Wenger: Leicester jest świetnym przykładem
07.02.2016, 01:26, 52 komentarzy
Arsene Wenger twierdzi, iż Leicester jest fantastycznym przykładem do naśladowania dla innych drużyn. Lisy są rewelacją rozgrywek i po zwycięstwie z Manchesterem City 1-3, zajmują pierwsze miejsce w tabeli ligi angielskiej, mając pięć punktów przewagi nad drugim Tottenhamem.
- Myślę, że wspaniale jest zobaczyć, jak świetnie radzi sobie Leicester w tym sezonie. Zawsze dostaję od Was pytania: "Dlaczego nie kupujesz wielkich nazwisk?" - Leicester jest doskonałym przykładem tego, że piłka nożna nie opiera się tylko i wyłącznie na pieniądzach. Chodzi o jakość pracy i wiarę, że można dzięki niej osiągać sukcesy. Zespół Claudio Ranieriego jest dobrym przykładem dla całej Premier League.
Już za tydzień The Gunners zmierzą się zespołem Lisów, jednak Boss twierdzi, iż ten mecz będzie miał ogromne znaczenie, jeśli Arsenal zwycięży w meczu z Bournemouth:
- Mecz z Leicesterem będzie miał znaczenie, jeśli wygramy z Bournemouth. Oczywiście bardzo ważne będzie dla nas, aby dobrze odpowiedzieć na ostatnie rezultaty. To będzie dla nas ogromnie ważna gra. Jestem przekonany, że mamy odpowiednią mentalność, aby sobie z tym poradzić. Nie ważne jak ciężkie będzie to spotkanie, musimy dobrze kreować akcję oraz dobrze bronić. To jest to na czym musimy się skupić.
źrodło: arsenal.comDrużyna | M | W | R | P | Pkt |
---|---|---|---|---|---|
1. Liverpool | 17 | 13 | 3 | 1 | 42 |
2. Arsenal | 18 | 10 | 6 | 2 | 36 |
3. Chelsea | 18 | 10 | 5 | 3 | 35 |
4. Nottingham Forest | 18 | 10 | 4 | 4 | 34 |
5. Newcastle | 18 | 8 | 5 | 5 | 29 |
6. Bournemouth | 18 | 8 | 5 | 5 | 29 |
7. Manchester City | 18 | 8 | 4 | 6 | 28 |
8. Fulham | 18 | 7 | 7 | 4 | 28 |
9. Aston Villa | 18 | 8 | 4 | 6 | 28 |
10. Brighton | 18 | 6 | 8 | 4 | 26 |
11. Brentford | 18 | 7 | 3 | 8 | 24 |
12. Tottenham | 18 | 7 | 2 | 9 | 23 |
13. West Ham | 18 | 6 | 5 | 7 | 23 |
14. Manchester United | 18 | 6 | 4 | 8 | 22 |
15. Everton | 17 | 3 | 8 | 6 | 17 |
16. Crystal Palace | 18 | 3 | 8 | 7 | 17 |
17. Wolves | 18 | 4 | 3 | 11 | 15 |
18. Leicester | 18 | 3 | 5 | 10 | 14 |
19. Ipswich | 18 | 2 | 6 | 10 | 12 |
20. Southampton | 18 | 1 | 3 | 14 | 6 |
Zawodnik | Bramki | Asysty |
---|---|---|
Mohamed Salah | 15 | 11 |
E. Haaland | 13 | 1 |
C. Palmer | 11 | 6 |
A. Isak | 10 | 4 |
B. Mbeumo | 10 | 2 |
C. Wood | 10 | 0 |
Matheus Cunha | 9 | 3 |
N. Jackson | 9 | 3 |
Y. Wissa | 9 | 1 |
J. Maddison | 8 | 4 |
- A wszystko to przez Havertza...
- 19.02.2024 30 komentarzy
- Red Dead Redemption
- 17.07.2023 12 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Tequila
- 25.09.2022 15 komentarzy
- Zagadnienia Taktyczne: Idealny początek
- 19.08.2022 16 komentarzy
- Zagadnienia taktyczne: Podsumowanie sezonu 21/22 cz.3 - Widoki na przyszłość
- 05.07.2022 27 komentarzy
- pokaż całą publicystykę
- Wywiad z Emilem Smith-Rowem: Jego inspiracje na boisku i poza nim
- 05.09.2022 10 komentarzy
- Pot, cierpienie i egoizm
- 11.11.2021 8 komentarzy
- Wywiad z Przemkiem Rudzkim
- 08.10.2021 16 komentarzy
- Historia Jacka Wilshere'a
- 27.08.2021 35 komentarzy
- Obszerny wywiad z Xhaką dla The Guardian
- 07.02.2021 21 komentarzy
- pokaż wszystkie wywiady
Arsene ma rację, drużyna Lisów gra znakomicie. Co do transferów Arsenal ma dobrą pakę, okres kontuzji czołowych zawodników jest za kanonierami. Teraz trzeba tylko iść do przodu.
Leicester wygrał ze wszystkimi czy Arsenal zatrzyma galaktycznych z KING PAWER Stadium hehe
Za tydzień mecz z typu o 6 pkt. Będzie się działo. Uważam, że jesteśmy faworytem tego meczu i jak zagramy na naszym dobrym poziomie z odpowiednią skutecznością to wygramy z nimi. Jak wygramy za tydzień w niedzielę to będzie bardzo dobrze. Będziemy mieć już tylko 2 oczka straty do Lisów, a zaraz po naszym meczu jeszcze będzie mecz City vs Spurs gdzie ktoś punkty zgubi. Za tydzień trzeba wygrać i dalej walczymy jak lwy o ten nasz upragniony tytuł!!!
Przegrana z lisami bardzo skkomplikuje sprawę. Nadal mamy ogromne szanse na mistrzostwo, tylko trzeba wygrać z Leicester. City osłabło dzięki temu, ze Pellegrini wie, ze to ; koniec w tym klubie, a Leicester to powinniśmy wyprzedzic, bo to drużyna niższej klasy. Tottenham teraz jest na fali i ja poważnie zacząłem się ich obawiać. To by było straszne, gdyby zdobyli mistrzostwo
Żałosne tłumaczenia... Zasłanianie się sukcesem Laicester jest poniżej poziomu.
Co sie dzieje z tymi Naszymi talentami... DAWAĆ KWA, jedziemy - dziś z Boro a za tydzień zniszczymy to całe Laicester i się skończy głupie gadanie! ONLYYYY ARSEEENNNAAALLL!!!! COMON ARSENAL!!!!
wenger to jednak jest jedyny "Chodzi o jakość pracy i wiarę, że można dzięki niej osiągać sukcesy."
Super ze im tak idzie ale to zapewne jeden sezon a my jestesmy wielkim Arsenalem ktory powinien co roku miec topowych zawodnikow na miare BPL kazdego roku i LM ale wenger zyje w swoim chorym swiecie nie moge juz tego czytac Z E N A D A
Jak się jest kiepskim trenerem to trzeba nadrabiać transferami
piootrek2
hmm ?
Ha!
Jesteśmy PRAWIE jak Leicester !!
Ty też jesteś drażniący xd
Jaki ten dziadek jest czasami drażniący, będzie zasłaniał swój brak transferów sukcesem Leicester ? co za żałosne posunięcie.
tyson880
Oby tylko w głowie naszego Bossa nie pojawiła się idea aby tego spróbować, bo serwował nam to już parę lat temu kiedy testował dobrych tanich gracz takich jak SS18, Denilson, Bendtner, Manonne, Gervinhio, a jeszcze okazja w postaci Silvestra.
Leicester jest świetnym przykładem, że można zbudować silny zespół bez pieniędzy naprawdę bardzo rzadko.
@MarkOvermars
Moze chodzi o to, ze jak nie wygramy z Bournemouth to co chcemy szukac w meczu z lisami
Wenger strasznie upraszcza temat i sprzedaje nam banały.Sam powinien wyciągać odpowiednie wnioski.Można powiedzieć że o ile w Anglii pewne zespoły zwłaszcza Leicester,Tottenham mogą mieć lepszych skautów; a nawet So'ton lepszą szkółkę młodzików to jednak Wengerowi wypada ,choćby na tle drużyn angielskich, być liderem na rynku francuskim.A jest niestety inaczej dobry przyklad Mahrez z Le Havre.Wenger i spolka mimo tak rozbudowanego ośrodka i mnóstwa kasy i skautów osiągają mięsne wyniki.Nikt nie będzie "kazał " AW kupować graczy za grube miliony o ile będzie umiał kupować Mahrezow czy jemu podobnych.Po prostu on i jego świta powinni wziąć się w garść i efektywniej pracować a mniej płakać. Co do Leicester a właściwie Ranieriego to nie jest tak dziwne gdyż to Włoch położył fundamenty pod budowę potęgi chelsea w latach 2005/07.
,, Mecz z Leicesterem będzie miał znaczenie, jeśli wygramy z Bournemouth " - dobrze to
przetłumaczone? tzn. że jeśli nie wygramy dzisiaj to nie będziemy się już liczyćw walce o tytuł i mecz z Leicester nie będzie ważny ? ;>
Wiedziałem, wiedziałem że kiedyś poruszy ten temat... Wenga... teraz ma bardzo dobrą wymówkę żeby nikogo nie kupować... szkoda tylko że nie widzi jak wielką rolę odgrywa tam trener oraz to jak bardzo ich zawodnicy są zmotywowani.
Niech sprzeda Ozila i Sancheza i kupic za 1 mln funtow kogos w takim razie ;)
@arsenallord
A 2 czy tam 3 miesiace temu pojawiały sie informacje, ze chca z nim przedłuzyc umowe do 2019 roku. No przeciez nerwica człowieka tlucze, jeszcze sie sezon dobrze nie rozkrecił a oni juz o przedłuzeniu umowy.
Dziadu , tam jest zajebisty trener . Tyle w temacie
Każda wypowiedź to robinie sobie jaj z kibiców.
Dlaczego nie kupujesz wielkich nazwisk... ?
Trzeba mu zadac pytanie czemu nie pozbywasz sie po prostu szrotu, ktorzy nie poradzili sobie nawet w Newcastle czy Sunderlandzie?
to teraz Wenger ma przyklad do nasladowania, bedzie kupowal graczy po max 1 mln :D skad on sie wzial ? niech te swoje metody idzie wprowadzac do jakiegos ogora a nie tutaj.
Trzeba jednak pamiętać, że Leicester rozgrywa pierwszy taki przełomowy sezon, nigdy nie wygrali ligi, a ich najlepszym rezultatem było to, że zdobyli wicemistrzostwo Anglii w 1929 roku, a ich piłkarze przeżywają teraz życiową formę więc te wyniki są unikalne a leicester ma wielkie szczęście...
Thegunner4life
Pieprzysz i czepiasz sie szczegolow jak lewicowy redaktorek...Chodzi tylko i wylacznie o to ze wydanie 100mln euro + w jednym okienku transferowym nie czyni Cie mistrzem, City kupilo de Bruyne, Sterlinga wydajac na te dwojke ponad sto baniek, a tyle to cale Leicester przed sezonem razem z trenerem i sztabem medycznym warte nie bylo...
Ta wypowiedź jest według mnie przełomowa, Wenger sam się przyznał, że da się wygrać ligę bez transferów, ale on jest za słaby i tego nie potrafi zrobić nawet robiąc te transfery. Czytając dalej wywiad widać, że mówi że liczy się jakość pracy i wiara więc skoro jemu się nie udaje, to znaczy że jakość pracy Wengera jest mizerna i brak wiary w zwycięstwo. Byle tak dalej, a może nastp. razem Boss przyzna że niektórzy piłkarzy grają tylko za to że ich lubi.
Ranieri> Wenger
tyle w temacie:)
pauleta19
Tak jak napisałeś. Wenger mówił nie raz o jakości swojej drużyny. Jeśli wszystko według niego gra a my nie potrafimy wygrać tak słabej ligi w tym roku to chyba wyraźnie to mówi że nasze transfery lub ich brak po prostu powodują, że mamy niedopowiednich piłkarzy. Leicester nie stać na wielkie transfery więc grają tym co mają, nas stać na wiele... poza tym Leicester nie gra w europejskich pucharach.
pauleta19
Tak jak napisałeś. Wenger mówił nie raz o jakości swojej drużyny. Jeśli wszystko według niego gra a my nie potrafimy wygrać tak słabej ligi w tym roku to chyba wyraźnie to mówi że nasze transfery lub ich brak po prostu powodują, że mamy niedopowiednich piłkarzy. Leicester nie stać na wielkie transfery więc grają tym co mają, nas stać na wiele... poza tym Leicester nie gra w europejskich pucharach.
Nie rozumiem ludzi piszących ,że liga w tym sezonie jest słaba itd i jest wielka szansa na jej wygranie bo druzyny z topu tracą pkt. Zauważcie proszę , że od tego sezonu już tak będzie co sezon bo drużyny z dołu tabeli wydają więcej kasy na transfery przez co mają lepsze i szersze składy. Według mnie czyni to ligę jeszcze atrakcyjniejszą. Nawet jadąc do beniaminka nie jesteśmy pewjinwygranej i takie mecze chce się oglądać bo cieszysz się z każdej wygranej która nie jest formalnością
"Was pytania: "Dlaczego nie kupujesz wielkich nazwisk?" - Leicester jest doskonałym przykładem tego, że piłka nożna nie opiera się tylko i wyłącznie na pieniądzach." Żeby nie potrzebne były wielkie pieniądze, to trzeba być wybitnym taktykiem i trenerem, a niestety Wenger jest wielkim, ale ekonomistom i ojcem dla młodych piłkarzy, nic poza tym.
1. Trzeba mieć napastnika który strzela, Giroud zły nie jest ale on sam zespołu nie pociągnie
2. W tym sezonie wszyscy graja nie równą
3. Lisy walczą w każdym spotkaniu i zostały im tylko rozgrywki w BPL
4. I przynajmniej Lisy nie popełniają za dużo błędów, dążą do powiększenia przewagi w czasie meczu a nie murują bramkę
Przykład Leicester dobitnie pokazuje, jakim słabym trenerem jest Wenger.
Zrobili wiele w jeden sezon a wenger przez 12 nie potrafil..
pierwszy sezon Włocha z tym klubem*
No super ale Wenger nie jest Ranierim więc to nie ta jakość pracy i wiara. :P Pierwszy sezon Włocha i koleś robi co chce w lidze ze średnimi grajkami.
wenger jeżeli ma swojego pupilka jak theo,ramsey to oni muszą grać nie ważne w jakiej są formie...Faktem jest to że teraz grali bo nie było kim ale zaraz to się zmieni i wtedy zobaczymy czy będzie grał.Pamiętacie ajkiś czas temu co wenger posadził theo na łąwce na pare miesięcy??może teraz zrobi to samo:)przyda mu się,taki kopniak dobrze mu zrobi,bo zarabiając taką kasę nie może grać takiej padaczki...
Ten sezon jest po prostu padaką pod względem występów drużyn z Topu i tyle.
Lester do swoich dwóch rewelacji sezonu dokłada wolę walki i zwycięstw reszty drużyny, to ich napędza i daje siłę. Nawet z City przy posiadaniu piłki na poziomie 35 % potrafią walnąć 3 bramki...
Nie trzeba robić transferów za miliony to prawda ale trzeba robić je z głową i tam gdzie ich potrzeba.
Trzeba nie wystawiać Walcota jak gra padaczkę, gdzie nie wiem czy grałby w pierwszym nawet tego Lester... A Wenger wpuszcza takiego kolesia z nadzieją, że odmieni losy meczu. Rozumiecie...? ODMIENIĆ LOSY MECZU - co robią takie grajki jak Aguero, Messi, Ronaldo, Lewandowski, Ibrahimovic czy kilku innych...
Samo to daje do myślenia odnośnie Wyborów Wengera.
Wenger masz racje ale dlaczego Arsenal jest tak słaby dzisaj mecz z cieniutkim Bou...wygramy wysoko wracamy do walki o mistrzostwo
No pieknie i juz ma kolejna wymowke "czemu nie robiłem transferow". Blackburn Rovers tez kiedys zaskoczyło wszystkich majac skład bez jakichs wielkich nazwisk zdobywajac Mistrzostwo Premier League w sezonie 94/95 a co sie potem z nimi stało wszyscy wiedza. To sa jednolite przypadki, ktore zdarzaja sie bardzo rzadko. W nastepnym sezonie za grube pieniadze wzmocni sie zapewne Chelsea, Manchester United i City i wroca do walki o mistrzostwo a my zostaniemy z tym co mamy bo lisom wczesniej sie udało. To jest własnie cały Wenger
Temu Panu to juz podziękujemy.Papa Wenger chyba zyje w innym świecie .Nic nam nie dadzą nowi gracze póki Francuz będzie managerem.
Szkoda, że my nie osiągamy sukcesów w postaci mistrzostwa od ładnych paru lat. Jeśli w tym roku, gdzie liga jest słaba, bo nie ma zbyt silnych rywali, oprócz Leicester, to się nie uda - to będzie wstyd i żadne wytłumaczenie już nie zamydli mi oczu.
Z całym szacunkiem dla Leicester. Są owszem rewelacją sezonu, ale głównie dlatego, że cała niemal cała reszta stawki grać nie potrafi (w każdym razie gra nierówno i głównie o to chodzi). Ot, cała rewelacja sezonu. Oczywiście nic Lisom nie ujmuje, ale taka jest prawda.
12Titi14, wiem. Zastanawia mnie tylko dlaczego przy takich samych ambicjach i podobnych warunkach odejście van Gaala i Pellegriniego nie byłoby żadną niespodzianką, a zwolnienie Wengera byłoby sensacją.
Wyobrażacie sobie sytuację, że Real Madryt jest za Barceloną, Atletico i brakuje mu 8 punktów do 1. w tabeli Villarreal, a trener RM mówi, że Villarreal jest doskonałym przykładem, że nie trzeba wydawać pieniędzy? Haha. Nie wiem w jakiej kolejności, ale na pewno by go wyśmiali, rozszarpali i wywalili tego samego dnia.
Wenger ma po prostu za dużą władzę. Przez pół roku grał Campbellem, Walcottem i Chamberlainem mimo, że doskonale wiedział, że Sanchez będzie zajechany po licznych meczach w Arsenalu i reprezentacji Chile. Pellegrini mistrz sprzed dwóch lat ściągnął Sterlinga i de Bruyne. Zwolniony Mourinho, mistrz sprzed roku też wiedział, że na samych Hazardzie i Willianie nie może polegać i ściągnął Cuadrado czy Pedro. Buble, dlatego poleciał, ale przynajmniej był świadomy że potrzebuje wzmocnień. A Wenger? Wzmocnień nie trzeba, bo w razie czego na skrzydle mogą zagrać Iwobi i Gibbs. No kutwa.
Naprawdę uwielbiam Wengera i jest przeze mnie najbardziej szanowanym człowiekiem w świecie sportu, ale sam sobie tego piwa naważył. Albo je wypije albo powinien odejść, bo nie chciałbym słuchać jak legenda odchodzi wśród gwizdów.
Lester to nie klub-wymówka, panie Siwy. Szanujmy się.
@pauleta19
Pellegriniego zastąpi Guardiola, a LvG pewnie Mourinho niezależnie od Lisów. Tylko Wenger zostanie :P
W tym co Wenger mówi jest sporo racji, ale należy uwzględnić, że takie Leicester na szczycie będzie rzadziej się powtarzało w historii, niż wynik 6-0 Chelsea z Arsenalem
Nacieszmy się Leicester w takiej postaci, bo to ostatnie ich 14 meczów w tymże konsekwentnym składzie.
Mistrz wymówek. Jak wygra Leicester to powie, że mistrzostwa nie da się kupić. Jak wygra Manchester City to powie, że nie stać nas na takie transfery. Jak wygra Arsenal to powie, że skład jest tak silny, że nie da się go wzmocnić.
Dla mnie mistrzostwo dla Lisów jest jednoznacznie z kompromitacją Wengera, Pellegriniego oraz van Gaala i oczekiwałbym odejścia każdego z nich jeżeli tak się stanie. Nie może być tak, że kluby, które mogły kupić cały skład Leicester poprzedniego lata przegrywają z nimi.
ale jaja zanim przeprowadzono ten wywiad to właśnie miałem napisać, że przez te całe Leicester Wenger będzie jeszcze bardziej uparty i nie będzie kupować. W porządku, zgadzam się, że wcale nie trzeba kupować za wielkie pieniądze, ale Lisy to Lisy a Arsena to Arsenal.
Leicester jest świetne w tym sezonie, ale ja trzymam się teorii, żena koniec i tak puchar wznosi ktoś z największych. Tym razem nie będzie inaczej i bpl wygra City lub my :)
Po co kupować jak można grać 1 zawodnikiem na 5 pozycjach albo dawać szanse nieskończoność razy na przełamanie zawodnikowi, który gra piach (w żadnym wypadku nie mówie o Ramseyu hehe...)