Villa kosztem Adebayora?

Villa kosztem Adebayora? 25.03.2009, 14:49, Damian Romankiewicz 115 komentarzy

Czy Emmanuel Adebayor jest potrzebny Arsenalowi w sezonie 2009/2010? Może lepiej zastąpić go Davidem Villą?

Villa jest zdumiewającym piłkarzem, piłkarzem odczuwającym nieustający głód bramek. Jego zaletami są szybkość, równowaga, siła i doświadczenie. Przed sezonem 2008/2009 przyszłość Hiszpana była niepewna. Tottenham był gotowy zaproponować około 20 milionów funtów, ale również Arsenal i inne wielkie kluby miały uwzględnione nazwisko piłkarza na swojej liście życzeń.

El Guaje pozostał w Valencii i ma istotny wpływ na zwycięstwa swojego zespołu w tym sezonie. Jednak już niedługo rozgrywki zostaną zakończone i ciężko jest przewidzieć, czy gracz zostanie na Mestalla. Villa wyraził zainteresowanie dołączeniem do Arsenalu, ponieważ kocha styl gry podopiecznych Arsene'a Wengera. Tak więc, czy Kanonierzy powinni sprzedać Emmanuela Adebayora na rzecz króla strzelców Euro 2008?

Ten sezon nie należał do Adebayora. Kontuzje spowodowały, że sprawy nie idą po myśli piłkarza. Przyszłość togijskiego napastnika jest również niepewna, ponieważ w swoich składach widziałoby go wiele wspaniałych drużyn. Sam zainteresowany nie jest typem wiernego zawodnika.

Największe zespoły z przyjemnością zapłaciłyby 15-20 milionów funtów za wysokiego napastnika. Taka kwota byłaby wystarczająca do pozyskania Villi, ale należy zastanowić się, czy Arsenalowi jest potrzebny inny goleador?

Wydaje się, że reprezentant Hiszpanii byłby fantastycznym wzmocnieniem. On wraz z Robinem van Persie stworzyliby wspaniały duet napastników, a za nimi operowaliby Samir Nasri i Andriej Arszawin. Wygląda to imponująco, nieprawdaż? Villa ma poza tym świetne relacje z Cescem Fabregasem.

David VillaEmmanuel AdebayorTransfery autor: Damian Romankiewicz źrodło: Bleacherreport.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Maciekkk10 komentarzy: 258325.03.2009, 18:31

Właśnie brakuje nam osoby, która będzie strzelać bramki jak na zawołanie, tak jak przed rokiem robił to Ade.

Szef komentarzy: 1303525.03.2009, 18:15

hmmm Villa to bylby wspanialy transfer ale nie wiem czy konieczny nawet przy sprzedazy Adebayora bo duet moglby tworzyc Eduardo i RVP a na zmiane Vela, Bendtner i bylby jeszcze Simpson

RahU (administrator) komentarzy: 5062 newsów: 214325.03.2009, 18:04

Miodek: Koo7i powiedział praktycznie wszystko. Ja na Twym miejscu nie udzielałbym się w tematach, o których nie mam pojęcia, mimo tego, iż są wręcz prozaiczne. Rocznik '94 widocznie inaczej interpretuje pojęcie napastnika, niż takie "dziadki" jak ja.

Wkocin komentarzy: 79925.03.2009, 18:02

to tylko gdybania. dopiero kiedy usłyszymy oficjalne oświadczenie o rozpoczęciu negocjacji będzie można coś powiedzieć

bartek771377 komentarzy: 37125.03.2009, 17:44

No gdyby do nas przeszedl bylo by super nawet mozna by poswiecic Ade ;]

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56725.03.2009, 17:39

Lord > jak dla mnie to on już jest najlepszy na świecie. Nie jest samolubny (sytuacja z EURO - miał świetną szansę na zdobycie 4 gola w spotkaniu, ale zamiast tego zagrał do Cesca, który strzelił bramkę), zachowuje zimną krew pod bramką. Na pewno jest lepszy niż Drogba, Eto'o, Adebayor i Torres.

barto32 komentarzy: 164725.03.2009, 17:38

ee zły pomysł. a co z Eduardo ? zapomnieliście.. Myślę ze jest dobrze w tym momencie a wydatek takiej dużej sumy może okazać się błędem .

Axxxe komentarzy: 5599 newsów: 11525.03.2009, 17:33

mexx --> wiek odgrywa tutaj małą rolę (wszyscy wiemy, że Wenger lubi młodych chłopców :D). Villa jest w odpowiednim wieku na to, żeby stać się najlepszym napastnikiem świata.

mexx komentarzy: 238 newsów: 7325.03.2009, 17:29

Ale weźcie pod uwagę, że Villa jest kilka lat starszy od Ade ;D

Kubi komentarzy: 55725.03.2009, 17:29

Wcisnęło mi się dodaj komentarz, więc dokończę :) Uważam jednak, że Villa ma zdecydowanie inny charakter, bardziej podobny do Eduardo (spokojny, opanowany). Ade nigdy nie był łatwy, zawsze ten chimeryczny charakter dawał się we znaki. Robin, za to, ciężko znosi jak nic mu nie wychodzi. Chętnie bym zobaczył kolejnego Hiszpana u nas, ale wolałbym, żeby zostało tak jak jest.

Strzelba komentarzy: 2369 newsów: 26425.03.2009, 17:28

To nie byłaby taka zła opcja :) Niezbyt prawdopodobna, ale w świecie piłki wszystko jest możliwe;]

Kubi komentarzy: 55725.03.2009, 17:26

Villa ma większe umiejętności niż Ade
i porównywalne do Robina

Vpr komentarzy: 8702 newsów: 56725.03.2009, 17:23

Kompletnie nierealne, ale sama myśl o Davidzie Villi w trykocie Arsenalu... Mmmm...

Igor77 komentarzy: 31925.03.2009, 17:19

mało realne..

ivexo123 komentarzy: 176625.03.2009, 17:17

marex - wiadomo to juz nie od dzis, ale póki Wenger w Arsenalu to Cesc jeszcze u nas pogra...

niski93 komentarzy: 581625.03.2009, 17:11

Mi tam Adebayora szkoda nie będzie. Miał poprostu jeden dobry sezon i nie oszukujmy się nie dorówna Villi. No może w walce w powietrzu ma przewagę, ale pod innymi względami leży.

PvL komentarzy: 185025.03.2009, 17:11

mało realne, ale ciekawe :D

snav komentarzy: 7925.03.2009, 16:56

Wedlug mnie niech go biora bardzo utalentowany gracz lepszy od ade

piterj1771 komentarzy: 12825.03.2009, 16:45

ja nie wiem osobiście bardzo lubie Ade i niewyobrażam sobie Arsenalu bez niego , jakoś tak pusto by było... pozatym Adebayor zawsze świetnie współpracował z RvP i uwielbiam kiedy gramy atakiem Ade---RvP... W tym sezonie nie szło mu najlepiej ale po pierwsze kiedy był zdrowy to całemu zespołowi nie szło i dlatego nie pokazał się on z dobrej strony a kiedy idzie zespolowi dobrze no to Ade jest akurat kontuzjowany... zobaczymy co pokarze jak wroci ja mam nadzieje zę odzyska forme z poprzedniego sezonu i bedzie znów szaleć...pozdro...xD

krzykus1990 komentarzy: 525225.03.2009, 16:38

Villa oczywiście, że tak na pewno będzie to dobra inwestycja.

amadeo komentarzy: 514925.03.2009, 16:35

atak marzenie... Robin - Villa, no ale cóż może się uda. WIERZĘ!

ivexo123 komentarzy: 176625.03.2009, 16:33

lecho ----> sprzedac Persiego? przeciez to nasz najlepszy zawodnik w tym sezonie, swietnie gra obydwoma nogami, ustabilizuje sie troche i moze strzelac multum bramek a napewno tak bedzie bo jest jeszcze zawodnikiem mlodym i za sezon/dwa jak juz woda sodowa pod bramka przestanie uderzac mu do glowy to on bedzie najlepszym napastnikiem na swiecie... jak juz sprzedac jakiegos naszego napadziora to tylko Bendtnera albo Adebayora, z tym ze za tego pierwszego nie dostaniemy napewno 20 mln+

Axxxe komentarzy: 5599 newsów: 11525.03.2009, 16:25

stefan --> co do pierwszego, drugiego i trzeciego punktu masz rację, ale... Mówisz, że nie ma pewności, że sobie poradzi. Może i tak, ale trzeba spojrzeć na to z innej strony. The Reds też kupowali Torresa bez gwarancji, że tutaj mu się uda. Tymczasem Hiszpan szybko zaaklimatyzował się w drużynie Beniteza i z miejsca stał się jednym z najważniejszych piłkarzy w Liverpoolu. A co do punktu 5, poniekąd masz rację. Napastników oraz zawodników mogących grać na tej pozycji jest wielu, ale nam potrzeba kogoś bardzo skutecznego. Myślę, że Villa zapewniłby nam worek z bramkami. ;)

WojO komentarzy: 225225.03.2009, 16:22

MYśle że Villa jak najbardziej pasuje do naszego stylu i u nas by sie odnalazł i nawiazał wspolny jezyk :) co do Ade to sam nie wiem ale szkoda mi go troche bo ogarnia gra ale jak napisano tu nie jest zbyt wierny po prostu gra dla kapuchy wiec nie wiem ale wolałbym zeby Benthner (drewno) odszedł a Villa jak najbardziej!

baska_17skc komentarzy: 3161 newsów: 225.03.2009, 16:22

Ja chętnie widziałbym Ville na ES ale nie kosztem Adebayora. Ade ma słabszy sezon i każdemu moze się taki przytrafić. Nalezy wciąż w niego wierzyć. Licze że w przyszłym sezonie gracz Togo odzyska swoją formie z przed roku.

stefan komentarzy: 48725.03.2009, 16:16

Wiadomość jet wręcz śmieszna z kilku z resztą powodów po 1 dlaczego pozbywać się jedynego napastnika który potrafi dobrze walczyć o górne piłki i zdobywać w ten sposób bramki, po 2 dlaczego sprzedawać nagle napastnika który w tamtym sezonie był naszą największą bronią ? Czy Arsenal może pozbywać sie kolejnej swojej gwiazdy. Przecież Emmanuel nie zapomniał jak strzela się bramki czego dowodem jest fakt tego jakie tuzy Europy chcą go mieć w swoich szeregach. po 3 kto wymyślił taką kwotę za Davida? po 4 jaka jest pewność że Villa poradzi sobie w Anglii nie takie gwiazdy światowego futbolu sobie nie radziły wspomnę choćby o Shevchenko po 5 po co u nas w drużynie jest taki napastnik jak Eduardo który posiada podobne boiskowe zalety co Villa a przy tym wcale nie musi być od Hiszpana napastnikiem słabszym po 6 patrzmy też jednak na wiek Adebayor ma 25 lat i tak naprawdę całą karierę przed sobą a Villa w tym roku kończy 28 lat co świadczy że jego forma rosnąć już nie będzie i jakoś nie jestem przekonany czy David zrobi taką furorę jak Torres na co zapewne niektórzy by liczyli

FuzBal komentarzy: 832 newsów: 7925.03.2009, 16:11

ja jestem za;]

Koti komentarzy: 127725.03.2009, 16:10

Ade w przyszłym sezonie bedzie cieniował mówie to wam. Będzie tak ja teraz. Jeśli to możyliwe to niech od razu go sprzedają i kupują Ville czy tam sie zmamieniają xD

Bossman komentarzy: 80225.03.2009, 16:08

Pokochalbym chyba wengera.

lecho komentarzy: 96925.03.2009, 16:03

Villa jest moim zdaniem obecnie najlepszym napastnikiem świata. Świetnie byłoby gdyby grał dla Arsenalu. Pieniądze raczej nie byłyby przeszkodą, ale nawet jeśli miałby przyjść za Ade to nie wiadomo czy wybierze nasz klub. Może być tak jak z Robinho i Krystyną. Oszukany Brazylijczyk odszedł, a C. Ronaldo nie przyszedł. W tej sytuacji może być tak samo. Poza tym, Ade to nasz najlepszy napastnik i trz4eba go zatrzymać. Na pewno wolałbym już bardziej sprzedać RvP, a w zamian kupić Hiszpana.

bibi89 komentarzy: 4025.03.2009, 16:00

Ale paka by była :D

Zoso komentarzy: 7225.03.2009, 15:59

El Guaje w Arsenalu, jedno z moich marzeń. Myśle, ze naprawde pasowalby do naszego stylu gry. Moze jego przyjscie zatrzymaloby Cesca na dluzej. Spokojnie wymieniłbym go za Adebayora.

kibicarsenalu komentarzy: 14925.03.2009, 15:59

ja tam bym chciał obu

cacapa komentarzy: 76925.03.2009, 15:54

hmm...

Czajnik17 komentarzy: 4688 newsów: 7225.03.2009, 15:53

Debayor w tamtym sezonie dlatego grał tak dobrze, bo dostawał podania od Hleba i Rosickiego, któ wykładali mu gałe jak na tacy. Teraz Hleb się sprzedał, Rosa kontuzjowany i sam nie powalczy. W przeciwieństwie do Villi, którego chciałbym zobaczyć na ES nawet kosztem Adebayora.

Axxxe komentarzy: 5599 newsów: 11525.03.2009, 15:49

Fajnie by było, gdyby do nas trafił, ale nie kosztem Adebayora. Manu gra ostatnio bardzo słabo, strzela mniej bramek niż zwykle, ale wierzę, że jego skuteczność może ulec poprawie już w następnym sezonie. Dlatego też nie ma sensu pozbywać się piłkarza, który jeszcze rok temu był wychwalany za niesamowitą skuteczność.

Villa to znakomity napastnik, potrafi zrobić z piłką dosłownie wszystko. I właśnie między innymi dlatego chciałbym, żeby do Arsenalu dołączył ktoś taki jak on. Ktoś kto mógłby być liderem zespołu. Niestety. wysuwając propozycję kupna Hiszpana za marne 20 mln funtów narażamy się na śmieszność. Hiszpan wyceniany jest obecnie na ok. 40 mln euro, czyli znacznie więcej niż podane jest w newsie. Działacze Valencii, którym pieniądze potrzebne są od zaraz najchętniej wzięliby za niego coś blisko 75 mln, więc patrząc realnie na powodzenie tego transferu, nie mamy szans.

Na razie to tylko plotki, chociaż jak na dłoni widać, że interesuje nim się pół Europy. Newsów o rzekomym przejściu Villi na ES będzie jeszcze pewnie sporo, ale ta ostateczna decyzja zapadnie dopiero w letnim okienku transferowym. Osobiście wolałbym, żeby Arsenal poważnie zaczął od poszukiwania defensywnego pomocnika. Gdyby udało nam się namówić do gry na ES jakiegoś zawodnika byłbym zadowolony z tego, że w końcu udało nam się skompletować skład. ;)

Koo7i --> może tak trochę egoistycznie, ale najważniejsze jest dobro naszego klubu, a nie poszczególnych zawodników. Kto wie, czy transfer Villi nie byłby strzałem w dziesiątkę. Z drugiej jednak strony tak jak mówiłeś - również nie chciałbym, żeby przez jego transfer musiał odejść któryś z obecnych piłkarzy.

witkowskil komentarzy: 99025.03.2009, 15:49

villa jest super

Piootrus komentarzy: 4151 newsów: 1525.03.2009, 15:47

Wole Adebayora ;]

iAMjustAgirl komentarzy: 66925.03.2009, 15:43

Fierce_girl - otóż to :P Byłoby za pięknie ;).

kamil_malin komentarzy: 933225.03.2009, 15:42

Jak był Thierry to sytuacji było może tylko ciut więcej niż teraz ale za to skuteczność była 2 razy większa. Jak chwilami człowiek patrzy na grę naszych napastników to krew zalewa, także przez to tracimy tyle punktów do lidera.
Co do Villi niezła bajka się z nim robi, trzeba poczekać pewnie i tak przejdzie za grubą kasę do jakiegoś klubu i na pewno nie będzie to 20 mln. Wiadomo w jakiej sytuacji jest Valencia.

KuBaJo komentarzy: 217425.03.2009, 15:38

20mln ???to cena za jego prawą noge tak??

ivexo123 komentarzy: 176625.03.2009, 15:37

sprawa wyglada tak ze Arsenal w kazdym meczu ma mnóstwo sytuacji i napastnik który potrafilby je wykorzystac niewatpliwie by sie przydal ale ja poczekalbym az Eduardo do spólki z Persiem do konca "nastroja" radary a wiemy ze potrafia wykonczyc akcje wiec nie widze potrzeby sciagania Villi nawet jak po sezonie odejdzie Adebayor, w razie czego jest jeszcze Arshavin ktory moze zagrac w ataku...

bania komentarzy: 5225.03.2009, 15:34

nierealne
Eduardo + Villa ;d

Koo7i komentarzy: 66225.03.2009, 15:32

Miodek - W Hiszpanskiej Huntelaar teraz tez laduje duzo bramek. Co do wzmiance o reprezentacji i "tylko" wykorzystywaniu pilek do strzalow to mnie rozwaliles. A od czego jest Napastnik?? Od gwiazdorzenia trikami jak CR7?? Proszę Cie.

Koo7i komentarzy: 66225.03.2009, 15:27

Ivexo123 - Dokladnie. Zreszta Sciagniecie Villi spowodowalo by odebranie szansy innym zawodnikom mogacym grac na pozycji Napadzior. Eduardo, Vela, po tym sezonie wroci do nas Simpson, ktory jest naprawde perspektywistycznym zawodnikiem, a do tego ANGLIKIEM! Osobiscie Dalbym jeszcze szanse Ade, i nie osmieszal sie proba sciagniecia Villa za marne 20 mln funtow.

Miodek komentarzy: 83825.03.2009, 15:27

RahU- porownujesz sytuacje kupna Huntelaara do Villi?? chyba sie troszke myslisz bo ten pierwszy byl gwiazda ligi holenderskiej a Villa wymiata w hiszpanskiej wiec roznica jest...pozatym tez w reprezentacji jest gwiazda czego o huntelaaru nie powiem bo tylko wykorzystuje sytuacje strzeleckie a nic innego nie pokazuje..

Java289 komentarzy: 115325.03.2009, 15:26

A tak poza tym Villa powiedzial nawet ostatnio ze jezeli by juz mial odejsc to nie zmieniałby ligi ;d czyli pewnie kupi go barcelona :)

ivexo123 komentarzy: 176625.03.2009, 15:25

po co nam Villa skoro mamy Eduardo?

hollarafal komentarzy: 28525.03.2009, 15:18

to bylo by marzenie :D ale przeciez Real dawal za niego 55 mln i go nie sprzedali >

Koo7i komentarzy: 66225.03.2009, 15:17

20 mln euro za Ville?? hhahaha prosze was. Niedawno byla wypowiedz... "Villa to wspanialy zawodnik, i chcialbym zeby zostal na Mestalla, aczkolwiek jeżeli będzie trzeba to sprzedamy go wyłącznie za godziwą cenę, a taką mam na mysli 100 mln euro". Zdecydowanie nam nie wystarczy, zreszta Villa jest bardzo wiernym zawodnikiem.

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Everton 19.05.2024 - godzina 17:00
? : ?
Manchester United - Arsenal 12.05.2024 - godzina 17:30
0 : 1
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Manchester City37277388
2. Arsenal37275586
3. Liverpool372310479
4. Aston Villa37208968
5. Tottenham371961263
6. Newcastle361761357
7. Chelsea361691157
8. Manchester United361661454
9. West Ham3714101352
10. Brighton3612121248
11. Bournemouth371391548
12. Crystal Palace3712101546
13. Wolves371371746
14. Fulham371281744
15. Everton371391540
16. Brentford371091839
17. Nottingham Forest37892029
18. Luton37682326
19. Burnley37592324
20. Sheffield Utd37372716
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland255
C. Palmer2110
A. Isak201
O. Watkins1913
D. Solanke193
Mohamed Salah1810
Son Heung-Min179
P. Foden178
B. Saka168
J. Bowen166
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com 1