Mourinho: Wenger ma wymarzoną pracę

Mourinho: Wenger ma wymarzoną pracę 22.02.2015, 22:08, Michał Koba 78 komentarzy

Opiekun Chelsea - Jose Mourinho - stwierdził w jednym z ostatnich wywiadów, że Arsene Wenger posiada "wymarzoną pracę" oraz że powinien on bić się o najwyższe cele ze składem, którym dysponuje.

Dwaj sławni menadżerowie nie najlepiej się dogadują już od 2005 roku, kiedy to Mourinho nazwał Wengera "podglądaczem", po tym gdy Francuz zdecydował się skomentować postawę The Blues.

Panowie nie przestali wymieniać kąśliwych uwag pod swoim adresem nawet wtedy, gdy Portugalczyk opuścił Premier League; Mourinho kilka miesięcy temu nazwał swojego odpowiednika w Arsenalu "specjalistą od porażek" i wypominał mu fakt, iż ostatnie w tamtym czasie trofeum zdobył on w 2005 roku.

Wenger zakończył złą passę w zeszłym sezonie, kiedy to jego podopieczni wygrali rozgrywki FA Cup, ale menadżer Chelsea uważa, że Kanonierzy powinni osiągać znacznie więcej.

- Nie potrafię zrozumieć, dlaczego oni nie są teraz w tym samym miejscu co my, albo Manchester City. Wenger posiada wymarzoną pracę. Myślę, że każdy trener na świecie chciałby mieć taką pewność posady, jaką on ma. Rok po roku i po następnym roku - może on kupować, sprzedawać, przebudowywać, czekać na sukces i czekać i czekać - powiedział Mourinho w jednym z programów telewizji Sky Sports.

The Special One twierdzi, że Wenger zasługuje na szacunek z powodu swoich dawnych sukcesów w latach 1997-2005, ale równocześnie dodaje, że Francuz dysponuje wystarczająco jakościowymi graczami, aby wygrywać trofea częściej niż do tej pory.

- To, co osiągnął on z klubem w pewnym okresie, pozwoliło mu na tę stabilność, którą teraz posiada. Zasłużył on na to, ponieważ to fantastyczny menadżer, ale Wenger cieszy się równie fantastyczną pozycją, aby osiągać sukcesy. Kiedy patrzę na skład Kanonierów i na piłkarzy, jacy się w nim znajdują, to naprawdę uważam, że oni po prostu muszą wygrywać.

- Bardzo lubię Arsenal, ponieważ gra w nim wielu dobrych zawodników. Alexis i Welbeck to ważne ogniwa, które dołączono latem do drużyny, dzięki czemu ich skład wygląda teraz niezwykle imponująco.

Arsene WengerJose Mourinho autor: Michał Koba źrodło: ESPN
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
M4RJANO komentarzy: 69724.02.2015, 18:05

No może na tę chwilę mamy team pozwalający walczyć o majstra patrząc czysto po nazwiskach ale wcześniej?Zawsze przed sezonem od wielu lat odchodziło 2-3 kluczowych graczy to co ten Mou gada

polishbrigadesx komentarzy: 1017324.02.2015, 06:26

Kontuzje co sezon skreslaja nas z walki o tytuł również nie odpowiednia taktyka w ważnych pojedynkach.

ChelseaFC_forever komentarzy: 31424.02.2015, 01:18

Domyślam się, że większość z was nie widziała programu na Sky Sports "Goals on Sunday"; z tamtego programu przytoczono słowa Mourinho, który został poproszony o komentarz nt. postawy innych zespołów w tym m.in. Arsenalu. O City też wypowiedział się dobrze.

Mourinho ceni inne zespoły i innych trenerów, także Arsenal czy City. Niektóre uszczypliwości to albo zwykła prawda ('wymarzona praca Wengera') albo zwykłe gierki (mające zwiększyć presję na rywalu i zmniejszyć na Chelsea np. 'wyścig koni po tytuł' w zeszłym sezonie).

Tak więc wyluzujcie :)

Dragun11 komentarzy: 9523.02.2015, 21:51

Czasem mam wrażenie, że Wenger skupia się po prostu na wszystkim oprócz jednej rzeczy... brakuje im tego żeby grać o 1 minuty do ostatniej w tym samym tempie.

Paniu76 komentarzy: 1246423.02.2015, 21:27

Coś tam racji ma, ale wątpię, żeby tak na prawdę uważał.

baqrad komentarzy: 10823.02.2015, 20:37

Mourinho: Wenger ma wymarzoną pracę;
trza sie bylo uczyc Mou

tyson880 komentarzy: 1049623.02.2015, 19:17

Niech się Mourinho nie martwi. W przyszłym sezonie już tak Chelsea nie odskoczy. Dwa grube transfery w lecie i mamy komplet skład. Kluczowe będą oczywiście kontuzje, a raczej ich mała ilość, bo myślę, że to jest główną bolączką w Arsenalu. Nawet z obecnym składem moglibyśmy być między City, a Chelsea w tym momencie, gdyby nie te kontuzje.

garkj komentarzy: 31123.02.2015, 18:38

Ashburton
W którym miejscu nie ma racji? Może nie mówi tego z czystego serca ale jako zwykłe słowa ma racje

D14 komentarzy: 434723.02.2015, 17:38

Czy tylko ja tak mam ze pod każdym jego słowem widzę jakiś podstęp ? ;d

Ashburton komentarzy: 446123.02.2015, 16:57

Nie ma żadnej racji. Gość chce coś zasugerować tylko my jeszcze nie wiemy co.

Piotrek_175 komentarzy: 184423.02.2015, 16:37

@atemisan
Jak Mateja Kezman przychodził do Chelsea z PSV to na swoim koncie miał 2 tytuły mistrza Holandii i 3 Superpuchary Holandii a do tego był chyba królem strzelców Eredivisie, więc nie jestem pewien czy to zakup z serii " jak leci". Jak Henry przychodził do Arsenalu z Juve to nie miał takich osiągnięć a transfer opłacono 2x większą sumą. Oczywiście kariery obu zawodników potoczyły się inaczej, ale tego nikt nie mógł przewidzieć...

garkj komentarzy: 31123.02.2015, 16:36

Ma racje chłop. To już koniec Wengera w fachu trenerskim. Czas zacząć się szkolić w Bingo.

Paniu76 komentarzy: 1246423.02.2015, 16:30

Nie wierzę, że naprawdę tak uważa :)

page komentarzy: 1684 newsów: 423.02.2015, 16:25

Wywiad przeplatany prawdą i półprawdą. Prawdą jest to, że Wenger ma bardzo stabilną pozycję, a klub pozwala mu na kolejne przebudowy mimo lat posuchy trofeów. Ma też rację mówiąc o blisko przegranych finałach (z tych dawniejszych to wiadomo LM '06, CC '07, natomiast kompletnie dano ciała w CC '11).
Z drugiej strony, gdy wypowiada się o naszym składzie, trochę mija się z prawdą: jesteśmy mocniejsi niż bezpośrednio po odejściu van Persiego i Songa, ale nie mamy przecież takiego bogactwa w składzie, jak City czy Chelsea. Bliżej nam chyba do poziomu United, co pokazuje tabela.
Poza brakami kadrowymi potrzeba nam oczywiście znalezienia idealnej rotacji i podziału ról wśród pomocników, bo bez tego kwaśne wyniki jak ten z Totkami będą się powtarzać co najmniej raz w miesiącu. Za to Wenger jest odpowiedzialny.
Sprawę kontuzji też Mourinho pominął, co jeszcze bardziej mnie utwierdza w tym, że ten wywiad to całkiem zręczna próba manipulacji.

Gunnerrsaurus komentarzy: 1185123.02.2015, 16:08

Po co on zaczyna znowu jakąś kłótnie? Tak mi to wygląda, dawno nie było o nim głośno, a chyba lubi być na pierwszym planie więc znowu zaatakował Wengera. Może też poczuł, że mistrzostwo nie jest pewne, gdyż Chelsea zanotowała spadek formy i chce zrzucić presje z siebie.

Gunner48 komentarzy: 792923.02.2015, 16:06

Trudno nie przyznać mu racji. Niejeden trener z naszego składu wycisnąłby więcej.

IAlwaysTrust komentarzy: 139523.02.2015, 16:02

I tyle było z lini oporu w Chojnicach :)

Danon84 komentarzy: 10323.02.2015, 15:55

co u diabła robią tu fani chelsea??? WON!!!

atemisan komentarzy: 131023.02.2015, 15:51

afcchojnice @ Jak 90% kibiców Chelsea kibicuje tej drużynie dopiero od czasu gdy Abramowicz zaczął zakupy i po przyjściu Mou.
Brak Wam tożsamości , historii, tradycji.
hehe pamiętam początkowo jak Chelsea kupowała wszystkich jak leci bo nikt nie chciał do Was przyjśc taki np J. Floyd Hasselbank, albo Matea Kesman....
Bieda z nędzą pomimo kasy wtedy u Was była nie wspominając jakie dwie trzy drużyny liczyły się wcześniej w PL.
Jaka kultura trenera i fanów taka kultura ( chamstwo) piłkarzy :P

jin komentarzy: 41023.02.2015, 15:34

IAlwaysTrust zostaw ta padline przeciez uraga rozumowaniu odpowiadac na belkot tego pokurcza. Dla mnie najwiekszym ponizeniem sie jest bieganie po forach obcych druzyn i rzyganie tandeta na tematy zupelnie nie na miejscu. Usmiechamy sie szeroko i machamy frajerni panowie!!!

IAlwaysTrust komentarzy: 139523.02.2015, 14:23

@afcchojnice

Nawet, jak czytam Twoj bełkot, to zastanawiam się, gdzie jest Twoja samokrytyka. Owszem, trzeba się zgodzić iż ostatnie nasze spotkania nie wyglądają najlepiej, ale oglądam tą ligę z 15 lat i wiem, że z taką grą Arsenal jest w stanie wygrywać - minimalnie, ale wygrywać. To nie Nam Burnlay wpakowuje bramki w ostatnich minutach - murowany kandydat do spadku na remis z kultowa Chelsea (na remis, czyli równie dobry, albo równie słaby jak lider?)

Skoro my jesteśmy bez formy, co powiesz o swoich gwiazdkach? :D

------------------

"Arsenal to wspanialy klub, Wenger jest świetnym trenerem" Co sie stało z Moe? Czyżby przyszłościowy PR? Martwią, tylko słowa, że mamy świetnych graczy, to ewidentnie zapowiedź prób podkupienia kogoś po sezonie :)

Damian32 komentarzy: 17223.02.2015, 13:59

Mou ma racje :) Tyle w temacie;)

Damian32 komentarzy: 17223.02.2015, 13:58

Mou ma racje :) Tyle w temacie;)

afcchojnice komentarzy: 1923.02.2015, 13:40

dobra rada, wybierzcie opcje nr 1

Ezio komentarzy: 8623.02.2015, 13:32

afcchojnice
I teraz widzę 2 możliwości:
1) Weźmiemy sobie Twoje słowa do serca, przemyślimy swoje zachowanie, wyciągniemy wnioski i już nigdy nikt z nas nie napisze nic co mogło by Cię uraźić.
2) Wszyscy będziemy mieć gdzieś Twoje zdanie.
Jeszcze nie wiem jak to się potoczy. Czekaj cierpliwie

afcchojnice komentarzy: 1923.02.2015, 13:20

*charakteru - literowka :)

afcchojnice komentarzy: 1923.02.2015, 13:15

widze, ze az tu kipi z was anale zazdroscia! poatrzcie sobie najpierw na swoj smieszny klubik z jednym dobrym zawodnikiem, a potem obsmarujcie drugi, lepszy klub. macie w ostatnich kolejkach wiecej szczescia niz rozumu! ostatnie 2 mecze powiiny byc na remis albo porazke. z totkami tak sie napieliscie ze zrobicie z kurczaka rosol i co? przejechaliscie sie piekie, graliscie taki syf ze szkoda gadac. o chelsea sie nie martwcie, o ich ffp i skad wezma pieniadze na zawodnikow, popatrzcie na swoich lamusow. macie tylko sancheza, ktory podejrzewam zostanie za max 2 lata wykupiony, bo nic nie wygracie przez kolejne 9 albo i wiecej lat.nie macie harakteru i mentalnosci zwyciezcow. sracie pod siebie jak gracie z lepszym klubem i widac to na boisku. widze ze tu sie czesto przewija temat chelsea, mou, costy i hazarda. o najlepszych sie najwiecej mowi i na najlepszych sie gwizdze. hehe jeszcze macie czelnosc napisac ze bez fabsa biegali jak we mgle :) jak nie ma u waz sancheza to nie poakazujecie nic, nikt nie wezmie gry na siebie, nikomu sie nie chcce biegac, wasza gra wyglada jak gra reprezentacji polski 2 lata temu. gdyby nie sanchez to bylibyscie mniej wiecej na pozycji stoke. wiec nie piszcie takich glupot o innym zespole, skoro wasz nie jest wcale tak wspanialy jak wam sie wydaje.
pozdro i zycze wam miejsca poza top 4 ( jestem pewny ze live was wyprzedzi :) )

ELViS95 komentarzy: 70823.02.2015, 13:03

ludzie, mou grzecznie sie wypowiada, bo jest spokojny, ze arsenal już mu w tym roku w niczym nie przeszkodzi, bo nie oszukujmy sie, nie ma takiej opcji żeby chelsea w tym sezonie w jakich rozgrywkach zatrzymać. gdybyśmy się bili o pierwsze miejsce to od razu by była inna gadka :) jego wypowiedzi zawsze były fałszywe i każda miała coś przekazać, dlatego właśnie potrafił wywierać presję na rywalach i przez to tyle osiągnął :)

pawciunio komentarzy: 103023.02.2015, 11:57

Po pierwsze, jakoś mu nie ufam. :D
Po drugie, jeżeli miałbym odpowiedzieć na pierwsze pytanie, które Mourinho postawił, to odpowiedź brzmi: braki w linii defensywnej w pierwszej części sezonu oraz mnogość kontuzji.

zuczek1987 komentarzy: 640323.02.2015, 11:42

a on ile wydał na te sukcesy? 800 milionów? 1 miliard? ciekawe kogo bylo by stac na takie wydatki wybieral kluby tylko z wielkim budżetem w innych warunkach tylu sukcesów by nie miał

Tomassini komentarzy: 272023.02.2015, 11:39

Ma wymarzoną pracę? To jak to jest w koncu bo az mowi ze bez presji to sie nie da pracwac a teraz mowi ze wymarzona praca? To kto w koncu tu jest podglądaczem? Arsene czy Jose bo sie pogubiłem. Rozumiem ze to niby jakies zagrywki itp ale bez przesady z tą hipokryzją. Jak cos nie idzie to. W mediach musi sie do czegoś przyczepić. A deklaracje że jest kampania przeciwko chelsea to śmiech na sali bo jesli to by byla prawda to ta kampania bylaby przeciwko wszystkim... Lubie Jose ale tylko w innej lidze i nie jako bezposredni konkurent

jin komentarzy: 41023.02.2015, 11:35

Nie chce mi sie nawet komentowac tego gowna a juz na pewno nie chce mi sie czytac komentarzy w stylu bedziemy sie bic o fa...jak na jakims pikniku..

taxi_driver komentarzy: 117823.02.2015, 11:21

Jeżeli ktoś chce to proszę bardzo jego wywiad w TV.

youtube.com/watch?v=1OH57SwVmMM

slepywenger komentarzy: 262923.02.2015, 10:40

z Wengerem to tylko o fa/carling bedziemy sie bili amen

afc4life komentarzy: 478323.02.2015, 10:37

Mou ma mojej 100% racji. Ostatnie lata nacierpielismy sie juz wystarczajaco. Teraz jest czas na trofea. Jak nie najblizszy rok, dwa lub trzy to juz chyba nigdy. Mamy hajs, mamy obecnie wszystko, zeby zaczac wygrywac. Wystarczy teraz wzmacniac najodopowiedniejsze pozycje. Sanchez, Ozil,Cazorla,Koscielny w najlepszej fazie swoich karier chyba. Dokupic brakujace ogniwa i juz nie ma mowy o zadnych wymowkach jak w ostatnich latach.

lordoftheboard komentarzy: 819823.02.2015, 10:30

Ciekawe jak sobie poradzi teraz bez Matica.
Ma 3 mecze, z czego jeden to finał z Totkami, dość ciężki "wyjazd" na Upton Park i Święci w domu.
Bez Fabsa biegali jak dzieci we mgle.
Pokaże klasę?

atemisan komentarzy: 131023.02.2015, 10:21

bartek@
Nie zgodzę się z Tobą.
Wenger buduje drużynę na lata.
Mou mimo ,że bardzo go cenię jako trenera ,taktyka ,a o wiele mniej jako człowieka przychodzi na ławkę jako gwiazda,kupuje dużo dobrych zawodników, i co okienko wzmacnia zespół.
Jak nie idzie to po kilku sezonach całkowita wymiana teamu albo zmiana roboty.
Już wolę to co robi Wenga mimo braku trofeów niż brak tożsamości.
Poza tym ostatnie kilka meczy obserwuję znaczną poprawę w elemencie taktyki naszej drużyny(także chyba Papa coś w tym elemencie zrobił).
Mou na miejscu Wengera szybko spakowałby manatki.
My już też powoli zbliżamy się do walki o mistrza :P
Już tylko 12 pkt :P hehe wiem ,że mało prawdopodobne ale ja i tak wierzę.

bartek komentarzy: 29223.02.2015, 09:51

Mourinho wie że Wenger to trenerskie dno i ma w pelni racje w tym co mówi. Wenger ma stołek za zaslugi ale to on jest powodem dla kórego Arsenal nie walczy o trofea. Z tym składem zapleczem Mourinho walczyłbym o mistrza.

Maestro08 komentarzy: 133423.02.2015, 09:04

Szczerze jestem ciekaw jakby sobie poradził na miejscu Wengera. Jestem przekonany że po takich sukcesach i rozpoczęciu budowy nowego stadionu, przez co nie było zwyczajnie pieniędzy na piłkarzy on by szybko uciekł do jakiegoś Realu gdzie miałby nieograniczone możliwości do kupowania zawodników. Plus jego styl, murowanie bramki... To nie byłby Arsenal jakiemu kibicujemy.

michalm1 komentarzy: 702023.02.2015, 07:57

Jak ma wygrac jak w skladzie tyle kontuzji. O innych rzeczach pisac nie bede, wystarczy ze napisalem najwazniejsza...

cavlary komentarzy: 262023.02.2015, 07:41

"Bardzo lubię Arsenal." o.O?

Leehu komentarzy: 1049623.02.2015, 00:51

A ja znam powód tego czemu nie jesteśmy tam gdzie MC czy Chelsea, a nawet 2 te powody to mecz z Southampton i mecz z Tottenhamem jedyne 2 mecze z tego roku które nie potoczyły się po naszej myśli, jak to by powiedział Rodgers gdybyśmy z tymi drużynami wygrali i do tego dorzycili wygraną z United to teraz mielibyśmy 3 ptk straty do Chelsea. :)

Koroniarz komentarzy: 999123.02.2015, 00:27

Nie lubie go, ale teraz zgadzam sie z nim w 100 procentach. Gdyby Mou był na miejscu Wengi teraz to z jego nosem do transferów i umiejętnościami taktycznymi i motywacyjnymi właśnei bylibyśmy na miejscu CFC

illpadrino komentarzy: 12030 newsów: 323.02.2015, 00:12

Smutna prawda Panie Mourinho... a nie słodzenie.

piresfan komentarzy: 104123.02.2015, 00:09

Mourinho nie powiedział niczego, o czym byśmy sami tutaj od lat nie pisali. Problemem dla niektórych jest wyłącznie źródło tzn. Mou.
Gość ma "moc" że aż tak was nakręca!

Fuentes komentarzy: 15022.02.2015, 23:56

To nie są ciepłe słowa tylko gorzka prawda

rysiek098 komentarzy: 248922.02.2015, 23:48

Jak widać nawet taki sukinkot jak Mou potrafi wykrzesać z siebie kilka ciepłych słów.
Trener wybitny, człowiek szmatławiec, ale wypowiedź tym razem na poziomie.
Okazujesz respekt, otrzymujesz respekt.
#rescpectMou

SzamanTheGunner komentarzy: 83822.02.2015, 23:43

Nie ma co się ekscytować, padło tu kilkadziesiąt słów prawdy, suchej, po męsku.. i to raczej sympatycznie ujętej niż kąśliwej. Brawo

Malenki84 komentarzy: 79322.02.2015, 23:36

Mourinho wie, ze teoretycznie mamy najlzejszy terminarz i zaczyna mieszac w wywiadach.

Malenki84 komentarzy: 79322.02.2015, 23:32

A mi sie zdaje, ze Mourinho celowo teraz uderzyl w Wengera, bo chce odciagnac go od gry, by Arsenal nieco sie zachwial i nie zdobyl pewnosci siebie w kolejnych meczach. Troche sie boi tego, ze Arsenal moze nabrac rozpedu w koncowce sezonu, bylo nie bylo juz jestesmy na 3 miejscu. Nie mowie, ze idziemy na mistrza, ale im slabszy Arsenal, tym lepiej dla Chelsea, ktora tez jeszcze sie potknie.

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester City - Arsenal 31.03.2024 - godzina 17:30
? : ?
Arsenal - Brentford 9.03.2024 - godzina 18:30
2 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal28204464
2. Liverpool28197264
3. Manchester City28196363
4. Aston Villa29175756
5. Tottenham28165753
6. Manchester United281521147
7. West Ham29128944
8. Brighton28119842
9. Wolves281251141
10. Newcastle281241240
11. Chelsea271161039
12. Fulham291151338
13. Bournemouth28981135
14. Crystal Palace28781329
15. Brentford29751726
16. Everton28871325
17. Luton29571722
18. Nottingham Forest29671621
19. Burnley29452017
20. Sheffield Utd28352014
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland185
O. Watkins1610
Mohamed Salah159
D. Solanke153
Son Heung-Min148
J. Bowen143
B. Saka137
A. Isak120
C. Palmer118
P. Foden117
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
0
Gracz lutego wybór redaktorów
6
Gracz lutego wybór użytkowników Aaron Ramsdale
Aaron Ramsdale
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com 1 2 3 4 5 6