Keown zachwyca się grą Chamakha

Keown zachwyca się grą Chamakha 26.10.2010, 13:16, IceMan 64 komentarzy

Legendarny obrońca Arsenalu - Martin Keown - oświadczył, że Marouane Chamakh ma ogromny wpływ na grę Kanonierów i to w dużym stopniu dzięki Marokańczykowi The Gunners prezentują ostatnio tak wysoką formę.

Anglik podkreślił, że kluczowa dla całego zespołu jest posiadana przez byłego gracza Bordeaux umiejętność panowania nad futbolówką i rozprowadzania akcji ofensywnych.

Keown powiedział również, że świetna dyspozycja Chamakha może sprawić, że po powrocie do zdrowia Robina van Persiego Andriej Arszawin straci miejsce w podstawowym składzie The Gunners.

- Wszyscy mówią o imponującym zwycięstwie Arsenalu 3-0 nad Manchesterem City, które zbiegło się z powrotem do gry Ceska Fabregasa, ale mnie osobiście najbardziej zachwyca dyspozycja Marouane'a Chamakha - powiedział 43-krotny reprezentant Anglii.

- Marokańczyk przybył do północnego Londynu przed tym sezonem, a już wspaniale wkomponował się w zespół i ma ogromny wpływ na dyspozycję całej ekipy. Partnerzy z boiska mogą mu ufać przeprowadzając ataki pozycyjne. Taktyka Arsenalu opiera się na wbiegających z głębi pola pomocnikach, którzy mają stwarzać zagrożenie przed bramką rywali. Jednak aby ta strategia przyniosła skutek, w ataku musi grać piłkarz, który jest w stanie utrzymać się przy piłce i umiejętnie "uruchomić" kolegów z drużny.

- Siła i umiejętność gry głową Chamakha dają Kanonierom nowe warianty w grze ofensywnej, ale to właśnie spokój z jakim Marokańczyk rozprowadza futbolówkę po boisku imponuje mi najbardziej.

- Pomocnicy The Gunners ruszają do przodu jeszcze przed tym, jak napastnik opanuje i odegra piłkę. Takie działanie wiąże się z dużym ryzykiem, ponieważ jeśli snajper straci "łaciatą", przeciwnicy mogą ruszyć z bardzo groźną kontrą. To właśnie było kiedyś dużym problemem Arsenalu, gdy do gry z przyczyn zdrowotnych nie był zdolny Robin van Persie.

- Robinowi i Marouane'owi można zaufać, ponieważ ci zawodnicy praktycznie zawsze potrafią przetrzymać piłkę, a następnie ją odegrać. Niestety nie tyczy się to Nicklasa Bendtnera, który często podejmuje błędne decyzje w konstruowaniu akcji ofensywnych.

- Wysoka forma Chamakha sprawia, że po powrocie na boisko Robina van Persiego Andriej Arszawin będzie musiał drżeć o swoje miejsce w podstawowej jedenastce.

Andriej ArszawinMarouane ChamakhMartin Keown autor: IceMan źrodło: Sport.co.uk
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
szalen komentarzy: 198227.10.2010, 18:30

Chamakh jest niewątpliwie trafionym transferem. Jego gra głową jest niesamowita a w dodatku umie utrzymać się przy piłce. Powinien jeszcze trochę potrenować aby być lepszym piłkarzem.

Midgardsorm komentarzy: 15336 newsów: 41226.10.2010, 23:36

Zgadzam się absolutnie. Chamakh może nie strzela tyle goli, ale jego wpływ na grę naszego zespołu jest trudny do przecenienia - dobrze podaje i znakomicie się zastawia. Tyle już karnych zostało podyktowanych po faulu na nim. Podoba mi się to, że nie jest egoistą - żyły sobie wypruwa dla dobra zespołu. Z początku nie byłem do niego przekonany, ale obecnie zachwycam się jego grą.

karlo komentarzy: 906926.10.2010, 21:46

Bez wątpienia Marokoańczyk to trafiony transfer, jestem ciekaw jak będzie wyglądać jego współpraca z RvP. A co do Arszawina, konkurencja w napadzie wyjdzie nam tylko na dobre.

PatrolFr komentarzy: 54126.10.2010, 21:40

I bardzo dobrze bo żeby arsha grał na 100% to musi pare razy usiąść na ławce.

fcescf komentarzy: 255426.10.2010, 20:37

IceMan---> Nie zauważyłem sory.

Dominika93 komentarzy: 293726.10.2010, 19:17

myślę że Chamakh to świetny transfer :)
ciekawe jak Boss zorganizuje pierwszą jedenastkę po powrocie Robina ...

Gunner48 komentarzy: 792926.10.2010, 19:05

Marokanczyk wiele wprowadził do naszej gry ;)
Jestem z tego niezmiernie zadowolony ;D

fcescf komentarzy: 255426.10.2010, 18:33

A tak z innej beczki jest nowy kontrakt dla Nasriego.

KanonierTH1411 komentarzy: 482826.10.2010, 18:27

Ja już o tym pisałem przed meczem z MC. Chamakh gra zbyt dobrze aby wleciał z podstawowego składu. To samo tyczy się RvP, który co prawda nie gra, ale gdy jest już zdrowy jest o klasę lepszy od Arshavina.

Ciasteck2 komentarzy: 446726.10.2010, 18:07

Marouane jest świetnym zawodnikiem. Może nie strzela za dużo goli, jak na napastnika, ale potrafi stwarzać naprawdę duże zagrożenie pod bramką przeciwnika: dobre podania, dobre zgranie z kolegami to nie wszystkie atuty Marokańczyka.

Arnold14 komentarzy: 130726.10.2010, 18:00

vpr - masz rację, ale nie wszystkie opinie obróciły by się o 180 stopni. Pamiętam te stare czasy , w których Bendtner grał żałośnie , a bluzgi skierowane do jego osoby w komentarzach, to było coś na prawdę nie spotykane. Drewno Pinokio itd, i nie jedna osoba, tylko kilkadziesiąt. Zawsze tego dryblasa lubiłem, a więc w komentarzu pochwaliłem go za ducha walki, i przekonywałem , że zobaczycie prawdziwego Nicklasa i on nam będzie wygrywał mecze. Dostałem kilka obrażających odpowiedzi w zamian za obronę duńczyka. Co było potem ? a już mówie , Benio strzela hat tricka z Porto , każdy jest pod wrażeniem, komentarze ciepłe. Potem w 93` Benio ratuje nam tyłek, daje 3pkt. Każdy użytkownik zaczyna go darzyć sympatią. Jutro Bendtner, nie wykorzystuje trzech 100 % akcji, gra bardzo słabo, Wenger i tak nie chce go zmienić. I już można sobie wyobrazić komentarze po meczu. Dobrze , że to zauważyłeś, bo chciałem poświęcić chwilę temu aspektowi. Śmiejemy się z idiotów blaugarany.pl, a czasem sami nimi jesteśmy.

fabregas47 komentarzy: 988 newsów: 226.10.2010, 17:53

Zgadzam się z Vpr

Leppus28 komentarzy: 21126.10.2010, 17:45

Mam wrażenie, że Chamakh i Wilshere to właśnie tacy piłkarze, którym niedawno jeszcze Arsenalowi brakowało. Zadziorni, zdecydowani, nie bawiący się w przesadne techniczne fajerwerki. Wenger ma tendencję do tego, żeby wystawić dziesięciu Diaby'ch, którzy następnie zadryblują i zapodają na śmierć.

Arkadius92 komentarzy: 169826.10.2010, 17:39

Jestem bardzo ciekawy, co zrobi Wenger, jak obaj będą zdrowi i w formie :)

VoXy komentarzy: 205726.10.2010, 17:11

Jest dobry, a może być jeszcze lepszy jak sie zgra się z całym zespołem ;)

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56726.10.2010, 17:01

Bendtner nie grał wieki, strzelił jednego gola i nagle po komentarzach można wywnioskować, że jest finisherem o stalowych nerwach, dziewiątką wykorzystującą wszystkie okazje. Gdyby Nick grał, a Chamakh siedział na ławce, oczywiście opinie odwróciłby się o 180 stopni.

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56726.10.2010, 16:58

czesiek_4 > on bardzo dobrze wie co chce zrobić. Zdobyć rzut karny, a najlepiej jeszcze wymusić faul taktyczny. To nie przypadek, że po faulach i "faulach" na nim przeciwnicy obejrzeli trzy czerwone kartki, a my zarobiliśmy 5 jedenastek.

czesiek_4 komentarzy: 111226.10.2010, 16:37

fabregas47 - Dla mnie napastnik to ktoś taki kro jest zdecydowany i wie co chce zrobić. A chamakh w meczu z City nie pokazał się z najlepszej strony jak dla mnie.

adam3462 komentarzy: 273226.10.2010, 16:30

Jeszcze się nie wgrał ale będzie gwiazdą na ES.

fabregas47 komentarzy: 988 newsów: 226.10.2010, 16:29

czesiek_4---->Jak czytam takie wypowiedzi jak twoja to równocześnie się śmieje i też denerwuje jak człowiek może takie bzdury wygadywać.Chamakh gra dobrze głową,wymusza dobrze faule i teraz coraz więcej strzela goli z nogi,więc o co ci chodzi?

maniek56 komentarzy: 300726.10.2010, 16:26

Oprócz tego że strzela bramki i ratuje nam dupe to Chamakh jeszcze ciężko haruje na boisku w każdym meczu, poza tym on nie jest typem Arszawina czy Bendtnera i nie afiszuje się ciągle w gazetach, wywiadach itp. to właśnie mi się w nim podoba. Pracuje za dwóch a mało mówi. To cud że udało nam się ściągnąć tak dobrego piłkarza za darmo, w dzisiejszych czasach gdzie pieniądze grają tak wielką rolę w futbolu takie transfery do klubu w którym nie dostanie się wygórowanej pensji są już praktycznie nie możliwe.

stefcio15 komentarzy: 13022 newsów: 223726.10.2010, 16:25

imprecis - moze i masz racje , ale bardzo dobrze sciaga na siebie uwage obroncow , przez co zwalnia miejsce innym :)

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52026.10.2010, 16:09

Vpr -- dokładnie a trzeba powiedzieć że w takiego egzekutora powoli się zmienia. Jest bardzo ale to bardzo efektywny a jego bramki to przeważnie nie takie jak Veli na 3,4 czy 5 tylko takie ważne na 1-0 1-1 czy 2-1 albo gdy gonimy wynik wywalcza karny albo sprawia że przeciwnik gra w osłabieniu.
O niektórych meczach ewidentnie możemy powiedzieć że wygrywamy szczególnie dzięki niemu. Nie łapie kontuzji choć często jest faulowany a to też wielka zaleta. Zagrał 13 oficjalnych meczach w sezonie dla nas i strzelił 6 bramek ale tylko w 5 z nich grał cały mecz !!!

czesiek_4 komentarzy: 111226.10.2010, 16:04

A dla mnie on jest słaby i drewniany

aRamsey komentarzy: 948626.10.2010, 15:58

dla mnie teraz najlepiej grają Fabian, Samir i Jack, ale trzeba powiedzieć że Marokańczyk douż nam daje, w końcu kto nam wywalczył kilka karnych i czerwonych kartek dla przeciwników? ;p

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56726.10.2010, 15:57

GrizAFCfun > ja będę zadowolony jak strzeli jeszcze 4 gole :P Jego życiowy rekord w jednym sezonie to 16 trafień, a przecież grał w słabszej lidze. Chamakh nigdy nie był egzekutorem i lepiej nie oczekuj, że nagle nim zostanie, bo możesz się zawieść :P

AlexVanPersie komentarzy: 806426.10.2010, 15:52

Bardzo ciekawa analiza, szczególnie naszej gry ofensywnej.

Do charakterystyki Chamakha dodałbym tylko słabe wykończenie akcji nogami, ale za to bardzo dobrą technikę wbiegania w pole karne i upadku:)
Co ciekawe, faule na Andrieju na przykład nie są w w większości odgwizdywane, gdyż jest on niski i jego upadki kwalifikują się na walkę bark-bark. Z kolei przewrócenie Chamakha, z racji jego wzrostu jest znacznie bardziej spektakularne. Nie da się go po prostu wcześniej "przygnieść" biegnąc obok niego. No i upadać to chłopak umie. Niektórzy tak upadają po faulu, że nie wiadomo czy faul był. Chamakh tak upada, że nie można mieć wątpliwości.

concrete13 komentarzy: 869826.10.2010, 15:49

ja tam bardziej zachwycam się grą Jacka i Samira..

Griz komentarzy: 3596 newsów: 27326.10.2010, 15:48

ESTroyes-----> bez przesady, nie w tym sezonie. Na dzień dzisiejszy ma zaledwie 3 bramki na koncie, a prowadzący Tevez & Malouda maja po 7. Jak Chamakh zdobedzie ogolem wiecej niz 20 goli we wszystkich rozgrywkach, to bede z niego zadowolony.

...właściwie to już jestem, bo kilka karnych wywalczył i można powiedzieć, że zdobył 1 pkt. z LFC. Dodam tylko, ze Maro do tej pory sześciokrotnie wpisywał się na listę strzelców w tym sezonie, wiec jeszcze jakieś 16 bramek, kilka rzutów wolnych/karnych i będę z niego bardzo zadowolony po sezonie;)

evelred komentarzy: 369126.10.2010, 15:46

Arszawin i tak się nagra znając zdrowie Rvp, więc wcale nie musi o nic drżeć

adipetre komentarzy: 79726.10.2010, 15:42

Chamakh jest 489 razy lepszy od Bendtnera.

BudziK komentarzy: 103126.10.2010, 15:41

Zgadzam się w pełni z tym artykułem, uważam, że duet Chamakh i Van Persie będzie nie do pokonania

zyg76 komentarzy: 10426.10.2010, 15:29

No wreszcie ktoś publicznie zganił ruska! Stracić powinien i bez tego miejsce w składzie!!!

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52026.10.2010, 15:28

Gunner 995 -- absolutnie nie. Bramka na 3-0 to nie to samo co gra od 0-0 czy nawet przy 1-0. Przy prowadzeniu 2-0 MC się już poddało do tego grając w 10 -- klasę zawodnika pokazuje gra gdy się walczy o wynik a szczególnie gdy się go goni. Vela też grał super jak było 3,4 czy 5 do 0 ale w innych sytuacjach miał duży problem. Zobacz ile Hamak strzela ile dogrywa ile wywalcza karnych ilu zawodników eliminuje kartkami - jest świetny i prędzej Wenger wyda na transfery 100 mln niż jego posadzi na ławce.

ESTroyes komentarzy: 21926.10.2010, 15:17

Chanmakh na króla strzelców !

Kondzior12 komentarzy: 490026.10.2010, 15:16

Ciekawe jak to będzie wyglądało w ataku?
Bo jak Robin grał na początku sezonu to Chamakh siedział na ławce bo graliśmy ustawieniem 4-5-1 a może po powrocie Robina zagramy 4-4-2.

Gunner_995 komentarzy: 655026.10.2010, 15:09

A mi się wydawało całkiem odwrotnie po niedzielnym meczu. A wydawało mi się że to Chamakh będzię drżał o miejsce w pierwszym składzie po powrocie Nicka. Benek strzelając bramkę, zaraz po wejściu z ławki pokazał coś w stylu"Wrócieł,brakowało mnie tutaj." :D

Szef komentarzy: 1303526.10.2010, 15:08

bardziej sie teraz zachwycam forma Nasriego i Fabiana !

R4d3k99 komentarzy: 169026.10.2010, 15:06

omg.. co ja zrobiłem.. sorki :P nie to okno ;D :)

R4d3k99 komentarzy: 169026.10.2010, 15:05

14:57 You advanced from Level 284 to Level 285.

Barney komentarzy: 2333026.10.2010, 14:56

Ja bym się Robinem nie przejmnował on dłużej jak 1 miesiąc nie pogra gdy wróci.

maniek56 komentarzy: 300726.10.2010, 14:52

Ciekawy jestem czy Wenger będzie wystawiał Robina z Chamakhiem jednocześnie kiedy obaj będą zdrowi (oczywiście jeśli kiedyś stanie się cud i będziemy mieli dwóch zdrowych napastników). Według mnie Ci obaj piłkarze to typowi środkowi napastnicy i jeśli jeden gra to drugi niestety ale grzeje ławkę. Można też kombinować z Robinem na prawej stronie, mógłby wtedy schodzić do środka na lewą nogę i strzelać ale czy Wenger tak to rozwiąże?

laskowski19051995 komentarzy: 494526.10.2010, 14:48

Chamakh jest w bardzo dobrej formie i wnosi bardzo wiele do gry Arsenalu, zakontraktowanie tego zawodnika było najlepszą rzeczą jaką zrobił Wenger :]

szwarcekruper komentarzy: 89326.10.2010, 14:22

obawiam się że tego to nawet sam Robin nie wie ;/

holyart32 komentarzy: 36126.10.2010, 14:20

Zmienię temat na chwilę. CZY KTOŚ WIE KIEDY WRACA VAN PERSHING.

szwarcekruper komentarzy: 89326.10.2010, 14:19

A Robin to chyba w ogóle kiedyś grał na skrzydle, albo mi się coś wydaje.

youtube.com/watch?v=5V2sduyz-dk

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52026.10.2010, 14:07

krzykus1990 -- a zmiany są od czego ?? i tak będzie dużo meczy i się wszystkich obdzieli spokojnie -- w drużynie jest pewna hierarchia i na ten moment myślę że tych 6 jest najwyżej na swoich pozycjach no może Arsha też jest na tym poziomie ale jak wróci RvP to może być takim cofniętym napastnikiem. Gdy Cesc Robin i Sammir spotkają się na małej przestrzeni może z tego sporo wynikać.

Cesku komentarzy: 106126.10.2010, 14:07

Ja osobiście uważam, że Van Persie nie będzie miał większego problemu z grą na skrzydle :D

bialysul komentarzy: 369926.10.2010, 14:03

Mysle ze Robin wroci na skrzydło i tylko bedzie wymienial sie pozycja z Maruanem, Arsene nieposadzi go na lawce i zapewne wymysli cos by grali razem co do Arshavina mi osobiscie niepodoba sie w tym sezonie wiele strat pilki ruska niecelne podania i za wolne decyzje ma on owszem przeblyski ale nie gra rowno nawet w jednym meczu

krzykus1990 komentarzy: 557326.10.2010, 13:52

sebasz --- a gdzie masz w wyjściowej jedenastce naszego największego asa Jack'a Wilshere zawsze jak gra jest wybierany piłkarzem meczu to aktualnie nasz lider obok Nasriego jak mogłeś o nim zapomnieć.

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady