Podsumowanie roku 2019 - Kanonierzy.com w liczbach

Podsumowanie roku 2019 - Kanonierzy.com w liczbach 02.01.2020, 21:48, Mateusz Kolebuk 50 komentarzy

2019 rok przeszedł już do historii, czas więc na podsumowanie działalności naszego serwisu w ubiegłym roku.

W 2019 roku nasz serwis zanotował 8 907 468 odwiedzin. Zanotowano 29 170 182 odsłon serwisu, które były dziełem 573 608 unikalnych użytkowników.

W ciągu tych 365 dni zarejestrowało się u nas 764 nowych użytkowników, dołączając do największego grona sympatyków Arsenalu (a także Manchesteru United, Liverpoolu i Chelsea) w Polsce, które liczy obecnie 32 090 osób. W roku 2019 użytkownicy dodali 294 353 komentarze, a największy udział miało w tym 20 najlepszych "spamerów" roku, których prezentujemy poniżej wraz z liczbą napisanych przez nich w 2019 roku komentarzy. Oczywiście gratulujemy użytkownikowi ZielonyLicz za zajęcie najlepszego miejsca w tym rankingu. Użytkownikowi JanikK gratulujemy pierwszej pozycji.

8241 - JanikK
5016 - Kowal96
4774 - lays
4769 - ZielonyLicz
4712 - RIVALDO700
4492 - FabsFAN
3991 - Marcinafc93
3398 - Mihex
3126 - thide
2909 - Argudo
2894 - silvano95
2850 - mallen
2783 - mitmichael
2748 - Ranczomen
2682 - Redzik
2646 - NineBiteWolf
2523 - Garfield_pl
2409 - pumeks
2400 - DoomSlayer
2313 - ChatCrapGetBanged

Nasi redaktorzy w pocie czoła przygotowywali najświeższe aktualności i przez rok napisali ich 2 221. Najbardziej aktywni redaktorzy w 2019 roku (wraz z liczbą napisanych tekstów) to:

865 - thide
173 - erykgunner
163 - roman98
107 - gunADAMners
104 - Patryk
88 - Diam51
70 - DawidAFC
62 - Johann
61 - Simpllemann
53 - 12Titi14

Gratulujemy Tomaszowi (thide) tytułu redaktora roku i życzymy rozważnego korzystania z wszystkich profitów, które przysługują redaktorowi roku (bon na 44 zł do Biedronki, uścisk ręki administratora, zdjęcie Unaia Emery'ego z dedykacją). Dziękujemy również za nadesłane newsy, które powiększyły grono wszystkich publikacji w serwisie.

Pierwszym użytkownikiem, który dodał komentarz w 2020 roku był użytkownik Slaviola (1 stycznia 2020, 00:00:00 - cóż za wyczucie). Był to komentarz numer 4 299 509 w naszym serwisie. Jednocześnie chcielibyśmy podziękować użytkownikowi @Kowal96 za limeryk-przepowiednię, którą opublikował sekundę po użytkowniku Slaviola:

Na górze róże,
Na dole w bluzie,
Dzisiaj wygramy,
Z Mułami na luzie

A oto lista najczęstszych komentarzy w 2019 roku:

COYG!
XD
Emery OUT
hehe golas
#emeryOUT
hahaha
XDDD
Brawo
Hahahaha
Haha
Pięknie
nowy news

Dziękujemy, że jesteście z nami kolejny rok. Nie życzymy Wam, żeby ten rok był lepszy niż poprzedni, bo byłby to truizm. On będzie na pewno lepszy. Wszystkiego dobrego w 2020 roku!

Kanonierzy.com autor: Mateusz Kolebuk źrodło:
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia1 następna
KingAugust komentarzy: 88803.01.2020, 16:03

@Mihex: no wiesz jak to jest, trochę wolnych chwil miałem w pracy i jakoś tak samo wyszło XD

Kowal96 komentarzy: 1718503.01.2020, 07:52

@Kanonier204 napisał: "Holenderska precyzja."

Teraz już Niderlandzka.

Mihex komentarzy: 2359303.01.2020, 00:18

@KingAugust: Tak z ciekawości, komentowanie postów z 2006 roku to pasja, żart czy próba nabicia licznika tak by nikt nie zauważył xD?

aaron komentarzy: 267502.01.2020, 22:22

Z tekstu "hehe golas" autentycznie popłakałem się ze śmiechu XD
#hehegolas!

patriko86 komentarzy: 3902.01.2020, 22:19

emery out - XD

Kanonier204 komentarzy: 40591 newsów: 302.01.2020, 21:46

Holenderska precyzja.

thide komentarzy: 32159 newsów: 185202.01.2020, 20:51

@Arce: oczywiście, w 2014 roku nabiłem aż 11251 komentarzy, ale wtedy nie byłem redaktorem. gdybym pisał tyle newsów, miałbym 2x więcej komci =D

Szaga23 (redaktor) komentarzy: 26 newsów: 1402.01.2020, 20:47

Brawo oby tak dalej!!

ZielonyLisc komentarzy: 1729302.01.2020, 20:26

4 miejsce jak TROFEUM!! SUPER

fabregas1987 komentarzy: 2318302.01.2020, 20:19

hehe golas jak najczęstszy zwrot, a mało kto go widział

Arce komentarzy: 110402.01.2020, 20:08

Thide dodawał tyle newsów żeby sobie komentarzy też ponabijac żeby się znalezc w tych zestawieniach :D

simson16 komentarzy: 443302.01.2020, 20:06

Super stronka, jeszcze lepsi uzytkownicy, tak trzymac!!!!p.s. " hehe golas" pierwszy raz widze ;D

Montoya komentarzy: 64002.01.2020, 17:42

Brawa dla redaktorów za wprowadzanie tak licznych i jakże ważnych wiadomości dotyczących Arsenalu.

Argudo komentarzy: 10869 newsów: 602.01.2020, 17:33

Ja solidarnie z Arsenalem, 10 miejsce.
Dawno mnie na kanonierach nic nie rozbawiło tak, jak "hehe golas".

thide komentarzy: 32159 newsów: 185202.01.2020, 16:57

@KingAugust: i cyk 5/5 za spam =D

KingAugust komentarzy: 88802.01.2020, 16:50

Jasny gwint. Ja kiedyś pisałem pod starymi postami z Williamem Gallasem hehe golas XD Nie wiedziałem ze tyle tego poszło. Akcja majstersztyk XD hehe golas

Patriko komentarzy: 398802.01.2020, 16:19

pierwszy raz*

thide komentarzy: 32159 newsów: 185202.01.2020, 16:16

Good evening
I would like to thank you all for your hard work both individually and as a collective. We have to improve every news. We are doing really well every day but like I said we must make progress to improve.

Patriko komentarzy: 398802.01.2020, 16:02

Pierwszy widzę "hehe golas" na tej stronie xD

Dawid04111 komentarzy: 13125 newsów: 1402.01.2020, 15:39

hehe golas

mizio komentarzy: 49602.01.2020, 15:34

Bo to chyba chodzi o cały komentarz, a nie wyrażenie "kasztan".
Trzeba by zrobić ranking najczęściej użytych słów w komentarzach

Tony24 komentarzy: 14002.01.2020, 15:21

Jak to kasztan nie wygral xd

Ranczomen komentarzy: 1118102.01.2020, 14:37

Jest jakiś hehe golas, a nie ma kasztana. Toż to skandal i hańba :X

Diam51 (zawieszony) komentarzy: 3238 newsów: 18402.01.2020, 14:24

Nie oznaczyliście mnie jako "użytkownik" na liście redaktorów. #propagandaczerwonychnickow #rahuout

Kowal96 komentarzy: 1718502.01.2020, 14:21

I chciałbym przeprosić za ten słaby wierszyk.

Kowal96 komentarzy: 1718502.01.2020, 14:19

Łoooo panie, pierwszy raz jestem w top20 spamerów i od razu 2 miejsce :D Pozdrawiam wszystkich, dobrze się "spamiło" przez miniony rok.

pumeks komentarzy: 2077402.01.2020, 13:57

Brakuje informacji o ilości ostrzeżeń :)

mallen komentarzy: 2100602.01.2020, 13:50

@pierre_afc

Sprawdziłem, mam.

RahU (administrator) komentarzy: 4745 newsów: 212102.01.2020, 13:49

@NaZawszeArsenal napisał: "A gdzie kasztan?"
na śmietniku historii tego klubu ;)

RahU (administrator) komentarzy: 4745 newsów: 212102.01.2020, 13:49

@pelek: Jedynie od 24 kwietnia 2019, wtedy wprowadziłem nowy system ostrzeżeń czasowych. Łącznie 799 ostrzeżeń w tym 44 osoby więcej niż 4 ostrzeżenia.

NaZawszeArsenal komentarzy: 105102.01.2020, 13:46

A gdzie kasztan?

pumeks komentarzy: 2077402.01.2020, 13:43

nowy news

pelek komentarzy: 213602.01.2020, 13:42

@RahU a masz możliwość sprawdzenia ile było warnów/banów?

Artu komentarzy: 139802.01.2020, 13:36

Thide jak Live w tym sezonie, ogromna przepaść pomiędzy pierwszym a drugim w tabeli ; )
Gratulacje

silvano95 komentarzy: 787902.01.2020, 13:24

thide pozostawił resztę dalekoooooo w tyle.

pierre_afc komentarzy: 1093502.01.2020, 13:22

20 najlepszych spamerów roku? Chyba 20 użytkowników, którzy nie mają życia :D

michal192837465 komentarzy: 765402.01.2020, 13:16

"A oto lista najczęstszych komentarzy w 2019 roku:

COYG!
XD
Emery OUT
hehe golas
#emeryOUT
hahaha
XDDD
Brawo
Hahahaha
Haha
Pięknie
nowy news"

Nie ma Svena- fake.

swistak86 komentarzy: 59702.01.2020, 13:13

Dziękuję kanonierzy.com że mogę być z wami ;)

JanikK komentarzy: 16807 newsów: 202.01.2020, 13:12

Dzięki wszystkim, ponieważ za każdym z tych 8000 komentarzy - głównie w postaci plotek - stoi jakaś dyskusja, mniej lub bardziej rozbudowana. Bez odzewu kanonierskiej społeczności na pewno nie byłbym w czołówce;)

Arsenal96l komentarzy: 462802.01.2020, 13:12

#emeryOUT to moje ulubiene jest

Kanonier204 komentarzy: 40591 newsów: 302.01.2020, 13:12

Gratulacje :)

Ech0z komentarzy: 587802.01.2020, 13:11

XD hahaha brawo hehe golas pięknie nowy news

Kris3Tears komentarzy: 208902.01.2020, 13:10

Happy new year kanonierzy.com
Jedna z moich najczęściej odwiedzanych stron.
Dzięki za odbanowanie mego konta, wszyscy jesteście wspaniali.
COYG #InMikelWeTrust :)

Mihex komentarzy: 2359302.01.2020, 13:10

FabsFan tak blisko idealnej liczby komentarzy, ale nie zna umiaru i przekroczył :(

polandblood komentarzy: 11692 newsów: 102.01.2020, 13:09

Thide pochwał się na co wydasz bon do biedronki i czy będzie relacja live z uścisku dłoni?

JessyJames7 komentarzy: 39102.01.2020, 13:09

Good ebening gdzie?

macc komentarzy: 471502.01.2020, 13:07

Nie ma to jak przeczytać takiego newsa na 9 godzin przed opublikowaniem;)
Szacun @thide.

mallen komentarzy: 2100602.01.2020, 13:05

COYG!

djmacius komentarzy: 230702.01.2020, 13:05

"hehe golas" ??? xD

poprzednia1 następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Chelsea14103133
2. Manchester City14102232
3. Liverpool1494131
4. West Ham1473424
5. Arsenal1472523
6. Tottenham1371522
7. Manchester United1463521
8. Wolves1463521
9. Brighton1447319
10. Leicester1454519
11. Crystal Palace1437416
12. Brentford1444616
13. Aston Villa1451816
14. Everton1443715
15. Southampton1436515
16. Leeds1436515
17. Watford1441913
18. Burnley1317510
19. Norwich1424810
20. Newcastle140777
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah118
J. Vardy91
S. Mané71
Diogo Jota71
M. Antonio63
E. Dennis55
J. King52
I. Sarr50
Raphinha50
M. Cornet50
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
6
Gracz listopada wybór redaktorów Bernd Leno
Bernd Leno
6.86
Gracz listopada wybór użytkowników Emile Smith Rowe
Emile Smith Rowe
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Części samochodowe Ucando.pl