Od 0-2 do 2-2. Remis Standardem

Od 0-2 do 2-2. Remis Standardem 12.12.2019, 20:50, Kamil Garczorz 473 komentarzy

Arsenal zdołał ugrać jeden punkt w Belgii, dzięki czemu wygrał swoją grupę w Lidze Europy. Bohaterem Kanonierów okazał się Saka, który najpierw asystował, a później sam doprowadził do remisu.

Freddie Ljungberg nieco zaskoczył wyjściową jedenastką, a największą niespodzianką było ustawienie Bukayo Saki na wahadle w ustawieniu z trzema środkowymi obrońcami. Tak prezentowały się składy obu drużyn:

Standard Liege: Bodart - Fai, Vanheusden, Laifis, Gavory - Carcela-Gonzalez, Bastien, Amallah, Cimirot, M'Poku Ebunge - Emond.

Arsenal: Martinez - Sokratis, Luiz, Mawropanos - Maitland-Niles, Willock, Guendouzi, Saka - Nelson, Lacazette, Smith Rowe.

Pierwsza godna odnotowania sytuacja miała miejsce już w pierwszej minucie. Guendouzi padł na murawę po uderzeniu łokciem, ale jego reakcja wyglądała nie nieco przesadzoną. Po około 30 minutach gry byliśmy świadkami dość rzadkiej sytuacji, kiedy to arbiter, Ekberg, podyktował rzut wolny dla Standardu za to, że on sam zmienił bieg piłki po podaniu Carcela-Gonzaleza. Pierwsze 45 minut nie były najlepsze dla Mawropanosa lub Mawropulosa jak nazwał Greka jeden z komentatorów stacji, która transmitowała to spotkanie. Po kilkunastu minutach wybijając piłkę z pola karnego, podał do Carcela-Gonzaleza, ale na szczęście jego uderzenie nie sprawiło problemów Martinezowi. Później Grek po stracie piłki próbował naprawić swój błąd faulem. Bodart, bramkarz Standardu miał zdecydowanie więcej pracy niż Emi Martinez, czterokrotnie dobrymi interwencjami ratował swój zespół przed utratą bramki. Najpierw na rzut rożny sparował strzał Smitha Rowe'a, później z bliskiej odległości próbował go pokonać Saka, ale trzeba przyznać, że przy tej próbie kąt był bardzo ostry. Tuż przed końcem znów obronił uderzenie Saki oraz poprawkę Nelsona.

Od mocnego uderzenia drugą część meczu rozpoczęli gospodarze. Dwie minuty po rozpoczęciu piłkę w bramce Martineza umieścił Bastien. Piłka po jego strzale odbiła się ręki Sokratisa i zmyliła golkipera Arsenalu. To piłkarzom Standardu dodało animuszu i próbowali podwyższyć wynik. Ta sztuka udała im się w 69 minucie. Amallah zwodem w polu karnym uwolnił się spod opieki obrońców i oddał strzał, a piłka po drodze do bramki odbiła się ręki Mawropanosa. Po greckich rykoszetach zdobywali bramki gospodarze. Widząc co dzieje się na boisku, Ljungberg postanowił wezwać posiłki. Na boisku pojawili się Chambers i Martinelli, a kilka minut przed końcowym gwizdkiem Aubameyang. To trochę pobudziło londyńczyków i po niespełna dziesięciu minutach było 2-1. Po dośrodkowaniu Saki piłkę głową do bramki skierował Lacazette. Po trzech minutach na tablicy wyników widniał wynik 2-2. Po ładnie rozegranej akcji z Martinellim, Saka uderzeniem zza "szesnastki" skierował piłkę do bramki.

Trudno się nad tym meczem rozwodzić, a kibice powinni o nim jak najszybciej zapomnieć i spróbować się nastawić pozytywnie przed kolejnym starciem. Arsenal wygrał swoją grupę, ale wygrał zaledwie trzy spotkania, ostatnie wyniki to dwa remisy i porażka.

Liga EuropyRaport pomeczowyStandard de Liege autor: Kamil Garczorz źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Gunnerrsaurus komentarzy: 1189913.12.2019, 11:04

Od zawsze wiadomo, że najlepsze kluby mają najsłabszych trenerów. Nikt nie chce tam pracować, bo nie ma tam co udowadniać. Tylko cieniasy bez ambicji idą do Realu, Barcelony, Liverpoolu, czy Juventusu. Guardiola jako jedyny się wyłamał, wstyd.

n0thing komentarzy: 5103 newsów: 36213.12.2019, 11:03

@songoku95: Roznica jest taka, że Klopp przychodząc do Liverpoolu musiał ogarnąć syf po którym zostawili mu inni menadżerowie i zrobił z nich ekipe jedna z najlepszych. A przecież nie miał takich funduszy jak Pep na początku swojej kariery. To samo z Dortmundu zrobił drużynę, która biła się z najlepszymi. Guardiola jest świetny, ale ja dużo bardziej cenię Kloppa, bo stworzył maszyny do wygrywania i potrafił wykrzesać cały potencjał drużyny. Guardiola dostaje becki co roku w LM, a Klopp udowodnił że w LM też potrafi wygrywać. Teraz najprawdopodobniej wygra jeszcze mistrzostwo.

losnumeros komentarzy: 1318913.12.2019, 11:01

@thegunner4life: A skąd wiesz czy nie miał propozycji od dobrych klubów i pensje na poziomie City? Piszę jeszcze raz ja nie mówię o klubach w środku czy końca tabeli, ale takim który u sterów Guardioli w ciągu 3 lat byłby wstanie nawiązać walkę o mistrzostwo i walczyć w LM jak Klopp. Tego nie zrobi, bo nie podoła i dobrze o tym wiem.

radzio_TRN komentarzy: 2717 newsów: 1313.12.2019, 10:59

@losnumeros: Pełna zgoda, dodam jeszcze raz to, co napisałem wcześniej.

Guardiola to fachowiec średniej półki o wybitnym szczęściu w doborze prowadzonych przez siebie drużyn oraz produkt marketingowy (pewnie dlatego, że zaczynał w Barcelonie).

Catalonczyk komentarzy: 519813.12.2019, 10:58

@thegunner4life:

Klasa, nareszcie ktoś wyjaśnił. +1

thegunner4life komentarzy: 899013.12.2019, 10:54

@losnumeros napisał: "Guardiola potrzebuje kasy i klubu z potencjałem. Czemu nie obejmie klubu z mniejszymi zasobami.? Nie mam na myśli klubu z połowy lub końca tabeli. Niech przejmie w lidze Włoskiej Romę lub Napoli?"

Bo jest jednym z najlepszych trenerów obecnie, a tacy nie przejmują Romy albo Napoli tylko biorą kluby z Topki.

Jak byś był spawaczem z 15 letnim doświadczeniem i 15 kursami też byś szukał roboty w januszexie za 2250 brutto żeby coś udowodnić?

losnumeros komentarzy: 1318913.12.2019, 10:51

Guardiola potrzebuje kasy i klubu z potencjałem. Czemu nie obejmie klubu z mniejszymi zasobami.? Nie mam na myśli klubu z połowy lub końca tabeli. Niech przejmie w lidze Włoskiej Romę lub Napoli? Czemu tego nie zrobi? Bo nie będzie miał kasy na transfery i nie poradzi sobie. Hiszpan potrzebuje zawodników z odpowiednim potencjałem i wtedy może walczyć o najwyższe cele. Czemu z przeciętnych piłkarzy nie wyciśnie maksimum i nie gra nimi? Bo tego nie potrafi i wszyscy o tym wiedzą a tylko nieliczni się przyznają. Nie można mu odmówić wizji i zmieniania stylu drużyny i to, że potrafi to robić i ma pojęcie, ale żeby to osiągnąć to potrzebuje kasy i wymienienia wszystkich niepotrzebnych zawodników i zastąpienia ich jeszcze lepszymi grajkami.

Zobaczcie jaką on ma kadrę? Może swobodnie zrobić 2 jedenastki i żadna nie ucierpi na jakości. Jednak do tego potrzebował kasy, to jaki on ma larytas w wyborze zawodników to większość managerów tak nie ma. A i tak od czasów Barcelony w LM zbiera bęcki i wg mnie to nie jest żaden przypadek.

Ja cenię bardziej Kloppa bo on przynajmniej potrafi z przeciętnego grajka wydobyć wszystko i nim grać a nie kupować kogoś za 60 czy 70 mln. Poza tym on buduję długo swój projekt a Guardiola potrzebuje fundusze na już. Więc tutaj też Jurgen go przewyższa.

Więc dla mnie Guardiola nigdy nie będzie nr. 1 wśród trenerów, jest genialny bo potrafi zmieniać drużynę i to mocno, ale na to potrzebuje kasy lub żeby drużyna była już skompletowana. Więc dla tego nigdy nie przejmie drużyny która jest w czołówce i ma ograniczone fundusze, bo by sobie nie poradził i większość z was też o tym wie, ale się do tego nie przyzna.

coooyg11 komentarzy: 318413.12.2019, 10:49

@songoku95: ja to wszystko wiem, wystarczy poczytać o tym co zrobił w Barcelonie B, tam nie miał samograja :)

songoku95 komentarzy: 2348613.12.2019, 10:41

@coooyg11: Samograja to można powiedzieć, że miał w Bayernie po Heynckesie, ale i tak całkowicie zmodernizował ten zespół narzucając swój niepowtarzalny styl.

Barcelona wiadomo, że ogromna marka (która wtedy była w kryzysie), natomiast też ją całkowcie odmienił, nowa pozycja dla Messiego, Villi, odpalenie starej gwardii.

City to całkowita destrukcja ligi i stworzenie buldożera.

Przypomnę, że pierwszy sezon w Citach Pepa był jego jedynym bez jakiekolwiek trofeum.

pLYTEK komentarzy: 411813.12.2019, 10:40

Dajcie se spokój z tym Arsenalem... Luka Doncic znowu to zrobil

coooyg11 komentarzy: 318413.12.2019, 10:38

@songoku95: przecież z tymi samograjami każdy użytkownik kanonierz.com wygrałby to samo :)

Simpllemann komentarzy: 52841 newsów: 52413.12.2019, 10:38

A tu dalej mit, że Wenger przed przyjściem do Arsenalu był nieznany i bez sukcesów.

GenzoArs komentarzy: 1981 newsów: 913.12.2019, 10:38

@Mihex: podtrzymuję, że Wenger tu nie pasuje. Ale co do Pocche, Howe to nic nie zmienia.
Bardziej bym się obawiał Howe'a niż Artety.
Co niby Pocche z tym Espanyolem osiągnął.
Wasze kontrargumenty są po to, żeby mi wytknąć błędy a nie, żeby podważyć meritum, dla którego je przytoczyłem.

sWinny komentarzy: 782513.12.2019, 10:37

Myślicie, że jakby został z nami kościelny, to by ogarnął ten burdel w obronie?

Swoją drogą ciekawe jakby się spisywała para kościelny& bielik.

darek250s komentarzy: 10294 newsów: 513.12.2019, 10:35

Kibice, ktorzy chca Artete sa niespelna rozumu.

songoku95 komentarzy: 2348613.12.2019, 10:35

Poza tym:

FC Barcelona
Mistrzostwo Hiszpanii: 2008/09, 2009/10, 2010/11
Puchar Hiszpanii: 2008/09, 2011/12
Superpuchar Hiszpanii: 2009, 2010, 2011
Liga Mistrzów UEFA: 2008/09, 2010/11
Superpuchar Europy UEFA: 2009, 2011
Klubowe mistrzostwo świata: 2009, 2011

Bayern Monachium
Mistrzostwo Niemiec: 2013/14, 2014/15, 2015/16
Puchar Niemiec: 2013/14, 2015/16
Superpuchar Europy UEFA: 2013
Klubowe mistrzostwo świata: 2013

Manchester City
Mistrzostwo Anglii: 2017/18, 2018/19
Puchar Anglii: 2018/19
Puchar Ligi Angielskiej: 2017/18, 2018/19
Tarcza Wspólnoty: 2018, 2019

Allegri:

Milan
Mistrzostwo Włoch: 2010/11
Superpuchar Włoch: 2011
Juventus
Mistrzostwo Włoch: 2014/15, 2015/16, 2016/17, 2017/18, 2018/19
Puchar Włoch: 2014/15, 2015/16, 2016/17, 2017/18
Superpuchar Włoch: 2015, 2018

Klopp
Borussia Dortmund
Mistrzostwo Niemiec: 2010/11, 2011/12
Puchar Niemiec: 2011/12
Superpuchar Niemiec: 2013, 2014
Finał Pucharu Niemiec: 2013/14, 2014/15
Finał Ligi Mistrzów UEFA: 2012/13

Liverpool
Liga Mistrzów UEFA: 2018/19
Superpuchar Europy UEFA: 2019
Finał Pucharu Ligi Angielskiej: 2015/16
Finał Ligi Mistrzów UEFA: 2017/18
Finał Ligi Europy UEFA: 2015/16

Nie mają podjazdu do Pepa

coooyg11 komentarzy: 318413.12.2019, 10:35

@radzio_TRN: ja nie jestem żadnym fanbojem, ale razi mnie w oczy jak ktoś wypisuje jakieś głupoty.

Idąc twoim tokiem rozumowania Lewis Hamilton też jest zwykłym siurkiem, bo wygrywać te wszystkie Grand Prix jeżdżąc w Mercedesie i McLarenie to żaden wyczyn, kozakiem będzie dopiero wtedy jak będzie wygrywać bolidem Williamsa.

Guardiola musi wziąć drużynę z 4 ligi i wygrać z nimi Premier w 5 sezonów. Wtedy "MOŻE" część znawców nie nazwie go przeciętnym :)

GenzoArs komentarzy: 1981 newsów: 913.12.2019, 10:33

@thegunner4life: Ok. racja. mój błąd. był Kimś. Chodziło mi bardziej o to, że było wtedy wiele głosów, że bierzemy gościa z Japonii, a nie jakiegoś sprawdzonego trenera.
Tak, czy siak, przyczepiliście się do jednego mojego błędu, bo najłatwiej je wytykać.
Sedno mojej wypowiedzi miało inny cel.

Mihex komentarzy: 2360413.12.2019, 10:33

@GenzoArs napisał: "Swoją Drogą kim był Wenger jak do nas przychodził? kim był Pep jak przychodził do Barcy? kim był Pocchetino jak obejmował TH? kim był Howe, Zidane?"
Niektóre przykłady słabe. Wenger miał za sobą Monaco, Pocche Espanyol i Soton, a Howe zaczynałw Ligue One czy jakoś tak.

songoku95 komentarzy: 2348613.12.2019, 10:29

@radzio_TRN:

1. Zajebisty okres w Barcelonie. Przypomnij sobie jak Barcelona wyglądała przed przyjściem Pepa. Jeden wielki syf.

2. Bayern wygrywał wszystko po kolei i golił wszystkich. Liga Mistrzów? No trudno

3. City: Jako pierwszy obronił tytuł chyba od dekady i to w jakim stylu, jednoczesnie bijąc rekordy punktów zdobywanych w sezonie. Dodatkowo w poprzednim sezonie wygrywając wszystko co jest do zgarnięcia w Anglii.

Odnośnie LM to wystarczy spojrzeć w jakich okolicznościach odpadał choćby rok temu ze Spurs kiedy to VAR zatwierdził gola, który w myśl obecnych przepisów jest nieprzepisowy. Z wyścigu o PL odpadli i nie ma co się łudzić, Liverpool będzie mistrzem a City mocno przyciśnie w LM. Poprzednie odpadnięcia na pewno dużo go nauczyły i nie powieli błędów z poprzednich kampanii.

kamilo_oo komentarzy: 2356713.12.2019, 10:28

"Kim był Wenger jak do nas przychodził?"

Trenerem, który zdobył mistrzostwo Francji, Puchar Francji, 3 razy wicemistrzostwo Francji i do tego dotarł do finału Pucharu Zdobywców Pucharów.

Niektórzy cały czas myślą, że Wengera to chyba z kapelusza wyciągnęli

thegunner4life komentarzy: 899013.12.2019, 10:25

@GenzoArs:
Wenger był Mistrzem Francji, Zdobywcą Pucharu Francji, Finalistą PZP, wygrał też Puchar Japonii bodajże.

thegunner4life komentarzy: 899013.12.2019, 10:22

@kamilo_oo:
Nic to nie zmieni. Nawet VVD mógł by do nas dołączyć dalej było by to samo.

GenzoArs komentarzy: 1981 newsów: 913.12.2019, 10:22

Jeśli chodzi o trenera dla Arsenalu, ja upieram się przy swoim, czyli przy Artecie. Nie jak to radzio_TRN napisał w stylu "mamo chcę Artetę".
Jestem zdania, że to jest jedyny moment kiedy możemy zaryzykować z takim "wynalazkiem", a który może zaprocentować.
Weźmy takiego M.Allegri. i co? zagra 2 sezony, wyciągnei nas z kryzysu i odejdzie. I co wtedy? historia się powtórzy. Znów spadniemy na dno.

Swoją Drogą kim był Wenger jak do nas przychodził? kim był Pep jak przychodził do Barcy? kim był Pocchetino jak obejmował TH? kim był Howe, Zidane? Można tak w nieskończoność. Ubzduraliście sobie, że trener musi pokazać na słabszej drużynie swoje umiejętności. Otóż nie musi.
Jaka jest szansa, że jak nie weźmiemy Artety to pójdzie do innego klubu i będzie walczył o top2? może niewielka, ale jeśli odpali to będzie płacz w Arsenalu, że przegapiliśmy trenera na lata.
Jesteśmy w takiej pozycji, w której od nowego trenera zależy cała najbliższa przyszłość, bo on będzie musiał przekonać naszych najważniejszych zawodników do pozostania w drużynie w celu realizacji jego projektu. Czy Allegri to taki trener?

kamilo_oo komentarzy: 2356713.12.2019, 10:18

Tak sobie myślę, że taki Nagelsmann, byłby tu chyba najlepszą opcją dla nas. Szkoda, że dopiero co dołączył do Lipska.

GenzoArs komentarzy: 1981 newsów: 913.12.2019, 10:17

@goro89: czyli wg Ciebie Zidane też jest przereklamowanym trenerem?

goro89 komentarzy: 613.12.2019, 10:08

Do prawie wszyscy brakuje bardzo duzo i mysle ze sonda bylaby ciekawa. CR7 to czlowiek nie z tego swiata ale komentarz Zlatana pasowalby tez do Guardioli "On naprawdę tak powiedział? Przecież to gó*** prawda. Poszedł do zespołu, który jest świetnie zbudowany i od lat wygrywa Serie A. Jakie to wyzwanie? Dlaczego nie poszedł nie tam, gdy Juventus był w drugiej lidze?"

radzio_TRN komentarzy: 2717 newsów: 1313.12.2019, 10:06

@GenzoArs: Mam się nie odzywać, bo fanbojka łysego tak sobie życzy? xD Niedawno dość obszernie odpisałem, nie będę się powtarzał.

GenzoArs komentarzy: 1981 newsów: 913.12.2019, 10:05

Dlaczego myślicie, że prowadzenie klubu z topu jest takie proste i łatwe?
Zrobienie z indywidualności jednej drużyny grającej atrakcyjną dla oka piłkę to tylko i wyłącznie doskonały kunszt trenerski. I taki właśnie ma Pep.
Ok. Miał po części gotowe drużyny, ale wejść do takiej ekipy i z miejsca mieć posłuch o ogromny atut, którego nie ma większość trenerów.

GenzoArs komentarzy: 1981 newsów: 913.12.2019, 10:01

To żeście chłopaki pozamiatali. @radzio_TRN już się nie odezwie :).
Swoją drogą co trzeba mieć w głowie, żeby powiedzieć, że Pep jest przereklamowany. hehe.

Po trenerce w Barcelonie wielu miało takie zdanie, ale po Bayernie i City (prawie) wszyscy zmienili zdanie. Widać uchowali się jeszcze tacy co nadal nie wierzą w Pepa.

Simpllemann komentarzy: 52841 newsów: 52413.12.2019, 09:58

@Mihex
Tak nie było. Zgadzam się z Tobą. Już dawno pisałem, że nie wierzę w Guardiolę w Arsenalu. Właśnie przez wydatki Hiszpana na nowych piłkarzy i niechęć Kanonierów do wydawania aż tak wielkich pieniędzy.

goro89 komentarzy: 613.12.2019, 09:56

jezeli chodzi o Guardiole to poprostu przejmowal On do tej pory juz gotowe druzyny. Valverde to dobry trener? Wiekszosc powie ze nie i zgadzam sie z tym ale jednak w Barcelonie z Messim puchary sa. Czy jakby zagoscil w Bayernie to czy bylby w stanie wygrac lige? Oczywiscie ze tak. Analogicznie z Manchesterem City (chociaz tutaj mial trudniejsze zadanie nawet mimo tego ze pare topowych druzyn w kryzysie). Teraz Guardiola przejmie PSG a pozniej Juve i wielki kozak, pucharow opor z druzynami z ktorymi moglby nawet Smuda zdobywac puchary (z calymszacunkiem dla Franka). Poki Guardiola nie przejmie jakiegos zespolu z poza topu lub w duzym kryzysie to zawsze wielu bedzie uwazalo ze nie jest top3 nawet jak wygra wszystkie mozliwe ligi.

Mihex komentarzy: 2360413.12.2019, 09:54

@Simpllemann: to, że ironiczne to wyczułem, ale widać odebrałem to w złą stronę (jako wyrzut w moją stronę), więc wolałem się wytłumaczyć.

Arsenal_Londyn (zawieszony) komentarzy: 72413.12.2019, 09:52

@thegunner4life:
Gra naszych? Gunner for life i avatar chelsea cos tu widzę sprzecznosc!
Jesli pytasz o gre Arsenalu to tak jak w ostatnich meczach czyli wiekszosc meczu piach, potem nagły zryw co dalo 2 strzelone bramki i ulubiony w tym roku juz rezultat Arsenalu 2:2.

thide komentarzy: 32389 newsów: 185213.12.2019, 09:47

@thegunner4life: na górze masz raport

thegunner4life komentarzy: 899013.12.2019, 09:39

Nie oglądałem wczorajszego meczu, mógł by mik ktoś powiedzieć czy coś straciłem i jak wyglądała gra naszych?

radzio_TRN komentarzy: 2717 newsów: 1313.12.2019, 09:37

@Armata500: ale się obruszyłeś atakiem na swojego idola. xD

Skoro ja jestem janusz i nosacz, to ty jesteś dzieciar i fanboj. Zachwycasz się tym Pepem i widzisz tylko jego jasne strony, a prawda jest taka, że Guardiola miał zajebisty okres w Barcelonie, po którym już nie powtarza sukcesów na miarę potencjału zespołów, które prowadzi.

W Bayernie wygrał jedynie to, co musiał wygrać. W Manchesterze zrobił mistrza, ale mistrzostwo z tym potencjałem kadrowo-płacowym to za mało. Majstra z City to robili też Mancini i Pellegrini, a mieli o wiele mniejsze środki w porównaniu do Pepa.

Kluczowa sprawa - Liga Mistrzów. Pep ze swoim City frajersko odpada sezon w sezon, to nie jest przypadek. Allegri ze słabszym personalnie i finansowo Juve zrobił dwa finały LM w 3 sezony, a jakoś świat się tak nad nim nie zachwyca, jak nad łysym hipokrytą, który przy nieograniczonych środkach śmie narzekać, że nie może konkurować z innymi z topu.

Trenerzy z prawdziwego topu, to ci, którzy udowodnili swoją wartość prowadząc coś więcej niż drużynę z absolutnego szczytu. To Klopp, który zrobił robotę w Borussii. Mourinho w Porto. Allegri w Milanie. I tak dalej i tak dalej.

Swoje zdanie podtrzymuję, Guardiola to fachowiec średniej półki o wybitnym szczęściu w doborze prowadzonych przez siebie drużyn oraz produkt marketingowy (pewnie dlatego, że zaczynał w Barcelonie).

Kanonier204 komentarzy: 40621 newsów: 313.12.2019, 09:34

Na LO zawsze może zagrać Xhaka.

Simpllemann komentarzy: 52841 newsów: 52413.12.2019, 09:33

Guardiola jest znakomitym szkoleniowcem i nic nie musi udowadniać, choć mi jakoś nie pasuje styl preferowany przez Hiszpana, więc gdybym miał wybierać między nim a Kloppem, to wybrałbym Niemca.

coooyg11 komentarzy: 318413.12.2019, 09:32

@Simpllemann: rzuć to samo Kloppowi, Allegriemu, czy komu tam chcesz i niech pokaże swoją wielkość :)

songoku95 komentarzy: 2348613.12.2019, 09:32

Pep przereklamowany? Proszę Was, potrafił zbudować 3 buldożery, które grają niesamowity futbol, jednocześnie wyciągają piłkarzy na niesamowicie wysoki poziom. Nie zapomnijmy o tym, że jego gablota z pucharami jest niesamowita.

Dla przykładu taki Klopp wypada bardzo kiepsko przy Hiszpanie, mimo że też jest uznawany za jednego z najlepszych trenerów.

A co do ,,nieograniczonego budżetu" to owszem ma piłkarzy, których potrzebuje i których chce, ale jednocześnie tych piłkarzy buduje sportowo i to trzeba mu oddać. Jest niesamowitym fachowcem.

PAN_Kanonier komentarzy: 16813.12.2019, 09:31

Tierney najprawdopodobniej wypada na 3 miesiące :( trzeba szukać LO na wypożyczenie w styczniu

coooyg11 komentarzy: 318413.12.2019, 09:31

@radzio_TRN: Guardiola najbardziej przereklamowanym trenerem na świecie powiadasz ? Jestem trenerem, siedzę w tym wszystkim i jestem bardzo ciekawy zawsze tej opinii, dlatego proszę kolego napisz nam tu wszystkim argumenty dlaczego GUARDIOLA jest przereklamowany. Jak żyje jeszcze nikt konstruktywnie nie potrafił tego zrobić, głównie jest to powielane przez brak sympatii do jego osoby, jednak chciałbym się dowiedzieć co jest nie tak z jego warsztatem trenerskim ?

Czekam na odpowiedź :)

Gunnerrsaurus komentarzy: 1189913.12.2019, 09:28

@Marzag napisał: "nie pokaże bo poco miałby ryzykować za mniejsze pieniądze w klubie z problemami"

Jak nie wiesz po co to spytaj erykagunnera, dla niego nie ma w piłce nożnej większego osiągnięcia od utrzymania Arsenalu w top 4 przez 8 sezonów jak Arsene Wenger, każdy menadżer jest z tego rozliczany.

Marzag komentarzy: 41242 newsów: 113.12.2019, 09:24

@Armata500: przesłanki są takie że mówi się że wielu zawodników City się przy nim bardzo rozwinęło, w Arsenalu też z resztą pokazywał kolegom jak mogą poprawić zachowania na boisku, kilku graczy o tym wspominało że bardzo dużo się od niego uczą, i wywiady pomeczowe z Arsenalu gdzie w wywiadzie mówił rzeczy takie jakby oglądał cały mecz z trybun i go analizował a nie biegał razem z innymi po boisku. Jedna rzecz by się na bank poprawila, wywiady po meczowe były by ciekawsze.

Simpllemann komentarzy: 52841 newsów: 52413.12.2019, 09:23

@Marzag @Mihex
Wiem, to było ironiczne.

Taki komentarzy: 204613.12.2019, 09:21

@Pixeleq1 napisał: "W Arsenalu brakuje Ramsey'a"
Adamsa w obronie, Vieiry z Santim w środku i tego pana z przodu. :)
https://tinyurl.com/ttupskl

Mihex komentarzy: 2360413.12.2019, 09:20

@Simpllemann napisał: "Rzucić Guardioli pensję w wysokości 6 milionów funtów, do tego 50 milionów na transfery i niech Hiszpan pokaże, jaki jest wielki."
Nie o to mi chodzi. Guardiola wielkim trenerem jest, ale nie widzę powodów dla których ON bybchciał tu przyjść. On nic udowadniać nie musi i nie chce, więc wybiera sobie kluby w których może prowadzić je jak mu się podoba, a nie gdzie musiałby robić na tym co ma i liczyć każdy grosz.

Armata500 komentarzy: 4359 newsów: 13013.12.2019, 09:20

@radzio_TRN napisał: "Student bez grama doświadczenia w trenerce, praktykujący u jednego z najbardziej przereklamowanych trenerów świata ma nas wydźwignąć z największego kryzysu"

Ja nie jestem psychofanem Artety. Przyjdzie to przyjdzie, spoko. Oczywiście nie widzę w nim zbawcy, bo nie ma żadnych przesłanek, by tak sądzić. Albo mu się uda, albo nie i to by było na tyle. Wolę trenera z doświadczeniem w prowadzeniu pierwszej drużyny, niż asystenta. Jednak daleki też jestem od stwierdzenia, że na pewno by sobie nie poradził, bo tego nie wie nikt. To, że jest asystentem Pepa w City nie sprawia, że może być naszym zbawicielem i tak samo nie sprawia, że sobie nie poradzi. To po prostu pewne ryzyko, ale jest ono obecne, mniejsze bądź większe, przy zatrudnieniu jakiegokolwiek szkoleniowca.

Natomiast to gadanie, że Pep jest "przereklamowany" do mnie nie dociera. Tak, przereklamowany trener wchodzi bez żadnego doświadczenia z buta do Barcelony, jednego z największych klubów świata, robi porządek w szatni, wypiernicza Deco czy Ronaldinho, w pierwszym sezonie robi mistrzostwo La Ligi dwukrotnie ośmieszając i miażdżąc Real (2:6 na SB), wygrywa Puchar Króla, Ligę Mistrzów, Superpuchary i wszystko co jest tylko możliwe do wygrania. Każdy kto myśli, że to łatwe i nawet Smuda by sobie tam poradził, bo miał genialnego Messiego, Xaviego czy Iniestę jest dla mnie żałosny i nie ma pojęcia o futbolu. On miał respekt i szacunek u tych gwiazd, poukładał je w nieprawdopodobny zespół i to praktycznie od razu, natychmiast. Wejście do takiej szatni wypełnionej najlepszymi piłkarzami świata i ogromna presja zarządu i kibiców to niby nic? Myślisz, że każdy by sobie tam poradził?

Po osiągnięciu wielkich sukcesów z Barceloną, wygrywaniu kolejnych najważniejszych trofeów trenował kilka lat w Bayernie, a teraz w Manchesterze City. Myślisz, że w tych wszystkich klubach pracują debile i dlatego go zatrudniają, że to zwykły przypadek i fart, bo Pep jest nieudacznikiem, a wszyscy się nabierają? Nie. Pracuje w największych klubach świata, bo na to zasłużył i udowodnił, że można powierzyć mu takie zadanie. Pracuje w najlepszych klubach świata, bo jest zajebistym trenerem. Największe kluby świata trenują najlepsi. Wygrać w ciągu 3,5 roku Premier League dwa razy to dla Ciebie nic? Przy tak ogromnej konkurencji jaka teraz jest w lidze? Przypominam, że największa legenda Arsenalu Wenger zdobył przez 22 lata trzy mistrzostwa. Ale tak, Pep jest przecież przereklamowany, bo z Bayernem i z City nie zdobył LM. Masakra, co za nieudacznik.

No ale oczywiście według wszelkiej maści Januszy i nosaczy sundajskich, największych znawców piłki nożnej, Pep nie będzie przereklamowany kiedy obejmie Stoke City i w przeciągu 2-3 lat wygra Premier League i LM. Wtedy dopiero udowodni swoją wartość. Przecież trenowanie Barcelony, Bayernu i City (z sukcesami) nic nie znaczy, to każdy głupi by umiał prowadzić "samograje". Masakra.

Marzag komentarzy: 41242 newsów: 113.12.2019, 09:14

@Simpllemann: nie pokaże bo poco miałby ryzykować za mniejsze pieniądze w klubie z problemami kiedy może sobie pójść na kolejną fajna posadę w jakimś fajnym kraju? Ja na jego miejscu nie pakował bym się w takie szambo, to by była głupota z jego strony.

Następny mecz
Ostatni mecz
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
? : ?
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com