcą zrobić coś na co On by się nigdy nie zgodził... O co cho, to pewnie się nie dowiemy, lub dowiemy jak będzie po ptokach...

Gofer999 komentarzy: 1473221.02.2021, 12:03

@losnumeros: A ostatnio czasem Wengera nie powiedział że Arteta to jest właściwa osoba na właściwym stanowisku? I nie było to tak dawno temu.

losnumeros komentarzy: 1319021.02.2021, 12:02

@domino178 napisał: "Wywiad z Wengerem polecam obejrzeć zwłaszcza tym, co mówili że to stary dziad i przez demencję nie ogarnia niczego... Co chłop ma wiedzę, to nie mam pytań. Ciekawe w czym boss przeszkadzał w klubie że się go pozbyli i dodatkowo dali do zrozumienia zeby się tam nie pokazywał w ogóle..."

Bo był to uparty i arogancki dziadek w pewnym momencie. Teraz gada inaczej, bo ma dużą rozłąkę od trenerki i na wszystko patrzy z boku, a nie wewnątrz klubu. Przerwa dobrze mu zrobiła. To, że ktoś jest genialnym trenerem, to nie znaczy, że jest nieomylny.

Arsenal_Londyn (zawieszony) komentarzy: 72421.02.2021, 12:01

Po wywiadzie Wengera, stwierdzam najważniejsze, że on tez nie wierzy w project Arteta.

losnumeros komentarzy: 1319021.02.2021, 11:59

Piękny wywiad z Wengerem, łezka w oku się pojawiła. Za dużo pisania jest, ale o 3/4 rzeczach napiszę:
- Dlaczego zarząd, całkowicie odciął się od Wengera? Niezrozumiała decyzja dla mnie, o ile dobrze, że został zwolniony, tak zasłużył na inne stanowisko w klubie.
- Wenger nie widzi progresu w Arsenalu za sterami Mikela. To już chyba coś świadczy o Mikelu i prowadzeniu drużyny.
- Wenger, Arteta jest zbyt młody i brakuje mu doświadczenia, ale ma potencjał. Samo sedno, zbyt szybko został rzucony na głęboką wodę. I mam wrażenie, że Wenger średnio jest przekonany do Mikela.
- Mam wrażenie, że odpoczynek od trenerki dobrze zrobił Wengerowi. Co byście powiedzieli na taki scenariusz? Czy zamiast zwalniać czasem znakomitego trenera, nie lepiej dać mu 1 sezon odpoczynku i niech asysten prowadzi klub? Presja na wyniki, klub w tych czasach jest duża i czasem jest potrzebna rozłąka i spojrzenie na wszystko z boku, wtedy też pewnie pojawią się nowe pomysły.

D14 komentarzy: 437121.02.2021, 11:58

Piękny wywiad z Wengerem, klasa człowiek, największa postać w historii klubu.. szkoda, że już nie jest trenerem Arsenalu, brakuje mi go.

gabrys80COYG komentarzy: 43621.02.2021, 11:56

The Athletic UK: Gundogan is not fit to start and dias is a doubt against Arsenal

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Everton 19.05.2024 - godzina 17:00
? : ?
Manchester United - Arsenal 12.05.2024 - godzina 17:30
0 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City37277388
2. Arsenal37275586
3. Liverpool372310479
4. Aston Villa37208968
5. Tottenham371961263
6. Newcastle361761357
7. Chelsea361691157
8. Manchester United361661454
9. West Ham3714101352
10. Brighton3612121248
11. Bournemouth371391548
12. Crystal Palace3712101546
13. Wolves371371746
14. Fulham371281744
15. Everton371391540
16. Brentford371091839
17. Nottingham Forest37892029
18. Luton37682326
19. Burnley37592324
20. Sheffield Utd37372716
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland255
C. Palmer2110
A. Isak201
O. Watkins1913
D. Solanke193
Mohamed Salah1810
Son Heung-Min179
P. Foden178
B. Saka168
J. Bowen166
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com 1