Nabrać rozpędu: Brighton vs Arsenal

Nabrać rozpędu: Brighton vs Arsenal 30.09.2021, 17:10, Eryk Szczepański 632 komentarzy

Obecny sezon to prawdziwa sinusoida zarówno formy Arsenalu, jak i nastrojów panujących wśród kibiców. Od dramatycznego startu, po cztery zwycięstwa z rzędu, okraszone okazałą pieczenią z koguta. Czy jednak syta uczta wystarczy, aby podopieczni Mikela Artety nabrali rozpędu i wskoczyli na odpowiednie tory? Pierwszy sprawdzian już w sobotni wieczór.

Początek kampanii ukazał słabości Kanonierów. W obliczu kilku kontuzji, niedostępności zawodników z powodu koronawirusa i trudnego terminarza, Arsenal okazał się bezsilny. Wątpliwości związane z osobą Artety zaczęło się pojawiać coraz więcej, a narastająca frustracja zdawała się osiągać maksimum. Hiszpan zareagował i wprowadził do pierwszego składu trochę świeżości w postaci Tomiyasu i Ramsdale’a, a z pomocą przyszły łatwiejsze spotkania, które udało się wygrać. Prawdziwym testem były derby północnego Londynu, które Arsenal rozegrał koncertowo. Z pełnym przekonaniem mogę stwierdzić, że pierwsze 20 minut było najlepszym, co Arsenal pokazał w ciągu ostatnich dwóch lat. Przekonujące zwycięstwo na pewno doda skrzydeł piłkarzom, ale czy rzeczywiście będzie początkiem stałej i dobrej formy? Na to pytanie odpowiedzą nam kolejne tygodnie.

W ekipie Brightonu panują bardzo dobre nastroje. Podopieczni Grahama Pottera zaliczyli rewelacyjny początek sezonu, gromadząc 13 punktów w pierwszych 6 meczach, mając nawet realne szanse, aby po przedniej kolejce zostać liderem. Niemniej 6. miejsce, które obecnie zajmują, jest świetnym wynikiem i konsekwencją dobrej pracy, którą wykonuje angielski manager. Popularne Mewy pod wodzą Pottera przestały być już "chłopcami do bicia", a mecze rozgrywane na ich stadionie należą do naprawdę trudnych.

Statystyki przed sobotnim meczem przemawiają zdecydowanie za drużyną Arsenalu. Obie ekipy stoczyły ze sobą do tej pory 23 pojedynki, z których Kanonierzy zwycięsko wychodzili 14 razy. Podziałem punktów zakończyło się 5 spotkań, a Brighton zgarnął komplet oczek jedynie czterokrotnie.

Przyjdźmy do sytuacji kadrowych obydwu drużyn. Przed derbami z Tottenhamem mogliśmy być w sporym szoku, ponieważ pierwszy raz od niepamiętnych czasów w pierwszej drużynie nie było żadnych kontuzji. To dziwne uczucie nie trwało jednak długo i po urazie Xhaki wszystko wróciło do normy. Dużo większy ból głowy będzie mieć jednak Graham Potter, który nie będzie mógł skorzystać z kilku podstawowych zawodników. Przez urazy wykluczeni są Bissouma, Webster, Mwepu, Alzate i Welbeck.

Podsumowując, przed Arsenalem trudne spotkanie na niewygodnym terenie. Brighton będzie chciało kontynuować dobrą serię i na pewno tanio skóry nie sprzeda. Arsenal przyjedzie jednak naładowany po derbowym zwycięstwie i w obliczu problemów personalnych w drużynie gospodarzy, ma nieco większe szanse na zwycięstwo. Jeśli Kanonierzy chcą myśleć o miejscach dających grę w europejskich, to takie spotkania powinni bezwarunkowo wygrywać. Nadchodzi czas ostatecznej weryfikacji, na wymówki już nie ma miejsca.

Rozgrywki: 7. Kolejka Premier League
Miejsce: Anglia, Brighton, Falmer Stadium
Data: Sobota, 02.10.2021, godzina 18:30 czasu polskiego
Skład Kanonierzy.com: Ramsdale - Tomiyasu, White, Gabriel, Tierney - Lokonga, Partey – Emile Smith Rowe, Odegaard, Saka - Aubameyang.

Typ Kanonierzy.com: 0:1
Typy Premier League na Zagranie.com!

Brighton & Hove AlbionPremier LeagueZapowiedź autor: Eryk Szczepański źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
losnumeros komentarzy: 1318901.10.2021, 08:40

@ArsenalChampion: Daka przyszedł w tym roku do ligi angielskiej i już uważasz go za słabego gracza, ale Arteta ma czas na ocenianie. Zobacz ile czasu Pepe potrzebował, żeby coś pokazać.

A ja widziałem 3 pełne mecze Lecha z Górnikiem, Wisła i Jaga oraz prawie wszystkie nasze mecze. Przez to oceniam, że Lecha lepiej się ogląda niż Arsenal, bo poznaniacy naprawdę grają bardzo kreatywną piłkę, jakby to nie był zespół z ekstraklasy. I dlaczego nie mogę porównać gry Lecha z AFC? Jakby Lech grał dno lub średnio to bym ich nie chwalił.

Ja po ostatnim meczu jestem bardzo zadowolony i chcę żebyśmy grali tak cały czas, a przede wszystkim żeby było widoczne zaangażowanie i walka na boisku. Gdybyśmy od początku kolejki potrafili grać z takim zaangażowaniem jak z Spurs, to niektórzy w tym ja inaczej byśmy pisali. Mikel zasłużył by zdobyć nagrodę miesiąca.

@Theo10: A kto odpowiada za wyniki jak nie trener? Po to przyszedł Mikel żeby było lepiej. Jest lepiej? Nie, jest coraz gorzej, ale mam nadzieję, że dostaniemy jakiś impuls po meczu z Spurs. Ja do Mikela nic nie mam i oby mu się wiodło, ale narazie trenowania AFC go przerasta. To Mikel pobija niechlubne rekordy naszego klubu. Przecież Emery robił lepsze wyniki niż Mikel, ale to zawodnicy go zwolnili. Z drugiej strony Unai najlepiej czuję się w Hiszpanii, ale też nie umie sobie poradzić z gwiazdami w szatni. I niech sobie w tej Hiszpanii zostanie.

vergil99111 komentarzy: 128801.10.2021, 08:10

Emery był w finale LE, zajal 5 miejsce w lidze. Tracąc możliwość ligi mistrzów w ostatnich 2/3 meczach, a gra wyglądała o niebo lepiej.
W następnym sezonie podstawowe problemy z językiem, z komunikacja z piłkarzami urosly do takiej wielkości że trzeba było zwlonic Unaia, a wyniki go nie broniły.
Arteta za to wygrał Puchar Anglii..., a każdy wie co się działo dalej.
Czas jednak o tym zapomnieć i liczyć że Arsenal się dopiero teraz rozkręca. Bo skład znów ma potencjał!

Alonso komentarzy: 1282401.10.2021, 07:49

@Theo10: Przed przyjściem Artety nie było w maju 8 miejsca w tabeli czy odpadania z LE z Olympiakosem.

chicken1990 komentarzy: 120901.10.2021, 07:28

@tomash473: Mecz derbowy poprawił trochę nastroje wśród kibiców. Ale jedna jaskółka wiosny nie czyni. Niech w kolejnych spotkaniach też pokażą się z takiej strony. Chociaż w drugiej połowie Spurs mogło wyrównać. Lob Kane'a, karny na nim, poprzeczka Moury po super interwencji Aarona.
W poprzednim sezonie też był mecz derbowy który efektownie wygraliśmy 3:1. Oni zmienili trenera i wygrali LM, my nie zakwalifikowaliśmy się w ogóle do pucharów. Więc spokojnie czekajmy co się wydarzy dalej.

tomash473 komentarzy: 211501.10.2021, 06:32

@Theo10: no właśnie Arteta przyszedł po to, żeby przywrócić styl i wyniki. Z szumnie zapowiadanego powrotu do elity wyszło pasmo niechlubnych rekordów sprzed X lat. Nie ma co się dziwić, że coraz więcej osób zaczyna wieszać na nim psy. Widzisz w grze Arsenalu jakiś styl? A może wyniki są choćby zadowalające? Moim zdaniem odpowiedź to 2×NIE. Mimo, że długo byłem zwolennikiem Mikela to aktualnie mam łagodnie mówiąc sceptyczne podejście do tego projektu.

Rafson95 komentarzy: 1057801.10.2021, 05:26

Dopiero wróciłem na chatę po a 7:10 budzik do pracy.

trzymajcie kciuki

Patriko komentarzy: 529701.10.2021, 03:22

Swoją drogą ta liga konferencji może być fajnym kluczem do wypromowania i podniesienia poziomu naszej ligi, żebyśmy co roku mieli 2 drużyny w fazie grupowej tych rozgrywek albo jedna z nich nawet w le jak teraz Legię, Raków o mało co w tym sezonie nie awansował, fajnie jakby Lech z Legią zakończyli sezon wysoko i obydwoje grali w przyszłym sezonie w pucharach.

Jacek1s komentarzy: 764601.10.2021, 00:25

Ten baner to złoto, za takie coś powinni wygrać konkurs na najlepszy baner w piłce nożnej, a nie jakieś kary przewidywać.

Theo10 komentarzy: 829701.10.2021, 00:16

@losnumeros: Można lubić Artetę lub nie, ale Ty i jeszcze kilka osób tutaj, to zrobiliście sobie z niego zwykłego kozła ofiarnego. Wszystko co złe w klubie, to przez Artetę. Tak jakby przed jego przyjściem Arsenal miał jakiś styl i wyniki…

ArsenalChampion komentarzy: 809201.10.2021, 00:09

@losnumeros napisał: "Bo jestem kibicem AFC. Ty i niektórzy wmawiacie sobie, że jestem kibicem innego klubu, tak samo ja mogę pisać, że jesteście wielkimi kibicami Artety a nie AFC. Dlaczego? Bo wam pasuje aktualny nasz obraz klubu, teraz piszesz tak, a jak ktoś skrytykuje Mikela to jesteś pierwszym obrońcą."
Nie. Czesto wytykam wam idiotyczną argumentacje która się posługujecie w celu krytyki klubu. @losnumeros napisał: "Porównywałem Lecha do AFC bo było za co, i widziałem kilka spotkań Lecha w tym sezonie i grali lepszą piłkę niż my ( oprócz meczu z Spurs). Jednak wytykasz mi, ze porównuje Lecha do AFC, ale nie widzisz problemu w tym , że wyśmiewasz Dake na podstawie innego klubu z Ekstraklasy, czyli Ległę."
Napisałem komentarz dotyczacy Lecha, ze szkoda ze nie graja w europejskich pucharach. A ty oczywisce musiałeś napisać jak to Lech gra znakomiecie a Arsenal jest beznadziejny. Dla mnie doszukiwanie się we wszystkim beznadziejnego Arsenalu jest słabe. Tobie ten Arteta to juz chyba nawet z lodówki wyłazi. @losnumeros napisał: "Jednak wytykasz mi, ze porównuje Lecha do AFC, ale nie widzisz problemu w tym , że wyśmiewasz Dake na podstawie innego klubu z Ekstraklasy, czyli Ległę."
Wytknąłem ci to bo mój komentarz nie odnosił się do Arsenalu, tylko do Lecha poznań, to ty tutaj wyjechaleś odrazu z gra Arsenalu. A ja Dake oceniłem na podstawie dzisiejszego meczu jak i innych z Premier league, gdzie nie potrafi strzelić bramki. Gdzie ty tu widzisz podobieństwo pomiędzy moim przykładem a twoim, ty się doszukujesz jakiś argumentów z dupy. Mi poprostu chodzi o to ze jak odnoszę się do jakiegoś tematu, to ty nie musisz od razu wyjeżdżać ze szpileczkami w strone Arsenalu, W tym widze problem, ja chce sobie normalnie podyskutować na inny temat, a ty mi wyjezdzasz z tym jaki to Arsenal i Arteta jest beznadziejny. No człowieku ile można. Ewidetnie płyta ci się zacieła

lordpat komentarzy: 336630.09.2021, 23:57

@losnumeros napisał: "Sam nie raz pisałem, że piszę głupoty na tej stronie i do tego się przyznaję ( jednak nie każdy to robi)"
Święte słowa.

Bukayoforever komentarzy: 353630.09.2021, 23:45

Gdy wygramy z Brighton to awansujemy w tabeli minimum o jedno oczko, niewazne kto wygra, kto przegra minimum to jest jedno oczko. Jak nie wiecie czemu to zobaczcie sobie mecz Whu z Brenfordem i tabele, a sie dowiecie. Maks to mozemy awansowac o dwa oczka gdy Aston Villa zremisuje lub przegra z kurczakami.

losnumeros komentarzy: 1318930.09.2021, 23:44

@ArsenalChampion napisał: "Człowieku moze ludzie to piszą by ty w swojej krytyce zabrnąłeś zdecydowanie za daleko i z kibica Arsenalu stałeś sie anty kibicem. Wszystko co Arsenal robi jest dla ciebie polem do hejtu. wszedzie wylewasz ten swój jad. Przykładowo ostatnimi czasy pisałem komentarze kompletnie nie związane z Arsenalem, o Lechu Poznań i Reprezentacji Polski w siatkówce czy teraz o Patsonie Dace a ty mi zawsze wyjezdzałeś z tym jaki to Arsenal jest beznadziejny i Arteta to sie w ogóle do niczego nie nadaje. Nie pasuję mi przeciętność Arsenalu, ale ja sobie zdaje sprawę z tego ze jak to w zyciu nic nie przychodzi szybko i zanim to nastanie to sporo trzeba wycierpieć ,zanim osiągnie się upragniony efekt. Po za tym ja staram się nie frustrować na mecze Arsenalu, bo kompletnie nie mam wpływu na to jak zagra Arsenal. A po co mam się przejmować czymś na co nie ma się wpływu?"

Bo jestem kibicem AFC. Ty i niektórzy wmawiacie sobie, że jestem kibicem innego klubu, tak samo ja mogę pisać, że jesteście wielkimi kibicami Artety a nie AFC. Dlaczego? Bo wam pasuje aktualny nasz obraz klubu, teraz piszesz tak, a jak ktoś skrytykuje Mikela to jesteś pierwszym obrońcą.

Porównywałem Lecha do AFC bo było za co, i widziałem kilka spotkań Lecha w tym sezonie i grali lepszą piłkę niż my ( oprócz meczu z Spurs). Jednak wytykasz mi, ze porównuje Lecha do AFC, ale nie widzisz problemu w tym , że wyśmiewasz Dake na podstawie innego klubu z Ekstraklasy, czyli Ległę.

Czy ktoś z nas od Miekla oczekiwał wygrania ligi lub LM? Nie. To wy sobie to wpajacie, nam się rozchodzi o to, żeby był widoczny odpowiedni styl gry i nic więcej, a na to nie potrzeba 2/3 sezonów lub tylko meczów derbowych. Czemu nie gramy w wszystkich meczach z takim samym zaangażowaniem i grą jak z Spurs? Bo to są derby i na nich trzeba grać na 100%? Takie podejście to mogą mieć amatorzy z niższych lig, a nie profesjonaliści.

W jakimś stopniu masz wpływ na tą drużynę, bo tak jak i ja kupujesz różne gadżety klubu które wpływają do naszego budżetu.

@Matelko napisał: "Dokładnie. Polak kibicujący innej drużynie w ekstraklasie nie potrafi cieszyć się zwyciestwem Legi Warszawa, która zawsze coś zapunktuje dla naszej ligii."

Jestem z WLKP i obojętnie jaka gra nasza drużyna w Europejskich pucharach to im kibicuję, nawet jak jest to Legła.

Matelko komentarzy: 320630.09.2021, 23:21

@ZielonyLisc: Dokładnie. Polak kibicujący innej drużynie w ekstraklasie nie potrafi cieszyć się zwyciestwem Legi Warszawa, która zawsze coś zapunktuje dla naszej ligii. W ostatnich latach poza Legią jedynie Lech Poznań i Wisła Kraków (puchar UEF) dawała nam nieco radości w tych rozgrywkach.

ArsenalChampion komentarzy: 809230.09.2021, 23:19

@losnumeros napisał: "Jednak już denerwuje mnie to, że takie cymbały jak ty lub inni piszą, że jestem kibicem innego klubu. Jakbym był kibicem innego klubu, to miałbym wy*****e na tą stronę i oglądanie meczów AFC. Jednak gówno wiesz od kiedy oglądam AFC i mnie oceniasz, że im nie kibicuję. Krytykuję Miklea i jego grę, bo mi taki AFC nie odpowiada, ale Tobie i niektórym pasuje przeciętność tego klubu ( wyjątek mecz z Spurs w tym sezonie)."
Człowieku moze ludzie to piszą by ty w swojej krytyce zabrnąłeś zdecydowanie za daleko i z kibica Arsenalu stałeś sie anty kibicem. Wszystko co Arsenal robi jest dla ciebie polem do hejtu. wszedzie wylewasz ten swój jad. Przykładowo ostatnimi czasy pisałem komentarze kompletnie nie związane z Arsenalem, o Lechu Poznań i Reprezentacji Polski w siatkówce czy teraz o Patsonie Dace a ty mi zawsze wyjezdzałeś z tym jaki to Arsenal jest beznadziejny i Arteta to sie w ogóle do niczego nie nadaje. Nie pasuję mi przeciętność Arsenalu, ale ja sobie zdaje sprawę z tego ze jak to w zyciu nic nie przychodzi szybko i zanim to nastanie to sporo trzeba wycierpieć ,zanim osiągnie się upragniony efekt. Po za tym ja staram się nie frustrować na mecze Arsenalu, bo kompletnie nie mam wpływu na to jak zagra Arsenal. A po co mam się przejmować czymś na co nie ma się wpływu?

ZielonyLisc komentarzy: 2028730.09.2021, 23:16

@Matelko: kolega Pierre chyba chce umniejszyć zwycięstwo Wielkiej Legii Warszawa.

ZielonyLisc komentarzy: 2028730.09.2021, 23:08

WIELKI CWKS JESTEŚMY WASZĄ STO(L)ICĄ

;)

Matelko komentarzy: 320630.09.2021, 23:05

@pierre_afc napisał: "Poza tym pamiętajmy, że angielskie zespoły mają w głębokiej d tą całą LE nawet jeśli skład mówi co innego. Na palcach jednej ręki można policzyć poważne podejście angielskich klubów do tych rozgrywek w ostatnich latach."
20/21 Villareal - Man Utd
19/20 Sevilla - Inter
18/19 Chelsea - Arsenal
17/18 Marsylia - Atletico
16/17 Ajax - Man Utd
15/16 Liverpool - Sevilla

Na 6 ostatnich finałów Ligi Europy 4 krotnie grali anglicy z czego w jednym finale dwie ekipy. Faktycznie mają wywalone na te rozrywki:)

Slaviola komentarzy: 1237730.09.2021, 23:04

@losnumeros:

Dokładnie. Takie trochę "prostackie i pretensjonalne".

Ja już też czytałem, że bedzie drugi sezon.

No ale po takim sukcesie, należało się tego spodziewać.

Teraz tylko 3mać kciuki, by drugi sezon "dowiózł" jakość jedynki :).

losnumeros komentarzy: 1318930.09.2021, 22:54

@ArsenalChampion: Mamy po części rację 50/50.Jednak Twoje i innych osób pisanie o tym, że jestem kibicem innego klubu, świadczy o waszej hipokryzji w stosunku do mnie. Sam nie raz pisałem, że piszę głupoty na tej stronie i do tego się przyznaję ( jednak nie każdy to robi). Jednak już denerwuje mnie to, że takie cymbały jak ty lub inni piszą, że jestem kibicem innego klubu. Jakbym był kibicem innego klubu, to miałbym wy*****e na tą stronę i oglądanie meczów AFC. Jednak gówno wiesz od kiedy oglądam AFC i mnie oceniasz, że im nie kibicuję. Krytykuję Miklea i jego grę, bo mi taki AFC nie odpowiada, ale Tobie i niektórym pasuje przeciętność tego klubu ( wyjątek mecz z Spurs w tym sezonie).

alexis1908 komentarzy: 361130.09.2021, 22:45

Saliba fajny mecz dziś mam nadzieje ze chłopak dostanie u nas szanse bo może to być stoper na lata :)

ArsenalChampion komentarzy: 809230.09.2021, 22:40

@losnumeros napisał: "Po to mamy zawodników z akademii żeby grali w pucharach. Co robi Mikel? Wystawia połowę zawodników z 1 składu na chłopców z WBA, ale Tobie przeszkadza, że Daka w zdecydowanie gorszym składzie nie strzela gola z Legią ( nawet Real zremisował z Legią w LM)."
Przecież leicester i tak ma dużo większą jakość składu od Legii. W jakich meczach ma błyszczeć Daka jeśli nie na tle dużo słabszych obrońców? W leicester grali tacy piłkarza jak Smeichel,Tielemans,Castange,Soumare,Soyuncu. Arsenal w fazie grupowej ligi Europy też wychodził w 2 składzie i jakoś to nie przeszkadzało im wygrywać z zespołami na poziomie Legii @losnumeros napisał: "Śmiejesz się z Daki, ale nie przeszkadza Tobie to, że AFC gra tylko na swoim podwórku krajowym i sam ponosił gorsze porażki niż przegrana Leicester z Ległą. Jesteśmy jedną rodziną i chociaż się nie zgadzamy i dyskutujemy o tym, to i tak kibicujemy temu klubowi ( chociaż niektórzy wmawiają, że jestem kibicem innego klubu XD)"
Tak śmieje się z Daki, bo pamiętam jak Arsenal był na tej stronie hejtowany z powodu że nie kupił tego piłkarza. A typ ogromnie zawodzi i nawet nie potrafi się pokazać na tle dużo slabszego przeciwnika. Czy to że Arsenalowi nie idzie i nie gra w Europejskich pucharach to mam zakaz wypowiadania się na temat rywali? Śmianie się z Arsenalu jest ok? Ale jak zrobisz to z innym Angielskim zespołem to już jest wielkie oburzenie. I Ty się naprawdę dziwisz że ktoś ci zarzuca że jest kibicem innej drużyny?

losnumeros komentarzy: 1318930.09.2021, 22:37

@Slaviola: Już zapowiedzieli 2 sezon tego serailu.

losnumeros komentarzy: 1318930.09.2021, 22:33

@Slaviola: Zapewne tak będzie, ale początek serialu przypomniał mi czasy z dzieciństwa.

Garfield_pl komentarzy: 2822430.09.2021, 22:33

@mruw napisał: "Widzieliście tweeta Brighton?
https://twitter.com/OfficialBHAFC/status/1443546563981230085

Podgrzewają atmosferę, szkoda tylko, że nie wzięli pod uwagę, że ta cała zadyma po tamtym meczu wzięła się z tego, że ten pajac na zdjęciu po chamsku wbił się w Leno i spowodował jego kontuzje."

Liczę na kontrę po meczu ma twitterze AFC :D i że ten twitt podziała jak płachta na byka :D

Slaviola komentarzy: 1237730.09.2021, 22:30

Brawo Legia.

Nie sądziłem że mogą coś ugrać z Lisami, nawet po ostatnim zwycięstwie w Rosji. Jak dobrze czasami się pomylić :)

losnumeros komentarzy: 1318930.09.2021, 22:30

@ArsenalChampion napisał: "Ale po to się kupuje takiego piłkarza jak Daka żeby strzelał w ważnych meczach, a on jest nieobecny podczas starcia z dużo słabszym zespołem. I co ma do tego mecz Arsenalu z Wba? Argument z dupy"

Po to mamy zawodników z akademii żeby grali w pucharach. Co robi Mikel? Wystawia połowę zawodników z 1 składu na chłopców z WBA, ale Tobie przeszkadza, że Daka w zdecydowanie gorszym składzie nie strzela gola z Legią ( nawet Real zremisował z Legią w LM).

@ArsenalChampion napisał: "Może to że Leicester finansowo jest w innej galaktyce w porównaniu do Legii. Leicester stać na piłkarzy którzy są poza zasięgiem Legii. i dla Angielskiego klubu ten wynik to kompromitacja."

AF jest w innej galaktyce finansowo, a nawet nie gramy w Europejskich pucharach. Dla takiego klubu jak AFC to bardzo wielki wstyd, żeby nie grać w Europie.

@ArsenalChampion napisał: "Ale to przecież nie ja wyciągnąłem mecz Arsenalu z Wba tylko zrobil to losnumeros który w ten sposób odniósł się do mojego komentarza o niemocy strzeleckiej Daki."

Śmiejesz się z Daki, ale nie przeszkadza Tobie to, że AFC gra tylko na swoim podwórku krajowym i sam ponosił gorsze porażki niż przegrana Leicester z Ległą. Jesteśmy jedną rodziną i chociaż się nie zgadzamy i dyskutujemy o tym, to i tak kibicujemy temu klubowi ( chociaż niektórzy wmawiają, że jestem kibicem innego klubu XD)

Slaviola komentarzy: 1237730.09.2021, 22:29

@losnumeros:

Jak w prawdziwym życiu. Poczekaj, serial się dopiero rozkręca. Potem rozwali ci system, uwierz mi :)

Garfield_pl komentarzy: 2822430.09.2021, 22:29

@Radek97 napisał: "Dobra panowie, krótka piłka,chciałbym na okres świąteczny wyjechać na mecz Arsenalu wraz z dziewczyną,czy macie jakieś fajne kontakty, jakieś strony na których można kupić bilety na spotkanie. Proszę o każdy produkt mysł, każdą propozycję, dzięki wielkie,pozdro."
Na fb są profile, nie wiem czy tu można pisać nazwy, ale byłem przez jeden z tych i wszystko od a do z ogrnia, nawet mimo że leciałem z Amsterdamu. No i było warto pojechać na derby z Totkami wtedy :)

mruw komentarzy: 413530.09.2021, 22:28

Widzieliście tweeta Brighton?
https://twitter.com/OfficialBHAFC/status/1443546563981230085

Podgrzewają atmosferę, szkoda tylko, że nie wzięli pod uwagę, że ta cała zadyma po tamtym meczu wzięła się z tego, że ten pajac na zdjęciu po chamsku wbił się w Leno i spowodował jego kontuzje.

Paul77 komentarzy: 988930.09.2021, 22:22

@losnumeros: Chyba zapomniałeś że zwycięstwo w LE było dla Arsenalu furtka do LM. A to główny cel.

Radek97 komentarzy: 138130.09.2021, 22:22

@Radek97: miało być pomysł,i myślę o mecz domowy.

Radek97 komentarzy: 138130.09.2021, 22:21

Dobra panowie, krótka piłka,chciałbym na okres świąteczny wyjechać na mecz Arsenalu wraz z dziewczyną,czy macie jakieś fajne kontakty, jakieś strony na których można kupić bilety na spotkanie. Proszę o każdy produkt mysł, każdą propozycję, dzięki wielkie,pozdro.

ArsenalChampion komentarzy: 809230.09.2021, 22:15

@arsenallord napisał: "Ja Arsenal WBA? Chłopie. Piłkarze Legii przejechalby się po tym WBA. Wiem że chcesz dowartościować Arsenal ale spokojnie"
Ale to przecież nie ja wyciągnąłem mecz Arsenalu z Wba tylko zrobil to losnumeros który w ten sposób odniósł się do mojego komentarza o niemocy strzeleckiej Daki. Jaki ma to związek? Nie wiem. trochę to zabawne że hejter Artety wyciąga jakiś mecz z Wba, który skończył się 6:0, gdzie już nawet ja nie pamiętałem dokładnego wyniku. Żeby wyciągać jakiś wygrany mecz 6:0 i próbując tym umniejszyc Artecie, to jest jakiś pokręcony poziom hejtu.

Spejsik komentarzy: 343230.09.2021, 22:12

@ronczo: Oj tam, pamiętam jak kiedyś się tym wykonaniem mocno jarałem

ArsenalChampion komentarzy: 809230.09.2021, 22:09

@losnumeros napisał: "A taki, że WBA zagrała samymi juniorami i miała gdzieś ten mecz, a Legia chciała wygrać i wykazać się, zresztą jak każdy słabszy klub w fazie grupowej LM/LE, ale ty tego nie zrozumiesz."
Ale po to się kupuje takiego piłkarza jak Daka żeby strzelał w ważnych meczach, a on jest nieobecny podczas starcia z dużo słabszym zespołem. I co ma do tego mecz Arsenalu z Wba? Argument z dupy @losnumeros napisał: "I co z tego, że zarabia więcej kasy? To nie kasa gra, tylko charakter i nastawienie danego zespołu. Tutaj poleciałeś jak sam Guendo , który powiedział komuś, że nie zarobi tyle co on"
Może to że Leicester finansowo jest w innej galaktyce w porównaniu do Legii. Leicester stać na piłkarzy którzy są poza zasięgiem Legii. i dla Angielskiego klubu ten wynik to kompromitacja.

losnumeros komentarzy: 1318930.09.2021, 22:08

@Paul77: Masz rację, ale dla takich klubów jak AFC czy UTD. Lisy, WHU, Everton czy inne zespoły mają wywalone na LE, bo więcej zarobią w lidze i tam chcą osiągać lepsze wyniki. Jednak dla AFC czy UTD finał LE to obowiązek.

losnumeros komentarzy: 1318930.09.2021, 22:06

Zacząłem oglądać Squid Game, początek mnie rozwalił. Zasady są proste: Gruby na bramkę, moja piłka i zasady, gramy tak długo aż właściciel piłki nie pójdzie do domu.

Paul77 komentarzy: 988930.09.2021, 22:05

@losnumeros: A kto następn Angole, więc powodzenie że kluby z Anglii olewają LE jest bez sensu. Wygrana ligi jest przepustką do ligi mistrzów, więc...

ronczo komentarzy: 227 newsów: 230.09.2021, 22:03

@Spejsik: Z naszego podwórka świetnie wykonanie St. Pauli zrobił Piast

https://www.youtube.com/watch?v=2gesYadW9j4

ronczo komentarzy: 227 newsów: 230.09.2021, 22:00

@djmacius: To jest normalne na polskim stadionach.
Jak ekipa jest w gazie i ładnie przyśpiewka idzie to się ją zostawia. W międzyczasie "gniazdowy" odpowiednio motywuje kibiców do jak najgłośniejszego dopingu :)

losnumeros komentarzy: 1318930.09.2021, 22:00

@Paul77: Hiszpania przeważała w finałach LE, tylko chyba 2 razy pod rząd nie było ich w finale?

Paul77 komentarzy: 988930.09.2021, 21:55

@losnumeros: Mówię o ligach, a nie zespołach..

losnumeros komentarzy: 1318930.09.2021, 21:53

@Paul77 napisał: "a z których lig najczęściej w finale są kluby w ostatnich latach?"

Przeważnie Emery wygrywa LE. Jednak nie dokonał tego z AFC. Przypadek? Nie sądzę.

Paul77 komentarzy: 988930.09.2021, 21:52

@pierre_afc: a z których lig najczęściej w finale są kluby w ostatnich latach?

losnumeros komentarzy: 1318930.09.2021, 21:48

@pierre_afc napisał: "Poza tym pamiętajmy, że angielskie zespoły mają w głębokiej d tą całą LE nawet jeśli skład mówi co innego. Na palcach jednej ręki można policzyć poważne podejście angielskich klubów do tych rozgrywek w ostatnich latach."

Dokładnie, przecież angielskie zespoły mają gdzieś LE, chyba, że chodzi o bardziej prestiżowe kluby jak AFC lub UTD w tych rozgrywkach.

Spejsik komentarzy: 343230.09.2021, 21:47

@pierre_afc napisał: "Na palcach jednej ręki można policzyć poważne podejście angielskich klubów do tych rozgrywek w ostatnich latach."
Podejścia Arsenalu traktujemy jako te poważne czy nie? :D

Ups147 komentarzy: 348230.09.2021, 21:47

@pierre_afc napisał: "Poza tym pamiętajmy, że angielskie zespoły mają w głębokiej d tą całą LE nawet jeśli skład mówi co innego. Na palcach jednej ręki można policzyć poważne podejście angielskich klubów do tych rozgrywek w ostatnich latach"

Właśnie w ostatnich latach zaczęło im zależeć bo jednak wygranie daje przepustkę do lm. My, Tottenham czy wcześniej United, gdzie przez ligę nie mieli szans na lm to właśnie wszystkie siły szły na le. Zresztą takie kluby jak lester czy whu raczej nie będą kręcić nosem, że muszą grać tutaj ,a nie w lidze mistrzów i będą się starać wygrać

Spejsik komentarzy: 343230.09.2021, 21:46

@Gunner177: Nie kojarzę niestety przyśpiewek PSG (ale ta co wysłałeś jest spoko) ale zawsze będę pamiętał jak w kiedyś w Fifie było słychać młynowego gdy się grało OM. Super klimat to tworzyło.

Dla mnie chyba jedna z najlepszych przyśpiewek to Horto Magiko https://youtu.be/u0rMe2Vyb9E

kamil47 komentarzy: 268530.09.2021, 21:45

@pierre_afc: to ja kuźwa chyba oglądam inne rozgrywki?
Arsenal
Chelsea
mANU

Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester United - Arsenal 12.05.2024 - godzina 17:30
? : ?
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
3 : 0
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal36265583
2. Manchester City35257382
3. Liverpool35229475
4. Aston Villa36207967
5. Tottenham341861060
6. Newcastle351751356
7. Chelsea351591154
8. Manchester United341661254
9. West Ham3613101349
10. Bournemouth361391448
11. Brighton3512111247
12. Wolves361371646
13. Fulham361281644
14. Crystal Palace3510101540
15. Everton361291537
16. Brentford36991836
17. Nottingham Forest36891929
18. Luton36682226
19. Burnley36592224
20. Sheffield Utd36372616
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland215
C. Palmer209
O. Watkins1912
A. Isak191
D. Solanke183
Mohamed Salah179
Son Heung-Min169
B. Saka168
P. Foden167
J. Bowen166
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com