Mamy finał! Arsenal pokonuje Atletico i zagra w Budapeszcie

Mamy finał! Arsenal pokonuje Atletico i zagra w Budapeszcie 06.05.2026, 03:52, Patryk Bielski 701 komentarzy

Arsenal po raz drugi w historii awansował do finału Ligi Mistrzów, pokonując Atletico Madryt 1:0 na Emirates Stadium. Dzięki temu zwycięstwu Kanonierzy wygrali dwumecz 2:1. Decydujące okazało się trafienie kapitana Bukayo Saki tuż przed przerwą, które zapewniło gospodarzom awans w zaciętym rewanżu. Arsenal zachował dziewiąte czyste konto w tej edycji rozgrywek.

Podopieczni Mikela Artety zmierzą się teraz z obrońcami tytułu, Paris Saint-Germain, którzy wyeliminowali ich w półfinale poprzedniego sezonu, lub z Bayernem Monachium. Finał odbędzie się 30 maja na Puskas Arenie w Budapeszcie, tydzień po tym, jak Arsenal ma nadzieję zdobyć pierwsze mistrzostwo Anglii od 22 lat. Poprzedni finał Ligi Mistrzów Arsenal rozegrał w 2006 roku, przegrywając z Barceloną.

W dwumeczu Arsenal minimalnie przeważał nad Atletico, którego groźna linia ataku została skutecznie powstrzymana. Wieczór pełen napięcia zakończył się niepohamowaną radością w północnym Londynie.

Powrót Saki po kontuzji okazał się kluczowy dla Arsenalu. Po zdobyciu bramki w wygranym 3:0 meczu z Fulham, Saka ponownie wpisał się na listę strzelców, dobijając piłkę po strzale Leandro Trossarda. - To był mecz pod dużym ciśnieniem. Dla obu drużyn wiele znaczył. Udało nam się go dobrze rozegrać - powiedział Saka. - Czasem piłka odbija się na twoją korzyść, czasem nie, ale tym razem się udało i jesteśmy w finale.

Sezon Arsenalu jeszcze niedawno wydawał się niepewny, ale teraz zmierza ku triumfalnemu zakończeniu. Po tym, jak Manchester City potknął się w meczu z Evertonem, Arsenal jest o krok od pierwszego tytułu mistrza Anglii od 2004 roku i jednocześnie blisko europejskiego sukcesu. Niezależnie od tego, kto stanie im na drodze, będzie musiał uważać na skuteczny Arsenal z historycznymi ambicjami.

Przed meczem kibice Arsenalu zorganizowali pokaz fajerwerków przed hotelem Atletico we wschodnim Londynie, co skłoniło hiszpański klub do złożenia skargi do UEFA.

Sam mecz nie był widowiskiem pełnym fajerwerków, ale zawodnicy Arsenalu nie przejmowali się tym ani trochę, świętując długo po ostatnim gwizdku. Choć styl gry mógł różnić się od ofensywnego spektaklu PSG i Bayernu, nie można zaprzeczyć skuteczności Arsenalu w neutralizowaniu ataków Atletico z Julianem Alvarezem, Marcosem Llorente i Antoine'em Griezmannem na czele.

- Gdy objęliśmy prowadzenie 1:0, wiedziałem, że wygramy. Czułem, że coś wyjątkowego się tworzy - powiedział niezawodny Declan Rice. Atletico ruszyło do ataku w drugiej połowie, a Giuliano Simeone miał szansę wyrównać, ale Gabriel skutecznie zażegnał niebezpieczeństwo.

Arsenal mógł zwiększyć przewagę, gdy Piero Hincapie podał piłkę do Viktora Gyokeresa, który jednak przestrzelił z dogodnej pozycji. Końcowe minuty były nerwowe i chaotyczne, co sprzyjało Arsenalowi. Trener Atletico Diego Simeone coraz bardziej się denerwował i został ukarany żółtą kartką, podobnie jak Arteta. Wieczór Atletico podsumował Alexander Sorloth, który nie trafił w piłkę przy rzadkiej okazji pod koniec meczu.

Bukayo SakaFinał Ligi MistrzówMikel Arteta autor: Patryk Bielski źrodło: Sowetan.co.za
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Be4Again komentarzy: 623206.05.2026, 14:35

@songoku95 napisał: "Różne sytuacje widział futbol i musimy do każdego rywala podejść skupieni i nastawieni na zwycięstwo. WHU to może być najtrudniejszy rywal który na Nas czeka bo walczy o życie."

Najtrudniejszy, dla nas też średniowygodny (potrafił nam napsuć krwi w przeszłości) i zarazem kluczowy. Wygrana to praktycznie "zaklepanie" sobie mistrzostwa bez zbędnego oglądania się na City, które moim zdaniem zgubi punkty w tych 4 meczach na 100%. Jak nie z CP to z Brentford lu Bou.

Szogun komentarzy: 34039 newsów: 306.05.2026, 14:32

Wiecie,że Kepa jeśli Arsenal wygra to będzie jego trzeci puchar CL?

Alffik komentarzy: 147506.05.2026, 14:32

@vitold napisał: "Czy ktoś z Was próbował/rzucił/próbuje rzucić używanie e-papierosa?"
Wyrzuć do śmieci i po problemie

Be4Again komentarzy: 623206.05.2026, 14:32

@Mickeylo napisał: "Tak, kibicowanie Arsenalowi przypomina toksyczny związek w którym mąż bije żone beszta itd. a ona i tak go kocha i nie może bez niego żyć"

Albo jak posiadanie dziecka z downem. Kochasz, troszczysz się, ale bez nadziei, że wyzdrowieje...

vitold komentarzy: 747206.05.2026, 14:22

Fantastyczne wieści!

Zwykła tomografia, a AI widzi to, co radiolodzy przeoczyli. REDMOD z Mayo Clinic ma prawie 2x wyższą czułość i wyprzedza diagnozę o 16 miesięcy. To może przełamać śmiertelny impas w wykrywaniu raka trzustki. Badanie w Gut.

https://airpres.pl/2026/05/06/ai-pancreatic-cancer-detection-redmod-mayo-clinic/

vitold komentarzy: 747206.05.2026, 14:18

Na spokojnie Panowie.

Czy ktoś z Was próbował/rzucił/próbuje rzucić używanie e-papierosa?

Mickeylo komentarzy: 355806.05.2026, 14:18

@vitold napisał: "Ale tu chodzi o to, że poszła narracja, ze Saka nie grał pół sezonu dlatego ma tak słabe statystyki xD"

Aaa ok ok.

vitold komentarzy: 747206.05.2026, 14:17

@Marzag napisał: "nie zmienił bym ani jednego wyrazu w tamtym komentarzu, zgadzam się z nim w 100%"

@Marzag napisał: "nigdy nie będzie mieć sezonu 20+ g/a "

Rozumiem. Podobny przypadek co facet który wyliczył że Sesko strzela więcej mając ok 10 goli mniej

vitold komentarzy: 747206.05.2026, 14:16

@Mickeylo napisał: "@vitold napisał: "My mówimy o EPL"

No to Gyokeres jakoś dużo lepiej nie wypada od Saki w EPL. Saka ma 13 pkt w kanadyjce a Gyokeres 15. Z czego Saka strzelił chyba 1 karnego?"


Ale tu chodzi o to, że poszła narracja, ze Saka nie grał pół sezonu dlatego ma tak słabe statystyki xD

Marzag komentarzy: 50940 newsów: 106.05.2026, 14:15

@vitold napisał: "Dla grupy zwalniajacych Artete i oddajacych mistrzostwo dla City jest spis z komentarzami zeby czuli wstyd.

Ty masz oddzielna. :D Ale widze ze troche zmieniles podejscie, bo teraaz jak jednak ma te 20 to juz piszesz normalniej xD Nie głupio było Ci wylewać te frustracje ? xd"

nie zmienił bym ani jednego wyrazu w tamtym komentarzu, zgadzam się z nim w 100%

Mickeylo komentarzy: 355806.05.2026, 14:15

@vitold napisał: "My mówimy o EPL"

No to Gyokeres jakoś dużo lepiej nie wypada od Saki w EPL. Saka ma 13 pkt w kanadyjce a Gyokeres 15. Z czego Saka strzelił chyba 1 karnego?

vitold komentarzy: 747206.05.2026, 14:12

@Marzag napisał: "Przecież Gyokeres jest gorszy od Nketiaha, a Giroudowi to do pięt nie dorasta, nigdy nie będzie mieć sezonu 20+ g/a w lidze, nigdy nie otworzy wyniku gdy gramy z Bayernem, City czy innym mocnym zespołem, za 2 lata będzie już tylko przeszłością. Ludzie się będą zastanawiać co się stało że po takich sezonach w lidze portugalskiej mu nie poszlo w premier league, ale Ci co oglądają go na codzień doskonale wiedzą. Ułomność techniczna jest u niego straszna i sprawia że zwyczajnie drużyna z nim na boisku będzie znacznie gorsza niż bez niego."

Dla grupy zwalniajacych Artete i oddajacych mistrzostwo dla City jest spis z komentarzami zeby czuli wstyd.

Ty masz oddzielna. :D Ale widze ze troche zmieniles podejscie, bo teraaz jak jednak ma te 20 to juz piszesz normalniej xD Nie głupio było Ci wylewać te frustracje ? xd

vitold komentarzy: 747206.05.2026, 14:08

Gyokeres

Mecze: 16; Bramki: 21; Zwycięstwa: 13; Remisy: 1; Porażki; Decydujące bramki: 5

Saka

Mecze: 11; Bramki: 11; Zwycięstwa: 9; Remisy: 2; Porażki; Decydujące bramki: 3

vitold komentarzy: 747206.05.2026, 14:07

@Marzag napisał: "Ile goli Gyokeresa bylo bramkami otwierajacymi mecz? albo bramkami ktore ustalaly wynik?"

Gyokres

4 otwierające, w tym 1 jedna bramka decydująca @Marzag napisał: "tak myślałem, ty po prostu nie rozumiesz o czym mówisz xd

ja mówię o golach które zmieniały przebieg spotkania a ty o winratio gdy grali i mówisz "ale cie wyjasnilem" xd

Ile goli Gyokeresa bylo bramkami otwierajacymi mecz? albo bramkami ktore ustalaly wynik?"


Łeee, znowu my mówimy o czyms innym. xD

Arsenal2004 komentarzy: 889206.05.2026, 14:06

To że zagramy w finale chyba dojedzie do mnie dopiero w dzień finału 30 maja. To jest wręcz dla mnie niepojęte, bo tak naprawdę odkąd kibicuje Arsenalowi czyli od 2011 roku, to naszym największym osiągnięciem były puchary FA Cup.

ozzy95 komentarzy: 3584 newsów: 106.05.2026, 14:01

Wszyscy ludzie piszący o super dogodnej drabince, o tym że przez to nie zasługujemy na finał - w ogóle to urąga jakiejkolwiek logice i inteligencji ludzkiej, tak jakbyśmy nie grali w piłkę nożną zgodnie z ustalonymi zasadami i regułami rozgrywek - zapominają o jeden rzeczy. Wygraliśmy fazę grupową w najlepszym możliwym stylu z 8W/8 spotkań, strzeliliśmy w niej najwięcej goli (23) i straciliśmy najmniej (4) z czego dwie w ostatnim spotkaniu grając na totalnym luzie. Rozpieprzyliśmy ten kosmiczny Bayern, Simeone z Atletico byli totalnie bezradni z nami i pojechali z czteropakiem do domu, Inter na wyjeździe rozciapciany jak jedzenie na talerzu niemowlaka. Tylko takie rzeczy piszą i mówią ludzie, którym zazwyczaj argumenty i twarde fakty nie przeszkadzają w pisaniu farmazonów. Wielu dosłownie podważa wszystko co w tym sezonie LM osiągnęliśmy, bo PSG pokonało Bayern 5-4 grając wesoły football i waląc tyle baboli w obronie, co nasza defensywa przez cały sezon.

Śmieszne to jak większość traci kontakt z rzeczywistością, jeszcze nie wiadomo na jakiej podstawie wieszczą, że sami w finale od jednej z ekip dostaniemy ze cztery jak nie 5 sztuk. Boli, oj boli. Dobrze, ma boleć. Nienawidzą nas, niech tak będzie, my sobie tą nienawiścią okleimy te buteleczki na koniec sezonu i będziemy z nich pić. Albo wyciągniemy naszą butelczkę, która będzie pełna, a ich puste. Niektórzy gotowi są zakazać gry w piłkę, bo my możemy wygrać trofeum, niespotykana skala zj**ania umysłowego i imo chyba żadnemu innemu klubowi w historii się tak nie dostaje jak nam w tej chwili. A jak wygramy to skala hejtu i nagonki wybije przez sufit. Dla mnie bomba.

Marzag komentarzy: 50940 newsów: 106.05.2026, 14:01

@vitold napisał: "TAAAA

Ja jako jedyny weryfikuje Wasze fikołki.

@Marzag napisał: ""@Marzag napisał: "Arsenal with Bukayo Saka starting: 73% win ratio (2.36 points per game)
Arsenal without Bukayo Saka: 45% (1.64 points per game)"

To brzmi jakby chłop ciągnął ten wózek, jakby był właśnie takim Salahem.

jest prawda ?""

Okazuje sie, ze...

Arsenal z Saka w EPL: 2 porażki
Arsenal bez Saki w EPL: 3 porażki

Inaczej bez % to wyglada, co? :P A bez Saki te zwyciestwa to

3:0 z Sunderlandem
0:4 z Leeds
3:0 z Forrest

I wiele innych mniejszych rzeczy których nawet lud nie sprawdzi a przyklaśnie ;ppp"

tak myślałem, ty po prostu nie rozumiesz o czym mówisz xd

ja mówię o golach które zmieniały przebieg spotkania a ty o winratio gdy grali i mówisz "ale cie wyjasnilem" xd

Ile goli Gyokeresa bylo bramkami otwierajacymi mecz? albo bramkami ktore ustalaly wynik?

vitold komentarzy: 747206.05.2026, 13:59

Marzag broni Saki i mówi ze pół sezonu nie gra dlatego tak blado wypada przy Gyoku

Vitold sprawdza a tam w EPL roznica 60 minut. Trzeba Was pilnowac

vitold komentarzy: 747206.05.2026, 13:58

@Marzag napisał: "@vitold napisał: "Ja już wrzucałem porównanie i wypada gorzej xD Nie wiem jak po wczorajszym meczu ;pp"
szczerze wątpię bo ten cherrypicking co zazwyczaj uprawiasz ciężko uznać za coś miarodajnego"


TAAAA

Ja jako jedyny weryfikuje Wasze fikołki.

@Marzag napisał: ""@Marzag napisał: "Arsenal with Bukayo Saka starting: 73% win ratio (2.36 points per game)
Arsenal without Bukayo Saka: 45% (1.64 points per game)"

To brzmi jakby chłop ciągnął ten wózek, jakby był właśnie takim Salahem.

jest prawda ?""


Okazuje sie, ze...

Arsenal z Saka w EPL: 2 porażki
Arsenal bez Saki w EPL: 3 porażki

Inaczej bez % to wyglada, co? :P A bez Saki te zwyciestwa to

3:0 z Sunderlandem
0:4 z Leeds
3:0 z Forrest

I wiele innych mniejszych rzeczy których nawet lud nie sprawdzi a przyklaśnie ;ppp

alexis1908 komentarzy: 1110006.05.2026, 13:56

@Goonder: i to barce w jakim kryzysie a wygrali ledwo 1-0 xD

Nicsienieda komentarzy: 3583 newsów: 106.05.2026, 13:52

GOLE STRACONE
Arsenal 6
Bayern 19
PSG 21

Pocieszny futbol tam grają, trzeba zweryfikować

songoku95 komentarzy: 2384506.05.2026, 13:49

@Marzag: Myślę że nie. Każdy zdaje sobie sprawę że spadek do championship spowoduje że klub się cofnie o jakieś 10 lat do tyłu.

Marzag komentarzy: 50940 newsów: 106.05.2026, 13:44

@songoku95 napisał: "Wiecie jaki jest paradoks frajera?

Tottenham musi na nas liczyć żeby móc odskoczyć na 4 punkty od WHU w poniedziałek.
Nasze 3 punkty daje im ogromne szanse w kwestii utrzymania a Nam w kwestii mistrzostwa ehehhe"

oni wolą pewnie spaść z ligi

songoku95 komentarzy: 2384506.05.2026, 13:43

Wiecie jaki jest paradoks frajera?

Tottenham musi na nas liczyć żeby móc odskoczyć na 4 punkty od WHU w poniedziałek.
Nasze 3 punkty daje im ogromne szanse w kwestii utrzymania a Nam w kwestii mistrzostwa ehehhe

Marzag komentarzy: 50940 newsów: 106.05.2026, 13:43

@pawulon napisał: "A zastanawiałeś się kiedyś, czy to może nie ty żyjesz w halucynacji jak całe froum beke ciśnie z tego co wypisujesz czasami?"
nie, bo jestem ekspertem

pawulon komentarzy: 42106.05.2026, 13:42

@Marzag: A zastanawiałeś się kiedyś, czy to może nie ty żyjesz w halucynacji jak całe froum beke ciśnie z tego co wypisujesz czasami?

Marzag komentarzy: 50940 newsów: 106.05.2026, 13:41

@vitold napisał: "Ja już wrzucałem porównanie i wypada gorzej xD Nie wiem jak po wczorajszym meczu ;pp"
szczerze wątpię bo ten cherrypicking co zazwyczaj uprawiasz ciężko uznać za coś miarodajnego

Marzag komentarzy: 50940 newsów: 106.05.2026, 13:41

@pawulon napisał: "trzymaj Marzag, bo ty jak Gyokeres wygrywa pojedynek to zamykasz oczy: https://x.com/i/status/2051795332279734725"
ludzie, wy w jakiejś zbiorowej halucynacji żyjecie XD ja go za każdym razem chwalę gdy coś dobrze zrobi a wy się wzajemnie klepiecie po ramieniu wmawiajac sobie wzajemnie jak ja to go nie doceniam gdy on gra dobrze xd

vitold komentarzy: 747206.05.2026, 13:40

@Marzag napisał: "nie wypada xd

Gyokeres to ze 2-3 bramki które coś zmieniały w spotkaniu strzelił w tym sezonie"


Ja już wrzucałem porównanie i wypada gorzej xD Nie wiem jak po wczorajszym meczu ;pp

pawulon komentarzy: 42106.05.2026, 13:38

trzymaj Marzag, bo ty jak Gyokeres wygrywa pojedynek to zamykasz oczy: https://x.com/i/status/2051795332279734725

Marzag komentarzy: 50940 newsów: 106.05.2026, 13:37

jak sie @vitold nie pokloci tutaj o Gyokeresa to dzien chyba uzna za stracony xd

Marzag komentarzy: 50940 newsów: 106.05.2026, 13:37

@vitold napisał: "zawsze podkreślasz Sakę, a on wypada słabiej niż nasz napastnik a dalej mozna czytać jaki on jest słaby w ofensywie."
nie wypada xd

Gyokeres to ze 2-3 bramki które coś zmieniały w spotkaniu strzelił w tym sezonie

vitold komentarzy: 747206.05.2026, 13:35

@Mickeylo napisał: "Coś źle sprawdziłeś Viktorze Gyokeresie, bo Saka ma mniej o 307 min."

My mówimy o EPL

songoku95 komentarzy: 2384506.05.2026, 13:35

@Be4Again:
Różne sytuacje widział futbol i musimy do każdego rywala podejść skupieni i nastawieni na zwycięstwo. WHU to może być najtrudniejszy rywal który na Nas czeka bo walczy o życie.

Goonder komentarzy: 1382 newsów: 106.05.2026, 13:35

@songoku95: ja się z Tobą zgadzam. Ale będzie finał, niestety będę wtedy na Wyspach Owczych - może ktoś był i wie gdzie można obejrzeć tam mecz? xd

Mickeylo komentarzy: 355806.05.2026, 13:35

Vitoldzie Gyokeresie*

Dzulian komentarzy: 377906.05.2026, 13:34

@Be4Again napisał: "Dlatego zwycięstwo z WHU na 99% da nam mistrzostwo!"

Chyba że City dzień wcześniej nie nadrobi bilansu bramkowego. I wygra np tylko 2:1 u siebie. To przy remisie z WHU dalej mamy +3 bilansu do przodu.
Wygrywamy 3:0 z Burnley i dowozimy majstra ze sraczką bilansem bramkowym.

Ale to scenariusz ostateczności. Nikt nie chciałby oglądać 38 kolejki i liczyć goli City. Czy Emery kutasiarz przegra 5:0 na Etihad np.

Mickeylo komentarzy: 355806.05.2026, 13:34

@vitold napisał: "tylko dalej źle sie dzieje, bo ja mówie prawdę, Marzag nagle pisze ze Saka pół sezonu nie grał, lud klaszcze ze ma racje .. .a on ma ledwie 61 minut mniej niz Szwed xD"

Coś źle sprawdziłeś Viktorze Gyokeresie, bo Saka ma mniej o 307 min.

Mickeylo komentarzy: 355806.05.2026, 13:33

@Be4Again napisał: "Traumy potrafią boleć przez całe życie, a kibic Arsenalu to kibic straumatyzowany do szpiku kości :D"

Tak, kibicowanie Arsenalowi przypomina toksyczny związek w którym mąż bije żone beszta itd. a ona i tak go kocha i nie może bez niego żyć

songoku95 komentarzy: 2384506.05.2026, 13:31

@Goonder: dla mnie test o drabince jest po prostu komiczny.

Po pierwsze, kto zabronił wygrać Liverpoolowi czy Citom wszystkie mecze w fazie grupowej? No sory ale sami to wyrwaliśmy sobie wygrywając z Interem, Atleti czy Bayernem i zdobywając wszystkie punkty.
A po drugie, no przecież była opcja grania z Interem w 1/4 - nie naszą winą jest to że zagrali jak frajerzy z Norwegami.
Zasłużyliśmy na to i jesteśmy w finale. Tyle.

Be4Again komentarzy: 623206.05.2026, 13:30

@Mickeylo napisał: "Ja pamiętam że w sezonie 05/06 byliśmy drudzy w CL xd oby historia się nie powtórzyła :)"

Traumy potrafią boleć przez całe życie, a kibic Arsenalu to kibic straumatyzowany do szpiku kości :D

Be4Again komentarzy: 623206.05.2026, 13:29

Teraz w niedzielę czeka nas wcale nie mniej ważny mecz z WHU. Osobiście uważam, że jak wygramy z młotami to możemy otwierać szampany. Burnley już pogodzone ze spadkiem i jest aktualnie po 5 przegranych z rzędu... Wiadomo, nikogo nie można lekceważyć, ale naprawdę przegrana z Burnley u siebie to by była sensacja dekady. CP będzie (prawdopodobnie) 3 dni przed finałem LK i to będzie dla nich absolutny priorytet i na nas pewnie wyjdą drugim składem. City natomiast Brentford i Bou walczące o puchary oraz AV walczącą o CL.

Dlatego zwycięstwo z WHU na 99% da nam mistrzostwo!

Mickeylo komentarzy: 355806.05.2026, 13:27

@Be4Again napisał: "Wziąłbym co drugiego tutaj i założę się, że 90% nie będzie pamiętać kto był 2 i 3 w lidze 10, 12 czy 15 lat temu. Mistrzów pewnie każdy wskaże. Ja ostatnio musiałem sprawdzić z kim City wygrało CL dwa lata temu... Mimo, że oglądałem ten mecz."

Ja pamiętam że w sezonie 05/06 byliśmy drudzy w CL xd oby historia się nie powtórzyła :)

MarkOvermars komentarzy: 1014706.05.2026, 13:27

Widzieli wstawkę West Hamu na FB? ,, w niedzielę wszyscy jesteście za Młotami, nie damy Arsenalowi zdobyć mistrzostwa i zdegradujemy Tottenham”. A pod spodem pełno komentarzy kibiców Leeds, którzy się nie zgadzają

maniekuw komentarzy: 311506.05.2026, 13:26

Jakiś artykuł jest, że niby Roma chce sprzedać Ziółkowskiego za 20 mln, brzmi jak bajka ale jakby okazało sie chociaż częściowo prawdą to naprawdę wyjdzie, że puściliśmy Kiwiora za frytki

Numer10 komentarzy: 211906.05.2026, 13:25

@Be4Again napisał: "Troszkę odpłynąłeś. Z całym szacunkiem do Bena, ale pod względem gry kombinacyjnej nie ma lepszego PO od TAA. Livramento i Jamesa pod tym konkretnym aspektem też bym postawił wyżej (nie mylić z całokształtem).

Ben gra na wyuczone schematy z Saką, znają się od lat i mają ze sobą tzw. perfect link. Z Madueke już jego gra nie wygląda tak dobrze w ofensywie. Wczoraj też zaliczył kilka strat przy wychodzeniu spod pressingu, a po jednej takiej sytuacji ATM miało rzut wolny.

Ben to dobry zawodnik, ale do miana najlepszego w grze kombinacyjnej naprawdę sporo mu brakuje."

Zgadzam się, ale przecież gra z Saką więc where problem :D
Technicznie to nawet Timber uważam że jest od Bena lepszy (chłop potrafi utrzymać piłkę pod każdym naciskiem), ale Ben świetnie wybiega czasem za Sakę i potrafi fajnie dośrodkować. TAA żaden z nich nie jest jeśli chodzi o technikę podań - ale to też inny typ bocznego

Be4Again komentarzy: 623206.05.2026, 13:22

@vitold napisał: "Ja tak mam. Kiedyś na pewnej stronce dużego klubu angielskiego ktoś pisał że kogo obchodzi tarcza wspólnoty ?? Pamięta ktoś kto wygrał rok temu?? A wtedy rok temu ten wielki klub przegrał xD (mogłem pomylić puchary…)"

Tarcza wspólnoty to piknikowy puchar, a sam mecz ma charakter charytatywny... Nikt nie podchodzi do tego poważnie raczej byleby nie załapać kontuzji i nie wejść osłabionym w nowy sezon. Podobnie Carabao Cup, którego moim zdaniem mogłoby w ogóle nie być i rozgrywki by na tym więcej zyskały niż straciły.

Goonder komentarzy: 1382 newsów: 106.05.2026, 13:18

LFC w 21/22: Inter, Benfica i Villareal

vitold komentarzy: 747206.05.2026, 13:17

@Nicsienieda: Nie prawda,, ja nikogo nie rozliczam xD

tylko dalej źle sie dzieje, bo ja mówie prawdę, Marzag nagle pisze ze Saka pół sezonu nie grał, lud klaszcze ze ma racje .. .a on ma ledwie 61 minut mniej niz Szwed xD

Goonder komentarzy: 1382 newsów: 106.05.2026, 13:17

A co do drabinek. Wielkie United 07/08 w drodze do finalu pokonało Lyon Romę i Barce XD potężna drabinka. Wszyscy pamiętają

Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
ZawodnikBramkiAsysty
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady