Oficjalnie: Jorginho graczem Arsenalu!

Oficjalnie: Jorginho graczem Arsenalu! 31.01.2023, 21:58, Adam Cygański 1017 komentarzy

Możemy to już potwierdzić oficjalnie - Jorginho na zasadzie transferu definitywnego zamienił Chelsea na Arsenal.

31-latek, który na swym koncie ma 143 mecze w Premier League, to niezwykle doświadczony zawodnik. Od ponad pięciu lat jest podstawowym zawodnikiem reprezentacji Włoch, z którą triumfował na Euro 2020.

Oprócz mistrzostwa Europy Jorginho może się jeszcze pochwalić takimi sukcesami, jak zdobycie Ligi Mistrzów, Ligi Europy, Superpucharu Europy, Klubowych Mistrzostw Świata, czy Pucharu Włoch i Superpucharu Włoch. Z kolei w 2021 roku otrzymał nagrodę dla Piłkarza Roku UEFA, a w plebiscycie na Złotą Piłkę zajął trzecie miejsce.

Urodzony w Brazylii gracz jest wychowankiem Hellasu Werona, dla którego rozegrał 96 meczów, skąd w 2014 roku trafił do SSC Napoli (160 występów), a po czterech latach do Chelsea.

- Jorginho to wielki profesjonalista z silną osobowością, który wniesie do naszego składu bezcenne doświadczenie. Bardzo pasuje do naszego stylu gry i trafia tu w idealnym momencie. Witamy Jorginho w Arsenalu - powiedział Edu.

Mikel Arteta dodał z kolei:

- Jorginho to środkowy pomocnik z wielką inteligencją, z umiejętnościami przywódczymi i z wielkim doświadczeniem, zarówno gry w Premier League, jak i na arenie międzynarodowej. W swojej karierze wygrał już wiele, jednak ciągle jest głodny sukcesów. Witamy w Arsenalu.

Jorginho otrzymał koszulkę z numerem „20”.

Według Fabrizio Romano Włoch kosztował Kanonierów 10 milionów funtów, a kwota ta może jeszcze wzrosnąć o dodatkowe 2 miliony.

JorginhoTransfery autor: Adam Cygański źrodło: arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
bobslej22 komentarzy: 834401.02.2023, 18:41

@ziom: tak czytam co ty piszesz i mam wrażenie że mnie pomyliłeś. Ja już nawet w tym okienku pisałem że jak mamy wydać dużo na zawodnika to mnie to wali bo to nie moje pieniądze. W tym momencie bardziej mi chodzi o to że Chelsea robi moim zdaniem nieprzemyślane zakupy. Wenger kiedyś mówił że kupno dużej ilości zawodników to nie jest dobre rozwiązanie bo może przynieść odwrotne skutki. Każdy widzi co robiła Chelsea i w jaki sposób . Odpowiadając na twoje pytanie. Niebiescy przepłacali celowo za zawodnika dlatego że można go było kupić taniej a że oni chcieli w dwa tygodnie zmienić cały skład wraz z rezerwą to tak to wyglądało. Plusem takiego masowego kupowania jest fakt że w najbliższych okienkach będą spokojniejsi. W licytacji Arsenal nie miał szans bo ma inną filozofię która zaczepiają i nas bo nie wiem czy to byś chciał żeby Arsenal co okienko wydawał po 300-400 baniek. Jeżeli moja odpowiedź ciebie nie satysfakcjonuje to
a. kompletnie się nie rozumiemy
b. mam mega zmęczony mózg po pracy
c. jesteś kibicem Chelsea

Pzdr

Piotrek95 komentarzy: 965701.02.2023, 18:39

@Armata500 napisał: "Po trzecie - rechot kibiców Chelsea był słyszalny aż tutaj. Wszyscy, jednym głosem cieszą się, że pozbyli się Jorginho i to na nasz koszt. Nie wiem jakie podejście mają angielscy kibice, ale polscy zdecydowanie radują się z odejścia Włocha, a to może coś znaczyć, bo przecież oni najlepiej wiedzą jak dany zawodnik gra i ile daje drużynie, skoro oglądają dokładnie każdy mecz (tak zakładam).

Po czwarte - dla wielu wiek, 31 lat, to dużo. Ale czy ja wiem..."


Z tym rechotem nie przesadzałbym, wielu kibiców Chelsea docenia Jorginho

lym komentarzy: 77001.02.2023, 18:36

Kluczowa różnica między Lokongą a Jorginho jest taka że Jorginho mając zastąpić Parteya, nie pęknie na takim Old Trafford, Anfield, Etihad czy Newcastle.

Armata500 komentarzy: 4367 newsów: 13001.02.2023, 18:15

Na chłodno można ocenić transfer Jorginho umiarkowanie na plus. Jednak kiedy pierwszy raz wczoraj zobaczyłem informację o zainteresowaniu Arsenalu, złapałem się za głowę. Nie byłem nastawiony pozytywnie, a w zasadzie, nadal nie jestem jakimś dużym optymistą. I myślę, że obawy każdego z nas są w pewien sposób uzasadnione.

Po pierwsze - jak przypomnimy sobie ostatnie deale z Chelsea, nie są to wybitnie miłe wspomnienia. Willian - niewypał. Luiz - niewypał. Cech - ostatecznie chyba niewypał, ponieważ każdy miał dużo, dużo większe oczekiwania wobec tego świetnego przecież bramkarza, ale u nas był już po drugiej stronie rzeki.

Po drugie - ostatnio Jorginho formą bardzo delikatnie mówiąc nie zachwycał. Pytanie, czy jest to kwestia słabej gry drużyny, czy on sam obniżył loty.

Po trzecie - rechot kibiców Chelsea był słyszalny aż tutaj. Wszyscy, jednym głosem cieszą się, że pozbyli się Jorginho i to na nasz koszt. Nie wiem jakie podejście mają angielscy kibice, ale polscy zdecydowanie radują się z odejścia Włocha, a to może coś znaczyć, bo przecież oni najlepiej wiedzą jak dany zawodnik gra i ile daje drużynie, skoro oglądają dokładnie każdy mecz (tak zakładam).

Po czwarte - dla wielu wiek, 31 lat, to dużo. Ale czy ja wiem...

Plusów tego transferu, oceniając na chłodno, bez takich emocji, jest jednak znacznie więcej.

Po pierwsze - zyskujemy bardzo doświadczonego piłkarza, który zbierał przez lata wysokie noty za grę w najwyższym poziomie, najpierw w jednym z lepszych włoskich klubów, Napoli w Serie A, a później w Premier League w barwach Chelsea.

Po drugie - chłop nie tylko ma doświadczenie w czołowych klubach najlepszych lig, ale również sporo wygrał w swojej karierze. Mistrzostwo Europy, Liga Mistrzów, Liga Europy, Puchar Włoch, Superpuchar Europy, Klubowe Mistrzostwa Świata, był wybierany do jedenastek sezonu Ligi Mistrzów, Ligi Europy i Mistrzostw Europy, był na podium Złotej Piłki. Trzeba docenić bagaż doświadczeń, bo może wprowadzić dużo dobrego do szatni.

Po trzecie - w formie jest to zawodnik wysokiej klasy, który może zrobić dużo dobrego dla naszej drużyny. Oczywiście jest ona niewiadomą, ale trzeba liczyć, że nie będzie aż takiej tragedii. To, że ten sezon miał słaby, nie może od razu przekreślić jego całokształtu. Przez lata prezentował bardzo wysoki poziom, zarówno w Serie A, Premier League, Lidze Mistrzów, jak i wielkim turniej reprezentacyjnym. I to też nie są przecież jakieś stare dzieje, tylko było to całkiem niedawno. Chelsea w tym sezonie gra straszną padakę i to na pewno miało też wpływ na jego występy.

Po czwarte - trzeba po prostu zaufać Artecie. Jeśli tego piłkarza chciał, oznacza to, że widzi w nim gościa, który może nam coś dać, zarówno w szatni, jak i na boisku. Na pewno ma na niego pomysł. Arteta udowodnił już nie raz, że warto mu zaufać i być cierpliwym. Myślę, że nowy trener, nowe wyzwania, mogą wzbudzić w Jorginho ogień na nowo. Wierzę, że Mikel będzie miał bardzo dobry wpływ na Włocha i pod jego okiem będzie odmieniony.

Po piąte - śmiechy kibiców Chelsea z nas, że kupiliśmy Jorginho i radość, że odchodzi, należy traktować z dystansem. Trzeba wziąć poprawkę na to, że oni by pół składu chętnie sprzedali, bo drużyna rozgrywa tak słaby sezon. Mają bardzo krótką pamięć i zapomnieli już, jak wiele znaczył Jorginho m.in. w ich zwycięskiej kampanii w Lidze Mistrzów jeszcze nie tak dawno. Wtedy był dla nich bożkiem, i bohaterem środka pola, a dzisiaj, cała drużyna grała fatalnie, kozioł ofiarny więc odnaleziony.

Po szóste - kwota, jaką za niego zapłaciliśmy, jest naprawdę dość niska, jak na piłkarza z takim bagażem doświadzenia, ogranego w Premier League. Uważam, że nie przepłaciliśmy.

Po siódme - on przecież nie przychodzi grać w podstawowym składzie, tylko wzmocnić naszą ławkę, poszerzyć głębie składu. Wszyscy chcieliby, by nasi chłopcy ze środka pola byli zdrowi i w pełni sił do końca kampanii ligowej okraszonej tytułem i kto wie, może tak będzie, daj Bóg. W kluczowych momentach Arteta będzie miał możliwość jakiejś rotacji, a to istotne. Jorginho gorszy niż Lokonga na pewno nie będzie.

Po ósme - 31 lat, to wcale nie jest zaawansowany wiek. Nie w dzisiejszych czasach, kiedy gracze w podobnym wieku, jak i znacznie starsi, potrafią stanowić o sile czołowych ekip w najlepszych ligach. Xhaka ma przecież 30 lat, jest tylko o rok młodszy, a Partey ledwie o dwa lata. I jakoś nikt nie narzeka, prawda? Take it easy, 31 lat to żaden wiek dla profesjonalnego piłkarza, a tym bardziej takiego pomocnika.

Po dziewiąte - nie możemy sugerować się ostatnimi nieudanymi transferami z Chelsea. Każdy taka transakcja, to zupełnie oddzielna historia. Jorginho to inny piłkarz niż Luiz, Willian czy Cech, przychodzi także do zupełnie innej drużyny niż tamci zawodnicy. Czas pokaże, jak się wkomponuje, ale nie można na start go skreślać.

Po dziesiąte - stało się, Jorginho został Kanonierem. A Kanonierów trzeba wspierać. Irytował mnie w barwach Chelsea? Oj, bardzo. Lubiłem go? Nie. Ale czy ma to teraz znaczenie? Nie powinno. Facet będzie oddawał serducho za Arsenal, nie mam podstaw by twierdzić, że będzie inaczej. Tyle mi wystarczy. A w teksty, że będzie jakimś kretem w szatni, chyba nikt tak na serio nie wierzy.

ziom komentarzy: 190001.02.2023, 18:12

@Piotrek95: Na układy nie ma rady........Czy kiedykolwiek PSG zostało ukarane za ich przekręty?Nie bo ich właściciele są tak bogaci,że mogą palić pieniędzmi w piecu.Uefa i Fifa to organizacje mafijne tylko jeszcze bardziej nietykalne.Jakim cudem Katar dostał mundial?;-)Dlaczego taki Abramowicz nie siedzi w więzieniu?Najbogatsi ludzie świata są nietykalni......to samo się tyczy polityków najwyższego szczebla.W ich zamkniętym dla zwykłych śmiertelników świecie obowiązuje ich inne prawo i zwyczaje.Na polskim podwórku który polityk wysokiego szczebla PiS,PO,PSL czy SLD dostał długi wyrok więzienia za korupcje?Czekam na wasze propozycje.

krzykus1990 komentarzy: 521501.02.2023, 18:12

Czy wie ktoś co z Emilem?

tomash473 komentarzy: 211501.02.2023, 18:06

@olej911: słuchaj sebastianku, kontekst mojej wypowiedzi sięga roku 2003, kiedy to właścicielem został Abramowicz i rozpoczął pompowanko szmalu. Sezon 2003/2004 wpływy z transferów 950 tys. euro, wydatki 170 mln euro (transfery m.in. Crespo, Veron czy Makelele), bilans -169,05 mln euro. Sezon 2004/2005 wpływy z transferów 3,30 mln euro, wydatki 162,40 mln euro (transfery m.in. Drogba, Carvalho, Robben czy Cech) bilans -159,10 mln euro. W każdym następnym sezonie byli na ujemnym bilansie finansowym, czasem bardziej czasem mniej. Raz na jakiś czas nawet na delikatnym plusie XD Z kolei Arsenal sezon 2003/04 bilans -26,37, sezon 2004/05 bilans -8,58, 2005/06 bilans- 2, 08 itd. Reasumując gdyby nie kasa dzięki, której mocno przebudowali skład to śmiem twierdzić, że czelsi byłaby w troszkę innym miejscu jeśli chodzi o sukcesy. Marka Arsenalu nigdy nie była budowana na kasie, tylko na rozważnym formowaniu składu z mieszanki gwiazd i młodych talentów. I w tym właśnie sedno, typie.

Garfield_pl komentarzy: 2822301.02.2023, 17:56

Fajnie że Jesus wraca powoli na boisko, będzie potrzebny na resztę sezonu:)

aguero10 komentarzy: 859001.02.2023, 17:53

Omari odszedł do Chelsea zeby grać a tym czasem podjął najgorsza decyzję patrząc co tam się dzieje .

Szkoda chłopak bo naprawdę ma potencjał na dobrego grajka .

Piotrek95 komentarzy: 965701.02.2023, 17:46

Nie mogę się doczekać aż Ted postanowi wypierdzielić kogoś z 7 letnim kontraktem

To będą telenowele lepsze niż ta z Ziyechem do PSG

3rdpitch komentarzy: 455101.02.2023, 17:43

Jesusa już większość kibiców posadziła na ławce. Znajac życie wystarczy jeden słabszy mecz Nketiaha i zdanie się zmieni :P

Piotrek95 komentarzy: 965701.02.2023, 17:39

@ziom: No masz rację że to zabawki, nie chodzi o to że Teda nie będzie stać na wydanie kolejnych 700mln za dwa lata a o to że nie będzie mógł

Obecna amortyzacja rozkłada wszystkie koszty danego piłkarza na cały jego kontrakt, gdy nie wypali to albo Chelsea będzie musiała nim grać i tak albo sprzedać i liczyć się z ogromną stratą

Gdyby te 700mln(z bonusami i pewnie jakimś letnim transferem jeszcze to blisko miliard) rozlożyc systematycznie w na kilka sezonów i na bieżąco wzmacniać słabe punkty zespołu to byłoby dużo lepsze

Chelsea poszła drogą rewolucji i to takiej przez duże R
Newcastle idzie drogą budowania, też za duże pieniądze ale inaczej
Zobaczymy kto na tym lepiej wyjdzie, po połowie tego sezonu nokaut Newcastle

jurasmolas44 komentarzy: 184901.02.2023, 17:33

@olej911: ok wydane takie same pieniądze masz rację. Ale popatrz teraz jakie gwiazdy od nas odchodziły bo budowaliśmy stadion i nie stać było nas na odrzucanie ofert albo na dawanie wysokich kontraktów aby ich zatrzymać

Er4s komentarzy: 316801.02.2023, 17:32

W Chelsea pół biedy ze zawodnicy są ściągani bez jakiekolwiek brania pod uwagę taktyki i pomysłu na grę trenera, tak o jak jest jakieś nazwisko głośne to biere ale gorzej ze Potter który świetnie kształtuje piłkarzy nieznanych światu ze swoją skromna osoba zginie w tak przehajpowanej miliardami szatni. Kolejna sprawa to fakt ze oprócz Mudryka, który ja jestem przekonany będzie sztosem kupili same zające. Badiashille, Joao, Enzo czy młody z Holandii może to zagrać może nie zagrać. 50/50 na pewno żaden z nich nie nadaje się na lidera. Tam w ogóle już nie ma liderów poza Thiago Silva który ma 45 lat. Nie wiem w okol czego/kogo jest budowany ten projekt… współczuje Potterowi bo śmiem myśleć co w szatni będą teraz wyprawiać taki Sterling czy Ziyech, Auba…. Syf będzie straszny. No i wydali 700baniek a na bramce wciąż maja ręcznik. To w myśl hasła ze buduj projekt od tylu.

ozzy95 komentarzy: 1978 newsów: 101.02.2023, 17:32

A tak z zagadnień politycznych, nie będę się za bardzo "produkował" w tym temacie, bo zazwyczaj do niczego to nie prowadzi. Poza oczywiście uczestnictwem w ruchu 8 gwiazd oraz byciem członkiem stowarzyszenia o dumnej nazwie "wszyscy won" nie mam zamiaru udzielać się politycznie na stronie Arsenalu. Ale ośmieliło mnie kilka wpisów poniżej.

Słyszeliście o protestach we Francji, chcą im wiek emerytalny wydłużyć z 62 lat do 64. Milion dwieście tysięcy ludzi na protestach i związkowcy ostrzegają, że będzie tego więcej. Pamiętacie jak u nas było w podobnej sytuacji? Tak jak w tym żarcie:

Mężczyzna podchodzi do psa nieznajomej kobiety, ale za chwilę cofa rękę, kobieta widząc to mówi: spokojnie, nic nie robi. Na co mężczyzna: a jak się wabi piesek? Kobieta: klasa średnia.

Badam Tss.

ziom komentarzy: 190001.02.2023, 17:31

@Piotrek95: Piotrze jesteś w błędzie.............Największe kluby świata poza Barceloną są zabawkami bardzo bogatych ludzi którzy w razie czego zasypią z prywatnej kieszeni dziurę budżetową.Nawet jeśli uznają,że nie będą tego robić to w razie czego sprzedadzą klub za bardzo dobre pieniądze kolejnemu miliarderowi.Ktoś napisze,że są jakieś zasady itp.w świecie tych ludzi nie ma zasad które dotyczą 99% populacji ludzi na świecie.Nasze 99% pracuje przez całe życie na ich majątki a przecież te pieniądze gdzieś trzeba wydawać.........na poważne rzeczy i zabawę jaką jest np.dla tych ludzi prowadzenie klubu piłkarskiego.

Garfield_pl komentarzy: 2822301.02.2023, 17:27

Rio Ferdinand on the Premier League title race: "I think it’s a wrap. I’ve got to be honest, I do.

"No matter what results Arsenal get against Man City, I still think Arsenal have enough confidence, quality and calmness to take the title."

More on @F365:

Womanizer komentarzy: 992801.02.2023, 17:27

@Ech0z: Dokładnie. Każdy kto ma dzisiaj te +25 lat to pamięta jakie oni mają korzenie i od czego się zaczęło. Jako łebek jeszcze w Bravo Sporcie czytałem o tych transferach po 30-40 mln w 2005 roku. To już wtedy było obrzydliwe.

Mnie już później City czy PSG nie dziwiło. Bo pamiętam doskonale kto przecierał szlaki w tej kwestii.

Piotrek95 komentarzy: 965701.02.2023, 17:17

@ziom: Wy myślicie że jak Ci piłkarze . nie wypala to za dwa lata kolejne 700mln i kolejne kontrakty na 8 lat
A tak nie bedzie, albo ta zbieranina odpali albo robicie transfery jak United tej zimy przez najbliższe 8 lat

Piotrek95 komentarzy: 965701.02.2023, 17:15

@mlodykanonier: Nawet oni czują że to wszystko zaraz pierdzielnie więc chcą się dowartościować i sami siebie przekonać że po wydaniu 700mln w jeden sezon coś się uda

Tam mało kto zdaje sobie sprawę z tego że te kontrakty na 8 lat i amortyzacja na wiele sezonów sprawia że za rok czy dwa czy pięć ich aktywność na rynku będzie zerowa

ziom komentarzy: 190001.02.2023, 17:15

@bobslej22: Nie odpisałeś mi na temat przepłacania zawodników...........W skrócie ci wyjaśnię jaką ja mam filozofię.Dla mnie za danego zawodnika może właściciel klubu zapłacić 400 mln albo miliard funtów......nie jest ważne czy to będzie właściciel Arsenalu albo Chelsea albo Wieczystej Kraków grunt aby ten zawodnik miał określoną jakość dla trenera i świetnie prezentował się na boisku.Ja się śmieję z twojego punktu widzenia odnośnie płacenia kwot transferowych za piłkarzy.Za piłkarzy czy za inne dobra materialne,usługi itp.płaci się na wolnym rynku tyle ile ktoś jest w stanie zaoferować.Transfer danego zawodnika przypomina aukcję.......kto da więcej ten ją wygrywa.Arsenalowi kibicuję ponad 20 lat więc dobrze pamiętam sukcesy a potem chude lata.

Ech0z komentarzy: 1042401.02.2023, 17:15

Jak można traktować poważnie kibica Chelsea przecież to to samo co kibic PSG

mlodykanonier komentarzy: 148601.02.2023, 17:10

Co to za wysyp kibiców smerfów na stronie? xD

arsenallord komentarzy: 29742 newsów: 11701.02.2023, 17:02

@olej911: Ale mam na myśli grę a nie same osiągnięcia?

SZYMON_TYROL komentarzy: 91801.02.2023, 16:55

@ziom: Ziyech 40 mln, Cuccurela 65, Pulisic 64, Havertz 80, Lukaku 113, Werner 50. Masz przeplaconych zawodników z Chelsea, żaden z nich się nie sprawdził, a kosztowali ponad 400 mln. Mam nadzieje, ze to argument który pozwoli ci zamilknąć

olej911 komentarzy: 7601.02.2023, 16:53

@arsenallord: jakim cudem umieściłeś po stronie Arsenalu Fabsa i Girouda? Fabs 2 x Premier League, Giroud wygrał w Chelsea LE i jeszcze za****ł bramę szczupakiem w finale Arsenalowi.

bobslej22 komentarzy: 834401.02.2023, 16:49

@ziom: widzę że kompletnie się nie dogadamy. Musiałbym chyba mocno się upalićżeby ogarnąć twoja filozofię. Ja narzekający na transfery w ostatnich latach w ogóle nie jestem bo widzę że ten klub mądrze jest prowadzony . Nie będę tu się wypowiadał o twoim toku rozumowania bo niestety to nie prowadzi do niczego.

Jak tak długo fan Chelsea uchronił się na tej stronie? Jak do tego doszło?

SZYMON_TYROL komentarzy: 91801.02.2023, 16:45

@Piotrek95: Bo jestem pieprzonym wizjonerem xd. Myslalem, ze stanę się czymś na wzór dziedzica i ogarne tych pijaczkow. Wydawało mi sie, ze potrzebują bata nad sobą. Oj w jakim byłem błędzie. Teraz jestem porównywany do Hitlera na wiosce, ze niby tyran, autokrata. Jedyne przemyślenie po tych trzech latach to J**** biedę ;)

arsenallord komentarzy: 29742 newsów: 11701.02.2023, 16:37

@Be4Again:
Chelsea: Willian, David Luiza, Cech, Anelka, Diarra
Arsenal: Fabregas, Aubameyang, Giroud, Gallas, Petit

Ciężko powiedzieć: Cole, Benayoun, Jorginho

Także dosyć wyrównanie

ziom komentarzy: 190001.02.2023, 16:33

@bobslej22: Chelsea nie jest moim klubem ponieważ należy do Toda Boehly a Arsenal nie jest twoim i moim klubem ponieważ należy do rodziny Kroenke.Kibice mają w jednym i drugim przypadku g...o do gadania odnośnie polityki klubów bo zawsze będzie tak jak chce właściciel klubu.Jedynym wielkim klubem na świecie gdzie kibice faktycznie mają dużo do powiedzenia odnośnie prowadzenia polityki klubu jest Barcelona.Jak przychodził White to zapewne narzekałeś,że był przepłacony?Zgodnie z twoim tokiem myślenia to dalej na niego narzekasz bo był przepłacony.Ramsdale jak przychodził za 30 mln to też narzekałeś,że był przepłacony?Idąc twoim tokiem myślenia to jeśli pojawiłaby się szansa kupienia znakomitego piłkarza do Arsenalu za ponad 100 mln to ty byś chciał aby ten piłkarz do nas nie trafił bo będzie według ciebie przepłacony.

Piotrek95 komentarzy: 965701.02.2023, 16:32

@SZYMON_TYROL napisał: "Z tymi biednymi to jest chora sytuacja. Prawie trzy lata temu przeprowadziłem się na mała wieś, niecałe 500 osób, a ze mam dużo prac porządkowych to myslalem, ze nie będzie problemu z ludźmi. Na wiosce są dwa sklepy, jak tylko się zrobi ciepło to sami smakosze taniego wina na ławeczkach. Zaszedłem raz, ze oddam galeziowke, bo wycinałem pare drzew, w ramach zrobienia porządku mogą zabrać wszystko, nikt się nie znalazł. Spałam około 4-5 ton opału miesięcznie. Zmęczyłem się już zrzucaniem do piwnicy tego samemu, wiec poszedłem zaproponować robote. Przyszło trzech, zrzucili 3 tony mieli przyjść ja drugi dzień, nie przyszli. Swoją droga ja zrzucam 10 ton w jakieś 3 h, oni w trójkę w cały dzień zrzucili 3… Kolejne przykład, znam wójta i dowiedziałem się ze chłopak od nas z wioski skończył pic, ale ma roboty społeczne, bo coś przeskrobał. Wziąłem go na rozmowę, zaproponowałem robote w parku, pomoc przy zmniejszeniu ilości godzin społecznych i ogólnie bycie jego mentorem, żeby wyszedł na prosta. Popracował dwa tygodnie, ja zrobiłem z siebie głupka przed wójtem…. Ludziom w dzisiejszych czasach nie warto pomagać."

XD Dużą wiarę w ludzi miałeś, im pasuje taki styl życia, pewnie mają jakiś kąt do spania po rodzicach czy kimś, dostaną jakieś świadczenia od lokalnych władz i nic nie robią.

Ciężko zrozumieć ale mnie jeszcze bardziej zastanawiają bezdomni w Warszawie - oni w odróżnieniu od tych co piszesz ze wsi nie mają gdzie spać, leżą w jakiś parkach albo galeriach a mimo to do żadnej pracy nie pójdą.

Zolno (zawieszony) komentarzy: 36401.02.2023, 16:28

@Piotrek95
A co za różnica czy wyśmieje później skoro kibice innych drużyn już to robią w tym momencie :D
Wy tu się tym bardziej przejmujecie niż kibice Chelsea xD
Panowie spokojnie , zobaczymy co się będzie działo.

TlicTlac komentarzy: 602301.02.2023, 16:27

@alexis1908:

Oglądałem Benficę i tam na pewno lepiej grał niż na mundialu. Na mundialu dobre mecze, ale nie jakieś wybitne, ogólnie może być jednym z lepszych na swojej pozycji w PL.

A ja dalej uważam, że Chelsea co najwyżej w następnym sezonie może wskoczy fartem do top4, póki co dalej nie mają napastników/skrzydłowych, Mudryk raczej nie zacznie robić nie wiadomo jakich cyferek. Pewnie w lecie kogoś sprowadzą na napad, bo obecnie to aż śmiesznie wygląda - przy takiej kasie wydanej na transfery.

praptak komentarzy: 882601.02.2023, 16:25

@Adamarsenal1 napisał: "Na stronie chelsea pisali że robimy się domem spokojnej starości dla zawodników chelsea, hamy *****e!"
Ta docinka szłaa i szła wiele godzin zanim dotarła do nas na szczyt tabeli

Piotrek95 komentarzy: 965701.02.2023, 16:25

Ja na miejscu kibiców Chelsea to siedziałbym cicho i modlilbym się żeby z tej zbieraniny piłkarzy i trenera, który mimo że dobry to nie ogarnia chyba tego klubu cokolwiek udało im się ugrać. Bo na razie to porobili transfery, tylko jeszcze grać trzeba a to na razie szwankuje

Jeśli oni w przyszłym sezonie nie ugrają czegoś to każdy normalny piłkarski kibic ich wyśmieje

Z Potterem może być to samo co z Emerym - świetnie sobie radzi w średnich klubach ale pewnego poziomu nie przeskoczy

SZYMON_TYROL komentarzy: 91801.02.2023, 16:24

Z tymi biednymi to jest chora sytuacja. Prawie trzy lata temu przeprowadziłem się na mała wieś, niecałe 500 osób, a ze mam dużo prac porządkowych to myslalem, ze nie będzie problemu z ludźmi. Na wiosce są dwa sklepy, jak tylko się zrobi ciepło to sami smakosze taniego wina na ławeczkach. Zaszedłem raz, ze oddam galeziowke, bo wycinałem pare drzew, w ramach zrobienia porządku mogą zabrać wszystko, nikt się nie znalazł. Spałam około 4-5 ton opału miesięcznie. Zmęczyłem się już zrzucaniem do piwnicy tego samemu, wiec poszedłem zaproponować robote. Przyszło trzech, zrzucili 3 tony mieli przyjść ja drugi dzień, nie przyszli. Swoją droga ja zrzucam 10 ton w jakieś 3 h, oni w trójkę w cały dzień zrzucili 3… Kolejne przykład, znam wójta i dowiedziałem się ze chłopak od nas z wioski skończył pic, ale ma roboty społeczne, bo coś przeskrobał. Wziąłem go na rozmowę, zaproponowałem robote w parku, pomoc przy zmniejszeniu ilości godzin społecznych i ogólnie bycie jego mentorem, żeby wyszedł na prosta. Popracował dwa tygodnie, ja zrobiłem z siebie głupka przed wójtem…. Ludziom w dzisiejszych czasach nie warto pomagać.

alexis1908 komentarzy: 361001.02.2023, 16:14

Tak swoją droga to co ten Enzo pokazał oprócz paru dosyc dobrych meczy na mundialu ze jest warty 130 mln . Ogladal ktoś benfice ?

Ranczomen komentarzy: 1234601.02.2023, 16:12

@Be4Again napisał: "Który klub na tym bardziej skorzystał?"

Czy to jest w ogóle pytanie. Nasi zawodnicy wygrywali dla nich trofea, ich zawodnicy tracili nasze punkty.

Jedynie z Benayounem mam ciepłe wspomnienia.

Rynkos7 komentarzy: 682501.02.2023, 16:09

@Adamarsenal1 napisał: "Na stronie chelsea pisali że robimy się domem spokojnej starości dla zawodników chelsea, hamy *****e!"

To straszne. Dzisiaj nie zasnę.

Ashmadia komentarzy: 175001.02.2023, 16:08

@Adamarsenal1 napisał: "Na stronie chelsea pisali że robimy się domem spokojnej starości dla zawodników chelsea, hamy *****e!"
No wiesz... Niestety trzeba przyznać, że trochę tak to wygląda od jakiegoś czasu. Nadzieja w tym, że będzie można zaśmiać im się w te niebieskie mordy jak Jorginho wygra u nas ligę, a z nimi nigdy tego nie osiągnął ;)

olej911 komentarzy: 7601.02.2023, 16:06

@bobslej22: odpowiedź jest jasna, w Chelsea każdy oprócz Auby zdobywal puchary i grał bardzo dobrze a w Arsenalu niekoniecznie

Kaczaza komentarzy: 724101.02.2023, 16:04

Siemka, kupował ktoś bilety na Camp Nou? Chce komuś prezent zrobić i potrzebuje pomocy

Adamarsenal1 komentarzy: 319901.02.2023, 16:00

@Ashmadia: Na stronie chelsea pisali że robimy się domem spokojnej starości dla zawodników chelsea, hamy *****e!

praptak komentarzy: 882601.02.2023, 16:00

@bobslej22: Właśnie dlatego jestem ciekaw bo jak się policzy w miesiącu to trochę wychodzi, bardziej opłaca się kupić np 0,5 ale kiedy raz spytałem takiego chłopa okolicznego to stwierdził że kupuje małpki bo zawsze obiecuje sobie że weźmie jedną, ale z jakiegoś powodu zawsze wraca po "tę ostatnią" ^. @bobslej22 napisał: "ah. Ja mam takiego kuzyna żula i chciałem mu dać pracę z której oprócz tego że miałby coś kasy to jeszcze by dostał opał. Miał być "jutro" minął miesiąc."
Z nimi tak często, ja np pożyczam jednemu (wiem na co ale to nie moja sprawa, dopóki oddaje pożyczam) ale jak pytam czy nie chciałby zarobić bo mam jakąś fuchę, to też że on przyjdzie na pewno i zawsze gapcio zabłądzi, na pewno przez zepsuty kompas który naprawia się jak znowu trzeba pożyczyć ^. Ale nie kradnie co mi się podoba, żul z zasadami Klasa

Ashmadia komentarzy: 175001.02.2023, 15:56

@Be4Again napisał: "Jorginho
Willian
Aubameyang
David Luiz
Giroud
Cech
Fabregas
Gallas
Cole
Anelka
Petit
Diarra
Benayoun"

Niby człowiek to wiedział, ale jakoś zaskakująco dużo tych nazwisk...

morfeus komentarzy: 42001.02.2023, 15:55

@StanZniszczenia: polecam obejrzeć, rodzina ma dochód 10k, z czego z wynagrodzenia z pracy jest 1600 zł. Najlepsze jest świadczenie z tytułu rezygnacji z pracy dx
https://youtu.be/xwAO-v-Eiww

bobslej22 komentarzy: 834401.02.2023, 15:52

No biedni to często nie z własnej woli więc powiedzmy że mówimy o bezdomnych.

Be4Again komentarzy: 341801.02.2023, 15:48

Piłkarze którzy grali w Arsenalu i Chelsea:

Jorginho
Willian
Aubameyang
David Luiz
Giroud
Cech
Fabregas
Gallas
Cole
Anelka
Petit
Diarra
Benayoun

Który klub na tym bardziej skorzystał?

bobslej22 komentarzy: 834401.02.2023, 15:46

@praptak: ah. Ja mam takiego kuzyna żula i chciałem mu dać pracę z której oprócz tego że miałby coś kasy to jeszcze by dostał opał. Miał być "jutro" minął miesiąc. Nie wiem jak sobie radzą bo na jedzenie i opał brakuje ale na neje zawsze jest. Ja już tyle się naoglądałem że nie mam w sumie nawet przemyśleń na ten temat. Bardziej mnie obchodzą np. chore dzieci niż bezdomni czy biedni. Przeważnie ci drudzy z własnej woli są gdzie są.

StanZniszczenia komentarzy: 4101.02.2023, 15:44

@praptak: większości niestety Państwo dokłada do ich hobby... to pińćset plusy, zapomogi i inne

Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester United - Arsenal 12.05.2024 - godzina 17:30
? : ?
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
3 : 0
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal36265583
2. Manchester City35257382
3. Liverpool35229475
4. Aston Villa36207967
5. Tottenham341861060
6. Newcastle351751356
7. Chelsea351591154
8. Manchester United341661254
9. West Ham3613101349
10. Bournemouth361391448
11. Brighton3512111247
12. Wolves361371646
13. Fulham361281644
14. Crystal Palace3510101540
15. Everton361291537
16. Brentford36991836
17. Nottingham Forest36891929
18. Luton36682226
19. Burnley36592224
20. Sheffield Utd36372616
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland215
C. Palmer209
O. Watkins1912
A. Isak191
D. Solanke183
Mohamed Salah179
Son Heung-Min169
B. Saka168
P. Foden167
J. Bowen166
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com