Pomeczowa wypowiedź Wengera

Pomeczowa wypowiedź Wengera 14.12.2010, 00:49, Michał Kowalczyk 75 komentarzy

Czy Arsenal zasłużył na coś więcej po tym pojedynku?

To nie ma znaczenia, co myślę na ten temat. Przegraliśmy i postaram się być najbardziej obiektywny jak tylko potrafię. Sprostaliśmy intensywności tego spotkania oraz byliśmy dobrze zorganizowani. Ogólnie sądzę, że Manchester bronił się bardzo dobrze, jednak pod względem jakościowym mecz stał na średnim poziomie, ponieważ obie drużyny wiele cierpiały z powodu kiepskiej murawy.

Manchester United zagrał prostą i skuteczną piłkę. Strzelili bramkę i nie tworzyli sobie więcej sytuacji strzeleckich. Trzeba pochwalić ich defensywę, która zagrała wyśmienicie i nie popełniła ani jednego błędu. Nasze podania były zbyt wolne, by namieszać w ich szykach obronnych.

O stanie murawy na Old Trafford...

Jak zapytam się was, czy wolicie grać na dobrym czy na kiepskim boisku, to co wybierzecie? Rywale popełnili wiele błędów natury technicznej, którego wynikały z kiepskiego stanu murawy. Powierzchnia była bardzo nierówna i śliska.

O fizycznej grze...

Dzisiejszy pojedynek był bardzo intensywny, obie drużyny zagrały perfekcyjnie pod względem taktycznym. Manchester był skupiony na skutecznej obronie, a my nie potrafiliśmy im sprostać. Na początku zagraliśmy także zbyt nerwowo i nie potrafiliśmy rozklepać ich ustawienia. Trzeba jednak oddać im to, że w defensywie byli świetni.

O obronie United...

Jak mówiłem, rywale koncentrowali się, by nie popełnić błędu w defensywie. Wiedzieli, że potrafimy dobrze grać piłką, więc przygotowali się na żelazną obronę i kontrataki. Gwoli szczerości, nie byliśmy w stanie zagrozić ich bramce, nie potrafiliśmy zdominować tej gry i stworzyć sobie wielu sytuacji bramkowych. Druga odsłona meczu wyglądała tak, że my próbowaliśmy ich rozpracować, a oni tylko czekali na kontry.

O debiucie Wojtka Szczęsnego...

Wojciech zaliczył dobre spotkanie. Nieco nerwowo wykopywał piłkę w pierwszej połowie, ale nie popełnił żadnych błędów broniąc rękoma. W jego zawodzie nie liczy się aż tak skala pojedynku. Jeśli jesteś odpowiednio uzdolniony, grasz. Każdy wielki golkiper zaczynał w wieku 18, 19 lat. Pamiętam Van der Sara, który w bardzo młodym wieku grał już w wielkich spotkaniach.

O szansach na mistrzostwo...

Jesteśmy sfrustrowani i rozczarowani tym wynikiem i musimy odbić się od dna w kolejnym spotkaniu. Po tym, co dzisiaj widziałem, nie ma powodów, by nie wierzyć w wygranie ligi. Wiemy, że potrafimy być lepsi w ofensywie.

Arsene WengerManchester United autor: Michał Kowalczyk źrodło: Arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
KanonierTH1411 komentarzy: 482814.12.2010, 20:07

"Strzelili bramkę i nie tworzyli sobie więcej sytuacji strzeleckich. "

Mieli karnego, i próbę lobu Rooneya, sam na sam Naniego i Andersona. To daje nam 4 sytuacje tylko z drugiej połowy. My mieliśmy sytuacje tak naprawdę tylko jedną (Nasri-Chamakh) + dwa niecelne strzały Walcotta, lekki strzał głową Chamakha (w pierwszej połowie) w środek bramki i próba zrobienia czegokolwiek Van Persiego to za mało żeby wygrać na OT, a nawet zdobyć bramkę.

Ciasteck2 komentarzy: 446714.12.2010, 19:03

Nie można ciągle się usprawiedliwiać jakimiś marnymi powodami. Trzeba spiąć poślady i wygrywać. Bo to, że praktycznie co roku przegrywamy z United, czy Chelsea robi się nudne. Jeżeli tak bardzo dorośliśmy, to czemu nie wygrywamy takich meczy?!

cycuu89 komentarzy: 7814.12.2010, 18:56

adam3462---> a co mieli zrobić ?? dać arsenalowi grać i żeby robił sobie co chciał ?? Manchester miał więcej okazji na zdobycie gola w 1 połowie niż Arsenal przez cały mecz więc nie mów tu o zamurowywaniu bramki. Skuteczna gra w obronie to podstawa w każdym meczu chyba że się coś zmieniło to mi powiedz.

Gigi komentarzy: 7198 newsów: 4814.12.2010, 18:55

Ale niektórzy z Was są ograniczeni.. albo nie czytacie całości, albo nie rozumiecie. GDZIE WENGER ZWALIŁ WYNIK MECZU NA MURAWĘ? Powiedział, że przez murawę POZIOM MECZU był słaby, a nie, że przez murawę przegraliśmy.. Litości..

@Marcin_MU

Ty to wogóle przeczytałeś ten news? Bo nie dość, że jak wielu stwierdziłeś idiotycznie, że Wenger zrzucił wynik na murawę, to jeszcze twierdzisz chyba, iż uznał Arsenal za lepszy zespół w tym meczu..

ostriket komentarzy: 662814.12.2010, 18:02

"Wiemy, że potrafimy być lepsi w ofensywie"
ciul z ofensywą, nawet Mourinho zaczyna budowanie kazdego skłądu od OBRONY, a tej my nie mamy wcale .....;/

Olimpijczyk komentarzy: 109014.12.2010, 18:01

To już sięrobi śmieszne , Wenger out

adam3462 komentarzy: 273214.12.2010, 17:29

Zamurowali bramkę i grali jak Inter z Barcą. Meczu był strasznie nudny.

Gunnersthebest komentarzy: 29314.12.2010, 16:48

Ja pierdziele, tym razem ch**owa murawa?!
Dlaczego nie powiedzieć w prost, że United było lepsze, tylko takie pieprzenie "obie ekipy były dobrze zorganizowane" -.-

igoro komentarzy: 22114.12.2010, 16:47

gdyby strzelali dużo a vds łapałby wszystko mówilibyście że za dużo strzałów za mało gry kombinacyjnej. poza tym żeby strzelać z dystansu podania przed strzałem czy tez rajd muszą być szybkie. tego nie widać z kamery telewizyjnej ale jak się gra wolno to obrońcy są blisko i zasłaniają całą bramkę. to nie był wczoraj arsenal na miarę zwycięstwa z manu i dlatego ani strzały ani biegi anie kiwki ani nic by nie pomogło. słaby dzień po prostu

@ Mizzou dziennikarze i komentatorzy przeinaczają słowa. wierzysz bardziej dziennikarzom ze sports.pl czy naszym chłopakom z kanonierzy.com ?

zgadzam się z Gigim wenger zaliczył sensowną wypowiedź i wcale się nie wykręca, ani nie zwala.

Marcin_MU komentarzy: 4814.12.2010, 16:34

Zły stan murawy?. Baardzo słaba wymówka. Jakby miał jaja to by się po prostu przeznał że byli słabsi na boisku a nie o tej murawie wyjechał.

Mizzou komentarzy: 605314.12.2010, 16:30

@Gigi- i tu się mylisz, Wenger swoją porażkę zwalił na murawę, niestety :P
A dowód masz tu:
To jest tekst ze sports.pl

Arsene Wenger przyczyn porażki Arsenalu z Manchesterem United (0:1) upatruje w... złym stanie murawy na Old Trafford.

PatrolFr komentarzy: 54114.12.2010, 16:20

Gooner250 - nie masz prawa porównywać swoich udeżeń, jak i przeciwników do nich. Aczkolwiek zgadzam się z tobą w 100 %

PatrolFr komentarzy: 54114.12.2010, 16:18

"Jesteśmy sfrustrowani i rozczarowani tym wynikiem" - ja wale, w d*pie mam ten wynik, żebyśmy chiciaż zagrali dobre spotkanie, mieli okazje - to można by było z podniesioną głową patrzeć w przyszłość. I nie ma co mówić o kryzysie ****sów gdyż prawda jest taka że w największym kryzysie znajduje sie w tej chwili Arsenal .

Gigi komentarzy: 7198 newsów: 4814.12.2010, 16:06

@ala_05

Czytaj ze zrozumieniem.. Zauważyłaś "śliska murawa" i już krzyczysz, że Wenger zwalił wszystko na murawę. proponuję Ci obejrzeć ten fragment:

"Ogólnie sądzę, że Manchester bronił się bardzo dobrze, jednak POD WZGLĘDEM JAKOŚCIOWYM mecz stał na średnim poziomie, PONIEWAŻ obie drużyny wiele cierpiały z powodu KIEPSKIEJ MURAWY"

Pozdrawiam i następnym razem radzę czytać ze zrozumieniem, a nie mówić, że Wenger zwala na murawę.

Co do meczu i wypowiedzi.. Ja go nie usprawiedliwiam, kompletnie nie rozumiem trzymania Chamakha w tym meczu przez 90 minut, nie rozumiem w sumie czemu zszedł Rosa, a zastąpił go Cesc, którego widziałem wczoraj tylko przy linii bocznej i od czasu do czasu jak podawał do tyłu/do najbliższego kolegi. Często nie rozumiem decyzji Bossa i wkurza mnie to jego stwarzanie przywilejów piłkarzom - "nie posadzę go na ławie, bo się podłamie". Ale fakt faktem, że Arsene w pomeczowej wypowiedzi określił b. dokładnie rzeczywisty przebieg spotkania - Muły żelazne w defensywie, w drugiej połowie nastawieni na kontry. Czy oba zespoły zagrały dobrze taktycznie? Zarówno my, jak i muły zagraliśmy stosunkowo dobry mecz w defensywie, aczkolwiek to oni mają solidniejszych graczy - to było kluczowe. My się faktycznie dobrze organizowaliśmy w obronie, bo gdyby tak nie było, to stracilibyśmy z 3-4 gole, inna sprawa, że indywidualnie nasi obrońcy są po prostu słabi (oprócz Sagny, bo Gael ostatnio jak wiadomo formę zatracił) i jedynie Kos tutaj trzymał poziom. Co do taktyki w ofensywie, to Muły po prostu były pewne siebie, a my nie mieliśmy pomysłu na grę, tak jak Arsene powiedział - strzelili gola i nastawili się na kontry, bo byli przekonani, że my im nie zagrozimy no i mieli rację. Zresztą jak wchodzi nasz najlepszy Joker - Theo, wchodzi nasz spacerujący kapitan bez charakteru - Cesc i wchodzi nasza gwiazda po kontuzji i bez optymalnej formy Robin i.. nie zmienia się prawie nic, to znaczy, że jesteśmy po prostu bezradni jak dzieci.

aRamsey komentarzy: 948614.12.2010, 16:04

hag, znów motyw murawy... ile można? może na Emirates powinni 'hodować' gorszą, to na 'kiepskich' murawach nauczyli by się grać.

"Strzelili bramkę i nie tworzyli sobie więcej sytuacji strzeleckich." Serio? ja tam widziałem jeszcze sam-na-sam Andersona z Wojtkiem, lob Rooneya, popisy Naniego na prawym skrzydle. Co jest Panie Wenger?

dando1234 komentarzy: 43414.12.2010, 16:00

ten wenger to ja niewiem ...toż MU stworzył sobie o wiele więcej szans na strzelenie gola i dlatego wygrali a pozatym jak my mamy grać tak samo z chelsea to lepiej zebyśmy wogule nie grali takim nastawieniem.

fabregas1987 komentarzy: 2581514.12.2010, 15:48

kurcze, za duzo tych porazek jak na 2 miejsce, z pierwszej 7 mamy najwiecej przegranych, ale na szczescie wiekszosc ciezkich meczy na wyjezdzie mamy juz za soba, musimy wygrac z Chelsea zeby myslec o mistrzostwie ...

DlugiMT komentarzy: 11714.12.2010, 15:41

Gooner250 --> jedyny Denilson raz na jakiś czas strzeli z dystansu....ale to co 5 mecz ktorym gra ;/ a na 20 piłkarzy to troche mało...

ala_05 komentarzy: 254314.12.2010, 15:32

Gooner250---> No coś Ty ;p Przecież to jest nieomylny Wenger , on jest najlepszy i to była wina murawy wkońcu , a nie jego czy piłkarzy..To już wypowiedź Evry była na tym samym poziomie , co tłumaczenia , że murawa była zła.

Gooner250 komentarzy: 132514.12.2010, 15:32

A co do strzałów z dystansu. Ja po prostu nie rozumiem, i nigdy nie zrozumiem, jak zawodowy piłkarz nie potrafi posłać bomby z 15-20 metrów na bramkę(nie ważne czy celnie, czy tuż obok), a już Arshavin, to w ogóle.
Przecież mają tyle miejsca, i nie potrafią kopnąć. Ja jako amator, który sobie gra od czasu do czasu za każdym razem jak kopnę, to leci bardzo mocny strzał, ja nie wiem, to presja ich tak zjada czy coś? Bo mam wrażenie, że naprawdę ja lepiej bym kopnął będąc nam miejscu danego piłkarza, tzn. mocniej na pewno. Żal.

laskowski19051995 komentarzy: 494514.12.2010, 15:31

Trudno przegraliśmy, Manchester okazał się lepszy, trzeba teraz skupić się na nadchodzących spotkaniach. Wcześniej pisałem aby Kanonierzy uważali na Parka, i miałem rację, strzelił nam gola, to bardzo dobry zawodnik :]

Gooner250 komentarzy: 132514.12.2010, 15:28

Przeczytałem pierwszą odpowiedź, i już widzę bzdury. Panie Wenger, niech pan nie pitoli głupot.
Jezu, co za człowiek, już zgania na murawę, no tak, to murawa jest winna tego, że Song i Chamakh grali piach, jasne...

I że niby tylko jedną sytuacją sobie stworzyli pod naszą bramką? Przecież to śmiech na sali. A Nani sam na sam?? A Andersona sam na sam, a Nani o cm od słupka, a lob Rooneya?? TO w ogóle nie groźne sytuacje. Żal.

Wenger, bierz się za robotę, bierz za łeb tę bandę grajków i w końcu wygrajcie z dobrym zespołem, teraz kolejny sprawdzian za 2 tygodnie z chelsea. Jak przegramy, to ja już nie wiem.

hassassyn komentarzy: 69414.12.2010, 15:26

Nasze strzały sprzed 16 to były takie farfocle, że szkoda gadać...

karol234 komentarzy: 45314.12.2010, 15:26

wenger czas powrócić na do rzeczywistości z twojego ukrytego wymiaru do którego żeś sie przeniósł kilka lat temu. bo w twoim alternatywnym świecie arsenal gra chyba w jakiejś urojonej lidze juniorów a nie najlepszej i najbardziej wymagającej lidze świata.
wg mnie to wengerowi przydał by się dobry psycholog czy psychiatra, może on wyciągnąłby go z niebytu jakim jest jego własny umysł.
to co on wygaduje uwłacza inteligencji wszystkich którzy go słuchają a to mnie już naprawdę wkurza.

MICHAL191 komentarzy: 13914.12.2010, 15:05

Problemy z murawą Wenger pokaż, że ten klub ma choć trochę honoru i raz przyznaj się, że byliśmy gorsi a nie za każdym razem wymówki ;(

luq007 komentarzy: 289914.12.2010, 15:04

Daj spokoj Arsene..
Tego sie czytac nie da..

Gunner_995 komentarzy: 655014.12.2010, 14:57

Problemy z murawą... hhmm no to fajnie...

Owenoo komentarzy: 26614.12.2010, 14:27

Z taką taktyką Panie Wenger to my daleko nie zajdziemy. Nie wiem co na boisku robił Wilshere, chyba się zgubił bo się tylko od wszystkich odbijał i nic nie robił, wolałbym w jego miejscego obok Songa (również kiepsko zagrał) Denilsona. Squillaci... Katastrofa. Aż żal mi było na niego patrzeć. Laurent kolejne bardzo dobre spotkanie, chociaż raz zaspał solidnie za rooneyem, ale na szczęście Wojtek w bramce. Podobał mi się Nasri w drugiej połowie. Próbował, próbował, ale sam meczu nie wygra. Arshavin kolejny mecz przespany, miał jedną świetną okazje do uderzenia, był w okolicach 16 na wprost bramki, ale oczywiście wolał się pokiwać i stracić, no bo jak inaczej. W każdym razie, mecz na ogromny minus i mam nadzieję, że Arsene wyciągnie z tego wnioski, chociaż nie liczyłbym na to.

Mariusz2285 komentarzy: 109114.12.2010, 13:53

zawsze jakaś wymówka musi byc , za malo koncentracji w obronie w najwazniejszym momencie jeszcze song pomogl i tyle moze odgrziemy sie na Chelsea bardzo bym chciał

Jedlina komentarzy: 19714.12.2010, 13:17

Panie Wenger nie narzekaj Pan na murawe bo na Emirates jest rowna jak stol bilardowy a i tak po dupie sie czesto dostaje

milosz1984 komentarzy: 13414.12.2010, 13:10

dnx_the_gunner - interesuje sie pilka 17 lat juz, ogladam bardzo duzo meczy i mam swoje zdanie na ten temat i patrze na niektore sprawy obiektywnie a nie ,,okiem kanoniera".Rafael vs Sagna bo o tych samych pozycjach mowimy, wolalbym Rafaela z prostych powodow: Szybszy, mloddszy wiec prespektywa na przyszlosc, Sagna ma 27 lat wiec powinien byc w zyciowej formie a jak gra ten zawodnik w ofensywie? On juz sie nie rozwinie, jego maximum tego co moze dac druzynie w ofensywie juz sie nie poprawi, moze jedynie pogorszyc. W defensywioe jest solidny ale nie daje nam opcji gra skrzydlami bo w przeciwienstwie do Rafaela nie potrafi kiwnac i zrobic tym pzewage i jest wolny. Evra vs Clichy ? Ktos zna sie na pilce wlasnie nie trzeba tu opisywac jaka klasa dzieli obi zawodnikow , szczegolnie umiejetnosci indywidualne. Kazdy wilki klub ma dobrze usposobionych bocznych obroncow , ktorzy odciazaja skrzydlowych i pomocnikow od rozgrywania, jest pewien elemnt zaskoczenia , ze boczny obronca kiwnie a nie poda i zrobi przewage a u nas tego nie ma.

igoro komentarzy: 22114.12.2010, 13:06

nagła zmiana trenera nie wniosłaby nic nowego do drużyny poza niepewnością w szatni i niezrozumieniem z trenerem (to trwa zanim piłkarze przyzwyczają się do nowego coacha), poza tym nie wiadomo czy zarząd arsenalu (szejkami zdecydowanie nie są) chciałby sypać pieniędzmi na drogich piłkarzy kiedy mamy takich w tym klubie, żadna drużyna na świecie nie ma dwóch równie drogich piłkarzy na jedej pozycji. wydaje mi się że futbol ma to do siebie że każda ekipa jeśli chodzi o formę to sinusoida. raz jest lepiej raz gorzej każdy zawodnik raz błyszczy raz nie gra nic. song strzelał bramki z manc i z whu a teraz nie gra nic. patrzcie na Ronaldo który ostatnio gra super a z barca nie zagrał kompletnie nic. oczywiście czas bez formy zalezy od klasy piłkarza ale ja wierze w naszych graczy. radziłbym co poniektórym trochę się uspokoić, przełknąć porażkę i szykować się na następne mecze. a osobie która mówi ze arsenal powinien ładną grę zmienić na fizyczną radzę zastanowić się nad sympatią dla tego klubu, przecież za to go kochamy...

dnx_the_gunner komentarzy: 35214.12.2010, 12:40

Milosz1984-jak Rafael jest lepszy od Gaela i Bacarego to serdecznie Ci gratuluję ogarnięcia w piłce nożnej...

milosz1984 komentarzy: 13414.12.2010, 12:34

Jak dla mnie nie bedziemy mogli rywalizowac jak rowny z rownym z United i Chelsea bo mamy 2 wytraznie braki: Mamy od nich o wiele gorszych bocznych obroncow. Sagna niby gra dobrze w defensywie, ale w ofensywie jest ociezaly, malo zwrotny, nie potrafi kwnac i zrobic przewagi, jest wolny - to on ,,goni pilke zamiast pilka jego", moim zdaniem nie nadaje sie do takiego klubu jak Arsenal. Na prawaobrone potrzebujemy kogos pokroju Dani Alves lub Maicon ktorzy sa zwrotni, szybcy, silni i potrafia kiwac rywali i robic grozne wejscia w pole karne rywali, Sagna niestety tego nam nie daje i moze jedynie probowac tych marnych w jego wykonaniu dosrodkowan - jest slaby. Widac bylo jak gra Rafael w ManU - szybki, waleczny, dobrze podaje, potafi minac na pelnymbiegu, zwody potrafi, robi przewage w ofensywie. To samo Clichy, nie moge patrzec na jego ,,koślawe" nogi !! On nic dobrego w ofensywie z pilka nie potrafi zrobic, jedyna cecha u niego to szybkie zejscie do skrzydla i dosrodkowanie, zadnych zwodow nie potrafi, nie umie sie kiwac , brzydko podaje, ma bardzo slaba kontrole nad pilka, a Evra? Szybki, zwrotny, swietnie sie kiwa, jmest typowym dobrym lewym obronca ofensywnym, ktory stwarza przewage. Nasi boczni Sagna i Clichy tej przewagi nie robia , nie pomagaja pomocnikom i napastnikom zdjac z nich ciezar rozgrywania. Natomiast Cole i Evra sa najlepszymi lewymi obroncami na swiecie bez dwoch zdan!! Bosingwa, Rafael takze sa bardzo dobrzy. Moim zdaniem trzeba dac szanse Gibbsowi ktory w ofensywie moze wiecej nam zaoferowac tym bardzie ze zaczynal jako pomocnik, a zamiast Sagny kupic szybkie prawego obronce z dobra kotrola pilki potrafiacym dryblowac i bronic. Takie jest moje zdanie nie od dzis. Z kazdym meczem sie o tym przekonuje, i mysle ze boki obrony to nasz pięta achilesowa.

ntn_17 komentarzy: 72014.12.2010, 12:26

Przepraszam panie Wenger ale co pan pier****? Oprócz słów że obrona ManU zagrała koncertowo to prawie nic się nie zgadza.

lemlas komentarzy: 27914.12.2010, 12:03

"Sprostaliśmy intensywności tego spotkania oraz byliśmy dobrze zorganizowani. Ogólnie sądzę, że Manchester bronił się bardzo dobrze, jednak pod względem jakościowym mecz stał na średnim poziomie, ponieważ obie drużyny wiele cierpiały z powodu kiepskiej murawy." wenger ogladal inny mecz, to my sie bronilismy caly czas, to my popelnialismy tragiczne bledy, to my nie optrafilismy dokladnie podac pilki do kolegi obok, nie mielismy prawie w ogol zadnej groznej akcji, strzaly znikome, gramy to samo caly czas, wejsc z pilka do bramki, zero strzalow z dystansu, nasi nie potrafia strzelac, a tekst z murawą - klasyk, tyle, ze oni tez na niej grali

luq007 komentarzy: 289914.12.2010, 11:06

Jak zwylke! To tamto nie potfailismy ich rozklepac bla bla potrafimy wygrywac bla bla murawa kiepska bla bla!! Oczywiscie wzmocnien nam nie trzeba bo mamy dream team, i to tylko przypaek ze 5 lat niczego nie wygralismy i nikt nie wie tez dlaczego od lat nie potfarimy wygrac z chelsea czy united. Niech chce mi sie juz sluchac tego pana. Ciekawe gdzie zajdzie z ta swoja upartoscia i niechecia do transferow i zastapienia gry pieknej gra taktyczna, fizyczna i skuteczna!

page komentarzy: 1684 newsów: 414.12.2010, 10:25

Jakby tak ścisnąć w garści pana ze zdjęcia to popłynąłby sok z żuka.
Zbyt wielu zawodników wczoraj uznało, że może pójść na wakacje. Andriej, Gael, Alexandre Song - to, co się z nimi dzieje, wyraźnie pokazuje negatywne skutki braku konkurencji w drużynie. Niektórzy mówią, że mamy szeroką ławkę rezerwowych (Denilson Squi i inne cudaki), oraz że Song jest tak dobry, że sprowadzenie jakiegoś Veloso poskutkowało grzaniem ławy przez nowy nabytek. Ja natomiast uważam, że w obecnej formie tych panów naprawdę nie trzeba brać piłkarzy z czołówki światowej na zastępstwo. Reasumując ten nieco zagmatwany wywód - trzeba liczyć na wzmocnienia (lista pozycji coraz dłuższa!), ale póki jest tu Arsene, ja na to nie liczę.

martin77888 komentarzy: 8214.12.2010, 10:15

entap dokladnie Manchester gral srednio a II polowie mieli kontry i to wszystko co pokazali gdyby Arsenal mial dobrych srodkowych obroncow Koscielny jeszcze jako tako gra ale Squillaci to porazka mysle ze Vermaelen i Koscielny beda grali na miare Arsenalu

Kubo komentarzy: 97814.12.2010, 09:55

Po prostu nie mielismy pomyslu na gra i mamy taki wynik. Jak mozna grac gornymi pilkami na takich obroncow jak Vidic i Ferdinand ?? Akcje byly prowadzone wolno i slamazarnie bez jakiegokolwiek polotu. Wydaje mi sie ze po prostu nie umiemy grac z Chelsea i Mułami a oni maja na nas dobra taktyke tylko Arsene nie wyciaga z tego zadnych wnioskow.

pelek komentarzy: 214614.12.2010, 09:55

kanonierzy.com/wengeruj_to.php

[swoją drogą można by to zaktualizować :P]

entap komentarzy: 151214.12.2010, 09:53

jak dla mnie na tą chwilę nie ma Arsenalu bez Wengera i nie ma Wengera bez Arsenalu. Kibicuje Arsenalowi ze względu na jakość gry jaką gwarantują pomysły Wengera. Fajnie byłoby coś wygrać ale nie jest to dla mnie najważniejsze. Przeżywałem już te radości dawniej i fakt to było coś, ale potrafię cieszyć naszą nieprwdopodobnie piękną grą, niekonwencjonalnymi rozwiązaniami i pięknymi bramkami po każdym wygranym meczu. Manchester wczoraj naprawdę nie był lepszy. Myślę że na Emirates weźmiemy rewanż za ten mecz :)

cycuu89 komentarzy: 7814.12.2010, 09:52

United pokazało co znaczy dobra gra w obronie. Gdzie arsenal nie był w stanie zrobic praktycznie niczego.

polishbrigadesx komentarzy: 1020714.12.2010, 09:50

ale trzeba grać do końca;)

polishbrigadesx komentarzy: 1020714.12.2010, 09:48

panie Wenger z taka grą to nie ma co marzyć o mistrzostwie

GunnersFan9 komentarzy: 8703 newsów: 814.12.2010, 09:25

United pokazało,że nie trzeba wcale pięknie i szybko operować piłką.Wystarczyło kilka kontr i mamy po meczu. Poza tym nie wie czy Wenger jest tak slepy czy tak głupi. Sam stwierdził,że ich obrona była nie do przejścia, to czemu nie stworzy takiej obrony u nas? Dodatkowo w tym meczu było widać co to znaczy dodatkowych kilka cm w obronie. Gdybyśmy mieli obrońcę,który mierzyłby tyle co Ferdinand, Park nawet dupy by nie ruszył, żeby oddać strzał.

Didiertheblues komentarzy: 2614.12.2010, 09:24

strumien90pieknosci - "nie martwi mnie wynik meczu bo mistrza i tak będziemy miec."
Jak ty chcesz zdobyć jak przegrywacie wszystkie mecze na szczycie? Arsenal gra bardzo ładnie ale jeszcze nie dorósł do tej wygranej, cieszyliście sie jak głupi liderem z przypadku, gdyby nie zła forma chelsea i zalegly mecz united to lidera by arsenal nie powachał.

kamil_malin komentarzy: 933214.12.2010, 09:23

Charakter to by chyba zostawiliśmy w szatni. Znowu widziałem bandę dzieciaków. Gdzie jest ambicja, wola walki? Na taki mecz nikogo nie trzeba mobilizować.
Dla mnie ten mecz przegraliśmy przez złą taktykę i zły dobór zawodników. A już po wejściu Cesca i Robina nasza taktyka wyglądała, no właśnie jak ona wyglądała?

amadeo komentarzy: 514914.12.2010, 09:21

Trzeba wyciągnąć wnioski i w rewanżach u siebie z Chelsea i United zgarnąć komplet punktów. (jeśli mamy zamiar wygrać PL)

martin77888 komentarzy: 8214.12.2010, 09:11

xGun
Mam dość tego smutnego staruszka

to jest komentarz prawdziwego kibica troche szacunku pajacu bardzo duzo jest to uzytkownikow debili

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
2 : 3
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal35255580
2. Manchester City34247379
3. Liverpool35229475
4. Aston Villa35207867
5. Tottenham33186960
6. Manchester United341661254
7. Newcastle341651353
8. West Ham3513101249
9. Chelsea331391148
10. Bournemouth351391348
11. Wolves351371546
12. Brighton3411111244
13. Fulham351271643
14. Crystal Palace3510101540
15. Everton351281536
16. Brentford35981835
17. Nottingham Forest35791926
18. Luton35672225
19. Burnley35592124
20. Sheffield Utd35372516
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland215
C. Palmer209
O. Watkins1912
A. Isak191
D. Solanke183
Mohamed Salah179
Son Heung-Min169
P. Foden167
J. Bowen166
B. Saka158
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com