Koniec sezonu dla Djourou. United 2-0 Arsenal

Koniec sezonu dla Djourou. United 2-0 Arsenal 12.03.2011, 19:20, Szymon Ortyl 1582 komentarzy

Sympatycy obu ekip z pewnością byli zszokowani, gdy zobaczyli skład, w jakim podopieczni Sir Alexa Fergusona wybiegli na boisko. Taktyka Szkota choć eksperymentalna, okazuje się jednak jak na razie skuteczna, gdyż to Czerwone Diabły wygrały dzisiejszy mecz 2-0.

Pierwszą groźną akcję, Kanonierzy przeprowadzili dopiero w 23. minucie, kiedy to Robin van Persie oddał strzał na bramkę United pewnie obroniony przez Edwina van der Sara. Tak przed jak i po sytuacji Holendra, Arsenal nie potrafił przebić się przez 2 linie obrony Manchesteru. Czerwone Diabły umiejętnie rozbijały ataki oraz ostrymi wejściami skutecznie zniechęcały podopiecznych Arsena Wengera do podejmowania dalszych, ryzykownych prób dryblingów.

W 28. minucie, po podaniu Rooney'a, Hernandez uciekł Djourou i oddał mocny strzał głową wprost w Almunię. Ten odbił piłkę wprost pod nogi czekającego w polu karnym Fabio, który skierował futbolówkę do siatki.

Po kolejnym chaotycznym kwadransie, Samir Nasri postanowił zbiec na lewe skrzydło, co zaowocowało groźnym strzałem, który mimo iż bardzo dokładnie, nie pozwolił na pokonanie bramkarza Czerwonych Diabłów. Kilka sekund później sędzia zakończył pierwszą część spotkania.

Drugą połowę z rozmachem rozpoczął Laurent Koscielny, który przebiegł z piłką niemal całe boisko, wymienił z kolegami kilka podań pod polem karnym rywala, po czym oddał strzał na bramę Edvina van der Sara, z którym jednak Holender nie miał większych kłopotów.

Minutę później groźny strzał Antonio Valenci zablokował Johann Djourou. Piłka poszybowała w górę i opadając zawadziła o ucho walczącego o nią Wayne'a Rooney'a po czym od słupka wpadła do siatki Almunii.

W 59. minucie Marouane Chamakh zmienił na placu gry Denilsona. W 71. minucie Tomas Rosicky i Aaron Ramsey zmienili Andrieja Arszawina i Abou Diaby'ego.

W 75. minucie 2-ma pięknymi paradami po strzałach Chamakha i Rosicky'ego popisał się bohater dzisiejszego meczu - Edvin van der Sar. 4 minuty później świetną interwencją popisał się Almunia, który siedząc na murawie zdołał wybić piłkę z linii bramkowej.

W końcówce spotkania w zamieszaniu podbramkowym Bacary Sagna nadepnął na Johanna Djourou. Szwajcar najprawdopodobniej złamał obojczyk. Jeśli te informację się potwierdzą, nie zobaczymy go już na boisku w tym sezonie.

autor: Szymon Ortyl źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123456następna
KwaZI14 komentarzy: 29513.03.2011, 21:32

wydaje mi się ze należy coś zmienić ale sam nie wiem co. nie mam do tego głowy. Zwolnienie Arsena jest raczej nie możliwe poza tym zbyt bardzo utożsamiam go z klubem, to jak by jedność. W dodatku jego wkład w drużynę jest nie oceniony. Wydaje mi się ze to paru zawodników powinno się zmienić. Ale do tego Arsen powinien zacisnąć zęby odłożyc na bok sentymenty i pomyśleć o klubie i jego a co za tym idzie swojej przyszłości ale nie za 5 , 10 lat ale w następnym sezonie bo w tym jestem TEGO PEWIEN NIC NIE WYGRAMY>

MarcinKanonier komentarzy: 133113.03.2011, 18:29

Gorzej jak niektorzy pilkarze by odeszli bo nie bylo by ich Wengera

Sylver12 komentarzy: 15813.03.2011, 18:20

Guardiola trener dobry ale zastanawiam się ile ugrałby bez swoich gwiazdorów. Oczywiście z całym szacunkiem do jego umiejętności. Mnie osobiście przychodzi na myśl mało ewentualnych zastępstw Bossa: wspomniany przez pajdi'ego Hiddink( który umie fajnie poskładać poszczególne elementy drużyny w jedną całość), Luis Aragones (chwilowo bezrobotny), ewentualnie Jürgen Klinsmann lub Frank Rijkaard. Jednak trudno mówić o zmianie bo może okazać się, że posucha będzie trwała nadal

pajdi komentarzy: 378013.03.2011, 17:43

Odnośnie tej plotki, że Guardiola miałby przenieść się do Angli. Jest to jedyny człowiek, którego lubię z barcelony, zawsze ma szacunek do rywala jako jeden z nielicznych z więcej niż klubu. Lecz według mnie trener to jest średni, dostał do rąk gotową drużynę, paru strategów i zawodników klasy światowej. Z transferami trafia średnio, często jego decyzje na boisku są nietrafne. Jeszcze dużo przed nim.
Jeśli już ktoś ma się pojawić na miejsce Bossa to ciężko kogoś takiego znaleźć. Mi się nasuwają 3 nazwiska : Martin O'Neill, Guus Hiddink i Jurgen Klopp o ile w następnym sezonie potwierdzi swoją wartość jako trenera. Pierwsi dwaj sprawdzeni w PL, starzy wyjadacze, a ten ostatni wraz z BVD objawienie sezonu bundesligi. Wiadomo, że Wengera będzie zastąpić trudno, ja osobiście przestałem mu wierzyć i wierzyć jego filozofii. Dla mnie Wenger to dalej jeden z najlepszych trenerów, ale myślę, że w AFC trzeba czegoś nowego, a Boss świetnie by się sprawdził prowadząc jakąś reprezentacje, bo tam nie trzeba dokonywać transferów.. :)

stevenson komentarzy: 12913.03.2011, 17:32

"Mam nadzieje ,że to City dziś awansuje i pokona United ;p Oby to City zagrało z United ,bo wtedy ekipa Fergusona będzie musiała wystawić swój najmocniejszy skład ,a nie rezerwy .
Przynajmniej wtedy będą bardziej zmęczeni na rozgrywki ligowe .
Ale z jednej strony , Spursi będą miał tydzień na przygotowanie się do pojedynku z nami na WHL "

Akurat wczorajszy mecz pokazal ze nawet rezerwami mozna wygrywac :)Zreszta jak wszyscy beda zdrowi to nasze rezerwy nie wiele odbiegaja poziomem od pierwszego skladu szczegolnie w lini pomocy i napadu...

Arsenal_1886 komentarzy: 1952113.03.2011, 17:23

mieli * a nie miał

Arsenal_1886 komentarzy: 1952113.03.2011, 17:22

Mam nadzieje ,że to City dziś awansuje i pokona United ;p Oby to City zagrało z United ,bo wtedy ekipa Fergusona będzie musiała wystawić swój najmocniejszy skład ,a nie rezerwy .
Przynajmniej wtedy będą bardziej zmęczeni na rozgrywki ligowe .
Ale z jednej strony , Spursi będą miał tydzień na przygotowanie się do pojedynku z nami na WHL ;/

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52013.03.2011, 17:21

@Johny
Niezłe bzdury. Guardiola zarabia kupę kasy to raz, ma drużynę która jest faworytem każdego meczu to dwa, mieszka i pracuje w rodzinnym mieście to trzy i do tego podobno ma problemy ze zdrowiem to cztery. Więc gdzie na zdrowy rozum on ma się wybierać ???

Hiroe komentarzy: 782 newsów: 7313.03.2011, 17:19

ManCity/Reading v Manure
Stoke v Bolton
pary półfinałowe FA Cup

executer1 komentarzy: 258413.03.2011, 17:16

Jesli Wenger odejdzie to niewiadomo czy bedzie lepiej czy jeszcze gorzej.Kolejny juz rok posuchy moim zdaniem wystarczy zeby zaryzykowac i dac szanse komus innemu.

JohnyArsl komentarzy: 26713.03.2011, 17:13

sport.onet.pl/pilka-nozna/liga-angielska/barcelona-obawia-sie-odejscia-guardioli,1,4209131,wiadomosc.html

JohnyArsl komentarzy: 26713.03.2011, 17:13

nie wiem czy czytaliście xd
http://sport.onet.pl/pilka-nozna/liga-angielska/barcelona-obawia-sie-odejscia-guardioli,1,4209131,wiadomosc.html

Griz komentarzy: 3596 newsów: 27313.03.2011, 17:08

Rijkaard był chwilę trenerem Galatasaray Stambuł, lecz za porozumieniem stron rozwiązał umowę.

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3013.03.2011, 17:06

@Cudny
Właśnie, Frank pracował chyba w Trabzonsporze ostatnio, nie wiem czy jeszcze nie pracuje, ale nvm.

A o syndrom Hodgson bym się nie martwił, Coyle wydaje się być dużo bardziej zrównoważonym trenerem, do tego jest dużo młodszy od Roy'a i prawdopodobnie bardziej skłonny do samokrytyki. Ale zobaczymy...

Griz komentarzy: 3596 newsów: 27313.03.2011, 17:05

Cudi-----> dokładnie, trzon mamy niesamowity, lecz tak jak mówię: trzeba to jakoś ułożyć, żeby w końcu zacząć wygrywać.

Owszem, Frank jest bezrobotny. Pod koniec jego przygody w Katalonii Barca nie błyszczała. Nie wiem, czy poradziłby sobie w AFC, ale na pewno wolałbym oddać klub w jego ręce niż Owena Coyle'a, którego największym sukcesem jest awans z CCC do BPL...

Cudi komentarzy: 12754 newsów: 9813.03.2011, 17:03

Charles: właśnie w przypadku takich trenerów jak Coyle czy Moyes można się obawiać syndromu Hodgsona :p

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52013.03.2011, 17:03

@Cudi
Albo może ten trzon poszerzyć o jeszcze 2-3 zawodników do pierwszego składu żeby w razie kilku kontuzji mieć dalej samograj a nie takie cudowanie jak jest teraz.

A Frank nie pracuje gdzieś w Turcji ?

Wengera zwalniać nie chcę. Dobry asystent z POZA klubu trzeźwo patrzący nas sytuację mu potrzebny.

kanonier_89 komentarzy: 93913.03.2011, 17:01

Co do tych trenerów jestem ciekaw jak by się sprawdził kiedyś Jurgen Klopp w Premiere Leaque

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3013.03.2011, 17:01

A ja osobiście nie chciałbym żadnej gwiazdy trenerskiej czy właśnie Guardioli. Chętnie zobaczyłbym u Nas na ławce trenerskiej Coyle'a. Bardzo jestem ciekaw jak On by sobie poradził.

gargamel800 komentarzy: 53213.03.2011, 17:01

Żal mi Djourou.

Cudi komentarzy: 12754 newsów: 9813.03.2011, 16:59

Griz: zgadzam się. Trzon drużyny naprawdę mamy niesamowity (no może nie obronę), pozostaje nam tylko znaleźć solidnych zmienników, na których można by liczyć i walczyliby o pierwszy skład. Przez Twoją wypowiedź przewinął się Rijkaard, o którym zupełnie zapomniałem. Frank jest chyba bezrobotny prawda? Może to byłaby dla nas dobra opcja...

amadeo komentarzy: 514913.03.2011, 16:57

szwarcekruper

dołączam się w kwestii Martin O'Neila - wg mnie świetny fachowiec, póki co niedoceniany w Anglii

Griz komentarzy: 3596 newsów: 27313.03.2011, 16:56

Cudi-----> owszem, jestem pewien, że Pep dałby radę. Zgodzę się, nie jest geniuszem, ale uczył się od genialnego piłkarza i trenera - Johanna Cruyffa. Pep ma wpojoną filozofię futbolu totalnego, ofensywnego, pięknego. Racja, ma świetnych piłkarzy do dyspozycji, ale kim byli Iniesta i Messi za czasów Rijkaarda? On mając świetnych piłkarzy do dyspozycji, odpowiednio poukładał ich na boisku, powiedział jak grać. I nagle wszyscy okazali się "geniuszami". Arsene wyszkolił znakomitych piłkarzy, tylko ich właśnie trzeba poukładać. Mamy świetnego rozgrywającego (kim byli Xavi i Iniesta mając 23 lata?), typowo angielskiego b2b, jednego z najlepszych DMF na świecie, nasi skrzydłowi (Nasri i Walcott) nie są gorsi od Pedro i Villi, mamy rasowego snajpera, więc czego chcieć więcej? Jedynie zmienników: CF, DMF, CB. Drugiej Barcy by z nas może nie było, ale kilka pucharów Pep na pewno by zdobył.

szwarcekruper komentarzy: 89313.03.2011, 16:56

@Marcin

Rzeczywiście, były takie głosy, że po sezonie ma przejść na emeryturę, ale nie wiem w jakim stopniu jest to prawda.

MarcinKanonier komentarzy: 133113.03.2011, 16:53

szwarcekruper

A przypadkiem Pat nie mowil ze po sezonie odchodzi?

kamil_malin komentarzy: 933213.03.2011, 16:53

@ kanonier_89

Jestem zdania, że trener potrzebuje jednego, może nawet dwóch sezonów aby wdrożyć swoją wizję w zespół. Nawet jeśli jest to kosztem braku tytułów to jestem za takim rozwiązaniem. Zatrudnienie nowego trenera to olbrzymie ryzyko i nie można wymagać od pierwszego dnia cudów. Tu potrzeba czasu, chyba że mamy do czynienia z "samograjem".
Podsumowując, jestem za trenerem "na lata".

kanonier_89 komentarzy: 93913.03.2011, 16:51

Sam Wenger ostatnio kiedyś mówił, że swojego następcę widzi w jakimś Serbie, który jest trenerem w bodajże lidze japońskiej

Kanonier95 komentarzy: 288213.03.2011, 16:51

kanonier_89---> oczywiscie ,że na lata :)

szwarcekruper komentarzy: 89313.03.2011, 16:49

Również uważam, że Martin O'Neil byłby niezłym wyborem. Ale raczej powinno dojść do zmiany na stanowisku asystenta, nie żebym miał coś do Pata, ale jego miejsce powinien zająć ktoś, kto mógłby Arsene'owi doradzić w kwestii taktyki i transferów.

Arsenal1994 komentarzy: 749713.03.2011, 16:48

Guardiola też pokazał, że potrafi popełniać błędy. Choćby w pierwszym meczu z nami na Emirates ściągając z boiska Ville i pewnie takich przypadków jeszcze wiele by się znalazło, ale to i tak świetny trener. Taki właśnie jakiego byś chciał Cudi, idący drogą Wengera, ale też potrafiący wywrzeć presje na zarządzie, czyli wysypanie większej kaski na transfery.

kanonier_89 komentarzy: 93913.03.2011, 16:47

Że się tak zapytam. Wolicie trenera na 1-3 sezony czy na lata jak Wenger czy SAF?

Lykasz komentarzy: 104 newsów: 14713.03.2011, 16:47

jeszcze kilka lat temu wszystko wychodziło, zdawać by się mogło, że to ten rok, jubileuszowy dla klubu i Wengera, a jednak nie. mam nadzieję, że wreszcie ten zespół zaskoczy i będzie grał jak dawniej. po pierwsze skutecznie. kiedyś było łatwiej, bo łatwiej było zatrzymać gracza w klubie, a teraz boję się wyprzedaży posezonowej. zobaczymy. a jeśli chodzi o dywagacje na temat ewentualnego następcy Arsene'a, myślę że są bez sensu. gość zna się na rzeczy, wie o co w tym wszystkim chodzi i ja osobiście chciałbym go widzieć na stanowisku jeszcze sto lat, ale tak jak ktoś dobrze zauważył: potrzebna jest osoba, która umiejętnie doradzałaby Wengerowi co robić, bo widać że czasem się gubi.

concrete13 komentarzy: 869813.03.2011, 16:46

no i Pep ma jeszcze dobrych asystentów..

henry147 komentarzy: 136613.03.2011, 16:46

Kolejny sezony bez zadnego pucharu nie może tak być mam nadzieje że chłopacy jeszcze się pozbierają i wywalcza mistrza ale bedzie bardzo cieżko

Kanonier95 komentarzy: 288213.03.2011, 16:45

Cudi--> też mi się tak zdaję , kiedy pepik przychodził do Barcy miał właściwie gotowca. Tam ośmiu piłkarzy z podstawowego składu gra w Hiszpani oni są bardziej zgrani niż wszytkie ruchome części w silniku żuka

Kanonier95 komentarzy: 288213.03.2011, 16:44

Nie wiem ale jeżeli już by miały być jakieś zmiany na ławce trenerskiej to chciałbym Georgea Grahama z powrotem :)

Cudi komentarzy: 12754 newsów: 9813.03.2011, 16:43

Griz: mówisz, że Pep aż tak zaszalałby w AFC? Dla mnie nie jest trenerskim geniuszem. Ma genialną drużynę i po prostu pozwala im grać. Prawdziwym sprawdzianem dla niego byłaby właśnie praca w takim zespole jak Arsenal, gdzie musiałby włożyć więcej wysiłku aby doprowadzić klub do sukcesów.

Gigi komentarzy: 7198 newsów: 4813.03.2011, 16:42

@kamil

Prędzej by sobie poradził Guardiola, chociaż w tej chwili dysponując naszą kadrą, na 100% poradziłby sobie gorzej, niż Wenger. Brakuje mu jeszcze doświadczenia, a w Barcelonie ma 8 mistrzów świata i Europy w drużynie. Mourinho? Jeżeli Gaizidis i Hill-Wood zgodziliby się wydać na wstępie jakieś 150 mln. na transfery, to też by sobie poradził. Prawdziwy sukces to on osiągnął w FC Porto, potem było chodzenie po bogatych prezesach i ściąganie tych graczy, których sobie zażyczył. To też jest niby sztuka, ale bardzo kosztowna i na pewno daleka filozofii właścicieli Arsenalu ;)

Cudi komentarzy: 12754 newsów: 9813.03.2011, 16:42

IMO mamy różne opcje jeśli chodzi o stanowisko trenera. Możemy powierzyć klub komuś z byłych graczy np. Dennis. Możemy poszukać kogoś w PL w w klubach z środka i górnej części tabeli np. Moyes czy Coyle. Możemy również połasić się na jakąś trenerską gwiazdę pokroju na przykład Hiddinka. Zawsze zostaje ktoś z już pracujący w klubie. Bould czy inny trener. Można tak wymieniać i wymieniać, ale i tak nie ma pewności czy ktoś z nich by się sprawdził.

Sam chciałbym kogoś, który podążałby filozofią Wengera, ale żeby naprawił błędy notorycznie popełniane przez francuza między innymi w sferze transferów jak i w sferze taktycznej.

kamil_malin komentarzy: 933213.03.2011, 16:40

Albo jest jeszcze inne wyjście. Znalezienie dobrego asystenta. Kogoś kto pomógłby Wengerowi w sprawach związanych z taktyką. Wtedy można mieć i Wengera i dobrą taktykę. ;)

Griz komentarzy: 3596 newsów: 27313.03.2011, 16:40

Kamil-----> Guardiola zrobiłby z obecnej ekipy mistrzów Anglii, natomiast Mourinho sprzedałby jej połowę, kupił piłkarzy zdolnych do gry siłowej, defensywnej, a na trybuny wróciłaby przyśpiewka "Boring, boring Arsenal" :P ale majster by był, więc na jedno by wyszło. Jednak wątpię, by któryś z nich kiedykolwiek został trenerem AFC.

Danielo_Gunners komentarzy: 264013.03.2011, 16:36

rozmowa o trenerach widze :) Moim zdaniem Wegner ma coraz mniej pomysłow na gre.Zwolnienie go teraz od reki to tez glupi pomysl tyle lat byl w Arsenalu..to jest juz Legenda on zarzadza stadionem ma tam swoje zdanie z ktorym sie neistety licza tak ajk z transferami.Wiec Wegner ma szanse wykazac se do konca sezonu w sprawie mistrzostwa Ligi.Jezeli ugra kał.Niech sam pomysli nad OuTEM

kamil_malin komentarzy: 933213.03.2011, 16:36

@ Griz

W przyszłości? Czemu nie. :)

@ BOSS89

Ja jakiś czas temu byłem zafascynowany Martinem O'Neilem. Podobało mi się podejście Irlandczyka i to co zrobił z The Villans. Na pewno ma chłop pojęcie.
Inne nazwiska po prostu nie przychodzą mi do głowy.

Tak przy okazji, chciałbym zobaczyć jak z obecną kadrą Arsenalu poradziłby sobie np Mourinho czy Guardiola.

Kanonier95 komentarzy: 288213.03.2011, 16:34

panowie trzeba jakiś zmian ale ja Wengera bym zostawił w spokoju to jest cudotwórca tyle lat w klubie . To prawda ,że ostatnio źle się nam wiedziedzie ale to nie są jego błędy , uważacie ,że to co zrobił Kościelny w finale CC to wina Wengera ? Albo to co Cesc z Barcą to też jego wina ? Prawda jest taka ,że facet za bardzo zerżnął styl z Barcy a wiadmo ,że podróbka nigdy nie zastąpi orginału to tak jakby rodzoną matke zastąpiła macocha (coś o tym wiem ;/ ) . Chodzi o to ,że Arsenal gra ładnie w piłke i ośmiesza słabe zespoły. Jakbyśmy grali w Hiszpani to moglibyśmy być świetną druzyną ,która pokonała by prawie każdego , w Angli liczy się przedewszystkim siła a siła połączona z klepaniem piłki jakość nie za bardzo wyszła w ostanim meczu. Przedewszystkim brakuje zdecydowania ,żeby piłkarz wpierdzielił się w pole karne z prędkością pocisku i dupnął pod poprzeczke. Tak gra Chelsea ,MU i jest tego efekt . A my ? wolimy się pierdzielić pod polem przeciwnika z minutę aż w końcu piłka stanie pod nogami Diabiego i trzeba już wracac pod pole karne. Brakuje tutaj takiego Rooneya albo Drogby. To piłkarze ,którzy potrafią w krytycznych momentach pociągnąć drużyne jakąś ją zmotywować . Podobny jest Robin ale facetowi chyba jednak czegoś brak w porównaniu z nimi.

Griz komentarzy: 3596 newsów: 27313.03.2011, 16:32

aRamsey-----> no coś Ty :P pewnie skończyłby jak Hodgson w L'poolu.

BOSS89 komentarzy: 208 newsów: 113.03.2011, 16:32

@kamil_malin

"Nie pozostaje mi nic innego jak zgodzić się z tym co napisałeś. Świetna robota.
Ale teraz pytanie (czysto teoretyczne) kto byłby dobrym następcą Wengera?"

Wybacz, ale aktualnie żadne nazwisko nie przychodzi mi do głowy.
Mógłbym napisać, że Andre Villas-Boas byłby świetnym kandydatem - wyrobiłem sobie o nim dobre zdanie, ale będąc obiektywnym, widziałem jedynie kilka meczów FC Porto i nie chcę się sugerować jedynie suchymi wynikami, zresztą, wiesz jak walczę z wynikologią na tym portalu.

Kiedyś zachwyciłem się grą taktyczną i kombinacyjną maleńkiego klubiku KAS Eupen (świetnie zagrali taktycznie w meczu z faworyzowanym Standardem Liege) i pomyślałem, że ich trener mógłby być idealnym następcą Wengera.
Niestety, niedawno oglądałem Belgów (nie zważaj na niską pozycję klubu w tabeli) ponownie i byłem załamany ich postawą...

Griz komentarzy: 3596 newsów: 27313.03.2011, 16:31

kamil_malin-----> kurde, zapomniałem dodać "ale jeszcze nie teraz" :P

Też uważam, że powierzenie takiego klubu jak AFC osobie, która pierwszy raz jest menedżerem byłoby nierozsądne. Ale w przyszłości? Czemu nie?

aRamsey komentarzy: 948613.03.2011, 16:28

@Griz,
A może Owen Coyle z Boltonu? Choć, gdyby został menadżerem Bergkamp nie obraziłbym się, jedyne co stoi na przeszkodzie to strach Dennisa przed lataniem, a to spore utrudnienie

kamil_malin komentarzy: 933213.03.2011, 16:27

@ GrizAFCfun

Sam nie wiem. Szczerze mówiąc wolałbym aby Arsenal nie był ich pierwszym klubem w którym uczą się prowadzenia zespołu. Wolałbym kogoś kto już trochę "posmakował" piłki na najwyższym światowym poziomie.
Raczej nie chciałbym podobnego rozwiązania jak to było z Wengerem. Ale oczywiście wszystko zależy od ich umiejętności.

Bozzetto komentarzy: 10913.03.2011, 16:26

Wydaje mi się, że główne przyczyny porażki z MU, to: 1) zmęczenie fizyczne i psychiczne po meczu z Barcą 2) świetna gra VdS i obrońców rywali 3) atut własnego boiska
Najbardziej szkoda meczu z Birmingham. Gdyby AW wiedział tyle co teraz pewno wystawiłby 2 skład. Mielibyśmy na mecze z Barcą i MU więcej zdrowych i wypoczętych graczy. Mimo wszystko uważam ,że jak wygramy z WBA to mistrza zdobędziemy

poprzednia123456następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
? : ?
Arsenal - Aston Villa 14.04.2024 - godzina 17:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City32227373
2. Arsenal32225571
3. Liverpool32218371
4. Aston Villa33196863
5. Tottenham32186860
6. Newcastle321551250
7. Manchester United321551250
8. West Ham331391148
9. Chelsea311381047
10. Brighton3211111044
11. Wolves321271343
12. Fulham331261542
13. Bournemouth321191242
14. Crystal Palace32891533
15. Brentford33881732
16. Everton32981527
17. Nottingham Forest33791726
18. Luton33672025
19. Burnley33482120
20. Sheffield Utd32372216
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland205
O. Watkins1810
Mohamed Salah179
D. Solanke173
A. Isak171
C. Palmer169
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com