Liga Mistrzów: Barcelona pierwszym finalistą

Liga Mistrzów: Barcelona pierwszym finalistą 03.05.2011, 23:46, Michał Kowalczyk 53 komentarzy

FC Barcelona zremisowała na Camp Nou 1-1 z ekipą Realu Madryt, gwarantując sobie tym samym miejsce w finale tegorocznej edycji Champions League. Przypomnijmy, iż po zeszłotygodniowym zwycięstwie 2-0 w stolicy Hiszpanii, to podopieczni Pepa Guardioli mieli bardziej komfortową sytuację w rewanżu.

Pierwszego gola, po przepięknym prostopadłym podaniu Iniesty, zdobył Pedro. Mimo wyrównującej bramki Marcelo, Królewscy nie zdołali strzelić dwóch bramek, które zapewniłyby im awans. Warto przypomnieć, że Barcelona zmierzy się w 28 maja na Wembley ze zwycięzcą dwumeczu Manchester United - Schalke.

FC Barcelona 1 - 1 Real Madryt

Pedro 54'

Marcelo 64'

1-0:

1-1:

BarcelonaLiga Mistrzów autor: Michał Kowalczyk źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
rol18 komentarzy: 192907.05.2011, 08:37

barca nie zasłużyła sobie dla mnie to real powinien być w finale

kacpero komentarzy: 1005.05.2011, 17:26

no masz w sumie racje

arsenalbarca komentarzy: 115605.05.2011, 11:33

kacpero

jest takie uczucie zawisci, ktore tkwi odruchowo w kazdym czlowieku. Wielu ludzi czesto lubi dawac upust tej zawisci przeciwko tym, ktorzy odnosza sukcesy.

Przeklada sie to na pilke. I niektorzy, podkreslam NIEKTORZY, z tych atakujacych Barce to wlasnie takie przypadki. Nie oznacza to, ze nie uprawiaja apologetyki, bo oczywiscie maja uzasadnienia dla swojej nienawisci, choc sa one rzecz jasna stronnicze. Denerwuja porcelanowi Busquets i Pedro, ale na Marcello, Arbolede, czy Ramosa chamsko depczacych przeciwnikow juz uwagi nie zwracaja.

Dlatego nienawidzacych takie kluby jak Barca, czy swego czasu Manchester (wczesniej Real) bywa wiecej niz w przypadku innych klubow. Bo ludzie maja w sobie paskudny mechanizm plucia na tych, ktorzy sa zdolni.

I jak mowie, nie dotyczy to wszystkich tych przypadkow. Ale czesci - i to jest odpowiedz czemu najwieksza nienawisc idzie np. w Anglii do MU. Najbardziej znienawidzona firma na wyspach! Jak myslisz czemu?

Tak - bo odnosi sukcesy. Przykre to, ale taka prawda. I juz jestem gotow zebrac na siebie stos tysiecy powodow, ktore maja niby uzasadniac te nienawisc.

TOmm1 komentarzy: 121505.05.2011, 08:48

Ciekawe czy finał będzie też wydrukowany dla Farsy :) Osobiście wolę żeby już MU wygrali.

kacpero komentarzy: 1004.05.2011, 20:48

nie wiem czemu ale większość chce żeby wygrały czerwone diabły ja wole żeby wygrała barca bo napewno gra lepszą piłke niż menchester

Poland47300 komentarzy: 37604.05.2011, 17:29

ManU ich pogoni, mam nadzieje...

laskowski19051995 komentarzy: 494504.05.2011, 17:07

Jeśli dzisiaj wygra Manchester, to powtórzy nam się finał z przed dwóch lat kiedy Barcelona wygrała z ManU 2-0, ale mam nadzieję że teraz zwycięży Manchester :)

kamil_malin komentarzy: 933204.05.2011, 16:44

@ Radson

Dokładnie.

arsenalbarca komentarzy: 115604.05.2011, 16:33

Ciekawym pomyslem jest tez wprowadzenie 3stopniowego karnego w zaleznosci od przewinienia (karny z 5 metrow, 11, albo 20).

Na przyklad przy wybiciu pilki reka tuz sprzed bramki bylby karny na piatym metrze.

A przy faulu w samym narozniku pola karnego, gdzie wszyscy obroncy sa w polu karnym i szansa na gola mala bylby karniak z 20 metrow.

arsenalbarca komentarzy: 115604.05.2011, 16:31

Underdog

To jest zaraza futbolu, ktora wynika z glebokich problemow. A ich rozwiazanie lezy w zasiegu reki. Jest kilka dobrych reform:

1. Wprowadzenie powtorek video.
2. Zatrzymywanie czasu.
3. Absolutny zakaz wslizgow i nakladek.
4. Wysokie kary dla zawodnikow faulujacych brutalnie i kary za symulowanie.

Rozwiazania swietne, bo zredukuja do minimum brutalne faule, wprowadza piekne odbiory i ladna gre w obronie, zwieksza potencjal ofensywny druzyn, zlikwiduja potrzebe symulowania, zlikwiduja opacalnosc cichego i brutalnego faulowania.
Do tego mozna rozwazyc zasade, ze po 5 faulach zawodnik spada z boiska.

Slowem same pozytywy. Ale niestety na konserwatywne lby w futbolu to zbyt radykalne. Nawet wiekszosc krytykow UEFY tego nie przyjmuje do wiadomosci.

Djouru komentarzy: 1704.05.2011, 16:30

co do fanów barcy to mi się wydaje, że jest to analogią do mocherów :/

Orandzo komentarzy: 338004.05.2011, 16:28

Arsenal jest chyba jak na razie jedyną drużyną która w ogóle wygrała z Barcą w LM, mimo że tylko jeden mecz ale wygrała :)

underdog komentarzy: 17804.05.2011, 15:52

@arsenalbarca

Busquetsa to zaczynam się wstydzić :/ Tyle że gra dobrze.

arsenalbarca komentarzy: 115604.05.2011, 15:41

@ zonadlapersiego

Trzeba uczciwie przyznac, ze carvalho, diarra i adebayor naprawde wczoraj nadwyrezali powsciagliwosc sedziego w wyciagnieciu czerwonej kartki.

Radson komentarzy: 6404.05.2011, 15:33

@kamil_malin masz rację sędzia pomógł Barcelonie zwłaszcza nie uznając prawidłowej bramki Messiego w pierwszym meczu. A w drugim nie dyktując karnego.

arsenalbarca komentarzy: 115604.05.2011, 15:33

Hahahaha :)

FC Porcelana - to mi sie podoba. Nie slyszalem tego jeszcze :)

Pedro i Busquets rzeczywiscie chyba musza upewnic sie, czy maja szpik pod skora, czy porcelane :)

lukaszbisk komentarzy: 3504.05.2011, 15:26

dodam jeszcze, że wieklość klubu poznaje się po jego pokorze

lukaszbisk komentarzy: 3504.05.2011, 15:22

Jeśli chodzi o Barcelonę, której też tak jak Arsenalowi kibicuję to przyznam, że na str visca el barca jest masa niepokornych i psujących opinię kibiców, którzy swoimi wypowiedziemi typu zniszczymy ich 5:0 itp itd "depczą po herbie" katalońskiego klubu. Nie dziwię się, że to wnerwia bo brak szacunku jest czymś niegodnym drużyny określanej mianem najalepszej ostatnimi czasy. Za te wszelkie niepokorne opinie na ilę mogę przepraszam

MatArsenal9870 komentarzy: 216704.05.2011, 15:14

Nie znoszę Barcelony i tym bardziej MU, ale Jestem za Manchesterem.

underdog komentarzy: 17804.05.2011, 15:10

zonadlapersiego

Spokojnie, frustracie. Jestem na tej stronie dłużej od Ciebie. Spokojnie. Nie jestem jakimś zapalonym fanatykiem Barcelony po prostu podałem fajny filmik któy pokazuje czystą grę Realu. Pewnie to nic nie da, bo i tak wszyscy będą uważali że gdyby nie kartka dla Pepe to Real by awansował. Fakt że wczoraj na drugą połowę nie powinien wychodzić ani Carvalho ani Diarra rozumiem że internauci przemilczą.
Heh, odpowiem na Twoje końcowe pytanie: bo trzy razy się Arsenal z nią mierzył w Champions i trzy razy przegrał. Plus Fabregas który pewnie wakacje odejdzie do Katalonii.
Tu na tej stronie dwa razy już pojawiały się artykuły przepełnione hipokryzją, brakiem trzeźwego, logicznego spojrzenia, kipiące nienawiścią do Katalończyków. Walcząc z odwiecznym "sędziowie pomagają Barcelonie" zamieściłem ten filmik z nadzieją że może niektórzy otworzą oczy. Ale nie. Jestem fanem Arsenalu, kibicuję mu w PL, wchodzę na tą stronę już od pewnego czasu i po prostu nie podoba mi się to. Takie zagrania nie godne są najlepszej polskiej stronie Arsenalu. Pamiętasz artykuł na stronie ManUtd tłumaczący dlaczego Barca jest zła? Zabawne prowokacje tylko podjudzające dzieciarnię z tamtej strony (czy redaktorzy nie powinni uczyć internetowej dzieciarni umiejętności przegrywania z honorem?). Po kilku tygodniach wchodzę na stronę mojego ulubionego klubu angielskiego i widzę rzecz podobną! Razy dwa! Dlaczego na stronie Arsenalu widnieje artykuł obrażający, ujmujący ekipie z Katalonii? Nie mam zielonego pojęcia. Brak szacunku? Nieumiejętność przegrywania? Hej, a czy przypadkiem nie to zarzuca się kibicom "Farsy"?

Aach i jeszcze jedno, co do fauli: liga angielska nie jest po tym względem żadnym wyznacznikiem. Jeżeli dla Ciebie wejścia od tyłu, popychanie przeciwnika bez piłki i spóźnione wślizgi nie kwalifikują się jako faule to pozdro :D

Te 4 El Clasico były obrzydliwe, żadne tam Gran Derbi. Ale obawiam się że z Żoże na ławce trenerskiej tak będą one wyglądały już zawsze...

ELViS95 komentarzy: 70804.05.2011, 14:29

zonadlapersiego lepiej tego wszystkiego bym nie ogarnął... szkoda tylko ze to g**no da, bo oni tak mają nasrane w tych głowach, ze dla nich to nie były zwykłe faule i w ogóle... to były więcej niż faule... żal mi dzieci... wysyłam sms o tresci wspieram dzieci z fc porcelana... na dowolny numer

huberto komentarzy: 16704.05.2011, 14:18

Mecz ustawił się już w pierwszym meczu. Barcelona dopełniła formalności tym rewanżem. Oczywiście będę za angielskim klubem.

zonadlapersiego komentarzy: 48404.05.2011, 14:17

underdog@

Typowy przejaw zacietrzewienia fanatyków. Większości z nas Real zwisa tak jak i Barca, ale wy zachowujecie się jak Pis i Po. Nie jest ważne dla was , że Gran Derby były piłkarskim niewypałem, tylko wciskacie ludziom dlaczego Real nie zasłużył bardziej.

Co do filmiku to mam nadzieje , że wiesz iż jesteś na stronie angielskiego klubu, a nie fc porcelany? Jeśli tak to zrozum. Wysłałeś linka w którym część z tych fauli nawet nie kwalifikowała się do tego miana ,następna część to przewinienia jakich w każdym meczu pełno. Dorzuciłeś kilka pięknych akcji barcy w stylu wypuść piłkę, wypręż kręgosłup, główka do tyłu i nóżki ugięte, a frajer do faulu się znajdzie. Ba ,dorzuciłeś nawet faul na Ronaldo. Filmik zawiera kilka ostrych wejść i to wszystko. Każdy mecz ma porównywalną ilość , ale w barcelonie to nie mieści się w głowie.

Swoją drogą jak żałosnym trzeba być żeby robić kompilację fauli pokonanej drużyny. Cała barcelona.

Wyobrażacie sobie , żeby fani Chelsea po ostatnim meczu z Tottenhamem wchodzili na naszą stronę i wklejali linki z kompilacją fauli tych drugich, coby przykryć gafy sędziowskie? Już widzę podpis. NIE ZASŁUŻYLI.:)

Ps. Dlaczego nie lubimy fc Porcelany?:)

kamil_malin komentarzy: 933204.05.2011, 13:59

@ underdog

Generalnie można to zakwalifikować jako ostre wejścia, ale sporo z tych "przewinień" to była po prostu walka o piłką. Zawodnicy Barcelony padali jakby do nich strzelano.
Wystarczy trochę fizycznej gry i Iniesta, Messi, Xavi, Busquets, Mascherano (wstyd!), Pique, Pedro i Villa padają jakby zostali potraktowani prądem. To są gladiatorzy którzy walczą na boisku? Zawodnicy rugby czy innych sportów drużynowych w których jest gra kontaktowa leżą ze śmiechu z wyczynów katalońskich aktorów.

Real nie jest święty, momentami grali po prostu za ostro.

FanaticAFC komentarzy: 13804.05.2011, 13:48

wiecie co po raz pierwszy bede z United

underdog komentarzy: 17804.05.2011, 13:30

Święty Real. No jacha, zasłużył na awans. Prezentując to: youtube.com/watch?v=_kpNjlYVjP8

zonadlapersiego komentarzy: 48404.05.2011, 13:18

fristyl@

Może właśnie dlatego, że wszyscy są za barcą. Może dlatego, że w mediach ciągle wpajają ludziom ich wielkość i chcą zrobić z nich największą drużynę w historii, ale ludzie nie są ślepi i widzą jaki marny teatr urządzają ich pupilki. Może dlatego, że jeśli powie się coś złego na jej temat, musisz się liczyć z tym, że zaraz zostaniesz zaatakowany przez ich zwolenników, którzy za cel postawili sobie oświecanie wszystkich kibiców piłkarskich na stronach ich własnych klubów. Może dlatego, że w tym dwumeczu było więcej symulacji niż w 10 kolejkach premier ligue, a takiego aktorstwa nie było w ogóle, mimo to kibice barcy i telewizyjni eksperci utrzymują, że wszyscy symulują i w tą stronę idzie piłka (WTF)? Może dlatego, że od kilku sezonów w każdej edycji ligi mistrzów jesteśmy świadkami co najmniej dziwnych decyzji sędziowskich wspierających jeden klub. I nie są to bynajmniej pomyłki sędziowskie do których każdy kibic jest przyzwyczajony , czyli minimalne spalone, lub niezauważone karne, O nie!!! Tu jesteśmy świadkami pomyłek, które zdarzają się tylko tu i teraz, a po spotkaniach eksperci i fanatycy usilnie przekonują, że sędzia miał prawo podjąć taką a nie inną decyzje. Gdyby przenieść te decyzje sędziowskie na inne stadiony to mecze kończyłyby się w 8 ( kartka dla robina ) znowu w 8 ( kartka dla pepe) i nie istaniałyby karne ( mecz z Chelsea ). Może dlatego w końcu, że kibic piłki nożnej podobną sytuacje do tej ,pamięta z mistrzostw świata w Korei, a w momencie gdy w końcu jakiś trener czy piłkarz zwróci na to uwagę, dostaje łatke spiskowca, a uefa przykładnie ukarze go za takie oszczerstwa, nie dopatrując sie jednoczesnie niczego złego w symulacjach i rasistwoskich odzywkach więcej niż klubu. Ale chyba jednak jest tak jak uważają kibice barcelony i inne kluby są po prostu zadrosne o wielkość barcelony nie będąc jednocześnie zazdrosne o osiągnięcia i piłkarzy klubu który w ostatnich latach osiągnął więcej , a jest jednocześnie największym ligowym rywalem. I zdobył to w stylu, do którego nikt nie ma wątpliwości (MANU) . Tak to chyba ta zazdrość sprawia, że kibice ze wszystkich lig sprzysięgli się przeciwko nieskazitelnej barcelonie.

Wiem, że ta przydługa wypowiedź i tak nie zmieni zdania zapatrzonych w klub fanów, ale może co poniektórym niezdecydowanym da do myślenia, a przynajmniej jak śpiewał łona "będą uprzejmi mieć wątpliwość"

piter1908 komentarzy: 509804.05.2011, 13:15

no cóż osobiście po wielkich GRAN DERBI spodziewałem się dużych emocji ( były tylko poza boiskiem ;/ ) no cóż skoro w 5 spotkaniach 2 najlepsze drużyny w Hiszpanii potrafiły tylko się kopać,płakać i aktozyć to to ja z wielką przyjemnością zostanę przy PL :)
może i Barcelona jest najlepsza. Grają naprawdę ładną piłkę ale czemu zawsze jakiś przypadek, szczęście ( najczęściej sędzia) pomaga tylko barcelonie ?
w pierwszym meczy było wiele kontrowersji do czerwonej kartki ( dla mnie słuszna) ale jak można nie uznać bramki Higuaina ? przecież jak tam był faul to faulowany był ronaldo ...
poprostu anty reklama hiszpańskiej piłki ... nie zdziwię się jak teraz atmosfera w reprezentacji będzie już mniej kolorowa ...

wito88 komentarzy: 38704.05.2011, 12:58

fristyl3:

wiadomo ze jakieś drobne symulacje zawsze się pojawią. Ktoś przyaktorzy upadek bądź się wyje.bie bez sensu.

Ale to co robią te cipy z barcy to przechodzi przecież wszelkie symulowanie na boisku. No proszę cię, to nie jest normalne a wręcz brzydkie. Mascherano się stoczył do ostatniego frajera odwalając takie cyrki jak we wczorajszym meczu.

Leehu komentarzy: 1049604.05.2011, 12:40

Najlepsze derby ostatnich tygodni to moim zdaniem derby północnego Londynu, które były tylko tłem dla 'gran parody', to co robią sędziowie to żenada nawet jeśli gol był nieuznany to sędzia powinien wrócić do faulu Pique na Ronaldo to była taka odległość z której Ronaldo nie raz trafiał bramki więc może i tym razem by się udało. Do tego padał deszcz i piłka była mokra co zwiększało tylko szanse Realu.

A tak poza tym to co zrobił Villa po golu Pedro było nie fajne bo może Pedro nie chciał sobie koszulki zmoczyć ;)

MiEvo komentarzy: 6163 newsów: 1404.05.2011, 12:38

Pique zrobił z niego panienkę w szatni to teraz jest panienką na boisku ;D

Topek komentarzy: 13937 newsów: 12604.05.2011, 12:19

Znowu coś postrzeliło Mascherano ? Wredni snajperzy. Co ta Hiszpania robi z ludźmi. W Anglii nie był taką panienką.

fristyl3 komentarzy: 7004.05.2011, 12:17

Czemu wszyscy sa przeciw Barcy, bo okazali sie lepsi od nas?A swoja droga, to w kazdym zespole sa symulanci, tak sie gra obecnie...tylko Theo moze sie pochwalic ze nie chcial karnego;)

zonadlapersiego komentarzy: 48404.05.2011, 12:13

@fabregas444

Żal czytać takie komentarze jak twój. Nie wiem jak, można być aż tak zaślepionym. Po tym dwumeczu jedyne co mi przychodzi do głowy to wielki żal ,że zmarnowanego czasu nic mi nie wróci i poczucie wstydu przed innymi dyscyplinami sportu. Antyreklama futbolu. To nawet nie był soccer;/

wisniaFCA komentarzy: 2404.05.2011, 11:52

farsa to symulanci na złoty medal ;/

fabregas444 komentarzy: 169604.05.2011, 10:59

juz przestancie ...realowi tez pomagali sedziowe tylko ze oni tego nie umieli wykorzytsac......
Barcelona najlepsza!!!!!!!!!!!!!!!!!

kamil_malin komentarzy: 933204.05.2011, 10:21

Na początku powiem, że Barcelona po raz kolejny jest lepsza piłkarsko, ale znowu pozostaje gigantyczny niesmak. Dlaczego w tak ważnych momentach to sędziowie wypaczają wyniki spotkań?

Podobnie było w meczu z Arsenalem, gdzie swoje musiał dołożyć sędzia wyrzucając Van Persiego z boiska. Tym razem znowu cegiełkę dołożyli arbitrzy.
Pozostaje tylko bezsensowne i pogłębiające rany dla kibiców gdybanie. Można zarzucić wiele arbitrom tego dwumeczu, zaczynając od czerwonej kartki dla zawodnika Realu w pierwszym starciu. Z Pepe pierwsze spotkanie zakończyłoby się innym rezultatem, kto wie być może nawet zwycięstwem Realu.
A tak to kibice mogą tylko z oburzeniem spojrzeć na wynik, który do końca nie oddaje tego co się działo na boisku. Ta decyzja zabiła Real.
Rewanż i znowu arbiter musi być bohaterem spotkania. Jeśli bramka Higuaina była nieprawidłowa to tylko i wyłącznie dzięki zagraniu Pique który pchnął Ronaldo na Mascherano.

To, że sprawiedliwości nie ma, wie każdy. Ale dlaczego najlepsza (dla niektórych kibiców/znawców) drużyna musi być w taki sposób traktowana przez sędziów? To nie pierwszy raz kiedy Katalończycy są ponad swoimi rywalami.
Pora aby chociaż trochę oczyścić piłkę z takich ludzi jak sędziowie tych dwóch spotkań, czy aptekarzy jakich oglądaliśmy w starciu z Arsenalem.

Zaraz zobaczę głosy oburzenia kibiców Barcelony, ale szczerze mówiąc one do mnie nie trafią. Widziałem to co się działo w "Derbach Europy" (może jedno z tych czterech spotkań stało na poziomie który dało się oglądać) i po części rozumiem rozczarowanie i złość kibiców Realu. Oni zostali po prostu oszukani przez sędziów oraz zawodników Barcelony. Żeby nie został źle zrozumiany. Zawodnicy Królewskich także mają swoje na sumieniu. To co oglądaliśmy w tych spotkaniach to marnej klasy spektakl, ze słabymi aktorami (Busquets, Pedro, Di Maria, Ronaldo i wielu, wielu innych). To mają być "Derby Europy"? Dziękuję, postoję.

W finale trzymam kciuki za Manchester. Mogą nawet im strzelić bramkę z 3 metrowego spalonego, niech fani Barcelony czują to samo co fani Realu i Arsenalu. Czyli poczucie, że zostali oszukani. Wyobrażacie sobie tą nagonkę na sędziów?

Szef komentarzy: 1303504.05.2011, 07:29

powalczyli, gdyby w pierwszym meczu bylo inne sedziowanie to moze Real by gral w tym finale

mitmichael komentarzy: 4924304.05.2011, 07:15

Jakby Real zagrał w 1 meczu tak jak w rewanzu to by Mourinho nie musiał pierniczyc głupoty. Niech sie teraz puknie w głowe czemu taka taktyke w 1 meczu zastosował.

Ciasteck2 komentarzy: 446704.05.2011, 06:26

To na Wembley zobaczymy prawdziwy teatr. Gracze Barcelony będą się odbijać od graczy MU. Całym sercem jest za Manchesterem United - niech pokażą, że najlepszą drużyną jest drużyna angielska!

Control komentarzy: 146404.05.2011, 01:21

Arsenal_1886 - Jak ManU przegra z Chelsea to nasze szanse na drugie miejsce znacznie spadną. ;D

Shaqal komentarzy: 51704.05.2011, 01:16

Kolejny spektakl dobiegł dziś końca, tym razem w rolach głównych Mascherano :/ Dobrze, że chociaż Ronaldo nie wyleciał za ten ''faul''. Naprawdę powinno się coś z tym aktorstwem robić, no chyba że się tak ugadali z sędziami...

MiEvo komentarzy: 6163 newsów: 1404.05.2011, 01:07

Mimo, że ich nie lubię to trzymam kciuki za Manchester w finale . ANTY Barca ANTY aktorzyny

t0my komentarzy: 29604.05.2011, 00:42

Gratz Barca

wito88 komentarzy: 38704.05.2011, 00:19

Aj szkoda strzępić języka na to sędziowanie w meczach Farćy.

carlota4 komentarzy: 53604.05.2011, 00:19

@Imperator
tak, 20:0 od razu.

A tak w ogóle, to co Wy, kibice Barcy, tu robicie? Nikt nie prosi się o Wasze komentarze, które, prezentują bardzo niski poziom, o ile jakikolwiek.
Na co wchodzicie i wypisujecie "Visca el Barca"?

Eh. Życzę United wygranej jeszcze bardziej niz przed godziną.

JamalVeB komentarzy: 1704.05.2011, 00:08

kasiacesc
Proponuje zacząć oglądać mecze w tv a nie na livescore.

kasiacesc komentarzy: 187804.05.2011, 00:01

To co dzisiaj się działo na boisku w Barcelonie to istna parodia! Błąd sędziego za błędem i wszytsko na korzyść więcej niż klubu.... tego już się oglądać nie dało! To jest bulwersujące co się dzieje w dzisiejszej piłce nożnej.
W finale trzymam kciuki z całych sił za United! Niech utrą nosa tym zarozumiałym aktorzynom! ;)

Arsenal_1886 komentarzy: 1952103.05.2011, 23:58

Życzę United ,aby przegrali w lidze z Chelsea ,ale w LM to będę za nich trzymać kciuki ;p

Imperator komentarzy: 16303.05.2011, 23:56

VISCA el BARCA
która rozniesie manU w finale 5-0 na Wembley oby!!!!! BARCAAAAAAAAAAAAAA

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
? : ?
Arsenal - Aston Villa 14.04.2024 - godzina 17:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City32227373
2. Arsenal32225571
3. Liverpool32218371
4. Aston Villa33196863
5. Tottenham32186860
6. Newcastle321551250
7. Manchester United321551250
8. West Ham331391148
9. Chelsea311381047
10. Brighton3211111044
11. Wolves321271343
12. Fulham331261542
13. Bournemouth321191242
14. Crystal Palace32891533
15. Brentford33881732
16. Everton32981527
17. Nottingham Forest33791726
18. Luton33672025
19. Burnley33482120
20. Sheffield Utd32372216
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland205
O. Watkins1810
Mohamed Salah179
D. Solanke173
A. Isak171
C. Palmer169
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com