Van Bronckhorst: Wenger jest najlepszy na świecie

Van Bronckhorst: Wenger jest najlepszy na świecie 04.10.2011, 19:20, Aleksander Kosin 84 komentarzy

Giovanni van Bronckhorst poparł Wengera, mówiąc, że jest przykładem dla milionów i najlepszym trenerem na świecie.

Holender, który spędził 2 lata w Arsenalu twierdzi, że zarząd Arsenalu popełniłby błąd zwalniając Bossa po kiepskim początku sezonu.

- Wystarczy spojrzeć na to co osiągnął, jest on przykładem dla wielu. Niestety nigdy nie wiadomo co się stanie gdy ciśnienie wzrośnie za bardzo. Przegrana z Manchesterem United była momentem, w którym krytyka Wengera sięgnęła zenitu.

- Jeśli Arsene zostanie zwolniony to będzie można śmiało powiedzieć, że pieniądze pokonały wizję.

Arsenal obecnie zajmuje 15 miejsce w tabeli. Po 7 kolejkach ma na koncie tylko 7 punktów.

Arsene WengerGiovanni van Bronckhorst autor: Aleksander Kosin źrodło: goal.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
poprzednia12następna
ArsenWengiel komentarzy: 35205.10.2011, 18:42

donmarcel

nie przesadzajmy, nie trzeba nam wymiany skrzydeł, one są niezłe, jednak przydałby się taki Marvin Martin do konkurencji Artecie i od razu przyszłość klubu no bo wiadomo on ma już 29 lata a on z 20, Hazard też ale nie wiem, czy koniecznie.Bardziej bym marzył o sprzedaży/wypożyczeniu/wy*******eniu do rezerw Jenkinsona, i kupienie PO, bo kupili takiego cieniasa za Eboue, i to dla mnie jest wręcz nie pojęte!!!

Ciasteck2 komentarzy: 446705.10.2011, 18:29

BYŁ nie JEST - tak to byłbym skłonny w to uwierzyć.

fcescf komentarzy: 255405.10.2011, 17:30

szym254
No bez ukrycia ona była najlepsza

mariusz765 komentarzy: 16605.10.2011, 17:01

Myśle, że zwolnienie Wengera nic tu nie da póki co. Nie wyobrażam sobie Arsenalu bez niego tak jak pewnie większość piłkarzy. van Persie kocha Arsenal ale po odejściu Wengera myśle żeby odszedł..

szym254 komentarzy: 255605.10.2011, 15:46

@fabregas1987

Też się nad tym zastanawiałem. :D

szym254 komentarzy: 255605.10.2011, 15:44

Brama jaką strzelił z Urugwajem n MŚ jest the best in the world. :D

donmarcel010 komentarzy: 19705.10.2011, 14:15

oni potrzebują ostrego zapierdzielu na treningach może by zrozumieli co to jest granie dla Arsenalu na 120 % jeszcze w takim ważnym roku jakim jest rocznica,

donmarcel010 komentarzy: 19705.10.2011, 14:14

i pierwsze co to wysyłałbym naszych na siłownie bo brakuje im tężyzny, no i kondycha bo słabo to u nas wygląda

donmarcel010 komentarzy: 19705.10.2011, 14:13

nie trzeba być specem :) wystarczy grać piłkę a ja gra 10 lat już i pojęcie taktyczne itp mam :)

Jogurt komentarzy: 166905.10.2011, 13:01

ja moge zostac nowym trenerem ;d

arthas74 komentarzy: 234305.10.2011, 11:27

lol, kolejni spece od składu;p

darogunner komentarzy: 4305.10.2011, 02:40

wez sie
rogotnik ogarnij, tobie sie wydaje ze ja krytykujemy to od razu wrog??My chcemy zmian aby ten klub wrocil tam gdzie był i gdzie byc powienien bo tam jego miejsce a slepa milosc nic nic nie da .trza krytyki aby cos sie zmienilo bo walimy w dno

donmarcel010 komentarzy: 19705.10.2011, 00:02

moim zdaniem nie mamy pomocy w ogole jakby przyszedł taki m'villa hazard ayew i marvin martin to niebo w gębie i grac 4-4-1-1

wojtek-sagna-verma-per-santos
---hazard-song-wilshere-ayew---
---------marvin martin------------
-------------- RVP------------------

i tyle w temacie rezerwa-fabian-kościelny-gibbs-coquelin-wallcott-gervinho-chamack

donmarcel010 komentarzy: 19704.10.2011, 23:57

słyszeliście o m'villi ?

dicpauca komentarzy: 296604.10.2011, 23:30

wizja Wengera ma kilka slabych/zlych punktow..
-dobro zawodnikow (lub dzialaczy?) nad dobro klubu (np. Cesc- powiedzial ze to Wenger czuwal nad pozytywnym przebiegiem jego transferu; dalej jesli byla opcja ze Cesc odejdzie to automatycznie Nasri z RvP powinni duzo wczesniej dostac podwyzke zeby im nawet przez glowe nie przeszlo zmykac stad... (kasy miesiecznie byloby niby odrobine coraz mniej, no ale ***** bez jaj...) jak wyszlo wszyscy wiemy... w przeszlosci bylo wiecej takich przypadkow)
-mimo ze bardzo podoba mi sie stawiane na mlodych zawodnikow to jednak Wenger z tym przesadzil... mlodosc + doswiadczenie najlepszych to idealna mieszanka (Vieria?, Henry?, nie wiem kto dalej, Campbell?) w MU niestety wychodzi im to znakomicie...
-zbyt lagodne podejscie do zawodnikow i niekonczace sie szanse na poprawe... gdy normalnie wydawalo sie ze caly zespol powinien zebrac porzadny o******* to Wenger ich poklepal po plecach i powiedzial 'glowa do gory, nic sie nie stalo'. niby dokladnie nie wiem jak tam w szatni jest, ale jego postawa po meczach jak np z NC z zeszlego sezonu pozostawia wiele do zyczenia.. i to drugie- ilez to mozna bylo patrzec na masakre (teraz Denilsona, SS i Almunii; wczesniej np Silvestra) [Ramsey tez powinien na 2 miesiace pojawic sie w rezerwach. bardzo lubie Aarona no ale co za duzo to niezdrowo]
-no i troche bardziej powinien isc z duchem czasu... bo wydaje mi sie, ze swiatowej czolowki to my nawet dzisiaj przez teleskop nie widzimy...

dziki komentarzy: 61104.10.2011, 23:06

Wenger się wypalił szanuje go za to co wygrał z Arsenalem ale czas za zmiany

fabregas1987 komentarzy: 2581504.10.2011, 23:05

ciekawe co by bylo jakby pieniadze polaczyc w wizja ...
czyli Wenger w Realu albo City :D

rogotnik komentarzy: 55804.10.2011, 22:56

wierzmy w arsenal !

jestescie jego kibicami ? kochacie ten klub ?
jak tak to wierzecie

Arsenal !

binio83 komentarzy: 30604.10.2011, 22:32

Popieram Wengera w 100% - pytamy dlaczego nie ściągnoł wartościowych graczy zapewne nie mógł jest też zarząd, który ma wiele do powiedzenia w tych kwestiach - panowie jak wygląda seria A - Inter słaby początek decyzja klubu zwolnienie trenera i oczywiście dalej i co kolejne 2 mecze przeghrane przez Inter lepiej NIE tylko gorzej - trzeba wierzyć w drużynę w piłkaży i być z nimi w dobeych ale i tych trudnych chwilach ponieważ dopiero teraz widać jacy z nas kibice - Wenger poświęcił wiele lat i serca dla Arsenalu traktuje je jak własne dziecko a prawdziwy arsenal traktuje jako ojca - pozdrawiam ,,,,,,,,,,,,

Allkatras komentarzy: 22204.10.2011, 22:16

Przepraszam pomylilo mi sie :D

afckonrad9101;
Popieram hehe :D:D

Allkatras komentarzy: 22204.10.2011, 22:15


executer1
popieram

KliMo komentarzy: 56704.10.2011, 22:13

to prawda Wenger jest najlepszy i zobaczymy to jak nie w tym sezonie to w następnym.

afckonrad9101 komentarzy: 783404.10.2011, 22:09

Ta i przyszedl by taki chociazby Hiddink czy Ancelotti(te nazwiska dalem od tak dla przykladu nie zebym ich rekomendowal czy cos) i by to wiele zmienilo, bo niby co powiedzcie mi. Sprawa jest prosta chcemy walczyc na rowni z MU i Chelsea o PL , a z Barca czy Realem o LM musi przyjsc bogaty wujek i tyle bez, tego nie mamy zadnych szans. Bo kolko bedzie sie zamykalo co 2-3 sezony kiedy to zespol juz dojrzeje my znow go roz*******imy sprzedajac najlepszych i znow trzeba bedzie to sklaejac na nowo...

executer1 komentarzy: 261904.10.2011, 21:57

Ja tez jestem za zwolnieniem Wengera ale nie podczas sezonu.Czlowiek zagubil sie w swojej wizji futbolu idealnego i z roku na rok jest coraz gorzej.Podejrzewam ze Pat rowniez za rok odejdzie wiec asystentem powinien zostac ktos taki jak Dennis.Ta druzyna nie ma juz jaj,a tym bardziej nie ma ich Wenger

Leehu komentarzy: 1049604.10.2011, 21:45

@afckonrad9101: Samo zwolnienie Wengera absolutnie by nam nie pomogło, bo tego się nie da naprawić w trakcie sezonu uważam że zwalniając Wengera zarząd wzbudziłby spory chaos u naszych piłkarzy. Pozatym kto miałby pozamiatać po Wengerze do tego trzeba dobrego trenera znacznie lepszego od Wengera, a takich Madrycie. Arsene musi sam wypić piwo które nawarzył.

afckonrad9101 komentarzy: 783404.10.2011, 21:38

Samo zwolnienie Wengera absolutnie by nam nie pomoglo... problem lezy wyzej , w zarzadzie i wlascicielu ktory poprostu w jawny sposob bogaci sie na Arsenalu, nie chce Wengera usprawiedliwiac bo tez mam do niego wiele zastrzezen , ale z pustaego i Salomon nie naleje obecnie piekielnie trudno jest zbudowac potege bez bogatego wujka , ktory podnioslby wysokosc tygodniowek i rzucil kilkadziesiat milionow funtow na transfery , taka jest prawda co Wenger niby moze zrobic skoro klub nie ma takich mozliwosci finansowych jak City , Chelsea czy Liverpool ktore to ciagnal kase od bogatego wujka, co niby ma zachecic graczy swiatowej klasy do gry w Arsenalu sila perswazji?! Wiadomo ze Arsene nie jest idealny ale zwolnienie jego osoby niczego nie zmieni...

Ars3n komentarzy: 1235404.10.2011, 21:26

kacper0992 zmiana trenera w tym momencie to najgorsze posuniecie, nowy trener nie zrobi teraz transferow a nasi nie ogarna tak szybko jego rotacji i bedzie gorzej niz teraz.

Ars3n komentarzy: 1235404.10.2011, 21:26

kacper0992 zmiana trenera w tym momencie to najgorsze posuniecie, nowy trener nie zrobi teraz transferow a nasi nie ogarna tak szybko jego rotacji i bedzie gorzej niz teraz.

entap komentarzy: 151204.10.2011, 21:25

na pewno był najlepszy. teraz ? ciężko to powiedzieć bo bardzo czeto innym pomagają pieniądze.

kacper0992 komentarzy: 20504.10.2011, 21:18

Ja uważam że potrzebna jest zmiana trenera. Wenger niestety już nam nie pomoże, wypalil się. Ale to tylko moje zdanie.

arthas74 komentarzy: 234304.10.2011, 20:55

,,
We love you Arsene Wenger
He's the king and imma tell you why
We love you Arsene Wenger
You made us good and you gave us style
We love you Arsene Wenger
There's only one, a Gooner for life
We love you Arsene Wenger
So sit yourself down and just admire..."

niech te czasy powrócą:D:D

ps- sorry ale po wysłuchaniu tej piosenki zebrało mi się na sentymenty:)

arthas74 komentarzy: 234304.10.2011, 20:52

fala krytyki nas zalewa, dobrze że ostają się dobrzy ludzie;p

,, zawsze odbić się od dna- trzeba rade dać" :D

pawel_rzeszow komentarzy: 17904.10.2011, 20:45

pamiętajmy że grają ostatnio pod wielką presją. Napewno mają umiejętności i chcą grać jak najlepiej ale ta krytyka im nie pomaga i ich przytłacza... muszą mieć więcej czasu i spokoju żeby się w końcu odblokować

pajdi komentarzy: 378004.10.2011, 20:45

pawel_rzeszów

Talentem jest AOC, to jest zasługa szkółki soumphamtonu, Wenger go może oszlifować i miejmy nadzieję, że wyrośnie z niego lepszy grajek niż Theo. Nikt nie kazał Wengerowi oddawać Eboue za półdarmo, i wystawiać Benia na skrzydle czym doprowadził po części do jego odejścia. Lepiej upierać się, że Chamakh za darmo to klasowy transfer.
Sam doprowadził do tego, że w AFC stawia się teraz na ilość nie na jakość, letnie okienko było ostatnim momentem kiedy piłkarze typu Hazard mogli do nas dołączyć, teraz to praktycznie niemożliwe.

bialysul

Po części racja, niedawno średnia wieku w Manu wynosiła koło 29 lat, teraz spadła do 23-24. U nas Wenger był za pewny swojej wizji i się grubo przejechał. Trzeba też zauważyć, że szkot robi świetnie transfery. Nani, Anderson długo się rozkręcali, Young z miejsca wskoczył do składu, Groszek, bracia bliźniacy, Jones itd długo tak można. Jakość za nieduże koszta.

Kanonier9p komentarzy: 99404.10.2011, 20:43

bialy

Ale Nani to nie ta sama klasa co Ronaldo . Moze SIr potrafi zmotywować piłkarzy , potrafi na nich "wrzasnąć" ??

Ars3n komentarzy: 1235404.10.2011, 20:43

Ile jeszcze bedzie tych wywiadow o tym jaki jest Wenger i nie osiagniemy top4 ? Ja osobiscie chce tylko zmiany zarzadu na pewno z nowym Wenger by mogl poszalec na rynku kupilby mlodzikow jak i gwiazdy.

pawel_rzeszow komentarzy: 17904.10.2011, 20:42

uważam że wszystko zależy od ich głów. Zawodnik może zacząć świetnie sezon a w momencie gdzie jest najbardziej potrzebny zawodzi na całej linii.

bialysul komentarzy: 369904.10.2011, 20:37

Pajdi

Wydaje mi sie ze fenomen Manu Fergusona, jest w umiejetnym wprowadzaniu nowych pilkarzy, odpowiednia mieszanka mlodosci, z doswiadczeniem, naprawde niesamowite jest to ze pod nieobecnosc, Rio i Vidica, praktycznie nie spada jakosc w obronie, kiedy odchodzil Ronaldo, na jego miejsce byl juz "gotowy" Nani, itd, a najwarzniejsze ze wszystcy ci pilkarze maja ogromna pewnosc siebie, i zaszczepiona tzw. mentalnosc zwyciescy, ale oni maja od kogo sie uczyc, maja od kogo czerpac to doswiadczenie, zawsze mieli autorytety w skladzie..., w Arsenalu zbyt szybko odmlodzono sklad, zbyt wielu pilkarzy odeszlo, i odchodzi co roku, druzyna jest nie stabilna, i praktycznie ciagle w rozsypce, dlatego mimo potencjalu, i swietnej wizji Arsena ta druzyna nie potrafi "nic" wygrac

pawel_rzeszow komentarzy: 17904.10.2011, 20:37

pajdi
piszesz że poszedł na ilość, może coś w tym jest tylko zwróć uwagę że wystarczą kontuzje tych zawodników (po części taką sytuację mamy teraz) i nie mamy dalej kim grać. A może z tych innych zawodników których kupił okaże się talent i wtedy będziecie inaczej pisać o transferach Wengera

pajdi komentarzy: 378004.10.2011, 20:34

Ale gdzie ja napisałem, że to wina zarządu ?

Wnioskowanie, że Wenger nie ma kasy, albo ma 15 baniek na transfery jest dziwne, bo nikt z nas nie może mieć takiej pewności. Oficjalna wersja jest taka, że pieniądze są, tak mówi zarząd jak i sam Wenger. Biorąc pod uwagę transfery, AOC, Artera i parę innych to się nazbierało o ile pamiętam 48 baniek poszło? To nie jest mało, za takie pieniądze można było kupić 2 solidnych grajków do których słowo jakość pasowało by idealnie. Wenger rzutem na taśmę poszedł na ilość co nie przekłada się kompletnie na wyniki.

pawel_rzeszow komentarzy: 17904.10.2011, 20:30

każdy ma prawo do swoich opinii... najważniejsze żebyśmy z tego kryzysu wyszli jak najszybciej i razem pisali tylko dobre komentarze po meczach

thegunner4life komentarzy: 899704.10.2011, 20:29

pajdi; można uważać, że to wina zarządu, ale zarząd mu nie karze kupować i wstawiać Jenkisena Wałkota, Ruska, Ramseya, Almuni, Denilsona, Bendtnera, Diabiego, SS..

HellSpawn komentarzy: 618504.10.2011, 20:28

Gdyby mu dali kasę na lepszych zawodników to może by coś było. Ale nasz zarząd jest tak kochany, że 15 min to max..

pajdi komentarzy: 378004.10.2011, 20:27

thegunner

jako jeden z niewielu trzeźwo patrzysz na to wszystko i możemy sobie przybić grubąąą pjone , bo uważam tak samo :D

Póki Wenger dzieży stery AFC w klubowej gablocie będzie wieczna posucha. Bez odbioru.

thegunner4life komentarzy: 899704.10.2011, 20:22

Wolę oglądać mimo to Arsenal w Npower niż Barcę w Finale Lm.

pawel_rzeszow komentarzy: 17904.10.2011, 20:21

thegunner
naprawdę masz wyobraźnie..... to my też zmieńmy zespół na barce bo nie ma sensu ponieważ Arsenal jest na straconej pozycji z Wengerem

thegunner4life komentarzy: 899704.10.2011, 20:19

Kanonier9p Wiem, Siema Stan słuchaj w tym sezonie zajmiemy 10 pozycje nie będzie nas w LE nawet, w 1/8 dostaniemy taki &&&&&&& od drużyny przeciwnej w LM że głowa mała. W dodatku planuje blamaż na old Trafford.
S: Aha a ile z tego wpłynie na nasze konta?
W: No gruba sumka wiesz ja mam największa tyg. w PL to umiem kasę załatwić sprzedamy RVP, mamy Theo on ma jakość.
S:Okey to nie ma problemu, tam.
W: O fanów się nie martw oni ciągle "Inwengertrust'ją"
S: he he :D

pawel_rzeszow komentarzy: 17904.10.2011, 20:18

Każda drużyna nawet najlepsza ma gorszy okres. Poczekajmy i zobaczycie że w tabeli mogą być duże nawet bardzo duże zmiany...

pajdi komentarzy: 378004.10.2011, 20:17

który * o dwóch kluczowych piłkarzach *

pajdi komentarzy: 378004.10.2011, 20:17

Każdy trener kto ma ciut oleju w głowie jeśli pozbędzie się jednego nie mówiąc tutaj już o kluczowych piłkarzach sprowadzi godnego zastępce. Nikt Wengerowi nie powiedział " nie kupuj Hazarda ! " Pieniądze w kasie były za sprzedaż Cesca i Samira, zalega stara kasa za Toure, Ade itd.
Manu poradził sobie po odejściu Ronaldo, te wszystkie przykłady pokazują, że niestety jesteśmy za nimi kilka lat wstecz.

poprzednia12następna
Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
:
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal34245577
2. Liverpool34228474
3. Manchester City32227373
4. Aston Villa34206866
5. Tottenham32186860
6. Manchester United331651253
7. Newcastle331551350
8. West Ham341391248
9. Chelsea321381147
10. Bournemouth341291345
11. Brighton3211111044
12. Wolves341271543
13. Fulham341261642
14. Crystal Palace341091539
15. Brentford34981735
16. Everton341181533
17. Nottingham Forest34791826
18. Luton34672125
19. Burnley34582123
20. Sheffield Utd34372416
ZawodnikBramkiAsysty
C. Palmer209
E. Haaland205
O. Watkins1912
D. Solanke183
Mohamed Salah179
A. Isak171
Son Heung-Min159
J. Bowen155
P. Foden147
B. Saka147
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com