Pomeczowa wypowiedź Wengera

Pomeczowa wypowiedź Wengera 16.02.2012, 10:21, Łukasz Szabłowski 105 komentarzy

O wyniku…

To była jedna z tych nocy, o których nigdy nie zapomnimy. To nasz najgorszy wieczór w Europie, zasłużyliśmy na tę porażkę. Zostaliśmy boleśnie skarceni przez Milan. Zarówno w ofensywie jak i defensywie w ogóle nie istnieliśmy. W każdym aspekcie byliśmy gorsi od Włochów. Przez całe 90 minut nie było chwili, w której było nas widać, w której coś graliśmy. Co gorsza, musieliśmy ciągle gonić wynik. Zawsze to samo: zagranie za obrońców i schodzimy z boiska pokonani.

Trudno mi analizować ten mecz. Najlepiej w ogóle o nim nie rozmawiajmy. Musimy się nad tym zastanowić gdy ochłoniemy i pozbieramy na następny mecz.

O priorytetach…

Skupimy się na następnych meczach, ten sezon jeszcze przecież trwa. W sobotę czeka nas kolejny wielki pojedynek, który może być dobrą okazją do pokazania naszego charakteru i siły, oraz tego, że potrafimy podnieść się nawet po największej porażce.

O przyczynach porażki…

Można obwiniać w nieskończoność, ale powinniśmy raczej zewrzeć szyki i wygrać następny mecz. Moi zawodnicy mieli wielkie ambicje jeśli chodzi o tegoroczną Ligę Mistrzów. To właśnie oni najgorzej to przeżywają. W dzisiejszym spotkaniu byliśmy zupełnie bezsilni, nie mogliśmy wejść w ten mecz.

Nie mogę powiedzieć, że wszystko było OK., gdy przegraliśmy 0-4, ale nie uważam, byśmy popełnili jakieś rażące błędy taktyczne. Nie mieliśmy innego wyjścia. Czułem, że w niektórych aspektach jesteśmy słabi, spodziewałem się, że będziemy mieć z nimi problem, ale nigdy bym nie pomyślał, że nie strzelimy bramki.

O skutkach tej porażki…

Tak wielkie rozczarowanie, jakim niewątpliwie jest ten mecz, ma swoje odbicie w pewności siebie. Musimy dojść do siebie, a nie mamy wiele czasu do sobotniego spotkania. W sobotę musimy pokazać coś zupełnie innego.

O szansach na awans…

Bądźmy realistami. Może dwa, najwyżej pięć procent, podchodząc do sprawy statystycznie. Musimy pokazać zupełnie inny futbol, nigdy nie wiadomo co z tego wyjdzie. Realistycznie jednak patrząc, pożegnaliśmy się z rozgrywkami Champions League.

O Koscielnym…

To jakiś uraz kolana. Zobaczymy czy groźny.

Arsene WengerPomeczowa wypowiedź autor: Łukasz Szabłowski źrodło: Arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia123następna
DawidAFC komentarzy: 18095 newsów: 125116.03.2012, 23:45

T-R-A-G-E-D-I-A!

the_gunners1412 komentarzy: 8517.02.2012, 10:52

zawsze odchodzą dobzi gracze. van persie odejdzie po tym sezonie. wazne jest by w przyszlym roku awansowac do pucharow europejskich ( najlepiej LM). a wenger mnie zalamuje. i jego polityka transferowa ;/

the_gunners1412 komentarzy: 8517.02.2012, 10:52

zawsze odchodzą dobzi gracze. van persie odejdzie po tym sezonie. wazne jest by w przyszlym roku awansowac do pucharow europejskich ( najlepiej LM). a wenger mnie zalamuje. i jego polityka transferowa ;/

Damian20 komentarzy: 127517.02.2012, 09:49

Prawda jest taka ze Wenger nigdy nie zbuduje druzyny bo znow znajda sie tacy ja Nasri czy Fabregas druzyna zacznie juz lapac rytm i wygrywac a tu niespodzianka 2 najlepszych sobie odchoodzi po $ a drugi ze przypomnialo mu sie o Barcelonie ktora pare lat temu oddala go za damski Chu... za przeproszeniem... Liverpool ma przynajmniej lojalnego kapitan Gerrarda szacun dla niego ze nie ucieka mimo sytuacji swietny piłkarz od zawsze jeden z moich ulubiencow...

dawcio090909 komentarzy: 187217.02.2012, 09:12

Fatalny mecz. ;/

IceScreaam komentarzy: 27316.02.2012, 22:47

Przynajmiej Wenger powiedział, że grali ****owo, a nie głaskał po główce i mówił że piękny mecz ale nie było szczęścia. Na prawdę dużo przyjemniej oglądąło się mecze polskich drużyn w w LE.
Tyle o tej koszmarnej kompromitacji. Czas na zminy, tyle.

edo komentarzy: 6916.02.2012, 22:40

jesli bysmy mieli ch kilku graczy takich doswiadczonych ja henry w arsenal to wenger stworzylby naprawde silna druzyne... brakuje nam troszke doswiadczenia ale mam nadzieje ze wyjdziemy z tego dolka... czekamy na nastepny mecz ktory bedzie w sobote i zobaczymy jak nam pujdzie... pozdro

Qarol komentarzy: 1450216.02.2012, 20:51

@meisterek -- Może niedługo będziemy mogli się przekonać o tym, przecież nie jest tajemnicą, że Real chciałby go na miejsce Mourinho. Ale jak dla mnie to nadal Wenger = Arsenal, Arsenal = Wenger. Klub bez niego będzie "inny". Tylko niech zacznie działać, walnie pięścią w stół i powie czego oczekuje od zarządu (kasy), jakiej sumy i na jakie transfery.

arsenalfan98 komentarzy: 91616.02.2012, 19:37

HusarzAFC --> mówisz o tych polskich "kibicach Arsenalu" czy tych z Londynu, którzy są za Wenegrem, a protestują przeciwko zarządowi??
Tak w ogóle to tego nam brakowało żebyśmy mieli wojnę domową w klubie....

meisterek komentarzy: 228916.02.2012, 19:34

Wy jesteście chorzy!! Patrzmy na sprawy racjonalnie bez Wengera jesteśmy typowymi średniakami! Ja naprawdę gorąco mu życzę, aby takie City zaproponowało mu posadę, przecież mając takich zawodników , stworzyłby drużynę grającą bajeczny futbol!

Strus komentarzy: 106216.02.2012, 19:08

Ślimacze tempo ataku albo wybicia na wiwat. Na skrzydłach nie było jak szybko i po ziemi pograć, gdyż cwani Milaniści 2 dni wcześniej wymienili tylko tam murawę na nową. A przez weekend przecież u siebie nie grali. Arsene nie zmieniłplanu gry- i to się zemściło okrutnie przez błędy tych, na których powinien liczyć. Dopiero w drugiej połowie po przejściu z fałszywaego 4-3-3 na 4-4-1-1 z van Persiem podwieszonym pod Henry coś się zaczęło dziać w ofensywie.
Ramsey nie mógł znaleźć sobie miejsca pomiędzy Artetą i Rosickim. Na pewno ta trójka nie powinna grać razem.

Ostatnimi czasy często się zdarzało, że drużyna miała na pokładzie "pasażera", który nie wiosłował z resztą. A ilu ich wczoraj było i dlaczego? Cui bono?

marcin04c komentarzy: 298016.02.2012, 18:57

Jak Wanger odejdzie to będziemy drugim liverpoolem tylko bez pieniedzy.

Borekenema komentarzy: 7887 newsów: 116.02.2012, 18:05

tak gadamy o tym odejściu Wengera a i tak wszyscy wiemy że ani go nie zwolnią, ani sam nie odejdzie... Arsenal jest na niego skazany

inwhatwetrust komentarzy: 5116.02.2012, 17:48

HusarzAFC masz racje w zupełności.

Gadu komentarzy: 40516.02.2012, 17:17

Jak odpadamy z LM to zawsze z hukiem, ostatnimi czasy.. Allegri miał łatwe zadanie w rozpracowaniu nas, w połączeniu z "nieobecnymi" Kanonierami dało taki rezultat, a nie inny.
Znowu ciężko zniosłem taką porażkę Arsenalu..

Gadu komentarzy: 40516.02.2012, 17:17

Jak odpadamy z LM to zawsze z hukiem, ostatnimi czasy.. Allegri miał łatwe zadanie w rozpracowaniu nas, w połączeniu z "nieobecnymi" Kanonierami dało taki rezultat, a nie inny.
Znowu ciężko zniosłem taką porażkę Arsenalu..

Chudy26343 komentarzy: 1016.02.2012, 17:12

A mnie się wydaje, że problemem jest tu opór Wengera - na siłę forsuje ustawienie 4-3-3, które wg mnie w ogóle się nie sprawdza. Przecież formacją 4-4-2 święcił swoje największe triumfy. Powinien przynajmniej spórbować wrócić do tego, co zna najlepiej. W środku Song z Wilsher'em, na skrzydłach Oxlade-Chamberlain i Gervinho, którzy idealnie nadaja się na szybkie kontry dzięki szybkości i dryblingowi. Na razie partnerem van Persie'go mógłby być Walcott, który idealnie nadaje sie do prostopadłych piłek, a od nowego sezonu ewentualnie Matias Suarez. Za czsów "The Invincibles" znakomicie graliśmy atakiem pozycyjnym, ale prawdziwym popisem były kontry, gdzie trzema, czteram podaniami przenosilismy sie z obrony do ataku i padały bramki. Dzisiaj, niestety, brakuje szybkości w rozgrywaniu akcji i odrobiny ryzyka w grze - po przejeciu piłki czekamy, aż przeciwnik cofnie się i ustawi w obronie, a później wymiana kilkunastu, kilkudziesiąciu podań w jednostajnym, wolnym tempie. No, ale to tylko moje pobożne życzenie. A co do Wengera - musi zostać. Tylko on trzyma to w kupie. Czasami jednak powinien spróbować coś zmienić, a nie trzymać się ślepo utartej wizji.

domino523 komentarzy: 42916.02.2012, 17:10

Co do Wengera zawsze go będę popierał, bo tak naprawdę jest niesamowitym managerem i dziwie się że nikt tego nie dostrzega. Bo to nie on jest winny porażek tylko zarząd który kradnie pieniądze klubowe. W notowaniach AFC jest jednym z najbogatszych klubów świata a przychody w PL ma chyba tylko większe ManUtd. Czy myślicie że Wenger się pozbywa najlepszych zawodników? To was uświadomie że NIE!!! to zarząd sprzedaje i pieniądze zabiera na własne konta! I tak naprawdę Arsenal utonąłby gdyby nie Wenger! Zaden inny trener nie poradziłby sobie z problemami jakie są w Arsenalu. W innych klubach idziesz do zarządu i mówisz że chcesz 40mln na X zawodnika i oni ci dają, po prostu idą na łatwizne. A Wengerowi nikt nic nie da i to właśnie JEMU chwała że potrafi z tego co ma ułożyć drużyne i jak się nie patrzy bardzo fajną i ambitną, a postawa w PL mówi sama za siebie. My po prostu gramy ponad swoje możliwości, zobaczcie za nami Chelsea obsadzona gwiazdami czy Liverpool. I z szacunkiem dla Kroenke, ale będę rad gdy odejdzie i zajmie klubami z Colorado. A przy Emirates brakuje tylko 1 cząstki by stworzyć znowu całość... Jest to David Dein

armata_PL komentarzy: 6219 newsów: 416.02.2012, 16:48

Tak wiem trudno wierzyć jeszcze w ten zespół w Lidze mistrzów ale trener chyba nie powinien się tak wypowiadać.

"Realistycznie jednak patrząc, pożegnaliśmy się z rozgrywkami Champions League."

FryzjerPierwszy komentarzy: 76716.02.2012, 16:47

Arsene właśnie o tym meczu trzeba rozmawiać Milan nas zgnoił . A zmiażdżył nas dlatego bo na każdej pozycji mają bardzo dobrych zawodników a na ławce są również dobrzy zmiennicy. A u nas ? Problem z obsadzeniem lewej obrony przez dłuższy czas ,obrona w tym sezonie gra bardzo słabo a inni mają momentami przebłyski . Nie strzeliliśmy bramki bo Robin czy Thierry sami nic nie zrobią przeciwko mocnej drużynie. Jak rozwiązać ten problem ? Wg mnie kupić doświadczonych zawodników z ligi angielskiej jak i z innych lig europejskich oraz piłkarzy pokroju Hazarda czy często wspominany przez was Podolski.

arsenalfan98 komentarzy: 91616.02.2012, 16:21

Ten mecz to jest jedna wielka porażka.
Porażka, która nas już skreśliła tak naprawdę skreśliła nas już w tym sezonie pod względem LM. Od samego początku przypuszczałem, że remis na San Siro to jest maks tego co możemy tam ugrać. Milan jest o "całe pokolenie" pokolenie bardziej doświadczony. Ci piłkarze są tak cholernie doświadczeni w LM jak mało kto. Większość z naszych zawodników to żółtodzioby w tych rozgrywkach.
Nasza defensywa dała totalnie dupy. Kiedy Ibra dostawał piłkę wiedziałem, że to już będzie ciężka akcja dla nas.
W ofensywie też cholernie źle. Rozgrywanie akcji to u nas kompletna porażka, ale to nie wina Wengera, ale o tym później. Nie ma rozgrywającego, który na wysokości 20 m od bramki musi wziąć cały ciężar rozegrania na siebie, a jednocześnie nie może pozwolić na cofnięcie akcji. Dochodzimy do 20 m i nie już co zrobić...
Van Persie musi się całkowicie urwać od krycia, aby dostał dobrą piłkę. Kiedy był Fabregas to i Ramsey coś grał bo nie czuł tej presji. Widać ta presja nie działa na niego pozytywnie. Fabregas mając po 18 lat już czuł się z tym dobrze. Bez żadnych problemów rozgrywał. Ramsey według mnie zacznie grać coś w następnym sezonie. Walcott to nie wiem co się z nim stało. Do tej pory (początku sezonu) świetnie wykorzystywał swoje warunki do grania na skrzydle. Teraz go nie poznaje...
Co najgorsze może się to odbić na jego występie na Euro, co też nie podziała na niego zbyt pozytywnie.
W całym meczu miałem wrażenie, że walczy tylko Song i Kościelny, no i na początku Sagna. Wiara czyni cuda więc ciągle wierzę w naszą odmianę i wielki powrót, a na razie stajemy się drugim Liverpoolem...

Co do postawy Wengera na tej konferencji i w całym sezonie to:
Nie możemy od niego oczekiwać żeby nagle wyjechał ze wszystkim co go dręczyło bo zawodników trzeba motywować pod ich charakter, a nie drzeć mordę, że się sufit zapada. Nie na każdego to działa pozytywnie, coś o tym wiem, ale nie będę się zwierzał...
Wyobrażacie sobie co będzie jak Wenger wygarnie wszystko zawodnikom, a na nich to nie podziała?
Będziemy oglądać jeszcze większy horror.
Skończcie temat braku transferów bo to tylko pokazuje jak jesteście kompetentni...
Kto wierzy w zmianę menadżera i nagle wygranie ligi jest po prostu... ehh.
Nie będę opisywał bo znowu dostanę obraźliwe ostrzeżenie za nie odpowiednie słownictwo i wykład o ilości znających prze zemnie terminów.
Każdy kto analizuje zmianę trenerów przez inne ekipy widzi, że nie wychodzi to od razu na dobre. Np. Benitez przychodzi do Interu... Resztę chyba każdy zna kto nie siedzi tylko i wyłącznie w PL.
Wiadomo, że ślepe stawianie na Walcotta czy wystawienie Rosy do składu według mnie błąd ze strony Wengera, ale to i tak nic w porównaniu z tym o co go oskarżacie.
Ja od początku wolałbym Arszawina i AOC zamiast Rosy i Kota.
Nie chce mi się prawić na temat transferów do to do was i tak nie dociera.

Musimy ściągnąć Hazarda lub innego utalentowanego rozgrywającego bo możliwe, że więcej szczęścia nie będziemy mieli.

A ci, którzy wołają do Persiego czy innych aby odeszli to niech pójdą po młot i się nim jebną... Bez nich też nic nie wygramy, a będziecie tylko płakać, że nie umiemy zatrzymać czołowych zawodników.
Odejście Wengera równa się odejście kilku naszych zawodników i stracenie kilku młodych talentów.
Ale wy ciągle wypominajcie Wengerowi to, że powiedział, o tym że mamy jakość.

kamo99111 komentarzy: 689616.02.2012, 16:04

"nie uważam, byśmy popełnili jakieś rażące błędy taktyczne." ??? Czy on byl na innym meczu?? Nie bylo bledow taktycznych?? hahahahahahahah rozśmieszył mnie ;) tylko, ze co przerzut piłki to jedna strona była odsłonięta... Milan zrobil tak ze 3-4 akcje w tym chyba po 1 czy 2 padły bramki... Milan w obronie był nie do przejścia mogliśmy rzucać piłki prostopadłe, równoległe i kij jeszcze wie jakie a zawsze było krycie podwojone lub potrojone i nie było wolncyh przestrzeni... kolejna rzecz ciągłe łapanie na pułapki offside'owe kończy się tym samym czyli akcjami przeciwników i strzelaniem przez nich bramek... I można tak jeszcze przez godzine wymieniać błędy... w ataku może nie było aż tylu błędów taktycznych jednak dużo niedokładności, a przede wszystkim poruszanie się w ataku to nie mam pytań... No to by było na tyle, choć błędy Arsenalu można wyliczać godzinami... :/

HusarzAFC komentarzy: 150216.02.2012, 15:58

Sam jest sobie winien takiej sytuacji. Wenger mając takie poparcie kibiców mógłby się postawić temu zje... zarządowi, ale on nie ma jaj i taka jest prawda.

NewEuphoria komentarzy: 5416.02.2012, 15:47

Za zaslugi to sie dostaje medale a nie oplaca miesieczną wyplate. Ani slowa nie powie ze zawodnicy grali dno a jeszcze ich usprawiedliwia. JD to pewnie jeszcze po meczu przytulal. To jest niby racjonalne zarządzanie klubem? Placenie zawodnikom którzy nie potrafią zagrac dobrego meczu? Wenger nie ma juz pomyslu na Arsenal, jego wizja sie skonczyla. Niektorzy tutaj pisza zeby wyszli ci co krytykuja Wengera, a wy kim jestecie adminami? Ja uwazam ze dla dobra klubu Wenger powinno nie byc przynajmniej dwa lata a tak na 125 lecie klubu mamy najgorszy zespoł od lat.

MichalM komentarzy: 63116.02.2012, 15:34

A mnie sie tam podoba Arsenal taki jaki jest :D Emocje przynosi niesamowite - jak np. ostatni mecz - w jescze wczesniejszym byl pogrom 1-7 a w ostatnim przegrywalismy do ok 60 min 1-0, najgorszy ostatnio ramsey wszedl i strzelil gola a na samym koncu prawie najgorszy arszawin dal asyste naszej ikonie Henremu. Cos pieknego, a wczorajszy mecz, zamiast nerwow przyniosl mi wiele uciechy, patrzac jak sie mordowali nasi i nic nie mogli zrobic :) Mimo porazki jestem z nimi i nie mam im nic za zle bo mi nie potrzeba wygranej arsenalu (nie identyfikuje sie z zespolem az do tego stopnia) zeby od tego zalezalo moje samo poczucie. Oni moga je jedynie poprawic :D nawet przegrywajac. Za to ich lubie bo to jest bardzo sympatyczny zespol i swietny trener :D

pumeks komentarzy: 2080816.02.2012, 15:34

haha czyli znów nie wiem dlaczego przegraliśmy??

A JA WIEM !!!

CZTERNAŚCIE NIECELNYCH PODAŃ RAMSEYA !!!!!!

Paciecho komentarzy: 89916.02.2012, 15:31

zapomniał Pan dodać że mamy jakość :)

malyglod komentarzy: 648716.02.2012, 15:27

Tak chcecie odejścia Wengera? Nie będę go bronił, swoje za uszami ma. Ale pisząc o jego odejściu i przyjściu następcy trzeba się liczyć z konsekwencjami takiego kroku. Nowy trener to nie tylko szybki awans do czołówki i nowe transfery to także, a może przede wszystkim:

1. Całkiem inne podejście do zespołu, poszczególnych zawodników. Jedni będą mu potrzebni, inni nie.
2. Odejście Wengera to wymiana całego sztabu szkoleniowego pracującego wedle jego filozofii.
3. Odejście Wengera to sygnał dla zawodników wewnątrz klubu, dla których on jest Wielki, że pora odejść: np dla Persiego czy Songa, którzy nie raz podkreślali, że Wenger to drugi ojciec.
4. Być może odejście od filozofii stawiania na młodych: czyli Campbell, Lansbury, Ryo, AOC, Szczęsny, Afobe, Jack, Ramsey czy Walcott wcale nie muszą dalej być promowani. Pewnie napiszecie, że jak są dobrzy to sobie dadzą radę, ale jak ktoś cię nie wystawi w meczu to się nie pokażesz. Być może lata pracy nad tymi graczami pójdą na konto innego klubu, bo my ściągniemy np czterech trzydziestolatków.
5. Odejście Wengera to sygnał dla całego piłkarskiego świata, że w Arsenalu skończyła się pewna era - a idzie nowe i wcale nie pewne. Ten Wenger jednak gwarantuje pewien poziom i markę. Bez niego może być ciężej przyciągnąć do klubu nowych zawodników czy sponsorów.
6. Odejście Wengera nie gwarantuje, że w następnym sezonie coś wygramy. Powiem więcej, gwarantuje, że nie wygramy znów nic. Dlaczego? Bo drużyna będzie na nowo budowana, a na to trzeba czasu. Nikt nam nie kupi drużyny za 150 mln. Zresztą nawet w MC zawodnicy zgrywają się od poprzedniego sezonu a budowa Barcelony trwała latami.

To tylko parę punktów, nad którymi warto się zastanowić, pisząc Wenger się wypalił. Poza tym sezon się jeszcze nie skończył i nie ma najmniejszego sensu na jego jakiekolwiek podsumowania.

Kangur96 komentarzy: 158616.02.2012, 15:23

Oby z Kościelnym było wszystko ok, bo jak nie, to ze Spursami porażka gwarantowana..

Zaloguj komentarzy: 216616.02.2012, 15:21

Dobrze, że chociaż widział słabą grę, bo bałam się, że zwali na murawę, czynniki pogodowe i doda, że mieliśmy pecha, ale walczyliśmy do końca.

Jubek komentarzy: 29816.02.2012, 15:20

"Trudno mi analizować ten mecz. Najlepiej w ogóle o nim nie rozmawiajmy."

Tak jest, unikajmy tematu i nie przyznajmy się do własnej niekompetencji.

Nie zmieniajmy taktyki, ustawienia, nie róbmy transferów. Skupmy się na kolejnych meczach, może (jakoś) wygramy. Jak nie, to nie będziemy o nich mówić, skupimy się na kolejnych; mamy jakość. Mamy obiecujących 15-16 latków, którzy rozegrają 50 meczy w sezonie i kolejne 2 spędzą w gabinetach lekarskich.

Brawo Wenger.

Ale póki co niech zostanie, może jakoś dźwignie Arsenal. Kto wie, może w końcu Ci nastolatkowie coś ugrają.

Go, go, Gunners!

Grzesiek2309 komentarzy: 3516.02.2012, 15:18

ja napisze troche bo jestem kibicem Arsenalu od 12 lat!! od 6 - 7 lat zero sukcesow, ale pomijam to !! kibicuje arsenalowi bo zajebiscie graja w piłke (sorki grali), ich gra sprawiala mi przyjemnosć, piekny styl grania!! a w tym momencie co tragedia z grania i zero wynikow nadal!!! styl grania arsenalu to tragedia , teraz nie oglądam meczy bo sie tylko denerwuje a kiedys to byla wielka przyjemność!!!!!

marcin04c komentarzy: 298016.02.2012, 14:30

@Kitaz
Doskonale Cie rozumiem i masz rację co do Wangera. Od lat sprzedajemy najlepsze gwiazdy a i tak utrzymujemy sie w czołówce. Z obecnym składem to liga europy jest dobrym wynikiem.. Zresztą każdy mówił że Arsenal jest sredniakiem i nie dawał mu szans na Top4 a mimo to jesteśmy na 4 miejscu. Chelsea które jest bogate wcale nie jest lepsze od Arsenalu. I moge sie założyć że gdyby arsen miał do dyspozycji fundusze takie ja AVB to liga mistrzów byłaby pryszczem.. To tylko dzięki Arsenowi jesteśmy na tak wysokiej pozycji w lidze. Spojżcie na Liverpool sprzedali Xabiego i marcherano i mimo kilku drogich transferów są za nami. Nie narzekajcie na naszego papcia. Bo piłkarze sami też powinni wiedzieć co robić na boisku.

Kitaz komentarzy: 69216.02.2012, 14:03

m91ciek; masz 6

Allkatras komentarzy: 22216.02.2012, 14:01

White_Eagle;

White_Eagle komentarzy: 6916.02.2012, 13:59

pewues, jeśli masz jakikolwiek rozum, to spier**** z kibicowaniu temu klubowi, bo po co być za kimś, kto jest na 7 miejscu? ;)

pewues komentarzy: 59716.02.2012, 13:44

szczesny, koscielny, song, wilshere, chambarlain, gervinho i rvp Jeśli macie troche rozumu spierdalajcie z tego zespołu czym prędzej klasowi piłkarze nie powinni marnować się w angielskim średniaku ja obstawiam 7 miejsce w tabeli PL w tym sezonie

Barney komentarzy: 2083716.02.2012, 13:43

Jak wygrywamy mecze nigdy nie chwalę Wengera zawsze podkreślałem, że musi odejść bo piłka się rozwineła, a on stoi w miejscu.

jak przegramy w FA Cup, a czuję iż tak się stanie to po sezonie. Sam nie wiem czy chce, żebyśmy wygrali FA bo co to da, tylko tyle, że znów przez najbliższe lata się nic nie zmieni, a my LM i EPL nie wygramy póki nas będzie Wenger trenewał. Jak nic znów nie wygramy w sezoni i zajmiemy miejsce poza 4 to może będzie rewolucja choc i w to nie wierzę.

pewues komentarzy: 59716.02.2012, 13:42

Nie prawda ja go nie chwale juz od dobrycch kilku lat dla mnie juz dawno powinien szkolic nam mlodziez nic wiecej

Barney komentarzy: 2083716.02.2012, 13:39

Nie mogę powiedzieć, że wszystko było OK., gdy przegraliśmy 0-4, ale nie uważam, byśmy popełnili jakieś rażące błędy taktyczne. Nie mieliśmy innego wyjścia. Czułem, że w niektórych aspektach jesteśmy słabi, spodziewałem się, że będziemy mieć z nimi problem, ale nigdy bym nie pomyślał, że nie strzelimy bramki.

Co on chrzani obrona grała jak patałachy na poziomie 3 ligi polskiej.

m91aciek komentarzy: 44816.02.2012, 13:30

Kitaz zgadzam się z Tobą! Jak wygramy mecz to wszyscy chwalą Wengera, przyjdzie porażka to od razu "Wenger out" czy coś w tym stylu. No ludzie zastanówcie się co piszecie...

pablozet75 komentarzy: 36716.02.2012, 13:17

Arsene "JAKOŚĆ" Wenger!
GO TO HELL !

Allkatras komentarzy: 22216.02.2012, 13:15

Kitaz;
Dobrze ja ciebie rozumiem... ale my nie gramy samymi 20 latkami... Aretat,RvP,Arshavin,Rosicky,Santos,Sagna, Vermealen, Song i jeszcze paru to już nie 20 latkowie... Manchester,Barcelona itd. mają też sporo młodych zawodników... Porządny transfer, tak wina też lezy po stronie zarządu ale nie zauwazyłeś że Wenger nie ma pomysłu na grę ?! co mecz ta sama taktyka, trzyma zawodników którzy sie są na tyle dobrzy żeby grać w Arsenalu, i co wróci Denilson i dalej będziemy go trzymać Wenger będzie się usprawiedliwiać tym że mamy pomocnika i nie potrzebny nam transfer...

Kitaz komentarzy: 69216.02.2012, 13:15

dobra już tu nic nie piszę bo nie możecie tego zrozumieć co napisałem...

samir123456 komentarzy: 15316.02.2012, 13:13

wenger pierwszy raz przyznał że byliśmy za słabi na milan i odpadliśmy zasłużenie

pablozet75 komentarzy: 36716.02.2012, 13:13

@Kitaz
a ja się zapytam ile Ty kibicujesz temu klubowi? Bo jeśli sięgasz takich czasów, gdy Arsenal zdobywał PL czy dochodził do finału LM, to powinieneś wiedzieć o czym dziś tu wszyscy piszą. Nie zgadzamy się na średniactwo!!! Cóż to za cel - granie o 4 miejsce w PL i wyjście z grupy LM? Żenada! Albo walczymy o najwyższe cele w każdych rozgrywkach, albo zmieniamy grajków i dyrygenta! Wenger się pogubił. Sam nie wie kim grać i jak grać. Wenger! Au revoir!

Kitaz komentarzy: 69216.02.2012, 13:10

Allkatras; Zobacz jeżeli samymi "20 latkami" zajmujemy czwarte miejsce, to wystarczyło by zrobić porządny transfer za jakieś 40 milionów i moglibyśmy zdobywać największe cele. O to chodzi w moim poprzednim komentarzu...

Kitaz komentarzy: 69216.02.2012, 13:08

Allkatras; przeczytaj dokładnie jeszcze raz mój komentarz. Może zrozumiesz o co w nim sęk.

pafciobb komentarzy: 3016.02.2012, 13:07

powiem tak: ***** ***** ***** !!!!!!!! czyli słów mi brak !!! do wora i do Tamizy z takim zespołęm ***** !!!!

Allkatras komentarzy: 22216.02.2012, 13:06


Kitaz; jaki jeden zły sezon ?! człowieku ! a co chcesz co sezon walczyć o l4-6 miejsca ?! czy wolisz w końcu zobaczyć jak Arsenal triumfuje ! Arsenal to szkółka piłkarska a nie klub walczący o wielkie trofea ! Trofea to tez są pieniądze i to bardzo duże ! tu trzeba czegoś nowego !

poprzednia123następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Wolves - Arsenal 20.04.2024 - godzina 20:30
? : ?
Arsenal - Aston Villa 14.04.2024 - godzina 17:30
0 : 2
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City32227373
2. Arsenal32225571
3. Liverpool32218371
4. Aston Villa33196863
5. Tottenham32186860
6. Newcastle321551250
7. Manchester United321551250
8. West Ham331391148
9. Chelsea301281044
10. Brighton3211111044
11. Wolves321271343
12. Fulham331261542
13. Bournemouth321191242
14. Crystal Palace32891533
15. Brentford33881732
16. Everton31981427
17. Nottingham Forest33791726
18. Luton33672025
19. Burnley33482120
20. Sheffield Utd32372216
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland205
O. Watkins1810
Mohamed Salah179
D. Solanke173
A. Isak171
C. Palmer169
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com