Pensja Mesuta będzie opłacana przez kibiców

Pensja Mesuta będzie opłacana przez kibiców 25.01.2021, 15:29, Eryk Szczepański 42 komentarzy

Mesut Özil doszedł do porozumienia z Arsenalem w sprawie rozwiązania kontraktu i związał się z Fenerbahce jako wolny zawodnik. Tureckiego klubu nie stać jednak na opłacanie pensji Niemca.

Zakontraktowanie pomocnika jest z pewnością jednym z większych wydarzeń w historii klubu z Turcji. Zdaje się jednak, że nie do końca przemyślanym. Prezydent Fenerbahce - Ali Koc – otwarcie powiedział, że w obliczu długu sięgającego 460 milionów funtów, musi poprosić fanów o pomoc w zebraniu funduszy na wynagrodzenie Mesuta. Klub uruchomił specjalny numer telefonu, na który można wysyłać SMS-y premium i wspomóc drużynę w opłaceniu całego kontraktu Özila, czyli około 13 milionów funtów.

- W dniu podpisania umowy z Mesutem, muszę prosić was o pomoc. Pobijmy rekord w kampanii SMS! Wyślijcie 300 000, 500 000, a może nawet milion wiadomości. To nam bardzo pomoże – apelował Koc.

FenerbahçeMesut Özil autor: Eryk Szczepański źrodło: dailymail
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia1 następna
Ashmadia komentarzy: 22626.01.2021, 15:06

To jest jakaś masakra... Po co go brali jeśli na żebry do kibiców teraz idą...?

dariopmi komentarzy: 11926.01.2021, 10:16

Me$ut $anchez

mizio komentarzy: 46626.01.2021, 08:14

Wyplułem herbatę jak to przeczytałem i sprawdziłem kalendarz, czy aby na pewno nie jest 1 kwietnia :D
Świetny artykuł.

AtheneWins komentarzy: 6405 newsów: 225.01.2021, 21:35

xd

metjuAFC komentarzy: 4508 newsów: 125.01.2021, 20:22

Przyznam, że w głowie mi się to nie mieści. Ciekawe czy to prawda bo informacja co najmniej paraliżuje.

Pitu88 komentarzy: 122525.01.2021, 18:59

Mam nadzieję, ze to żarty...

Koroniarz komentarzy: 821325.01.2021, 18:33

Ahahaha beka nie mogę :) Już myślałem, że nie ma gorzej zarządzanego klubu od AFC a tu jednak jest :)

fabregas1987 komentarzy: 2226525.01.2021, 18:28

Co wy piszecie jak Mesut ich wydoi?! Jeszcze ani jednej tygodniówki nie dostał od nich xd
Facet zmniejszył 5-krotnie swoje zarobki żeby zagrać dla ulubionego klubu z dzieciństwa (ciekawe ilu z was byłoby gotowych na taki ruch co) i zarabia zaledwie 2 tys. funtów więcej tygodniowo od drugiego zawodnika na liście płac, więc jak dla mnie to Turcy się ośmieszają, nie Niemiec

bizooon komentarzy: 232725.01.2021, 18:25

Jezeli prawda to żenuła

Jack_Herrer komentarzy: 3975 newsów: 19225.01.2021, 18:09

Turecki Cyrk

DyktatorArsene komentarzy: 117625.01.2021, 18:02

Biedne mesoociatko. Pomoc dla powodzian normalnie :D

domino178 komentarzy: 134025.01.2021, 17:52

Miałbym mieszane uczucia, gdyby klub który i tak wspieram, kupuję gadżety, chodzę na mecze/oglądam w TV legalnie, jeszcze prosił o smsy premium bo nie stać ich na opłacenie zawodnika....

patryksz komentarzy: 331825.01.2021, 17:24

Dzień dobry. Równie absurdalny ruch jak oferta kontraktu złożona przez Arsenal. Widzę, że niektórzy dalej myślą, że Özil sam sobie wysyła oferty XD

zdyp komentarzy: 243125.01.2021, 17:21

syyniore kwiatyńńjo co ty na to?! xdddd

Robin13 komentarzy: 525.01.2021, 17:12

@MuodyWenger: Jak kiedyś powiedział pewien sportowiec na kontrakcie - różnica między kontraktem, a pracą na etacie, to jak porównywanie seksu do molestowania. W pierwszym przypadku obie strony muszą się zgodzić. W drugim przypadku jedno chce, a drugie nie ma wyjścia...

Stochu komentarzy: 77925.01.2021, 17:09

To jest żałosne xD Takie transfery powinny być z góry blokowane. Dla nas to oczywiście olbrzymi plus, ale to jest jakaś parodia. Ozil na tych aferach i smaczkach zostanie bardziej zapamiętany jako mem niż grajek z wizją na grę.

MuodyWenger komentarzy: 912 newsów: 1225.01.2021, 16:58

Ja to nie rozumiem, normalnego pracownika można zwolnić z okresem wypowiedzenia zależnym od przepracowanego okresu w danej firmie. Święte krowy doją budżety ile się da. Piłka jest chora i to od samych struktur UEFA i FIFA aż po kopacza piłki z ekstraklasy. Nie wierzę, że u tak łasych na kasę ludzi nie ma takich co ustawiają mecze, żeby się jeszcze więcej nachapać.

xValorx komentarzy: 21425.01.2021, 16:31

Klub mem bardziej niż Arsenal

lordoftheboard komentarzy: 491225.01.2021, 16:26

Spoiler

Kibic nazywa się Erdogan

PietrasM komentarzy: 210825.01.2021, 16:24

Mesut to przykładny muzułmanin. Mieć takiego w swoich szeregach to dobra reklama, jeżeli Ci zależy na tej grupie społecznej. Może pieniążki się znajdą.

kuade komentarzy: 29525.01.2021, 16:19

Niech teraz znów pomoże klubowi z opłatą pensji swojej maskotki.

Spejsik komentarzy: 154225.01.2021, 16:14

Czy ja dobrze rozumiem, że podpisali zawodnika na którego ich nie stać? :D

tomash_x komentarzy: 30925.01.2021, 16:13

aaaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah xD

Gofer999 komentarzy: 1167925.01.2021, 16:13

O kurde, ale wstyd, taki klub i tak zebrac. :D

mck95 komentarzy: 11625.01.2021, 16:11

xDDDDDDDDDD przypominam, że były tu osoby które go broniły. Tak kocha klub, że wydoi go z ostatniego grosza pomimo kosmicznego długu. Wielka miłość, ale do pieniądza.

MarkOvermars komentarzy: 731625.01.2021, 16:07

Zbieram SMS dla Pana Kronke o treści RANCZO
XD

Ranczomen komentarzy: 1075625.01.2021, 16:07

SMS-y premium xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

W zamian to chociaż nudesy małżonki Ozila powinni dostać, skoro to premium :P

MarioG komentarzy: 101325.01.2021, 15:57

Jak kocha klub to grać za minimalna

kuzguwu komentarzy: 352825.01.2021, 15:51

Zobaczymy ile uzbierają

maniekuw komentarzy: 220725.01.2021, 15:48

I klasyka u Mesuta, już jako dziecko im kibicował i nie są dla niego zwykłym klubem, ale ostatni grosz wydoi. Brzmi znajomo.

mruw komentarzy: 169125.01.2021, 15:47

Sms o treści POMAGAM?

ozzy95 komentarzy: 940 newsów: 125.01.2021, 15:43

Kibice dejcie piniondze momy hory klup!

LukaModric komentarzy: 50225.01.2021, 15:43

ozila zje presja i turasy predzej uzbieraja kasę na kogoś kto go.od&ebie

Vengerberg komentarzy: 23025.01.2021, 15:42

@Bednar: ja o nim mysle w ten sposob odkad nie chcial odejsc z arsenalu po odeslaniu na trybuny :)

swistak86 komentarzy: 42725.01.2021, 15:42

Hahah ah te różnice kulturowe xD

Bednar komentarzy: 171825.01.2021, 15:41

@Vengerberg: Tyle, że to nie jego wina, tylko Fenerbahce, które się błaźni. On zszedł z wymagań i odpuścił wysoką tygodniówkę w Arsenalu. Oni podpisali z nim kontrakt, po czym skapli się, że nie mają na to siana. Normalnie banda chytrych dzbanów, a Ozilowi się pewnie oberwie w Turcji, bo niektórzy pewnie myślą jak ty.

NineBiteWolf komentarzy: 13603 newsów: 4925.01.2021, 15:36

Według transfermarkt oni podpisali z nim 3.5-letni kontrakt, prawda to? xD

LukaModric komentarzy: 50225.01.2021, 15:34

nie wierzę co.czytam czy to 1 kwietnia?
myślałem że takie akcje są tylko na cele charytatywne

Vengerberg komentarzy: 23025.01.2021, 15:30

xD i ktos powie, ze jemu nie zalezy na pieniadzach

erykgunner (administrator) komentarzy: 2211 newsów: 154925.01.2021, 15:30

- Fenerbahce chce Mesuta!
- Nie stać cię
- Fenerbahce chce Mesuta!
- Nie stać cię
- Fenerbahce tupie nóżką, chce Mesuta i już!!!
- Dobra, masz i się odczep
- Fenerbahce: POMUSZ! MAM CHOROM CURKE

poprzednia1 następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City27205265
2. Manchester United27149451
3. Leicester27155750
4. Chelsea27138647
5. Everton26144846
6. West Ham26136745
7. Liverpool27127843
8. Tottenham26126842
9. Aston Villa251231039
10. Arsenal261141137
11. Leeds261121335
12. Wolves27971134
13. Crystal Palace27971134
14. Southampton26861230
15. Burnley27781229
16. Brighton265111026
17. Newcastle26751426
18. Fulham274111223
19. West Brom27381617
20. Sheffield Utd27422114
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah173
Bruno Miguel Borges Fernandes1510
H. Kane1411
Son Heung-Min138
P. Bamford135
Dominic Calvert-Lewin130
J. Vardy125
İ. Gündoğan111
C. Wilson105
Ollie Watkins103
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
7.33
Gracz lutego wybór redaktorów Mathew Ryan
Mathew Ryan
7
Gracz lutego wybór użytkowników Mathew Ryan
Mathew Ryan
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Części samochodowe Ucando.pl