Mata wyceniony na 20 mln funtów

Mata wyceniony na 20 mln funtów 16.07.2011, 22:52, 80 komentarzy

W ostatnim czasie w mediach pojawiło się wiele pogłosek jakoby Arsenal był zainteresowany zakontraktowaniem skrzydłowego Valencii - Juana Maty.

Hiszpański klub co prawda zastrzegł, że 23-latek nie jest na sprzedaż, jednak odpowiednia oferta skierowana na pogrążone w długach Estadio Mestalla mogłaby znacząco zmienić sytuację.

Sportsmail już na początku obecnego miesiąca wykazał, że Arsenal interesuje się błyskotliwym Hiszpanem. Klub z północnego Londynu podobno również nawiązał kontakt z Valencią. Został ponoć już na wstępie poinformowany, że jeśli marzy o sprowadzeniu Juana na The Emirates Stadium, musi szykować ofertę oscylującą wokół 20 mln funtów.

Juan MataTransferyValencia CF autor: źrodło: Daily Mail
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
Kanoniernumber77 komentarzy: 22418.07.2011, 13:09

Tylko tyle (...) ?

mariusz765 komentarzy: 16618.07.2011, 01:50

Wenger w życiu tyle nie wyłoży ;D

Szef komentarzy: 1303517.07.2011, 22:48

taka kasa nie wchodzi w gre przy bossie

CrasheD komentarzy: 150317.07.2011, 18:52

ja bym wolał bardziej defensywnego zawodnika np. Matuidiego lub Parkera ,ale przy Wengerze to są marzenia...

fabregas1987 komentarzy: 2424317.07.2011, 18:46

jesli Samir odejdzie to tak, jesli nie to nie ;PP

Czternasty komentarzy: 515 newsów: 217.07.2011, 17:20

taki gracz jak Mata przydałby się. On ma już wypromowane, znane nazwisko i mogło by to zatrzymać niektórych naszych graczy w drużynie.

meisterek komentarzy: 228917.07.2011, 15:57

Hazard nie odejdzie niestety.

Dawidqq komentarzy: 11117.07.2011, 15:34

za 20 brać Hazarda !!
:d

underdog komentarzy: 17817.07.2011, 14:46

20mln funtów?! Dobre sobie. Ale w sumie jak taki Neymar wart jes 60 kawałków, to faktycznie Mata może być wart 30... Świat stanął na głowie.

niski93 komentarzy: 581617.07.2011, 13:45

Cena wysoka, ale za to wzmocnienie byłoby I klasy. Wenger musi się nad tym poważnie zastanowić, tym bardziej, że sparingi w Azji za obiecująco nie wypadły. Co prawda mamy Gervinho, ale Mata byłby solidnym wzmocnieniem.

Maikelosik komentarzy: 4654 newsów: 217.07.2011, 13:12

Mnie najbardziej martwi to, że obecnie mamy wąską kadrę dobrych zawodników. Takich, którzy potrafią zmienić obraz gry. Jeśli odejdzie Denilson, Benio,Alumunia i przyjdzie tylko ktoś w ich miejsce to nie jest to dobry prognostyk.

Taki gracz jak Mata bardzo by się przydał

evelred komentarzy: 369117.07.2011, 13:09

prędzej on jest warty 20 mln niż downing

Gunner48 komentarzy: 792917.07.2011, 13:08

Cena adekwatna do umiejętności. Można by się zastanowić nad kupnem Maty

Dawid04111 komentarzy: 13136 newsów: 1417.07.2011, 12:41

Leehu --- Nie jestem pewny ale nasz rekord klubowy wynosi 35 mln euro lub 24 mln euro za Reyesa.

Adam660 komentarzy: 6017.07.2011, 12:32

Ja zrobil bym to tak że napewno najpierw bym posprzedawał denilsona,almunie i eboue a potem z tej kasy za niego zapłacił

Adam660 komentarzy: 6017.07.2011, 12:32

Ja zrobil bym to tak że napewno najpierw bym posprzedawał denilsona,almunie i eboue a potem z tej kasy za niego zapłacił

Ciasteck2 komentarzy: 446717.07.2011, 12:23

Drogo, ale w porównaniu z Downing'iem to bardziej się opłaca.

aguero10 komentarzy: 738217.07.2011, 12:15

Ja bym go kupił bo nie wiadomo co bedzie w następnym sezonie z Nasrim a 20 mln za takiego piłkarza to ciekawa oferta a za rok może ktoś go nam sprzątnie albo będzie za drogi ...

berni33 komentarzy: 138917.07.2011, 12:09

najlepiej jak nasri nie podpisze kontraktu to go sprzedac a kupic mate. Ale jest to niemozliwe bo jak sprzdamy nasriego to klub dalej nie da takiej kasy za niego ;P

mikros7 komentarzy: 114617.07.2011, 11:31

jeśli to prawda i Wenger nie złoży za niego propozycji (wiadomo, może być różnie - może wybrać inny klub czy ktoś może przebić ofertę) to będzie to bardzo zła decyzja... tak jak Rafael van der Vaart

magmat komentarzy: 63817.07.2011, 11:12

za 20mln to brać z miejsca ! właśnie nam taki ktoś jest potrzebny a co to jest 20mln za takiego zawodnika. Wenger do dzieła! :)

CESC_04 komentarzy: 75017.07.2011, 10:42

Wenger powiedział że nie kupi nikogo za więcej niż za 35 mln.Więc mata jest w zasięgu,dodatkowo naszym sprzymierzeńcem są długi Valencii.No jeszcze dokupić do maty i gervinho sakho,lavezziego i gourcuffa/martina a następny sezon będzie całkiem całkiem.

Leehu komentarzy: 1046617.07.2011, 10:24

No i mielibyśmy klubowy rekord transferowy, aż dziw bierze że kiedyś byliśmy rekordzistami w tej dziedzinie (dokładnie w 1929 sprawdzałem na transfery.info) ;)

mirmil99 komentarzy: 32217.07.2011, 10:20

@kwiatinho;

no juz lepiej zostaw tego Jacka i niech robi to co robi, bo jak na swoj wiek to robi to rewelacyjnie
jedyny do czego bym sie przyczepil to strzal z za pola karnego, wrrr ile on mial okazji, ale zachowywal sie jak mlody japonczyk w sensie oddam bo pewnie sa lepsi ode mnie do tego, ale moze juz teraz zaszaleje

no i b. dobrze zauwazyles gre Songa, a niech on sobie idzie do przodu w pole karne, ale tylko wtedy jak go jacek zaasekuruje, i to on ma doswiadczenie bo ten chlopaczek ma raptem 19 lat i wszystkiego nie musi ogarniac, a z drugiej strony to z pozycji Songa swietnie widac cale boisko

CF4 komentarzy: 138317.07.2011, 10:07

jezeli mowią ze za 20 go puszczą to czemu nie.

szym254 komentarzy: 255617.07.2011, 09:55

świetnie byłoby gdyby Wenger go kupił :) ale on nie da 20 mln ...

kanonier91 komentarzy: 453517.07.2011, 09:50

ale bym chciał go widzieć u nas ale raczej nie realne...

aguero10 komentarzy: 738217.07.2011, 09:49

Brać go !!!!!!!!!!!!!

WSP komentarzy: 73717.07.2011, 09:48

No i git. Jeśli Wenger ma faktycznie tyle funduszów ile było mówione przed okienkiem, to ta cena jest w zasięgu. A po negocjacjach, można jeszcze urwać 3 mln.

Jupenbal komentarzy: 4517.07.2011, 09:02

Boss będzie stał przy swoim i będzie dawać 19,9mln funtów:P. Ten tramsfer wydaje mi się realny ale nie wiem czy do końca potrzebny. Wiem że mnie skarcicie ale moim zdaniem więcej szans powiniem dostawać Vela. Pozatym jest jeszcze Andriej, Marouane no i pewnie będzie wprowadzany Ryo.

pudlinho7 komentarzy: 1017.07.2011, 08:04

20 mln ?? Wenger bierz go nie wiem na co czekasz te 20 mln napewno odpłaci po jednym sezonie !

kwiatinho komentarzy: 1116717.07.2011, 05:06

Piszecie ze widzicie Jacka jako DMa poniewaz to walczak i gryzie trawe i ora boisko przez pelne 90 minut... To jest fakt ale nie wiem czy wiecie ale Jacek grajac w rezerwach strzelal bardzo duzo bramek praktycznie z kazdej pozycji. Sledzac jego kariere mozna pamietac piekne okienka zza pola karnego to typowy ofensywny pomocnik. Rozegral dopiero 1 sezon w najwyzszej klasie rozgrywkowej i mial nieco inne zadania. Gral dla zespolu dlatego tak rzadko wpisywal sie na liste transferowa. Teraz kiedy jego talent eksplodowal to i wiecej wiary i swobody bedzie mial w ofensywie i zacznie strzelac gole dlatego nie nozemy go robic odpowiedzialnym za defensywe. Song w tym sezonie wymyslil sobie ze jest srodkowym pomocnikiem i dobrze mu szlo z przodu a z tylu robila sie przez to dziura... Musimy miec typowego DMa przy tym ustawieniu. Mowicie ze Mata nie jest nam potrzebny? Samir ma tylko 12 miesiecy kontraktu i lepiej gra jako srodkowy Cesc zagra pewnie ostatni sezon leniwy rusek zeszedl z poziomu Vela nie lapal sie nawet na pierwszy sklad w WBA a jak wchodzil z lawki to byla masakra. Troche swierzosci by nam sie przydalo. Jest mlody perspektywiczny dobrze wyszkolony technicznie ograny w Europie a cena nie jest wysoka jak na te czasy. Brac go

kz89boy komentarzy: 13417.07.2011, 02:52

Wydaje mi sie ze jesli ta widaomosc byla by faktem to ten transfer jest realny. Z pewnoscia Mata woli grac w klubie na wyzszym poziomie co gra w LM. Fajnie by go bylo zobaczyc w Arsenalu...Lecz czy na pewno jest on nam az tak bardzo potrzebny??Nie wydaje mi sie..Bardziej bym wolal by Pan Wenger wzmocnil linie araku oraz obrone...

Jedlina komentarzy: 19717.07.2011, 01:10

@adaminho77

niby Miyaichi nie ma doswiadczenia w 1 skladzie - ale... po tym co pokazal w 2 meczach Asia Tour widac w nim przeogromny potencjal (nie wspominajac o przygodzie w Eredivise) - patrzac na te mecze strasznie mi przypominal Jacka rok temu- pamietam na mecz z legia - Wilshere wygladal najzywiej i nalepiej z kanonierow - identycznie wygladalo teraz z Miyaichim. Tak jak Wilshere obyl sie w Boltonie, tak Miyaichi w Feyenordzie (niby nie ta liga i dopiero co wskoczyl do prawdziwej pilki...ale Koscielny tez zrobil taka kariere Nikodema Dyzmy i daje rade)

serio dla mnie chlopak juz jest gotowy by pograc na granicy rezerw/lawki rezerwowej - znajac zycie i kontuzje w zespole, w pewnym momencie sezonu by wychodzil w 1 skladzie i dalby rade. A boje sie ze przy niefortunnym biegu wypadkow- zasiedzi sie na wypozyczeniach i Wenger przegapi "ten" moment, jak mysle ze bylo z D.Bentleyem, A. Traore (no chyba ze sie wyciagnie jeszcze) i S.Larssonem - oni mogli byc wielcy, ale za duzo spedzili na wypozyczeniach...

za to obstaje przy tym ze do PL potrzebujemy dobrego drugiego DP - sam Song caly sezon w tak ciezkiej ldize nie pociagnie, wiec tez porownania do Barcelony nie sa chyba trafne - oni graja w teatrze/balecie caly sezon, my nierzadko z rzeznikami- potrzeba wariata do środka pomocy i tyle:) Parker- marzenie w tej sytuacji.

KuBaJo komentarzy: 217417.07.2011, 01:10

Dobra cena... ale dla nas niemożliwa :) i tak wole Samira ;/

mirmil99 komentarzy: 32217.07.2011, 01:03

@imprecis;

no zyczmy sobie tego, aczkolwiek dluga droga przed nim...
i mam nadzieje, ze nie bede tak zdziwiony jak bylem gdy przeczytalem, ze Real sprzedal Makelele...

dziki komentarzy: 61117.07.2011, 00:48

Mi się wydaje że z tym transferem to akurat moze byc prawda :)

mirmil99 komentarzy: 32217.07.2011, 00:32

@Piootrus;

tez tak to bym widzial, ale warunkiem tego jest , ze zostaje Czesio...

a ciekawe jest tylko, czy Wenger juz doskonale wie co zrobi, czy jak my tez sobie tak luzno spekuluje ;)

Kolers komentarzy: 3817.07.2011, 00:29

20mln? To nie tak całkiem drogo - ja na miejscu Valencii cenę wywoławczą tak o 5-10mln więcej bym chciał :P

Piootrus komentarzy: 4151 newsów: 1517.07.2011, 00:29

Więc teraz trzeba by grzecznie oddac Nasriego do City za 20 baniek i czym prędzej podpisac kontrakt z Mata. Lubie Samira, ale jaką mamy gwarancje, że za rok podpisze ten kontrakt i nie zwieje nam za darmo?

Kolers komentarzy: 3817.07.2011, 00:29

20mln? To nie tak całkiem drogo - ja na miejscu Valencii cenę wywoławczą tak o 5-10mln więcej bym chciał :P

mirmil99 komentarzy: 32217.07.2011, 00:27

@imprecis;

Cesc to nie Xavi, to jest cos calkiem innego, Cesc to geniusz ostatniego podania, natomiast Cesc w odbiorze to calkiem inna bajka, Xavi jest kompletny (ale ja i tak wole Czesia ogladac), ale majac Czesia musisz miec w srodku dwoch walczakow jak dla mnie wystaczyloby dwoch jackow (znaczy jeden taki sprytniejszy, umiejacy bezblednie czytac gre przeciwnika), nie wiem jak bedzie gral Aaron i gdzie go w przyszlosci widzi Wenger

@Vpr

ja nie wiem czy tam sa konieczni postawni i wysocy, tam sa potrzebni walczacy, gzycacy trawe i tak dalej, a jeden to jeszcze musi wiedziec, ze to podanie to akurat tedy poleci, ot tak mowiac kolokwialnie,

jeszcze gra taki koles co sie zwie Makalele i jakos ani nie byl specjalnie duzy na szerokosc i wysokosc, a jako DM to jescze dlugo takiego drugiego nie bedzie

KondzioElite komentarzy: 618717.07.2011, 00:18

"Tak" dla tego pana!

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56717.07.2011, 00:12

imprecis > Barcelona ma jako trzeciego MF wysokiego Busquetsa, albo agresywnego jak diabli Mascherano. A poza tym gra w La Lidze.
DMF musi być, Wilshere nim nie jest. Średnia wzrostu proponowanej przez ciebie pomocy to całe 175 cm.

mirmil99 komentarzy: 32217.07.2011, 00:01

@mprecis;
jak gra Barcelona to juz inna sprawa, bo czasem to ehhh...

oni maja do tego wykonawcow, u nich nie jest magia ich klepanie pilki, magia jest jej odbior

popatrz na mecz z nami, podobniez umiemy sie przy pilce utrzymac, my nie umielismy trzech podan zrobic...

zuczek1987 komentarzy: 639416.07.2011, 23:59

troche za drogo biorąc pod uwagę jego podatność na kontuzje ale gracz bardzo dobry jeden z moich ulubieńców

zuczek1987 komentarzy: 639416.07.2011, 23:59

troche za drogo biorąc pod uwagę jego podatność na kontuzje ale gracz bardzo dobry jeden z moich ulubieńców

Szogun komentarzy: 25828 newsów: 316.07.2011, 23:57

Rosicky powoli powinien myśleć o zwieńczeniu swej kariery w Sparcie Praga albo innym takim zespole. Nie ma już szybkich, dynamicznych wejść, często traci i nie za bardzo wie ostatnio co ma robić z piłką a taki mata pozwolił by Wengerowi spać spokojnie gdyby Nasri za rok wyfrunął a nawet Cesc jakby zwinął bambosze i wylądował w FC.Potrzebni są Nam tacy gracze bo mało już u Nas jakości został teraz to poza nielicznymi wyjątkami chodzące lenistwo albo brak talentu pozostał.

mirmil99 komentarzy: 32216.07.2011, 23:51

@imprecis;

w Twoim usyawieniu to bysmy juz mieli pilke z 85%, ale nawet najlepsi czasem traca pilke, i bylyby ze dwie kontry przeciwnika i z jedna bramka, ot z pewnych wzgledow nikt tak nie gra...

sebasz komentarzy: 4984 newsów: 52016.07.2011, 23:48

@Szogun
Właśnie! Rosickyego to ja w formie od dobrych paru lat nie widziałem. Dzisiaj znów fatalnie. U niego nawet jakiejś czasowej poprawy formy nie widać. Gra tą swoją monotonię co mecz. Za duże dziadostwo mamy w kadrze.

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Everton 22.05.2022 - godzina 17:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City38296393
2. Liverpool38288292
3. Chelsea382111674
4. Tottenham382251171
5. Arsenal382231369
6. Manchester United3816101258
7. West Ham381681456
8. Leicester3814101452
9. Brighton3812151151
10. Wolves381561751
11. Newcastle3813101549
12. Crystal Palace3811151248
13. Brentford381371846
14. Aston Villa381361945
15. Southampton389131640
16. Everton381162139
17. Leeds389111838
18. Burnley387141735
19. Watford38652723
20. Norwich38572622
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah2313
Son Heung-Min237
Cristiano Ronaldo183
H. Kane179
S. Mané162
K. De Bruyne158
Diogo Jota154
J. Vardy152
W. Zaha141
R. Sterling135
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
9
Gracz lipca wybór redaktorów Gabriel Magalhaes
Gabriel Magalhaes
10
Gracz lipca wybór użytkowników Gabriel Martinelli
Gabriel Martinelli
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Części samochodowe Ucando.pl