NieSzczęsny Arsenal przegrywa z Southampton 0-2

NieSzczęsny Arsenal przegrywa z Southampton 0-2 01.01.2015, 16:56, Sebastian Czarnecki 1729 komentarzy

Jeżeli kiedyś na rynku wydawniczym pojawi się książka pod tytułem: "Jak nie należy grać w defensywie", to możemy być pewni, że wyda ją ktoś z obozu Arsenalu. Obronę londyńczyków w tym meczu - a może nawet w całym sezonie - należy skomentować jednym, ale za to bardzo popularnym w środowisku kibicowskim słowem - BANTER.

Kanonierzy dali dziś taki popis, że wynik spokojnie mógłby być o kilka bramek wyższy i tylko cud sprawił, że Święci zmarnowali tyle dogodnych sytuacji. Defensywa dowodzona przez koszmarnych Mertesackera i Koscielnego potykała się o własne nogi, a wszystko podsumowała fatalna postawa Szczęsnego, który ponosi największą winę za oba stracone gole. Czy to wina kaca, czy może słabszej dyspozycji - tego nie wiemy, ale taka gra jest nieakceptowalna na tym poziomie.

Southampton: Forster - Alderweireld, Fonte, Gardos (71. Yoshida), Bertrand - Wanyama, Davis - Mane (42. Reed), Ward-Prowse, Tadić (84. Long) - Pelle

Arsenal: Szczęsny - Debuchy (84. Akpom), Mertesacker, Koscielny, Gibbs - Chambers (60. Walcott), Coquelin - Chamberlain, Cazorla, Rosicky - Sanchez

Spotkanie zaczęło się od groźnego ataku ze strony gospodarzy. W siódmej minucie dobrym dośrodkowaniem z lewego skrzydła popisał się Dusan tadić, a strzał głową Graziano Pellego trafił w słupek. Wojciech Szczęsny nawet nie zareagował i z kąśliwym uśmieszkiem stał w miejscu i obserwował lecącą piłkę.

Kolejne minuty nie przysporzyły nam większych emocji. Dośrodkowania obu stron zatrzymywały się przeważnie na obrońcach, lub były wyłapywane przez bramkarzy. Nikt nie stworzył sobie wystarczająco groźnej sytuacji, by dać swojej drużynie prowadzenie.

Na takową akcję musieliśmy czekać aż do 20. minuty, kiedy to dobre podanie z prawego skrzydła posłał Tomas Rosicky. Na piłkę nabiegł Santiago Cazorla, który mocnym strzałem chciał zaskoczyć Forstera, ale uderzenie w sam środek bramki nie przysporzyło Anglikowi większych kłopotów.

Siedem minut później niezłym strzałem z woleja popisał się rozgrywający dobre spotkanie Alex Chamberlain, ale uderzeniu zabrakło precyzji i piłka minęła się z bramką.

Trzydziestą minutę na zegarze Alexis Sanchez uczcił strzałem z 30 metrów w środek bramki.

W 34. minucie prawdziwy popis gry defensywnej Arsenalu! Laurent Koscielny nie upilnował szarżującego Sadio Mane, co sprokurowało Szczęsnego do idiotycznego wyjścia z własnej bramki. Senegalczyk zdecydował się wkręcić piłkę, co mu się udało nawet przy asyście Pera Mertesackera, który zaliczył nieudolną próbę wybicia futbolówki. 1-0 dla Southampton.

W 41. minucie polski bramkarz nieco się zrehabilitował broniąc strzał Warda-Prowse'a, ale mimo wszystko szansę na dobitkę otrzymał Toby Alderweireld, którego uderzenie przewrotką przeszło ponad bramką.

Minutę później w miejsce kontuzjowanego Sadio Mane wszedł młody Harrison Reed.

Do końca pierwszej połowy wynik nie uległ już zmianie, Southampton prowadzi z Arsenalem 1-0.

Druga część meczu zaczęła się dość spokojnie, ale pierwszą groźną akcję przeprowadzili goście. W 55. minucie groźnym uderzeniem popisał się Alexis Sanchez, ale bardzo dobrze interweniował Fraser Forster.

Zaledwie minutę później Southampton skarcił swoich rywali za niewykorzystaną sytuacją. Kolejna komedia w grze defensywnej Arsenalu: Mathieu Debuchy nieudolnie wybijał piłkę, a Wojciech Szczęsny zamiast ją złapać, podał wprost pod nogi Dusana Tadicia. Serb nie zwykł marnować takich sytuacji i strzelił łatwą bramkę. 2-0!

Dwie minuty później Dusan Tadić stanął przed kolejną okazją na strzelenie gola, ale tym razem strzelił obok bramki.

Po godzinie meczu Arsene Wenger desygnował do gry Theo Walcotta, dla którego jest to dopiero drugi mecz w tym sezonie. Wychowanek Southampton zastąpił na murawie innego byłego gracza Świętych - Caluma Chambersa.

Podopieczni Ronalda Koemana dalej nacierali na bramkę Arsenalu i w 61. minucie mogli zdobyć kolejnego gola. Tym razem Graziano Pelle uderzył w słupek. Arsenal zdołał jedynie odpowiedzieć desperacką próbą Gibbsa z dystansu.

W 66. minucie oglądaliśmy kolejny popis gry defensywnej Arsenalu. Koscielny wymanewrowany jak pachołek na treningu, Wojciech Szczęsny z kolejnym głupim wyjściem i strzał Pellego, który głową z linii bramkowej wybił Mathieu Debuchy. Francuz okazał się lepszym bramkarzem niż Szczęsny.

Dwie minuty później kontrowersyjna sytuacja z udziałem sędziego. Florin Gardos, który jako ostatni obrońca powalił wychodzącego na wolną pozycję Alexisa Sancheza, otrzymał jedynie żółtą kartkę, choć wejście kwalifikowało się na czerwoną. Z rzutu wolnego uderzał sam Chilijczyk, ale przeniósł piłkę ponad poprzeczką.

Jedyne, co Arsenal mógł zrobić, to oddać kolejny strzał z dystansu. Tym razem próbował Chamberlain, ale dla Forstera nie stanowiło to żadnego wyzwania.

Na sześć minut przed końcem meczu na boisku zameldował się Chuba Akpom, który zmienił Mathieu Debuchy'ego.

Mimo usilnych starań, defensywa Arsenalu nie potrafiła zrobić nic więcej, by umożliwić Świętym strzelenie kolejnego gola. Mecz zakończył się porażką Kanonierów 0-2.

Premier LeagueRaport pomeczowySouthampton autor: Sebastian Czarnecki źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Master10 komentarzy: 9225 newsów: 302.01.2015, 10:26

nie wiem po co po raz kolejny pisac, ze fabregas do nas nie doszedl

rownie dobrze mozna napisac czemu nie kupilismy austina czy clyna albo chociaz sigurdsona, bo teraz mogliby byc dobrzy u nas

fabregas nie gra u nas i po co sie tym podniecac?

ile jeszcze razy trzeba czytac ten zal kibicow?

pumeks komentarzy: 2080802.01.2015, 10:25

I jeszcze Campbell i Chambers lub Gibbs na ławce.

pumeks komentarzy: 2080802.01.2015, 10:24

hot995

Jak to jaki skład? Optymalny dla dostępnych zawodników na ich nominalne pozycje.

Czyli Rosicky z Cazorla i Coquelin środek, OX i Alexis skrzydła i Akpom na atak

GKS_AFC komentarzy: 872702.01.2015, 10:24

Ja wczoraj bym wyszedł takim składem i by wyszło lepiej:

--------------------Akpom----------------
Sanchez--Cazorla--Rosicky--Aox/Theo
-----------------Coqualin-----------------
Bellerin----Kosa----Monreal---Debuchy
-------------------Szczesny---------------

Sorey ale ja już mam dosyć tego drewnianego Pera w obonie...

Kanonier204 komentarzy: 40621 newsów: 302.01.2015, 10:24

Meczu Totkow z Chelsea nie ogladalem ale jak widze bylo to swietne widowisko. Kane dobrze licze 17 gol juz ? ten to skubaniec szaleje. Pewnie teraz dostanie gracza kolejki wiec trzeba go ladnie ubrac w ramke na filmik z Player of the Week.

hot995 komentarzy: 5997 newsów: 502.01.2015, 10:23

@ marimoshi:

Mądry Polak po szkodzie.

losnumeros komentarzy: 1369702.01.2015, 10:23


hot995

Takie gadanie na Joela a może akurat w tym spotkaniu wyszedł by mu mecz życia? teraz można aby się domyslać.

marimoshi komentarzy: 477402.01.2015, 10:19

hot995
Zagrać takim ustawieniem jak na QPR. W miejsce Flama Coq,a na szpicy wstawić Campbella,Akpoma czy Walcotta byle nie Alexisa. Ktoś kto by absorbował uwagę obrońców i robił miejsce Sanchezowi

marimoshi komentarzy: 477402.01.2015, 10:17

brachol23
Zgadzam się w 100%.

Wenger nie wyciąga wniosków nic,a nic.
Czemu Alexis na szpicy? Po piłkę musiał się cofać więc często dośrodkowania w pole karne były adresowane do "ducha".
Nie ma już pomysłu na Arsenal.
Teraz słychać dużo pochwał pod adresem Kane,Masona czy Coq. Czemu nie daje szansy młodym,a eksperymentuje Chambersem na DM,który niby kiedyś tam grał w młodzieżówce. Można było ustawić drużyna jak na QPR i na pewno lepiej byśmy na tym wyszli

hot995 komentarzy: 5997 newsów: 502.01.2015, 10:16

@ brachol23:

To jaki skład miał wybrać Wenger skoro niedostępni byli: Diaby, Flamini, Arteta, Wilshere, Ramsey, Özil, Podolski, Giroud, Welbeck, Sanogo, czy nawet Gnabry? Właściwie to i Walcotta można także włączyć do tego grona, bo widać wyraźnie, że potrzebuje czasu na dojście do pełni formy. Arsene podjął słuszną decyzję, że nie wystawił go od początku. Tylko Campbell był zdolny do gry, ale po nim to tak naprawdę nie wiadomo czego się spodziewać. Raz może dwa dał dobrą zmianę, a jak dostał cały mecz to występ tragiczny. Sam Boss zapewne nieraz już łapał się za głowę patrząc na liczne urazy. Niedostępna jest połowa składu, gdzie w Chelsea wszyscy są praktycznie zdrowi od początku sezonu. To się w ogóle w głowie nie mieści. Inna sprawa, czy te kontuzje to nie wina Francuza. Tego niestety nie wiemy, bo na razie można tylko domniemać.

Tomo_2 komentarzy: 92802.01.2015, 10:14

Jak to brak Cesca nie jest powodem takich wyników AFC? W letnim okienku po zakupie Cesca przez CFC napisałem, żeby nie okazało się, że my nie będziemy mieli kim grać w styczniu/lutym przez nasze kontuzje... I co? I wczoraj Chambers + Coq jako zawodnicy środka pola bo nie było kim tych miejsc obsadzić. Natomiast Cesc ma wydatny udział w marszu CFC po mistrzostwo - ot i logika pana Wengera...
Obrona we wczorajszym meczu to jakiś dramat. Naprawdę mieliśmy szczęście, że nie dostaliśmy 3-4 do kółka. Strzały Santiego i Sancheza były akurat praktycznie w bramkarza, więc chłop nawet za bardzo nie musiał się wykazywać.

GKS_AFC komentarzy: 872702.01.2015, 10:07

Arsenal prowadzi w walce o Cavaniego ktory moze dolaczyc teraz lub latem wg daily star hahaha.

losnumeros komentarzy: 1369702.01.2015, 10:01


mic_now

Pojechali Totkom ładnie tylko oni przynajmniej wygrali z Chelsea, my niestety nie.

mic_now komentarzy: 218902.01.2015, 09:57

meczyki.pl/obrazki,19998

buahahahaha ale pojechał kurakom.

tomonito komentarzy: 50102.01.2015, 09:53

Flamini troszkę szkoda że go w tym meczu brakło

Nasza obrona pierwszy raz była ustawiona od xxx czasów z pierwszego wyboru a zagrali tak bardzo słabo.

losnumeros komentarzy: 1369702.01.2015, 09:52

W tym meczu nie musiał eksperymentować z obrona miał do dyspozycji 7 zawodników. Chambers na DM się nie nadaje, podejdzie do przeciwnika ale to wszystko czasami odbierze piłke a czasami stoi, ja tam go widzę na ŚO. Koklę mam nadzieje że nie obrośnie w piórka po tych 2 dobrych meczach.

Master10 komentarzy: 9225 newsów: 302.01.2015, 09:46

Wlasnie kolejny mecz, w ktorym musze krytykowac Cazorle i Oxa.

Nieskutecznosc i wiatr, z ktorego nie mozna zebrac burzy :)

Walcott wczoraj to sie chyba z Podolskim zamienil, ale jemu oczywiscie wybaczam, bo po kontuzji

Wybaczam rowniez slaba gre Chambersa, bo on po prostu fizycznie troche nie ogarnia, przez co brak mu pewnosci siebie i jest bardziej spiety, czyli slabiej gra. Poza tym jest mlody i gral na 3 roznych pozycjach. Nie ma co go oceniac w kontekscie gry na tej czy innej pozycji, bo teraz jakbysmy grali nawet z drugoligowcem, to mozliwe, ze tez by popelnial proste bledy, ale to jest zrozumiale ( i tak sie dziwie, ze nie mial jeszcze jakiejs kontuzji )

Za to wolalbym podyskutowac o Coquelinie, narazie gra dobrze, ale Flamini u nas w pierwszych tygodniach tez gral tak, ze wydawalo sie, ze bedzie dawal odpowiedni poziom.

brachol23 komentarzy: 32002.01.2015, 09:41

Wyjątkiem jest obrona no ale kogo to jest wina, że Wenger nie ma wyjscia i w tej obronie musi eksperymentowac?

brachol23 komentarzy: 32002.01.2015, 09:39

hot995
Nie zgodze sie z Tobą!! Po pierwsze skład ustawiony był pod remis i nic po za tym!! To, że gra wyglądała jak wyglądała i niczym nie swiadczy i to że gole po błędach. Prawda jest taka, że nasz skład wyglądał tak, że jak stracimy pierwsi gola to jest po meczu. Na dobrą sprawe ofensywni gracze to był Ox i Alexis z czego Alexis na srodku gdzie wiadomo, że najlepiej gra z boku. Santi i Rosicky to typowi rozgrywający gdzie nie grają czy w srodku czy na skrzydle idzie to zauważyć jak usposobieni są ci zawodnicy. Według mnie Wenger od początku sezonu nie umi dobrać optymalnego składu. Wiadomo są kontuzje ale u Wengera kontuzje powodują, że eksperymentuje już "sprawdzonymi" zawodnikami zamiast dawać szanse graczom którzy wystepują na pozycjach w których wychodzi brak.

hot995 komentarzy: 5997 newsów: 502.01.2015, 09:21

Niektórzy tutaj popadają w ostrą paranoję. Cokolwiek by się nie stało - wina Wengera. Trochę jak swego czasu u nas w polityce z tym, że nazwisko inne. Nie ma się co dziwić. To samo państwo i tak samo ułomna społeczność. Wczoraj Arsene musiał desygnować do gry dość eksperymentalny skład i sama gra nie wyglądała źle. Zespół nie dał się zdominować, jak w spotkaniu z Liverpoolem, czy WHU. Wręcz przeciwnie, to my mieliśmy inicjatywę i tutaj na pewno trzeba Bossa pochwalić. Niestety pierwsi do głosu doszli jednak zawodnicy Soton, a w obu sytuacjach mieliśmy trochę szczęścia. Szkoda niewykorzystanej sytuacji Cazorli. Tym bardziej, że jego forma cały czas zwyżkuje. Przegraliśmy ten mecz nie przez trenera tylko przez błędy indywidualne. Cała trójka zagrała fatalnie: Szczęsny, Kościelny, Mertesacker. Nie ma sensu bawić się w to kto bardziej zawinił, bo każdy z nich mógł zapobiec utracie obu bramek. Kolejne frajersko przegrane spotkanie zaraz po United. Cała defensywa wygląda dość przeciętnie i zmiana bramkarza nic tutaj nie pomoże. Fabiański jak widać także zachował miejsce w składzie. Nikt nie jest doskonały i Wojtek też ma prawo wpuścić jakiegoś "Harta", czy "Valdesa". Osobiście zastanowiłbym się po prostu nad kupnem klasowego stopera zimą (jeżeli będzie taka możliwość), bo widać gołym okiem, że Per jest strasznie niepewny w tym sezonie. Laurent także zagrał poniżej swoich możliwości, ale wszyscy wiemy, że u niego to wyjątek, a nie reguła jak w przypadku Niemca. Inną opcją jest też postawienie na Chambersa w środku. Niemniej jednak nowy stoper i tak jest potrzebny. Zatem tutaj rodzi się pytanie, czy jakikolwiek. Zdaniem większości użytkowników byle jaki, ale ważne, żeby przyszedł. Moim zdaniem to błąd. W tym momencie mamy trzech nominalnych ŚO, bo Caluma śmiało można do tego grona włączyć. Jeżeli teraz przyjdzie ktoś przeciętny (patrz. Reid, czy inny Vlaar), to nie sądzę, żeby Wenger szukał latem kolejnego obrońcę. Nie oszukujmy się czas Pera dobiega końca i warto byłoby poszukać już na ten moment klasowego partnera dla Kościelnego. Jak widać Coquelin daje radę, więc śmiało można poczekać z transferem DP do lata. Na ten moment priorytetem powinien być raczej "uznany" stoper. Zmieniając temat. Te (nieładnie napisze) tzw. "spuszczanie" się nad Tottenhamem trochę mnie śmieszy. Lampard dobrze ich podsumował o ile naprawdę tak powiedział. W końcu po ostatnich blamażach z LFC, AFC, CFC, czy City coś im też się od życia należy.

Simpllemann komentarzy: 52881 newsów: 52402.01.2015, 09:06

Widać było, że kolejny mecz przegraliśmy fizycznie. Nasi zawodnicy odbijali się wręcz od rywali.

pumeks komentarzy: 2080802.01.2015, 09:00

Co racja, to racja.
Zamiast spróbowac poklepać (co ostatnie rzadko się zdarza) to jakieś długie piłki posyłali do Sancheza lub OX ruszał jak koń z klapkami na przebój, czyli głowa w dół i heja...

Maciar komentarzy: 69302.01.2015, 08:59

Ma ktoś wczorajszy występ Coqa?

Simpllemann komentarzy: 52881 newsów: 52402.01.2015, 08:55

No siła w powietrzu nie ma co- Sanchez 169 cm, Rosicky 178 cm, Chamberlain 180 cm, Cazorla 168 cm, Walcott 176 cm.

Simpllemann komentarzy: 52881 newsów: 52402.01.2015, 08:51

pumeks
Pewnie tak.

I tak mnie to zastanawia- skoro nie było komu wrzucić to po co nasi to robili. Jak tacy niscy zawodnicy mieli walczyć o główki ze środkowymi obrońcami "Świętych".

pumeks komentarzy: 2080802.01.2015, 08:50

Chodzi mi o to, że na cholerę wrzucają piłki jak w polu karnym nie ma nikogo, który by zgrał ta piłkę, strzelił głową lub przepchał obrońców robiąc miejsce koledze.
A tak....cóż....nasze karzełki się miotają między drwalami.

pumeks komentarzy: 2080802.01.2015, 08:46

simpllemann

Może niższa ale procentowo skuteczniejsza :)

Simpllemann komentarzy: 52881 newsów: 52402.01.2015, 08:41

pumeks
Specjalnie sprawdzę ile wyniesie liczba dośrodkowań, gdy na boisku będzie Giroud. Nie będę zaskoczony jeśli będzie ona niższa.

pumeks komentarzy: 2080802.01.2015, 08:39


simpllemann

Nie ma Giroud to dośrodkowania leca w powietrze.

Simpllemann komentarzy: 52881 newsów: 52402.01.2015, 08:22

We wczorajszym spotkaniu wykonaliśmy 31 dośrodkowań. Żadne z nich nie stworzyło zagrożenia pod bramką rywali.

brachol23 komentarzy: 32002.01.2015, 07:15

JogaBanito
Czytaj ze zrozuminiemiem. Twierdze, że w tym sezonie przegrywamy mecze zanim wejdziemy na boisko. Ustalanie składu od początku nawet przy małej ilości kontuzji było bezsensowne. Wenger to mistrz wystawiania zawodnikow na pozycjach co sami nawet twierdza czują sie gorzej. Pytasz sie kto miał grac na DM i nie czepaim sie coqa. Mnie zastanawiam dlaczego nie zagrał cambpell i w srodku Rosa tam gdzie jest do dzis jednym z lepszych mimo wieku jak jest w formie i Santi. Wygrali z WHU 2 dm w skladzie i co juz tak do konca sezonu bedziemy grać? Nie można było Coqa zostawic tylko? Per gra cały sezon, czemu Chambersa nie dał na CB i był by skład świerzy bez kombinowania. Takie eksperymenty nie na tym poziomie i etapie rozgrywek. On woli wystawić kogoś kto już grał w tym sezonie obojetnie gdzie jak dać komuś szanse na miejsce gdzie ten brak sie pojawia. Ten cały sezon to jakas nie normalna logika!!

lordpat komentarzy: 336602.01.2015, 07:04

Mid, zgadzam się, ale w jakim normalnym klubie kontuzjowani sa wszyscy pomocnicy !? (Oprocz cazorli)

Midgardsorm komentarzy: 15336 newsów: 41202.01.2015, 03:59

Okej - ciśnienie wróciło do normy i łzy przestały lecieć, więc mogę się na spokojnie wypowiedzieć.

Niektórzy kibice naprawdę powinni ochłonąć. W ostatnich iluś tam meczach to była na sza druga porażka od czasu spotkania ze Stoke, a od trzeciego miejsca dzielą nas 4 punkty. Dodać do tego należy, że ostatnio musieliśmy - lub wciąż musimy - radzić sobie bez Artety, Ramsey'a, Wilshere'a, Özila, Rosicky'ego, Girouda, Koscielnego, Debuchy'ego, Walcotta, Szczęsnego, Ospiny... Dodać do tego należy najnowsze nazwiska na tej liście - Welbeck, Podolski i Flamini. Biorąc pod uwagę okoliczności, radziliśmy sobie całkiem przyzwoicie.

Dziś w pomocy musieliśmy radzić sobie w MOCNO eksperymentalnym zestawieniu z Chambersem - który w Arsenalu jeszcze na tej pozycji nie grał - oraz Coquelinem - który normalnie byłby jeszcze na wypożyczeniu.

cwalin komentarzy: 237702.01.2015, 03:57

Z Poldim cos sie swieci ,obawiam sie ze juz w Arsenalu nie zagra szkoda tym bardziej ze przed sezonem kupilem nowa koszulke pumy z Podolskim.

cwalin komentarzy: 237702.01.2015, 03:43

Jestem ciekawy jakim skladem zagramy z Hull,moze wroci Welback i to wszystko,a no i Ospina w bramce,jak dobrze zagra powinien troche pograc w lidze ,trzeba Go przetestowac .

patryksz komentarzy: 368402.01.2015, 02:26

mar

Jeśli to przeczytasz to chciałbym, żebyś wiedział, że honor zwrócony mocno. Małe przeoczenie.

BigPower komentarzy: 2672 newsów: 202.01.2015, 02:21

Myślę, że jakby wbił fagas to wtedy nie bylo byntu Alexisa. Arsenal pozwolił sobie na kupno jednej gwiazdy - (chodzi głównie o płace) i załataniu dziur w obronie i bramce (ale dziura w obronie jest nadal). W lecie Arsenal zaszaleje imo w transferach tylko obyśmy byli w top 4 minimum.

DexteR_000 komentarzy: 767002.01.2015, 02:09

Nie moglem oggladac meczu,ale przed chwila jak sprawdzilem wynik to klapa mi opadla...
A bramki ktore zobaczylem na fb to juz wgle.

mar12301 komentarzy: 2323302.01.2015, 02:08

patryksz

Nic takiego nie napisałem, nie przeczytałeś dokładnie.

FabsFAN komentarzy: 25239 newsów: 302.01.2015, 01:53

Verminator97

youtube.com/watch?v=emZk81mJOf8

To jedno z najlepszych zagrań na mś. Szkoda że potem Di Maria doznał kontuzji. Messi podaje jakby wiedział , co zrobi obrońca i jak pobiegnie Angel.
Ale przy całej sympatii do Leo - to Mascherano był najlepszym piłkarzem tych mistrzostw.

tabasco10a komentarzy: 97802.01.2015, 01:47

Co Santi ma dziabnięte na przedramieniu? Imię kogoś? Bo w sumie często przy celebracji gola całuje swoją łapę w tym miejscu

patryksz komentarzy: 368402.01.2015, 01:41

mar

Niekupienie Fabsa to problem Arsenalu? Dobra. W takim wypadku dzisiaj byś napisał "Niekupienie Sancheza to problem Arsenalu". Ten gość nie jest nam potrzebny.

Verminator97 komentarzy: 1490002.01.2015, 01:40

FabsFAN > Też w finale byłem za Argentyną. Jak pewnie większość polskiego społeczeństwa. :D

FabsFAN komentarzy: 25239 newsów: 302.01.2015, 01:36

Verminator
Dla mnie to jest najlepszy piłkarz w historii i szczerze żałuję że Argentyna nie wygrała Mś.

zbillu1989 komentarzy: 51902.01.2015, 01:30

marimoshi bo to jest mój post tylko dodałem Schustera do tej listy.

marimoshi komentarzy: 477402.01.2015, 01:26

na lfc pe el widzialem identyczny post :D

zbillu1989 komentarzy: 51902.01.2015, 01:25

Moim zdaniem to Wenger też powinien odejść tak się przyglądam znanym trenerom bez klubów i obecnie wygląda to tak.
Cesare Prandelli, Luciano Spalletti, Walter Mazzarri,Bernd Schuster, Armin Veh, Dick Advocaat, Ruud Gullit, Martin Jol, Bert van Marwijk, Johan Neeskens,Frank Rijkaard,Christoph Daum,Friedhelm Funkel,Bruno Labbadia, Felix Magath, Lothar Matthäus, José Antonio Camacho, Quique Flores,Javier Irureta, Miguel Ángel Lotina, Juande Ramos, Lorenzo Serra Ferrer, Serse Cosmi, Paolo Di Canio, Alberto Malesani, Delio Rossi, Giovanni Trapattoni, Alberto Zaccheroni, Kevin Keegan, Tony Mowbray, Tim Sherwood, Frédéric Antonetti, Élie Baup, Raymond Domenech, Guy Lacombe.

Według mnie jedyni ciekawi trenerzy którzy mogli by coś zmienić w Arsenalu są Prandellii Spalletti i Bernd Schuster brak wielu dobrych trenerów obecnie bez pracy myślę że ktoś z tej trójki mógł by coś zrobić w Arsenalu.

Verminator97 komentarzy: 1490002.01.2015, 01:25

FabsFAN > Może i za Nim nie przepadam, ale to jest geniusz footballu! Z przyjemnością obejrzałem cały filmik. :)

marimoshi komentarzy: 477402.01.2015, 01:23

Moim zdaniem przede wszystkim potrzeba stabilizacji. Czas przestać rzucać piłkarzy na różne pozycje. Jakim cudem w jednym meczu Cazorla gra wyśmienicie,by w nastpęnym zagrać piach? Podobnie sprawa ma się z paroma innymi zawodnikami.

Czemu od około 60 minuty Ox grał na środku,a po bokach biegali Cazorla z Rosickim?

Czemu bez Żwira gramy wrzutkami,a z nim w składzie po ziemi?

Reprezentacja Polski ma 100x groźniejsze stałe fragmenty niż my. Mają mniej czasu na ich opracowanie,a my w pół sezonu nie umiemy ich wypracować? Czyżby reprezentacja Polski miała większych specjalistów czy może ktoś olewa to na treningach.

Rosomak komentarzy: 257502.01.2015, 01:14

Tak realnie patrząc na nasz skład to do pierwszego składu potrzebujemy minimum środkowego obrońcy, defensywnego pomocnika i napastnika. Po za tym musimy jeszcze liczyć że Gibbs i Debuchy podniosą swój poziom gry w defensywie bo często zdarza im się popełniać głupie błędy, Ramsey/Wilshere będą mieć formę i przy okazji nie złapią jakiejś długoterminowej kontuzji (warto przypomnieć że Walijczyk miał tylko jakieś pół sezonu formy a Anglik jeden sezon i kilka przebłysków), do formy wróci Walcott albo AOC wreszcie podniesie poziom swojej gry, Szczęsny wreszcie zrobi progres i z dobrego bramkarza z przebłyskami stanie się świetnym regularnym bramkarzem.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Nottingham Forest 23.11.2024 - godzina 16:00
? : ?
Chelsea - Arsenal 10.11.2024 - godzina 17:30
1 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady