Sammer: Arsenal znieważył Ligę Mistrzów

Sammer: Arsenal znieważył Ligę Mistrzów 10.12.2009, 14:33, Eryk Delinger 58 komentarzy

Legendarny niemiecki piłkarz Matthias Sammer potępił managera Arsenalu, Arsene'a Wengera, który zdecydował się na wystawienie we wczorajszym meczu Ligi Mistrzów bardzo niedoświadczonej drużyny.

The Gunners zapewnili sobie już miejsce w fazie pucharowej, więc Wenger dał szansę kilku młodym zawodnikom, takim jak Jack Wilshere, Kyle Bartley i Thomas Cruise.

Goście polegli 1-0 i chociaż wynik ten nie miał dla nich znaczenia, Olympiakosowi wejść do kolejnej rundy kosztem Standardu Liege.

Od dawna debatuje się nad kwestią drużyn, które po zapewnieniu awansu wystawiają rezerwowe jedenastki. Sammer twierdzi, że w ten sposób Arsenal lekceważy elitarne europejskie rozgrywki.

- Jestem rozczarowany tym co zrobił Arsene Wenger. To Liga Mistrzów, jedne z najważniejszych rozgrywek na świecie, a on wystawia grupkę przedszkolaków - powiedział Sammer dla Sky.

- Regulamin UEFA na to pozwala, ale nie potrafię tego uszanować. Champions League zasługuje na odrobinę szacunku.

Champions League autor: Eryk Delinger źrodło: Goal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
radzio_TRN komentarzy: 2722 newsów: 1311.12.2009, 16:17

Po części zgodzę się z Sammerem.
Fakt, że wszystko mieliśmy już zapewnione, ale z drugiej strony ta Wengerowska miłość do młodych chłopców zaczyna już mnie irytować. Przez te jego upodobania zostaliśmy upokorzeni i odpadliśmy z CC.

Kanonierka15 komentarzy: 2185 newsów: 511.12.2009, 13:58

No bez przesady, gdyby przegrali 5-0 i nie umieli wyjść ze swojej połowy, strzelili 2 samobóje i wszystkie podania leciały w trybuny, ale tak na prawdę byliśmy lepsi od Olympiakosu. Tak samo znieważeniem może być to, co Chelsea zrobiła przy bramce na 2-2 dla Apoelu, ich piłkarze mają po 30 lat, a nasi po 18, jednak takich błędów nie popełniają. W obronie nie wystawiliśmy napastnika, a ni syna prezesa, jak to zrobił United, więc o co mu chodzi ?

wojto3227 komentarzy: 7611.12.2009, 13:21

wyrzuty wengerowi????? wystawił młodych graczy i dobrze, potrzebne im doświadczenie. A ten niemiec to pewnie sam jako 16-latek napalał się na Lige mistrzów. Szacunek do champions ligue??? to może wycofamy azerskie, kazachskie i ormiańskie kluby! co? Żżżżaaaaaaallllllll

laskowski19051995 komentarzy: 494511.12.2009, 12:24

Wegner dał szanse młodszym przegrali ale i tak są w fazie pucharowej !!!

junior_Gunner komentarzy: 1411.12.2009, 11:47

Kurde, głupie są ich te komentarze. Jeśli ci zawodnicy są zgłoszeni do rozgrywek to Wenger może taką jedenastkę wystawić nawet na pierwszy mecz czy na mecz o awans. Jeśli cała drużyna byłaby kontuzjowana to Wenger nie miałby wyjścia i musiałby wystawić podobną jedenastkę i zapewne nawet wtedy byłby skrytykowany...

piresfan komentarzy: 104111.12.2009, 11:03

"Matthias Sammer potępił" - normalny człowiek
nie użyłby tak mocnego słowa, lecz "skrytykował", drogi tłumaczu bez wyczucia.

Wenger podejmuje decyzje w kontekście całego
sezonu, bo za to jest odpowiedzialny.
Żal tylko greckich kibiców, którzy zapełnili
stadion, nie po to, żeby oglądać naszych juniorów.

Bossman komentarzy: 80211.12.2009, 10:02

Legendarny niemiecki piłkarz -te slowa mi wystarczyly zeby sobie pomyslec co sobie pomyslałem.

SIDTSW-ale nie zalezalo,tylko zremisowali,nawet gdyby przegral olympiacos to i tak by wyszli z 2 miejsca.

mysle ze w pełni to co chcialbym napisac opisali BRENDIAFC i GGALLIN ;)

-------------------------------------------------------
pamietajcie o glosach w temacie z Eboue i kontuzjami ! ;) peace!

wschowiak komentarzy: 159711.12.2009, 09:07

zniewagą była gra Olympiakosu.. skoro ledwo wygrywają z nami 1:0 ..a mogli przegrać nawet 2/3:1 to chyba o ich grze źle świadczy a nie o nas .. i kto tu coś znieważył :D...

ggallin komentarzy: 6410.12.2009, 21:27

???? szkoda mi tego kolesia!!! zniewagą moze byc fakt ze arsenal jak to nazwal wystawia przedszkolakow i przegrywa tylko 1:0 :) inne druzyny grajace w tej prestizowej lidze wystawiaja pierwsze sklady i przegrywaja nawet 7:1 :) do dopiero smiech na sali i zniewaga ze takie leszcze maja prawo grac w tych rozgrywkach gdzie zespoly jak tottenham, everton , man. city nie maja miejsca a 4 zespol ligi angielskiej gra w 3 fazie eliminacji.
jesli dalej beda sie pojawiac zespoly z bialorusi rumunii wegier cypru to liga jest skazana na porazke. ludzie chca ogladac szlagiery a nie zespoly nikomu nieznane.

kolesiowi sie w glowie poprzestawialo takim komentarzem do tej sytuacji bo nawet nie rozpatrzyl sytuacji arsenalu zwiazanej z masowymi kontuzjami!!!
masakra!

sidtsw komentarzy: 309010.12.2009, 21:17

punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia :-) na miejscu Bossa tez bym tak zrobil...ale ciekawe co byscie pisali jakbysmy od nich byli zalezni i nie weszli dalej bo ktos wystawil rezerwy?? :))

Brendiafc komentarzy: 14110.12.2009, 21:17

swoja droga ciekawe, ktora jedenastka bylaby wiecej warta na rynku transferowym ;)

Oldgunner3 komentarzy: 973110.12.2009, 21:08

Panie Niemiec!Też chciałbym widzieć w każdym meczu najsilnieszy Arsenal,nawet w meczach o pietruszkę,ale zazwyczaj połowa podstawowego składu jest w szpitalu,a druga musi zaliczyć dziesiątki meczy w lidze,reprez. i różnych pucharach.Poprostu aktualnie nas nie stać na wystawianie silnego składu bo niebawem chcąc nie chcąc zostałaby nam tylko młodzież.Daj nam, 4/5 klasowych

Axxxe komentarzy: 5599 newsów: 11510.12.2009, 20:43

Chyba ktoś tu czegoś nie zrozumiał. Wystawianie młodzieży nie jest równoznaczne z lekceważeniem meczu, tylko w naszym wypadku oszczędzenie podstawowych piłkarzy tak, aby nie złapali kontuzji na ważne spotkanie z Liverpoolem. Do tego dochodzą jeszcze korzyści z gry naszych rezerw, które tym pojedynkiem mogą nauczyć się o piłce o wiele więcej niż wieloma rozgrywkami w akademii.

Wiele klubów, w tym nawet my, przekonaliśmy się o tym, że nie warto ryzykować w takich chwilach. Mieliśmy wszystko zapewnione, więc nie widzę sensu desygnowania do gry najlepszych zawodników. W naszej drużynie jest wielu kontuzjowanych zawodników i nie możemy pozwolić sobie na kolejne kontuzje. Gdybyśmy zagrali takim składem w ważniejszych rozgrywkach na pewno byłbym zły, ale w tym przypadku nie, bo nie dość, że odpoczął pierwszy skład, to jeszcze Wenger dał następną szansę najmłodszym graczom. Wenger wie co robi i nikomu nic do tego.

Junior97 komentarzy: 6710.12.2009, 20:03

Co? Jak mamy awans to po co przemęczać kluczowych zawodników??? Arsene to spoko gość.

IronHide_AFC komentarzy: 164210.12.2009, 18:50

Olo ---> Zgadzam się i odpowiem krótko :
Cieszy całokształt naszej młodzieży na którą Boss kładzie ogromny i wyjątkowy nacisk xD
Tylko czy nasi zawodnicy którzy tworzą melodię na przyszłość mają odpowiedni rozwój aby zaistnieć jako zespół ???
Bardziej bezcenne,bezcenniejsze niż każda z przygód MasterCard'a jest wprowadzanie pojedyńczych zawodników takich jak Fabregas,Henry czy Ljunberg a nawołując przykłady z ostatnich lat Ramsey'a, Gibbsa,Jacka a nawet Merdię którzy poczuli że są potrzebni
Na koniec taka refleksja przyjmijmy że polityka AW się nie zmieni więc ile czasu będziemy potrzebować na ich rozwój bo ja ogarniam to jako nowe pokolenie które zacznie działać za 2,3 lata

trumi komentarzy: 114610.12.2009, 18:27

LoL ale się uśmiałem jak czytałem ten artykuł.

pietraz komentarzy: 158810.12.2009, 18:24

Hehe czytałem już dzisiaj tą jego wypotniałą wypowiedź. Koleś chyba nie wie o kim mówi. Przecież to Arsenal pod wodzą Wengera, który rozsławia nikomu nieznanych zawodników i to jest wiadome na całym świecie. Nie ma lepszej okazji do wykazania się dla takich młokosów niż Liga Mistrzów. Doświadczenie tu zebrane jest bezcenne i Boss dobrze o tym wie. On spełnia ich marzenia! A ten rudy znachor pozjadał chyba rozumy skoro porównuje ich do bandy przedszkolaków. Te przedszkolaki złoili by tyłki nie jednej dobrej drużynie.

Druga kwestia to potrzeba odpoczynku. Przecież podstawowa 11 nie może grać w każdym meczu sezonu. Przy tych wszystkich kontuzjach jakie teraz mamy taki odpoczynek jest dla nich jak zbawienie. Takie pobycie z bliskimi cały tydzień i naładowanie baterii może podziałać bardzo pozytywnie na całą drużynę. Nie mam w ogóle za złe dla Wengera, że wystawił taki skład w przypadku gdy mamy już zapewnione I miejsce w grupie. Co innego z City..ale zostawmy to za sobą.

Trzecia i być może najważniejsza dla neutralnych kibiców kwestia. STANDARD I TAK BY NIE AWANSOWALI BO LEDWO WYWALCZYLI REMIS W DOLICZONYM CZASIE! Więc o co te bzdurne wypowiedzi?? Niech idzie się kolo sznyclem zapcha

mucha228 komentarzy: 10410.12.2009, 17:49

haha to mnie ten zalosny czlowieczek rozbawil trzeba bylo grac wczesniej dobrze to by awansowali a nie teraz wenger ma narażać na kontuzje podstawowych zawodnikow bo jemu tak sie podoba... co za bezmozg...

evelred komentarzy: 369110.12.2009, 17:13

ciekawe co na to Zico :>

wschowiak komentarzy: 159710.12.2009, 16:54

a sam pewnie postąpił by tak samo .. ahhhh...

IronHide_AFC komentarzy: 164210.12.2009, 16:50

podobał mi się styl w jakim graliśmy z The Reds w CC skład zawierał jaso postawiona matrycę i rutynę świetnie się to komponowało ale wiemy od dawna w na jakim stopniu Boss stawia Carling Cup

nie mam dobrej argumentacji ale wiem jedno nasi się uczą ewoluują dosłownie jak system ale kiedy widać brak uzupełnienia ze strony Ramsey'a czy Veli widać również brak odzwierciedlenia sukcesu,moim zdaniem brakowało takich zawodników jak Eboue czy Nasri lub Senderos bo Oni pomogli by uzupełnić młody kolektyw i wnieść coś jescze do zespołu który nazwałbym nieodpowiedzialnym "baby gunners" bo wczorajsza gra to fikcja ze strony ofensywnej i jak i defesnywnej.
Nie deklaruję tu żeby cały skład był optymalny bo ten mecz nie był wielkiej wagii ale jeżeli ma coś powstać potrzeba i dojżałości i konsekwencji a nie samej świeżości. Wiem doskonale co czeka nas w sobotę a Silvestre sam sprawy nie załatwi w dodatku kiedy trykot "przywódcy" odbiega od Jego realii

Szef komentarzy: 1303510.12.2009, 16:30

ehh idzze idzze Sammer, a co mial Wegner wystawic pierwszy sklad i ryzykowac kolejne urazy podstawowych graczy i darzyc do tego zebysmy w nastepnych meczach nie mieli kim grac ? ogarnij sie czlowieku bo te "przedszkolaki" jak ich nazwales nie graly najgorzej i nie dostaly nie wiadomo jakich batow tylko minimalna porazka 1-0 wiec nie wiem o co mu chodzi, a za nazywanie 16-19 latkow przedszkolakami to powinien przeprosic

niski93 komentarzy: 581610.12.2009, 16:29

Może sapie dlatego, że na bramce stał polak? Olać go, może sobie mówić, ale co to nas i Bossa powinno obchodzi? Przecież ci młodzi chłopcy muszą się gdzieś ogrywać, a to była najlepsza okazja ku temu, by dać im szansę, więc nie rozumiem o co temu niemcowi chodzi...

Miodek komentarzy: 83810.12.2009, 16:28

i kogo obchodzi zdanie tego kolesia? ci pilkarze maja szanse rozwoju. Oni tez niedlugo beda seniorami. niech zdobywaja doswiadczenie w meczu o pietruszke.

IronHide_AFC komentarzy: 164210.12.2009, 16:19

olo ale nie w takim stopniu żeby kompletnie lekceważyć mecz ... ;/
w składzie roszady były pewne tylko że Boss wymienił aż 80 % nawiązując do meczu z the potters

DawidAFC komentarzy: 155810.12.2009, 16:14

Co z tego że grał taki skład jak i tak dobrze sobie poradzili, mogli nawet wygrać... mógł by coś gadać gdybyśmy dostali z 6-0...

Symbiosis komentarzy: 239 newsów: 4810.12.2009, 16:12

Spuśćmy na to zasłonę milczenia !

Moandor komentarzy: 1510.12.2009, 16:04

ciekawe czy jak on był "przedszkolakiem" to nie chciał grać w LM jak najszybciej ???? żal !!!
Arsenal forever !!!

9depcik4 komentarzy: 12910.12.2009, 16:03

Ziomek weź trochę wrzuĆ na looz bo co ty masz do tego że grają młodzi kiedys muszą graĆ

Cesc_Fabri_4 komentarzy: 113410.12.2009, 16:01

Dopóki piłka w grze wszystko jest możliwe. Co on gada? Jak zwykle niemiec do wszystkich sapie.

fabregas1987 komentarzy: 2581410.12.2009, 16:01

niezgodze sie, ale chelsea tez zapewnila sobie awans a grala podstawowym...

paulasanz komentarzy: 310.12.2009, 15:53

to ciekawe kiedy młodzi gracze mają nabierać doświadczenia, uczyć się grać na najwyższym poziomie z najlepszymi i przyzwyczajać się do stresu...

Sammer bzdury opowiada i tyle.

madjer komentarzy: 553410.12.2009, 15:49

Niech się ***** nie rzuca ... I gówno mnie obchodzi jego zdanie

Olimpijczyk komentarzy: 109010.12.2009, 15:42

Trochę odpoczynku dla pierwszej jedenastki się należy

aRamsey komentarzy: 948610.12.2009, 15:22

głupoty gada... sezon jest długi i męczący więc siłą rzeczy zawodnicy jakoś muszą odpoczywać, a to że jeszcze sobie wcześniej załatwiliśmy awans dało możliwość ogrywania się młodym zawodnikom

REO komentarzy: 110710.12.2009, 15:17

Przedszkolaki?? Jeśli pan Sammer uważa, że Arsenal znieważył ligę mistrzów, to niech zwróci uwagę, że wiele klubów chciałoby mieć taką pierwszą jedenastkę, a to jest nasza przyszłość. Trzeba też na to popatrzeć, że ON znieważa sam Arsenal, nazywając piłkarzy przedszkolakami.

cescfan1997 komentarzy: 28010.12.2009, 15:16

Nie zlekcewazyl tylko jak już pomógłe awansować Greką.

sector komentarzy: 129010.12.2009, 15:15

Co za pajac hahah! A kto mu zabroni? Chce grac 12 latkami to neich gra.

bukiet4 komentarzy: 15610.12.2009, 15:11

Standard mógł martwić sie awansem wczesniej a nie liczyc na rezultaty rywali. sami sa sobie winni> tyle na ten temat.

baska_17skc komentarzy: 3161 newsów: 210.12.2009, 15:07

Arsenal gra w tym tygodni bardzo ważny mecz z LFC więc Wenger dał odpocząć pierwszej drużynie bo awans z pierwszego miejsca i tak mieliśmy zapewnione.

Cesc_Fan komentarzy: 452410.12.2009, 15:02

Żal mi go . Może mieliśmy tak zrobić jak Chelsea i wystawić mocny skład i narazić naszych graczy na kontuzje co ? ;]
Oni stracili Essiena ,a my nikogo z podstawowych . My na tym nie straciliśmy ,a oni tak :P

crisadus komentarzy: 850710.12.2009, 15:02

Ale problem. Mieliśmy pewne miejsce więc wystawiliśmy taki skład. Musimy oszczędzać naszych kluczowych graczy.

Yeti komentarzy: 460 newsów: 7110.12.2009, 15:01

Nie ma się co ekscytować. Zawsze znajdzie się ktoś, kto musi iść pod prąd. A Liga Mistrzów nie jest rzeczą świętą - można w niej robić, co się komu żywnie podoba, jeśli do niej awansował.

Gresiex komentarzy: 72010.12.2009, 14:59

No Sammer to nie nadaje sie na nikogo z takim podejsciem...

Was15 komentarzy: 43410.12.2009, 14:59

no i co? AW miałby dać skontuzjować zawodników z 11 i ryzykować odpadnięcie z nich właśnie przez to? genialna strategia panie Sammer widać że zna się pan na rzeczy

Karuzel komentarzy: 35210.12.2009, 14:57

Wenger wystawił zawodników Arsenalu, sład jak skład tatycznie najlepszy jaki powinien wystawic.

Jedyną osobą która wyraża brak szacunku jest pan Sammer.

sebo656 komentarzy: 182510.12.2009, 14:48

Kiepski bylby z niego trener. Juz dosc mamy kontuzji, trzeba oszczedzac zawodnikow.

grzyb komentarzy: 14710.12.2009, 14:42

widać że niemiec wpieprza sie do wszystkiego

wronka17 komentarzy: 82810.12.2009, 14:40

kazdy trener wystawia skład jaki chce ja popieram Wengera młodzi sie musza uczyc :)

fanzzi komentarzy: 39910.12.2009, 14:39

"Champions League zasługuje na odrobinę szacunku". Piłkarze Arsenalu też zasługują na szacunek. Napewno określenie "przedszkolaki" nie jest na miejscu ze strony osoby która mówi o szacunku. Są to piłkarze którzy przed sezona zostali zgłoszenie do rozgrywaek ligi mistrzów wiec mogą w tych rozgrywkach występować, koniec kropka.

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com