Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025

Terminarz Arsenalu na sezon 2024/2025 18.06.2024, 10:17, Mateusz Rosłoń 4486 komentarzy

Poznaliśmy terminarz Arsenalu na przyszły sezon Premier League. Nowa kampania rozpocznie się 17 sierpnia, 90 dni po zakończeniu poprzedniej, i potrwa do niedzieli 25 maja 2025 r., kiedy to tradycyjnie wszystkie mecze ostatniej kolejki wystartują w tym samym czasie.

Liga poczyniła ustalenia, aby zapewnić drużynom więcej czasu na odpoczynek podczas trzech kolejek świątecznych, przy czym żaden mecz danej drużyny nie odbędzie się przed upływem 60 godzin od poprzedniego i nie będzie spotkań w Wigilię Bożego Narodzenia. Z kalendarza usunięto również przerwę zimową, aby umożliwić rozpoczęcie rozgrywek w połowie sierpnia. Celem takiego zabiegu jest zapewnienie dłuższej przerwy letniej, dzięki której wszystkie kluby Premier League będą mogły umożliwić swoim zawodnikom nieprzerwany trzytygodniowy odpoczynek zamiast krótkiej przerwy w zimie.

Poniżej przedstawiamy porządek, w jakim odbędą się spotkania Arsenalu. Terminarz może oczywiście ulec zmianom ze względu na transmisje telewizyjne, krajowe rozgrywki pucharowe oraz rozgrywki europejskie. Premier League zobowiązała się do informowania kibiców o takich zmianach z co najmniej sześciotygodniowym wyprzedzeniem do grudnia 2024 r. i z co najmniej pięciotygodniowym wyprzedzeniem od stycznia 2025 r. do przedostatniego meczu sezonu.

SIERPIEŃ
Sobota, 17.08 Wolverhampton Wanderers (H)
Sobota, 24.08 Aston Villa (A)
Sobota, 31.08 Brighton & Hove Albion (H)

WRZESIEŃ
Sobota, 14.09 Tottenham Hotspur (A)
Sobota, 21.09 Manchester City (A)
Sobota, 28.09 Leicester City (H)

PAŹDZIERNIK
Sobota, 5.10 Southampton (H)
Sobota, 19.10 Bournemouth (A)
Sobota, 26.10 Liverpool (H)

LISTOPAD
Sobota, 2.11 Newcastle United (A)
Sobota, 9.11 Chelsea (A)
Sobota, 23.11 Nottingham Forest (H)
Sobota, 30.11 West Ham United (A)

GRUDZIEŃ
Wtorek, 3.12 Manchester United (H)
Sobota, 7.12 Fulham (A)
Sobota, 14.12 Everton (H)
Sobota, 21.12 Crystal Palace (A)
Czwartek, 26.12 Ipswich Town (H)
Niedziela, 29.12 Brentford (A)

STYCZEŃ
Sobota, 4.01 Brighton & Hove Albion (A)
Wtorek, 14.01 Tottenham Hotspur (H)
Sobota, 18.01 Aston Villa (H)
Sobota, 25.01 Wolverhampton Wanderers (A)

LUTY
Sobota, 1.02 Manchester City (H)
Sobota, 15.02 Leicester City (A)
Sobota, 22.02 West Ham United (H)
Wtorek, 25.02 Nottingham Forest (A)

MARZEC
Sobota, 8.03 Manchester United (A)
Sobota, 15.03 Chelsea (H)

KWIECIEŃ
Wtorek, 1.04 Fulham (H)
Sobota, 5.04 Everton (A)
Sobota, 12.04 Brentford (H)
Sobota, 19.04 Ipswich Town (A)
Sobota, 26.04 Crystal Palace (H)

MAJ
Sobota, 3.05 Bournemouth (H)
Sobota, 10.05 Liverpool (A)
Niedziela, 18.05 Newcastle United (H)
Niedziela, 25.05 Southampton (A)

Premier LeagueTerminarz autor: Mateusz Rosłoń źrodło: Arsenal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
kamo99111 komentarzy: 728008.07.2024, 22:10

W ogóle mam wrażenie, że kontuzja Timbera i lepsza gra Havertza w ataku niz pomocy rozwaliła Artecie plany taktyczne na zeszły sezon. Dodatkowo kontuzja Tomka. Dlatego ten sezon powinien być lepszy niż poprzedni. Kontuzjowani powracają, a tych najsłabszych graczy zastąpią nowi - lepsi. Stąd też przy kontuzjach czy spadkach formy nie będzie takich dylematów jak ostatnio. Dodatkowo myślę, że Arczi chętniej i na wcześniejszym etapie meczu będzie korzystał ze zmian.

kamo99111 komentarzy: 728008.07.2024, 22:03

@Er4s napisał: "Arteta nie będzie chciał się bawić w półśrodki na pozycji napastnika. Zostawi Havertza i Jesusa, w zamian za to może ruszyć właśnie po jakiegoś Eze żeby odciążyć Sake. Wtedy biorąc też pod uwagę Martinellego, Trossarda wachlarz kombinacji jest ogromny."

I mam nadzieję, że tak będzie. Nie czarujmy się. Jedynym upgrade w stosunku do Jesusa czy Havertza to byłby piłkarz pokroju Haalanda. Na ten moment nie ma takiego. Wywalanie 100 baniek na niewiadoma (każdy z łączonych z nami napastnikow ma jakieś "ale"). Na ten moment Havertz z Jesusem fajnie się uzupełniają pod względem charakterystyki. Jeżeli Jesus powróciłby jeszcze do formy z pierwszego sezonu u nas to byłaby baja. Jak dla mnie po Kalafiorze mus to srodkowy pomocnik i skrzydlowy.

Lamoreaux komentarzy: 355208.07.2024, 21:59

@JuanRiquelme: Berbatov to według mnie jeden z najbardziej niedocenianych ballerów. Szkoda, że grał w tak nikczemnych i plugawych klubach.

Er4s komentarzy: 338608.07.2024, 21:58

Saliba jak dokończy ten turniej bez żadnego głupiego błędu, na takim poziomie jak dotychczas + na świeżym kontrakcie to jest piłkarz którego nie opłaca się sprzedawać za żadną cenę dużemu klubowi a takim jesteśmy. Jego praktyczną wartość jak znajdzie się w 11 euro to będzie 150-180 mln ale w jego miejsce prawdopodobnie nikogo zbliżonego nie znajdziesz. Trzeba się pogodzić i oswoić z faktem że mamy w swoim zespole jednego z najlepszych ŚO na świecie a z młodszych roczników prawdopodobnie najlepszego.

JuanRiquelme (zawieszony) komentarzy: 26408.07.2024, 21:49

@Womanizer:

Odegaard jest bardzo spoko w tym aspekcie, ale jednak nie aż tak kapitalny, jak najwięksi magicy: https://www.youtube.com/watch?v=rIjS70QzLBw

Najlepsi pod tym względem byli chyba Zidane, Ronaldinho, Messi, Henry, Iniesta, Valdivia, Bergkamp, Berbatov i pewnie jeszcze Neymar.

Spejsik komentarzy: 362208.07.2024, 21:49

100 mln za Salibe? Nie żartujmy sobie

sickstick komentarzy: 295908.07.2024, 21:49

@Furgunn napisał: "Myślę, że to maks co byśmy za niego mogli wyciągnąć."
Skoro twierdzisz że oferta grubo poniżej jego wartości to 'maks' to po co w ogóle pytasz o jego sprzedaż?
Gdybym ci zaoferował odkupienie twojego mieszkania za powiedzmy 25 tys złotych i twardo ani grosza więcej, to po prostu byś mi go nie sprzedał.

artur759 komentarzy: 75008.07.2024, 21:47

@alexis1908 napisał: "White na stoperze był średni ani wybitny ani dobry wiele razy jego głupie błędy naprawiał Gabriel jego pozycja to PO ;)"
To było już w sumie trzy lata temu, więc może coś źle pamiętam, ale z tego co mi świta w głowie to para White - Gabriel, prezentowała się bardzo dobrze i była jednym z lepszych duetów ligi, a White wyglądał naprawdę bardzo dobrze na ŚO (półka niżej niż Saliba, którego uważam za wybitnego na tej pozycji, ale dalej jeden z lepszych ŚO ligi).

Jeśli chodzi o drugą część to już w ogóle zapamiętałem to na odwrót XD Ja kojarzę, że to Gabriel w tamtym momencie był elektryczny i zdarzyło mu się nawet przy ogólnej dobrej postawie popełniać czasem głupie błędy. Natomiast White był znacznie bardziej stabilny i to on często ratował Brazylijczyka

Womanizer komentarzy: 1013308.07.2024, 21:34

@JuanRiquelme: Boski dotyk

https://www.youtube.com/shorts/o-VlXeoYZHc

Furgunn komentarzy: 961508.07.2024, 21:33

@sickstick napisał: "to gdyby Saliba był do wyjęcia za stówkę, Real złożyło ofertę jeszcze dzisaj."

Myślę, że to maks co byśmy za niego mogli wyciągnąć. Przy dobrych negocjacjach sprzedażowych dla odmiany. Ale tfu tfu, zostać musi ;)

Er4s komentarzy: 338608.07.2024, 21:33

@JuanRiquelme:
Czytam, czytam kolegę, dobrze się czyta no ale tutaj pozwolę się nie zgodzic. Stawianie Leao ponad Sake w jakimkolwiek rzemiośle piłkarskim jest dla mnie nie do przyjęcia. Okej może na setkę na bieżni Portugalczyk by Sake wyprzedził ale to futbol nie lekkoatletyka. Dla mnie wyrazem klasy piłkarza jest moment, w którym(na najwyższym poziomie) każdy przeciwnik spodziewa się co prawdopodobnie taki zawodnik zrobi a mimo wszystko nie ma siły żeby się temu przeciwstawić. Taki jest chcesz czy nie chcesz Saka, jego zejście do lewej jest oczywiste ale chłopak jest tak zwinny i fizyczny że obrońca nie jest w stanie temu zapobiec. To zrozumiesz tylko grając w piłkę nawet na jakimś tam półprofesjonalnym poziomie. Ja sam grałem tylko w 3 lidze i były mecze że trener dokładnie mówił nam jak gra ten i tamten. Fajnie, tylko jak był harpagan to mogłeś sobie wiedzieć jak gra i dawało Ci to tylko tyle że będziesz miał świadomość w jaki sposób Cię ośmieszy. Leao to szybkość ale też chaos, taki trochę Dembele. Myślę że przejście z serie A do PL dużo by wyjaśniło. Dla mnie Saka to piłkarz polke wyżej.

sickstick komentarzy: 295908.07.2024, 21:31

@Furgunn napisał: "Ciekawe czy jak Real sypnie ze stówkę za Salibe to będzie deal."
Biorąc pod uwagę że za jakiegoś Yoro z ligi francuskiej (przyznam się bez bicia - nawet nie wiek kto to jest) trzeba zapłacić około 60mln, to gdyby Saliba był do wyjęcia za stówkę, Real złożyło ofertę jeszcze dzisaj.

alexis1908 komentarzy: 374908.07.2024, 21:30

@Embix: White na stoperze był średni ani wybitny ani dobry wiele razy jego głupie błędy naprawiał Gabriel jego pozycja to PO ;)

Paul77 komentarzy: 1018508.07.2024, 21:30

@Furgunn: Real na razie pracuje nad tym Yoro z Lille.

Marzag komentarzy: 41826 newsów: 108.07.2024, 21:29

@fabregas1987 napisał: "nie znam Cie i twojej sytuacji finansowej, ale zakladam, ze szanse nie sa 50/50"
To zupełnie jak szansa transferu Saliby nie jest 50/50.

adias komentarzy: 763 newsów: 808.07.2024, 21:25

@JuanRiquelme: jak najbardziej zgadzam się z tymi cechami Bruno, jednak wg mnie to samo ma de Bruyne. Faktycznie, w grze na małej przestrzeni znajdzie się paru lepszych :D

Furgunn komentarzy: 961508.07.2024, 21:23

Ciekawe czy jak Real sypnie ze stówkę za Salibe to będzie deal.

JuanRiquelme (zawieszony) komentarzy: 26408.07.2024, 21:15

@adias:

De Bruyne jak dla mnie ma dość przeciętny first touch jak na "10" i nie radzi sobie w grze na małej przestrzeni tak dobrze, jak np. Foden. To są jego główne mankamenty. Nie ma też za bardzo dryblingu, tj. jest w stanie minąć rywala na zamach w środkowej strefie, trochę tak, jak czasami robi to Rice, ale Odegaard drybluje o wiele lepiej.

Garfield_pl komentarzy: 3091208.07.2024, 21:14

Rio Ferdinand: “I think if you were going to pick the best centre-half in the world right now, you’d go with William Saliba.” [@FIVEUK] #afc

JuanRiquelme (zawieszony) komentarzy: 26408.07.2024, 21:13

@adias:

Bruno kapitalnie zagrywa trivelą, ma świetne uderzenie z dystansu i jest chyba najbardziej z tego tercetu nieprzewidywalny. Co do charakteru: zgoda, mnie również to drażni i nie sądzę, żeby gość nadawał się na kapitana.

Paul77 komentarzy: 1018508.07.2024, 20:54

Szkoda że Valverde jest nie do wyjęcia z Realu. To byłby gość w środku pola. Odegard, Valverde, Rice.... Mając Sake, Martinelli, Trossard na skrzydłach i taki środek pola to Havertz i Jesus nie narzekali by na brak sytuacji strzeleckich.

adias komentarzy: 763 newsów: 808.07.2024, 20:47

@Theo10: słusznie na to zwróciłeś uwagę - właściwie nie do końca precyzyjnie się wypowiedziałem. Ambicji sportowej nie można mi odmówić, jednak ducha fair play już tak. Relatywnie często obserwuję u niego symulki, czy też inne prowokacje. Nie trawię tego. Kapitan powinien świecić przykładem, tak jak Ode czy de Bruyne

Theo10 komentarzy: 851008.07.2024, 20:22

@adias: „mowa ciała jest tragiczna„

Jego mowa ciała jest ultra irytująca dla postronnego kibica. Ale szczerze, to nie wydaje mi się, żeby z jego mentalem było coś nie tak.

Theo10 komentarzy: 851008.07.2024, 20:17

@Rynkos7: Też bym się nie obraził.
Tym bardziej, że zawodnikiem z takiego multipacku można się tylko pozytywnie zaskoczyć.

Natomiast Gyokeres za okolice trzy-cyfrowej kwoty może być tylko rozczarowaniem. Nie wyobrażam sobie, że z miejsca sprostałby oczekiwaniom jakie generuje taka kwota.

praptak komentarzy: 896808.07.2024, 20:13

@Rynkos7: Dokładnie. Niektórzy mają swoje ulubione cele na tej pozycji ale dla mnie ten wybór jest trochę kaszana. Już bardziej zależałoby mi na wysokiej klasy pomocniku bo nie tylko jest potrzebny ale i wybór inny.

Z napastnikami to dla mnie teraz jest jak u ortalionowego husarza który chciałby kupić bardzo obcisły dres, ale stoi przed do sklepem ze średnio obcisłym dresem.
Wchodzi, a tam średnio obcisły dres.

Rynkos7 komentarzy: 733408.07.2024, 19:57

@praptak napisał: "A tu Arteta cyk – żaden napastnik z branych pod uwagę przez plotkarzy, a niespowinowacony brat bliźniak Martinelliego tylko że napastnik. Też nikomu wcześniej nieznany i nie mniej chętny dać się poznać. Większość z tych o których się mówi jest w stanie coś wnieść, podejrzewam że u nas nawet zwiększyliby poziom gry. Ale raczej bez szaleństw i jeśli już to najchętniej zobaczyłbym u nas mimo wszystko Isaka."

Nawet bym się nie zdziwił i ostatnio sobie tak pomyślałem, że nie obraziłbym się gdyby tak było. Płacenie blisko trzy cyfrowych kwot w milionach za piłkarza typu Gyokeres, który jeszcze niedawno kopał piłkę w Championship brzmi trochę absurdalnie i już chyba wolę jakiś multipack Brazylijskich talentów niż taką wydmuszkę.

adias komentarzy: 763 newsów: 808.07.2024, 19:56

@JuanRiquelme: Ciekawy wątek poruszyłeś z dziesiątkami. Według mnie de Bruyne jest najbardziej kompletnym (i jednocześnie najlepszym) graczem w tym zestawieniu. Lewa, prawa noga, fantastyczny strzał z dystansu i świetne wykończenie, dodatkowo bardzo dobrze bije stałe fragmenty gry.

Odegaard z kolei najlepiej pressuje, gra na małej przestrzeni i zdaje się być najsilniejszy (podczas jednego z wywiadów słyszałem, że spośród wszystkich graczy Arsenalu to on najwięcej czasu spędza na siłowni).

Ciężko z kolei wskazać aspekt, w którym Bruno jednoznacznie przoduje. Z pewnością czysto piłkarsko jest TOPem, ale jego mental, mowa ciała jest tragiczna - to jest coś co sprawia, że nie stawiałbym go w jednej linii z Martinem i Kevinem.

JuanRiquelme (zawieszony) komentarzy: 26408.07.2024, 19:55

@Siller:

Co do Saki: mam wątpliwości. Na pewno jest bardzo dobry, ale nie wiem, czy w którymś aspekcie można uznać go za zawodnika wybitnego? Dobrze drybluje, ale nie tak dobrze, jak Mbappe, Vinicius czy przynajmniej Doku. Ma dobry strzał z dystansu, ale nie tak dobry, jak Vinicus czy Sane. Jest szybki, ale nie tak szybki, jak Mbappe, Leao czy paru innych, znanych skrzydłowych. Ball control i first touch: ok, ale tutaj również są lepsi: https://www.youtube.com/shorts/vG2WUZdvlng

Saka jest kompletny, praktycznie nie ma słabych stron, ale nie wiem, czy to wystarczy, jeśli zagra na takiego LO, jak Mendy, Theo czy Gvardiol, a na najwyższym poziomie (mówię o LM), topowy zawodnik prędzej czy później trafi na takich rywali.

Z Bayernem to wyglądało przeciętnie (chociaż trzeba mu oddać, że strzelił bramkę): https://www.youtube.com/watch?v=L4KkEcqO9kk

a przecież to był tylko Davies: Bernardo czy Di Maria swego czasu kręcili typem, jak amatorem.

Ale nie wiem, poczekam na następny sezon LM i może wtedy zdecyduję się co do Saki. Oczywiście, nie upieram się przy moim zdaniu.

Rynkos7 komentarzy: 733408.07.2024, 19:52

@nt2b napisał: "No patrz - a mi się wydaje, że problem rozumiem i poza Odegaardem mamy bardzo mało piłkarzy, którzy mogą puścić dobry, kreatywny pass progresywny. Być może nie napastnik, a kolejny pomocnik typu Odegaarda (w elemencie umiejętności kreowania okazji) będzie kluczem do zdobycia większej ilości bramek, a niekoniecznie nowy napastnik. ;)"

A tutaj zgoda, ale mimo wszystko ciężko o gracza z takim przeglądem pola jak Odegaard i jednocześnie grający w defensywie jak Rice. Też nie bez powodu pozycja nr 8 to obok LO i ŚN kluczowa pozycja do wzmocnienia. Z drugiej strony Jorginho też takiego passa zagrać potrafi i w tym sezonie miał kilka takich momentów.

JuanRiquelme (zawieszony) komentarzy: 26408.07.2024, 19:43

@Nicsienieda:

White jest dobry w ofensywie, ale skoro kręci nim Garnacho, to co zrobią z nim Vinicius lub Mbappe?

Mitomę pomijam: https://www.youtube.com/watch?v=lvGfeD7zqZU

bo on akurat ma naprawdę kapitalny drybling, brylantową technikę i niesamowicie krótko prowadzi piłkę: nawet Walker miał z nim problemy.

Ale już na przykład Diogo Jota to nie jest jakiś wybitny drybler: https://www.youtube.com/watch?v=RveNL7i3h-A

Topowy PO nie może być ani wybitny tylko w grze obronnej (jak np. Wan Bissaka), ani tylko w grze ofensywnej (jak TAA). Na najwyższym poziomie często trzeba grać 1 na 1 przeciwko niesamowicie szybkim i świetnie dryblującym skrzydłowym, jak Mbappe, Vinicius, Rodrygo, Leao i paru innych.

praptak komentarzy: 896808.07.2024, 19:24

@JuanRiquelme:

Dobry tekst. Jak nie ściemniasz z tym Vlogiem i masz czas + chęci to na Twoim miejscu bym się nie zastanawiał
PS: Ode ma też skrajnie zwodniczą mowę ciała kiedy holuje piłkę, fałszywym gestem albo krokiem przesuwa czasem nawet kilku rywali i otwiera mu się przestrzeń w którą wciska podanie. Parę razy zdarzyło się też, że w ten sposób kradł czas przy korzystnym wyniku a przeciwnik przeplatał taniec niskich lotów z próbą doskoku i rezygnacją. Taki miły dla oka cykl, zwłaszcza raz świetnie to wyglądało kiedy szedł bardzo powolutku przy prawej linii od połowy boiska, dotarł praktycznie do końca a rywale grali między sobą w kpn który ma podejść i spróbować nie dać się ośmieszyć. Dziękujemy ci Realu i obyś obszedł się smakiem w sprawie Saliby a @Marzag niech zostanie multimiliarderem w do lata 2025.

Embix komentarzy: 209708.07.2024, 19:23

@marcin04c napisał: "Calafiori w klubie i reprezentacji gra na środku. To że kiedyś zagrał kilka spotkań na lewej nie oznacza że jest LO. Najlepiej czuje się na środku defensywy. White początkowo grał na środku ale lepiej wygląda jako prawy obrońca. Dla mnie White jest prawym obrońca tam też grał przez ostatnie dwa lata."
xD
Calafiori 49 meczów jako LO i 45 jako SO.
White na stoperze grał bardzo dobrze, a że jest bardzo dobry gra na PO.
Jako stoper również sobie by poradził i nie wiadomo jakby grał. Jak grał to nie miałem zarzutu

Nicsienieda komentarzy: 823 newsów: 108.07.2024, 19:15

@JuanRiquelme napisał: "Jak dla mnie, Odegaard, Rice i Saliba to 3 piłkarzy Arsenalu, którzy są absolutnie topowi na swoich pozycjach i wokół których Arteta powinien budować zespół."
+ Saka i White

Er4s komentarzy: 338608.07.2024, 19:00

Arteta nie będzie chciał się bawić w półśrodki na pozycji napastnika. Zostawi Havertza i Jesusa, w zamian za to może ruszyć właśnie po jakiegoś Eze żeby odciążyć Sake. Wtedy biorąc też pod uwagę Martinellego, Trossarda wachlarz kombinacji jest ogromny.

Siller komentarzy: 174808.07.2024, 18:55

@JuanRiquelme napisał: "Jak dla mnie, Odegaard, Rice i Saliba to 3 piłkarzy Arsenalu, którzy są absolutnie topowi na swoich pozycjach i wokół których Arteta powinien budować zespół."
Jestem ciekaw dlaczego Saka się nie załapał do twojego zestawienia.

Ups147 komentarzy: 359608.07.2024, 18:50

@pablofan: Ehh byku, rozpisales się na 1000 linijek, a wystarczyło przeczytać pierwszych parę słów: @Ups147 napisał: "Generalnie się zgadzam"

Dla mnie też Havertz jest na ten moment lepsza opcją niż pozostali wymienieni, ale też nie możemy argumentować kto ile bramek strzelił w poprzednich sezonach, nie podając tego ile strzelił Niemiec. Tylko tyle i az tyle ;)

JuanRiquelme (zawieszony) komentarzy: 26408.07.2024, 18:21

@praptak:

Odegaard to fenomen. Jak dla mnie: obok De Bruyne i Bruno najlepsza "10" na świecie (kolejność dowolna, chociaż statsy De Bruyne jeśli chodzi o oczekiwane asysty na 90 minut gry są kosmiczne).

To jest takie połączenie kapitalnej technicznie "10" w starym stylu z nowoczesnym zawodnikiem. Ma świetne panowanie nad piłką, dobrze drybluje, na niesamowity przegląd pola i chyba najlepsze przeszywające podanie na świecie. De Bruyne również robi to świetnie, ale w inny sposób: Belg potrzebuje przestrzeni, natomiast Odegaard potrafi sobie tę przestrzeń stworzyć- lubię obserwować jego grę i widzę, że, kiedy na ma linii podania, Odegaard często wchodzi w drybling na 25-30 metrze od bramki rywala, ale nie po to, żeby faktycznie minąć przeciwnika, tylko żeby przesunąć defensywę i zaraz potem rzucić prostopadłą piłkę. Dodatkowo, wydaje się, że wyraźnie poprawił się atletycznie: to już nie jest wątły zawodnik, którego większość rywali bez problemu przepychało.

Na pewno mógłby popracować nad wejściami w pierwszą linię (idealnie robił to np. Kaka) oraz zejściami w boczne sektory, żeby rzucać dośrodkowania (to akurat kapitalnie robi De Bruyne), ale nie wiem, czy Arteta oczekuje od niego właśnie takiej gry.

Jak dla mnie, Odegaard, Rice i Saliba to 3 piłkarzy Arsenalu, którzy są absolutnie topowi na swoich pozycjach i wokół których Arteta powinien budować zespół.

Co do Odegaarda, może nawet jest najlepszą "10" na świecie, ale konkurencję ma mocną: https://www.youtube.com/watch?v=FszyXwvRlus&t=479s

https://www.youtube.com/watch?v=daYe1_s-CWM

więc trudno to rozsądzić. Myślałem nawet, żeby założyć vloga na YT i zacząć właśnie od kompleksowego porównania tych trzech "10": De Bruyne, Odegaarda i Bruno, bo każdy jest kapitalny, ale też każdy ma inny profil.

JuanRiquelme (zawieszony) komentarzy: 26408.07.2024, 18:11

@Garfield_pl:

Wiadomo, że out, ale dopiero kiedy na rynku pojawi się jakiś naprawdę fajny trener. Osobiście byłem za De Zerbim. Pierwszy sezon w Brighton miał świetny, w drugim zarząd potężnie osłabił drużynę w letnim oknie transferowym, a potem doszło sporo kontuzji kluczowych zawodników, ale i tak chciałbym zobaczyć United grające w ten sposób, zwłaszcza, że tam jest paru zawodników, którzy pasowaliby do stylu De Zerbiego: Lisandro, Mainoo, Bruno, może Garnacho (chociaż on wciąż za mało myśli na boisku i przy każdej okazji próbuje pakować się w drybling, chociaż technicznie jest niezły; na pewno nie na poziomie np. Mitomy, ale niezły).

Garfield_pl komentarzy: 3091208.07.2024, 18:10

@praptak napisał: "Najlepsze że Ode też nadal się rozwija, 25 lat więc jeszcze najlepsze przed nim. W międzyczasie mógłby ustabilizować wysoki poziom i ewentualnie czasem go przekraczać. Zdarzało się że miał świetne serie i takie gdzie nawet tutaj na stronie dało się wyczuć lekki zawód. Tak bywa wśród piłkarzy i żadna nowość, byle te gorsze momenty ukrócić na ile się da bo głównie od niego zależy nasze rozgrywanie, nie wspomnę że kapitan. Za to pressing ma wyjątkowy nawet przy jakimś małym zjeździe, trochę jak kiedyś Sanchez ale z większym wsparciem"
Jeden z tych słabszych okresów to na pewno był problem z kontuzją, jeśli pamiętam dobrze to biodra, ale co do reszty to zgadzam się i niech nas kapitan ciągnie wszystkich nadal tak jak to robi.

Garfield_pl komentarzy: 3091208.07.2024, 18:08

Riccardo Calafiori excelled in a three-man defence last season, but is also capable of playing at left-back. Mikel Arteta is said to view him as a key addition as an inverted full-back capable of slotting into midfield & to provide competition at centre-back. [@ed_aarons] #afc

praptak komentarzy: 896808.07.2024, 17:37

@Garfield_pl: Najlepsze że Ode też nadal się rozwija, 25 lat więc jeszcze najlepsze przed nim. W międzyczasie mógłby ustabilizować wysoki poziom i ewentualnie czasem go przekraczać. Zdarzało się że miał świetne serie i takie gdzie nawet tutaj na stronie dało się wyczuć lekki zawód. Tak bywa wśród piłkarzy i żadna nowość, byle te gorsze momenty ukrócić na ile się da bo głównie od niego zależy nasze rozgrywanie, nie wspomnę że kapitan. Za to pressing ma wyjątkowy nawet przy jakimś małym zjeździe, trochę jak kiedyś Sanchez ale z większym wsparciem

Garfield_pl komentarzy: 3091208.07.2024, 17:30

@JuanRiquelme: eth in czy out? :)

Garfield_pl komentarzy: 3091208.07.2024, 17:27

Arsenal are interested in signing Eberechi Eze from Crystal Palace. [@ed_aarons]

Garfield_pl komentarzy: 3091208.07.2024, 17:24

Martin Ødegaard: “I wanted to be at #Euro2024    & I’m pretty disappointed that we didn’t qualify. The amount of games we play, the intensity in the games & how tough it is to play football at the biggest stage, it is really demanding so it is a good thing to get some rest, but I would prefer to be there.” [Guardian] #afc

Garfield_pl komentarzy: 3091208.07.2024, 17:24

Martin Ødegaard on Havertz settling in: “It’s one of the strengths Mikel has, to get the best out of everyone. As a group we help each other a lot. It’s easier to play in a team that is always helping you to perform. Everyone knows the different qualities of each player.” #afc

Garfield_pl komentarzy: 3091208.07.2024, 17:24

Martin Ødegaard on potential summer signings: “I’m really happy with the squad we have. We have unbelievable quality & showed what we’re capable of, especially towards the end of the season with how well we played. It’s down to Mikel, Edu & the club to sort those things.” #afc

alexis1908 komentarzy: 374908.07.2024, 17:16

@Kaczaza: Gdzie Robin a gdzie Kai tu nie ma co porównywać nawet . Chociaż też trzeba uczciwie powiedzieć że Robin dopiero ostatnie 2 sezony nastrzelal tych bramek masę fakt może przez kontuzję . Ale uważam że Kai ma papiery żeby stać się kimś pokroju RVP ma cechy 9 i co najważniejsze piłka go szuka a wykończenie może poprawić ;)

Garfield_pl komentarzy: 3091208.07.2024, 17:12

Martin Ødegaard on ‘setting the tone’ in pre-season: “It is a good chance to gain an advantage. You need a break but it is also a good chance to work on things you can’t normally work on. You have some more time to recover. It is a good chance to improve.”

“It always takes a bit of time for new players to adapt, but they [signings last summer] did really well from the start to come into the group. Throughout the whole season, we connected more & more & this season is going to be even better, we know each other even more.”

“We were struggling a little bit before Christmas & then we had the little break, went away & got even more together as a group. After that, we came back so strong & consistent. The aim is to do that for the whole season.” [@TheAthleticFC] #afc

Mastec30 komentarzy: 698108.07.2024, 17:02

@JuanRiquelme: ja nie mówię, że on będzie zły bo i Zirkzee i De Ligt to kroki w dobrą stronę ( chociaż dużo tych kroków prowadzi przez Holandię) ale tych kroków jeszcze jest za dużo do zrobienia. Chociaż wreszcie będą mieli SO i napastników co się piłki nie boją rozegrac

JuanRiquelme (zawieszony) komentarzy: 26408.07.2024, 16:53

@Mastec30:

To zależy od tego, jak się wpasuje w zespół: z Lisandro nikt nie ciśnie beki, bo to dobry ŚO. Zirkezee wygląda na taką gorszą wersję Zlatana: wolny jak żółw, ale dobrze panuje nad piłką, potrafi dryblować i nieźle radzi sobie w grze na małej przestrzeni, więc, przynajmniej w teorii, mógłby dobrze harmonizować z Bruno i Mainoo, bo obecni skrzydłowi United to niekoniecznie nadają się do gry kombinacyjnej, co w połączeniu z profilem Hojlunda sprawia, że w ofensywie niewiele do siebie pasuje.

Następny mecz
Ostatni mecz
Manchester City - Arsenal 22.09.2024 - godzina 17:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 15.09.2024 - godzina 15:00
0 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City440012
2. Arsenal431010
3. Newcastle431010
4. Liverpool43019
5. Aston Villa43019
6. Brighton42208
7. Nottingham Forest42208
8. Chelsea42117
9. Brentford42026
10. Manchester United42026
11. Bournemouth41215
12. Fulham41215
13. Tottenham41124
14. West Ham41124
15. Leicester40222
16. Crystal Palace40222
17. Ipswich40222
18. Wolves40131
19. Southampton40040
20. Everton40040
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland70
Mohamed Salah33
L. Díaz31
B. Mbeumo30
N. Madueke30
N. Jackson21
Y. Wissa21
D. Welbeck21
K. Havertz21
A. Semenyo21
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl