Mesut dementuje plotki

Mesut dementuje plotki 22.03.2016, 22:28, Eryk Szczepański 45 komentarzy

Mesut Özil za pośrednictwem portalu społecznościowego Twitter postanowił zdementować plotki o rzekomych planach opuszczenia ekipy Kanonierów.

Od kilku dni angielskie media podają sensacyjną wiadomość, jakoby Niemiec chciał zmienić otoczenie i zostawić północny Londyn po zakończeniu obecnego sezonu. Sam zawodnik postanowił jednak zaprzeczyć tym pogłoskom i wesprzeć jednocześnie osobę Arsene'a Wengera, zamieszczając taki oto wpis na swoim oficjalnym koncie na Twitterze:

"Przeczytałem dziś prasowe doniesienia na mój temat. Arsene Wenger był jednym z najważniejszych powodów, dla którego zdecydowałem się przejść do Arsenalu. Nic się nie zmieniło w tej kwestii!"

Arsene WengerMesut Özil autor: Eryk Szczepański źrodło: twitter
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia1 następna
Szewa7 komentarzy: 69524.03.2016, 00:04

Napadziora*

Szewa7 komentarzy: 69524.03.2016, 00:03

Jak dostanie porządnego napdziora z przodu to nigdzie nie odejdzie :D

metjuAFC komentarzy: 5699 newsów: 123.03.2016, 23:28

Ozil musi zostać. Gra fenomenalnie i potrafi zrobić różnicę. Jedyne czego mu brak to dobrego, skutecznego napastnika z przodu, który wykorzystywał by jego otwierające podania.

ljungberg77 (zawieszony) komentarzy: 202323.03.2016, 17:16

tylko niesforne dzieciaki albo sklerotycy mogą krytykować dorobek Guardioli - ja nie znoszę barcelony i przestałem jej kibicować jeszcze za czasów s. andersona ale fakty są takie stworzył naprawdę najlepiej grający zespół klubowy w historii piłki nożnej i każdy kto oglądał i milan sacchiego czy totalny ajax z cruyffem musi się tu zgodzić, po prostu nikt nie grał lepiej niż katalończycy w latach 2009-2011 - to był po prostu potwór dla każdego w europie a wtedy poziom topowych klubów był znacznie wyższy niż obecnie - takie drużyny powstają raz na 30lat

illpadrino komentarzy: 12030 newsów: 323.03.2016, 16:37

MG

O jezus. Nie Bądź niemiły. Ja tylko piszę jak może być.

bo to co gadają lub wypisują to jedno a jak aktualnie jest w klubie to drugie. Może się poznał na Wengerze :D

illpadrino komentarzy: 12030 newsów: 323.03.2016, 16:14

Zakładam, że żaden z Was w porywie złości nie byłby wkuriwony faktem, że Tworzycie 150 okazji do strzelenia bramek na sezon a Wasi koledzy ataku strzelają z tego tylko 48 bramek...?

To, że miał szacunek do Wengera jak tu przychodził to wiadomo, aktualnie to nawet Wy nie wiecie co się dzieje w klubie w środku.

A musiał napisać to co musiał bo co napisze, że go wkurzają łamagi w zespole i zero ruchów na rynku by wzmacniać zespół itd? Hehehe.

IPiotrek komentarzy: 214023.03.2016, 15:36

@kaczi

Pewnie jak zawsze przyczyn jest kilka.

IPiotrek komentarzy: 214023.03.2016, 15:36

@kaczi

Pewnie jak zawsze przyczyn jest kilka.

kaczi komentarzy: 4023.03.2016, 15:24

Także widzisz nie wiadomo gdzie jest zródło problemu, czy Wenger, może skład słaby a może cały sztab szkoleniowy. Zobacz od lat w Arsenalu kluczowi zawodnicy są kontuzjowani, od lat !!! Wiadomo że liga angielska jest bardzo intensywna, ale Arsenal od zawsze ma szpital. Dopiero chyba teraz Man. Utd w tym sezonie to spotkało, ale w Arsenalu to jest od lat. Tam ze sztabem medycznym jest coś nie tak.

IPiotrek komentarzy: 214023.03.2016, 15:17

@kaczi

No właśnie to jest ciekawe, niby ten nasz skład wydaje się lepszy niż ten co ma Juve, ale w bezpośrednim starciu nie widzę nas w roli faworyta. Oni mają to coś, czego brakuje Kanonierom, mentalność, nastawienie, nie wiem jak to nazwać. Poprostu nie pękają przed nikim, są silni psychicznie. Podobnie Chelsea i MU. Co z tego, że są w dołku czy wychodzą rezerwami - i tak dostajemy baty i nie potrafimy ich zdominować.

Wydaje mi się (a nawet jestem pewny), że wielu z nas ze względu na przywiązanie do klubu, przecenia umiejętności naszych zawodników.

A prawdziwa siła zespołu wychodzi w starciach takich jak z Monaco, Dinamo czy Olympiakos. Wygraliśmy z Bayernem, ale obiektywnie patrząc to Bawarczycy pokazali nam miejsce w szeregu w rewanżu.

Wg mnie Kanonierom potrzeba kilka sesji z dobrym psychologiem sportowym, tak jak kiedyś Adam Małysz:)

kaczi komentarzy: 4023.03.2016, 14:30

IPioterk: Co do elity Europejskiej masz racje, że nie mamy składu żeby z nimi walczyć od lat, odkąd Henry,Nasri czy Fabregas nie ma komu grać. Ale Man.Utd i Chelsea nie mają lepszego składu. A co do Juventusu też bym się zastanowił czy ma lepszy skład, chciałbyś mieć w Arsenalu taką jedynastkę jaką ma Juve, ja napewno nie. Ale mi chodziło o ligę, że Wenger ma na tyle silny skład że powinien Leicester pogonić jak inni mają doła !!! Ale ostatnia wygrana nad Evertonem daje troszeczkę optymizmu. pozdro

Beliar84 komentarzy: 81223.03.2016, 14:00

@ dacR:
Też mi się wydaje że nie masz racji co do Barcelony z za czasów Pepy. Tam własnie stworzył tę Barce która do tej pory zachwyca, a niektórych (jak mnie) irytuje. Sorki, ale nie masz racji czym wtóruje koledze
hot995

IPiotrek komentarzy: 214023.03.2016, 12:35

@dacR

Pisząc, że Arsenal jest przeciętny mam na myśli, że wśród tuzów Europy wypadamy blado.
Aktualnie nie możemy być stawiani na tej samej półce co Barcelona, Real, Bayern, Juventus, mimo wszystko Chelsea, MU, a nawet ostatnio PSG.

Można by się było z tym pogodzić, gdyby nie fakt, że Arsenal jak pokazują statystyki finansowo jest w tej elicie.

W skrócie możliwości finansowe klubu nie są wystarczająco wykorzystywane do zwiększenia szans na walkę o istotne trofea czyli PL i LM.

kaczi komentarzy: 4023.03.2016, 11:48

sprostowanie. do dacR pisałem wcześniej :)

kaczi komentarzy: 4023.03.2016, 11:42

hot995: czytając twoją wypowiedz w większości się zodzę, ale zagrywki taktyczne typu rożne, wolne muszą być ćwiczone. Wiadomo że wszystko weryfikuje boisko, ale jakiś element zaskoczenia musi być. Np. w meczu w Barcelonie, na pewno Kanonierzy zaskoczyli Blaugrane bo momentami to Arsenal miał inicjatywę. A co do składu Arsenalu, to nie chcę mi się już słuchać że za słaby skład mamy, gówno prawda jest dobry skład, nie najlepszy ale dobry, na pewno wystarczający żeby powalczyć z Laicester o mistrza, niestety wystarczył miesiąc żeby wszystko poszło w piz.du !!! szkoda :(

hot995 komentarzy: 5997 newsów: 523.03.2016, 11:15

@ dacR:

Nie mam zamiaru ciągle się powtarzać i pisać tego samego, ale zrobię wyjątek (po raz ostatni) specjalnie dla Ciebie wklejając to, co napisałem kilka tygodni temu na jego temat: pokazywarka.pl/t3yjae

dacR komentarzy: 136 newsów: 223.03.2016, 11:09

IPiotrek nie no nasza ekipa aż taka przeciętna nie jest, moim zdaniem można byłoby z niej wyciągnąc znacznie więcej (o czym często mówił mourinho); co do roli wengera w klubie to muszę się zgodzić:( w końcu jest ekonomistą, więc pewnie wie jak zarządzać, co by był zysk.

dacR komentarzy: 136 newsów: 223.03.2016, 11:04

hot995 nom rzeczywiście o barcelonie wcześniej nikt nic nie słyszał i wogóle nic ta drużyna nie osiągneła, ot przeciętniak jakich wiele, sorki masz rację wybacz. tak przy okazji, jak jestes bardziej zgłębiony w tym temacie, to chętnie przeczytam co masz do napisania, serio bo wiesz po moich wypocinach napisanie coś w stylu "ty jestes głupi i idź się lecz" (często stosowana tu praktyka) to trochę mało.

IPiotrek komentarzy: 214023.03.2016, 11:01

@dacR

Wnioski są proste i oczywiste:
1. Arsenal ma za słabych zawodników, aby zdobywać istotne trofea.
2. Głównemu właścicielowi i zarządowi nie zależy na zdobywaniu pucharów i nie zamierzają ścigać się z szejkami przepłacającymi za zawodników, aby dokonać potrzebnych wzmocnień.
3. Wenger póki co jest dla Kroenke i zarządu gwarancją, że mając tak przeciętną ekipę jest w stanie wywalczyć top4, który daje dodatkową kasę z LM, a jeśli jakimś cudem uda się ugrać coś więcej to będzie wszystkim jeszcze weselej.

Czyli nic nowego :)

Axinus komentarzy: 1165 newsów: 123.03.2016, 10:52

#ArseneFC

hot995 komentarzy: 5997 newsów: 523.03.2016, 10:52

Zbudował najlepszą w historii Barcelonę. Właściwie od podstaw. Jeżeli chcesz wypowiadać się na dany temat, to najpierw się w niego zagłęb.

dacR komentarzy: 136 newsów: 223.03.2016, 10:26

guardiola to jeden z najbardziej przereklamowanych trenerów na świecie. niech sam coś zbuduje od podstaw, a nie bierze idealną barcelonę, a potem idealny bayern. notabene oba kluby stworzyli tak naprawde jego poprzednicy, więc wystarczyło tylko tego nie spieprzyć, ale uwierzcie mi dysponując takim składem to nawet mój pięcioletni kuzyn by podołał. ale oczywiście media wszystko nadmuchały, ludzie co swojego zdania nie mają łykli to jak świeżą bułkę i teraz mamy mit człowieka odcinającego kupony i tyle. jakoś o enrique nikt nic nie mówi, że jest wybitny choć osiągnął już z barceloną bardzo dużo. trudno sobie wyobrazić, aby trener mógłby mieć jakikolwiek wpływ na poczynania 11 swoich piłkarzy w trakcie meczu - czynników decydujących o końcowym wyniku jest tak dużo, że to praktycznie nie możliwe. najlepiej skwitował to ranieri, mówiąc iż on nie korzysta z żadnych taktyk tylko każe swoim podopiecznym cieszyć się grą. niesamowicie mądry trener! a ci wielcy znawcy futbolu co komentują mecze, to śmiech na sali - nadają wartości rzeczą, które jej absolutnie nie posiadają, cytuje: "ta akcję to musieli ćwiczyć na treningu godzinami", "oni to mają wyćwiczone" i inne dupe rele (o stałych fragmentach gry nie wspominając). dla przykładu, paul scholes po finale ligi mistrzów z bayernem (tym pamiętnym) - "my wogóle nie ćwiczyliśmy wykonawanie rzutów rożnych!". tak naprawde to boisko, tu i teraz w trakcie meczu, wszystko weryfikuje, do do niego trzeba się dostosować, a nie odwrotnie - próbować dostosować boisko do siebie. i to wszystko w nogach i głowach piłkarzy siedzi, trener to se może w bierki pograć. całym jego zadaniem jest wyciągnąć z piłkarza jak najwięc, natchnąć do walki, musi być dla nich mentorem, niczym napoleon przed bitwą.

bez odbioru

kaczi komentarzy: 4023.03.2016, 10:19

ziom: wszystko ładnie pięknie napisałeś i w dużej mierze masz rację. Ale zacznę od tego że np. Man utd, Chelsea czy Man City przez ostatnie lata coś ugrali w lidze a my niestety nic, no Puchar Anglii :) szczyt marzeń nas wszystkich. Jeżeli Cie stać to kupuj Messiego do Arsenalu i będzie gra. Szanuje bardzo Wengera, ale coraz mniej mi się podoba jego prowadzenie drużyny, ale fakt faktem Kanonierzy teraz nie znajdą godnego następcy na ławce trenerskiej, wszyscy trenerzy z topu są już zakontraktowani. Ten sezon zapowiada się najgorszy w ostatnim dziesięcioleciu w Arsenalu, Wenger miał szansę zdobyć mistrza, dali mu ją rywale którzy się totalnie pogubili i niestety dupa. Ziom dobrze wiesz że następny sezon będzie mega trudny, szkoda tego sezonu.

ziom komentarzy: 190023.03.2016, 09:52

Piłkarze mają podpisane kontrakty więc co najwyżej mogą sobie ponarzekać.Wenger jest jednym z najlepszych trenerów na świecie czy się to komuś podoba czy nie.Kroenke jako właściciel głównie decyduje o polityce klubu,nie kibice a tym bardziej fani Arsenalu na tej stronie.Arsenal potrzebuje znakomitej dziewiątki aby zacząć kolekcjonować trofea.Kloop to jeden z najlepszych trenerów na świecie,co z tego skoro w jego klubie nie ma wielkich gwiazd które decydują o wynikach.Przepraszam,jest chimeryczny Coutinho i Sturridge który jest jednym z najczęściej kontuzjowanych napastników na świecie.Gdzie jest Liverpool a gdzie my?Gdzie jest M.United a my?Wkurzają mnie wieczne narzekania na Wengera,kupcie mu Messiego albo Suareza a sprawa z regularnym zdobywaniem trofeów sama się rozwiąże.To nie trener a zawodnicy głównie decydują o sukcesach klubu.Odnośnie wiecznej winy Wengera odnośnie braku transferów wielkich gwiazd.To nie Francuz głównie decyduje o nich tylko amerykański właściciel który powiedział ,że nie kupił akcji Arsenalu dla kolekcjonowania trofeów.................P.S.Jestem ciekaw mitu Gaurdioli jako genialnego trenera(trenował zespoły które miały w swoich składach wielu wybitnych zawodników)który trafi do klubu o nieograniczonych środkach finansowych,jeśli w swoim pierwszym sezonie nic nie zdobędzie to czy kibice będą chcieli jego zwolnienia?

RoMbi komentarzy: 1389 newsów: 723.03.2016, 09:30

Arsene FC

IPiotrek komentarzy: 214023.03.2016, 09:24

@IllPadrino

Ancelotti chyba nie jest fanem talentu Mesuta, więc raczej nie będzie o niego zabiegał.

IlPadrino komentarzy: 40523.03.2016, 08:57

Ciekawi mnie jakby to wyglądało gdyby Ozil dostał propozycje z Bayernu. Takiemu klubowi po prostu się nie odmawia, tym bardziej jeśli jest się Niemcem.

Fabregas0007 komentarzy: 9823.03.2016, 08:53

W sumie to kamień spadł mi z serca stracić takiego zawodnika byłoby straszne. Ozil może nie jest liderem drużyny ale daje jej dużo.

IPiotrek komentarzy: 214023.03.2016, 08:10

Wenger ma jeszcze jeden sezon, żeby spełnić obietnice.

W tym nie było przeciwnków, więc Arsen oszczędzał środki na przyszły sezon, w którym ogra Guardiole, Conte, Van Gala, Beniteza, Mourinho i nie wiem kto tam jeszcze ma przyjść :)

Beliar84 komentarzy: 81223.03.2016, 08:03

Troche sparafrazuje wypowiedz Wengerq po odejsciu Fabregasa: " Zaden pilkarz nigdy nie byl wiekszy od ... Wengera" :)

mitmichael komentarzy: 4924323.03.2016, 07:35

Media to sa media, szukaja sensacji tam gdzie ich nie ma.

ljungberg77 (zawieszony) komentarzy: 202323.03.2016, 00:57

może warto pełniej przedstawić sprawę: "plotka" była o tym że Ozil dał tajne ultimatum zarządowi że albo leci Wenger po sezonie albo on odchodzi...
ja na jego miejscu bym odważnie dokładnie tak zrobił i zrobiłby tak każdy ambitny zawodowiec szukający w sporcie poza kasą i bezpieczną pracą wyniku sportowego bo tu po prostu będą się z niego śmiali po tym sezonie a gość jest mistrzem świata jak by nie było i to będzie żenujące przegrać dla niego ligę z tottenhamem nie mówiąc o lester...
teraz jasne że musi zaprzeczać niezależnie od tego jaka jest prawda

14tomek komentarzy: 109823.03.2016, 00:34

Wszystko fajnie, że bronicie Wengera, ale rozumiem, że bez niego na pewno nie kupilibyśmy np. Sancheza? Rozumiem, że inny trener nie wydałby budżetu transferowego?

Verminator97
"ale jestem pewien, że mimo niepowodzenia w tym sezonie Wenger zostanie u nas i dostanie spore pieniądze na dokonanie wzmocnień. Wtedy wszystko będzie zależeć od niego." - I kupi jedną gwiazdę, a w obronie dalej będzie Per z Gabrielem, po skrzydle będzie hasał Walcott, a w środku na wózku jeździł Wilshere? Taki skład na podbijanie LM? Flamini i Arteta odchodzą tylko dlatego, że kończą się ich kontrakty. Parę razy broniłem Wengera, ale z jego filozofią transferową i mentalnością pewnych zawodników przed ważnymi spotkaniami zawsze będziemy walczyć o 1/4 LM i kwalifikacje do LM (2-4 miejsce w lidze).

12Titi14 komentarzy: 4302 newsów: 57023.03.2016, 00:31

Gdyby nie fakt, że Ozil jest teraz Kanonierem, to myśl, aby sprzedać Mesuta i kupić Cavaniego, czy innego "world class" napastnika nie byłaby złym pomysłem. Nie ma Suareza jest Oezil oba przypadki spowodowane/dokonane przez Wengera.
Niemniej należy pamiętać, że poza paroma wyjątkami (Gervinho, Podolski) piłkarze na Wengera nie narzekają co jest dość wymowne.

tomaszszef komentarzy: 149923.03.2016, 00:24

dlatego nie lubie szmatławców. the sun i inne takie to jest scierwo. spoko ze Ozil to wyjasnil szybko choc szkoda ze musi sie zajmowac takimi wymyslonymi sprawami

matikanonier komentarzy: 206522.03.2016, 23:49

Mesut, Alexis - zostańcie, błagam

hot995 komentarzy: 5997 newsów: 522.03.2016, 23:31

Nie pierwszy zawodnik, który przyszedł tutaj głównie ze względu na Wengera, ale co najważniejsze nie ostatni. Francuz to jedna z najbardziej szanowanych osób w świecie footballu.

drewniane_krzeslo komentarzy: 280822.03.2016, 23:24

Mesut wie jakim jest fachowcem Arsene, przy okazji jest to kolejny argument który przekonuje do tego aby francuz dalej pracował z Arsenalem.

Verminator97

Masz wiele racji.

MarcinQT komentarzy: 260422.03.2016, 23:10

Ozil i tak nie odejdzie bo nie ma gdzie, z Realu go sprzedali i nie wiem czy to realne, że będą chcieli go odkupić a Barcelonie czy Bayernowi jest niepotrzebny bo mają Iniestę (jako ten ofensywniejszy z pomocników) i Muellera (jako tego co gra za napastnikiem) a inne kluby z PL to taka sama słabość jak my to po co ma zmieniać.

Verminator97 komentarzy: 1490022.03.2016, 23:09

Wenger musi zostać żeby utrzymać Ozila i Sancheza. Taka prawda. W głównej mierze to dzięki Wengerowi są oni u nas. Sezon jeszcze się nie skończył, więc poczekajmy na zakończenie bo może być jeszcze miła niespodzianka. :)

Jak nie będzie tytułu na co się zanosi? Odejście Wengera będzie równać się z zupełnym przemeblowaniem zespołu co będzie jednoznaczne z przegranym następnym sezonem, ale jestem pewien, że mimo niepowodzenia w tym sezonie Wenger zostanie u nas i dostanie spore pieniądze na dokonanie wzmocnień. Wtedy wszystko będzie zależeć od niego.

Jeśli ktoś myśli, że Wenger zostanie zwolniony to jest w błędzie, a jak ktoś jeszcze ma przekonanie, że zwolnienie Wenger będzie zbawienne to niech zobaczy co teraz jest w United.

ZielonyLisc komentarzy: 2028222.03.2016, 22:54

D14
No ciekawe...

MarkOvermars komentarzy: 913422.03.2016, 22:41

jestem w stanie poświęcić Wengera i Ozila jesli w jakikolwiek ma to pomóc klubowi chociaż myślę że po odejsciu zakończeniu kontraktu Wengera Ozil się nagle nie zmyje...

D14 komentarzy: 436622.03.2016, 22:34

Dla wiekszosci piłkarzy Wenger jest kimś Wielkim, a dla kibiców starszym panem który musi odejść... Ciekawe.
#InWengerwetrust

ZielonyLisc komentarzy: 2028222.03.2016, 22:31

Mesut! Zostań u nas jak najdłużej!

poprzednia1 następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
? : ?
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com