Remis na wyjeździe: Brighton 0-0 Arsenal

Remis na wyjeździe: Brighton 0-0 Arsenal 02.10.2021, 19:21, Łukasz Wandzel 2580 komentarzy

Padający deszcz zastał Kanonierów na Falmer Stadium, gdzie podejmowali drużynę Brightonu w ramach 7. kolejki Premier League. Mewy dobrze zaczęły ten sezon i udowodniły to także w tym spotkaniu. Dla Arsenalu był to trudny mecz wyjazdowy. Piłkarze Grahama Pottera zaprezentowali się lepiej od przyjezdnych – szczególnie pod względem liczby wykreowanych sytuacji. Londyńczycy oddali znacznie mniej strzałów i choć oba zespoły miały momenty, w których przeważały, to bliżej strzelenia bramki byli gospodarze. Dlatego Arsenal nie może mówić o pechu, ponieważ do wygranej nie zabrakło szczęścia, tylko lepszej gry w ofensywie.

Składy obu drużyn:

Brighton: Sanchez – Veltman, Duffy, Dunk, Burn, Cucurella – Gross (84' March), Lallana, Moder (78' Mac Allister) – Trossard – Maupay.

Arsenal: Ramsdale – Tomiyasu, White, Gabriel, Tierney – Partey, Lokonga – Saka (90' Maitland-Niles), Odegaard (63' Pepe), Smith Rowe – Aubameyang (72' Lacazette).

Po pierwszym gwizdku sędziego wydawało się, że Arsenal przejął inicjatywę. Bukayo Saka już w 1. minucie popisał się rajdem, który zakończył uderzeniem o słabej sile. To jednak gospodarze przed upływem kwadransa przejęli inicjatywę i zmusili Kanonierów do obrony. Stworzyli sobie wiele sytuacji, a najbliżej otwarcia wyniku w pierwszej połowie byli w 20. minucie po niepewnym złapaniu piłki przez Ramsdale'a oraz kilka minut później po kombinacyjnej akcji, kiedy Maupay podciął piłkę do Lallany, a ten zgrał w okolicę 5. metra, skąd uderzał Trossard.

Mimo oddania przez gospodarzy aż 8 strzałów przed przerwą, żaden z nich nie był skierowany w światło bramki. Goście mieli niewiele z gry w ofensywie, mając kontrolę nad przebiegiem gry jedynie na początku i w końcówce pierwszej połowy.

Druga odsłona spotkania była nieco bardziej wyrównana, ale wciąż ze wskazaniem na Brighton, który przycisnął The Gunners w końcówce. Na początku jednak gospodarze przystopowali. Co prawda Jakub Moder uderzył dwa razy z dystansu, ale wciąż były to strzały niecelne. Najlepszą okazją Arsenalu było wypuszczenie na wolne pole Emile'a Smitha Rowe'a w 75. minucie. Młody Anglik pobiegł z piłką w kierunku bramki, ale drogę strzału blokował mu rywal. Gdy zdecydował się na uderzenie, trafił w bramkarza.

Piłkarze Brightonu mieli tego dnia rozregulowane celowniki, ale Arsenal też musiał się postarać, by na stadionie Mew przynajmniej zremisować. Na to zapracował m. in. Ramsdale, który świetnie interweniował w 86. minucie. Wtedy to główka Marcha niemal otworzyłaby drogę do bramki Maupey'owi, lecz golkiper Arsenalu strącił mu ją sprzed nosa. Mecz zakończył się bezbramkowym remisem i podziałem punktów.

Brighton & Hove AlbionPremier LeagueRaport pomeczowy autor: Łukasz Wandzel źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
ZielonyLisc komentarzy: 2035912.10.2021, 20:45

JAZDAAAA

Paul77 komentarzy: 1022612.10.2021, 20:44

@Dziadyga: Dziękuję. Znam tych ludzi, nie przelewa im się, a tu jeszcze takie nieszczęście. Chyba nic gorszego niż cierpienie własnego dziecka nie może spotkać rodziców...

M4rcin komentarzy: 193212.10.2021, 20:43

@Paul77: Mam przegrany zakład z @Kredens o 100zl na cel charytatywny, ale dawno nie widziałem go na stronie wiec pozwoliłem sobie sam wybrać i poszła stówka, duzo zdrowia życze :D

Dziadyga komentarzy: 916312.10.2021, 20:41

Widze,że hymn dziś zaspiewany przez naszych pompatycznie :D motywacja jest to dobrze!

Pitu88 komentarzy: 220912.10.2021, 20:41

Czy mi się wydaje, czy albancy gwizdza na nasz hymn?

ZielonyLisc komentarzy: 2035912.10.2021, 20:41

Albańskie kmioty gwiżdżą na nasz hymn, obyśmy ich uciszyli bramkami

Dziadyga komentarzy: 916312.10.2021, 20:35

@Paul77 napisał: "Może zamiast się kłócić czy Tusk, czy Kaczyński... Ja mam prośbę... Syn mojego znajomego potrzebuje pomocy... Zbiórka na się pomaga Olek Lechwar.
Mam nadzieję że administratorzy mnie nie zbanuja... Ale uważam że trzeba pomagać, ja staram się po każdej wypłacie wspierać innych."


Wysłałem kilka sms! :) jutro powtórze serie.Niech zdrowieje jak wszyscy inni chorzy ludzie którym trzeba pomagac,jesli jest możliwosc.

Paul77 komentarzy: 1022612.10.2021, 20:28

Może zamiast się kłócić czy Tusk, czy Kaczyński... Ja mam prośbę... Syn mojego znajomego potrzebuje pomocy... Zbiórka na się pomaga Olek Lechwar.
Mam nadzieję że administratorzy mnie nie zbanuja... Ale uważam że trzeba pomagać, ja staram się po każdej wypłacie wspierać innych.

Zloty komentarzy: 80612.10.2021, 20:25

Znajomy który siedzi w Angli od lat mówił, że ci wyznawcy islamu którzy normalnie są tam już tak długo jak on sam, nigdy się nie z asymilują ze społeczeństwem europejskim
Zasady Uni tęczowej rewolucji radykalnej wcześniej czy później i tak się rozlecą.Osobisćie jestem osobą wierzącą i nie mam problemu z paradami równości.Bóg daje nam wybór z nim albo bez niego.Czlowiek żyje bardzo krótko na tym świecie a ludzie kłócą się o poglądy które próbują narzucić reszcie społeczeństwa i tak w kółko heeee jak to mawia Jurek Łowsiak-osobiście go nie trawie róbta co chceta a Pan Bóg i tak oceni po swojemu Ament

Dziadyga komentarzy: 916312.10.2021, 20:18

Od wczoraj te dyskusje i ktoś tam pisał,że Polacy nie potrafią dyskutowac i to prawda.Albo fanatycy lewactwa i mogą wszyscy na**ac na łeb,ale dalej taki leming bedzie zadowolony,a z drugiej strony pisanie,że kazdy z krajów muzulmanskich poderznie gardła itd.

Ludzie,opanujta się.Trzeba otwarcie to powiedzieć,że mudzynki z Kongo nie uciekają przed żadną wojną tylko idą na wygodne zycie europejskich frajerów,podobnie Ci z Iraku itd,ale nie kazdy przeciez muzułmanin tez komus cos zrobi,bo to nieprawda jest.Są ludzie normalni wielu takich,ale mimo wszystko Pan ŚP Prof Wolniewicz mówił o nich to co mysle jak ogół,żeby nierobów nie wpuszczać itd.
Jest normalne przejscie niech przechodzą.Na Białorusi wojny nie ma,jak nie pasuje to trzeba wybudowac mur,bedzie zaraz zimno to sami będą wracać z powrotem.

Gofer999 komentarzy: 1505512.10.2021, 20:11

@domino178: To niech próbują szczęścia w tych kilku bogatszych. Nie będzie problemu z asymilacja. :D

Theo10 komentarzy: 854912.10.2021, 20:09

@domino178: Nie wiem jakie są dokładne procedury odsyłania.

domino178 komentarzy: 254712.10.2021, 19:45

@Theo10: Poszukaj sobie danych o tych, którzy zostali złapani po polskiej stronie. Jest tam mix państw i w żadnym wojny nie ma. A odesłać gdzie byś ich chciał? Na zad na Białoruś? Czy do Iraku?

sWinny komentarzy: 815912.10.2021, 19:42

Albania bardzo osłabiona. Trzeba to wykorzystać i wywieźć z Tirany 3 pkty.

ZielonyLisc komentarzy: 2035912.10.2021, 19:38

https://www.efortuna.pl/ticketdetail?id=MzQyMDIxMjg1NjM0MjcwMTqxHKbmepOnsjBVlfc=

Oby to był ten dzień

Theo10 komentarzy: 854912.10.2021, 19:36

@domino178 napisał: "3/4 z nich."

No z takimi rzetelnymi danymi statystycznymi to mi ciężko dyskutować.

No ale Ok, załóżmy że tak jest - czyli robimy weryfikację, przyjmujemy tę 1/4 czy nawet 1/8 którzy faktycznie są uchodźcami, a resztę zawracamy. Jaki jest problem?

lordpat komentarzy: 336612.10.2021, 19:34

@Lamoreaux:
Hitler nie wiedział o holokauście! ;p

domino178 komentarzy: 254712.10.2021, 19:34

@Theo10: 3/4 z nich.

Theo10 komentarzy: 854912.10.2021, 19:33

@domino178 napisał: "natomiast w Iraku nie ma wojny, więc są to migranci ekonomiczni..."

Kto Ci w ogóle powiedział, że tam są tylko ludzie z Iraku?

ZielonyLisc komentarzy: 2035912.10.2021, 19:32

Zaraz grają Polacy, skupmy się na tym :)

Lamoreaux komentarzy: 362112.10.2021, 19:32

@lordpat: terroryści mają wybuchowy charakter @lordpat napisał: "Możemy zrobić specjalnie dla nich takie obozy pracy, żeby się nie opierdalali. (...) Starsi i niepełnosprawni? Hmm, jakoś się to załatwi."

Adolf? Czy to Ty?

xD

domino178 komentarzy: 254712.10.2021, 19:31

@Rynkos7 napisał: "Oczywiście, że się zgadzam. Tak przecież jest w USA, nie jestem do końca pewien jak sprawnie to wszystko wygląda, ale nawet Kanadyjczyk może być deportowany z USA jeżeli nie spełnia jakichś tam wymogów."

Właśnie jest tylko małe ale. Bo jeśli nawet przymkniemy oko na przemyt tych ludzi do Niemiec i oni coś tam nabroją lub nie zostaną zweryfikowani, to będą cofnięci do kraju którego granicę przekroczyli jako pierwszą czyli do nas i to Polska zostanie z tym problemem, bo na Białoruś ich raczej nie deportujemy.

@Theo10 napisał: "Zresztą przecież zakładamy, że to uchodźcy wojenni lub polityczni, tak? Przecież to nie muszą być biedni ludzie. Co innego imigranci ekonomiczni…"
Tutaj jest klu problemu. Jeśli są uchodźcami, a takimi są Ci których przywieźliśmy z Afganistanu, natomiast w Iraku nie ma wojny, więc są to migranci ekonomiczni...

lordpat komentarzy: 336612.10.2021, 19:30

@Rafson95 napisał: "Wpuszczać do Polski pod rygorem obowiązkowego podjęcia pracy. Jak się nie wywiążą to deportacja."

Możemy zrobić specjalnie dla nich takie obozy pracy, żeby się nie opierdalali. W sensie weźmiemy tylko sprawnych mężczyzn do pracy, kobiety będą pomagać w domach. Starsi i niepełnosprawni? Hmm, jakoś się to załatwi.

Theo10 komentarzy: 854912.10.2021, 19:26

@domino178: Ci co nie uzbierali to nie pojechali. Proste. Uzbierać 8tys USD na podróż z jedną stronę to też nie jest jakaś fortuna, nie przesadzajmy.

Zresztą przecież zakładamy, że to uchodźcy wojenni lub polityczni, tak? Przecież to nie muszą być biedni ludzie. Co innego imigranci ekonomiczni…

gbn komentarzy: 418312.10.2021, 19:25

I Ci ludzie myślą, że są na granicy Bialorusko - Niemieckiej.

gbn komentarzy: 418312.10.2021, 19:24

Powiem Wam, na granicy jest ciekawie ;)

Rynkos7 komentarzy: 765612.10.2021, 19:24

@domino178:

Oczywiście, że się zgadzam. Tak przecież jest w USA, nie jestem do końca pewien jak sprawnie to wszystko wygląda, ale nawet Kanadyjczyk może być deportowany z USA jeżeli nie spełnia jakichś tam wymogów.

Rafson95 komentarzy: 1061412.10.2021, 19:22

@Rynkos7: @domino178:

Dokładnie, ja dzisiaj to samo pisałem. Wpuszczać do Polski pod rygorem obowiązkowego podjęcia pracy. Jak się nie wywiążą to deportacja.

domino178 komentarzy: 254712.10.2021, 19:16

@Gofer999: w większości krajów arabskich poziom życia jest dokładnie ten sam.

@Rynkos7 napisał: "Różnica jest taka, że ci imigranci nawet nie mają możliwości zarobić swoich. Tacy ludzie jak Ty im to odbierają "bo tak i kropka"."
No to UE powinna postawić sprawę jasno. Podpisujesz kwit, że masz w ciągu 2 lat nauczyć się języka i podjąć pracę po tym czasie wyebujesz jeśli tego nie spełnisz. Pobrać dna i odciski i jak choćby spluniesz na ulicę wyebujesz... Ale tak nie będzie bo prawa człowieka, rodo i inne bzdury.

malyglod komentarzy: 654512.10.2021, 19:15

@MCX018: to nie dyskutuj. Niech umierają. Bo są terrorystami i chcą Ci poderżnąć gardło. Choć mają kilka lat i są z mamą.
Typowy Polak.

Sami sobie taki los zgotowali.... Nie mam słów.

Lamoreaux komentarzy: 362112.10.2021, 19:15

Polscy kibice zaatakowani przed stadionem w Tiranie.

Korzystając z politycznego zamieszania na stronie, pozwolicie na nieco patriotycznej agitacji.

Tylko biały Orzeł!
Śmierć czarnemu z dwiema głowami!

domino178 komentarzy: 254712.10.2021, 19:12

@Theo10: No to Bogaci ci irakijcy. Bo niejeden europejczyk by nie uzbierl tyle.

Gofer999 komentarzy: 1505512.10.2021, 19:12

Imigranci islamscy? Ciekawe dlaczego inne kraje islamskie ich nie przyjmują tylko ciągnie ich do Europy. Ciekawe.

Rynkos7 komentarzy: 765612.10.2021, 19:11

@Rafson95:

I jeszcze wracając do twojej poprzedniej wypowiedzi. Ty nie chcesz przeznaczać swoich pieniędzy na tych imigrantów. Różnica jest taka, że ci imigranci nawet nie mają możliwości zarobić swoich. Tacy ludzie jak Ty im to odbierają "bo tak i kropka".

malyglod komentarzy: 654512.10.2021, 19:10

@NaZawszeArsenal: nikt nie pisze że to dobre zjawisko.
Migracja jest stara jak świat.
Problemem jest to że będzie się tylko nasilać i nie umiemy sobie z nią radzić inaczej niż plotem.
Problemem jest brak asymilacji tych ludzi. Brak pomysłu co dalej jak tu się dostaną. A i tak nie jesteśmy ich krajem docelowym w ogromnej większości przypadków.
Ale nawet z tymi którzy chcieliby tu zostać państwo nie potrafi sobie poradzić.

domino178 komentarzy: 254712.10.2021, 19:10

@Rynkos7: cóż, to też jest pewnego rodzaju paliwo polityczne na potrzeby krajowe.

Rynkos7 komentarzy: 765612.10.2021, 19:08

@lordpat:

Tak samo jak odróżnić pedofila od zwykłego człowieka ?

MCX018 komentarzy: 138812.10.2021, 19:08

@malyglod: Poczytaj sobie trochę o Islamie kolego ;)

Ci na granicy to są islamiści, i oni od dziecka mają zaprogramowane "Zabić niewiernego" My dla nich oczywiście takimi jesteśmy. Oni będą sieli spustoszenie, dążą do niszczenia niewiernych państw. Już zapomniałeś, jak we Francji katedry płonęły, podpalone właśnie przez ten sam naród, z którego wywodzą się ci na granicy?

A to Polski wina, że oni bez jedzenia i picia tam są? Sami się na to zgodzili, sami przylecieli w samolotach na Białoruś, sami sobie taki los zgotowali, proste i logiczne.

Zresztą, jak ty porównujesz Czeczenię do Iraków, Syrii itp to nie ma o czym dyskutować.

Rynkos7 komentarzy: 765612.10.2021, 19:07

@domino178:

Ale przeczytaj najpierw moje wszystkie wypowiedzi to zobaczysz, że widzę ją i popieram działania rządu odnośnie działań na granicy, co nie znaczy że stosunek co niektórych do imigrantów mi się nie podoba.

Rynkos7 komentarzy: 765612.10.2021, 19:06

@Rafson95:

Mam w Niemczech przyjaciela, który jest dla mnie jak brat. Będąc zawsze w Niemczech czy to na wakacjach czy na krótsze odwiedziny poznałem wielu imigrantów z Syrii, z Albanii, z Turcji, ich dzieci itd. Nie jeden radził sobie lepiej od rodowitego Niemca, zapier***ał ciężej niż nie jeden Niemiec. Swoich opinii nie opieram na głupich statystykach, która nie wiadomo na ilu osobach była wykonana, w jakim mieście, kto prowadził te statystyki itd. Takie statystyki każdy może wykonać pod swoją tezę.

Theo10 komentarzy: 854912.10.2021, 19:06

@domino178 napisał: "Żyją w nędzy a stać ich żeby wyłożyć 8tys dolców na przerzut do Niemiec... Nie widzisz tu sprzeczności?"

Podejrzewam, że te 8tys dolarów to cały dobytek który udało im się uzbierać na podróż w jedną stronę.

domino178 komentarzy: 254712.10.2021, 19:04

@Rynkos7 napisał: "Druga sprawa, że ci ludzie żyją w nędzy, ty masz dach nad głową, ciepły koc i jedzenie. Szkoda tobie nawet złotówki aby pomóc innym? Żyjesz w kraju katolickim, który mówi o miłości do bliźniego."

Żyją w nędzy a stać ich żeby wyłożyć 8tys dolców na przerzut do Niemiec... Nie widzisz tu sprzeczności?

NaZawszeArsenal komentarzy: 124512.10.2021, 19:03

@malyglod napisał: "U mny w rodzinnym miescie było masę Czeczenów po wojnie z Rosją. Nikogo nie zabili."

Niestety nie wszędzie tak fajnie jest. W Amsterdamie np. homoseksualiści mają "piekło", bo są gnębieni przez imigrantów - głównie pochodzenia arabskiego.

Rynkos7 komentarzy: 765612.10.2021, 19:03

@ZielonyLisc:

Wiesz co wszystko ok. Ja mam inne zdanie, a właściwie to jestem po środku tego wątku. Ty masz odmienne zdanie i jak najbardziej to rozumiem. Rozumiem twoje argumenty i jak najbardziej też je podzielam. Ale z twoich wypowiedzi aż bije szyderczy stosunek do osób, które są po przeciwnej stronie twojej argumentacji.

Lamoreaux komentarzy: 362112.10.2021, 19:03

@lordpat: terroryści mają wybuchowy charakter

Rafson95 komentarzy: 1061412.10.2021, 19:03

@Rynkos7 napisał: "Z góry zakładasz, że migranci nie będą pracować i że będą tylko pobierać zasiłki to tak jak bym z góry założył, że jesteś ćpunem i alkoholikiem i powinniśmy ciebie deportować z kraju."
Nie. Ja swoje opinie opieram na statystykach dotyczących migrantów w Europie którzy napłynęli już z krajów Arabskich w poprzednich latach.
na przykład:
https://www.aljumhuriya.net/en/content/syrian-refugees-german-labor-market

W drugiej połowie roku 2018 zaledwie 32% uchodźców z Syrii przybyłych do Niemiec w latach 2013-2018 było zatrudnionych, w tym mniej niż połowa w pełnym wymiarze czasowym. @Rynkos7 napisał: "Druga sprawa, że ci ludzie żyją w nędzy, ty masz dach nad głową, ciepły koc i jedzenie. Szkoda tobie nawet złotówki aby pomóc innym?"
Tak i to jest moja sprawa. Tobie nie szkoda to im możesz dawać. Niech każdy zarządza swoją kieszenią i nie narzuca niczego innym.

Rynkos7 komentarzy: 765612.10.2021, 19:01

@losnumeros:

Nie. Czemu sugerujesz jakbyś tak rzeczywiście uważał? Posiadanie Facebooka również o tym nie świadczy. Czemu tak zakładasz?

lordpat komentarzy: 336612.10.2021, 19:00

Jak odróżnić zwykłego muzułmana od terrorysty?
Obawiam się, że tu tkwi problem.

Rynkos7 komentarzy: 765612.10.2021, 18:59

@Rafson95:

Z góry zakładasz, że migranci nie będą pracować i że będą tylko pobierać zasiłki to tak jak bym z góry założył, że jesteś ćpunem i alkoholikiem i powinniśmy ciebie deportować z kraju.
Druga sprawa, że ci ludzie żyją w nędzy, ty masz dach nad głową, ciepły koc i jedzenie. Szkoda tobie nawet złotówki aby pomóc innym? Żyjesz w kraju katolickim, który mówi o miłości do bliźniego.

malyglod komentarzy: 654512.10.2021, 18:56

@MCX018: a Ty się obudziłeś z poderznietym gardłem?
U mny w rodzinnym miescie było masę Czeczenów po wojnie z Rosją. Nikogo nie zabili.
Był też Polak co drugiego zabił na klatce schodowej.
Był też napad gdzie zginęło dziecko bo wrociło wcześniej do domu. Sąsiedzi to zrobili.
Był też morderca co spał u nas na klatce jak go konkubina nie wpusciła...

A Ci ludzie nie są winni że chcą lepszego życia.
Ciepło Ci, glodny nie jesteś to nie masz pojecia co piszesz.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Ipswich 27.12.2024 - godzina 21:15
? : ?
Crystal Palace - Arsenal 21.12.2024 - godzina 18:30
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Liverpool15113136
2. Chelsea16104234
3. Arsenal1686230
4. Nottingham Forest1684428
5. Manchester City1683527
6. Bournemouth1674525
7. Aston Villa1674525
8. Fulham1666424
9. Brighton1666424
10. Tottenham1672723
11. Brentford1672723
12. Newcastle1665523
13. Manchester United1664622
14. West Ham1654719
15. Crystal Palace1637616
16. Everton1536615
17. Leicester1635814
18. Ipswich1626812
19. Wolves1623119
20. Southampton1612135
ZawodnikBramkiAsysty
Mohamed Salah139
E. Haaland131
C. Palmer116
B. Mbeumo102
C. Wood100
N. Jackson93
Y. Wissa91
Matheus Cunha83
J. Maddison74
A. Isak74
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady