Remis na wyjeździe: Brighton 0-0 Arsenal

Remis na wyjeździe: Brighton 0-0 Arsenal 02.10.2021, 19:21, Łukasz Wandzel 2580 komentarzy

Padający deszcz zastał Kanonierów na Falmer Stadium, gdzie podejmowali drużynę Brightonu w ramach 7. kolejki Premier League. Mewy dobrze zaczęły ten sezon i udowodniły to także w tym spotkaniu. Dla Arsenalu był to trudny mecz wyjazdowy. Piłkarze Grahama Pottera zaprezentowali się lepiej od przyjezdnych – szczególnie pod względem liczby wykreowanych sytuacji. Londyńczycy oddali znacznie mniej strzałów i choć oba zespoły miały momenty, w których przeważały, to bliżej strzelenia bramki byli gospodarze. Dlatego Arsenal nie może mówić o pechu, ponieważ do wygranej nie zabrakło szczęścia, tylko lepszej gry w ofensywie.

Składy obu drużyn:

Brighton: Sanchez – Veltman, Duffy, Dunk, Burn, Cucurella – Gross (84' March), Lallana, Moder (78' Mac Allister) – Trossard – Maupay.

Arsenal: Ramsdale – Tomiyasu, White, Gabriel, Tierney – Partey, Lokonga – Saka (90' Maitland-Niles), Odegaard (63' Pepe), Smith Rowe – Aubameyang (72' Lacazette).

Po pierwszym gwizdku sędziego wydawało się, że Arsenal przejął inicjatywę. Bukayo Saka już w 1. minucie popisał się rajdem, który zakończył uderzeniem o słabej sile. To jednak gospodarze przed upływem kwadransa przejęli inicjatywę i zmusili Kanonierów do obrony. Stworzyli sobie wiele sytuacji, a najbliżej otwarcia wyniku w pierwszej połowie byli w 20. minucie po niepewnym złapaniu piłki przez Ramsdale'a oraz kilka minut później po kombinacyjnej akcji, kiedy Maupay podciął piłkę do Lallany, a ten zgrał w okolicę 5. metra, skąd uderzał Trossard.

Mimo oddania przez gospodarzy aż 8 strzałów przed przerwą, żaden z nich nie był skierowany w światło bramki. Goście mieli niewiele z gry w ofensywie, mając kontrolę nad przebiegiem gry jedynie na początku i w końcówce pierwszej połowy.

Druga odsłona spotkania była nieco bardziej wyrównana, ale wciąż ze wskazaniem na Brighton, który przycisnął The Gunners w końcówce. Na początku jednak gospodarze przystopowali. Co prawda Jakub Moder uderzył dwa razy z dystansu, ale wciąż były to strzały niecelne. Najlepszą okazją Arsenalu było wypuszczenie na wolne pole Emile'a Smitha Rowe'a w 75. minucie. Młody Anglik pobiegł z piłką w kierunku bramki, ale drogę strzału blokował mu rywal. Gdy zdecydował się na uderzenie, trafił w bramkarza.

Piłkarze Brightonu mieli tego dnia rozregulowane celowniki, ale Arsenal też musiał się postarać, by na stadionie Mew przynajmniej zremisować. Na to zapracował m. in. Ramsdale, który świetnie interweniował w 86. minucie. Wtedy to główka Marcha niemal otworzyłaby drogę do bramki Maupey'owi, lecz golkiper Arsenalu strącił mu ją sprzed nosa. Mecz zakończył się bezbramkowym remisem i podziałem punktów.

Brighton & Hove AlbionPremier LeagueRaport pomeczowy autor: Łukasz Wandzel źrodło: własne
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Dominik17 komentarzy: 313612.10.2021, 15:53

Partey kolejna bramka

domino178 komentarzy: 243412.10.2021, 15:52

@call_me: Indywidualizowanie przypadków doprowadzi do tego, że Łukaszenka będzie nadal to robił. Granicą powinna być szczelna, bez wyjątków a problem migracji załatwiony przez dyplomacje, tyle tylko ze pisowcy boją się tego jak diabeł świeconej wody....

Rafson95 komentarzy: 1057812.10.2021, 15:52

@BarcArsenal: @BarcArsenal napisał: "Twoja opinia jest tyle samo warta co opinia innej osoby, nikt tu nie ma monopolu na prawdę i właściwe rozwiązania."

No nie do końca. Moja opinia żeby pieniądze wrzucane na kupkę przez Polaków wykorzystywać z korzyścią dla Polaków ma silne uzasadnienie logiczne.

Piątka rodzeństwa co tydzień wrzuca regularnie do słoika pieniądze z postanowieniem, że po uzbieraniu określonej kwoty najstarszy brat decyduje na co je wydać.
Po osiągnięciu określonej kwoty brat zabiera wszystko, kupuje wódkę i wypija ją ze swoimi kolegami.
Ja mówie że to nieodpowiednie. Ty mówisz że to zależy od opinii.

BarcArsenal komentarzy: 135312.10.2021, 15:51

@Rafson95 napisał: "Państwo powinno się zajmować przede wszystkim SWOIMI obywatelami."

No i jeden Polski obywatel powie ci że Polska powinna budować armię do odbicia Lwowa, a drugi że powinna robić ulgi dla Ukraińców chcących u nas pracować.
Jaką kolejną kategorię zastosować?
Obawiam się że idąc tym tropem zaraz zacznie się podział na prawdziwych Polaków i resztę

Alffik komentarzy: 104212.10.2021, 15:50

@Theo10: dbałość o szczegóły to droga do sukcesu. Przed chwilą też nie zadbałem o szczegół, i zwrócono mi uwagę, co zmusi mnie do poprawy postawy następnym razem ;)

BarcArsenal komentarzy: 135312.10.2021, 15:48

@Alffik napisał: "Jak nie jesteś szczęśliwy z tego, że Twoje pieniadze są marnotrawione, a są, to dlaczego dalej przy stołkach są te same osoby?"

Obawiam się bracie że nie ma w kraju ani na świecie takiej partii, ani nawet grupy osób, ani nawet jednej drugiej osoby, z którą da się zgodzić w 100%.
Zawsze pojawi się jakiś kompromis, dyskusja, debata, konflikt. A im wieksza grupa, np naród, tym więcej takich sporów. Nie da się zrobić tak jak sugerujesz, to utopia

Ups147 komentarzy: 347812.10.2021, 15:47

@BarcArsenal napisał: "No i bądź tu mądry, ty masz takie zdanie, ktoś inny że powinniśmy wpuścić imigrantów, jeszcze inny coś tam.

Na koniec kto chce to idzie do urny i glosuje na mniejsze zło według swojego uznania.
Twoja opinia jest tyle samo warta co opinia innej osoby, nikt tu nie ma monopolu na prawdę i właściwe rozwiązania"


W końcu głos rozsądku w tym natłoku szamba..

enrique komentarzy: 1922512.10.2021, 15:47

Akurat co do obecnej polityki migracyjnej PiSu to też się zgadzam.
Co to za uchodźcy jak przybywają głównie z Iraku - to zwykli migranci zarobkowi. Może nie jestem zorientowany ale nie kojarzę by w Iraku była obecnie jakaś wojna/stan wyjątkowy/prześladowania by Ci ludzie musieli przed czymś/kimś uciekać.

Alffik komentarzy: 104212.10.2021, 15:46

@Rafson95: troszkę ogólnikowo, przepraszam ^^

Garfield_pl komentarzy: 2821612.10.2021, 15:46

@gnabry_ napisał: "Widzieliście gol Parteya???!"
Właśnie zobaczyłem

https://twitter.com/charles_watts/status/1447921420147822606?t=TGFImUlvmINFJEWJjdITLQ&s=19

call_me komentarzy: 272712.10.2021, 15:45

@Rafson95 napisał: "Natomiast pieniądze z budżetu, czyli de facto pieniądze Polaków powinny być na inicjatywy skierowane dla Polaków."

Ano taki to ma związek z dyskusją. Piszesz o utopii. Pieniądze idą tam gdzie jest to opłacalne dla rządzących, a nie na "inicjatywy skierowane do Polaków".

enrique komentarzy: 1922512.10.2021, 15:44

@vergil99111: widzisz ? jedno wystąpienie Tuska i wszyscy się kłócą xD

Theo10 komentarzy: 829712.10.2021, 15:44

@Alffik: No tak, wtedy to był taki czysty, wręcz dziki kapitalizm. Potem zaczął trochę ewoluować, ale moim zdaniem aktualny system wciąż mieści się gdzieś w szeroko pojmowanym kapitalizmie.
Wiem o co Ci chodzi, ale to trochę czepianie się szczegółów. ;)

Rafson95 komentarzy: 1057812.10.2021, 15:44

@Alffik: Twoim podstawowym błędem w tej chwili jest zrównywanie jednej-kilku osób na tej stronie do społeczeństwa.
"Głosujecie na te same partie'. Nie wiesz tego.

Jedź na Podlasie uświadamiać ludzi a nie wmawiasz tutaj, że ludzie głosują tylko PiS albo PO xd

BarcArsenal komentarzy: 135312.10.2021, 15:43

@Rafson95 napisał: "Państwo powinno się zajmować przede wszystkim SWOIMI obywatelami"

No i bądź tu mądry, ty masz takie zdanie, ktoś inny że powinniśmy wpuścić imigrantów, jeszcze inny coś tam.

Na koniec kto chce to idzie do urny i glosuje na mniejsze zło według swojego uznania.
Twoja opinia jest tyle samo warta co opinia innej osoby, nikt tu nie ma monopolu na prawdę i właściwe rozwiązania.

vergil99111 komentarzy: 128812.10.2021, 15:43

Ta przerwa na reprezentację zmienia ten portal w mordownię. :)
Polak Polakowi Polakiem

Alffik komentarzy: 104212.10.2021, 15:42

@BarcArsenal napisał: "Każdy z nas płaci podatki i nikt z nas nie jest do końca szczęśliwy na co one idą"
Jak nie jesteś szczęśliwy z tego, że Twoje pieniadze są marnotrawione, a są, to dlaczego dalej przy stołkach są te same osoby?
Każdy narzeka, ale nikt nie jest na tyle odważny, żeby spróbować czegoś nowego, czegos, czego jeszcze nie było. W myśl zasady: "Kto nie ryzykuje, ten szampana nie pije"

enrique komentarzy: 1922512.10.2021, 15:42

25 lat temu Arsene Wenger zaliczył swój debiut na ławce trenerskiej Arsenalu.

Rafson95 komentarzy: 1057812.10.2021, 15:42

@call_me:
Nie wiem jaki to ma związek z dyskusją.
Zresztą jak Cię to interesuje to sobie poszukaj

call_me komentarzy: 272712.10.2021, 15:40

@Rafson95 napisał: "Natomiast pieniądze z budżetu, czyli de facto pieniądze Polaków powinny być na inicjatywy skierowane dla Polaków."

Proszę o dane jaki procent Polaków pragnął wesprzeć Geotermia Toruń oraz fundację Lux Veritatias.

Rafson95 komentarzy: 1057812.10.2021, 15:38

@BarcArsenal napisał: "Czemu zarzucasz koledze że powinien płacić dodatkowo ze swojej kieszeni skoro on już płaci dużą część swojej wypłaty na państwo. A już inna sprawa to kwestia tego czym państwo powinno się zajmować."
Państwo powinno się zajmować przede wszystkim SWOIMI obywatelami.

Alffik komentarzy: 104212.10.2021, 15:38

@Theo10: tak, pisałeś, że mamy kapitalizm, co mnie bardzo rozbawiło, bo z kapitalizmem mamy mało co wspólnego, moim skromnym zdaniem ;)
Kapitalizm był przez krótką chwilę w 89', kiedy została wprowadzona ustawa Wilczka. Później ustawę zniszczyli politycy wprowadzając mnóstwo niepotrzebnych regulacji.

Rafson95 komentarzy: 1057812.10.2021, 15:37

@call_me: Ja też nie głosowałem na PiS ale akurat popieram kwestię polityki migracyjnej w ich wykonaniu.

@call_me napisał: "No, ale kto Ci powiedział, że tego nie robię? Nie najgorzej powodzi mi się w życiu i wspieram kilka inicjatyw. Od tych bardziej znanych po te całkowicie "ciche"."
No i super. Ty chcesz pomagać migrantom - pomagasz. Ja nie chcę pomagać - nie pomagam. Tak to moim zdaniem powinno funkcjonować.

Natomiast pieniądze z budżetu, czyli de facto pieniądze Polaków powinny być na inicjatywy skierowane dla Polaków. Społeczeństwo w naszym kraju jest dość biedne i ludzie sami mają problemy z zaspakajaniem swoich własnych potrzeb więc absurdem jest jakiekolwiek wymuszanie na obywatelach, żeby składali się na pomoc dla migrantów ekonomicznych. Bo to nie są żadni uchodźcy wojenni, tylko potencjalni zasiłkowicze.

Statystyki dotyczące tego jaki % migrantów podejmuje prace są miażdzące. Wczoraj np przytaczałem przykład Syryjczyków w Niemczech - jedynie 14% przybyłych w latach 2013-2018 pracuje na pełnym etacie, jakieś 18% procent pracuje dorywczo a reszta jest bezrobotna. A składać muszą się na nich wszystkich obywatele. Nie chce w Polsce takich pasożytów ekonomicznych.

gnabry_ komentarzy: 5715 newsów: 112.10.2021, 15:37

Widzieliście gol Parteya???!

call_me komentarzy: 272712.10.2021, 15:35

@domino178 napisał: "Chodzi mi bardziej o to, że My jako zewnętrzna granicą UE nie możemy robić wyjątków komukolwiek, a dzieci to tylko gra na uczuciach ludzi."

Zdaję sobie sprawę, że to nie sytuacja zero jedynkowa. Wydaje mi się jednak, że Polska jako kraj powinna się bardziej pochylać nad indywidualnymi przypadkami. I to przede wszystkim z powodu tego, że w dziejach mieliśmy do czynienia z podobną falą migracji.
Nie mówię tutaj o działaniu od linijki ale o mądrym i przemyślanym działaniu.
Miejmy nadzieję i wiarę w to, że nigdy nie znajdziemy się w takiej sytuacji. Nikomu nie życzę głodu, zimna i bezradności by zapewnić własnemu dziecku bezpieczeństwo.
I oczywiście, że część z uchodźców to zimni cynicy, ale jestem przekonany, że znajdują się w tej grupie ludzie omamieni łatwą drogą do "raju" jakim jest zachodnia Europa. Tymczasem dzisiaj zostawioną ich przed drutem kolczastym często z kilkuletnimi dzieciakami.

BarcArsenal komentarzy: 135312.10.2021, 15:34

@Alffik napisał: "to dlaczego głosujcie na jedne i te same partie?"

Sorki ale nie rozumiem

Theo10 komentarzy: 829712.10.2021, 15:32

@Alffik: Przecież to było dawno. :P A ja tam coś pisałem poza tym, że mamy w Polsce kapitalizm? Powiedzmy, że szeroko pojmowany kapitalizm.

Alffik komentarzy: 104212.10.2021, 15:31

@BarcArsenal: to dlaczego głosujcie na jedne i te same partie?

call_me komentarzy: 272712.10.2021, 15:30

@Rafson95:
No, ale kto Ci powiedział, że tego nie robię? Nie najgorzej powodzi mi się w życiu i wspieram kilka inicjatyw. Od tych bardziej znanych po te całkowicie "ciche".
I co do Twojej poprzedniej wypowiedzi ma sposób wyboru PiS. Ja na nich nie głosowałem. W wielu aspektach nie popieram ich polityki więc dlaczego pośrednio mam wspierać ich "inicjatywy". Życie to nie koncert życzeń. Otacza nas wiele instytucji, które pośrednio żyją z naszych pieniędzy mimo iż nie popieramy ich działania.

BarcArsenal komentarzy: 135312.10.2021, 15:29

@Rafson95 napisał: "Ty się z nią nie zgadzasz, ponieważ chcesz pomagać migrantom. No i przecież możesz to robić. Nikt Ci nie broni. Pomagaj im na własną rękę i to da się przecież zrobić - tak jak napisałem w poprzednim komentarzu."

Podejrzewam że masz prawicowe poglądy, więc pewnie uważasz też że podatki powinny być niższe. Czemu zarzucasz koledze że powinien płacić dodatkowo ze swojej kieszeni skoro on już płaci dużą część swojej wypłaty na państwo. A już inna sprawa to kwestia tego czym państwo powinno się zajmować.

Argument że weź uchodźcę do siebie do domu to naprawdę słaba forma prowokacji. Każdy z nas płaci podatki i nikt z nas nie jest do końca szczęśliwy na co one idą

domino178 komentarzy: 243412.10.2021, 15:28

@call_me: wiadomo, że byli świadomi tego, że trafia do Niemiec i za to zapłacili. Nie bez powodu wyłapywani są przy okazji przemytnicy, którzy mieli ich przewieźć przez Polskę. Chodzi mi bardziej o to, że My jako zewnętrzna granicą UE nie możemy robić wyjątków komukolwiek, a dzieci to tylko gra na uczuciach ludzi.

Alffik komentarzy: 104212.10.2021, 15:25

@Theo10 napisał: "Wpisz sobie hasło „kapitalizm” w dowolną encyklopedię i poczytaj."
Wpisałem, poczytałem, i to, o czym Ty mówisz, to jest jakaś odnoga kapitalizmu, która nawet nie jest jakoś konkretnie sprecyzowana :)

Rafson95 komentarzy: 1057812.10.2021, 15:23

@call_me:
PiS został wybrany w co by nie mówić demokratyczny sposób i prowadzi określoną politykę odnośnie migracji.

Ty się z nią nie zgadzasz, ponieważ chcesz pomagać migrantom. No i przecież możesz to robić. Nikt Ci nie broni. Pomagaj im na własną rękę i to da się przecież zrobić - tak jak napisałem w poprzednim komentarzu.

No ale jak widać nie. Ty sam tego nie chcesz robić, tylko postulujesz żeby cały kraj się na to zrzucał. Twoich prywatnych pieniędzy Ci szkoda na te biedne dzieci czy co?

Theo10 komentarzy: 829712.10.2021, 15:23

@MCX018 napisał: "Historia lubi zataczać koło niestety, i aż boli że na tym świecie są tacy ludzie jak Ty, którzy tego nie widzą ;/"

Historia własnej zatacza koło, tylko przez takich jak Ty, ze skrajnie nacjonalistycznymi poglądami. Nie będę rozwijać - i tak nie zrozumiesz.

@MCX018 napisał: "Skoro już zaczynasz za mnie myśleć, to może byś tak jutro do roboty za mnie poszedł? :)"
Widzę, że zaczynają się już u Ciebie włączać mechanizmy chroniące przed dopuszczeniem do siebie możliwości, że gdzieś tam Twój światopogląd rozmija się z rzeczywistością.

Nie wiedzę sensu dalszej rozmowy. Hej.

call_me komentarzy: 272712.10.2021, 15:20

@Rafson95 napisał: "To finansuj to swoimi prywatnymi pieniędzmi. Postaw dom dla uchodźcy, zaproś go do siebie, daj mu pracę.

Ale nie wymagaj, żeby zrzucali się na to wszyscy Polacy."


Trochę to głupie. Nie zgadzam się z wieloma działaniami tego rządu a muszę je finansować. Co więcej nie popieram PiS-u, czy kilku innych partii a również muszę się na nie "zrzucać". Jest wiele rzeczy, których w tym kraju nie popieram, a pośrednio przez podatki je wspieram.
Możesz mnie zwolnić z tego obowiązku? A może masz jakiś magiczny sposób by Twoje pieniądze "szły" jedynie na to co popierasz?

MCX018 komentarzy: 138812.10.2021, 15:17

@Theo10 napisał: "Naoglądałeś się chłopie jakichś filmików na YouTube tworzonych przez gości, którzy również nie mają o tym zielonego pojęcia, tylko słyszeli od dziadka, że „Niemcy złe”. Ewentualnie słuchasz oszołomów, którzy dają Ci takie nośne hasełka, żeby samemu zbić kapitał polityczny na gościach, którzy nie potrafią weryfikować otrzymywanej wiedzy."

Śmiać mi się chce jak czytam twoje komentarze, momentami wydaje mi się, że jesteś mocno odklejony ;)

Nawet dzisiaj Niemcy nas wykorzystują, już nie wspominając o układach Merkelowej z Putinem, niczym Ribbentrop - Mołotow niegdyś ;) Historia lubi zataczać koło niestety, i aż boli że na tym świecie są tacy ludzie jak Ty, którzy tego nie widzą ;/

@Theo10 napisał: "Zaś na moją odpowiedź do Ciebie nie odpisałeś nic, bo najwyraźniej podświadomie zrozumiałeś, że Twój bełkot o polityce zagranicznej jest nie do wybronienia."

Skoro już zaczynasz za mnie myśleć, to może byś tak jutro do roboty za mnie poszedł? :)

Rafson95 komentarzy: 1057812.10.2021, 15:16

@call_me napisał: "Nie twierdzę i nie twierdziłem, że należy beznamiętnie wpuszczać wszystkich, ale tak samo uważam, że nie można wszystkich beznamiętnie wyrzucać."

To finansuj to swoimi prywatnymi pieniędzmi. Postaw dom dla uchodźcy, zaproś go do siebie, daj mu pracę.

Ale nie wymagaj, żeby zrzucali się na to wszyscy Polacy.

call_me komentarzy: 272712.10.2021, 15:14

@domino178:
A nie uważasz, że w jakiejś części Ci ludzie zostali wykorzystani do takich celów? Czy może uważasz, że dostali propozycje by zdestabilizować UE, Polskę, Eskimosów i się na nią świadomie zgodzili? I wiedząc, że będą siedzieć w tych lasach zdecydowali się na taki krok?
Jakby to miało wyglądać? Spotkanie z Łukaszenką, który mówi. Zapłacicie mi 8k dolarów, posiedzicie trochę w lasach, a jak zdestabilizujecie Polskę to Was podrzucę z powrotem do Iraku. Taki obóz survivalowy za Waszą kasę.

MCX018 komentarzy: 138812.10.2021, 15:10

@call_me napisał: "Zatem pytanie do Ciebie MCX na jakiej podstawie Ty twierdzisz inaczej?"

Na podstawie niepodważalnych działań prowadzonych przez obydwa państwa przeciwko Polsce.

Najpierw Krzyżacy i Księstwo Moskiewskie, potem Prusy, Rzesza i ZSRR, dziś Niemcy i Federacja Rosyjska.

domino178 komentarzy: 243412.10.2021, 15:09

@call_me: No dobra, a skąd te dzieci się tam wzięły? Same przyszły bez opiekunów? Przede wszystkim to nie są uchodzcy, a imigranci, którzy mają jasno sprecyzowany cel - Niemcy. Mają głęboko gdzieś nasza gościnę. I skad tych ponoć biednych ludzi stać wyłożyć 6-8 tys dolców od łebka na przerzut do nas?

Theo10 komentarzy: 829712.10.2021, 15:07

@MCX018: Zaś na moją odpowiedź do Ciebie nie odpisałeś nic, bo najwyraźniej podświadomie zrozumiałeś, że Twój bełkot o polityce zagranicznej jest nie do wybronienia.

call_me komentarzy: 272712.10.2021, 15:05

@ArsenalChampion:
Tylko problem polega na tym, że celem poprzedniej dyskusji wcale nie było ustalenie gdzie wskaźnik bezpieczeństwa jest wyższy. Poszło o to, że dowiedziałem się iż ocena, czy można do Polski wpuścić kilkuletnie dzieci jest równoznaczne z tym, że poderżną mi gardło tuż przed lub po tym jak ich rodzice się wysadzą.
Nie twierdzę i nie twierdziłem, że należy beznamiętnie wpuszczać wszystkich, ale tak samo uważam, że nie można wszystkich beznamiętnie wyrzucać.

ZielonyLisc komentarzy: 2028712.10.2021, 15:02

@ArsenalChampion: kolega kol mi ma problemy czytania ze zrozumieniem.

Theo10 komentarzy: 829712.10.2021, 15:02

@MCX018: XD Ja wiem, ja na podstawie jakiejś tam głupiej książki. A Ty? A podstawie czego? Studiów ze stosunków międzynarodowych?
Naoglądałeś się chłopie jakichś filmików na YouTube tworzonych przez gości, którzy również nie mają o tym zielonego pojęcia, tylko słyszeli od dziadka, że „Niemcy złe”. Ewentualnie słuchasz oszołomów, którzy dają Ci takie nośne hasełka, żeby samemu zbić kapitał polityczny na gościach, którzy nie potrafią weryfikować otrzymywanej wiedzy.

ArsenalChampion komentarzy: 808912.10.2021, 15:01

@call_me napisał: "Nie mam wiedzy żeby dyskutować na temat wskaźników bezpieczeństwa w Polsce. Sugeruję jedynie, że nie jesteśmy narodem wybranym wolnym od przestępców."
Jest masa statystyk gdzie to mozna sprawdzić i zawsze fatalnie wygladają Wielka Brytania, Szwecja,Francja i Niemcy. Czyli kraje które poprzyjmowały ogromną ilość arabskich uchodzców. Nie trzeba być jasnowidzem zeby wiedzieć co tam się bedzie odwalać za pare lat, gdzie zderzą się ze sobą 2 kregi kulturowe Islamski i Europejski, które ideologicznie są ze sobą sprzeczne.
To ze w każdym kraju są przestepcy, gwałciele, złodzieje itd to jest oczywiste, ale nie zauwazyłem zeby ktoś tu pisał ze Polska to idealny naród w którym wszystko jest kolorowe jak w bajce. fakty są takie ze patrząć na inne Europejskie państwa Polska jest bardzo bezpiecznym państwem co pokazują statystyki. Moim zdaniem to ty w tej dyskusji próbowałeś manipulować, podając jakiś głośny przykład z telewizji.

call_me komentarzy: 272712.10.2021, 15:00

@Theo10:
Najbardziej to mi się podoba ton niektórych odpowiedzi, takie deprecjonowanie.

@MCX018 napisał: "jakiejś tam książki"

Zatem pytanie do Ciebie MCX na jakiej podstawie Ty twierdzisz inaczej?

No i ten poziom. Pucować, pucować, ból dupy... no i musiało paść ciapaty. Bez tego człowiek nie byłby patriotą i husarią.

Ups147 komentarzy: 347812.10.2021, 14:56

@ArsenalChampion: "Zaledwie 4,4 proc. Polaków zgłosiło przestępstwo, przemoc lub wandalizm w okolicy swojego miejsca zamieszkania " na takiej podstawie to sobie można w du*e wsadzić taki wskaźnik. Z tego wynika jedynie, że polscy nie dzwonią na pały :p

MCX018 komentarzy: 138812.10.2021, 14:53

@Theo10: Chłopie ja już kończę z tobą tą bezsensowną dyskusję...Na podstawie jakiejś tam książki o geografii, wiesz że Rosja to gorszy wróg niż Niemcy xd a prawda jest taka, że obojga są siebie warci, i nie zmienia to faktu że nie możemy się im w żaden sposób pucować, nikomu Polska nie może się pucować, bo 39 nauczył i pokazał oblicze naszych sojuszy z Anglią i Francją.

Idź tam dalej głęboko integruj się z UE i ciapatymi, których twoja UE nam każe wpuszczać, celem bólu dupy zachodu, że u nas nie ma takiego syfu jak tam.

call_me komentarzy: 272712.10.2021, 14:47

@ArsenalChampion:
Nie mam wiedzy żeby dyskutować na temat wskaźników bezpieczeństwa w Polsce. Sugeruję jedynie, że nie jesteśmy narodem wybranym wolnym od przestępców.
Każdy kraj na świecie, grupa społeczna znajdzie w swoich szeregach ludzi daleko wykraczających poza normy. Również wśród Polaków znajdziemy złodziei, morderców, czy gwałcicieli.

Theo10 komentarzy: 829712.10.2021, 14:46

@MCX018 napisał: "Obowiązkowo pojedź na Słowację bądź Litwe, i zapytaj się pierwszą lepszą osobę co o tym euro myśli ;) Jestem przekonany, że przeciętny Słowak by ci mógł odpowiedzieć, że jest wniebowzięty dzisiejszym życiem na Słowacji, że kocha tych którzy te euro wprowadzili :) Stamtąd przez tą twoją "integrację z UE" ludzie pouciekali."

A co to ma do rzeczy? Piszę o tym, że oba te kraje obrały kurs na głęboką integrację z UE, a Ty chcesz obierać kierunek przeciwny, a jednocześnie zacieśniać z w/w krajami współpracę, co jest po prostu niespójne.
A a propos wyprowadzania euro, to podałem to jako przykład tej integracji, bez jego oceny. Pewnie Cię to zaskoczy, ale pod kątem gospodarczym to wcale nie jestem (i nigdy nie byłem) zwolennikiem euro w Polsce.

@ZielonyLisc napisał: "Jest to głupia, naiwna ignoracja z twojej strony ,,Naród, który nie szanuje swej przeszłości nie zasługuje na szacunek teraźniejszości i nie ma prawa do przyszłości”

Znasz ten cytat? Dlaczego mówisz o skansenie Europy? Należy wyciągać wnioski z historii aby nie powtarzać tych samych błędów. Polska leży pomiędzy motem i kowadłem"


Nie zrozumiałeś. Przeszłość zasługuje na szacunek i należy z niej wyciągać wnioski - tu się zgadzam. Ale my idziemy w druga skrajną stronę. Z trójki Polska, Rosja i Niemcy jesteśmy zdecydowanie najsłabszym ogniwem i to się długo nie zmieni. Więc nasza agresywna polityka zagraniczna względem i Niemiec i Rosji to kompletna głupota i samobójstwo. To jest polityka zagraniczna uprawiana dla korzyści wewnętrznych - szukania wroga dla ludu, a nie zewnętrznych.
Swoją drogą polecam książkę Więźniowie Geografii, wbrew okładce jest bardzo konkretna i merytoryczna. Jasno też pokazuje, dlaczego to Rosja, a nie Niemcy jest naszym naturalnym wrogiem i dlaczego tak bardzo potrzebują naszych ziem w swoich granicach wpływów.

Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester United - Arsenal 12.05.2024 - godzina 17:30
? : ?
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
3 : 0
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal36265583
2. Manchester City35257382
3. Liverpool35229475
4. Aston Villa36207967
5. Tottenham341861060
6. Newcastle351751356
7. Chelsea351591154
8. Manchester United341661254
9. West Ham3613101349
10. Bournemouth361391448
11. Brighton3512111247
12. Wolves361371646
13. Fulham361281644
14. Crystal Palace3510101540
15. Everton361291537
16. Brentford36991836
17. Nottingham Forest36891929
18. Luton36682226
19. Burnley36592224
20. Sheffield Utd36372616
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland215
C. Palmer209
O. Watkins1912
A. Isak191
D. Solanke183
Mohamed Salah179
Son Heung-Min169
B. Saka168
P. Foden167
J. Bowen166
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com