W zarządzie nie ma miejsca dla Usmanowa

W zarządzie nie ma miejsca dla Usmanowa 07.06.2012, 14:17, fabik 115 komentarzy

Ivan Gazidis zapowiedział, że nie ma szans, by Aliszer Usmanow mógł w przyszłości dołączyć do zarządu Arsenalu. Usmanow jest bliski przekroczenia granicy 30 procent udziałów w klubie, co gwarantowałoby mu dostęp do zarządzania funduszami Arsenalu.

Uzbecki miliarder obiecał, że zapewni przypływ gotówki, która pozwoliłaby Arsene’owi Wengerowi na dokonanie poważnych wzmocnień. Jednak w związku z dezaprobatą głównego udziałowca, Stana Kroenke, wobec jakichkolwiek interwencji z zewnątrz w klubie, Ivan Gazidis poinformował Usmanowa, że Arsenal nie skorzysta z tej oferty.

- Nie zgadzam się z wizją futbolu pana Usmanowa, zakładającą pompowanie ogromnych ilości pieniędzy w klub - powiedział Gazidis. - Uważamy, że jest to szkodliwe dla tej dyscypliny.

- Gdy przychodziłem tu 3,5 roku temu, w zarządzie dochodziło do wielu zmian, ale także konfliktów. Od tamtego czasu ciężko pracowaliśmy, by zarząd był jednolity i wszyscy w nim mieli wspólny cel.

- Jeśli chodzi o nowych ludzi w zarządzie, najważniejsze jest to, by nie burzyli oni owej jedności i nie doprowadzali do żadnych scysji. Ostatecznie decyzja należy do samego zarządu, jednak to jest decydująca kwestia - czy wszyscy zmierzamy w tym samym kierunku.

Gazidis wypowiedział się również na temat struktur płacowych. Choć obecnie wszyscy zawodnicy pierwszej drużyny dostają bardzo podobne pensje, to w przyszłości ma się to zmienić.

- To część wizji drużyny Arsene'a Wengera - chodzi o relacje pomiędzy równymi sobie zawodnikami, a nie gwiazdorami. Właśnie ta wizja ma wpływ na płace. Musimy wprowadzić korekty w pensjach dla najbardziej utalentowanych zawodników. Wciąż zarabiają coraz więcej pieniędzy i myślę, że ta tendencja się utrzyma, szczególnie, kiedy w życie wejdzie Finansowe Fair Play.

Dyrektor generalny powiedział, że wprowadzenie tych zmian zajmie co najmniej od trzech do czterech lat.

Aliszer UsmanowIvan Gazidis autor: fabik źrodło: arsenal-news.com
Aby dodawać komentarze, musisz być zalogowany. Załóż konto lub zaloguj się w serwisie.
Ars3n komentarzy: 1235407.06.2012, 15:34

Arce
Nie chcesz sie stac city ,ale chcesz transfery i wysoka pensje. Albo jedno ,albo drugie. Usmanov nie bedzie utrzymywal klubu i dawal kase jesli nie ma zadnej wladzy nad tym.

Trzeci_Wymiar komentarzy: 34607.06.2012, 15:34

a kto tu mówi o pompowaniu wielkich pieniądzach?? 1-2 duże transfery na cały rok i tyle. Jeden Hazard czy inny taki.... eh tam

wronka23 komentarzy: 408907.06.2012, 15:32

Nie chca kasy od Usmanowa paranoja :/ Czyli to co roku bieda i brak transferow czyli kolejne 7 lat bez trofeum :/

KanonierTH1411 komentarzy: 482807.06.2012, 15:29

Ich celem (tzn zarządu) jest zarabiane kasy a Usmanov niestety chce zarabiać ale wygrywając czyli wcześniej inwestując...

Szogun komentarzy: 28670 newsów: 307.06.2012, 15:27

Czy to nie odbywa się przypadkiem na zasadzie głosowania,że pozostali udziałowcy muszą się zgodzić na kupno pakietu powyżej 30 procent aby mieć wpływ na politykę i rozwój klubu??
Zdaje się,że to nie takie proste kupić pakiet akcji bez zgody zarządu i pozostałych współwłaścicieli .
Jeśli jest inaczej niech ktoś mi to naświetli

Arce komentarzy: 110407.06.2012, 15:27

Ja jestem za tym zeby Usmanow dorzucal miliony na transfery i pensje wiec niech ma +30% dochodow, nie chce zebysmy byli jak $hiti czy Smerfy ale transfery to podstawa i pensje rowniez .. musimy cos zmienic a usmanow tego chce ...

kamil_malin komentarzy: 933207.06.2012, 15:26

@ Charles
I co zrobi mając 30%? Nic, bo Kroenke będzie miał większość.

O ile się nie mylę, jeśli przekroczy barierę 30% będzie mógł odkupić więcej udziałów. Tylko pytanie, kto mu je odsprzeda?

EdekSilva9 komentarzy: 273107.06.2012, 15:24

oby Usmanov wykupił te 30+% błagam!

Charles komentarzy: 9759 newsów: 3007.06.2012, 15:18

Kroenke i Gazidis to sobie mogą. Jak Usmanow będzie chciał to wykupi udziały do +30% i będą mogli go cmoknąć.

Co najśmieszniejsze, sam mógłby wykupić wszystkie udziały od Kroenke i i tak miałby więcej hajsu jak Abramowicz.

kanonier141 komentarzy: 74807.06.2012, 15:13

@Agher
Wiadomo, że zawsze znajdą się takie wpisy, ale ci którzy kibicują temu klubowi od lat wiedzą jak wygląda u nas sytuacja z kupowaniem gwiazd i nie traktują tych wpisów poważnie. Wydawania pieniędzy na drogich, ukształtowanych piłkarzy nie ma i nie będzie. Kupujemy tylko zawodników obiecujących lub po promocji jak Podolski i wszystko w porządku. Tylko nie żałujmy co roku paru milionów na okienko kosztem jakości piłkarzy, bo od tego nie zbiedniejemy. Dobre transfery się zwracają, a patrząc na listę piłkarzy których chcemy sprzedać, u nas wygląda to źle.

JOker1208 komentarzy: 6907.06.2012, 15:13

@kanonier141
Zgadzam się z Tobą jak najbardziej. Nikomu nie chodzi o sprowadzanie zawodników za 50 mln funtów jak to robią Chelsea i City. Chcemy piłkarzy, którzy realnie wzmocnią zespół, aby włączyć się do walki o trofea, a nie kolejnych młodziaków, którzy kiedyś w przyszłości może będą ostoją drużyny. Oczywiście takich też potrzeba, ale nie można na nich opierać składu, który walczy o PL i LM.

@Agher
Nikt nie mówi, że od razu w ciągu jednego okienka pozbędziemy się wszystkich niepotrzebnych zawodników bo to nierealne. Nie chodzi też o wielomilionowe transfery typu Chelsea i City, bo też nie jestem zwolennikiem tego typu rozwiązań i uważam, że przyjście szejków zepsuło PL i spowodowało, że zaczęto płacić chore kwoty za transfery i kontrakty piłkarzy. Ale co zrobić, nie da się już tego cofnąć, to będzie postępować coraz bardziej. Niestety chcąc z takimi zespołami powalczyć musimy wzmocnić skład, a przede wszystkim ławkę, którą mamy zdecydowanie za krótką.Nie może być tak, że wypadnięcie jednego czy dwóch zawodników sprawia, że sobie nie radzimy. Obecnie potrzebujemy jeszcze jednego czy dwóch grajków, którzy reprezentują odpowiedni poziom, są ograni w silnych ligach i europejskich pucharach. Niestety na takich zawodników trzeba wydać trochę więcej niż 10 mln i zaoferować odpowiednią tygodniówkę (oczywiście nie mówię tu o Bóg wie jakich kwotach, wszystko w granicach rozsądku), a tego zdaje się, że nasz zarząd nie rozumie!

Przepraszam, że tyle tekstu, pozdrawiam :)

Agher komentarzy: 278407.06.2012, 15:11

"Iście drogą Gazidisa i Kronke nie jest dobre, tak samo jak pompowanie kasy przez Usmanova."

A pod tym ja się podpiszę. Najlepsza jest wizja po środku. Nie róbmy z siebie City czy Chelsea, ale zacznijmy tak dysponować kasą, żeby realnie wzmacniało to drużynę.

I jeszcze raz powtórzę - tegoroczne transfery oceńmy po tym jak się okienko ZAKOŃCZY...

Ars3n komentarzy: 1235407.06.2012, 15:09

Agher
Czyli jednym slowem- wy_bac tych dziadow.
U mnie gwiazda to talent polaczony z doswiadczeniem. Takich zawodnikow nam trzeba.
Ogolnie wizja kiedys byla dobra, nie trzeba bylo wydawac kasy ,a Wenger zamienial to na transfery.Teraz ta wizja nie do konca dziala bo bez odpowiednich srodkow nic z nia nie zdzialamy.

Pecyn komentarzy: 25707.06.2012, 15:09

Będziemy długoooooo czekać na trofea.

pauleta19 komentarzy: 41430 newsów: 107.06.2012, 15:07

Iście drogą Gazidisa i Kronke nie jest dobre, tak samo jak pompowanie kasy przez Usmanova.

Gazidis i Hill-Wood powinni już dawno temu zostać stąd pogonieni przez kibiców. Jak ma być dobrze, jak rządzą takie ... matołki. Gazidis myśli, że FFP wygra nam puchary ... Śmiechu warte jak ktoś lubi czarny humor...

ostriket komentarzy: 662807.06.2012, 15:07

widać że nasz zarząd boi się spróbować czegoś nowego i zadowala się tym co jest ;/

kanonierosll komentarzy: 197907.06.2012, 15:05

@kedzirz dobrze powiedział, gdyby usłyszał to Gazdids. ktoś nam podaje ręke, a my nie chcemy.bo żeby coś wyjąc trzeba coś włożyć - przykład-N'cstle ManCity PSG..............

radzio_TRN komentarzy: 2722 newsów: 1307.06.2012, 15:04

"Pod tym się podpisuję. Co nam potrzeba do szczęścia? No powiedzmy, że dokładanie do transferów co sezon 20-30 mln. Nie jakieś setki. A jak jest u nas? My ZARABIAMY na transferach. Więcej uzyskujemy ze sprzedaży niż z kupna. Nie ma szans, żebyśmy się utrzymywali przy czymś takim utrzymywali w czubie ligi angielskiej na dłuższą metę. Wcześniej czy później wypadniemy z czołówki. I tak się nadspodziewanie długo tutaj utrzymujemy. Popatrzcie na Liverpool."

No i to chyba dowodzi, że ten cały system zarządzania który mamy obecnie jest zwyczajnie do dupy, to nie jest żadna nowość, bo narzekamy na to już od lat, ale nie może przecież tak być w nieskończoność, czas na interwencję miliardera. Kroenke to właściciel tylko z nazwy, bo nie wiem czy ma on cokolwiek wspólnego z Arsenalem poza tym, że jego nazwisko jest na liście zarządu. Gazidis to kretyn który stara się mydlić ludziom oczy, kojarzy mi się on ze zwykłym politykiem, ciągle tylko puste obietnice i kombinacje jak tu zrobić, by więcej funciaków wylądowało w kieszeni.
Osoby broniące obecnej polityki klubu są ślepe albo oderwane od rzeczywistości, ostatnie lata i powyższe słowa Gazidisa udowadniają, że ludzie z zarządu kompletnie nie dbają o rozwój sportowy klubu, kwestia ambicji jest dla nich znacznie mniej istotna aniżeli kwestia finansowa.
Nie widzę sensu w jaraniu się Podolskim, bo jeden transfer nie wystarczy, nawet tak utalentowanego gościa jak Lukas.. poza tym nauczony przeszłością obawiam się, że to może być zastępstwo za RvP, każdy to wie i bierze taką możliwość pod uwagę, tylko nie każdy jest w stanie to przyznać. Zamiast tego robimy dobrą minę do złej gry licząc na nagłą rewolucję w zarządzaniu klubem. Po transferze Podolskiego już też nawet pojawił się u mnie płomyk takiej nadziei, ale kiedy czytam wywiady z Gazidisem po prostu wszystko szlag trafia. Dlatego tak nienawidzę tego sku%^ysyna, ten łysy dziad jest uosobieniem tragedii jaka spotkała Arsenal na najwyższych szczeblach.

Agher komentarzy: 278407.06.2012, 15:03


kanonier141 -> to popatrz sobie po różnych wpisach na stronie, pod newsami o transferach, albo jak czasami jest dyskusja pod głównym newsem. Wiele osób chce gwiazd za grube miliony, często niezależnie od tego czy by pasowały do Arsenalu. Chcą gwiazd bo to gwiazdy. A chyba nie myślisz, że to by w czymś pomogło?

kanonierosll komentarzy: 197907.06.2012, 15:03

szkoda słów. baaardzo bym nie chciał by ?AFC zrobił się drugą Chelsea ale no kur. panowie.przecież raz na jakiś czas trzeba zrobić jakiś hicior BO TO PML. chyba najlepszą nauczką będzie dla Nas 10 miejsce w lidze. odpukać.

Agher komentarzy: 278407.06.2012, 15:01

Ars3n - efektu nie ma bo wizja jest dobra, ale wykonanie do dupy. Ja bym nie zmieniał samych założeń, bo są dobre. I dlatego Gazidis i spółka są do kitu, nie dlatego że nie kupują gwiazdeczek lansowanych przez media, albo nie płacą za transfery 50 mln, bo tyle sobie życzy drugi klub.

kanonier141 komentarzy: 74807.06.2012, 15:00

@Agher
Gdzie tu mowa o gwiazdach? Wystarczyło by, że w tamtym sezonie uporządkowalibyśmy ten syf z Cesciem i Nasrim wcześniej, skoro było wiadomo, że już nie chcą dla nas grać. Transfery zrobić tak, żeby był czas na zgranie zespołu, a nie na parę minut przed końcem okienka. Wtedy uniknęlibyśmy fatalnego początku i może nawiązalibyśmy walkę o trofea. Tak to zawsze czegoś na brakuje, bo nie dołożyliśmy do lepszego transferu albo przez kontuzje. Ale to już inna historia.

mitmichael komentarzy: 4924307.06.2012, 14:59

@- Nie zgadzam się z wizją futbolu pana Usmanowa, zakładającą pompowanie ogromnych ilości pieniędzy w klub - powiedział Gazidis. - Uważamy, że jest to szkodliwe dla tej dyscypliny.

Czemu tylko tak uwazaja te patałachy z Naszego zarzadu.

KedzioRRz komentarzy: 382707.06.2012, 14:56

Pompowanie kasy to jedno, a to że s******l Gazidis powinien zawisnąć na suchym konarze nad jeziorem to drugie... To człowiek, który dba o swoje dupsko i w nosie ma trofea i osiągnięcia, bo kasa musi się zgadzać i co roku trzeba wychodzić na +/- 40mln do przodu... W końcu trzeba dostać premię, kolejny jacht czy odrzutowiec sam się nie kupi..

Ars3n komentarzy: 1235407.06.2012, 14:56

Agher
Oceniamy juz tak o kilku lat i nic z tego nie wynika. Potrzebna jest rewolucja i to jak najszybciej bo potem juz bedzie za pozno...
Narzekam bo jest na co.

damian199656 komentarzy: 762607.06.2012, 14:55

Moglibyśmy czasami dużo wydac. Bez wielkich transferów nie możemy myślec o jakimkolwiek trofeum

Agher komentarzy: 278407.06.2012, 14:52

@Aaaa dobrze pisze, dajmy spokoj z tymi gwiazdami!

Ktoś tu jakiś czas temu prawdę napisał - ze niektórzy chcą chyba tych gwiazd i gwiazdeczek, wielkich nazwisk i kolosalnych transferów za 50 mln chyba tylko po to, żeby się chwalić przed kolegami, tak jak to maja w zwyczaju fani Chelsea czy City.

itachi komentarzy: 1183 newsów: 2007.06.2012, 14:50

"Toż to też śmiech jest na sali. Niech wezmą chociaż trochę, żeby nie musieli się targować o głupie 2 miliony za M'ville czy innych zawodników. Nikt im nie każe wydawać grubych milionów na gwiazdy, ale zrobić dobre transfery żebyśmy realnie zaczęli liczyć się w walce o puchary. "

Pod tym się podpisuję. Co nam potrzeba do szczęścia? No powiedzmy, że dokładanie do transferów co sezon 20-30 mln. Nie jakieś setki. A jak jest u nas? My ZARABIAMY na transferach. Więcej uzyskujemy ze sprzedaży niż z kupna. Nie ma szans, żebyśmy się utrzymywali przy czymś takim utrzymywali w czubie ligi angielskiej na dłuższą metę. Wcześniej czy później wypadniemy z czołówki. I tak się nadspodziewanie długo tutaj utrzymujemy. Popatrzcie na Liverpool.

polandblood komentarzy: 12006 newsów: 107.06.2012, 14:49

A, właśnie do zarządu chyba nie dociera, ze Usmanov ma więcej , dużo więcej siana niz Abramowicz. Przecież Uzbek nie sprowadzał by do klubu kogo by chciał, Lebrona Jamesa na atak i np Mariusza Wlazłego na skrzydło. Tak czy siak Wenger dalej by miał władze nad wszystkim ale tak jak pisałem wcześniej. Cyrk się musi kręcić.

Agher komentarzy: 278407.06.2012, 14:45

Ars3n

Okienko się nie zaczęło, a my już mamy gwiazdę reprezentacji niemiec, jednego z lepszych strzelców bundesligi, a Ty narzekasz? Wyluzuj, wakacje są długie, poczekajmy na okienko i zobaczymy co z tego wyniknie i wtedy oceniajmy. A darcie japy, że nie ma transferów mimo że okienka jeszcze nie ma, a my i tak zrobilismy już bardzo dobry transfer jest śmieszne....

Aaaa komentarzy: 50507.06.2012, 14:45

Ja nie chcialbym zeby mial za duzo tych udzialow. Nie chcialbym zeby dokonywane byly kolosalne transfery jak w city czy Chelsea. Podoba mi sie kupowanie i promowanie pilkarzy, ale to co robia teraz to przesada. Bo jak juz wypromujemy pilkarzy to oni odchodza bo zarabiaja za malo albo jest za malo klasowych zawodnikow. To jest blad, za male zarobki i szukanie wszedzie okazji. Ale 1-2 transfery ktore wzmocnily by nas w kazdym okienku nie czyniloby z nas kogos jak City, a byloby rzecza normalna i pomoglo by w rozbudowie klubu i ksztalceniu mlodych ktorzy chcieliby zostac. Wiec tak czy inaczej klub bylby udowany od podstaw

itachi komentarzy: 1183 newsów: 2007.06.2012, 14:45

Jednego jestem pewien - nie wiemy o co tak naprawdę tam chodzi, o co się kłócą, co o sobie wzajemnie wiedzą. Nie można więc z góry przesądzać, że jedna frakcja w AFC to dobrzy Indianie, a druga frakcja to zły szeryf.

Spróbuję jednak zająć jakieś stanowisko. Mianowicie z tego, co mówi się o panu Usmanovie, to jest to (...) no powiedzmy, że typ spod ciemnej gwiazdy. Wyguglujcie, poczytajcie. Zwyczajnie pieniądze od niego śmierdzą i sam bałbym się robić z nim jakiekolwiek interesy. Miałbym też opory moralne. Wszystkim nam zależy na trofeach i transferach. Żaden inny klub nie jest ich tak głodny. Czy warto jednak się tak sprzedawać z tego powodu?

I to jest autentyczny dylemat, bo może rzeczywiście te obawy są na wyrost. Pamiętać tylko trzeba, że to nie jest tylko i wyłącznie groźba stania się drugimi szejkami, co oznaczałoby po prostu napływ wielkiej gotówki. To może oznaczać stanie się ośrodkiem przekrętów na wielką skalą.

Inna sprawa, że Kroenke bardzo, ale to bardzo rozczarował i rzeczywiście sam przyłapuję się na myśli, że chciałbym by Usmanov wkroczył.

polandblood komentarzy: 12006 newsów: 107.06.2012, 14:44

- Nie zgadzam się z wizją futbolu pana Usmanowa, zakładającą pompowanie ogromnych ilości pieniędzy w klub - powiedział Gazidis. - Uważamy, że jest to szkodliwe dla tej dyscypliny.
Tak , szkoda ze tylko Arsenal się "troszczy o dobro "dyscypliny"
Mnie, wieloletniego kibica naprawde boli, że taki tepak jak Gazdis w ogóle ma cos wspólnego z Arsenalem a co dopiero żeby był na takim stanowisku. Oni tam nie zrozumieją, że sen o potedze bez wydawani pieniędzy już dawno legł w gruzach.Żyjemy w czasach gdzie wszystko ma swoją cene a City i Chelsea już dawno powprowadzały chore tygodniówki i niestety z tym sie nie da nic zrobić. Takie czasy.Ale najważniejsze dla zarządu jest to, żę cyrk się kręci, bo niestety Arsenal nie jest już klubem z ambicjami tylko maszynka do zarabiania pieniędzy. Smutne to, ale prawdziwe.

kanonier141 komentarzy: 74807.06.2012, 14:42

Toż to też śmiech jest na sali. Niech wezmą chociaż trochę, żeby nie musieli się targować o głupie 2 miliony za M'ville czy innych zawodników. Nikt im nie każe wydawać grubych milionów na gwiazdy, ale zrobić dobre transfery żebyśmy realnie zaczęli liczyć się w walce o puchary. A zazwyczaj jest tak, że albo szkoda nam jakichś groszy za sam transfer albo zawodnik chce 10 tys. więcej tygodniowo i ostatecznie bierzemy ochłapy/gramy młodzianami. Ale to, że darmozjady jak Almunia czy Squilacci biorą kasę za nic to już im nie przeszkadza.

Agher komentarzy: 278407.06.2012, 14:41

No to przebudują strukturę płac i już będzie inaczej. Przecież nie zrobią tego w jeden dzień - trzeba niektórych piłkarzy pozwalniać innych posprzedawać. Nie wiem co niektórzy sobie myślą - że co, w jeden dzień rozwiążą kontrakty z niektórymi zawodnikami i pozapisują nowe z 2x niższymi zarobkami? Już widzę, jak wszyscy się zgadzają... Sprzedać ich? No to prosze, znajdźcie na nich kupców, na kogoś kto zapłaci im takie tygodniówki jak mają u nas. Już to widzę jak Chamakh przechodzi do Francji i zarabia trzy razy mniej niż u nas. Niestety to są błędy za które teraz płacimy i skutek tego jest taki, że będziemy się męczyli z paroma zawodnikami do czasu aż ich kontrakty wygasną.

MateuszK4nonier komentarzy: 440407.06.2012, 14:41

Co bym chciał zrobić :
i45.tinypic.com/34fy461.jpg

Co mogę:
i49.tinypic.com/64fs06.jpg

Ars3n komentarzy: 1235407.06.2012, 14:39

Agher
Dalby kase na gwiazdy ,ktore zostana na kilka lat i jest spokoj, nie musialby przeciez 100mln w kazde okienko.. no ,ale nie.Ty i reszta zyj wizja Gazidisa.

MiEvo komentarzy: 6163 newsów: 1407.06.2012, 14:37

@Agher Transfery jak transfery ale przynajmniej byłyby większe płace dla piłkarzy i jakaś perspektywa żeby zostać w Arsenalu.

Szogun komentarzy: 28670 newsów: 307.06.2012, 14:36

Usmanov to cieniak dla Naszego zarządu jest zaledwie 28 najbogatszą osobą na świecie i ma majątek sięgający 19 biliona dolarów. Po co komu taki gość ?.

Agher komentarzy: 278407.06.2012, 14:35

gratuluje tym co chcą zrobić z Arsenalu Chelsea i City... "Bysmy mieli takiego Abramowicza... :(", "frajer" itp. Zastanówcie się trochę... To że Gazidis sobie nie radzi i jest skąpcem nie znaczy od razu, że powinniśmy mieć w Arsenalu szejków czy oligarchów którzy sypią kasą na transfery ile wlezie. Chcecie kibicować drużynie czy kasie? Jak to drugie, to zawsze macie Chelsea i City.

badyl254 komentarzy: 264107.06.2012, 14:34

Róbcie tak dalej, to kibice się na was wypną. Co za miernoty. -,-

MiEvo komentarzy: 6163 newsów: 1407.06.2012, 14:33

Gazidis się boi, że straciłby posadkę bo wie, że jest beznadziejnym partaczem. On i jego "wizja futbolu" śmiechu warte.

Gutowski komentarzy: 44407.06.2012, 14:32

Zazdrość straszna rzecz panowie i panie. Jeździmy wszyscy po Chelsea i City, ale żeby nam jakiś wschodni miliarder dał pieniążki to pierwsi, co?

kurczak1996 komentarzy: 55107.06.2012, 14:32

brak mi słów...

AtheneWins komentarzy: 6442 newsów: 207.06.2012, 14:31

..no tak lepiej mieć biznesmena Kroenke który chce tylko profity niż kogoś kto chce zainwestować w Klub.

Ceran komentarzy: 215407.06.2012, 14:31

Ars3n
więcej

Symbiosis komentarzy: 239 newsów: 4807.06.2012, 14:31

Gdybysmy nie przegrali 2:8 z Manchesterem to bysmy nic nie kupili czarno widze to okienko bardzo czarno :( Znowu filary odejda na miejsce tanich eksperymentów :(

Arsenal23 komentarzy: 21312 newsów: 207.06.2012, 14:31

Czemu Gazidis się nie zgadza ? Czemu nie chce mamony ? Kto by nie chciał pieniędzy które w dzisiejszych czasach gwarantują trofeum w przeciągu 1-3 lat.

Arsenal4Ev3R komentarzy: 1068707.06.2012, 14:31

Gazidis ty łysy idioto !

patrykob komentarzy: 3424 newsów: 307.06.2012, 14:30

Zgadzam się z Kitaz. Hill-wood to samo.
To jakiś dramat. Facet przychodzi z workiem pieniędzy w ręku. Jego majątek jest praktycznie równy majątkowi szejków z city, a oni go nie chcą.... Dramat!!!

Następny mecz
Ostatni mecz
Arsenal - Bournemouth 4.05.2024 - godzina 13:30
? : ?
Tottenham - Arsenal 28.04.2024 - godzina 15:00
2 : 3
Tabela ligowa
Tabela strzelcówStrzelcy
DrużynaMWRPPkt
1. Arsenal35255580
2. Manchester City34247379
3. Liverpool35229475
4. Aston Villa35207867
5. Tottenham33186960
6. Manchester United341661254
7. Newcastle341651353
8. West Ham3513101249
9. Chelsea331391148
10. Bournemouth351391348
11. Wolves351371546
12. Brighton3411111244
13. Fulham351271643
14. Crystal Palace3510101540
15. Everton351281536
16. Brentford35981835
17. Nottingham Forest35791926
18. Luton35672225
19. Burnley35592124
20. Sheffield Utd35372516
ZawodnikBramkiAsysty
E. Haaland215
C. Palmer209
O. Watkins1912
A. Isak191
D. Solanke183
Mohamed Salah179
Son Heung-Min169
P. Foden167
J. Bowen166
B. Saka158
SondaMusisz być zalogowany, aby posiadać dostęp do ankiety.
redbox.pl
Publicystyka
Wywiady
Piłka nożna
Probukmacher.pl
UdanaRandka.com