Navas: Nie wiem nic o Arsenalu

Navas: Nie wiem nic o Arsenalu 24.08.2012, 11:22, Adam Cygański 55 komentarzy

Skrzydłowy Sevilli – Jesus Navas – od jakiegoś czasu łączony jest z transferem do Arsenalu. Ostatnio te zainteresowanie osobą Hiszpana znacznie wzrosło.

Według najnowszych informacji, Kanonierzy są w stanie za 26-letniego zawodnika zaoferować 20 milionów funtów. Na temat tej sprawy wypowiedział się również sam zainteresowany:

- Nie wiem nic o zainteresowaniu ze strony Arsenalu. Cały czas jestem spokojny i cieszę się każdą chwilą spędzoną tutaj.

Dość istotną informacją jest również fakt, iż zawodnik cierpi na chorobę, która objawia się atakami panicznego lęku. Ogarnia ona piłkarza, gdy oddala się od miejsc mu znanych. Podczas wyjazdów towarzyszy mu zawsze psychiatra.

Jesus NavasTransfery autor: Adam Cygański źrodło: metro.co.uk
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
DawidAFC komentarzy: 18097 newsów: 125126.08.2012, 11:26

Jeśli ma taką chorobę o której większość mówi to to zwykła plotka i tyle ;p

Sadu komentarzy: 160625.08.2012, 12:58

na Euro pojechal i dobrze gral

Ciastolyna komentarzy: 107725.08.2012, 11:40

Ta ostatnia informacja niestety zmniejsza nasze zainteresowanie tym piłkarzem, a szkoda. Chłopak jest jednym z lepszych piłkarzy w La Lipie i naprawdę mógłby się przydać.

Corthal komentarzy: 110924.08.2012, 23:08

Hargors- zgadzam się w 100% z Twoimi argumentami które traktują o tym że Navas jest lepszy od Walcotta, tyle że jeżeli przypatrzysz się mojemu postowi to pytałem o wyższość Navasa nad Johnsonem a nie nad Walcottem. ;) Chyba że argumenty zostają te same a pomyliłeś tylko nazwisko Johnsona z Walcottem to wtedy kompletnie się z Tobą nie zgadzam, myślę że Anglik jest od Hiszpana lepszy, a już na pewno lepiej sprawdziłby się u nas niż Navas. :)

Właściwie nie do końca zrozumiałem w czym nie zgadzasz się ze mną w kontekście grzania ławy Johnsona czy jemu podobnych w takich klubach jak City, ale z tym Milnerem to on gra na prawym skrzydle, a Clichy jest lewym obrońcą, więc nawet biorąc pod uwagę rotację stron przez większość czasu grają po przeciwnych stronach boiska. :)

Poza tym City straciło w tamtym sezonie najmniej goli w lidze, więc ciężko mi się z Tobą zgodzić że The Citizens potrzebują defensywnie grającego skrzydłowego, dla mnie Milner w podstawie to nieporozumienie.

Co do Krystyny to też ciężko mi się zgodzić, może ostatnio tego nie widać ale gdy przechodził do Realu i dołączył do nich później Mourinho to the Special One wział się za swojego rodaka
pod względem dyscypliny taktycznej, przestał też już tak nurkować z czego był słynny w Man Utd. Poza tym w Realu w poprzednim sezonie zarówno Higuain jak i Benzema strzelili
więcej niż 20 goli, więc na pewno wszystkie akcje nie są grane pod Ronaldo. W Man Utd to właśnie Portugalczyk był odpowiedzialny za gole, wolne, rożne (karne chyba też) i wtedy Czerwone Diabły grały raczej coś a'la Ronaldo +10, zresztą zobacz sobie że gdy Krystyna grała w Anglii Rooney strzelał maks 15-16 bramek, dopiero jak Portugalczyk odszedł do Realu to wyskoczył z 26 bramkami w sezonie. :)

Hargors komentarzy: 20924.08.2012, 19:47

@Corthal
No więc muszę odpowiedzieć na Twoją wypowiedź,nie dlatego że chce się kłócić,po prostu wydaje mi się że każdy ma trochę racji i lepiej to przedstawić ogółowi niż licytować się kto więcej wie w tym aspekcie :)
A więc tak:
W czym Navas jest lepszy od Theo? No przede wszystkim gra na skrzydle jak klasyczny środkowy,dużo widzi i MYŚLI co często Theo jak i Gerwazemu się nie zdarza.Nie biega jak posrany w tą spowrotem za piłką,A NIE Z NIĄ.No i wisienka na torcie - dośrodkowania. Tutaj wyjaśnień nie trzeba,wszyscy pamiętamy tamten sezon Theo gdzie absolutnie każde dośrodkowanie w meczu kończyło się na 1 obrońcy.Dla mnie Navas jest lepszym zawodnikiem co nie znaczy że skrzydełka Theo - Jesus nie były by marzeniem :)
Co do tego że grają "drożsi" nie zgodziłbym się do końca.Przykład chociażby El Nino czy Endiego pokazuje tylko jak dramatycznych konkurentów mieli na swoje pozycje skoro grali w tylu meczach.Jeden i drugi grał bo musieli się spłacić,po prostu.Jeszcze w przypadku Chelsea jakoś to wyglądało by bo Romek pompuje taką forsę że na nim to nie robi takiego wrażenia,że kupił gościa za tyle kasy a on jest gorszy niż ten co podaje piłki.Gorzej wygląda sytuacja LFC które kupiło gościa za tyle kasy.Talent,najdroższy transfer,ale przy dużym sprzeciwie kibiców.No i nagle Ten Endi miałby nie grać? no musiał.Upychali tego wodogłowa razem z Suarezem gdzie wgl to nie miało prawa zaistnieć,ale taki marketing,tak musiało być.A spójrzmy na chociażby takiego Sigurdssona.Przyszedł jako powiedzmy sobie szczerze,mała gwiazdka,ale skończy na ławie,pomimo że kosztował nie mało,bo wykupili za grosze Adebayora i koniec,wiadomo kto będzie grał.Różnie z tym bywa,zawodnicy muszą się spłacić,ale po pewnym czasie i tak grają lepsi i tyle.
Jeśli chodzi o $hity to tu jest inna sprawa,tam byle kto kosztuje takie kwoty że szok,więc inny temat.A odpowiem Ci dlaczego gra Millner,ponieważ jest chyba najbardziej defensywnym skrzydłowym w PL (i chyba nie tylko w PL) a czasami zapędy Clichego powodują niezłe bóle głowy,sami zresztą pamiętamy.
Aha i jeszcze co tej Primera Division.Napewno jest łatwiej zaistnieć,tu się zgodzę tam jest liga w porównaniu do PL że można ją nazwać Panienek.Właściwie jeśli masz technike to jesteś tam świetny i tyle,nikt nie patrzy na fizyczność bo i tak wszyscy tam to nurkują ;) A Cristiano? No wiesz jednak w Realu on jest Panem i Władcą,każda piłka musi być jego,on jest najważniejszy,on strzela wszystko co się da,zresztą tacy zawodnicy jak chociażby Benzema,Ozil czy Di Maria,Oni wszyscy grają na niego,w zjednoczonych natomiast Krsytynka musiała się wracać,pracować dla drużyny.Miał ciężej to i mniej bramek strzelał.
Troszkę się rospisałem,zgadzać się nie musisz ale tak wygląda to z mojej strony.Pozdrawiam :)

Corthal komentarzy: 110924.08.2012, 17:14

Hargors- a w którym dokładnie elemencie gry Navas jest lepszy niż A. Johnson?

Zapominasz że Anglik gra w zespole w którym piłkarze za 20 mln funciaków są uważani za zawodników drugiego sortu.
To że siedzi na ławie wynika głównie z tego że inni nie są lepsi, ale drożsi. ;)
Popatrz na przykład Chelsea- Romek zainwestował grubą kasę i niektórzy po prostu musieli się pożegnać z miejscem w podstawowej 11-tce, bo na ich miejsce przyszły droższe alternatywy. Pamiętam jak na początku ruskiej fali pieniężnej na lewej stronie obrony Wayne Bridge notował występy na poziomie Johna Terry'ego, ba, zdarzało się że był od niego lepszy. Przyszedł A. Cole i Bridge podupadł w hierarchii. Skończył jako zapchajdziura w Man City tylko dlatego że przyszedł ktoś droższy i jego kariera uległa zastopowaniu.
Popatrz choćby na Torresa albo Carrolla, grali w poprzednim sezonie mimo że patrząc tylko na aspekt sportowy kompletnie na to nie zasługiwali. :)

A co to sytuacji w Man City- Nasri w tym sezonie notuje mecze oscylujące wokół noty 10.0- same ważne bramki i asysty. David Silva gra trochę poniżej poziomu, ale to w końcu najlepszy piłkarz tego klubu tamtego sezonu. Czemu gra Milner? Tu mnie masz, chyba chodzi tylko o umiejętności oralne które Anglik świadczy Manciniemu po treningu. W każdym razie z taką konkurencją młody wychowanek nie ma zbytnio szans na zaistnienie w pierwszym składzie, zresztą, na ławie siedzi też Balotelli, który w pojedynkę zniszczył reprezentację Niemiec na Euro- czy trzeba dodawać coś więcej?

Navas gra w lidze w której łatwiej zaistnieć graczowi ofensywnemu- większość drużyn to ogórki, zresztą porównaj sobie statystyki Ronaldo- w najlepszym sezonie w Man Utd strzelił 31 goli, w Realu potrafi strzelić dwa razy więcej. :)
Zresztą A. Johnson swoje minuty które dostawał wykorzystywał bardzo dobrze, gdyby nie to nikt by się nim tu tak nie podniecał. :)

Hargors komentarzy: 20924.08.2012, 16:05

@IPiotrek
No to albo chcemy mieć graczy dobrych albo tanich :) a o ile wiem to marzy nam się jakieś trofeum po tylu latach więc nie bądźmy zabawni tylko jak kupujmy kogoś to kupmy takiego że wszyscy będą srać na myśl o starciu z nim :) a nie kogoś kto może będzię lepszy ale nie wiadomo... ale za to tani jak barszcz.To nie polska liga żeby sprowadzać dziadów za marne groszę,albo inwestujesz w drużynę albo sprowadzasz Johnsona.
A tak btw to nie wiem czy Johnson jest 2x lepszy od Theo bo gdyby był to wygryzł by ze Składu Pieniążka albo Millnera a chyba tak nie było :)

Grand22 komentarzy: 57824.08.2012, 15:54

to przez te chorobe ma takie oczy?

IPiotrek komentarzy: 214924.08.2012, 15:26

@Hargors

Oczywiście, że Navas jest lepszy, ale 2x droższy od Johnsona, który jest 2x lepszy od Walcotta :)

Hargors komentarzy: 20924.08.2012, 15:16

Navas słaby? Johnson lepszy ? :O

I wanna leave from this planet!

gaciu1995 komentarzy: 17324.08.2012, 14:49

@IPiotrek
No i Gibbs z Santosem ;)

FcArs komentarzy: 127524.08.2012, 14:31

Kupcie wreszcie tego M'Vile i narazie odpuśćcie sobie jakiekolwiek inne transfery i skupcie się na lidze :-P

FcArs komentarzy: 127524.08.2012, 14:31

Kupcie wreszcie tego M'Vile i narazie odpuśćcie sobie jakiekolwiek inne transfery i skupcie się na lidze :-P

IPiotrek komentarzy: 214924.08.2012, 14:20

Niedawno A. Johnson był silnie łączony z Sunderlandem i pisano o kwocie 10 mln funtów.

Nawet Guardian o tym informował.

RVP87 komentarzy: 116424.08.2012, 14:01

tak tak lewonożny :)

ej nie wyobrażam sobie ze Johnson zagra w jakimś średniaku piłkarz młody i bardzo dobry może się nim zainteresujemy :)

ej skąd jest ta plotka o Nevasie na prawdę sie nim interesujemy?? on słaby jest gracz i byłby to następny Park lub może Gervinho choć ten przynajmniej sie stara i ma szybkość ale umiejętności brak i podejmowania szybciej decyzji bym życzył Gervinho !

IPiotrek komentarzy: 214924.08.2012, 13:58

Sorki nie doczytałem - wspominałeś o JW.

Ale jest jeszcze Verma, też lewus :)

IPiotrek komentarzy: 214924.08.2012, 13:57

@RVP87

A Wilshere ? Też chyba lewonożny :)

hei007 komentarzy: 352824.08.2012, 13:56

Dziwna choroba.

IPiotrek komentarzy: 214924.08.2012, 13:55

@Corthal

Zgadzam się z przedmówcą :)

I pomyśleć, że Johnson ma podobno przejść do jakiegoś średniaka.

RVP87 komentarzy: 116424.08.2012, 13:55

Adam Johnson już lepszy od tego słabego Nevasa tylko też lewo nożny a takich mamy już Poldi i Giorou więc trzech graczy lewonożnych było by w meczu w ofensywie do tego z animi JW też lewa i Gibbs :) ale nic tak tylko pisze o tych lewyonożnych :)

Adam Johnson jestem na tak
Nevas absolutnie na nie nie chcemy szrotu w Arsenalu

Corthal komentarzy: 110924.08.2012, 13:49

Na prawe skrzydło za Walcotta tylko i wyłącznie Adam Johnson z Man City.
Niby chłopak od szejków, ale nie łapie się do składu, a jest młody więc na pewno chciałby pograć w piłkę w podstawowej jedenastce.

Walcott nie ma do niego startu, tzn. start może i ma lepszy, ale pod względem dryblingu i boiskowej inteligencji Johnson bije go na głowę.
Na pewno byłby też tańszy od Navasa, który w Premiership może się sprawdzić, ale równie dobrze może to być niewypał transferowy.

bonsua komentarzy: 3624.08.2012, 13:42

szaleniec :) idealnie pasuje, bierzmy go, póki nie jest droższy!

RVP87 komentarzy: 116424.08.2012, 13:31

haaa 20 milionów haaaaaa nie no spadłem z krzesła za darmo to może bym się skusił ale na co on nam to nie wiem ! jak chcą skrzydłowego niech jadą do Bologny tam jest taki jeden fajny. ale lepiej zainteresowali by się napastnikiem lub def pomocnikiem...

vinio komentarzy: 254724.08.2012, 13:31

niech Cheslea da jeszcze jedną ofertę fajnie by było osłabić Chelsea i dostać za to pieniądze

vinio komentarzy: 254724.08.2012, 13:30

Bardzo prawdopodobne, że coś jest na rzeczy piłkarz który mówi, że jest mu dobrze tu gdzie jest może oznaczać odejście nie koniecznie do Arsenalu

Luki342 komentarzy: 288724.08.2012, 13:21

jesli naprawde sie nim interesujemy to mogloby oznaczac ze theo nie przedluzy kontraktu

gunners007 komentarzy: 954324.08.2012, 13:14

Teraz jakby Wenger powiedział: Nie wiem nic o Navasie. Było by wszystko jasne.

maciej598598 komentarzy: 184524.08.2012, 13:03

szkoda bo jest o wiele lepszy od Walcotta.

aaron komentarzy: 337124.08.2012, 13:01

tak samo Wenger o Cazorli i co?!? Cazorla w AFC :)

CESC_04 komentarzy: 75024.08.2012, 12:41

Wobec odejścia Walcotta to na skrzydło chciałbym Dembele:)

IPiotrek komentarzy: 214924.08.2012, 12:41

@simpllemann

Navas to klasa (jak nie dwie) wyższa od Walcotta, więc napewno byłby ogromnym wzmocnieniem, ale z drugiej strony jeśli faktycznie ma problemy z psychiką to byłaby to ryzykowna inwestycja.

Ale nie ma co się podniecać, on nie jest w kręgu zainteresowań AFC.

Simpllemann komentarzy: 52898 newsów: 52424.08.2012, 12:27

Powiedzcie: warto byłoby Go brać?

IPiotrek komentarzy: 214924.08.2012, 12:25

@NorbiW @Marcin

Wasze zmiany wymagałyby dodatkowo jeszcze jednej zmiany - zmiany menadżera :)

schade komentarzy: 386224.08.2012, 12:25

Zamiast Walcotta, mógłby do nas dojść kolejny Mistrz Europy.

NorbiW komentarzy: 135324.08.2012, 12:24

gervinho i walcott sobie poradza na skrzydłach w tym sezonie, zawsze poldi moze zejsc na skrzydło, jest tez AOX;)

Gunnerowiec komentarzy: 85024.08.2012, 12:24

A ja wam mowie, że przyjdzie do nas, tak na 80%

NorbiW komentarzy: 135324.08.2012, 12:22

Tez bym wolał zeby Poldi na skrzydło a Lorente w atak z Giroud. :d

Mizii komentarzy: 419124.08.2012, 12:18

szkoda, że nasi najlepsi piłkarze nie mieli takiej choroby, tak może grali by jeszcze u nas...

aguero10 komentarzy: 861224.08.2012, 12:14

Nic specjalnego nie gra.Jeśli kogoś na skrzydło do z Szachtara Douglasa Coste .

bartosz93m komentarzy: 103524.08.2012, 12:07

miałby problem z aklimatyzacją

Marcin komentarzy: 13824.08.2012, 12:06

Tez uważam że jest nam zbędny za te 20mln funtów to już lepiej było by kupić Llorente i wtedy na skrzydło by poszedł Poldi a na szpicy Giroud i Llorente i do tego jakiś uniwersalny obrońca co mógłby grac tez na DM

IPiotrek komentarzy: 214924.08.2012, 12:03

W sumie, jestem w stanie uwierzyć w jego chorobę, która by tłumaczyła dlaczego piłkarz z takimi umiejętnościami gra jeszcze w Sevilli.

badyl254 komentarzy: 264124.08.2012, 12:02


wito88 - Ty po prostu nie zdajesz sobie sprawy z trudności jakie wynikają po napadach lęku...

jimmykanonier1886 komentarzy: 1078424.08.2012, 11:56

bardzo dobry piłkarz, szkoda,że do Nas nie trafi

seba9196 komentarzy: 87424.08.2012, 11:47

wito88, człowieka z problemami na tle psychicznym nazywasz zakompleksionym? Nie mam pytań.
Jeśli Theo zostanie to transfer skrzydłowego jest zbędny. Priorytetem powinien być DM.

kanonier12212 komentarzy: 183324.08.2012, 11:43

No i tak się dla nas skończy okienko,Navas nie przyjdzie,bo to plota,Sahin pójdzie do Liverpoolu,a dziura po Songu będzie przez cały następny sezon.

mitmichael komentarzy: 4924324.08.2012, 11:42

Navas nie jest Nam potrzebny, zwłaszcza z tymi problemami.

IPiotrek komentarzy: 214924.08.2012, 11:40

Oczywiście, że nic nie wie o Arsenalu, bo Arsenal się nim poprostu nie interesuje.

To jest najprawdziwsza plotka :)

Maciek_AFC komentarzy: 248624.08.2012, 11:38

chyba nikt juz do nas nie dolaczy w tym okienku

wito88 komentarzy: 38724.08.2012, 11:38

W ogóle co to za choroba? Jakiś zakompleksiony typek, przyjechał by do angli, nowy teren to by pewnie z rok potrzebował żeby się tu zaaklimatyzować...

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Brentford - Arsenal 1.01.2025 - godzina 18:30
? : ?
Arsenal - Ipswich 27.12.2024 - godzina 21:15
1 : 0
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool17133142
2. Arsenal18106236
3. Chelsea18105335
4. Nottingham Forest18104434
5. Newcastle1885529
6. Bournemouth1885529
7. Manchester City1884628
8. Fulham1877428
9. Aston Villa1884628
10. Brighton1868426
11. Brentford1873824
12. Tottenham1872923
13. West Ham1865723
14. Manchester United1864822
15. Everton1738617
16. Crystal Palace1838717
17. Wolves18431115
18. Leicester18351014
19. Ipswich18261012
20. Southampton1813146
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah1511
E. Haaland131
C. Palmer116
A. Isak104
B. Mbeumo102
C. Wood100
Matheus Cunha93
N. Jackson93
Y. Wissa91
J. Maddison84
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady