Redknapp: Dzisiaj gra na Wyspach nie jest tak brutalna

Redknapp: Dzisiaj gra na Wyspach nie jest tak brutalna 17.09.2010, 21:49, IceMan 38 komentarzy

Menadżer Tottenhamu - Harry Redknapp - namawiał Arsene'a Wengera na obejrzenie meczu ligi angielskiej z lat 60' minionego wieku przed podnoszeniem lamentu na temat agresywności i brutalności we współczesnych rozgrywkach Premier League.

Po tym jak kolejny Kanonier, tym razem Abou Diaby, trafił do szpitala po odniesieniu kontuzji w meczu z Boltonem, Francuz skrytykował brutalny styl gry takich drużyn jak właśnie Bolton czy Blackburn Rovers.

Na dzisiejszej konferencji prasowej Redknapp powiedział, że Le Professeur powinien puścić sobie powtórki spotkań rozgrywanych za czasów piłkarskiej kariery 63-letniego Anglika, który bronił niegdyś barw West Hamu.

- Całe szczęście, że Wenger nie pracował tutaj w latach 60'. Gdyby Arsene zobaczył ostre wślizgi, których w tamtych czasach nie brakowało, złapałby się za głowę. Wtedy gra była naprawdę brutalna, w porównaniu do tych zamierzchłych czasów dzisiaj piłkarze grają delikatnie i ostrożnie - powiedział Harry.

- Dzisiaj nie mam z problemów ze stylem prezentowanym przez którąś z drużyn i nie mam wobec nikogo pretensji.

- Jedna czy dwie kontuzje zawsze się mogą zdarzyć, ale w żadnych z meczów które do tej pory mieliśmy okazję rozegrać nie dochodziło do jakichś ekstremalnych sytuacji. Na boisku zawsze panuje rywalizacja, a żeby w niej zwyciężyć trzeba się przeciwstawić przeciwnikowi.

- Wszystkie drużyny zawsze miały piłkarzy od czarnej roboty, którzy podgrzewali atmosferę na murawie. Można przywołać tutaj nawet zespół Arsenalu sprzed kilku lat, którego piłkarzami byli: Tony Adams, Martin Keown, Steve Bould, Nigel Winterburn, Lee Dixon, Patrick Vieira czy Emmanuel Petit. To była silna, agresywna i fantastyczna ekipa. Ci zawodnicy ubóstwiali współzawodnictwo i nie unikali ostrej gry.

- W bieżącym sezonie paru piłkarzy The Gunners odniosło już urazy, o czym niedawno wspominał Arsene. Jednak jeśli rywale walczą o piłkę, a ich wślizgi są agresywne i czyste zarazem - nie widzę żadnego problemu.

- Jednak gdy gracze zaczynają celować w kości, a ich celem jest zrobienie przeciwnikowi krzywdy, sędziowie powinni ostro zareagować i stonować nastroje na boisku. Co do tego fragmentu wypowiedzi Wengera zgadzam się w całej rozciągłości.

Arsene WengerHarry RedknappTottenham Hotspur autor: IceMan źrodło: Goal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia1 następna
concrete13 komentarzy: 869819.09.2010, 11:10

no ale jest nadal jedną z lig w której gra się nie za czysto ... i to mało powiedziane

szalen komentarzy: 198219.09.2010, 11:04

W porównaniu do innych lig najsłabsze zespoły w lidze grają ostro, często faulują i nie boja się faulować często to może doprowadzić do kontuzji. Średniaki też nie są lepsze. Niestety te zespoły nie mają ogrania z innymi drużynami z kontynentu. Brak im takiego okrzesania. To powinno zostać zmienione.

WojO komentarzy: 225218.09.2010, 17:56

AH TEN Redknapp, masakra. ENdrjum zwroc uwage, ze nieraz wślizg nie jest brutalny, tylko spóźniony, a wychodzi na jedno, takze nie idize tego tak do konca wyelimnowac

Endrjum komentarzy: 1356 newsów: 218.09.2010, 15:56

Generalnie to potwierdził słowa Wengera - wślizgi mogą być ale czyste, brutalne trzeba eliminować i karać za nie.
Nihil novi.

Ciasteck2 komentarzy: 446718.09.2010, 13:34

Trochę ma racji, a trochę jej nie ma. Dziwny człowiek ten Redknapp.

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3018.09.2010, 12:20

@koksik270

Próbujesz być zabawny? Nie chodzi o zmienianie ligi tylko zastopowania fali brutalności w meczach jaka w dalszym ciągu w takowych występuje.

I nie płaczemy, ale słusznie zwracamy uwagę na to, że idioci typu Shawcross'a albo Taylora powinni mieć dożywotni zakaz zbliżania się do stadionu.

Poza tym naprawdę chciałbym zobaczyć jak Barc(w)elona by grała w PL ;) ale byłby płacz wtedy dopiero, hahahah :D

koksik270 komentarzy: 22218.09.2010, 12:01

Heh Arsenal placze, bo macie kontuzjowanych. Dziwne ze zawsze to Wy macie najwiekszy problem i nie podejrzewam aby to byl problem brutalnosci tej ligi...

Mowicie ciagle na Barce, ze to techniczna liga itp, a sami chcecie zmieniac swoja.

kwiatinho komentarzy: 1316018.09.2010, 10:27

A co to ma do rzeczy że 50 lat temu bardziej kopali sie po nogach...Najlepsi piłkarze grają po 60 spotkań każdego sezonu i zarabiają niesamowicie wielkie tygodniówki dlatego każdy piłkarz powinien udowadniać swoją przydatność na boisku a nie w gabinetach medycznych.Arsenal gra wyjątkowo szybko i technicznie jak na angielskie reale piłkę dlatego bardziej niż inne zespoły piłkarze są narażeni na poważne kontuzje.Nie ważne jaki klub straci piłkarzy przez kontuzje każdy chciałby żeby mistrzostwo rozgrywało sie na boisku i każdy chciałby oglądać swoich pupili podczas gry a nie czytając ich nazwiska w kolejnych newsach gdzie lista nieobecnych jest równie długa jak gotowych do walki piłkarzy.Najgorsze jest to że najczęściej drużyny ze środka tabeli nie umieją inaczej powstrzymać lepsze drużyny niż eliminując ich najlepszych piłkarzy...Szkoda młodych chłopaków którzy mają przed sobą niezłą przyszłość ale zamiast sie rozwijać spędzają czas u klubowych medyków

adam3462 komentarzy: 273218.09.2010, 08:56

Owszem zdarzają się brutalne faule ale nie tak jak kiedyś..

xGun komentarzy: 45018.09.2010, 08:37

@ zabij go, albo przypal rozgrzanym żelazkiem. Takie objawy szaleństwa należy zdusić w zarodku ;)

co do Harrego:
Proszę Pana. Ja wiem, że w większości przypadków nie trzeba grzeszyć inteligencją, aby coś znaczyć w footballowym świecie, ale na litość boską:
Jeżeli widać, że jest źle, to nie można zaprzeczać faktom mówiąc, że jest dobrze - bo przecież kiedyś było gorzej. Przecież to jest logika na poziomie przedszkolaka!

Angielska piłka nadal jest szybka i widowiskowa, mimo tego, że gra w niej coraz więcej technicznych piłkarzy. FA nie powinna pozwalać na to, aby drużyny zorganizowanych istot drewnopodobnych niszczyły nasze młode talenty!

Cesc1994 komentarzy: 450018.09.2010, 08:15

RATUNKU!!! Wczoraj wieczorem dowiedziałem się że mój brat jest kibicem Tottenhamu!!! Myślałem że zemdleję jak to usłyszałem!!!

AlexVanPersie komentarzy: 806418.09.2010, 00:46

Już podczas dwóch ostatnich meczy miałem pisać, że Alex idzie na Vieirę.
Widać, że lekcje z obrony ma już odrobioną i że teraz bierze się za ofensywę.
Próbuje czasami coś podać, nawet jakieś dłuższe otwierające podanie. Często mu nie wychodzi, mam wrażenie, że niektóre jego podania są zbyt "naiwne", ale nie mam mu nigdy tego za złe. Widać, że chce. Przy jego talencie to tylko kwestia czasu jak wskoczy na następny level.

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3018.09.2010, 00:32

@Vpr

Ah, shit! Fakt, zapomniałem przecież :D Ahahahah :D

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56718.09.2010, 00:30

Charlie > nic takiego Jackowi nie grozi - pamiętaj, że to Anglik :P

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3018.09.2010, 00:29

@Vpr

Zauważyłem u Niego dokładnie to samo, tylko że ja mam wrażenie, że jeśli Arsene Go nie utemperuje to chłopak może kończyć z czerwem w co drugim spotkaniu... ;/

Fakt jest to fighter i tak, mamy w drużynie fighterów, ale żaden nie jest nawet zbliżony charakterem do Pat'a, albo Kolo. Natomiast jak chce, to i Arsza potrafi się bić jak o życie! :D

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56718.09.2010, 00:26

W tegorocznym składzie mamy fighterów. Może nie takich świrów jak Pat, ale biorąc pod uwagę jak sędziowie nas "uwielbiają", to by po prostu nie przeszło... Vermaelen, Song, Squillaci, Chamakh, Koscielny, to goście którzy nigdy nie odpuszczają. W zeszłym roku tego brakowało, teraz wyglądamy pod tym względem lepiej. A już prawdziwą perełką jest dla mnie Wilshere - nie wiem czy ktoś jeszcze zauważył, jaki on potrafi być na boisku wredny i jak lubi starcia z dwa razy większymi od siebie :P Jeżeli w wieku 18 lat walczy jak równy z równym z Sambą czy Daviesem, to aż strach pomyśleć, co będzie robił za 5 lat :D Krzyżówka Fabregasa z Flaminim?

Kanonier8 komentarzy: 198317.09.2010, 23:48

@Charlie masz racje ;p potrzebny świr ;d

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3017.09.2010, 23:44

@Gigi

Ani Samba, ani Davis ani Cahill do Arsenalu się nie nadają niestety ;/

Alex masz rację, będzie świetny, ale nie wiem czy będzie graczem pokroju Patrick'a. Moim zdaniem jest dużo spokojniejszy od Vieiry i nie będzie graczem tak wybuchowym jak Francuz. Potrzebujmy jakiegoś świra z prawdziwego zdarzenia, Alex jest świetny w defensywie, ale potrzebujemy kogoś z bałkańskim charakterem, albo kogoś podobnego do Patrick'a ew Kolo...

Kanonier8 komentarzy: 198317.09.2010, 23:29

@Gigi

Alex tak jak mówisz musi poprawić pewne elementy w swojej grze. Gdy je polepszy będzie nie do przejścia ;) Choć w porównaniu z poprzednim sezonem to Song zaczął grać bardzo agresywnie ;p bo sezon temu to nie robił ostrych wejść ani nic w tym stylu

Gigi komentarzy: 7198 newsów: 4817.09.2010, 23:25

@Kanonier8

Też miałem takie refleksje, aczkolwiek Alex musi poprawić grę w ofensywie. Nie gra tak ostro, ale ma już chyba troszkę lepszy odbiór piłki od Vieiry. Jeżeli poprawi podanie otwierające drogę do bramki, czy też strzały, no i jeszcze pogra w premier league parę lat, to moim odważnym zdaniem Alex ma predyspozycje, by stać się graczem lepszym od Vieiry. Patrick apogeum swoich umiejętności pokazał mając te 26-27 lat, tak więc Alex ma jeszcze jakieś 3-4 wiosny, aby Francuzowi CO NAJMNIEJ dorównać ;)

Kanonier8 komentarzy: 198317.09.2010, 23:19

@Gigi

ale my jesteśmy w czołówce PL nadal :p Song rośnie na takiego zastępce Viery co w ostatnich meczach pokazuję że się nie cacka z przeciwnikami.

Gigi komentarzy: 7198 newsów: 4817.09.2010, 23:19

@Charlie

Samba, K. Davies, Cahill? :P

Samba w sumie ma świetne warunki fizyczne, przydałby się nam, ale tak bardziej na poważnie mówiąc, to w całej premier league trudno już jest powoli znaleźć takich killerów jak Keane, Adams, Vieira.. Liga cały czas jest ostra, futbol jest ostry, ale takich graczy jest co raz mniej.. Pamięta ktoś jeszcze Paulo el "kartka" Montero? Co trzeci mecz w juve wypadał za czerwień.. on to może przesadzał, ale wieloletnia rywalizacja Man U i Arsenalu to w dużej mierze zasługa dwóch charyzmatycznych kapitanów (którzy lubili sobie w szatni pogadać :P) Vieiry i Keane'a. Patrząc z perspektywy czasu, futbol chyba był wtedy trochę piękniejszy.. Albo po prostu jestem subiektywny i twierdzę tak, bo to Arsenal był absolutną potęgą w Europie..

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3017.09.2010, 23:10

@Gigi

Zgodzę się w pełni! Powiem szczerze, że mam nadzieję, na jakiś transfer tego typu do Nas w najbliższych oknach...

askanonier3 komentarzy: 23817.09.2010, 23:04

nie lubie kogutow aletym razem redknap ma racje boss przesadza a swoja droga tony adams to byl gosc nie od parady nasza zywa legenda

kamil_malin komentarzy: 933217.09.2010, 22:56

@ Gigi
Nie pozostaje mi nic innego jak zgodzić się z tym co napisałeś. Mam podobne odczucia co do obecnego Arsenalu. :)
Ja chcę jakiegoś twardziela, gościa który potrafi grać ostro, nie chamsko.

Kanonier8 komentarzy: 198317.09.2010, 22:55

Patrol123 , chyba mnie źle zrozumiałeś. Ja całkowicie popieram Wengera :) ale inni go chyba nie tolerują bo on ma jako jedyny z nich odmienne zdanie. Myśli inaczej niż oni.

Patrol123 komentarzy: 4817.09.2010, 22:34

Kanonier8 say :Coś dużo menadżerów krytykuje Wengera ostatnio.

Zgodze się ; p hmm arsenal notuje teraz bardzo dobre wyniki i wydaje mi sie ze szukaja dziury w calym.. jakoś nie czepiają się do SAF kiedyManU które strzasznie osłabło po aferze z roo i po kontuzji (fatalnej) Valencji.

Nie wiem czy ma to jakieś powiązanie ale nie wiem czego sporo ludzi naciska na Wengera skoro w wielu przypadkach ma racje.

Gigi komentarzy: 7198 newsów: 4817.09.2010, 22:34

z Harrym * :P

Gigi komentarzy: 7198 newsów: 4817.09.2010, 22:30

Problem w tym, że te wślizgi w większości czyste nie są.

W jednym się natomiast z Harym zgodzę:

Wszystkie drużyny zawsze miały piłkarzy od czarnej roboty, którzy podgrzewali atmosferę na murawie. Można przywołać tutaj nawet zespół Arsenalu sprzed kilku lat, którego piłkarzami byli: Tony Adams, Martin Keown, Steve Bould, Nigel Winterburn, Lee Dixon, Patrick Vieira czy Emmanuel Petit

Tego nam chyba teraz brakuje. Kiedyś to my potrafiliśmy jednym mocniejszym wślizgiem Adamsa, albo Vieiry temperować zapał rywali, fizycznie (dodając do tego jeszcze np. Sola, Kanu, potem K. Toure i Ade~) też byliśmy w czołówce premiership, a w dodatku oprócz twardzieli mieliśmy w teamie genialnych techników (Bergkamp, Titi) i zawodników dysponujących świetną szybkością, jak i strzałem (Pires, Ljungberg, Overmars). Teraz mamy graczy szybkich, mamy też techników, ale twardzieli u nas próżno szukać. Gdyby dzisiaj grał u nas 30sto paro letni Tony i przykładowo 28- letni Vieira to miałby kto wkręcać w ziemie Drogbę, czy Rooneya, a gwiazdki z Barcelony kwiczały by z blu po każym pojedynku "bark w bark" z takim Vieirą, czy Keownem.

W obecnym składzie mamy przede wszystkim graczy o świetnej technice i dobrej szybkości, przydałoby nam się z pewnością kilku twardzieli. Dzięki temu Nasz zespół stałby się kompletny i zdolny wygrywać wszystko (oczywiście nie twierdzę, że bez tego nie jesteśmy w stanie wygrać nic, ale jest to chyba jednak ważny czynnik)

Hubert89 komentarzy: 83217.09.2010, 22:29

'- Całe szczęście, że Wenger nie pracował tutaj w latach 60'.' - tak, bo ty Harry pracowałeś.

Szef komentarzy: 1303517.09.2010, 22:27

szkoda ze nas te kontuzje nie omijaja tylko

Kondzior12 komentarzy: 490017.09.2010, 22:25

Jedna, dwie kontuzje pomnożyc jeszcze przez trzy lub cztery

Patrol123 komentarzy: 4817.09.2010, 22:24

Ja pier... jak jakiś sport dopiero zyskuje popularność i sie rozwija - wiadomym jest że na "początku" zasady oraz umiejętność opanowania sytuacji na boisku przez sędziego nie będą tak perfekcyjne tak jak w puźniejszych okresach tego sportu gdyż on sie rozwija !!! O czym my tu rozmawiamy kiedy sędziowie nie długo będą mogli oglądać powtórki wideo.. czy w latach 60 wiedziano że takie coś istnieje???? ( nie wszystko z mojej wypowiedzi nalezy brac doslownie.)

Szef komentarzy: 1303517.09.2010, 22:24

szkoda ze nas te kontuzje nie omijaja tylko

howareyou komentarzy: 6048 newsów: 717.09.2010, 22:16

Czyste wślizgi? Ta, tak jak czysty był ten w Diabiego w ostatnim meczu.

@evelred
Zgadzam się, jestem bardzo ciekaw. Harrego też kontuzję w tym roku wprawdzie męczą, ale to głównie przez mecze reprezentacyjne. :P

Gra w EPL często JEST ZBYT OSTRA i chyba każdy to widzi. Bolton, Birmingham czy przede wszystkim - Stoke - te drużyny powinny na prawdę uważać.

evelred komentarzy: 369117.09.2010, 21:57

ciekawe co będzie gadał, jak np. taki henry zrobi czysty wślizg i złamie nogę np. van der vaartowi, tak jak to zrobił zamorze

Kanonier8 komentarzy: 198317.09.2010, 21:53

"- Jedna czy dwie kontuzje zawsze się mogą zdarzyć" ale my mamy o ile się nie mylę więcej tych kontuzji...
"Jednak jeśli rywale walczą o piłkę, a ich wślizgi są agresywne i czyste zarazem - nie widzę żadnego problemu." często bywają agresywne ale nie zawsze czysto trafiane w piłkę. To tyle na ten temat. A niech ten menadżer nie mówi jak było w latach '60 bo nie za bardzo to nas wszystkich obchodzi. Coś dużo menadżerów krytykuje Wengera ostatnio.

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3017.09.2010, 21:51

Brawa dla tego Pana.

poprzednia1 następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Nottingham Forest 23.11.2024 - godzina 16:00
? : ?
Chelsea - Arsenal 10.11.2024 - godzina 17:30
1 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool1191128
2. Manchester City1172223
3. Chelsea1154219
4. Arsenal1154219
5. Nottingham Forest1154219
6. Brighton1154219
7. Fulham1153318
8. Newcastle1153318
9. Aston Villa1153318
10. Tottenham1151516
11. Brentford1151516
12. Bournemouth1143415
13. Manchester United1143415
14. West Ham1133512
15. Leicester1124510
16. Everton1124510
17. Ipswich111558
18. Crystal Palace111467
19. Wolves111376
20. Southampton111194
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland120
Mohamed Salah86
B. Mbeumo81
C. Wood80
C. Palmer75
Y. Wissa71
N. Jackson63
D. Welbeck62
L. Delap61
O. Watkins52
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady