Przełamanie w drugiej połowie, Arsenal 2-1 Brentford
19.02.2022, 17:05, Łukasz Wandzel 1558 komentarzy
Dzisiejszego popołudnia Arsenal zawalczył o punkty na Emirates Stadium, a jego rywalem był Brentford. Piłkarze Mikela Artety od początku do końca kontrolowali przebieg spotkania, choć w pierwszej połowie nie udało im się otworzyć wyniku, pomimo wielu stworzonych sytuacji. Po przerwie jednak nie zabrakło bramek i gospodarze szybko objęli prowadzenie, a kilkanaście minut później podwyższyli na 2-0. Brentford zdobył honorowe trafienie w doliczonym czasie gry, lecz było to zdecydowanie za późno, by spróbować zremisować.
Składy obu drużyn:
Arsenal: Ramsdale – Cedric, White, Gabriel, Tierney – Xhaka, Partey – Saka, Odegaard, Smith Rowe (75' Pepe) – Lacazette (83' Nketiah).
Brentford: Raya – Ajer, Jansson, Pinnock – Canós (84' Ghoddus), Dasilva (68' Baptiste), Norgaard, Jensen (44' Janelt), Henry – Mbeumo, Wissa.
Od pierwszych minut gospodarze parli do przodu i grali kombinacyjnie w okolicach szesnastki gości. Zagęszczenie rywali w polu karnym utrudniało oddanie celnego strzału, ale w 12. minucie Arsenal stworzył sytuację, po której Lacazette bez kłopotu trafił do siatki, jednak sędzia odgwizdał spalonego.
Ofensywna gra podopiecznych Artety pozwalała przyjezdnym na kontry, lecz ci nie potrafili stworzyć poważnego zagrożenia pod bramką Ramsdale'a, nie oddając celnego strzału w pierwszej połowie. Arsenal kontrolował przebieg spotkania, lecz wydaje się, że kilka razy piłkarze podejmowali złe decyzje. Podawali do partnerów, gdy mogli strzelać, oraz strzelali, kiedy koledzy byli na wolnej pozycji.
Choć nie udawało się objąć prowadzenia z gry, to na kilka minut przed przerwą Kanonierzy mieli nadzieję na rzut karny po tym, jak Wissa zablokował ręką strzał Cedrica. Arbiter nie przyznał im jednak jedenastki.
Druga połowa była podobna do poprzedniej z tą różnicą, że Arsenal zaczał strzelać gole. Tuż po przerwie Smith Rowe otrzymał długie podanie od Lacazette'a, uwolnił się z pod opieki trzech rywali i trafił do siatki.
Po około 70. minucie Brentford częściej niż do tej pory znajdował się na połowie The Gunners, przez co zaczął się odsłaniać. W 79. minucie gospodarze to wykorzystali. Przeprowadzili kontrę, atakując w przewadze. Partey zagrał do Saki na wolnej pozycji, a ten oddał strzał na bramkę Rayi. Piłka po odbiciu się od słupka wpadła do bramki i było 2-0.
W doliczonym czasie gry Brentford wykorzystał dośrodkowanie z rzutu wolnego i w zamieszaniu do bramki trafił Norgaard. Było to jednak kilkadziesiąt sekund przed ostatnim gwizdkiem sędziego.
źrodło: własneDrużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 15 | 11 | 3 | 1 | 36 |
2. Chelsea | 16 | 10 | 4 | 2 | 34 |
3. Arsenal | 16 | 8 | 6 | 2 | 30 |
4. Nottingham Forest | 16 | 8 | 4 | 4 | 28 |
5. Manchester City | 16 | 8 | 3 | 5 | 27 |
6. Bournemouth | 16 | 7 | 4 | 5 | 25 |
7. Aston Villa | 16 | 7 | 4 | 5 | 25 |
8. Fulham | 16 | 6 | 6 | 4 | 24 |
9. Brighton | 16 | 6 | 6 | 4 | 24 |
10. Tottenham | 16 | 7 | 2 | 7 | 23 |
11. Brentford | 16 | 7 | 2 | 7 | 23 |
12. Newcastle | 16 | 6 | 5 | 5 | 23 |
13. Manchester United | 16 | 6 | 4 | 6 | 22 |
14. West Ham | 16 | 5 | 4 | 7 | 19 |
15. Crystal Palace | 16 | 3 | 7 | 6 | 16 |
16. Everton | 15 | 3 | 6 | 6 | 15 |
17. Leicester | 16 | 3 | 5 | 8 | 14 |
18. Ipswich | 16 | 2 | 6 | 8 | 12 |
19. Wolves | 16 | 2 | 3 | 11 | 9 |
20. Southampton | 16 | 1 | 2 | 13 | 5 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
Mohamed Salah | 13 | 9 |
E. Haaland | 13 | 1 |
C. Palmer | 11 | 6 |
B. Mbeumo | 10 | 2 |
C. Wood | 10 | 0 |
N. Jackson | 9 | 3 |
Y. Wissa | 9 | 1 |
Matheus Cunha | 8 | 3 |
J. Maddison | 7 | 4 |
A. Isak | 7 | 4 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
Czołem Panowie. Wrzucę temat z nieco innej beczki. Czy ktoś z Was łączy może swoją pracę zawodową z pasją? Czy macie pracę, którą lubicie? Ja przyznam, że po 5 latach wbranży automotive przeniisłem się do spożywki i bardzo żałuję. O ile specyfika prqcy mimo że lekko mnie uwstecznia to jest jeszcze do zniesienia tak bałagan w dziale jest ponad moją cierpliwość.
@Dziadyga:
Zazdro :D Zakręciłeś się przy jakiejś chociaż? :D
Dombas i okolice to tereny zamieszkane przez ludność rosyjskiego pochodzenia.
Stalin nie wiadome dlaczego te tereny dał w czasach ZSSR republice ukraińskiej, ale tam mieszkający ludzie to w 80% to Rosjanie.
@Czerstwy:
Cześć, miło mi. :)
@Rynkos7 napisał: "Robiłeś sesje dla Ukrainek ? :D Jesteś fotografem? :D"
Odpowiadam :
Tak i tak ;)
.
Fajne dziewczyny ze świeżą uroda i są odwazniejsze od naszych.
Wczoraj kiedy zobaczyłem że United potrafiło odwrócić losy meczu z Leeds to pomyślałem że będą groźni bo to może być punkt zwrotny dla ich nierównej formy ale potem spojrzałem w ich terminarz i micha mi się ucieszyła
Atletico (A)
Watford (H)
City (A)
Tottenham (H)
Atletico (H)
Liverpool (A)
Leicester (H)
Everton (A)
Norwich (H)
ARSENAL (A)
w tzw międzyczasie jeśli awansują do kolejnej rundy LM pojawi się nowy przeciwnik
@domino178 napisał: "Ach Borys i jego czarna teczka XD można z nostalgią powspominać jakim memem był, teraz to już chyba nikomu do śmiechu nie jest przy Putinie."
Większość to była tam Memem faktycznie a Borys przynajmniej śmieszny hehe :D Putin to nawet alko nie pije,chyba,że okazyjnie,więc jego różni wszystko praktycznie od poprzedników.Nawet data ogłoszenia go prezydentem była wyjątkowa jak wybiło nowe millenium takie trochę to symboliczne i oby symbolicznie nie zakończył nas wszystkich faktycznie.
@krystiannn: o,ruski pachołek się odezwał.
@Dziadyga:
Robiłeś sesje dla Ukrainek ? :D Jesteś fotografem? :D
@Dziadyga napisał: "Ogólnie jak Jelcyn padał z pijaństwa xD to przecież Putin też nie był znany szerszej publiczności jak wjeżdżał na białym koniu na Kreml,KGB tam współpracowało na pewno tym bardziej,że sam należa"
Ach Borys i jego czarna teczka XD można z nostalgią powspominać jakim memem był, teraz to już chyba nikomu do śmiechu nie jest przy Putinie.
@pierre_afc napisał: "Więc pytanie czy Putin będzie miał następcę, który będzie szedł jego śladami?"
Moim zdaniem to już ktoś wybrany jest lata temu i uczy się tego wszystkiego będzie gorszy od Władimira.
Ogólnie jak Jelcyn padał z pijaństwa xD to przecież Putin też nie był znany szerszej publiczności jak wjeżdżał na białym koniu na Kreml,KGB tam współpracowało na pewno tym bardziej,że sam należał.
@pierre_afc: Miedwiediew jest młodszy. Poza tym Putin zapewnił sobie prezydenturę do 2036 czyli de facto do śmierci. A później pewnie kogoś namaści na następcę jak Ferguson Moyesa :D
@Rynkos7 napisał: "Atom wprowadzany do Polski przez USA również nam na pewno pomoże. Ogólnie masz racje, ale Rosja jako sąsiad nie wróży nic dobrego."
Oni już są dawno sąsiadem,Kaliningrad przecież ;) gdzie 80% mieszkańców jest związana z armią i trzymają też tam dobry sprzęt,nie można o tym zapominać,bo jakby miał być jakiś atak na PL to stamtąd tfu,tfu.
@pierre_afc napisał: "Mnie ciekawi ilu rządzących czy w przyszłości osób ważnych dla polityki rosyjskiej ma podobne poglądy co Putin. Gość już ma 70 lat, więc powoli zbliża się koniec jego rządów.
Więc pytanie czy Putin będzie miał następcę, który będzie szedł jego śladami?"
Każdy poważny Rosyjski polityk.
Mnie ciekawi ilu rządzących czy w przyszłości osób ważnych dla polityki rosyjskiej ma podobne poglądy co Putin. Gość już ma 70 lat, więc powoli zbliża się koniec jego rządów.
Więc pytanie czy Putin będzie miał następcę, który będzie szedł jego śladami?
@Rynkos7 napisał: "włączy Białoruś to co będzie robił Putin albo Rosja za 15-20 lat? Odpoczywał na Malediwach?"
Za 20 lat to będzie inwalida albo w ziemi.Teraz gadacie,ale Putin nie jest taki głupi jak go media przedstawiaja,to wytrawny gracz i po nim to dopiero będzie prawdziwy psychol,jak dozyjemy to może ktos to zapamieta ;)
Sprawdza na co pozwolą mu zachód i przewiduje ruchy jak w szachach.Dojdzie do Kijowa i to i tak max będzie a Ty o Warszawie,a już pisałem,że mu PL nie potrzebna i to nie tylko zależy od jego widzimisię,ma przecież też strategów i tu to by się cholernie wykrwawił.Ale jak dojdzie do takiego Kijowa,więc do połowy to i tak dla nich dużo i taki Iskander do większości Europy doleci akurat stamtąd i nie musi podchodzić pod lwów powiedzmy.Natomiast zachód też nie jest święty,potrafię na chłodno wszystko analizować(oprócz meczów Czaki xD) wiadomo, że jakby Ukrainę dołączono do NATO(o to jest ten boj) to rakiety natowskie były by praktycznie pod Soczi czy wolgogradem i trzeba realnie patrzeć,że dla ruskich też to jest zagrożenie takie jak rakiety na Białorusi dla nas.
Przewodnicząca komisji europejskiej, Ursula von der Leyen
"The recognition of the two separatist territories in #Ukraine is a blatant violation of international law, the territorial integrity of Ukraine and the #Minsk agreements.
The EU and its partners will react with unity, firmness and with determination in solidarity with Ukraine."
8 lat ruscy tam siedzą a ta się teraz obudziła... Ah te pustosłowia polityków
Macie link do wszystkiego co Putin dziś powiedział na tej konferencji?
@Dziadyga:
Atom wprowadzany do Polski przez USA również nam na pewno pomoże. Ogólnie masz racje, ale Rosja jako sąsiad nie wróży nic dobrego.
@Dziadyga: może być dzis tylko Donbas, a za kilka lat będą chcieli całą Ukrainę. To typowe ruskie działanie o wpływy. Była Gruzja, Kazachsta, Krym, Białoruś ( pokojowo) .
Putin ma chrapkę na kraje Bałtyckie.
Historia od zarania dziejów pokazała jak podstępni są ruscy, kto by tam nie rządził.
No już pierwszy sprzeciw poszedł z Wielkiej Brytanii. Teraz jeszcze Macron, kanclerz Niemiec, jakiś gniewny komentarz od Bidena o ile nie zapomni co miał powiedzieć i jak już się skończę te nędzne komentarze Putin będzie mógł wreszcie zacząć działać.
@Rynkos7 napisał: "Tak, z tym że użytkownik powiedział że w przeciwieństwie do Ukrainy to w Polsce Putin nie ma czego szukać, czego mógłby chcieć, co jest bzdurą."
Uważam,że w Pl nie ma co szukać,tym bardziej,że Chiny tu wielkie miliardy chcą inwestować z jedwabnego szlaku,więc nie ma szans realnie.Juz by go Chiny do porządku postawiły.
Ukraina została przehandlowana i to jest fakt.Europa się skuliła,bo gaz kilkaset razy droższy i inne surowce a Putin wytrawny gracz stwierdził,że jak chcą mieć dawne ceny i brak manipulowania cenami tego surowca to coś mu muszą podarować,bo za ładne oczka nie odpuści.
@krystiannn:
A jak już zajmie Ukrainę, włączy Białoruś to co będzie robił Putin albo Rosja za 15-20 lat? Odpoczywał na Malediwach?
@Rynkos7:
Putin Polske oddał o Ukraine będzie walczył bo to jego interes.
@Dziadyga:
Zgadza się i mam tego świadomość. Chodziło o to że powiedziałeś, że w Polsce nie ma czego szukać. Otóż jeżeli zachciał sobie terenów na Ukrainie tak samo za kilkanaście lat może sobie zażyczyć jakichś Polskich terenów. Mazowsze i ogólnie Warszawa nie jest tak daleko.
@krystiannn:
Tak, z tym że użytkownik powiedział że w przeciwieństwie do Ukrainy to w Polsce Putin nie ma czego szukać, czego mógłby chcieć, co jest bzdurą. Za kilka/kilkanaście lat może sobie zażyczyć terenu Polski tak samo jak teraz Ukrainy.
@Rynkos7 napisał: "Druga sprawa mówisz, że nie ma tutaj czego brać, a w takim razie co Putin ma brać w Donbasie i ogólnie w tej biednej Ukrainie? Hipotetycznie zakładając, że Putin zajmie Ukrainę myślisz"
Przed chwilą napisałem jak to będzie z tą Ukraina ogólnie a donbas to jest najbogatszy region Ukrainy,więc nie bida,jest tam sporo surowcow a 80-90% ludności czuje się ruskimi i są zadowoleni tak jak i na Krymie.Natomiast Ci z zachodu Ukrainy chcą na zachód,bo czują tu pieniądz,nędza niesamowita zachód Ukr to najbiedniejszy region Europy razem z Mołdawia,więc nie widzę sensu by Putin tam szedł faktycznie utrzymywać taki syf+niechęć lokalsow.
Hutchinson zjada tę u23 na śniadanie, kolejny gol.
Społeczeństwo Rosji, też się boi ruchów Putina. Nie chcą tego, jestem ciekaw czy np na 100.000 żołnierzy ile nie chciałoby wykonać jego rozkazów.
@Rynkos7:
Donbas to jest serce przemysłowe ukrainy tam maja siedziby potęzne firmy oligarchów. To tak jak u nas śląsk albo w germancach zagłebie ruhry.
@enrique:
A czego się spodziewasz? Uruchomienia rakiet przez NATO? Bez komentarza.
Putin dobrze gada. Nie wiem o co ten gul. Ukraina to zawsze była pod kontrolą ruska a taki Putin tez widzi ze te całe NATO to juz co raz blizej jest.
Powiedział wprost: '' Zachód nas oszukał '' i w jego oczach zagrozona jest integralność Rosji wraz z przyległymi satelitami.
Polityke śledze juz troche czasu i zadaje pytanie kto to jest agresorem ?
Osobiście nigdy nie słyszalem ze strony Putina wpieprzania sie w UE NATO Polske i inne takie twory.
Za to ze strony europejskich elit ciagle sie słyszy Rosja Putin Reżim.
Sytuacja podobna do pseudo TSUE i ciagle czepianie sie Polski.
Putin sie wkurzył i słusznie.
@Artu napisał: "@Dziadyga: nie powinna ci zwisać, bo Ukraina to bufor pomiędzy nami a ruskami. Więc lepiej niech tak zostanie"
Zachód Ukrainy będzie pod wpływem zachodu a od Kijowa(to i tak byłoby osiągnięcie wielkie Władka) na wschód ich strefa,więc będę spać spokojnie,bo całej nie zajmie jak wspomniałeś.W Kijowie będzie chciał kogoś jak Janukowicz i wtedy cały konflikt się zakończy,zachód pogrozi i będzie koniec bo Rosji nie stać na długi konflikt,tak przewiduje
A jak będzie to zobaczymy w przyszłości.Tak czy siak Ukraina już została sprzedana jak w 94roku,ale przecież nikt tego głośno nie powie co oczywiste
No to teraz czekamy na STANOWCZE SPRZECIWY i GŁĘBOKĄ DEZAPROBATĘ.
@arsenallord napisał: "Myślicie, że "załatwienie (kula w łeb hipotecznie)" Putina uspokoiło by trochę Europę?"
Nie wiem, ale wtedy chciałbym zobaczyć jak Łukaszenka kuli ogonek :)
@Rynkos7:
na południe czy na zachód*
@Dziadyga:
Powiem tak. Kiedyś też dużo osób tak powiedziało, że zwisa nam Gdańsk i ogólnie zwisa nam Polska. Wiemy jak to się zakończyło. Druga sprawa mówisz, że nie ma tutaj czego brać, a w takim razie co Putin ma brać w Donbasie i ogólnie w tej biednej Ukrainie? Hipotetycznie zakładając, że Putin zajmie Ukrainę myślisz, że ten kraj uda się na przysłowiową emeryturkę i zadowoli się tym? Nie, za kilka lat będą pewnie szli dalej, nie wiadomo czy na północ czy na zachód, jeżeli ta druga opcja to kto się pojawia na radarze? Polska. Putin atakuje wartości demokratyczne. Ukraina to demokratyczne państwo i ma prawo do własnego bytu. Można ją nie lubić za wydarzenia z przeszłości, za to jaka jest obecnie itd. ale nie może być tak, że Putin postanawia sobie siłą zająć niezależne państwo sąsiadujące.
No to co, wojska rosyjskie już pewnie wkraczają do tych 2 "nowych" republik bo przecież już nie są częścią Ukrainy ?
@Lamoreaux napisał: "Jakoś nie znam żadnego spoko Ukrainca, a poznalem ich naprawde sporo"
Ja dla kilku dziewczyn sesję robiłem i spoko osoby,no ale nie będę w ich imieniu walczył na dzikich ukraińskich stepach,Polska niech obserwuje i za dużo niech morawiecki nie klapie,bo jak zawsze szabelką za dużo machają,my zostaniemy a wiadomo kto spier***i.
@enrique napisał: "W 1939r. Francuzom też zwisał Gdańsk."
Bo komu normalnemu spieszno do wojny? Trzeba dyplomacje wykorzystać w 100%
Zresztą Putek sobie tak na luzie poczyna,bo ma same pi**y na przeciw siebie tzn kukiełki w unii europejskiej które potrafią tylko lobbować na rzecz wielkich korpo i tylko tam siedzą.Zadnego pojęcia politycznego,historycznego.A w Ameryce ma druga kukiełkę całkowicie śmieszna która rządzi Harris jak u nas kaczor zza pleców.Jakis jak był Trump(można mieć różne opinie) to takich cudów na świecie nie było,facet był twardy,poprzednie konflikty byly za Obamy i teraz za dziadka..putin wie,że to mieczaki to realizuje.
Ukrainki można przyjąć, a Ukraińcy jak chcą to niech zostają xD
W trybie natychmiastowym podjąłem decyzję o uznaniu niepodległości obu separatystycznych republik na wschodzie Ukrainy - przekazał.
Ukraina od Lwowa praktycznie do Kijowa to Polskie korzenie ma, a od Donbasu po Krym to Ruskie.
Chyba Krzysztof Stanowski za bardzo urósł bo zaczęło ludziom przeszkadzać że mu się dobrze wiedzie
Dalej Kliczko, wal do Moskwy i w jednej rundzie zniszcz tego palanta z KGB !
@MarkOvermars: kłamstwa, propaganda, oszczerstwa. Typowy ruski bełkot, znamy to z histori.
No dobra Putin - do puenty !
@Dziadyga: nie powinna ci zwisać, bo Ukraina to bufor pomiędzy nami a ruskami. Więc lepiej niech tak zostanie
@Lamoreaux: z Ukrainy do polski już niedaleko
Putin: Ukraina będzie trampoliną do ataku Zachodu na Rosję.
On ma naprawdę schize na tym punkcie ;)
Jak czytam co Putin gada w orędziu to włos sie ja głowie jeży