Oceny Kanonierzy.com - United vs Arsenal

Oceny Kanonierzy.com - United vs Arsenal 29.08.2011, 13:38, Szymon Ortyl 81 komentarzy

Prezentujemy oceny zawodników przygotowane przez naszych redaktorów, Szymona Ortyla i Eryka Delingera, którzy ocenili "pojedynek" Arsenalu z Manchesterem United.

Wojciech Szczęsny: 5.0 - Udało mu się kilka dobrych interwencji, które zapewne uchroniły „zespół” przed jeszcze większym upokorzeniem, lecz mimo wszystko trudno ocenić wyżej bramkarza, który wpuścił osiem goli. Tym bardziej, że nie zawsze był bez winy.

Carl Jenkinson: 2.0 - Zbyt często ruszał do przodu i zostawiał wiele wolnej przestrzeni. Ponadto dwa razy w podbramkowych ratował się faulem na żółtą kartkę, co zaowocowało odesłaniem do szatni. Najgorsze, że póki niedoświadczony nastolatek był na murawie, nie był wcale najsłabszym punktem bloku defensywnego.

Johan Djourou: 1.0 - Fatalny, absolutnie tragiczny występ. Był jak dziecko we mgle, raz za razem ogrywany przez rywali. Wyliczanie jego błędów nie ma sensu, wystarczy raz jeszcze spojrzeć na wynik meczu. Z piłkarza, który kilka miesięcy temu był ostoją defensywy i przyczyniał się do utrzymania serii czystych kont nie został żaden ślad.

Laurent Koscielny: 4.0 - Jeżeli już któryś z defensorów Arsenalu wykazywał się pomyślunkiem, umiejętnościami i zdobywał się na dobrą interwencję – to właśnie on. Mimo, że nie był bezbłędny, wyróżniał się na tle trampkarzy wokół.

Armand Traore: 0.0 - Że kto? Traore? Był na boisku? Może kiedyś na jakimś był, ale na pewno nie wczoraj i nie na tym, o którym mówimy. Nani i Smalling raz za razem zupełnie nieatakowani przemieszczali się po lewym skrzydle Arsenalu.

Francis Coquelin: 6.0 - Ligowy debiutant był najjaśniejszym punktem zespołu. Robił w środku pola co tylko mógł, a działał przecież w pojedynkę, bez jakiegokolwiek wsparcia. Jeżeli Arsenal był na deskach, to jego zejście było jak pozostawienie nieprzytomnej ofiary w ringu na pastwę bezlitosnego rywala.

Aaron Ramsey: 1.0 - Aaron zagrał na swoim solidnym, od dawna prezentowanym pozomie. Szkoda tylko, że poziom ten jest porównywalny z poziomem kontuzjowanego Denilsona.

Andriej Arszawin: 1 - Niewątpliwie bardzo się starał i dawał z siebie wszystko, jednak już w 30 minucie spotkania powinien ujrzeć czerwoną kartkę. Zawodnik o takim doświadczeniu MUSI wiedzieć, iż osłabianie klubu, w którym z różnego powodu nie może występować 9 podstawowych zawodników jest skrajnie nieodpowiedzialne.

Tomas Rosicky: 5.0 - jeden z niewielu zawodników, którym cokolwiek na boisku wychodziło. Dużo biegał i powinien zaliczyć 3 asysty. Niestety po jego podaniach, tak Arszawin jak Walcott oraz van Persie nie potrafili wykorzystać niemal 100% sytuacji.

Theo Walcott: 7.0 - zdecydowanie najlepszy zawodnik w drużynie Kanonierów. Strzelił bramkę oraz wywalczył karnego. Nie wszystko mu wychodziło, niemniej jednak próbował poderwać drużynę do walki.

Robin van Persie: 3.5 Słaby występ kapitana Kanonierów. Co prawda zdobył bramkę, ale zmarnował kilka kapitalnych sytuacji. Nie strzelił również bramki z karnego, czego kapitan przegrywającego zespołu po prostu MUSI dokonać.

Oceny autor: Szymon Ortyl źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
armata_PL komentarzy: 6219 newsów: 430.08.2011, 11:18

Jakby się dało to można dac -1 :D

mazurinhio komentarzy: 6630.08.2011, 10:28

Francis Coquelin widze ze jak na debiut z takim przeciwnikiem to niema tragedii

rol18 komentarzy: 192930.08.2011, 10:16

oceny jak najbardziej sprawiedliwe

kubinho14 komentarzy: 54930.08.2011, 08:09

jak dla mnie Wojtek 2.0 nie miał żadnej interwęcji a to 2.0 to dlatego że Polak:D

Ciasteck2 komentarzy: 446730.08.2011, 07:43

No cóż takie oceny, jaki mecz :P

DB10 komentarzy: 149630.08.2011, 03:52

Przepraszam za podwojny post, ale jaka zwrotnosc? Lepiej? Chyba ogladalismy wa rozne mecze.

DB10 komentarzy: 149630.08.2011, 03:51

@Shinev

"Aaron z każdym meczem gra coraz lepiej, ma świetną zwrotność, celnie podaje. Szawa z kolei, przynajmniej próbował, robił rajdy, które co prawda zwykle kończyły się utratą piłki, ale starał się."

Kolego chyba kpisz?!

niski93 komentarzy: 581629.08.2011, 22:03

Zgadzam się z ocenami.

Gunner4Life komentarzy: 19129.08.2011, 21:26

niektórzy, sorry*

Gunner4Life komentarzy: 19129.08.2011, 21:26

u niektórych nie powinni być w ogóle klasyfikowani..

HusarzAFC komentarzy: 150229.08.2011, 20:46

Ale rzeź.

Shinev komentarzy: 11405 newsów: 129.08.2011, 19:54

Beznadziejne są te oceny. Szczególnie w przypadku Coquelina, Ramseya, Arshavina, Walcotta i RvP. Francis był najjaśniejszym punktem zespołu? Hahahah...chodzi o to że ze dwa razy wrócił i piłkę odebrał? Niee no kox. Ja nie mówię że zagrał fatalnie, ale 6 dla Coquelina przy 1 Ramseya to obraza Walijczyka. Aaron z każdym meczem gra coraz lepiej, ma świetną zwrotność, celnie podaje. Szawa z kolei, przynajmniej próbował, robił rajdy, które co prawda zwykle kończyły się utratą piłki, ale starał się. Oddał kilka niezłych strzałów na bramkę, z czego jeden naprawdę groźny. I tutaj nie rozumiem dlaczego Robin miałby być ponad trzykrotnie lepszy od Andrzeja. Van Persie spacerował po boisku, nie angażował się w obronę, zero pressingu, woli walki. Nie chcę mu tego karnego wypominać, bo nie strzelił źle. Tutaj propsy dla De Gei. A Walcott, cóż, może jestem do niego uprzedzony, ale wciąż uważam że jest cholernie słaby. Bawiły mnie te jego strzały z dystansu - ani mocne ani precyzyjne. Piłka ledwie się do bramki dotoczyła raz. Mimo to strzelił honorowego gola i za to gratulacje.

A co do naszej obrony, to zejdźcie z Jenkinsona! On nie ma doświadczenia, został wrzucony na głęboką wodę, na dodatek w worku. IMO jak na swoje możliwości świetnie. DJ się zaangażował w podróże po Afryce i lami, a Kosa potrzebuje TV by dobrze funkcjonować. A Traore był bardziej widoczny niż Coquelin, więc nie rozumiem skąd to zdziwienie, że był na boisku.

schade komentarzy: 386229.08.2011, 19:34

Pierwszy raz średnio się zgadzam z tymi ocenami. Arshavin i Traore zagrali gorzej od Jenkinsona? Jenkinson zasłużył na -1!

Kubi komentarzy: 55729.08.2011, 19:17

Jakbyście oglądali mecz, to byście śmiało stwierdzili że z 4 gole to błędy Jenkinsona, a nie Djourou.

SirAlex komentarzy: 100029.08.2011, 19:14

@bylu jaja sobie robisz z tą notą 9?
Na to w takim razie Ge Gea ma 10 bo puścił jedną bramkę słabą a Wojtek 2 i do tego David obronił karnego i ze 3 wasze setki. ;/

Obaj bramkarze INO zasłużyli na 7, może 7,5.

A i u Was jeszcze Wallcot na 6 moim zdaniem.

bylu komentarzy: 3229.08.2011, 18:55

Jak dla mnie jedyną osobą, która zasługuje na notę 9 jest Szczęsny, ponieważ tylko ten zawodnik wyszedł na murawę teatru marzeń by grać w piłkę nożną. Cała reszta była nie obecna, przyglądała się jak klepie piłką MU lub w polu karnym ustawia sobie piłkę do strzału. Obrona ?! tutaj tego kompletnie nie było (wenger powinien zdjąć traore i johana w pierwszej połowie za karę po tragicznych błędach) zawodnicy ustawiali się do murku ale po co ? (anderson deprywuje Wojtka ale nikt nie reaguje, żeby podjąć z nim przepychankę) wszyscy zachowywali się jakby się przykleili do murawy, żadnego nagłego wyjść po gwizdku do wykonujących wolnego, żadnego podskoku, żeby odbić piłkę głową (Szczęsny wyginał się jak struna, fruwał pod poprzeczką na darmo bo reszta w polu zapomniała jak się gra jako drużyna ofensywie jak i defensywie) dwóch napastników jednocześnie biegnie żeby przejąć bezpańską piłkę i na sam koniec dochodzi do kraksy między nimi. Na początku drugiej połowy nie wykorzystaliśmy kilku 100tek gdybyśmy tylko pograli ze sobą. Wiadomo, że nie wykorzystane sytuację mszczą się bankowo gdy gra się przeciwko Diabłom. Żadnych założeń taktycznych, żadnej chęci do gry, kapitan wykonuję jedenastkę w sposób świadczący o tym, że w głowie już wiedział, że nie strzeli (zamiast celować spokojnie w środek bramki). Ogólnie był tylko Szczęsny oraz Kibice, którzy prowadzili doping przez pełne 90 minut, który było w większości bardzo dobrze słychać mimo mniejszości Naszych na wyjeździe. Czekam na Naprawdę Wielkie Nazwiska, które potrafią z marszu podyktować grę a nie potrzebują roku albo dłużej by się zgrać oraz na elastyczną taktykę jaki wzorową dyscyplinę by ją realizować w 100%.

Saphomus komentarzy: 57529.08.2011, 18:46

Też się nie zgadzam z ocenami, Jenkinson 0, a właśnie Traore 2, po za tym Walcott sprokurował karnego i nie grał dobrze, najwyżej na 6 zasłużył za bramke i faulu w polu karnym na nim

krilek3 komentarzy: 729.08.2011, 17:47

szkoda mi tego Arsenalu , i rownież tych młodych zawodników ( np. szczęsny ) - takie porażki ich dobijają i mogąnie wyrosnąc na dobrych pilkarzy. :(

dicpauca komentarzy: 296629.08.2011, 17:38

troche z ocenami sie nie zgadzam (patrzac na wynik powinny byc nizsze; kilka nazwisk wyzej, kilka nizej z pkt), ale z racji tego, ze mialem wczoraj przez 1/3 meczu pokaz slajdow byc moze jestem w bledzie...

KondzioElite komentarzy: 618729.08.2011, 17:37

Mimo wszystko Theo o jeden stopień niżej.

Reamoner komentarzy: 467429.08.2011, 17:29

Fatalne oceny w ogóle nie realne kto to przygotowywał???
Albo jest ślepy albo nie oglądał meczu ...

siloe21 komentarzy: 63429.08.2011, 17:07

Tragedia!

Rado89K komentarzy: 9129.08.2011, 16:44

cienkinson 2 ??? autor chyba meczu nie ogladal....albo zapomnial dodac minus przed ta 2 bo cienkinson zagral ponizej zera

pjoter16 komentarzy: 158 newsów: 429.08.2011, 16:44

Walcott za wysoko. Bramka zawdzięczamy błędowi de gea'i a karny nie tylko dla nas dzięki theo..

daveed komentarzy: 2229.08.2011, 16:40

za wysokie te noty jeszcze są ;p

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3029.08.2011, 16:26

W ocenie Carla brakuje słowa "sytuacjach".

W ocenie Aarona literówka w słowie "poziom"

Generalnie oceny w porządku, nie mam większych uwag. Dobra robota Chłopcy -,^

malina110xd komentarzy: 92629.08.2011, 16:22

tak sie zastanwiam czy ogladalismy ten sam mecz czy ktos tylko zerknal na livescora i wzial pod uwage kartki i bramki. Ramsey napewno zasluzyl na wyzsza ocene, Arszawin rowniez byl 100razy lepszy on Jenkinsona, ktory popelnil milaird bledow przy miliardowych staraniach Arszawina. Zgadzam sie we wszystkim obecnie z malyglod.

malyglod komentarzy: 648929.08.2011, 16:14

Wg mnie CJ był najgorszym naszym zawodnikiem. Uważnie obserwowałem jego grę nie tylko wczoraj, ten strach w oczach. On może i ma serce do gry, ale brak mu podstawowych, powtarzam podstawowych umiejętności w ustawianiu się na boisku. Nie chcę się nad nim znęcać, bo napisałbym tu o nim przydługą rozprawkę, ale po co? Żeby udowadniać, że jest najgorszym naszym zawodnikiem w meczu? Gorszym od Traore i DJ? Grał totalnie źle, katastrofa to za małe określenie. Jedyne co za nim przemawia na plus to to że może się jeszcze czegoś nauczy. Ale nie u nas, na wypożyczenie go. Do League One, niech rozegra przynajmniej 30 pełnych meczy to pogadamy o jego przydatności do naszych rezerw.

Leehu komentarzy: 1049629.08.2011, 16:12

@overmars77: To jest taki przyspieszony kurs dla niego wiesz on sobie potem ogląda cały mecz na wideo analizuje i im szybciej stracimy wszystkie rodzaje bramek tym szybciej on będzie coś potrafił.

GarosS komentarzy: 74729.08.2011, 15:53

Jak dla mnie trochę zbyt emozjonalne są te oceny. Teraz dopiero widać, że ludzie z np. Goal.com prezentują profesjonalny, dziennikarski poziom. Chociaż może to dlatego, że tutaj oceniają fani...

Traore i Jenkinson to w ogóle nie jest poziom Arsenalu. Nie wiem co ci zawodnicy robią w najlepszej lidze świata. Chociaż - przyznajcie szczerze - widać, że naprawdę bardzo mu zależy, aby się zaprezentować z jak najlepszej strony. Nie mówcie, że nie. Szkoda jedynie, że niewiele w związku z tym pożytku dla nas...

Mam pretensje do Arshavina, bo jest katastrofalnie wręcz ospały, wolny i nie myśli na boisku. W jednej z sytuacji mógł podać do Walcotta, a ten strzeliłby na pustą. No cóż, do pełni formy Rosjaninowi jeszcze bardzo daleko. I bardzo dobrze skomentowali jedną z jego akcji Panowie z C+: "Gdzie się podziały te kapitalne strzały Arshavina?". No właśnie, gdzie?

Ramsey za to strasznie zwalnia akcje. Ładnie podaje, ale gdy szła jakaś szybsza akcja to zazwyczaj kończyła się na nim. Nie ten poziom!

overmars77 komentarzy: 110029.08.2011, 15:48

Wenger ostatnio powiedział że kiedyś Jenkinson będzie wielki, a że do tego "kiedyś" będziemy tracić po 8 bramek w meczu, to nie istotne, mędrzec Wenger wie lepiej!

szym254 komentarzy: 255629.08.2011, 15:38

Ja nie potrafię patrzeć na Jenkinsona i jego grę...

bogus komentarzy: 3829.08.2011, 15:35

Zawyżone :)

concrete13 komentarzy: 869829.08.2011, 15:20

co za rozbieżność..

piotr12ek komentarzy: 35929.08.2011, 14:56

Najgorszy zawodnik to był CJ koleś nie potrafi grać. Co to jest? Ja myśle że Arsenal ale zaczynam w to wątpić!(z takimi pił
karzami daleko zajedziemy)

piotr12ek komentarzy: 35929.08.2011, 14:56

Najgorszy zawodnik to był CJ koleś nie potrafi grać. Co to jest? Ja myśle że Arsenal ale zaczynam w to wątpić!(z takimi pił
karzami daleko zajedziemy)

Leehu komentarzy: 1049629.08.2011, 14:55

@malyglod: Moim zdaniem oceny są dobre dla Jenkinsona i Traore. Carl zawsze gorzej spisywał się od Armanda, a w tym meczu co prawda dostał dwie żółte kartki ale on chciał w tych chwilach uniknąć totalnej katastrofy on jako jedyny wiedział że nie można wszystkich piłek zostawiać Wojtkowi przecież te dwie akcje zakończyły by się bramką na 90% Wojtek nie był wczoraj w najlepszej formie dziś pewnie też nie jest szczególnie psychicznej ale on się podniesie i Wenger o tym wie.

Leehu komentarzy: 1049629.08.2011, 14:51

Na najwyższą ocenę zasługują we wczorajszym meczu kibice Arsenalu którzy mimo blamażu nie opuścili swojej drużyny i zostali z nią do końca.

malyglod komentarzy: 648929.08.2011, 14:47

Oceny bardzo mocno subiektywne. Traore gorszy od Jenkinsona? Wolicie jego oglądać niż Francuza. Podziwiam was! Arsha i ramsey 1?
Oj chyba zabalowaliście koledzy, że takie oceny wam przyszły do głowy.

fabregas1987 komentarzy: 2581529.08.2011, 14:43

katastrofalne oceny nie dziwia !!! i mam nadzieje, ze sami gracze o tym wiedza :PP

Leehu komentarzy: 1049629.08.2011, 14:42

@fryko12: Wątpię żeby Baines chciał przyjść do drużyny która broni się przed spadkiem noo ale może go skusimy grą w LM, bo atrakcyjnej gry (noo chyba że chodzi o atrakcyjną dla oka grę naszych rywali która wchodzi w nasze masło jak w masło ;P) nie było wczoraj widać, pucharów też nie mamy ostatnio za dużo nawet Emirates Cup nie potrafiliśmy zdobyć.

@Dawid04111: Gdyby Van Persie trafił z karnego to nie przegralibyśmy 8-2. To był kluczowy moment tego meczu wtedy jeszcze mogliśmy nawiązać walkę później już nie.

HellSpawn komentarzy: 618529.08.2011, 14:42

Aż bałem się tu spojrzeć. Walcott za wysoko. Idiotyczny karny..

Czeczenia komentarzy: 1248729.08.2011, 14:39

zdziwiło mnie, że nie ma oceny dla Wengera, bo za każdym razem, gdy zasługuje na słabą notę, pojawia się ona tutaj

evelred komentarzy: 369129.08.2011, 14:34

chamberlain miał 1 może 2 naprawdę dobre akcje, raz minął kilku zawodników manu, będzie z niego pożytek, tylko musi mieć lepszych partnerów

coquelin zawalił drugą bramkę, ale z niego też będzie pożytek, po 1 meczu już widać, że jego IQ jest wyższe niż songa i frimponga razem wziętych

zdziwiło mnie, że nie ma oceny dla wengera, bo za każdym razem, gdy zasługuje na słabą notę, pojawia się ona tutaj

janiu14 komentarzy: 119529.08.2011, 14:24

a tego Chamberlaina nawet raz kamera na moim streamie nie pokazała.. świetny zmiennik nie ma co

damian199656 komentarzy: 762629.08.2011, 14:18

Wiedziałem że Coquelin sobie poradzi, ale nie żeby był najlepszy w naszym zespole (obok Walcotta).
Przydałby się teraz Denilson (co ja piszę?!)

Dawid04111 komentarzy: 13296 newsów: 1429.08.2011, 14:18

Wojciech Szczęsny 5.5
Carl Jenkinson 2.5
Johan Djourou 1.0
Laurent Koscielny 4.5 ( Z takimi kolegami obok to wybaczam)
Armand Traore 1.0
Francis Coquelin 4.5
Aaron Ramsey 2.0
Andriej Arszawin 3.0
Tomas Rosicky 4.5
Theo Walcott 6.5
Robin van Persie 2.0 (gdyby trafił karnego dostałby 4.0)

Alex Oxland Chamberlain 3.0

mitmichael komentarzy: 4924329.08.2011, 14:18

Gdyby nie Wojtek bylaby jak nic dwucyfrowka

kamil_malin komentarzy: 933229.08.2011, 14:17

Nikt w tym spotkaniu nie zasłużył na ocenę wyższą od 4.0.

fryko12 komentarzy: 31229.08.2011, 14:16

dla Djourou 1.0 to i tak za dużo, jego gra była po prostu żałosna no a Traore lepiej żeby już dzisiaj trafił do QPR bo może Wenger zdąży go zastąpić kimś lepszym( Bainesem tylko niech nie żałuje na niego kasy!!!! )

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
2 : 3
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal35255580
2. Manchester City34247379
3. Liverpool35229475
4. Aston Villa35207867
5. Tottenham33186960
6. Manchester United341661254
7. Newcastle341651353
8. West Ham3513101249
9. Chelsea331391148
10. Bournemouth351391348
11. Wolves351371546
12. Brighton3411111244
13. Fulham351271643
14. Crystal Palace3510101540
15. Everton351281536
16. Brentford35981835
17. Nottingham Forest35791926
18. Luton35672225
19. Burnley35592124
20. Sheffield Utd35372516
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland215
C. Palmer209
O. Watkins1912
A. Isak191
D. Solanke183
Mohamed Salah179
Son Heung-Min169
P. Foden167
J. Bowen166
B. Saka158
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com