Mistrz tym razem górą. Manchester City 1-0 Arsenal

Mistrz tym razem górą. Manchester City 1-0 Arsenal 17.10.2020, 21:40, Jakub Całka 1944 komentarzy

Podopieczni Mikela Artety przyjeżdżali na Etihad z dużymi nadziejami, między innymi ze względu na absencje Kevina De Bruyne. Kanonierzy zostali jednak szybko sprowadzeni na ziemię przez wicemistrzów Anglii. Drużyna Pepa Guardioli stosunkowo szybko objęła prowadzenie, którego nie wypuścili z rąk już do końca meczu. Sam mecz raczej nie należał do tych z gatunku wybitnych, a gra gości wyglądała na ospałą. Mimo przewagi w posiadaniu piłki Obywatele także nie prezentowali wybitnego poziomu. Spotkanie ostatecznie zakończyło się wynikiem 1-0, co z pewnością nie zadowala Mikela Artety.

Składy obu drużyn:

Manchester City: Ederson - Cancelo, Ake, Dias, Walker - Silva, Rodri, Foden (89' Fernandinho) - Mahrez, Aguero (65' Gundogan), Sterling

Arsenal: Leno - Tierney, Gabriel, Luiz - Saka, Xhaka (83' Thomas), Ceballos, Bellerin - Willian (69' Lacazette), Aubameyang, Pepe (83' Nketiah)

Od samego początku Mancheter napierał na bramkę Kanonierów, podczas gdy ci nieskutecznie próbowali stwarzać sobie okazje. Już w 1 minucie Riyad Mahrez oddał strzał, który zagroził bramce Arsenalu. Po dłuższym okresie starć w środku pola, do okazji doszedł Phil Foden, którego uderzenie zdołał obronić Bernd Leno, lecz czujny był Raheem Sterling, który finalnie umieścił piłkę w siatce.

Prawdopodobnie najlepsza okazja Arsenalu w pierwszej części boiska miała miejsce w 26 minucie. Wtedy Bukayo Saka popisał się genialnym dryblingiem i z łatwością minął Walkera, lecz jego strzał obronił Ederson. Pod koniec pierwszej połowy podopieczni Mikela Artety domagali się od sędziego wskazania na wapno po tym, jak zbyt wysoko nogę podniósł Kyle Walker. Sytuacja ta nie została jednak nawet sprawdzona przez system VAR.

Po przerwie ciężko było zauważyć zmiany w nastawieniu obydwu zespołów. Manchester dalej atakował, a Arsenal szukał swoich szans z kontry. W drugiej części spotkania można było zauważyć dużo starć w środku pola, a intensywność meczu przyprawiała obserwatorów o senność. Mikel Arteta po 70 minutach, aby zwiększyć szanse na odrobienie strat, postanowił wprowadzić na boisko najlepszego strzelca Arsenalu w obecnym sezonie, Alexandre Lacazetta. Francuz nie zmienił dużo w poczynaniach ofensywnych Kanonierów tak samo, jak wprowadzeni w późniejszej fazie meczu Thomas oraz Nketiah. Arsenal wprawdzie próbował zdominować mecz w końcówce, lecz bez powodzenia. Druga połowa należała raczej do tych z gatunku do zapomnienia, a całe spotkanie zakończyło się wynikiem 1-0 dla Obywateli.

Manchester CityPremier LeagueRaport pomeczowy autor: Jakub Całka źrodło: Własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
FromCradleToGrave komentarzy: 766 newsów: 319.10.2020, 14:29

@Piotrek95 napisał: "@Qarol: Jedna z tych ekip będzie na 10000% w top 4 - City, Liverpool i kolejne dwa miejsca zdobędzie ktoś z trójki: Chelsea - Villa - Everton"

Ja wiem kto zostanie mistrzem w tym sezonie - na 10000% bedzie to ktoras druzyna z Anglii

Simpllemann komentarzy: 52854 newsów: 52419.10.2020, 14:28

@Piotrek95 napisał: "A Martinez był dla nas tym czym dla City jest de Bruyne."

Teraz już jestem pewny. Ty sobie ze mnie cały czas jaja robisz. Nicpoń z Ciebie.

maniekuw komentarzy: 264719.10.2020, 14:26

@Piotrek95: Proszę Cię 20 mln za rezerwowego bramkarza to bezcen? Przypomnę tylko, że Martinez odszedł bo chciał grać, a w Arsenalu nie miał tej gwarancji. A z tym porównaniem do de Bruyne to zaczynam Cię odbierać coraz bardziej za zwykłego trolla.

gbn komentarzy: 380519.10.2020, 14:25

Normalnie Sci-fi :D

Piotrek95 (zawieszony) komentarzy: 976219.10.2020, 14:25

@Qarol: Jedna z tych ekip będzie na 10000% w top 4 - City, Liverpool i kolejne dwa miejsca zdobędzie ktoś z trójki: Chelsea - Villa - Everton

Piotrek95 (zawieszony) komentarzy: 976219.10.2020, 14:24

I obym się mylił ale w następnej kolejne Martinez czyste konto a Leno 20 pustych przelotów przy dośrodkowaniach i ze 3 stracone bramki

Qarol komentarzy: 1450219.10.2020, 14:23

@kwiatinho:

Dlatego warto się wstrzymać z takim gadaniem. Tym bardziej, że ta Aston Villa naprawdę poza jednym wyskokiem z Liverpoolem nie pokazała nic wielkiego.

@Piotrek95:

Założysz się, że ani Everton ani Aston Villa nie będą w czwórce na koniec? O bana.

Piotrek95 (zawieszony) komentarzy: 976219.10.2020, 14:22

A Martinez był dla nas tym czym dla City jest de Bruyne. Najlepszy bramkarz - najlepszy pomocnik w lidze. I nie jest to tylko moja opinia ale suche statystyki to powtwierdzaja

Piotrek95 (zawieszony) komentarzy: 976219.10.2020, 14:21

@maniekuw: a wiesz dlaczego problemem Leno? Bo mieliśmy w garści świetnego piłkarza i oddaliśmy go za bezcenn. Nikt nie ma pretensji, że np. nie ściągnęliśmy Havertza i o tym nie ma dyskusji, ale gdybyśmy mieli np. Kevina De Bruyne w składzie i nagle odszedłby nie dlatego że chciał go jakiś Real tylko dlatego że zarząd ma dziwną wizje to normalne że to.irytuje

Womanizer komentarzy: 993919.10.2020, 14:20

@kwiatinho:

Idąc moim tokiem rozumowania, to skoro z Leno na bramce dało sie zdobyć 70 pkt to udowodnił że jest bramkarzem z którym można mierzyć wyżej niż 8 miejsce, jak fanatycy Martineza próbują nieudolnie wmówić.

Piotrek95 (zawieszony) komentarzy: 976219.10.2020, 14:18

Trzeba być skrajnym ignorantem żeby nie doceniać takich ekip jak Everton i Aston Villa w tym sezonie, ja wiem że nawet jakby wygrali mistrza to powiecie że to tylko jeden sezon no ale xd
W każdej normalnej ekipie gra się od początku, u nas odkąd pamiętam pierwsze 5 kolejek mówicie że to za mało żeby oceniać, kolejne to aklimatyzacja itd itd aż budzimy się w połowie sezonu z na 10 miejscu w lidze

kwiatinho komentarzy: 1313219.10.2020, 14:17

@Womanizer:
Idąc Twoim tokiem rozumowania to Emery > Arteta

Ranczomen komentarzy: 1236219.10.2020, 14:17

Martinez po prostu zrobił krok do przodu i poszedł do lepszego klubu. Jesteście fanami Arsenalu i jeszcze się do tego nie przyzwyczailiście, że najlepsi zawodnicy odchodzą, żeby powalczyć o mistrzostwo.

maniekuw komentarzy: 264719.10.2020, 14:14

Drużyna gra piach, Arteta wymyśla jakieś dziwne taktyki, piłkarze w opór nieskuteczni, ale tak największym problemem jest to, że na bramce stoi Leno, a Martineza sprzedali.

Piotrek95 (zawieszony) komentarzy: 976219.10.2020, 14:14

@Simpllemann: Bo ma świetnych piłkarzy, pokazali że potrafią pokonać czołowe ekipy. Dodatkowo grają piłkę, która jak wiemy w Anglii ma przełożenie na sukcesy (Leicester) czyli potrafią zagrać kombinacyjnie ale jak nie idzie to proste środki, my takich opcji nie mamy bo albo wyjdzie akcja z miliardem podań albo nic nie wychodzi. Do tego gdyby zrobic mieszany sklad najlepszych piłkarzy to obecnie od nas wchodzi bezdyskusyjnie Partey, Auba i może Nicola Pepe. Tyle. Na każdej innej pozycji mają porównywalnych piłkarzy albo lepszych.

kwiatinho komentarzy: 1313219.10.2020, 14:13

@Qarol:
Masz rację. Po 4 meczach niczego nie można przesądzać. Równie dobrze mogą spaść jak i wygrać ligę ale wyobrażasz sobie że Arsenal pokonuje Liverpool 7:2 i wygrywa na wyjeździe z Leicester w przeciągu kilku dni? Teorie NIEZWYCIĘŻONYCH od 4 kolejki to by była norma

Naburator komentarzy: 278419.10.2020, 14:12

@Simpllemann: @Simpllemann napisał: "TOP 4 dla AV bardziej prawdopodobne? Bo wygrała 4 mecze z rzędu?"

Tak, są jednym z kandydatów do mistrzostwa xd

aaron_maj komentarzy: 182219.10.2020, 14:11

@Dziadyga napisał: "On przegrał nawet z marnym Cechem rywalizacje..i tylko kontuzja dziadka spowodowała,ze wszedł do bramki"

A wiesz o tym ze to było zaplanowane żeby go stopniowo wprowadzać. Przypomnij sobie za ile przychodził do Realu Courtois i dlaczego dziadek Navas na początku sezonu był numerem 1. Kolejny argument z dupy.

Womanizer komentarzy: 993919.10.2020, 14:10

Leno na 8-10 miejsce XD

A to że pierwszy sezon Unaia to 5 miejsce i PUNKT straty do LM to co?
Wtedy już sie nadawał Leno do walki o LM a teraz już nie?

Niektórzy to mają tak żałosne argumenty, że tylko podejść i strzelić na sagan.

aaron_maj komentarzy: 182219.10.2020, 14:09

Ależ idiotyczna jest ta statystyka z 75%. Przecież ona mówi ze 75 procent goli wpuszczonych przez Leno wpadło po dośrodkowaniach, a nie ze 75% dośrodkowań rywali kończyło się bramką. A mam wrażenie ze cześć użytkowników tak to właśnie interpretuje.

Jeżeli taka statystyka jest dla Was miarodajna to dajcie sobie spokój. Szczególnie ze Emi zagrał w zeszłym sezonie ligowym (z którego pochodzi statystyka) w bodajże 10-12 spotkaniach. To ze akurat w tych meczach straciliśmy mniej goli po wrzutkach a więcej np po strzałach z dystansu czy przebiciu się przez środek może wynikać z wielu różnych czynników, mianowicie naszego ustawienia, tego z kim gramy, bo chyba oczywiste ze taki Liverpool strzela więcej goli po dośrodkowaniach niż np Man City który mieli przez środek.

ArsenalChampion komentarzy: 812319.10.2020, 14:07

@Dziadyga: No tak wyzywając co jakiś czas Leno albo Lacazetta, to wcale nie kierujesz sie emocjami, ale jak raz pochwalisz jednego czy drugiego to jesteś juz wybielony. Wez człowieku moze najpierw zanim wstawisz jakiś komentarz to najpierw go przeczytaj ze dwa razy

Simpllemann komentarzy: 52854 newsów: 52419.10.2020, 14:05

@Piotrek95 napisał: "mistrza nie ale top 4 jest bardziej prawdopodobne na ten moment niż w Arsenalu."

TOP 4 dla AV bardziej prawdopodobne? Bo wygrała 4 mecze z rzędu?

Qarol komentarzy: 1450219.10.2020, 14:04

@Piotrek95:

Człowieku, ochłoń. Aston Villa zagrała CZTERY mecze, DWA z nich to spotkania z totalnie beznadziejnymi ekipami.

Może się wstrzymaj z opiniami o ich miejscu w czwórce na koniec. Dali popis z Liverpoolem i na razie to wszystko, czym możnaby się zachwycać.

Piotrek95 (zawieszony) komentarzy: 976219.10.2020, 14:01

@ljungberg77: no i najlepszy komentarz jaki tu przeczytałem dziś. Nic dodać, nic ująć, Leno na 8-10 miejsce wystarczy

gbn komentarzy: 380519.10.2020, 14:00

@Piotrek95: Stwierdzasz to po 5 kolejkach ? No fakt.

ljungberg77 (zawieszony) komentarzy: 202319.10.2020, 13:59

po co bić piane o tego bramkarza jak innego nie mamy a Niemiec tu pobroni minimum 2-3 kolejne sezony...
Leno czasem błyśnie i pomoże czasem puści babola, takie coś akurat na 8-10 miejsce w lidze i tak to będzie wyglądać póki co,
trzeba też pamiętać że on nie ma lekko bo ma przed sobą w klubie naprawdę beznadziejnych obrońców bo gdyby Arsenal miał pomoc i atak taki jak obronę to bezdyskusyjnie grałby od roku w championship

aaron_maj komentarzy: 182219.10.2020, 13:59

@Piotrek95 napisał: "Teraz to dołożyłeś, kibic Liverpoolu jak rozumiem? Tylko oni są na tyle ograniczeni żeby mówić że Aston Villa miała farta w tym meczu. Jakby wykorzystali tylko te setki które mieli to nawet bez rykoszetów byłoby 8 bramek"

Czyli nie czytałeś mojego komentarza. Napisałem przecież ze zasłużenie wygrali, nie zgodziłem się tylko z Twoim stwierdzeniem, ze AV wyszła na ten mecz ofensywnie. No chyba ze uważasz ze zespół grający z kontrataku, mający nieco ponad 20% posiadania piłki był usposobiony ofensywnie to nie mamy o czym rozmawiać. Zreszta to nie był główny punkt mojej wypowiedzi. Głównym punktem jest totalny brak zgody z Twoim twierdzeniem ze AV zdobyła 7 goli dzięki pewnemu bramkarzowi.

Piotrek95 (zawieszony) komentarzy: 976219.10.2020, 13:57

@gbn: mistrza nie ale top 4 jest bardziej prawdopodobne na ten moment niż w Arsenalu.

Dziadyga komentarzy: 838619.10.2020, 13:56

@ArsenalChampion napisał: "Bo ktoś ma inne zdanie niz ty to musisz z nim walczyć? Człowieku lecz się. To chyba normalne ze nie wszyscy uwazaja tak samo, ale ty to musisz prowadzić jakąś wojenke? Obie strony argumentują swoje racje gorzej czy lepiej, ale ***** bez przesady niektórzy to sie zachowują na czele z tobą jak dzieci w piaskownicy. Szukanie na siłę błedów Leno tylko po to zeby napisać ze Martinez lepszy jest żałosne."

Nie musze zadnych wojenek prowiadzić.Ja zawsze kieruje sie liczbami i faktami,nie emocjami a liczby Martinez ma lepsze,fakty są takie,że defensywa grała lepiej,puchary wygrane.A teraz nawet ta Villa same wygrane i tylko 2 gole stracone(najmniej w lidze) to są fakty na których lubie sie opierac.

I prosze mi nie wmawiac akurat tego tekstu,ze szukam na siłe błędów,bo tego akurat nigdy nie napisałem to raz a dwa po meczu z Liverpoolem(tym drugim) dostał pochwały ode mnie,bo sie należały.

Naburator komentarzy: 278419.10.2020, 13:56

@Dziadyga: Leno przegrał rywalizację ze słabym Cechem. Martinez przegrał rywalizację z Leno, Szczesnym, Fabianskim, Cechem, Ospina i uwaga w kadrze z Romero i ARMANIM

Dziadyga komentarzy: 838619.10.2020, 13:54

A i jeszcze jedno.Jakby ten Leno był taki cudowny jak Gigi Buffon w najlepszych czasach a Martinez był takim kiepem...jak Kepa to jeszcze bym rozumiał,że dyskusja była by dziwna.

A tak prosze wybaczyc,ale kim jest Leno? 3-4 GK kadry Niemieckiej? Ani top 3 GK w samej Premier League,ani Top 10 GK w Europie.No własnie a tu jaranie sie i bronienie goscia za wszelką cene jakby był jakąś legendą klubu i piłki nożnj.

On przegrał nawet z marnym Cechem rywalizacje..i tylko kontuzja dziadka spowodowała,ze wszedł do bramki(cos przypomina wam to?) ale kosztował 25 mln(srogo jak na przecietnego gk,kolejny majstersztyk "diamentowego oka") to juz musiał grac..
Martinez był z rezerw,nie ksoztował 100 mln to mogli goscia olewac.Przeciez gdyby nie kontuzja "gwiazdora" Adebayora to o Kejnie nikt by nigdy nie usłyszał :) Ale on jest przeciez cienki..bo był w jakis rezerwach marnego Tottenhamu.

gbn komentarzy: 380519.10.2020, 13:53

@Piotrek95: tak, tak Aston Villa idzie na mistrza...

maniekuw komentarzy: 264719.10.2020, 13:52

@Piotrek95: czy naprawdę jest ktoś dla kogo przed meczem Arsenalu największą bolączką jest to jak zaprezentuje się nasz bramkarz, a nie reszta drużyny?

ArsenalChampion komentarzy: 812319.10.2020, 13:52

@Dziadyga: Bo ktoś ma inne zdanie niz ty to musisz z nim walczyć? Człowieku lecz się. To chyba normalne ze nie wszyscy uwazaja tak samo, ale ty to musisz prowadzić jakąś wojenke? Obie strony argumentują swoje racje gorzej czy lepiej, ale ***** bez przesady niektórzy to sie zachowują na czele z tobą jak dzieci w piaskownicy. Szukanie na siłę błedów Leno tylko po to zeby napisać ze Martinez lepszy jest żałosne.

Simao12 komentarzy: 775219.10.2020, 13:52

Martinez jak wypluwał piłkę w pole karne to już zaraz stał z powrotem żeby bronić drugi strzał.

Simao12 komentarzy: 775219.10.2020, 13:51

Martinez nie wykonywał podań od tyłu, ale miał ich więcej na mecz niż Leno.

Piotrek95 (zawieszony) komentarzy: 976219.10.2020, 13:50

XD, nie no ludzie z #teamLeno niech się modlą żeby Niemiec następny mecz, który gramy z Leicester zagrał na dobrym poziomie, czego życzę mu mocno. Ale ta statystyka 75% niszczy, to jest fatalny wynik i każdy powinien to przyznać że Leno jest beznadziejny jeśli chodzi o dośrodkowania

kwiatinho komentarzy: 1313219.10.2020, 13:48

@Womanizer:
2 marca już zagrał w pucharze z Portsmouth na 0 z tyłu w wygranym meczu pucharowym 2:0.
Potem 2 mecze z WHU I City na ławce i wejście w drugiej połowie z Brighton 20 czerwca

3 miesiące to na pewno nie jest. Może 6 to przesadziłem ale jeżeli ktoś nadal twierdzi że to chwilowy skok formy to gratuluję i niech dalej tak twierdzi na pewno ma rację

Piotrek95 (zawieszony) komentarzy: 976219.10.2020, 13:47

@Placio: No tak najlepszy argument, idź kibicować Aston Villi. Wg Twojej opinii lepszy jest Leno, wg mojej, wszystkich statystyk, wyników i całego obrazu gry lepszy jest Martinez.

Dziadyga komentarzy: 838619.10.2020, 13:45

@ArsenalChampion napisał: "ty to jesteś najbardziej żałosny. Pamietam jak jakiś miesiąc temu szukałes tutaj kolegów zeby sobie ponarzekać wspólnie gdy Leno zrobi jakiś błąd xD
"Dobra,czyli tak jak z Lakazetem jest grupa fanatyków Laci i ostrych przeciników tak i z Martinezem..
Kto dołącza do grupy Martineza ;) zebym potem wiedział z kim narzekac jak Leno znowu machnie sie przy dośrodkowaniu"
Pamietasz ten komentarz? bo ja go sobie zapamietałęm, a potem inni się dziwią ze są tutaj ludzie którzy tylko czekają az piłkarz ich ulubionej druzyny zrobi błąd i wyszło na ich racje a oni by sobie mogli ponarzekać. Niezłe przychlasty się tu czasamu udzielają."


Kolegów szukałem? Beka z Ciebie.Ale widziałem od początku tej dyskusji kilka osób które wolało Martineza i cóż..musimy walczyć jak z wiatrakami z tymi fanatykami Leno,gdzie #teamEmi cały czas podają fakty w postaci liczb
A ludzie potrafią wyskoczyc z tekstem,że ma mniej dokładnych podan od Leno jakby to był najwazniejsze w bramkarskim fachu haha.

Placio komentarzy: 256319.10.2020, 13:43

@Piotrek95
Ja nie mam za kim bo lepszy bramkarz jest obecnie w kadrze Arsenalu , jeżeli coś się nie podoba to zawsze jest Aston Villa :)

Tom komentarzy: 25319.10.2020, 13:42

@Piotrek95:
Przecież tu nie trzeba statystyk. Każdy kto ogląda Arsenal wie, że Leno jest słaby przy dośrodkowaniach. Bardzo pewny na linii. Nieźle gra nogami. Emi pewnt przy dośrodkowaniach, solidny na linii i słabo grający nogami. Koniec końców sprowadza się to do tego, ze obaj reprezentują podobny poziom. Jedna i druga strona ma rację, a zarazem się myli. Poczynania Emiego, Leno, Arsenalu i Aston Villi tez będziemy mogli ocenić w pełni po kilkunastu kolejkach.

Piotrek95 (zawieszony) komentarzy: 976219.10.2020, 13:42

@Placio: Martinez>Fabiański>Leno a Ty dalej płacz

ArsenalChampion komentarzy: 812319.10.2020, 13:41

@Dziadyga: ty to jesteś najbardziej żałosny. Pamietam jak jakiś miesiąc temu szukałes tutaj kolegów zeby sobie ponarzekać wspólnie gdy Leno zrobi jakiś błąd xD
"Dobra,czyli tak jak z Lakazetem jest grupa fanatyków Laci i ostrych przeciników tak i z Martinezem..
Kto dołącza do grupy Martineza ;) zebym potem wiedział z kim narzekac jak Leno znowu machnie sie przy dośrodkowaniu"
Pamietasz ten komentarz? bo ja go sobie zapamietałęm, a potem inni się dziwią ze są tutaj ludzie którzy tylko czekają az piłkarz ich ulubionej druzyny zrobi błąd i wyszło na ich racje a oni by sobie mogli ponarzekać. Niezłe przychlasty się tu czasamu udzielają.

Placio komentarzy: 256319.10.2020, 13:40

Leno>Martinez
A wy dalej płaczcie

kwiatinho komentarzy: 1313219.10.2020, 13:40

@varatas napisał: "Po drugie może "Emi" sie nie bawi w takie podania od tyłu, bo po prostu ich nie potrafi"

Coraz lepsze argumenty :D

@varatas napisał: "A teraz ja wracam do pracy, a ty do lekcji"

Nie znam kolegi Sobieskiego ale proponuję żeby było na odwrót bo nawet poprawnie imienia swojego ulubionego piłkarza nie napisałeś poprawnie

Marcinafc93 komentarzy: 32847 newsów: 119.10.2020, 13:36

@grzegorz1211: Dobre info

Simao12 komentarzy: 775219.10.2020, 13:36

@mikowhy: Jakby Leno tam poszedł to by po 2 meczach zmienił go drugi bramkarz

Piotrek95 (zawieszony) komentarzy: 976219.10.2020, 13:35

@Simao12: hahahah, xd nawet bez tej statystyki każdy rozsądny człowiek widzi jak to wygląda ale zaraz wjedzie taki Simplemann i powie że Leno podał na 3 metry do Dawida Luzia i jest super.
Ta statystyka chyba powinna zamknąć buzię wszystkim fanbojom Leno

grzegorz1211 komentarzy: 1031219.10.2020, 13:35

Vardy nie zagra za tydzień

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Everton 19.05.2024 - godzina 17:00
? : ?
Manchester United - Arsenal 12.05.2024 - godzina 17:30
0 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City37277388
2. Arsenal37275586
3. Liverpool372310479
4. Aston Villa37208968
5. Tottenham371961263
6. Newcastle361761357
7. Chelsea361691157
8. Manchester United361661454
9. West Ham3714101352
10. Brighton3612121248
11. Bournemouth371391548
12. Crystal Palace3712101546
13. Wolves371371746
14. Fulham371281744
15. Everton371391540
16. Brentford371091839
17. Nottingham Forest37892029
18. Luton37682326
19. Burnley37592324
20. Sheffield Utd37372716
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland255
C. Palmer2110
A. Isak201
O. Watkins1913
D. Solanke193
Mohamed Salah1810
Son Heung-Min179
P. Foden178
B. Saka168
J. Bowen166
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com 1